Connect with us

Hír

Így néz majd ki az Arena4 NFL-stábja

Összeállni látszik az Arena4 stábja az NFL-mérkőzésekre. A 24.hu számolt be arról, hogy hogyan is fog kinézni a közvetítői brigád, amit azóta számunkra is megerősítettek forrásaink.

Az egyik kommentátor Kun Zsolt “Maka” lesz, ahogy azt már eddig is tudni lehetett, mellette pedig Kerek István, a Fűzővel kifelé! korábbi szerkesztője és a Digi Sport korábbi kommentátora fog feltűnni. A névsor állítólag még nem teljes.

A szakkommentátorok csapata is bővül természetesen. A válogatott elkapó Czirók Mártont és szerkesztőnket Kovács Bálintot eddig is tudtuk, mint tavalyi NCAA-szakértőket. Melléjük került Gecser Máté válogatott elkapó, illetve Zahovay Ádám, a Digi Sport HFL-szakkomentátora és a magyar egyetemi válogatott támadókoordinátora, szintén korábbi FK!-szerkesztő. Rajtuk kívül pedig a csatorna előrehaladott tárgyalásokat folytat Bencsics Márkkal és Buday Zoltánnal is, akik eddig a SportTV-n szakértettek.

A hetente jelentkező magazinműsor műsorvezetője pedig Árpa Attila lesz, akit talán nem kell bemutatni a hazai amerikaifoci szurkolói számára.

88 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
88 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Demiro
Demiro
2020-07-20 11:59

Game pass, nincs más út.

Józsi14
Józsi14
Reply to  Demiro
2020-07-20 12:04

Eddig is a GP volt az egyetlen út. Nincs változás.

Demiro
Demiro
Reply to  Józsi14
2020-07-20 12:08

Én bírom Ricsit és leginkább azokat a szakkomentátorokat, akik biztosan nem mennek át.

Staten Island
Staten Island
Reply to  Demiro
2020-07-20 15:34

Onnantól kezdve, hogy a Sport TV elvesztette a jogokat, nincs oka arra a szakkomentátoroknak, hogy továbbra is hűséget gyakoroljanak, nem az ő hibájuk, pláne olyan emberek esetében akiket kizárólag az NFL kötött oda.

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  Staten Island
2020-07-20 23:57

Ha nincs a portfóliójukban másik, a sporttv által közvetítzett sportág, akkor a következő szezonra valószínűleg nem is kapnak szerződést. Szóval nem igazán tudnak “elmenni”

tmbb
tmbb
2020-07-20 12:12

Mi a garancia arra, hogy szeptemberig(alig másfél hónap) országos lefedettségű lesz az arena4 és nem külön fizetős csomagba teszik?

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  tmbb
2020-07-20 14:12

Semmi

ahanem
ahanem
Reply to  tmbb
2020-07-20 22:25

mi a garancia arra, hogy szeptemberben lesz fodball? van még másfél évük :)))))

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  ahanem
2020-07-21 21:17

Hát ha nem lesz fodbal, az aréna jól ráb.szott… A pénzt nyilván nem vesztik el, de a programterv hirtelen tele lesz lyukakkal. Adhatnak azeri focit :(

ahanem
ahanem
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-07-21 23:04

ncaa szinte biztos hogy nem lesz, így a befektetésük egy része tuti bukó, nfl meg ki tudja hogy és mint
és ha covid-19 úr még marad egy kis kitérőre, akkor nem csak az ő programtervük lesz lukas, hanem mindenkié IS, de hát ezt nem a mi dolgunk megoldani, meg nem is nagyon tudunk tenni érte
ha az emberek buták (már pedig 90+%-ban azok), akkor teljesen mindegy mit teszel, ha nem kutatod az ellenszert, nem segítesz, ez van

Delfi
Delfi
Reply to  tmbb
2020-07-21 22:06

Mivel lölötévé, benyomják és kész.

Jozsef Jozef
Jozsef Jozef
2020-07-20 12:40

Lehet kritizálni (sokan ,sokszor megtették már) Ricsit,Kovács Sanyit,Galuskát,és még pár embert de abban,hogy itthon nagyobb rétegek számára népszerű lett az NFL óriási szerepük volt.

ahanem
ahanem
Reply to  Jozsef Jozef
2020-07-20 14:48

ezt nem lehet vitatni. viszont azt már igen, hogy évek óta nem sok előrelépés történt

juhaszvik
juhaszvik
Reply to  ahanem
2020-07-20 15:13

Na de majd most a noname csatornán, ami nyilván a már meglévő táborra építene (amit ugye nem ők építettek fel), majd ők előrelépnek (nem fognak).
Szerintem a sporttv kimaxolta már a helyzetet, egy ennyire idegen, éjszaka és hajnalban közvetített sportot többen nem fognak nézni idehaza, de kevesebben igen.
GP+1

ahanem
ahanem
Reply to  juhaszvik
2020-07-20 15:13

igen, amikor nincs 7 órás meccs (ami ugye a legtöbb nézőt képes bevonzani), meg a fél11esről is késnek, az aztán kimaxolás

studio előtte utána semmi, félidőben ugyanúgy semmi, inkább mentek az önreklámok (ajánlók)

nekem pl tetszettek az NCAA-közvetítések, meg az, hogy nem kell harmicötödször is azt hallgatnom, hogy mi az a fair catch (bár a HB Dive-ot merülésnek nevezni vetődés helyett kiverte a biztosítékot, de ez legyen a legnagyobb bajom)

gamepassra eddig is volt lehetőség, meg erősen ajánlott is, mert igen nagy az esély, hogy ha nem pecc fan vagy, akkor évente 1-5 meccset fogsz látni a 16 (17) helyett, mert igen, aki még nem választott magának kedvenc csapatot, annak jó, ha még egy pecc meccset letolnak a torkán, de aki nem most kezdte, annak nem túl sok hozzáadott értéke volt a Sport TV-s közvetítéseknek, de az Arena4-es is hasonló cipőben fog járni nagy valószínűséggel

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  ahanem
2020-07-20 16:38

Buday Zoli és Márk röhögtek mindig nagyokat ezen a “mármegintpeccmeccs”-ezésen :)

Ha figyelembe veszed, hogy a tavaly a Sport tv által adott meccseik fele (5 db) primetime meccs volt (TNF, SNF, MNF, amikor ha akartak volna se tudtak mást adni), a szűkebb merítési lehetőséget nyújtó 22.20-as sávból olyan csapatok elleni meccseiket adták, akiknek szintén komoly szurkolótábora van itthon is (Chiefs, Cowboys, Eagles) vagy hogy a tényleg sok meccset tartalmazó 19 órás sávban egy Bills-elleni csoportrangadójukat közvetítették csak, egyből nem olyan fekete-fehér a helyzet.

Arról pedig főképp nem ők tehetnek, hogy az NFL milyen meccseket ajánlott nekik fel (ezt sokszor elmondták, hogy sosem a teljes 16 meccses választékból lehetett szemezgetni, csak bizonyos kiajánlottakból).

ahanem
ahanem
Reply to  Vicgeordie
2020-07-20 17:08

Én a saját csapatomat csak primetime meccseken láttam (pedig Primetime már nem is játszik nálunk), az meg igazából nem érdekel, hogy ha a peccet kicserélem a seahawks, packers, cowboys és hasonló (vagy éppen a Kansas Ricsi Chiefs) csapatokra

senki nem mondta nekik, hogy a 22:25ös meccsekre kell fizetni, vannak a nyugati parton 22:00kor kezdődő meccsek is

merőben állítom, hogy több Raiders és Broncos fan van, mint Chiefs, csak nekik annyira nem megy most, ugye egy 7-9es csapat nem olyan izgi, mint egy 12-4es, emellett megértem, hogy ők minél több nézőt szeretnének, és ezért vannak olyan választások, amik; de engem meg pont ezért nem érdekel, s inkább nézem a saját csapatomat vagy a redzonet, vagy egy olyan csapatot, aki érdekel, vagy utálok (vikes, aints pl); mint ahogy az sem érdekel, hogy harmincötödjére hallom, hogy mi az a touchback, vagy akármi tök alap dolog

azt pedig pont leírtad, hogy hol van még fejlődési lehetőség.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  ahanem
2020-07-20 18:03

Nem tudom, miért hittem, hogy Patses vagy, de a jelek szerint nem :) Egyébként meg egyetértek a meccsek kiválasztásával kapcsolatos véleményeddel (írtam is lejjebb, hogy most még rosszabb lesz, mert a Pats mellé jön a Bucs), habár én is úgy hallottam hogy csak kész csomagot lehet(ett) venni.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-07-20 18:17

Vannak alapból a gamepass miatt “Blackout’-olt meccsek.
Ott csak kizárólag utósugárzást lehet venni.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Bélabá a csótány
2020-07-20 18:17

thx, nem tudtam.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-07-20 18:27

de nem várhatod azt egy profitorientált kereskedelmi tv-től, hogy legyen a saját ellensége :) ha eddig a Patriots meccseit nézték legtöbben, akkor a (lentebb részletezett) külső tényezőket figyelmen kívül hagyva is nehéz őket azért hibáztatni, ha ilyen meccseket tűztek műsorra (és nem véletlenül volt ennyi primetime meccsük sem, mert Ámerikában is hasonlóan vélekedhettek).

Hidd el, ha most épül pl. egy csífsz-dinasztia (isten ments, de ki tudja!) és szépen felugranak egy csomóan a bandwagonra, akkor fosásig fog Chiefs meccseket adni az aréna4 is, mert az hozza a magasabb nézettséget, ami egyenlő a magasabb reklámbevétellel. ezt hívják kereskedelmi televíziózásnak akkor is, ha nekünk egyszeri szurkolóknak ez nem tetszik

ahanem
ahanem
Reply to  Vicgeordie
2020-07-20 22:25

legalább Méhómsz látványos játékot tol a pofánk elé, ha más nem

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Vicgeordie
2020-07-21 02:04

Nyilván engem sem lep meg, hogy hogyan működik a kereskedelmi televíziózás, de azért hadd morogjak már kedvemre. Ráadásul én eléggé mindenevő vagyok, szóval egyáltalán nem azt akarom, hogy a Pats helyett adják az én csapatomat, hanem lehetőség szerint adjanak mindenkit. Az meg különösen bosszantó, amikor egy izgalmasnak ígérkező meccs helyett leadták a Pats – Mucsaröcsögét, ahol mindenki tudta, hogy egy pillanatig nem lesz kétséges, hogy kí nyer :(

ahanem
ahanem
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-07-20 22:25

egyébként asszem a Buccs maximális számú főműsoridős meccset kapott, szóval akkor is letolják őket a torkunkon, ha ergyák lesznek (amit kétlek, de nem is SB-esélyesek azért)

Attila
Attila
2020-07-20 12:40

Hát ebben biztos nem jutunk konszenzusra, de Ricsi és Sanko nélkül érdekes lesz nézni (már ha tudom majd…) ebből game pass lesz

Goodell
Goodell
2020-07-20 13:23

Hát az elején tuti furcsa lesz, még a szereplőknek is, kicsit kínos, erőltetett első adásokat várok, aztán talán bele jönnek… Sajnos a két kommentátort ki nem állhatom, de hát én Ricsin nőttem fel, és mindig is bírtam, Maka stílusa idegen számomra és igazából a visítása írritál, ami testi adottság szóval nem is tehet róla…
Ráadásul HD se nagyon érkezik, így lehet egyértelműen a GP előfizetés az opció. ..

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2020-07-20 14:12

“A hetente jelentkező magazinműsor műsorvezetője pedig Árpa Attila lesz”
Nem lehetni inkább a hajdú péter,berki vagy korda györgy?
Esetleg egy rozsdás kés az oldalamba?
Bármelyik kellemesebb opció lenne.

László
László
Reply to  Bélabá a csótány
2020-07-20 14:27

Várjuk ki, hátha tök jó lesz. :)

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Bélabá a csótány
2020-07-20 14:48

Korda Győrgy még jó is lehetne. Ő legalább tud lelkesedni :) Passzol!!! Passzol???? Vagy futnak??? Mégis inkább passzol??? Addig gondolkodott, hogy a linebacker közben MEGADTAAAA! (neki a kegyelemdöfést).

realface
realface
Reply to  Bélabá a csótány
2020-07-20 18:32

Örülök, hogy Árpa Attila személyében végre olyan műsorvezető lesz, aki játszotta is, és érti is az Amerikai focit, nem úgy mint eddig.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  realface
2020-07-20 19:03

Ezen a szinten kurvára mindegy játszott-e valaki.
KD-t inkább elnézném.

realface
realface
Reply to  Bélabá a csótány
2020-07-20 19:17

Épp ez az, hogy nagyon nem mindegy, hogy valaki érti is ezt a játékot és tud is róla beszélni, vagy csak közhelyeket pufogtat…

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  realface
2020-07-20 23:44

Az emberek utálják azokat, akik jobban értenek valamihez, amihez szerintük értenek. Ez még akkor is igaz, ha az illetőnek történetesen ez a szakmája.

Zormage
Zormage
2020-07-20 14:17

Egyelőre mindenhol extra pénz az Arena4, de még mindig sokkal olcsóbb, mint a game pass!
Viszont GP-n legalább azt a meccset nézed, amelyiket akarod!

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Zormage
2020-07-20 14:27

Na pont erről van szó. A kommentátorok és szakértők minőségétől függetlenül ne mondja meg nekem senki, hogy mit is szeretnék nézni. Vagy legalább legyen szélesebb a spektrum. Eddig is voltak “kiemelt” csapatok, de most, hogy a Pats osztódással szaporodott (Bucs), tartok tőle, hogy más nem is nagyon fog beférni (OK, egy kis Kansas biztosan).

snookerista
snookerista
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-07-21 07:40

Károgok szerint kevesebb Kansas meccs lesz, mert nincs Ricsi. De nem jut el a tudatukig, hogy az aktuális bajnokról van szó

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Zormage
2020-07-20 18:59

Nem nézek TV-t.
Nekem már a Sport TV-n is drága lett volna mert műholdon 3100 forint/hó diginél, telekomnál 3300 forint/hó.
Szóval 37,2k forint/év és 39,6k forint/év.
Sima tv-re, miközben most átszámítva 44,5k forint 12 hónapra a gamepass.
Fullosan.

Staten Island
Staten Island
2020-07-20 15:30

Eddig nagyon gyér a felhozatal. Olyan játékosokból kukázzák össze az ún. szakértőket (ami jobb híján érthető is), akiknek nincs vagy alig van TV-s tapasztalatuk. Gondoltuk, hogy ez lesz, valahol el kell kezdeni, ha már elvették a Sport TV-től. Mindenképp meggondolandó a gamepass.

juhaszvik
juhaszvik
2020-07-20 15:48

Én általában nem vagyok híve a nosztalgiának, sem annak, hogy a jövő ne tartogatna jó dolgokat, ne hordozná magában a fejlődést.

De ez a fenti: ez egy hatalmas nagy visszalépés, nincs mit szépíteni ezen. Szomorú vagyok. Bárkivel beszélgettem eddig erről, mindenki sajnálja az ügyet, netalán dühös. Akik ezzel az egésszel helyzetbe kerültek, azok most nyilván örülnek, de rajtuk kívül nem igazán látom, hogy bárki is jól járna ezzel a változással. Nyilván lesz majd valahogy, de például Ricsi miért nem került egyáltalában szóba se?

conspiracy theory
conspiracy theory
2020-07-20 16:28

Kíváncsi vagyok mit hoznak ki belőle.

Lábjegyzet: Nekem az az érzésem, hogy ez a televíziós formátum, ahol egy sportcsatornán egy bizonyos meccset közvetítenek nem is olyan lassan ki fog múlni. Ha a gamepass barátibb áron mérné az előfizetést, akkor nem is használnék más alternatívát.

Szerk: Kellene egy olyan platform, ahol pl. az NFL kitolja azt az anyagot, amit amúgy eddig az országos sport tv-knek tolt, és kicsit twitch/YT/stb. módon az önkéntes sportriporterek csinálhatnának saját csatornát, ahol közvetíthetnek, vagy vághatnak rá saját content-et.
Az NFL meg kötelezően kapna reklám sávot a műsoridőből.

ahanem
ahanem
Reply to  conspiracy theory
2020-07-20 17:08

” Ha a gamepass barátibb áron mérné az előfizetést, akkor nem is használnék más alternatíívát.”

persze, meg az is jó lenne, ha nem 60k lenne egy mez, de valahonnan kell a bevétel :)

nekem egyelőre nem megfizethető a gamepass, ezért teljesen legális streameken vagyok kénytelen követni a meccseket, de amíg elegen megveszik, addig nincs értelme azon az áron csökkenteni

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  ahanem
2020-07-20 20:33

Amerikai magyarok akik hazalátogatnak illetve idény munkásokkal lehet dumálni, hogy hozzanak NFL cuccokat olcsón. 25-30% is kedvezményt is ad az NFL shop free shipinggel. kb ilyen komboval 23k egy mez. Viszont 6-10 k között is tudsz venni visszavonult illetve csapatot váltó játékosok mezeit. Pl most haverom Panthers mezeket vett Newton Kechly Olsen komboval 100 dollárért mondjuk még szállítási költséget meg vámot kell fizetni pluszba.

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  Gergely Nagy
2020-07-20 21:36

Mi értelme van csapatot váltó játékos mezét megvenni? Miért nem issza inkább el az árát?

ahanem
ahanem
Reply to  conspiracy theory
2020-07-20 22:34

Kuechly meze mondjuk jó befektetés lehet, ha 10 év múlva SB-győztes head coach lesz :DDDD

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  conspiracy theory
2020-07-21 11:21

Ha most veszel egy mezt és két év múlva elmegy a játékos az ugyanaz :D. Pl vannak játékosok akik 8+ évet ott vannak a csapatnál aztán kivágják őket vagy nem sikerül megegyezni a hosszabbításról, de megszeretted őket és simán jó deal megvenni harmad negyed áron, senki nem fogja megkérdezni mikor vetted. Vagy ahogy írtam visszavonult a játékos te meg megszerzed a mezét olcsóbban.

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  Gergely Nagy
2020-07-21 12:12

Ha engem kérdezel, a Peccesek helyében nyilvánosan elégetném az összes TB, Gronk mezt ;)
Én életemben nem költöttem semmilyen merchandise dolgora, szóval már azt is nehezen értem, hogy miért vesz valaki ilyesmit. De elfogadom.

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  conspiracy theory
2020-07-21 17:30

Hát az égetés egy elég szokatlan álláspont. Xd Viszont sosem késő elkölteni a pénzed olyan dolgokra amire nincs szükséged. 😀

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  conspiracy theory
2020-07-21 21:17

Mert űberelhetetlen nagy királyság, amikor a vendégek előtt kitárod a gardrób ajtaját és ott a 10 különböző Fitzpatrick mez :)

ahanem
ahanem
Reply to  Gergely Nagy
2020-07-20 22:34

ja, meg dhgaten is tudsz venni 20 dollárért az árához képest jó minőségű “replikát”

ettől még ezek nagy része nem termel profitot az enefelnek, ami itt a lényeg lett volna, meg mondjuk nem is biztos, hogy a méreted lesz, de ez némelyeknek másodlagos

egyébként igen, tudom, hogy az nflshop.comon rengeteg leárazás meg akció van, néhol már nevetségesen olcsók a kifutó termékek, de attól még ha bármikor rendelkezésre álló, friss mörcsről beszélünk (ami ugye a legkelendőbb), az bizony méregdrága, és ők meg tudják, hogy megtehetik, mert amíg az emberek (akik elegen vannak) fizetnek érte, addig mégsem olyan drága.

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  ahanem
2020-07-21 11:10

Az NFL bevételéről nem esett szó meg nem is nagyon érdekel :D. De teljesen legitim, amit írsz. De azért az vicces, hogy akár 10-15 Dolcsiért (már hatért is halottam) nfl mezt tudsz venni :D. Meg igazából én arra reagáltam, hogy nem feltétlen kell kiadni 60k-t egy mezért.

ahanem
ahanem
Reply to  Gergely Nagy
2020-07-21 23:04

“de valahonnan kell a bevétel :)”

erre válaszoltál, bár most magam idéztem

nem feltétlen kell kiadni annyit mezre meg gamepassra se, lehet várni, hogy leteljen a szezon fele és megvedd féláron, valakiknek az jön be

kenyérre se kell költeni, de valakinek az tetszik, valaki meg megveszi a kisebb változatát és elnevezi zsemlének

és én sem értek azzal egyet, hogy 160 euroért kéne mezt vennem, de nyugatabbra ez egy megfizethető ár, amíg meg az marad, addig megmarad a liga, és mindenki örül

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  ahanem
2020-07-21 21:24

Én bármikor tudok 5 dollárért TB12 mezt, igaz, hogy a Brady pontos i-vel van rajta, de ne zavarjon minden apróság! :)

ahanem
ahanem
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-07-21 23:04

Brédi és Béni

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Gergely Nagy
2020-07-21 21:17

“Newton Kechly Olsen komboval ”
De ugye nem ugyanazon a mezen volt az összes név? ;)

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  conspiracy theory
2020-07-20 17:08

Most olcsóbb lett jelentősen a GP (200 USD helyett 143 és fizetheted 4 részletben is). Sztem simán megérős

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  Vicgeordie
2020-07-20 21:36

Ebben az erősen kedvezményes 143 dodós árban azért masszívan benne van, hogy talán el sem indul a szezon ;)

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  conspiracy theory
2020-07-21 21:24

Erre nem is gondoltam, fején találtad a szeget! Mondott valamit erről a GP? Ha beüt a krach, adnak vissza pénzt? És ha nem, akkor mit fognak közvetíteni? Mahomes a nappaliban maddenezik?

ahanem
ahanem
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-07-21 23:04

extra tartalom biztos lesz azért, ha más nem az, hogy Derwin James minden aktív NFL-játékost agyonver Maddenben
Mahomes meg maradjon csak a falon átdobálásnál :))

egyébként lóvét szinte biztos nem adnak vissza, mert azt már elköltötték addigra, a valószinűbb az az, hogy a kvöetkező szezonra érvényes lesz a gp

Józsi14
Józsi14
Reply to  Vicgeordie
2020-07-21 12:30

Egyetértek, nem vitázom az átlagmagyar hozzáállással, de sokaknak el kellene gondolkodni, hogy egy internet+netflix+gamepass nem-e jön ki olcsóbban éves szinten, mint az hogy van 100 csatorna meg vezetékes telefon.

pfefe8
pfefe8
2020-07-20 16:28

Jó lesz ez. Kellett a vérfrissítés. A Sankó Ricsi páros pedig kritikán aluli volt minőségben. Közhelyek puffoktatása szakma nélkül.

bjeela
bjeela
Reply to  pfefe8
2020-07-20 23:04

Őőőőőőő… nem.

Debreceni József
Debreceni József
2020-07-20 16:38

Game pass évek óta, pont. Igen, Ricsinek vitathatatlanul sok köze van ahhoz hogy ez a sport itthon ennyire népszerű, de aki egy kicsit is követi a sportot, netalán évek óta, az már rég továbblépett.

István Füstös
István Füstös
2020-07-20 16:52

Kerek István az vérpecces csávó? :D
Remélem nem, mert ha igen akkor tuti GP lesz.

snookerista
snookerista
Reply to  István Füstös
2020-07-21 07:25

Nekem onnan van meg hogy 2012-13 táján azt tippelte , hogy a Jets nyeri a SB-t Sanchezzel 😂😂😂

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  snookerista
2020-07-21 21:31

Igazából nem is voltak annyira messze, ha jól emlékszem. A Peccet mindenesetre lenyomták a PO-ban. Sanchez első két szezonja nem volt rossz (mind a kettő PO, 2-2 nyert meccsel, szóval nem akármi). Kár, hogy csak a buttfumble maradt belőle. :(

Vicgeordie
Vicgeordie
2020-07-20 17:09

Én adok egy esélyt nekik, ennyit megérdemelnek (minden másra ott a GP).

Szegény Bálint nagyon kapja az ívet Facebookon, sztem igazságtalanul. A szakértelem megvan, csak – ahogy bjeela is mondta múltkor – otthon kell hagyni a közhelyszótárat és idővel jó lesz ez :)

bjeela
bjeela
Reply to  Vicgeordie
2020-07-20 23:04

Mégeccer: egy rendes beszédtechnika tanár és pár hónap gyakorlás csodákra képes, főleg, ha később sem hagyja az ember abba és negyedévente egy hónapot befektet a tudásfejlesztésbe, szókincsnövelésbe. Az ambíció látszik Bálinton, akarja csinálni, lelkes, egy kis szakmai invesztíció hibádzik csak. Ha nem szégyelli a tanulást/gyakorlást, akkor megyezfogni.

Ádám Váradi
Ádám Váradi
2020-07-20 17:29

Azért a Bencsics, Buday kettős meg megmentené valamennyire a helyzetet. Tavaly akkor volt igazán jó az NCAA közvetítés amikor Bálint és Maka volt a kommentátor. Nem megbántva Czirók Marcit, de ő nem nyújt egy nagy színvonalat, a többieket de nem hiszem, hogy tudnak bármi érdemlegeset hozzá tenni. Arena 4 helyébe hoznám a Sport TV gárdáját úgy ahogy van…

reszelo.aladar
reszelo.aladar
2020-07-20 18:03

Tojásfocit nézni itthon egy szubkultúra. Relatív kevesebben nézik, mint itthoni őshonos sportokat, de aki nézi, az mélyebben foglalkozik vele és inkább több meccset is megnéz egy fordulóból. Aki meg annyira kattant mint én, annál a TV-ben ment a SportTV a számítógépen a RedZone, a tableten meg a kedvenc csapat, ha épp nem azt adta a SportTV. A telefon meg kellett a Fantasyhoz.
Ricsi és Sankó hiányozni fog, talán még mindig nem lenne késő és zökkenőmentesebb lenne az átmenet, ha új logo alatt, de a régi hangok (is) lennének hallhatóak. Bírnám, ha lennének állandó párosok is egy adott meccshez: Ricsi+Sankó lehetne mondjuk az SNF hangja. Amúgy a szakkommentátorok szerintem már FA-k, mert nincs más tartalmuk a SportTV-n.
A digitális TV-zés jövője pedig ki tudja mit tartogat, a jövőbeli online/On-Demand funkciókba simán belefér, hogy párhuzamosan több meccset is adjanak magyar kommentárral. Nyilván le kell menni az első évnek, hogy lássák milyen számokat hoz az NFL és érdemes-e további meccsekkel bővíteni.
Ugyanakkor biztosan ezt a kommentfolyamot is olvassák az Arena4-nél, így fontos, hogy hangot is adjunk igényeinknek.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  reszelo.aladar
2020-07-20 19:17

Megsúgom hogy a kisgömbőc csak a média ezen szegletének a leuralása miatt vette meg az nfl közv. jogokat.
Árpa ugye….

baglacko
baglacko
2020-07-20 18:23

Nekem sincs semmi bajom ezzel. Zoli és Márk magasan a legjobb szakkommentátorok voltak. Magasról szarok rá, hogy Zoli raccsol. “Régen nem lehetett tv-s ember, aki beszédhibás.” Szerencsére már lehet. A beszédhibáról nem tehet az ember. Ilyen elvárásokat támasztani szerintem eléggé túlzó. (Mármint hogy tökéletesen beszéljen mindenki.)

Vannak számomra is szimpatikus és antipatikus kommentátorok. Szerencsére pont azokkal nem folynak tárgyalások akiket én nem szeretek. Bár Sanyit sajnálom. A Gecser-Czirók párosról nem tudok nyilatkozni, sosem hallottam őket.

Jó lesz ez szerintem, én nagyon várom.

ahanem
ahanem
Reply to  baglacko
2020-07-20 23:04

a logopédusok nem szeretik a mondanivalódat… :D
sajnos az van, hogy mindenkinek más az elvárása, van, aki azt akarja, hogy ne beszédhibások kommentáljanak, meg van, aki szakértelmet vár el, nem lehet és nem is érdemes mindenkinek megfelelni, ez nem az a világ

realface
realface
2020-07-20 18:23

Örülök, hogy Árpa Attila személyében végre olyan műsorvezető lesz, aki játszotta is, és érti is az Amerikai focit.

snookerista
snookerista
Reply to  realface
2020-07-21 07:25

Törős Balázsnál akinek köze nem volt hozzá csak jobb lehet.

snookerista
snookerista
Reply to  realface
2020-07-21 07:25

Törős Balázsnál akinek köze nem volt hozzá csak jobb lehet.

makosteszta
makosteszta
2020-07-20 18:39

Kerek Istinek sok-sok Broncos-Colts meccset kívánok! :D

camillo 7777
2020-07-20 18:56

Buday,Kovács Sanyi és Hörit kérném a csapatba.

demonsss
demonsss
2020-07-20 20:06

Makát nem értem , minek kellett az a gyerek egy nyomorult , mindig a másik szájába adja , hogy ő mit gondol és vissza mondatja , ráadásul annyira hallatszik a szerencsétlen gyereken , hogy mikor megy el a tippmixe

Bencsics , Buday Höri és Kovács Sanyi és Faragó kellene se több se kevesebb

spurs_31_23
spurs_31_23
2020-07-20 20:33

Nem vagyok optimista, de mindenkinek jár egy esély. Egyelőre a csatorna sem elérhető számomra, szóval marad az angol kommentár ameddig ez nem változik, ha egyáltalán lesz szezon. Kovács Sanyit sajnálom… Ricsi meg főnök volt, gondolom most nem ment el beosztottnak. Érthető.

acsdav2
acsdav2
2020-07-20 23:11

A történet röviden: Az NFL eladta a közvetítési jogokat az Arena 4-nek sokkal drágábban, mint várták és mellé még a GP előfizetők száma is megugrik Magyarországon. Bevétel kiesés? Ugyanmár…

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  acsdav2
2020-07-21 21:41

+1

bjeela
bjeela
2020-07-20 23:38

Elnézést a késésért, de dolog volt. A véleményem java részét már ismeritek, de szeretném megismételni, hogy elvileg ez egy szakma. Mármint a kommentátori tevékenység. Sajnos kevesen képezik magukat megfelelően erre a szakterületre, mert azt gondolják, hogy ha otthon megy ez, akkor megy máshol is. Nem. A zavarodottság, nehézkes megszólalás, a közhelyes, hurráoptimizmussal átitatott túláradó lelkesedés, a szóismétlésekkel terhelt szűkös szókincs nem alapkritériuma egy kommentátornak. Rengeteg tanulás, készülés, gyakorlás kell ehhez a szakmához, hogy könnyednek, magától értetődően természetesnek, “hátezténismegcsinálomvazze” érzést kiváltónak tűnjön egy mérkőzés leközvetítése(qrvára nem fogod megcsinálni). Faragó Ricsi sem véletlenül magol egy meccs előtt órákat még azt követően is, hogy elvileg a fejében van a komplett csapatösszeállítás és kvázi minden sztori a játékosokkal és mindennel kapcsolatban.

A szakértő elvileg lehet seggfej is a közvetítéshez, ha ezzel ellentétben precízen ad szakmai véleményt némileg szabatos fogalmazásban. Ha emellett slágfertig, humoros, jó debattőr, érzéke van az események fonákjainak élvezetes tálalásához, akkor az sokszorosára emeli az értékét. Na, ilyenből kevés van. A világ minden táján lasszóval keresik az ilyeneket, nem véletlen, hogy kevesen válnak be ilyen feladatra. Sankó ez utóbbiban nagyon jó volt, Márk már kevésbé, viszont Márk a nehézkes fogalmazásai ellenére jó szakmai észrevételekkel pótolta a hiányosságát. Buday Zolinak meg nem kellett frappánsnak lennie, mert túl jó volt szakmailag.

A jelenlegi stábot elnézve van hiányérzetem. Nem is kevés. Maka még nem kiforrott kommentátor, még akkor is, ha a Sport1 ebben a minőségében alkalmazta. Túl sokszor figyelmetlen. Kerek Istit ebben a minőségében még nem ismerem, de nem túl jó előjel, hogy nem ismerem… Árpa jó választás, még akkor is, ha van a fickóban olyan mentalitás, amitől undor fog el. Czirók Marci kedves srác, de Sankó fényévekkel szimpatikusabb, könnyedebb, hangulatkeltőbb nála. Bálint hiányosságait és előnyeit/értékeit már korábban említettem. Ha tanul/képzi magát, akkor jó lesz. Zahovay rendben lesz, Gecsert nem ismerem. Összegezve túl sok az ismeretlen és a még kissé képzetlen emberke. Ettől persze még elsülhet jól is a projekt, de mint már mondtam ez szakma. A túl sok kérdőjel elvétve jelent jót. És itt most akad pár.

Tizenkettes
Tizenkettes
2020-07-21 04:52

Ricsi minden tekintetben profi volt, de ez a 15 év persze meglátszik valakin, kicsit “elamerikaiasodott”, próbálta csinálni a show-t. Ami néha zavart benne, hogy egy csomó vicces beszólást Sankótól vagy Höritől vagy mástól vagy nem értett vagy nem akart megérteni, elmagyarázta őket… Ettől függetlenül remek volt. Az a vád, ami vele kapcsolatban megfogalmazódott néhány Pats-szurkolóban, miszerint a New England ellen drukkol, nevetséges volt. Ricsi a jó focinak és a jó meccseknek drukkolt. Ha azt a Pats “csinálta”, akkor elismerte, ő vált volna nevetségessé, ha egy Patriotsot nem ismer el… De mindenkinek megadta a tiszteletet, aki vagy amely csapat megérdemelte.
Maka beszélőkéje nagyon rendben van, de mégis valahogy irritál a tag, nem tehetek róla. Rengeteg erőltetett és unalomig ismételt kérdést tett fel az éppen aktuális szakkommentátornak, és bármennyire is NE-szurkoló az ember, ötvenedszer meghallgatni a mesterkélt “szerinted hány évig lehet még Brady legalább ilyen szinten” típusú kérdést már dögunalmas. Emlékszem korábbról valami teljesen idióta felvetésére is, aminek az volt a lényege, hogy a rúgóknak ne mondják meg, mi az eredmény, és rúgjanak úgy mezőnygólt… Kb. egy óvodás találna ki ilyen agyament marhaságot. Szóval Maka kommentátorkodása nagyon nem jön be, egyszerűen sok a csávó.
Kovács Sanyi – ha nem megy az Arena4-re – nagyon fog hiányozni, nekem egyértelműen ő volt a kedvencem a felhozatalból. Kedveltem a stílusát, és úgy vettem észre, hogy eléggé hasonlóan gondolkodunk a fociról. Teljesen korrekt és objektív palinak tűnik a képernyőről.
Márk nagyon ért a focihoz, az évek alatt nagyjából megtanult fogalmazni is, de egy beszédtanárhoz elmehetne, mert motyog, nem artikulál, elharapja a szavakat, sokszor hadar. Ettől függetlenül jó fejnek tűnik, ott a helye egy ilyen műsorban.
Buday Zoli a raccsolásától eltekintve kiváló szakkommentátor, őt sem lehet kihagyni egy ilyen műsorból. Ha valakinek, neki ott a helye.
Árpa Attila jó választás lehet, kíváncsi vagyok, mit fog alkotni.
A többieket nem nagyon tudom megítélni. A játékosok és edzők szerepeltetése erősíteni fogja a szakmaiságot, nyilván az Arena4 is megpróbálja megtalálni a maga Tony Romóját, ami nem egyszerű.
Én értem, hogy a Sport TV nem akart többet adni a közvetítési jogokért, csak éppen minden évben több adásban beszéltek arról, hogy az NFL folyamatosan növelni igyekszik a tévés jogdíjakból származó bevételét, mivel a liga egyre népszerűbb. Azt meg nem várhatták, hogy más nem ad majd többet. Ez meg is történt. Azt viszont nem tudom, hogy a Sport TV másra többet fog-e költeni, mert lassan alig marad nekik valami. A spanyol bajnokságot még el lehet adni Messivel, de tényleg egyre kevesebb programjuk van.
Zárójelben azért megjegyzem, hogy nevetséges, hogy egy 10 milliós országban ennyi sportcsatorna van…

snookerista
snookerista
Reply to  Tizenkettes
2020-07-21 07:10

Spanyol bajnokságot is elvesztették, van a német amit én alvásra szoktam használni illetve most megvették a WTCR-t de nem kizárolagosan úgyhogy mindenki Lantit fogja nézni az Eurosporton, plusz az egyetlen még valamit is érő tartalmuk a kézilabda orrvérzésig.

ahanem
ahanem
Reply to  snookerista
2020-07-21 23:04

nehéz is lett volna egy Eurosport Events által gyártott termékhet kizárólagos jogokat venni, szerintem azzal egy kicsit mellé is lőttek, de lehet még lesz valami náluk, majd kiderül

snookerista
snookerista
2020-07-21 07:10

Valaki segítsen megérteni Árpa Attila szerint ő honosította meg itthon az amerikai focit játék szinten (mert az vitathatatlan, hogy a Sportv tette olyan népszerűvé ami) de Kovács Sanyi szerint nem ő akkor ki? Nekem az osztrák ligás Wolves menetelése meg van , 2000-es években de hogy előtte volt e valami azt nem tudom
Amúgy örülnék ha Buday Zoli maradna a stábban

wolandrule
wolandrule
2020-07-21 10:10

Jimboy-nak örülök, lesz karakteres vélemény, az biztos. :)
Nekem Höri hiányozni fog, elképesztő a lexikális tudása, jól olvassa a játékot, nem irritáló, és nem beszél bullshit dolgokról a meccs legfontosabb pillanataiban.
Balentin engem nem győzött meg eddig, inkább kínos hallgatni.

Tamás
Tamás
2020-07-21 15:55

Én Ricsit és Sankót sajnálom, nekem ők voltak a kedvenceim. A felsorolt nevek közül NFL-lel kapcsolatosan Márkot, Makát és Zolit ismerem, Maka kivételével szimpatikusak, Maka valahogy nem győzött meg sem mint műsorvezető sem mint szakértő. A többiekről még nem tudok véleményt alkotni, de bízom benne, hogy a megszokott színvonalon emelnek egy kicsit és élvezhető lesz a közvetítés.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

88
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x