Connect with us

Összefoglaló

Mészárlás a Lambeau Fielden, Mahomes-Hill parádé és Titans-csoportgyőzelem

A Green Bay Packers valódi mészárlást rendezett a Lambeau Fielden az éjszaka folyamán és bántóan simán lépett át a Chicago Bearsen. A Mahomes vs Brady csatát előbbi nyerte Tyreek Hill hathatós közreműködésével, a Patriots egy alacsony színvonalú mérkőzésen kerekedett felül a Cardinalson, a Titans pedig a Colts elleni győzelmével jó eséllyel meg fogja nyerni az AFC South divíziót.

Chicago Bears @ Green Bay Packers 25-41

Mészárlást rendeztek a Lambeau Fielden, ami után a Bears garbage time-ban még próbált kapaszkodni, de igazán nagy esélye nem volt, hogy visszatérjen a meccsbe.

A Packers az első 3 labdabirtoklásából 3 TD-t szerzett, ami mellé meg egy fumble utáni Preston Smith védelmi TD-t is sikerült összehozni. A Bears labdaeladásainak és a hazaiak támadósorának köszönhetően a 3. negyedben már 10-41-re is vezetett a Packers. A meccs ezen pontján több, mint 30 percet birtokolta a labdát a Green Bay 12 ellenében. Aaron Rodgerstől pedig még csak űrteljesítmény sem kellett mindehhez. 211 yard és mellé 4 TD elég volt úgy, hogy igazából folyton csak az üres elkapóit dobta meg. A Packersnél nem csak a passz, de a futójáték is remekül működött és komolyan megérezte Hicks hiányát a Bears védelem. Jones és Williams megosztott terhelést kaptak és 182 yardot szorgoskodtak össze. Főleg a középső futások működtek, amik ellen a kiváló Bears DT nagyon hiányzott. Az elkapó sorban nem volt űr meccse Adamsnek sem, sőt a csapat legtöbb elkapott yardjával a TE Tonyan zárt végül 67-el.

A jónak mondható Bears védelem tehetetlen volt minden téren. Rodgersen egyáltalán nem volt nyomás és végül sem sack, sem hit nem jött össze rajta. Az első TD-nél több, mint 6 másodpercet biztosított neki a támadófal, így volt ideje megtalálni Adamset.

A túloldalon az ismét irányítót cserélő Chicagónál már nem volt ilyen könnyű az este. A garbage time-ban ugyan kiosztott 2 TD-t Trubisky és fel tudta kicsit hozni a statisztikáit, alapvetően borzasztó meccset zárt. Folyamatosan nyomás alatt játszott. Sack csak 3 játékból lett, de több alkalommal is hibába kergette őt a Packers pass rush. Ezeken kívül 3 alkalommal is eladta a labdát. A már említett fumble mellett két picket is dobott, mindkettőt a hazaiak másodéves safetyje, Darnell Savege húzta le. Trubisky itt éppen triple coverage-be próbálta beerőltetni a labdát, sikertelenül.

A Bears statisztikái nem teljesen festik le a valós képet, mert a meccs végére ugyan Montgomery is 100 yard fölé jutott, ebből 57 egy játék alatt jött még a Bears első drive-jában. Rajta kívül Allen Robinsont kell kiemelni, aki 2 TD-vel zárt és összesen 8 elkapása volt 74 yardért. Mellette az újonc Darnell Mooney-t kereste Mitch a legtöbbszőr, de 9 targetből csupán 3 elkapást tudott szerezni.

A vendégek védelme nem zárt nagy napot. Rodgers folyton kereste a Buster Skrine féle matchupot, aki végül 10 tackle fölött zárt, ez pedig sosem jó jel egy corner esetén. A meccs margójához tartozik, hogy az amúgy remekül tartó Packers támadófalból ismét kidőlt a center Linsley még a meccs legelején, így a kényszerből odamozgó Jenkins adta fel Rodgersnek a labdákat. A meccs végére pedig még Lucas Patrick is kiesett. A sima győzelemmel a Packers megszerezte a 100. győzelmét az örökrangadón.

(alatriste)

Kansas City Chiefs @ Tampa Bay Buccaneers 27-24

Ahogyan karácsony sincs Kevin nélkül, úgy NFL szezon sincs Brady vs Mahomes nélkül – hiába ment át az NFC-be Tom Brady, itt is összejött a Mahomes elleni ütközet. A yardok és a TD-k is repkedtek, ennek pedig többek között Tyreek Hill is örülhetett, aki remek napot fogott ki és már az első negyedben 200 yard fölött termelt. Hiába a rengeteg szerzett yard azonban a Chiefsnél, mégis kellett a végén izgulniuk.

A két irányító yardok tekintetében még az előzetesen vártakat is túlteljesítették, hiszen ketten együtt 807 yardot passzoltak. Patrick Mahomes vezette Chiefs offense elég egyoldalú volt a mérkőzésen, hiszen 50 passzjáték mellett mindössze 20 futó playt hívtak be, aminek jó részét a mérkőzés végi óra lepörgetésénél használtak, de ki hibáztatja őket! Ihlettet formában játszott a tavalyi Super Bowl MVP. 49 kísérletéből 37 sikeres volt, 462 yardot és három TD-t ért el. Mahomes passzainak a Chiefs szurkolóin kívül Tyreek Hill örülhetett a legjobban, aki 13 elkapásból 269 yardot ért el és mindhárom TD passz őt találta meg. Hill már az első negyedben 211 yardnál járt, valami elképesztő módon tudta kihasználni gyorsaságát és tehetségét 15 perc alatt.

A másik oldalt sem akart nagyon lemaradni Brady. A mérkőzés elején még úgy tűnt, hogy akár sima Chiefs győzelem is lehet, hiszen 17-0-ra mentek egy negyed után és a Buccaneers offense semmit nem mutatott. A veterán irányító azonban előlépett és azért három TD passzt csak kiosztott, amiből kettőt Evans, egyet pedig Ronald Jones szerzett. Ezek mellett még volt 345 passzolt yardja meg két interceptionje a harmadik negyedben, amire már nem lehet annyira büszke – A másik oldalon Mahomes egy eladott labdával zárt egy fumble formájában. Hazai oldalon sem járatták csapágyasra a Ronald Jones, Leonard Fournette duót, hiszen 41 passzjáték mellett csak 13 alkalommal futottak, de mivel végig hátrányban voltak, ezért meg lehet érteni.

Gondolhatnánk, hogy ennyi yard mellett a védelmek nem nagyon voltak pályán, de azért ez nem teljesen igaz, hiszen mindkét oldalon voltak szép pillanatai a defense-nek is. Chiefs oldalon elég csak kiemelni a két interceptiont, amit Tyrann Mathieu és Bashaud Breeland szereztek. Hazai részről pedig többször jól állították meg Mahomesékat, ezzel meccsben tartva csapatukat. A fiatal irányító előtt a fal nem igazán működött mindig jól, hiszen Jason Pierre-Paulék többször is üldözőbe vették. Több esetben azonban a védők nem mindig a pozitív rublikába kerültek. A Tampa Bay két interceptiont is elbukott szabálytalanságok miatt, a másik oldalon pedig egy drive-ban Frank Clark kétszer is Brady fejére ütött, ami elősegítette a szoros végjátékot.

A végjáték végül tartogatott izgalmakat, hiszen az utolsó játékrészben 14 pontot feltett a táblára a Buccaneers, amivel három pontra visszajöttek. Ez nagy tanulság lehet a Chiefs számára, hiszen egy olyan meccsen, ahol majdnem 500 yardot haladnak levegőben, ott nem nevezhető soknak a 27 szerzett pont, amire majdnem rá is fizettek. A végén azonban le tudták zárni a mérkőzést, amivel 10-1-re módosították mérlegüket. A Buccaneers 7-5-tel megy pihenőhétre, ahol össze kell kapniuk magukat, ha életben szeretnék tartani a hazai Super Bowl esélyét.

(kronikk)

Arizona Cardinals @ New England Patriots 17-20

Rendkívül alacsony színvonalú mérkőzésen szerezte meg idei ötödik győzelmét a New England Patriots, pedig a vendég Cardinalsnak is bőven volt esélye, de minden lehetőségüket elrontották. Pedig úgy indult a találkozó a vendégeknek, ahogy egy playoff-aspiráns csapatnak kellene, Cam Newton első passzkísérletét Markus Golden szedte le, miután Jordan Hicks ért oda a veterán irányítóhoz. A rövid pályán gyorsan végigmentek és Drake futott be 1 yardról. A Patriots a következő drive-ból sem tudott nagyon haladni, de a punt után az Arizona a saját három yardosáról jöhetett. A futójáték Murray nélkül is hatékony volt, aki valószínűsíthetően a kisebb vállsérülése miatt nem kapott annyi futást, de Drake és Edmonds jól hozta a yardokat és a first downokat. Végül Zane Gonzalez mezőnygóljával 10-0 lett a vendégeknek, akik ezután csak a negyedik negyed közepén szereztek ismét pontokat.

A hazaiaknál sem volt valami acélos a támadósor, inkább a védelmüknek és a speciális egységnek köszönhetik a győzelmet, Cam Newton 84(!) passzolt yarddal és két INT-tel zárt, az elkapók közül mindössze Jakobi Meyersnek és Damiere Byrdnek volt elkapása. A speciális egységben azonban Moncriefnek volt egy hosszú visszahordása, ami után az Arizona térfelén kezdhetett a Pats, aminek a végén James White futott be 7 yardról 4&2-re. A félidő végén még volt egy jó drive-ja a Cardinalsnak, Christian Kirknek volt egy csúnya dropja az endzone-ban, utána KeeSean Johnson elkapását először touchdownnak ítélték meg, majd visszavonták, 4&1-re Drake futását pedig megállították a gólvonalon, amivel véget is ért a félidő.

A második játékrész sem volt sokkal színvonalasabb, egy Andy Lee puntot Gunner Olszewski hordott vissza TD-re, amit egy erősen véleményes blind side blokk szabálytalanság miatt visszafújtak, majd a rövid pályán csak mezőnygólt szerzett a Pats. A következő drive-ban Murray passzába beleért Adam Butler, a felpattanó labdát pedig Adrian Phillips húzta le, az újabb rövid pályás drive-ot sok Harris és Newton futás után ismét James White zárta le, amivel átvette a vezetést a Patriots. Amikor már azt hitte az ember, hogy a Pats védelem teljesen megállította Murray-éket, lehoztak egy 16 playes, 80 yardos drive-ot, bár többször is zászlók segítették az előrehaladásukat, Drake vezetésével nagy nehezen kiegyenlítettek a negyedik negyed közepén.

Newtonéknak 8 perce volt egy meccsnyerő drive-ot vinniük, de a pálya közepén dobott egy borzalmas passzt, amit Dre Kirkpatrick húzott le, jöhetett a Cardinals a győzelemért. El is jutottak a Patriots 27 yardosáig, azonban Zane Gonzalez, idén már nem először, meccsnyerő szituációban 45 yardról mellérúgta. Newton megkapta az esélyt a game winning drive-ra, az első két playben -3 yardot haladtak, 3&13-ra azonban Newton 14 yardot futott, majd egy véleményes unnecessary roughness büntetés miatt még 15 yardot haladhattak előre, Simmons a lassítások alapján a pályán belül lökte meg Newtont, ráadásul nem is sisakkal támadta. Innen még ment pár yardot előre a New England, majd Nick Folk 50-ről simán berúgta, nyert a Patriots.

Sorozatban második meccsét bukta el a Cardinals, 6-5-re módosult a mérlegük, és innen már nem lesz olyan egyszerű elcsípni az egyik wild card helyet. Főleg, ha Kingsbury továbbra is rossz playeket hív kulcsszituációban, valamint nem árt, ha Kyler száz százalékos állapotba kerül, mert a Patriots védelmének sokkal könnyebb dolga volt így, DeAndre Hopkinst is 55 yardon tudták tartani. A hazaiaknál ezzel a győzelemmel még talán mindig van egy minimális esély a rájátszásra, de ahhoz Newtonnak sokkal jobban kell játszania, mert az ilyen hibáit a jobb csapatok könyörtelenül ki fogják használni.

(löfli)

Tennessee Titans @ Indianapolis Colts 45-26

Két 7-3-as mérleggel rendelkező csapat találkozott Indianapolisban, hogy eldöntse ki lesz (nagy valószínűséggel) az AFC South királya. Mindkét csapat egy hosszabbítás utáni győzelemmel érkezett és egészen a hét második feléig úgy tűnt, hogy fontos hiányzók nem lesznek. Ekkor azonban a Colts részéről folyamatosan érkeztek a rossz hírek. Először két fontos védőfalember, Buckner és Autry került valamint maradt COVID listán pozitív teszt miatt, majd hozzájuk csatlakozott az újonc futó Jonathan Taylor, aki barátnője pozitív tesztje miatt került szintén COVID listára és karanténba. Itt még nem volt vége a sornak, hiszen a center Ryan Kelly, valamint a kezdő LB Bobby Okereke is sérülés miatt nem tudta vállalni a játékot. Ilyen előjelek után érkeztünk meg a vasárnap esti rangadóhoz.

A Titans látta esélyét, hogy Buckner és Autry hiányában a futás elleni védelem már biztosan nem lesz olyan jó, mint azt megszokhattuk eddig. Így is lett, ezért Derrick Henryt tömték labdával, aki élt is a lehetőséggel. A liga egyik legjobb (ha nem a legjobb) futója egy félidő alatt eldöntötte a mérkőzést. 30 perc alatt ért el 140 yardot és három TD-t. Ehhez jött még az elkapó AJ Brown 69 yardos TD-je, amivel 35-14 állt az eredményjelzőn szünetben. A Colts védelme a három kezdő játékos kiesését nagyon megérezte és ez a kapott 35 pont az idei szezonban csapatrekord, ennyi pontot egy meccsen sem kaptak 60 perc alatt, nem hogy két negyed alatt. A védelem saját sorsát sem segítette, hiszen ha voltak jó megmozdulásaik, akkor általában valaki hibázott és szabálytalanság miatt annuláltak a történteket. Így eshetett meg, hogy harmadik kísérletnél sackelték Tannehillt és field goal helyett mégis 1. és 10 jöhetett, hiszen Rock Ya-Sin teljesen felesleges szabálytalanságát észrevették. A másodéves cornerback ebben a szezonban már nem először lógott ki lefelé az egységből.

Azt már a mérkőzés előtt is lehetett tudni, hogy Henrynek minden bizonnyal jó napja lesz, így Philip Riversre helyeződött a teher, hogy meccsben tartsa csapatát. Ehhez 60 percig kellett volna hibátlan játék, azonban ez mindössze ez két drive-ig tartott. Az első két támadást nagyon szépen végigvitték és Trey Burton, valamint Jacoby Brissett touchdownjaival ki tudták egyenlíteni az állást Henry, valamint AJ Brown hatpontosa után. A harmadik hazai támadásra azonban Kelly után egy másik fontos játékos, Anthony Castonzo is kidőlt a támadó falból, ami megpecsételte sorsukat, onnantól kezdve támadó oldalon sem jött össze nekik semmi. A Titans védelme szépen fogta Hines és Wilkins futó próbálkozásait és Riversre is tudtak annyi nyomást helyezni, hogy ne tudjon előre haladni a Colts. A támadók közül ki lehet emelni Trey Burtont, aki ismét TD-vel jelentkezett. A TE nagyon ráérzett a játékra, hiszen már nem az első meccs volt, amikor Rivers kedvelt célpontja volt az end zone-ban.

A harmadik negyed elején folytatódott a hazai támadó egység lejtmenete és ezzel a mérkőzés is eldőlt. A végén még TY Hilton idei első TD-jével és Brissett újabb hatpontosával kozmetikáztak az eredményen, de elég egyértelmű volt, hogy ezen az estén melyik a jobb csapat. A két héttel ezelőtti hibákat javították és a special team sem adta meg a Coltsnak azokat a pluszokat, amik a győzelemhez kellettek volna. Mike Vrabel és csapata remekül felkészítette őket a mérkőzésre és az aktuális körülményekre, ami egy sima győzelemhez volt elég.

A végén még egy onside kickkel próbálkozott a Colts, azonban az ott történtek pontosan leírták az előtte lévő 58 percet. Ahelyett, hogy visszaszerezték volna a labdát, AJ Brown újabb TD-jével a Titans tetemes előnye nőtt tovább.

Győzelmével a Titans nagyon nagy lépést tett az AFC South bajnoki címre, hiszen most már gyakorlatilag két mérkőzéses előnyben van, így ha hozzák a papírformát, behúzza a csoportot. A Coltsnak sincs ideje csüggedni a vereség miatt, hiszen össze kell szedniük magukat, ha januárban is pályára akarnak lépni.

(kronikk)

68 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
68 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
bjeela
bjeela
2020-11-30 08:37

Persze, lehet mondani, hogy Trub pocsék volt – az volt -, de akkor mit mondjunk a védelmünkre? A csodafalunk semmire nem volt képes a Packs OL ellen. Nulla teljesítmény. Hozzájuk képest Trub káprázatos volt. De csak hozzájuk képest. Az a hármas védelmi gyűrűbe behajított passz… Komolyan nem tudom, mire gondolt szegény. Pedig néha egészen meglehetős passzokra is képes, aztán megbolondul. Fogalmam sincs, mit láttak benne négy éve a játékosfigyelők.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-11-30 08:55

Igazából azt nem értem, hogy miért nem futtatjátok többet Trubot. Az az ő igazi játéka, nem ez a zsebirányító szerep. Egy ilyen Allen féle szerepben szerintem sokkal jobban teljesítene, de ez, amit Nagy is kitalált rá egy katasztrófa valóban…

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-11-30 09:37

Én azt nem értem, hogy Matt mit látott benne és mit lát még mindig. A srác zavart, pontatlan, bizonytalan, abszolút kiegyensúlyozatlan – hol egészen pazar dobásokkal, hol teljesen érthetetlen megoldásokkal -, kvázi egy Taysom Hill kaliberű mittudoménmi. Hat kilométerről ellenszélben bűzlik, hogy nem NFL matéria. Szegénykém teljesen feleslegesen van itt. Ahogy Matt is…

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-11-30 09:37

Nagy védelmében Trub nem az ő választása volt, és ez idáig nem is nagyon volt rá lehetősége mást kipróbálni. Sőt! Az MVP srácban még a korábbi főedző, az öreg róka sem látott semmit, ez szerintem egyértelműen a GM döntése volt. Istenem, nem tehet róla, hogy vaknak született….
Viszont, ha az összes hátralévő meccset elbukjátok, amire az utóbbi hetek játéka alapján jó esélyt látok, akkor talán lesz esélyetek új irányítót húzni a drafton.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-11-30 10:08

És kezdhetjük az egészet előröl. Megnyugtat, hogy ennyire megbízható a Bears. Következetesen hozza a pocsék teljesítményeket.
Matt meg ettől még rájöhetett volna pár hónap alatt, hogy nem megfelelő a srác. Ehhez képest jöttek sorra a bíztató kijelentések Nagytól.
Amúgy Nagy nem azért van a bögyömben, mert nem tud zsenit csinálni Trubból, hanem mert senkiből nem tud.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-11-30 11:43

Hát ezt szerintem nincs értelme folytatni… Addig kell próbálkozni, amíg csak akad egy normális irányító, aki jobb, mint Cutler volt.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-11-30 11:43

A gond nem az, hogy hiányzik egy kiváló irányító, bár nem lenne haszontalan, de nem az a megoldás. A probléma sokkal mélyebb gyökerű és komoly, generációkon átívelő vezetési hiányosságokról árulkodik. Sajnos már az öreg Halas sem volt egy húazannyát idősebb korában, de az utódai… katasztrofálisak. Sajnos ebből én nem látok kiutat. A Bears sorsa meg van pecsételve a Halas örökösökkel és amíg ők vezetik ezt a frachise-t, addig elképzelhetetlen, hogy visszakapaszkodjon a legendás sikerkorszak közelébe. Sebaj, a medve úgyis téli álmot alvó lény, legalább hagyják aludni december végétől.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2020-11-30 15:29

Izé, már október vége óta alszik.

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2020-11-30 22:07

Micsinájjunk, kicsit korábban jött a tél idén…

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2020-11-30 15:38

olyan nem lesz

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2020-12-01 12:13

Ahogy bjeela is írta, a draft se lesz megoldás. Jelen forma alapján a Pats és 9ers is előttük végez így ők húzhatják a 3.QB-t, aki már nem akkora tehetség. Chicagoban bust lesz a srácból bárki is lesz az.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2020-12-01 12:16

1. A jelenleg 3.-4. helyen választó csapatoknak (Bengals és Chargers) nem kell irányító. Felcsere is létezik a világon.
2. Az elmúlt 10 évben nagyjából annyi hátsó körben húzott (Wilson, Cousins, Prescott) irányító vált be, mint amennyi első körös (Watson és még talán lesz 2-4 irányító az elmúlt két draft klasszból). Próbálkozni kell!

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2020-12-01 21:43

1. Nem számít, hogy felcserélnek-e. Én azt gondolom, hogy a 3.számú QB prospect (Chicago-ba csak az jut) az már nem az igazi egy drafton. Egy rossz csapatban bukó, egy jó csapatban azért jól tud kinézni.
2. Jó edző beszerzésével kell próbálkozni és adni neki időt! Az általad említett játékosok azért váltak be elsősorban, mert nagyon jó kezekbe kerültek. Még Cousins is nagyon jól járt azzal, hogy 3 évig nem lett kezdő és akkor lett az, amikor Washingtonban jó elkapósor (Reed, Jackson, Garcon) és McVay személyében OC volt.

katonadani
Reply to  acsdav2
2020-12-02 08:53

1) Justin Herbert? Deshaun Watson?

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2020-12-02 10:52

1. Watson a legjobb prospect volt, csak Trubnak jobb volt az ügynöke :D Herbert szerintem Tua-nál a strapabíróság miatt jobb prospect, Burrownál meg a korkülönbség miatt. 5.évesen egy tavalyi LSU-ban szerintem jobb számokat hozott volna.

katonadani
Reply to  acsdav2
2020-12-02 11:11

1. akkor mahomes volt a harmadik legjobb qb prospect, ott sem jobb az argument :D
2. tua egyértelműen jobb prospect volt Herbertnél kb minden egyes szakértő szerint.

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2020-12-02 11:20

1. Mahomes is jobb volt, csak mint már mondtam Trubnak olyan jó ügynöke volt, mint Rosennek :D
2. Én elfogadom, hogy játékot tekintve többre tartják, de a sérülékenységet – ami egy rendkívül fontos faktor – egyszerűen figyelmen kívül hagyták.

katonadani
Reply to  acsdav2
2020-12-02 11:21

1. utólag nyilván sok mindent máshogy látunk, de draft előtt Mahomes volt a harmadik qb, mert nagyon kockázatos volt. Megnéztem most, konszenzus big boardon Mahomes a 30. volt mindössze. (Watson 22, Trubisky 23) Az ügynököknek a scoutok big boardjához semmi köze, maximum a nézők közt érezhető hype-van és hasonlókban játszhatnak szerepet
2. ha figyelmen kívül hagyták volna a sérülékenységet, akkor Burrow-val versenyzett volna az 1/1-ért, ráadásul jogosan.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2020-11-30 10:43

Az utolsó mondat a lényeg. OK, ha van lehetőség és olcsón meg lehet szerezni, akkor meg lehet próbálni, aztán majd kiderül. De rátenni a házat, asszonyt és a franchise jövőjét már nem kicsit durva. :(

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-11-30 11:18

Azért ügyeljünk a helyes sorrendre: tehát az asszonyt, a házat és a franchise jövőjét. Nagyon nem mindegy…

Fetyke
Fetyke
2020-11-30 08:55

Bears at Packers
Rodgers egészen fantasztikus formában játszik. Remélem nem tart ez ki megint hosszú éveken át. Jó lenne ha ez a szupernova fekete lukká történő összeesése előtti felcsillanása lenne. Különben megint nézhetjük évekig azt, hogy a csomagosok már a szezon kétharmadánál viszik a csoportot. Az összefoglalóval csak a Packers DEF nyomás generálásával nem értek egyet. Én olyan nagy nyomást az esetek többségében nem éreztem Trubon. És ez az,amit már egy Cousins szintű irányító (hozzáteszem, hogy a mostani Kirk egy nagyon jó szint :D) már kegyetlenül kihasznál. A medvéket amúgy nem nagyon értettem. A Packers futás elleni védekezése köztudottan gyenge, az első futásra össze is jött vagy 65 yard. Aztán el is engedték az egészet és odaadták Trub kezébe a bőrt. Az eredményt alatriste leírta…

Chiefs at Buccaners
Legközelebb időben kéne fölébreszteni Tibiéket, mert egy negyed előnyt adni a séfeknek nem lehet. A Kansas a második negyedtől gyakorlatilag már csak az időt húzta, amire akár rá is fázhattak volna, mert ez nem az ő játékuk. A Tampa megfejthetetlen csapat egyelőre, de nagyot kell javulniuk a PO-ra, ha ott tényezők szeretnének lenni.

alatriste
alatriste
Reply to  Fetyke
2020-11-30 09:18

Kulcs szituációknál nem működött rosszul a Packers pass rush. Nem azt mondom, hogy agyba főbe verték Trub-ot, de volt itt holding is pl Leno-n 3. down-on Gary ellen és a két Smith is hozott még pressure-t. Illetve az tűnt még fel, hogy időnként Mitch nagyon kapkod. Ha épp nem is volt nyomás sietve dobja el a labdát ami 2-3 yarddal alá/fölé/mellé lett dobva. Nagyon sok pontatlan passza volt. A futójátékot furcsa hogy hamar letette a Bears de a korai nagy hátárny miatt gondolom úgy voltak vele, hogy Monty-val max szépíteni tudnák az eredményt és inkább megpróbálták, hátha Trubisky kifogja élete meccsét.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fetyke
2020-11-30 10:43

Nekem azért most is volt olyan érzésem, hogy a Chiefs elég lazán vette a meccset. Kicsit több koncentrálással nagyon elhúzhattak volna. Ott volt Hardman ordas nagy dropja, amire már a passz pillanatában kiabálták, hogy TD, de a Mahomes fumble (8 yardnál 1st&goal) is gyerekes hibából született, a blindside tackle mintha fejben valahol máshol járt volna, még egy holdingot sem tudott produkálni. Ez a hozzáállás egyszer még nagyon visszaüthet.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-11-30 11:43

Én is ezt éreztem. Szerintem ez így karcú lehet a rájátszásra. Jelen állás szerint elvileg Pittsburghbe kell menni, ott ez nem nagyon fog beleférni.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2020-11-30 13:27

Nyilván egy PO meccsen más lesz a hozzáállás. Bár a Steelersnél nagyon benne lehet a “most vagy soha” hozzáállás, mert jövőre nehéz lesz a csapatot egyben tartani a 175M-s cap-pel számolva. A KC-nek ebből a szempontból rosszabb a helyzet, hogy Mahomes szerződésével nincs meg ez a motiváció, mert ők éveken át kontender csapat lesznek.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  acsdav2
2020-11-30 13:27

Viszont most megvan nekik a régóta nem sikerült címvédés esélye. Ami lehetne egy Pats szintű dinasztia megalapozása is.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Kopi3.14
2020-11-30 13:37

Jogos érv. Illetve most ránéztem a jövő évi capjükre és ők se festenek jól a -15M-val. Ráadásul a legnagyobb kerékkötő Frank Clark keres a legtöbbet, aki kivághatatlan szóval védelmi oldalon valószínűleg gyengülni fognak.

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2020-11-30 15:38

szerintem ez a 175 milliós cap úgy baromság ahogy van, nem érdemes ezzel számolni, mivel több, mint a csapatok fele lehetetlen helyzetbe kerülne

az NBA példáján alapulva lehetne ez a 198 milliós cap jövőre is, meg talán 2022re is, de -23 millió nem fog működni

pritek
pritek
Reply to  ahanem
2020-11-30 22:06

Annyira nem nagy butasag szerintem. Kevesebb bevetel, kisebb osztalek. Ki kell huzni, aztan lehet menni tovabb.

ahanem
ahanem
Reply to  pritek
2020-12-01 00:14

persze, lehet most dédelgetni a megspórolt billiókat a tulajdonosoknak, vagy lehet azt csinálni, hogy a vagyonuk 1%-át befektetik, hogy ne essen össze a liga, vágjanak ki sok jó játékost, akik esetleg mondjuk leültetik a nézőket a tv elé, neadjisten arra sarkallja őket, hogy á imádom ezt a csávót, veszek 4 jegyet a meccsre, meg mgeveszem a nevével ellátott 3x-osan túlárazott mezt is, mert miért ne

vagy most mondják azt, hogy szinten tartunk, befektetünk, hogy két éven belül minden visszaálljon a rendes kerékvágásba, vagy elővesszük a legjobb holland altergeónkat és olyan spúrok leszünk, hogy 5 év múlva is veszteséges lesz a csapat üzemeltetése (nyilván egy kicsit túloztam azért)

acsdav2
acsdav2
Reply to  ahanem
2020-12-01 12:17

Én is jobban örülnék, ha a csapatok azt választanák, hogy nem akarják elkerülni ezt a rövid távú veszteséget, de sajnos minden jel arra mutat, hogy 175-nél lesz meghúzva határ. A gond egyébként az, hogy kevesen akarják másképp – véleményem szerint. Ha megnézed a csapatok harmada elég jól áll (30M felett) akiknek semmi oka változtatni. Aztán van még úgy 8-9 csapat akik közép csapatok és azt mondják, hogy ha többet költhetnek akkor se lennének jobbak, így inkább jobb ha spórolhatnak. És nagyjából 1/3 az aki változtatni szeretne nagyon.

acsdav2
acsdav2
Reply to  ahanem
2020-11-30 22:09

Az Eagles-Saints duónak megoldhatatlan. Mindenki másnak megoldható egy-két játékos elküldésével és alapfizetések aláírási bónusszá alakításával. A gond egyébként az, hogy az NFL tulajok rohadtul nem akarnak többet fizetni, mint amennyi a bevételük volt.

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2020-12-01 00:08

a saintsnek megoldhatatlan? melyik ligát nézed? :DDDD
a fizetés bónusszá alakítása akkor megoldható, ha bele lehet kalkulálni, hogy nő a cap, ez az egyetlen indok rá
ha meg nem akarnak fizetni, akkor adják el a csapatot, majd más lesz nem akkora idióta, hogy fizet, lásd poszt lejjebb

ahanem
ahanem
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-11-30 15:38

szerintem szimplán gáz hogy 460 yardból 27 pont jött össze, legalább field goalokkal kellett volna operálni, mert a turnoverek meg a yardok azt mutatnák, hogy erre volt lehetőség, de egyébként mintha pont akkor nem futnának, amikor ez jól jönne

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  ahanem
2020-11-30 22:01

Lehet, hogy gáz, de nem látszik rajtuk, hogy ez a legkevésbé is izgatná őket. Ennek még meglehet a böjtje.

Vicgeordie
Vicgeordie
2020-11-30 08:59

elfogadom, hogy az az ütés Newton-on kérdéses (olvastam Blandino és Pereira véleményét is), de nem feltétlen értem. Egyértelműen sisaktaréjjal fejeli fültövön, először sisakkal ér hozzá és csak utánna vállal. Ez sztem akkor is bünti, ha nem hajolt derékamagasságba ezért (ahogy tette ezt Simmons egyébként korábban már egyszer a meccsen)
comment image

A másik ami nagyon tetszett, az a főzebrának a kretén blindside block-al kapcsolatban adott válasza:
Riporter: mit tehetett volna Jennings, hogy ne legyen zászló?
Vinovich: használja a kezét

acsdav2
acsdav2
Reply to  Vicgeordie
2020-11-30 12:29

Őszintén nem értem, hogy ez miként lehet kérdéses bárkinek. Sisakkal sisaknak. Kérdés nélkül sárga zászló.

Staten Island
Staten Island
Reply to  acsdav2
2020-11-30 15:11

Baromság. A szándékot kell figyelni, nem azt, hogy az ütközés következtében véletlenül egy kicsit összekoccannak a sisakok, ilyen alapon minden második playben repülhetne egy zászló. A védő szándéka pedig egyértelmű, testtel ki akarta lökni a pályáról, szó sincsen sisakkal való támadásról. A refs azért dobta be, mert k.rva nagyot szólt, nagy erejű ütés volt és sokszor ma már erre dobnak, ami valami egészen elképesztő. Ez a hozzáállás a sporik részéről, hogy ma már egy kifejezetten kemény ütés automatikus zászló, a liga utóbbi évekbeli kemény futball üldözésének az eredménye. Tényleg nem értem mit várnak el a védőktől manapság, tartsa el a fejét miközben ütközik?

Blandino és Pereira nagyon is helyesen mondták, ez egyszerűen túl szigorú ítélet volt, de hát természetesen a peccről volt szó, sokat láttunk már az évek alatt, az edzettebbek már hozzászokhattak, hogy nekik a bírói tévedésekkel valahogy mindig szerencséjük van.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Staten Island
2020-11-30 15:11

1.”A szándékot kell figyelni”
Ilyen szabály nincs, csak az számít, hogy mi az eredmény.
2. ” tartsa el a fejét miközben ütközik?”
Nem várja ezt senki. Ha fejjel szaladsz neki izomból valakinek a mellkasának az nem szabálytalan. Simmons egy magas játékos, neki ehhez már hozzá kellett szoknia, hogy ha nem megy elég mélyen akkor könnyen találja el valakinek a fejét. Most se ment mélyen egy magas játékos ellen. Meg lett az eredménye.
3. Megjegyzem semmi értelme a szakértők véleményének, illetve a mi vitánknak se. Nem az ismétlés alapján hozták a bírók a döntést. Ha az ismétlés alapján kétes egy ítélet akkor nincs is értelme arról vitatkozni, hogy szigorú döntés volt-e. A játékvezetők szemszögéből pedig adható volt a döntés.

pritek
pritek
Reply to  acsdav2
2020-11-30 15:29

A ket keze kontaktalt eloszor Cammel, egyaltalan nem fejre ment, szo szerint tenyerrel akarta ellokni. Szerintem annyi tortent, hogy mindketten ezerrel futottak es Simmons azt hitte eleg lesz ehhez a keze de elmerte. Amugy nem mondtak, hogy ez lett volna a baj, nem fuztek indoklast a zaszlohoz, leginkabb ezert ketseges.

Mas:
Draket nem allitottak meg, az TD volt, csak a palyan rovidnek iteltek es nem volt megdonthetetlen bizonyitek az ellenkezojere. De ha megnezed felulrol akkor a jozan esz es az, hogy Drake gerince nem hajlott meg minimum 100 fokot egyertelmuve teszi, hogy bejutott. Ennek ellenere tok vedheto dontes volt szerintem a labdat egy pillanatra sem lehetett latni.

Az egeszhez annyit tudok hozzafuzni, hogy pfujj. Marmint a meccshez, nem a biraskodashoz. Ilyen moslek teljesitmennyel nem is erdemeltunk gyozelmet, meg jogot a birozashoz. Tetves 84 passzolt yard az ellennek es megnyert turnover parbaj es igy voltunk kepesek szenvedni? Kyler vegig beszarva jatszott, egy driveban tette oda magat, csodak csodajara TD is lett.
Kliffnek rohadtul le kene ulnie vagy beszelgetni a gyerekkel, vagy a tervezoasztalhoz, mert harmadik kiserletnel ne csusszal mar be ket yardra a first downtol. Egy nyavajas k*va qb sneak nincs a playbookban – ugy hogy ott van a 6’3 magas szep darab Streveler is a csapatban – mert “az nem igazan a mi stilusunk” az egy vicc. Kozben meg folyamatosan megyunk neki shotgunbol az inches jatekoknak es szopkodjuk be oket szarabbnal szarabb helyzetekben. K1 es K2 kezdenek felbaszni.

ahanem
ahanem
Reply to  pritek
2020-11-30 15:38

le kéne igazolni Brissettet

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Vicgeordie
2020-11-30 13:32

Jól értem, hogy erre nem ment zászló? Ezekkel a képekkel nyugodtan lehetne a rulebookban illusztrálni, hogy mi az a helmet-to-helmet…

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-11-30 13:52

repült a 15 yard, de a két volt főbíró (Blandino és Pereira) szerint nem kellett volna, mert ez nem volt szabálytalan (és ebben a cikkben is véleményesként hivatkoznak a döntésre)…

ahanem
ahanem
Reply to  Vicgeordie
2020-11-30 15:29

jó, mert ez a helmet-to-helmet mintapéldája :D

pritek
pritek
Reply to  Vicgeordie
2020-11-30 22:11

Azért az elsőnél nem ő hajolt ám bele a másiknak a fejébe, hanem fordítva volt. Hogyan szerezzünk +15 yardot magasiskola.
comment image

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  pritek
2020-11-30 22:14

jogos

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
2020-11-30 09:18

Végre rájöttem, hogy honnan igazolta a Colts Blankenshipet :)comment image

d zoli
d zoli
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-11-30 09:37

Ennél jobb komment ma már nem lesz.

ahanem
ahanem
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-11-30 15:29

és amúgy szinte biztos vagyok hogy a fecóknak innen jött az ötlet:comment image?w=980&q=75

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  ahanem
2020-11-30 22:00

Szóval még ilyen randaságot sem tudunk magunktól kitalálni, hanem már azt is lopni kell? Sad, mint Trump mondaná. Egyébként ez a förmedvény hogy lehet sólyom, amikor nyilvánvalóan egy elfuserált papucscsőrű gólya? (shoebill)comment image

ahanem
ahanem
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-11-30 22:07

szerintem ez egy csirke, de nekem minden madár az.

Csabesz20
Csabesz20
2020-11-30 09:37

Szerintem a Tampánál ez megint ott ment el, hogy nekiálltak a meccsnek egy totál értelmezhetetlen, majd lesz valahogy gameplennel. Ahhoz képest, hogy Arians-t mekkora támadó géniusznak tartják, hétről hétre teljesen esetleges a csapat támadó játéka, folyamatosan erőltetik a hosszú passzokat (amik a totál reménytelen középső futásokból fakadnak), mikor az látszik, hogy teljes meccsen át nem működik, ellenben a rövid és középtávoli útvonalakkal, amikkel folyamatosan tudnak haladni. Egyszerűen bántja az ember szemét, mennyire nem tudnak mit kezdeni a csapatban rejlő lehetőségekkel.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Csabesz20
2020-11-30 10:08

ugyanezt csinálják védőoldalon is. Tudod mire kell készülnöd a Chiefs ellen, erre kimennek olyan védekezéssel, mintha először látnának NFL-meccset és a Mahomes-Hill párost. A második negyedben korrigálnak, dupláznak stb., egyből nem jön 17 pont egy negyed alatt. Magic…

Fetyke
Fetyke
Reply to  Csabesz20
2020-11-30 11:43

Biztosan csak bebeszélem magamnak, de nekem olyan érzésem volt, mintha Brady is kapkodott volna, főleg az elején. A rövid passzokat is nagyon hamar engedte el, mintha félt volna az ellenfél védőitől.
A csoport már nyilván elment a Tampának, de a rájátszás még meglehet. Most pihenőhét és utána egy fontos meccs jön a Vikings ellen. Azt kell hozni, és akkor WC már megvan.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2020-11-30 12:38

Meglepő lenne, ha a Buccsnak nem jönne össze a WC. Én még egy Falcons vereséget kalkuláltam náluk, de Cousins ha ilyen formában játszik, akkor ti is foghatjátok őket a várható futójáték teljes hiányában. A bye week miatt azonban nem fogadnék TB ellen, mert a ti védelmeteket nem érzem elég jónak. A Buccs abból a szempontból jó helyzetben van, hogy a csapatnak úgy is jövőre kellene összeállni, amikor a Saints a cap miatt teljesen széthullik.De ahhoz Ariansnek vissza kellene venni az egójából, mert kicsit azt érzem, hogy ő nem érzi hibásnak magát egyáltalán.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2020-11-30 14:14

Ha az általad említett két meccset elbukja a Tampa, akkor azért már majd matekozni kell 9-7-nél. Ezzel együtt én sem hiszem, hogy ne jutnának be.
Ezzel a majd jövőre kell jónak lenni dologgal mindig az a baj(om), hogy az NFL-ben nincs majd jövőre. Nem tudhatod, hogy mit hoz a következő szezon. Brady sem lesz fiatalabb, ki merem jelenteni, hogy a fénykorától már messze van, és ez már nem fog javulni nála. Egy sérülés is bármikor közbe jöhet, Gronk sem hiszem, hogy le tud húzni két szezont egymás után egészségesen. Ráadásul a Saints lehet hogy szétesik, de cserébe ott lesz a Panthers, aki idén meglepően jónak tűnik a várthoz képest. És ki tudja, a Falcons is csak elkapja egyszer a fonalat.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2020-11-30 15:10

1.Az, hogy Brady messze van fénykorától az nekem se kérdés. Főleg abban a tekintetben, hogy a rossz napjain mennyire rossz teljesítményt nyújt. Én azt gondolom, hogy képes lesz ezt a szintet még fenntartani jövőre. Ami valóban kérdéses, hogy Gronkban lesz-e még egy év, mert arra én se fogadnék. Viszont az AB, Goodwin, Evans elkapó trió így is elég masszív. Etienne nagy reach az 1.kör közepén, de el kell hozni, mert kell egy elkapni tudó futó. Ha Arians képes összedolgozni Bradyvel a gameplant tekintve (szerintem látnia kell, hogy a média Brady oldalát fogja) akkor ez a támadósor előre tud lépni.
2. Teddy B reálisan nézve top 20-15 közötti QB. Joe Brady nélkül jövőre nem hiszem, hogy jól fog kinézni. A Panthers nem lesz valós kihívó, viszont a Falcons a keret alapján mindenképp az lehetne, csak a világért se állnának össze ott a dolgok.
3. Én azt gondolom, hogy ezt az évet el lehet könyvelni tanuló évnek és jövőre kellene ténylegesen megcélozni a reális SB contender szintet.

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2020-11-30 15:29

Godwin nem marad szerintem (és remélem a Texans megszerzi)

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  acsdav2
2020-11-30 15:38

Nekem nem úgy tűnik, hogy AB masszívnak lenne nevezhető, vagyis az inkább csak duó lehet.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-11-30 22:08

“ki merem jelenteni, hogy a fénykorától már messze van” Fetyke, te egyre bátrabb vagy. :D

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  acsdav2
2020-11-30 15:29

Nekem nem lenne meglepő ha nem lenne PO. A régi indián tapasztalatok szerint a nagy hype nagy pofára esést szokott hozni mottó szerint simán benne volt nálam a szezon elején. Mondjuk akkor hat csapattal kalkuláltam még, ha nyolc lesz, az mar más tészta.

d zoli
d zoli
Reply to  Fetyke
2020-11-30 14:07

Csak bebeszéled. Hol lett volna kapkodós? A valóság ezzel szemben: A Raiders meccs óta volt egy nyögvenyelős Giants W. Egy végig vakon volt saints ellen L. Egy W a Panthers ellen amikor konstans 20 centivel magasabb játékost képzelt a célpontja helyére. Egy Rams meccs amikor a hero helyett a zerot választotta és egy félidő a Chiefs ellen amikor nem klappolt. Simán más rendezvényen van novemberben. A shitshowból ő is kivette a részét. Kellett ez a pihenőhét már nagyon.

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2020-11-30 15:29

első wc hely többet ér mint a csoport

d zoli
d zoli
2020-11-30 13:53

Mindössze 6 hete:comment image

ClayMatthews52
Reply to  d zoli
2020-12-01 13:17

nem is értettem, annyira indokolatlanul (vagy legalábbis a sorsolásnak köszönhetően) voltak felhájpolva

ahanem
ahanem
2020-11-30 15:12

” Gunner Olszewski hordott vissza TD-re”
Returner Olszewski

András Riska Kiss
András Riska Kiss
2020-11-30 15:12

Éppen most nézem vissza a Cards-Pats meccset tvben és csak nekem tűnik úgy, hogy Murray mennyire ignorált az egész meccsen? Mintha teljesen beleszarna az egészbe, nem örül még a TD-nek se.

pritek
pritek
Reply to  András Riska Kiss
2020-11-30 22:06

Egesz evben ilyen szerintem.

68
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x