Connect with us

Összefoglaló

Hálaadás napi bohócok

A Covid miatt három helyett csak két Hálaadás napi meccset rendeztek, és mindkettő után hálát adtunk, hogy végre véget értek. A hazai csapatok igazi cirkuszt rendeztek a vendég Texans és Washington számára, Romeo Crennel és Ron Rivera minden bizonnyal még mindig röhög a “kollégáik” produkcióján.

Houston Texans @ Detroit Lions 41-25

A Houston Texans megmutatta, milyen lenne a Lions, ha megszabadult volna a szezon elején a Matt Patricia jelentette átoktól – bénácska defense, de legalább egy felszabadult offense, ahol az irányító legalább a fantasy tulajdonosokat boldoggá teheti. A “nem jó, nem tragikus” állapot még mindig sokkal jobb, mint a teljes csőd.

A Lions védelme továbbra is kritikán aluli. A védőfal még a Texans nem túl acélos támadófala ellen sem tudott dominálni, Deshaun Watson egy-két ritka kivételtől eltekintve végig kávézva passzolhatott (a futást ugyan sikerült megfogni, de senki se áltassa magát, ez a Texans még ellenfél nélkül sem tudna 1-2 yardnál többet átlagolni futásonként). Ha ehhez hozzávesszük, hogy a Lions cornerei szigorúan 1,5-2 méteres távolságból voltak csak hajlandók lekövetni az elkapókat, egyáltalán nem meglepő, hogy Watson mindössze 17 sikeres passzból 318 yardot és négy TD-t szerzett. Patricia rendszere effektíve még csak meg sem tudja nehezíteni az ellenfél támadóinak a dolgát.

Az offense már egy fokkal jobb volt, még az önszabotázs ellenére is. Természetesen most is a megszokott két futás, egy passz gameplannel érkezett Darrell Bevell, aminek köszönhetően volt olyan pillanata a meccsnek, amikor Adrian Petersonnak hat futásból 8 yardja és két TD-je volt. A kitartó erőlködésnek persze meglett az eredménye, sikerült AP-nak és Kerryon Johnsonnak összesen 101 yardot haladnia a földön a mérkőzés végére – igaz, ehhez több hamvába holt drive kellett, a 101-ből legalább 70 egyetlen támadósorozatban jött össze.

A passzjáték természetesen jobban működött. Matt Staffordnak volt egy pick-sixe, de ennél a playnél inkább JJ Watt zsenialitását kell dicsérni, még mindig félelmetes a korábbi háromszoros év védője. Ezt leszámítva jól dolgozott a Lions irányítója, legalábbis a lehetőségeihez képest. Danny Amendola és Kenny Golladay nélkül megint nem volt értelmes elkapója, Bevell pedig úgy gondolta, hogy az idén remek szezont futó TJ Hockensonra elég egy drive-ot felhúzni. Végtére is a csapat legjobb egészséges skill játékosa, akivel lehetett volna támadni a pálya közepén a Texans gyenge linebackereit, de hát egy ilyen mismatchet nem illik pont Hálaadáskor kihasználni.

A fiatal tight end felé végül mindössze nyolc labda ment, ebből öt elkapás lett 89 yardért, utóbbi a legtöbb volt a csapatban. Ezzel szemben Marvin Jones felé 12 passz is ment, miközben Hockensonnal ellentétben nem tudott szeparálódni, amit még pár droppal is megfejelt. Végül hat elkapása lett 48 yardért, még a futó Kerryn Johnson is eredményesebb volt nála. Ami ennél is szomorúbb, hogy a többiek még Jones szintjét sem tudják megütni:

  • a cornerből elkapóból átképzett Agnew már passzol is, amit egyébként jobban csinál, mint bármi mást,
  • Quintez Cephus 5-6. számúnak is gyenge,
  • Marvin Hall olyan, mint a bekötött szemű, hátra között kezű emberek a Prodigy Voodoo People című klipjében – és nagyjából ugyanannyira hasznos: teljesen vakon van, de legalább lelkesen szalad a nagyvilágba,
  • hozzájuk képest a Patsből és a 49ersből is kivágott Mo Sanu egy Megatron reinkarnációnak tűnt, aminél nagyobb kritika nem is kell.

Bevell Patricia szintjén nyomja, ezen nincs mit szépíteni. A Lions sokkal jobb lenne edzők nélkül: bármilyen brutálisan sokkolónak hangzik, az elmúlt 10 év legrosszabb döntése volt elküldeni Jim Caldwellt.

A Texans már a negyedik forduló után elküldte Bill O’Brient, így két hónapnyi előnnyel várhatta a meccset edzőfronton. A csapat nem jó, a keret minősége áltagon aluli, de van egy top 10-es irányító Deshaun Watson személyében, ami annyit tesz, hogy legalább a gyenge csapatokat meg tudja verni a Houston. Persze ehhez kell Romeo Crennel, aki ugyan az ég egy adta világon nem tesz semmit hozzá a csapathoz, de legalább nem is akadályozza.

A Texans futójátékának hatékonysága nagyjából megegyezik a Lionséval, ezért Crennel elengette a Bill O’Brien/Matt Patricia féle direktívát, mely szerint akkor csak azért is futni kell: amolyan caldwellesen meghúzta azt a hihetetlenül bátor lépést, hogy akkor passzoljon többet az elit irányítónk, de ne csak 3&hosszúra. Ennek az lett az eredménye, hogy Watson űrszámokat hoz, az elmúlt hat meccsen 14 TD-t passzolt INT nélkül, a Texans pedig csak megnyert három mérkőzést.

Ebben persze nagy segítség az, hogy Will Fuller személyében egy top, Brandin Cookséban pedig egy jó elkapó is a rendelkezésére áll, így nem omlik össze minden, ha Randall Cobb és Kenny Stills egyszerre esik ki (és mennyire jó lenne ez az elkapósor, ha lenne még egy DeAndre Hopkins is a futó David Johnson helyett). Fuller most is szárnyalt, hat elkapásból 171 yardot és két TD-t szerzett, de Cooks is kihasználta a Covid-protokoll szerint védekező cornerek adta esélyeket és öt elkapásból 85 yardot szerzett.

A védőoldalon a pick-sixet szerző Watton kívül Tyrell Adamst és Nate Hallt lehet kiemelni. Utóbbi két sacket szerzett (igaz, garbage time-ban), előbbi pedig 17 tackle-t jegyzett, mindenhol ott volt a pályán, és két fumble-t is kierőszakolt. És, ennyi. Nem jó ez a defense, kevés benne a tehetség és a rendszer is csak alig valamivel hatékonyabb, mint Patriciáé, de legalább volt pár nagy játék (pick-six, két fumble), ami most döntőnek bizonyult (a Lions futójátékát megállítani annyira sem nehéz, mint a Texansét).

A Detroit idén már csak a jobb draftpozícióért küzdhet, esetleg szerencsés esetben megfricskázhatja valamelyik csoportriválist, de ennél nincs több a csapatban – remélhetőleg már zajlik az új HC/GM-páros keresése. A Texans 4-7-tel áll, a szezon hátralévő részében a Bears és a Bengals lesz nyerhető, a két Colts és a Titans ellein csoportrangadókon nem Watsonék lesznek az esélyesek. Rájátszásról itt sem lehet beszélni, de minden győzelemnek nagy jelentősége van, ugyanis annál hátrébb fog választani a Dolphins az első körben.

Washington Football Team@Dallas Cowboys 41-16

Lassan 10 éve edződök a Lions meccsein, láttam én már mindent, de ennyire kellemetlen futball élményem még nem volt. Iszonyatosan kínos volt az, amit a Cowboys művelt ma Mike McCarthyval az élen, egy-egy jelenettől úgy lefagytam, mint a Windows, beállt a kék halál és percekig meredtem magam elé, hogy ez mégis mi a fene volt. Bármilyen meglepő és hihetetlen, sikerült alulmúlni a Lionst.

Ahogy az első meccsnél, úgy kezdjük most is az aktuális bohóccal. Mike McCarthy úgy érkezett a Cowboyshoz, mint egy Super Bowl győztes edző, aki kicsit kiégett Green Bayben, de a kivágásával járó kényszerszabadságot produktívan töltötte: képezte magát, modernizálta a felfogását, elmélyült az analitikában, hogy megfeleljen az egyre modernebb NFL elvárásainak. Na, ebből már eddig sem láttunk semmit, de most már biztos vagyok benne, hogy bármit is olvasott, az nem tett jót neki.

Alapvetően egészen jól kezdett a Cowboys, annak ellenére, hogy az első negyed végére a támadófal legjobbjai megsérültek. A csapat 10-7-re is vezetett, Andy Dalton egész jól játszott, a Washington pedig csak mezőnygólt szerzett a következő drive-ban, így 10-10-s állásnál jöhetett a Cowboys. Ekkor kezdődött a cirkuszi előadás.

Ugyebár az analitika azt mondja, hogy sok esetben, például az ellenfél 40 yardosánál érdemes nekimenni a 4. kísérletre, pláne rövidyardos szituációban, ugyanis így nagyobb a győzelmi esély (és nagyon rövid yardos helyzetekben a futás nagyon is hatékony). 10-10-es állásnál, a saját 34 yardosodnál, a 2. negyedben már nem biztos, hogy neki kell menni egy 4&inchesnek, de a döntés még védhető is valamilyen szinten. Azonban az, aki kitalálta, hogy Andy Daltonnal akarnak 10 centit megpasszoltatni egy futás, vagy még inkább a QB-sneak helyett, az minimum betépett.

Nem tudni, hogy ez Kellen Moore, vagy Mike McCarthy döntése volt-e, a végeredmény turnover on downs lett, ráadásul közben még egy 15 yardos büntetés is összejött, ami után a Washington simán TD-t szerzett (persze jogosan panaszkodnak azok, akik szerint a passznál DPI volt, de a meccs nem a bírókon múlt). És ami a legviccesebb az egészben: a Cowboys a következő drive-ban 4&1-nél a félpályán behívta a QB-sneaket és SIKERÜLT! Igaz, csak mezőnygól lett vége, de a 17-13-as hátrány bőven ledolgozható egy félidő alatt, lehetett reménykedni.

A második félidőt a Cowboys kezdte, jött Zeke Elliott, aki elhagyta a labdát. Ez volt idén már az ötödik fumble-je, amivel vezeti a ligát – mindezt úgy, hogy ezt megelőzően összesen volt öt elhagyott labdája egész karrierje során. Úgy néz ki, hogy rálépett a Todd Gurley és David Johnson által kikövezett útra és a nagy szerződés után masszív visszaesésbe kezdett. Bármilyen furcsa, de a csapat legjobb futóját Tony Pollardnak hívják.

A Cowboys védelem ugyanakkor ismét megállította mezőnygólon a Washingtont, sőt nem sokkal később egy INT-t is szerzett. Az egység önmagához képest kifejezetten jól játszott, DeMarcus Lawrence, Randy Gregory és Aldon Smith megállíthatatlanok voltak, összesen három sacket és öt negatív yardos szerelést jegyeztek. A secondary már nem volt ennyire jó, de ez a meccs a 41 pont ellenére sem a védelmen ment el.

Amin elment, az a támadósor és McCarthy voltak. Az INT után a 10 yardoson belülről jöhetett a Cowboys, de pár rossz hívás egy CeeDee Lamb dropja után csak mezőnygólra futotta  – a meccsen háromból három red zone kirándulás ért véget csak field goallal. Ezzel együtt a momentum a Cowboysé volt, aminek a védelme 3&outolta a Washingtont, így megint jöhettek Daltonék a harmadik negyed végén.

Haladni nem nagyon sikerült, de végül is még szinte egy teljes negyedik negyed hátra volt, mindössze négypontos hátrányban nem kellett izgulni. Erre McCarthy kitalálta a zseniális John Fassel speciális egység koordinátorral, hogy a saját 24 yardosról, 4&10-nél lepjék meg a Washingtont. Nem jött be – mínusz 1 yard, a következő playből pedig azonnal jött a TD. Két ostoba döntés saját térfélen, ami 14 pontba került.

Ezután már semmi nem jött össze: a Washington előbb saját erőből, majd egy Dalton pick-six után feltett még 14 pontot a táblára és végleg lezárta a mérkőzést. Nem lett volna rossz a Cowboys: a védelem jól teljesített, még a támadósor is tudott haladni, ameddig nem sikerült demoralizálni az egészet, de a gyenge játékhívás és a 14 pontba kerülő, még mindig érthetetlen döntések miatt megalázó vereség lett a dolog vége. Ennyi a különbség Ron Rivera (aki tudja, mikor és hogyan kell nekimenni negyedikre) és Mike McCarthy között.

A vendég oldalon effektíve minden hibátlanul működött. Alex Smith-szel a kezdőben nagyon motivált, sőt inkább inspirált az egész támadósor. Mindenki odateszi magát, minden egyes centiért megküzdenek a játékosok, ráadásul a nem túl erős kiszolgálószemélyzet ellenére jönnek a kreatív játékok: a trükkös snap zseniális volt, de Logan Thomas 28 passza is élményszámba ment, a futások is kreatívok voltak.

Smith-nek statisztikailag nem volt egy jó napja (149 yard, 1 TD, 1 INT), de Logan Thomasokkal, JD McKissickel és Peyton Barberekkel is képes volt haladni és könyörtelenül kihasználta az ellenfél hibáit – tekintve, hogy effektíve csak a csoportmeccseket kell megnyerni a PO-hoz, lehet bizakodni. Persze a show-t az újonc futó Antonio Gibson és Terry McLaurin vitte el: előbbi 20 futásból 115 yardot és három TD-t szerzett (+ öt elkapásból 21 yardot), míg utóbbi hét elkapásból 92 yardot termelt, illetve Smith interceptionjénél ő ért vissza, amivel TD-től mentette meg a csapatot.

Ronald Darbyt (akit mindenki megégetett, Amari Cooper ráadásul egy 50+ yardos TD-vel) leszámítva a védelem is jó volt. Egyrészt sikerült megölni a futást (Zeke Elliott 10 futásból 32 yardot szerzett), másrészt működött a pass rush: jók voltak a blitzek, Chase Young is jól játszott (sack, két TFL), összesen négy sack és hat negatív yardos szerelés került a statisztikai lapokra. Ehhez természetesen kellett a rengeteg sérülés a Cowboys részéről, a munkát viszont így is el kellett végezni.

A Washingtonnak nagyon kellett ez a győzelem, a szezon hátralévő részében csak egy találkozó lesz egyértelműen nyerhető (az Eagles ellen a 17. héten), és hacsak nem jön a meglepetés a 49ers vagy a Panthers ellen (a Seahawkst vagy a Steelerst nem is említem), akkor ez a Cowboys elleni siker csoportgyőzelmet érhet. A Dallasnak sem kell még pánikolni, játszik a csapat az Eagles, a Giants és a Bengals ellen is, még mindig Daltonéknak van a legkönnyebb dolguk – nem mintha ilyen edzősködés mellett bárkire veszélyesek lennének.

45 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
45 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Fanyul23
Fanyul23
2020-11-27 09:08

Az osszefoglalo sokkal jobb mint a ket meccs egyuttveve. Kar hogy nem lattam ezt elore es vegiszenvedtem majdnem mindkettot.
Ezzel viszont nem ertek egyet teljesen, bar ertem mire gondol a szerzo:
“A “nem jó, nem tragikus” állapot még mindig sokkal jobb, mint a teljes csőd”
Pontosan csod kell ahhoz hogy eltakarodjanak a fekek, a langyos hugynal sokkal jobb lesz.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fanyul23
2020-11-27 09:08

pontosan, Washingtonban mi is megtapasztaltuk, hogy sok évnyi langymeleg pisi után el kellett mozdulni a “liga alja” kategóriába, hogy fejek hulljanak.. most felfelé mászunk, de messze még a jó kilátás.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Antal Kovacs
2020-11-27 09:08

Vicces de jelenleg messze a legszimpatikusabb csapat a csoportban a wft. Meg a nev ellenere is.
Ha ti nyertek szurkolni fogok a POban. (A masik kettonek.nemtudnek😀)

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Fanyul23
2020-11-27 09:27

Ti mentek tovább, és a PO-ban mentek Tíbaybe.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Kopi3.14
2020-11-27 09:29

Bar ugy lenne.
Nem ertek egyet azon velemenyekkel hogy inkabb a jo draft pick mint a po off mert akarhogyis de csak az a sava borsa ennek a jateknak meg ha erdemtelenul jutsz is be, de a mostani unortodox helyzetben minden kimenetel win win. Ha nincs play off talan elkezdodik a nagytakaritas az elen gettlemannel.
Sima hatradolos ideny😀

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Kopi3.14
2020-11-27 09:47

Hehe TB12 szarul is alszik emiatt😂😂😂

d zoli
d zoli
Reply to  Kopi3.14
2020-11-27 16:40

Mely esetben a wildcard Tampa megy Giantsba. Ami jobb, mint a Focizók. Az a védő fal rosszat tenne Tibinek. Én a WFT és Giants öt várom a csoport élére. Egyszerűen bennük van meg a hozzáállás. Edzőtől az 53. emberig harapnak. Ez nálam nagy lájk.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fanyul23
2020-11-27 09:29

már csak azért is, mert akkor elmondhatjátok, hogy egy playoff csapatot oda-vissza megvertetek :D amúgy e miatt tiebraker miatt még simán előnyben érzem a Giants-et

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Antal Kovacs
2020-11-27 09:47

Ketsegtelenul papiron igy van, de pl annyira simanalk veszi mindenki hogy burrow nelkul sansztalan a cinci hogy tuti elverzunk sajnos🙂

acsdav2
acsdav2
Reply to  Antal Kovacs
2020-11-27 11:02

Nem nagyon látom azt, hogy felfelé másztok. Már ez a 4 győzelem is sok érzésem szerint a franchise QB pickhez, de ha még PO-ba is juttok akkor szenvedhettek tovább A.Smith-szel. Mert ne áltasd magad, 4 győzelem félkarú Bengals, Cowboys és Eagles ellen és 7 vereség az nem biztató eredmény.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  acsdav2
2020-11-27 11:02

Láttam a tegnapi Washington meccset, a múlt hetit is a Bengals ellen. meg előtte minden meccset, minden fordulóban, élőben követtem. Ahhoz képest amilyen reménytelenség volt Haskins-el, az utóbbi 2 meccs bíztató volt. Tudom, igen, ez a 2 W nem elit csapatok ellen jött, sőt… de a 7 vereség meg a reménytelen időszakban jött. Nem hiába írtam, hogy “messze még a jó kilátás”, de ahhoz viszonyítva, ami pár hete volt, jobb lett a csapat. Smith jót tett, de még sokat kell építkezni, nem PO kaliber csapat, még ha a gyenge csoport miatt be is lehet oda mákolódni.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Antal Kovacs
2020-11-27 11:03

Oké, hogy Smith-szel stabilabb lett a támadójáték, de hogyan tovább? Látni kellene, hogy Smith közelít a maximumához vele a jövőben nem lesztek PO kaliber. Nem látom, hogy jutnátok tehetséges QB-hoz.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  acsdav2
2020-11-27 11:12

Smith szerintem már túl van a karrierje zenitjén, de még így is a legjobb opció :) viszont 1-2 évet még látok benne, addig lehet gondolkodni, hogy drafton (akár felcserével), vagy trade-el lesz e megoldva, vagy sikerül Haskinsből valami használhatót építeni. Mert látszott, hogy neki az a baj, hogy éretlen még, és hamar dobták mély vízbe. Meglátjuk jövő ilyenkor hogy áll a csapat. De szerintem nem csak top 5 draft pickben lehet kezdő QB-t találni.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Antal Kovacs
2020-11-27 12:38

Haskinsből használhatót? :D Nekem összességében az nem világos, hogy WFT-ben mi (volt) a terv. Mert néha azt érzem, hogy kb. a vezetőség is így gondolkodik, hogy “majd valahogy csak lesz, hátha Haskins beválik, hátha lesz valaki a piacon, hátha beválik egy későbbi pick is”

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  acsdav2
2020-11-27 12:43

1. Haskins még az előző rezsim hagyatéka
2. Egy jó éve volt college-ben, de az nagyon jó volt. Az NFL-ben 0-24-ben tanulnia kellett volna, hogyan kell olvasni a defense-t, érezni a nyomást, stb. Az adottságai megvannak (meg tudja dobni a passzokat), de olyanokat olvastam, hogy nem tett elég munkát és alázatot bele, ezért kellett padra ülnie elsősorban. Ha ez ráijeszt, hogy az első kör után nem jár automatikus kezdő pozíció, és hátsó körös Panthers-ből kiszanált Allen is meglőzheti, akkor hátha összekapja magát.
3. Smith-el úgy tűnik jó a kapcsolatuk, és Smith sem az a “hagyom a rookie-t magától tanulni” mentalitású mint mondjuk Big Ben, így hátha tud egy kis felnőttséget verni ebbe az épp hogy 20 éves gyerek fejébe..

acsdav2
acsdav2
Reply to  Antal Kovacs
2020-11-27 13:08

“Az adottságai megvannak (meg tudja dobni a passzokat)”

Ez nem így működik. Ha megnézed a 100. legjobb QB-t a CFB-ben és annak a 10 legjobb dobását, akkor biztos azt mondanád, hogy “meg tudja dobni a passzokat”. Az NFL-ben mindig is ez volt a kérdés, hogy milyen konstansan tudod megdobni passzokat.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  acsdav2
2020-11-27 13:08

Ebben teljesen igazad van, ezért is írtam azt, hogy neki fejben kell fejlődnie (úgy lett volna korrekt, ha azt írom, hogy “meg tudja dobni a passzokat – mint minden QB aki NFL draft közelébe kerül”), okosabban játszani és éretebben viselkedni, úgy általában. Nem a fizikai oldallal vannak gondok.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Antal Kovacs
2020-11-27 16:41

Komolyabb részleteket nem tudok a hozzáállásáról, de hallottam néhány pletykát. A gondom az Haskinssel, hogy összességében nem a szuper tehetségek polcába tartozik. De ez nem is baj, hisz magas padló-alacsony plafon elven draftolták őt. A gond ezzel van, hogy se a hozzáállás, se a játék nincs rendben. Én róla már lemondtam.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  acsdav2
2020-11-27 17:46

Én még nem 100%-ig, de mivel a korábbi rezsim szerzeménye, nem hinném, hogy görcsösen ragaszkodnának hozzá. Benne van a pakliban, hogy ha épül köré egy csapat és kultúra, ő is fejlődik mentálisan akkor egy jó franchise QB lesz. Kyle Allen is most kezdett el top irányítóként működni, hogy összeállt körülötte a rendszer. De az is ugyanúgy benne van, hogy nem hívják le az 5. éves opcióját és FA ként kering az irányító sérülésekkel küzdő csapatok rosterén. Vagy volt NFL, nincs NFL, azon se lepődnék meg. Én nem azt akarom mondani, hogy korszakos zseni, meg minden megvan benne ami egy jó QB-nak kell, de ami nincs meg az fejleszthető. Rajta áll, hogy mit hoz ki.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Antal Kovacs
2020-11-27 17:48

“Rajta áll, hogy mit hoz ki.”

Meg a falon, meg a skill playereken, meg az OC-n. :) De a McLaurin-Gibson duó az biztató. Sőt McLaurin több, mint biztató, mert ő elit lehet már jövőre. De a falon kell dolgozni. Az OC-t nem tudom milyen.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  acsdav2
2020-11-28 11:37

Norv Turner, Rivera hozta Carolina-ból, mint az egész sleppjét, nem tőle várom a mennybemenetelt, de a Dallas ellen a trükkös játékokkal megmutatta, hogy azért tud ő. Kérdés mennyire stabilan. A Steelers jó erőfelmérő lesz :D lesz 1st down-unk, már egy hős a szememben :D

acsdav2
acsdav2
Reply to  Antal Kovacs
2020-11-28 12:03

Utána néztem, mert így hirtelen nem voltak meg a korábbi eredményei. Aztán kiderült, hogy valójában a fia Scott az OC. :D Neki tulajdonképpen ez az első komoly erőfelmérője, 38 éves.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  acsdav2
2020-11-28 21:10

Scott Turner, legyünk pontosak :) és meglátjuk mi jön ki ebből. ;)

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  acsdav2
2020-11-27 11:12

Szerintem kicsit tulmisztifikalod ezt a dolgot. Az latszik hogy nfl szinten ha epitkezni kell az nagy szazalekban tobb ev, semmi nem tortenik a jovore nem ok huznak qb ha ennek az az ara hogy iden po. A po kezdetekor minden resztvevonek ott az esely hogy uj bajnoksag kezdodik. Ez a legfontosabb, ilyen szempontbol szerintem minden csapat a mának el.
Semmi garancia ra hogy jovore olyan qbt tudnak huzni 1/3 1/4-en aki 20 evre megoldja a qb gondokat.
Smithben meg 1-2 jo kis labdavigyazos gm szezon benne van, ilyen vedelemmel es tehetseges kiszolgalokkal egy jo o fal mogott ebben a hulladek leastben akar par evig po eselyesek lehetnek.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fanyul23
2020-11-27 12:18

Plusz lehet mentora akár Haskinsnek, akár egy szerzett/draftolt qb-nak. Pl ha a Jets viszi Lawrencet, kispadra teszi Darnoldot? Nem hinném. És még annyi minden lehet, amit nem látunk előre.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fanyul23
2020-11-27 12:57

“ha epitkezni kell az nagy szazalekban tobb ev”

1.Pont ez a lényeg. Smith-re építve semeddig se jutsz. Egy top tehetségre építve 3-4 év alatt eljuthatsz valameddig. Lásd a ti példátokat: Jones 2-3 év múlva egy konstansan korrekt irányító lehet. A WFT csak halogatja a valódi építkezés elkezdését.
2. Persze mondhatod, hogy a PO az elsődleges, de azért 6-7 győzelemmel már inkább kínos bejutni oda. Nektek persze így, hogy meg van az irányítótok és relatíve lehúztátok sok sérült nélkül a szezont és több szoros meccsetek is volt jobb csapatok ellene, ezt be kellene húzni

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  acsdav2
2020-11-27 13:08

“Smith-re építve semeddig se jutsz” azért az se felejtsük, hogy a Tampa éppen egy nála 7 évvel idősebb QB-val kezdett új korszakot :D (ezzel azt akarom mondani, hogyha az ég – meg a fal – is vigyáz rá, akkor 3-4 évet még simán lehúzhat, addig meg sok víz lefolyik a draftok és FA piacok vizén…)

acsdav2
acsdav2
Reply to  Antal Kovacs
2020-11-27 16:03

Azért TB-vel bárki bevállal 2-3 évet főleg, hogy semmi alternatívájuk nem volt a QB posztra. :) Ha megkérdezed bármelyik franchiset egyik se mondja azt, hogy neki Smith kell.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  acsdav2
2020-11-27 17:46

Oké holnap körbetelefonálok :D Azért itt a cap hit-ek és sok minden számításba jön. Amikor a csapat elhozta Smith, még 3 évvel fiatalabb volt, és sok jó év volt benne. Aztán jött a sérülés, de a szerződés nem semmisült meg, a cap hit megmaradt. Csodával határos módon rendbe jött, a szerződése még mindig életben volt, és kiderült, hogy jobb mint a másik kettő mellette. szóval játszik, senki nem kérdezte, hogy Smith kell e, ez nem így működik, kiharcolta helyét. És még mindig 36 éves, irányítóknál az még azért nem a pályafutás vége. Hogy Brady jobb e? Igen. Hány Brady van? 1. Hány NFL csapat? 32. Brady FA? Nem. Akkor innentől az “inkább Brady” gondolatkísérlet marad max.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Antal Kovacs
2020-11-27 17:48

18-ban még úgy ahogy elfogadtam a cserét, mert a Chiefsben jó volt. Persze aztán láthattuk, hogy abban a Chiefsben mire lehet képes egy igazi tehetség és ő mire képes egy átlagos/gyenge támadósorban. Most már szerintem a legjobb eset Smith-nek ha valaki bridge QB-ként gondolkodik benne.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  acsdav2
2020-11-27 13:28

Szerintem meg elsősorban abból kell főzni, ami van.

Ott épp Smith van, ő jelenleg a legjobb qb, vele megy tovább a csapat. Tapasztalt, rutinos, tehetsége is van, tud meccset nyerni.

Amúgy szerintem az új edzővel, aki tényleg rendesen dolgozik, pont nem halogatták a valódi építkezés elkezdését.

Amit szerintem kétféleképpen lehet/érdemes. Vagy Mohács van, minden rossz, 1/1, kihúzod a legnagyobb tehetséget, és több-kevesebb sikerrel próbálsz köré csapatot építeni. (Mint pl a Cinci)

Vagy felhasználod a lehető legjobban a jelenlegi keretet, próbálsz egy jó kultúrát kialakítani, és apránként cseréled ki azokat a tagokat, akik helyett tudsz jobbat. Szerintem Washingtonban Rivera valami ilyesmit csinál. És addig Smith lesz a kezdő, amíg nem találnak valakit, akivel messzebbre lehet/érdemes tervezni.. Ez jöhet draftról, de piacról is.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Krisztian Fekete
2020-11-27 16:40

1.Nagyon jól felvázoltad a lehetőségeket. A második lehetőségnél pont azzal van baj, hogy ha folyamatosan jobbá teszed a csapatot és romlik a draft pozíciód annál kisebb eséllyel választasz franchise QB-t. Persze lehet álmodozni, hogy becsúszik szerencsével egy jó QB, de erre kicsi az esély.
2. A másik gondom az, hogy Rivera nem olyan edző fejedelem, mint például Reid, aki tankolás nélkül épített fel csapatot és jutott hozzá a QB-hoz. A régi iskola tanulója Rivera: kemény, fizikális, mentálisan erős védelem és futójáték az alapkoncepció. Ezzel lesz tartása a csapatnak, könnyen nem verik meg őket, de a csúcsfoci közelébe csak olyan esetben juthatnak, ha kifognak egy Jackson-Newton féle lábon megállíthatatlan irányítót.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  acsdav2
2020-11-27 19:04

Viszont ha van egy konstans középcsapatod, akkor talán nem verik szét a frissen draftold supertehetséges irányítod sem, mert nem tudod megvédeni.
És azért több lehetőség is van qb szerzésére a rossz draftpozíció mellett. Felcsere, későbbi jó pick (Wilson, Brady nagyon jó példa), szabadügynök piac, és csere más csapattal.
És ha minden kötél szakad, még mindig ott van KAepernick! :D

acsdav2
acsdav2
Reply to  Krisztian Fekete
2020-11-27 21:03

Természetesen ez is egy lehetőség, persze jó irányító nélkül nem egyszerű ezt megcsinálni. Pl. Matt Rhule is felépíthet egy jó csapatot Teddy B-vel, aztán egyszer majd 1/20 környéki pickkel felcserél valakiért.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  acsdav2
2020-11-27 13:31

Tobben is leirtak mar, legutobb talan burrow serulesenel indult kommentharcban hogy a fr tulajokat nemigen hajtja a tatar sehova amig a biznisz megy. Nekunk, kisemeber szurkereknek a 4-5 ev is nagy tavlat hogy jo csapatot lassunk de erre nincs garancia top pick qbval se. Had ne soroljam azon franchiseokat akiknel nemhogy 5 eve nincs hasznalhato qb de tán sose volt🙂 az hogy Smitht ennyire leirod azzal n tudok es legfokepp nem is akarok vitazni mert teljesen akademikus kerdes. Majd visszaterhetunk ra 2 ev mulva.

Jonesszal kapcsolatban nincs kialakult allaspontontom jelenleg, hullamzok ahogy a jateka. Az latszik hogy a boom or bustbol boom mar nem lesz bust meg még lehet.
Hat itt tartunk.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fanyul23
2020-11-27 16:40

1. Éppenséggel ezt én írtam a tulajokról. :) Ez azonban csak az olyan városokban igaz, ahol a városnak nem szerves része a focicsapat. Washington, New York éppenséggel valóban olyan hely, ahol az emberek nem lesznek maguk alatt, ha rosszul megy a csapatnak.
2. Alapvetően nincs baj azzal, ha adsz 4-5 évet a stábnak, csak nekik legyen tervük. A Giantsnak láthatóan van, az más kérdés, hogy sokunknak kérdőjeles. De Washingtonban annak nem sok értelme van, hogy elkezdik a szezont úgy, hogy bíznak Haskinsben aztán 4-5 meccs után lemondanak róla. Vagy draftolod Tuat vagy Haskins mellett tartasz ki. Én nem látom a mostani helyzetben, hogy mi a terv.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fanyul23
2020-11-27 09:22

Én a második meccs félidejében abbahagytam. Úgy érzem, jó döntést hoztam, még ha le is maradtam Logan Thomas másik 27 passzáról! :)

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Krisztian Fekete
2020-11-27 09:22

Kb en is akkor. Pontosan nem tudom mikor adta fel a retinam a kiegest😀

Csabesz20
Csabesz20
2020-11-27 09:29

Ez a McCarthy a mennyit fejlődött az eltelt egy évben, önmaga cáfolta meg, hogy azért rendesen színezte a történetet az interjún. Én nagyon reménykedem benne, hogy szezon után megy a levesbe, mert amit művel az kritikán aluli. Tény, a sérülések sem segítik a munkáját, de ez a meccs már akkora homály volt, ami miatt fejeknek kellene hullania. Igazából a rájátszásba jutás megmentheti, de szerintem jelenleg rosszabb lenne a csapatnak.

acsdav2
acsdav2
2020-11-27 11:02

“Ennyi a különbség Ron Rivera (aki tudja, mikor és hogyan kell nekimenni negyedikre) és Mike McCarthy között.”

Vélhetően McC rossz döntései nélkül is nyert volna a WFT, de Rivera-nak az a “megbocsáthatatlan” véleményem szerint, hogy New Yorkban Kyle Allennel neki ment a 2 pontosnak és amiatt bukják várhatóan a csoportgyőzelmet.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  acsdav2
2020-11-27 11:02

azt még én se hevertem ki..

renningan
renningan
Reply to  acsdav2
2020-11-27 12:52

Akkor nem hitte, hogy lehet ebből valami :D most már szvsz ő is bánja :D

István_Szamos
István_Szamos
2020-11-27 11:03

“az elmúlt 10 év legrosszabb döntése volt elküldeni Jim Caldwellt”

Colts szurkolóként ezt a mondatot olvasni…brrrrrrrrrrr

ThySoul
ThySoul
2020-11-27 17:47

Nem lenne jobb az egész eastnek, ha senki nem menne playoffba? :D
A washington ha bejut bukja a top5 picket, Giants ugyanez (és ott lehet értelmes QB-t húzni, 18. vagy későbbi helyen picit nehezebb). Eagles jelenleg teljesen reménytelen, egyedül a Cowboys keret van olyan jó, hogy nem szükséges az a jó draftcetli. (Kivéve ha bukják Prescottot, akkor nem lenne rossz)

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  ThySoul
2020-11-28 12:02

“A washington ha bejut bukja a top5 picket” ha nem jut be is simán bukhatja. Remélem, hogy még azért játszanak a csapatok, hogy nyerjenek, kéne ide is draft lottó, mint az NBA-ben, hogy ne azon agyaljunk már novemberben, hogy kinek miért kéne kikapnia…

45
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x