Connect with us

Minden ami NFL

A Deshaun Watson ügy

Egy évvel és másfél héttel ezelőtt a Houston Texans 24-0-ra vezetett a Kansas City Chiefs ellen, és közel állt ahhoz, hogy konferenciadöntőbe jusson. Most pedig ott tartunk, hogy egy focihoz csak minimális szinten értő káplán élvezi a tulajdonos teljeskörű bizalmát és igazából ő “vezeti” a szervezetet, a csapat franchise irányítóját pedig sikerült annyira felbosszantani, hogy le akar lépni. Most összefoglaljuk, hogyan jutottunk ide, mennyi beleszólása van és kellene lennie Watsonnak a dolgokba, mennyi esélye van egy cserének és hogyan, kivel, mennyiért jöhet ez létre.

Mégis hogyan jutottunk ide?

Vissza lehetne menni Ádámig és Éváig, de talán erre nincs szükség, így maradjunk nagyrészt az utóbbi nagyjából fél évnél. A Texans még Bill O’Briennel kezdte meg az évet, akinek nyilván rengeteg hibája volt és neki is köszönhető (elsősorban neki?), hogy a csapat végül idáig süllyedt, de Watsonnal azért jó kapcsolatot ápolt. Őt a gyenge kezdés után gyorsan kirúgta a tulajdonos mind főedzői, mind general manageri pozíciójából. A főedző Romeo Crennel lett, a general manager pedig Jack Easterby. Az a Jack Easterby, akinek semmiféle focimúltja nincsen. Nem játszott, nem edzősködött, nem volt játékosmegfigyelő, nem foglalkozott szerződésekkel, semmi. Egy káplán, egy lelkész, egy “character coach” volt. Mégis ő kapta meg a hatalmat, hogy vezesse a Texanst. Easterby pedig borzasztóan inkompetens vezetőnek bizonyult.

A Sports Illustrated írt egy nagyon jó (és hosszú) cikket erről, amit túl hosszú lenne még csak összefoglalni is, de akit érdekel a téma, ajánlom elolvasásra.

[ppp_patron_only level=”3″ silent=”no”]

A játékosok is látták ezt, és nem véletlenül mondta Watson azt, hogy kultúraváltásra van szükség a szervezeten belül. És ha ő beszél erről, akkor tudni lehet, hogy az öltöző véleményét képviseli, ugyanis a játékosok, köztük JJ Watt is őt bízták meg, hogy képviselje az érdeküket a tulajdonosnál a témában.

Szóval, a Texansnál új stábot kellett összerakni az idény után. Watson a szezon során többször is beszélt a csapat helyzetéről, a jövőképről a tulajdonos Cal McNairrel, aki azt ígérte neki, hogy ha eljön az idő, akkor kikérik majd az irányító véleményét és valamilyen szinten bevonják majd a döntési folyamatba – hogy pontosan hogyan, azt nem tudni. Watson egyébként el is mondta, hogy Eric Bieniemyről milyen jó dolgokat hallott Mahomestól, illetve Robert Saleh-t is jó jelöltnek tartotta hasonló okokból. Azt azonban fontos kiemelni, hogy nem ő akarta megmondani, ki legyen a következő főedző, csak azt szerette volna, amit ígértek neki, hogy részese lehessen a folyamatnak és elmondhassa a véleményét.

A tulajdonos azonban nem tartotta meg a szavát, Saleh-t és Bieniemyt be sem hívták interjúra (Bieniemyt végül később megkeresték, de még nem volt alkalmuk interjúzni), Watsonnak nem kérték ki a véleményét, az irányító pedig úgy érezte, hogy tiszteletlenül bánnak vele és semmibe veszik. A general managert aztán gyorsan ki is nevezték Nick Caserio személyében. A probléma ezzel az volt, hogy Caserio nem volt a GM-kereséssel megbízott cég ajánlási listáján, és nyilvánvalóan Easterby embere, aki meggyőzte a tulajdonost, hogy ő lesz a legjobb ember a munkára. Watsonnak ez nem tetszett, mert úgy érezte, hogy csak a kapcsolatok alapján lett ő kinevezve.

És nem az adott személyről van szó, hogy rossz lenne. Simán lehet, hogy Caserio szuper GM lesz. Itt a folyamattal van a probléma, és a szervezetben eluralkodott helyzettel, annak működésével. És lássuk be, az nem állapot, hogy a tulajdonos vakon megbízik egy nulla futball-előélettel rendelkező emberben, csak mert megértik egymást és együtt imádkoznak.

Így jutottunk el tehát arra a pontra, hogy Watson ki van akadva a tulajdonosra, Easterbyre, az egész szervezetre. Egyrészt mert borzasztóan működik, másrészt pedig mert tiszteletlenül bánnak vele és semmibe veszik.

Miért lenne Watsonnak beleszólása abba, kit neveznek ki?

Elég régi téma/vita, hogy egy sztárirányítónak legyen-e, vagy mekkora legyen a beleszólása a csapatot érintő kérdésekbe. Van az az álláspont, hogy semekkora, maradjon csöndben és tegye a dolgát, azaz focizzon. És van az az álláspont, miszerint egy sztárirányító a csapat legfontosabb erőforrása, így érdemes kikérni a véleményét, ha már neki kell együtt dolgoznia az adott emberrel (ez nem jelenti, hogy azt is kell csinálni, amit ő mond). Abból a szempontból mindegy, hogy melyik álláspontot képviseljük, hogy ebben az esetben a tulajdonos megígérte a játékosnak, hogy kikéri a véleményét, innentől fogva pedig az ő felelőssége, hogy ennek eleget is tegyen.

Előjön a kérdés sokszor, hogy miért a beosztott nevezze/válassza ki a főnökét. Részben jogos felvetés, de azért azt tegyük hozzá, hogy egy hosszú távú szerződéssel rendelkező, top5-ös szinten játszó franchise irányítónak azért kevésbé a főnöke a főedző, mintsem a partnere abba, hogy együtt elérjék a hőn áhított Super Bowlt. Ettől még persze ne legyen az, hogy az irányító megmondja, kit kell kinevezni, mert akkor jutunk el abba a helyzetbe, amiben az Eagles van most Wentz-cel.

És egyébként Watson sem akarta megmondani, hogy kit nevezzenek ki, ajánlott két embert is, egy támadó- és egy védőoldali edzőt, de nem arról volt szó, hogy csak ők jöhetnek szóba. Szerette volna, ha kikérik a véleményét. És nem baj, ha nem úgy döntenek végül a csapatnál, de azért csak meg kellene próbálni legalább minimálisan boldoggá tenni Watsont. Nem kell semmi extra, üljenek le vele beszélgetni kicsit, dumálják át a jelölteket, kérdezzék meg, ő mit lát, érezze, hogy része a folyamatnak. Nem kellene ennyire nehéz feladatnak lennie, hogy elégedett maradjon a franchise irányító, ami alapvetően a csapat érdeke is, különben pont a mostani helyzet alakul ki.

És itt fontos leszögezni, hogy Deshaun Watson messze a legértékesebb erőforrása a Houston Texans szervezetének. Sőt, az NFL talán második legértékesebbje Patrick Mahomes után. Watson fontosabb és többet ér, mint bármelyik edző, akit ki lehet nevezni a csapat élére. Nem találsz csak úgy az utcán ilyen játékost, és ilyen embert, ugyanis amit eddig láttunk Watsonból, az alapján ebben is csillagos ötös. Nélküle konkrétan nulla a franchise jelen pillanatban, senki nem akarna edzőnek, játékosnak jönni, annyira rossz a helyzet. De ha ő itt van, akkor minden megváltozik, vonzóbb a főedzői állás, a játékosok is szívesebben jönnek, a szurkolók sem hagyják el a csapatot, a szponzorok is több pénzt hoznak a konyhára.

Egy ilyen játékost nem hagysz figyelmen kívül, nem hagyod, hogy megromoljon a viszony vele. És egész biztosan nem választod helyette Jack Easterbyt.

Watson kierőszakolhatja ezt a cserét? Miért adná őt el a Texans?

Igen, kierőszakolhatja Watson a cserét. Elég sok játékosnál láttuk az utóbbi időben, hogy megoldotta ezt, de talán a leghasonlóbb eset Carson Palmeré volt 2011-ben, aki ugyanúgy második szerződését taposta már és akinek ugyanúgy betelt a pohár a Bengals vezetőségével szemben, és megfogadta, hogy nem játszik többé a csapatban. Mindeközben a franchise-nak nem áll érdekében eladnia a sztárirányítóját, és ha rajta múlik, akkor nem is fogja. Semmi oka nincs rá, kivéve, ha tényleg annyira megromlott a viszony, hogy nem lehet megjavítani, és Watson tényleg nem hajlandó többet pályára lépni a csapat színeiben.

Ez persze egy olyan helyzetet eredményez, ahol a felek farkasszemet néznek egymással, és kiderül, ki pislog először, ki adja be előbb a derekát. Általában a játékosok szoktak, de azért ez nem egy átlagos helyzet, és Watson nem egy átlagos játékos. Ettől függetlenül lehet, hogy ő pislog először és marad csapatban, idővel pedig megoldódnak a problémák (volt ilyenre is sok példa, a legjobb talán Dan Marino, aki hasonló helyzetben volt a Dolphinsszal).

Viszont ez egyáltalán nem biztos, főleg a mai világban, ahol egyre nagyobb hangjuk, egyre nagyobb beleszólásuk van a játékosoknak a saját sorsukba. Ha pedig Watson tényleg semmi áron nem hajlandó maradni és ennek érdekében a végletekig is hajlandó elmenni, akkor a Texansnak kell előbb-utóbb lépnie, és ebben az esetben minél tovább várnak, annál rosszabb alkupozícióban lesznek, tehát érdemes előbb lépni – már amennyiben elhiszik, hogy Watson tényleg nem tágít.

Nehezíti a Texans helyzetét, hogy olyan jogokkal ruházták fel Watsont, mint a no-trade clause, azaz hogy az irányító beleegyezése nélkül nem cserélhetik el sehová. Ez akkor igazán probléma, ha Watson csak egy csapatot jelöl meg (Dolphins?), ahová menni akar, hiszen akkor aztán borzasztó helyzetben van a Texans. De sokkal valószínűbb (biztos?), hogy több csapat is megfelel Watsonnak, csak hadd menjen. Ebben az esetben már ki fog alakulni egy licitháború, amivel végülis jól járhat a Texans is – már amennyire jól lehet járni azzal, hogy elcseréled Watsont.

Pénzügyileg mit jelent Watson elcserélése a Texans és az új csapat részéről?

Watson egy 4 évre szóló, $156 milliós szerződést írt alá a Texansszal, ebből $27 millió volt az aláírási bónusz, ami a legfontosabb tényező a csere kapcsán. Ezt ugyebár 5 évre elosztotta a csapat a fizetési sapkában, ami évi $5,4 milliót jelent. Az első részt már elkönyvelték, a maradék négyet azonban nem, így a Texansnak ennyi halott pénzzel kell számolnia, azaz $21,6 millióval. Ennél csak egyszer nyelt be csapat magasabb halott pénzt egy éven belül (Brandin Cooks esetében), de ez még mindig jóval alacsonyabb, mint mondjuk Matt Ryan halott pénze lenne csere esetén.

A Texans a 2021-es fizetési sapkában egy cserével bukna $5,6 milliót, ami nyilván nem jön jól ebben a szűkös esztendőben, de nem is akkora összeg, hogy lehetetlenné tegye a dolgokat. A következő négy évre pedig összesen $138 milliót szabadítana fel a gárda.

A Watsont megszerző csapat sapkájában idén mindössze $10,5 milliót foglalna Watson, ami igazából semmi. A következő négy évben viszont sorrendben 35, 37, 32 és 32 millió dollárt foglalna el. Ez nyilván nem kevés, de Watson simán megéri ezt az árat. A kérdés inkább az, hogy mivel lehet kompenzálni a Texanst, amiért megválik Watsontól és benyeli a halott pénzt.

Hol köthet ki Watson? És mennyiért?

Afelől ne legyen kétségünk, hogy ha Watson kikerül a trade blockra, akkor a liga fele minimum telefonálni fog a Texansnak, hogy mennyi az annyi – és a másik fele is csak azért nem, mert mondjuk anyagilag nem teheti meg. Ha csak az lenne a kérdés, hogy ki akarná Watsont a jelenlegi irányítója helyett, akkor minimum 25, de akár 29 csapat is igent mondana. Nyilván nem csak ez a kérdés, szóval kizárhatunk bizonyos klubokat, de a liga felének még mindig reális lehetne egy trade, ha jó áron meg tudnák szerezni. Van azonban két csapat, amelyikkel nem igazán lehet felvenni a versenyt, ha meg akarják szerezni Watsont. Ez a kettő pedig a Jets és a Dolphins.

Csak ez a két csapat rendelkezik ugyanis olyan erőforrásokkal (plusz a Jaguars, de az 1/1 miatt őket kilőhetjük), amelyekkel be lehet vállalni Watson megszerzését úgy, hogy közben nem is rokkan bele a franchise. Így kezdjük velük, aztán megnézünk még pár lehetséges opciót.

Dolphins fel tudja ajánlani Tua Tagovailoát, aki tavaly top5-ös pick volt, és ugyan nem villantott első évében, az újonc irányítóktól nem is feltétlen elvárás ez. Nagy kérdés, hogy Caserio mit gondolt róla tavaly, mert ha sokra tartotta, akkor értékes lehet számára, ez pedig segíti a Dolphins helyzetét. Emellé még minimum két első körre szükség lenne, amiből az egyik az idei 1/3-as választási jog. Hogy a másik az idei 1/18-as vagy a jövő évi első, az már nyilván alku tárgya, de az sem lenne meglepő, ha ezen túl még egy vagy két második körös cetlit is be kéne dobni. A Dolphinsnak ebből is van kettő idén. Külön pikantériája lenne ennek a trade-nek, hogy kvázi a Laremy Tunsilért kapott pickeket adná vissza a Dolphins a Texansnak, plusz Tuát.

  • Potenciális ajánlat: Tua Tagovailoa + 1/3 + 2/36 + 2022/1. kör

Jets még több pickkel rendelkezik, mint a Dolphins. Tua helyett pedig Sam Darnoldot tudják bedobni ellenértékként, aki szintén top5-ös választott volt, csak több rosszat láttunk tőle a profik közt és rövidebb ideig szól az újonc szerződése, így nyilván kevésbé értékes is – de itt is kérdés, mit gondolt Darnoldról Caserio korábban. Itt is a minimum a két első körös pick, de ezt még meg kellene fejelni valami plusszal is, hogy megverjék a Dolphins ajánlatát. A Jetsé az idei 1/2-es pick, ez nyilván alap. Emellett idén ott van még az 1/23, a 2/34, jövőre pedig további két első körös cetli (a saját mellett a Seahawksé), így bőven van muníciója a New York-iaknak. Ebből az öt pickből hármat bevállalva (köztük az 1/2), plusz Darnolddal már felveszik a versenyt.

  • Potenciális ajánlat: Sam Darnold + 1/2 + 2/34 + 2022/1. kör + 2022/3. kör

Ha más csapatokat akarunk keresni, akkor nehéz ezeknél jobb ellenértéket kitalálni. De elképzelhető, hogy a Jets és a Dolphins nem lesz hajlandó ennyit ajánlani (vagy a Texansnak tetszik jobban valamiért egy ajánlat, lásd David Johnson), és akkor szóba jöhetnek mások is. A legfőbb esélyes a 49ers lehet, hiszen igazából egészségesen ez egy SB-esélyes keret, csak egy top irányító szükséges. És még ha a védelem gyengül is, egy elit irányító ebben a rendszerben elképesztő dolgokra képes, lásd Packers. Ezt a cserét nehéz elképzelni Nick Bosa bevonása nélkül, illetve kérdéses, hogy irányítófronton mennyire lenne elégedett a Texans Garoppolóval és az 1/12-es pickkel (a Caserio-Garoppolo Patriots-vonal lehet, hogy vonzóvá teszi az üzletet).

  • Potenciális ajánlat: Nick Bosa + Jimmy Garoppolo + 1/12 + 2022/1. kör

Szerintem ez a top3 opció, de bedobhatjuk még a Falconst is, Watson ugyanis ebben az esetben hazatérne Atlantába. Esetleg a Panthers lehet még opció relatíve magas draftpozícióval és egy agresszívnek tűnő front office-szal.

  • Potenciális ajánlat a Falconstól: 1/4 + 2/35 + 2022/1. kör + 2022/2.kör
  • Potenciális ajánlat a Pantherstől: 1/8 + 2/39 + 2022/1. kör + 2022/2.kör

Azt számomra nehéz elképzelni, hogy bárki más képes és hajlandó lenne ezeknél jobb ajánlatot tenni a Texans számára, de láttunk már nagyobb csodákat is az NFL-ben.

[/ppp_patron_only]

107 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
107 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
euskadi68
euskadi68
2021-01-21 08:43

Én a Falcons tradet nem nagyon látom ebben a helyzetben opciónak. Talán a Pats. Elég sok pickjük van, rohadt sok pénzük a sapka alatt + BB. Aki olyan, mint Piszkos Fred ; soha nem lehet tudni, hogy most kavarja, vagy nem kavarja?
Amúgy te trade esetén mekkora szerződést lőnél be? Mondjuk Mahomes 3/4-e?

katonadani
Reply to  euskadi68
2021-01-21 08:54

BB ilyen szempontból szerintem kicsit túl van misztifikálva egyébként :D
szerződés nem kell neki, hiszen van már neki, nem is akármilyen :)

euskadi68
euskadi68
Reply to  katonadani
2021-01-21 08:59

Ez igaz, ha ez a szerződés marad alapvetően, akkor azt a potenciális csapatok simán kiköhögik.

katonadani
Reply to  euskadi68
2021-01-21 09:00

átlag 28,625 milliót jelentene a következő négy évre. De igazából csak 2021 könnyed, a következő három évben 34,6os átlag, ami már nyilván nem kevés, de watsonért megéri

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
Reply to  katonadani
2021-01-21 09:18

ezt a szerződést ha átveszi egy új csapat, akkor oda be lesz betonozva Watson 4 évig, vagy esetleg 1-2 szezon után könnyen cutolható, ha nem válik be az új csapatában?

katonadani
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-01-21 09:20

cutolható elég könnyedén, de hát erre mennyi esély van? :D

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
Reply to  katonadani
2021-01-21 10:33

az átvett szerződése mondjuk átstrukturálható? egy esetleges új csapat a trükközhet e aláírási bónusszal, áttolhatja e a pénzek egy részét az elejére, hogy a vége könnyebb legyen?

katonadani
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-01-21 10:53

igen, lehet erről szó, de szerintem nem akarják majd, mert idén szűkösebb lesz a cap. mondjuk Jetsnek bele is férne, hogy áthozzon idénre egy nagyobb szeletet

euskadi68
euskadi68
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-01-21 09:34

Nem hinném, hogy bárki cuccolhatóvá tenné, ha már ennyi lét rálocsol. Plusz ő sem hülye, olyan csapatba fog menni, ahol van jövőkép, SB esély. :)

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  katonadani
2021-01-21 10:50

Abban nem kételkedem, hogy ha Watson csere tárgya lesz akkor BB is rákérdez majd. Az már más kérdés,hogy nem sok minden van a kezében a Dolpins, Jets talán 49 ers csapatokkal szemben….

És abban is egyetértek,hogy bár BB egy zseni csapatépítés terén de azért Ő sem isten. Az tény,hogy sokszor jól használja ki a lehetőségeket, és mondjuk egy mások által már le írt játékost felszed és kihozza belőlük ami másnak nem ment… Vagy UDFA játékosokkal rendre belenyúl a tutiba… Vagy a CAP managmenttel istenien bánik… De a semmiből még Ő sem tud elővarázsolni top 5 ös pickeket és felajánlani Watsonért.

Persze melyik Pats szurkoló ne szeretné ha Watson nálunk játszana… De ez inkább csak vágyálom… Esélye nagyon nagyon kicsi van,hogy ez megvalósul.

Szerintem Watson végül maradni fog… ez az egész meg nagy hű hó semmiért….

Debreceni József
Debreceni József
2021-01-21 08:51

Watson marad, pont. Nem cseréled el a franchise irányítódat aki a következő 15 évben bizonyítottan ilyen teljesítményt hoz

katonadani
Reply to  Debreceni József
2021-01-21 08:56

alapesetben így is van, de alapesetben a sztárelkapódat sem cseréled egy egy marék szotyiért :D
itt az a kérdés, hogy tényleg menthetetlen-e a kapcsolat és hogy Watson hajlandó-e kitartani a végsőkig, vagy másik oldalról megközelítve, a Texans elhiszi-e ezt neki. Az idő a Texans oldalán van, mert most nem fog történni semmi másfél hónapig, addig lehet lenyugszik Watson.

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2021-01-21 09:18

Nos, én elolvastam ezt az Easterbyt ekéző írást, nem volt eccerű, de tanulságos. Szimpla USA sztori, ahol egy rafkós fiatalember rájött, hogy semmitmondó idézetekkel sikert lehet elérni és csinos karriert hozott létre belőle. Sportági szakértelem zéró, ambíció a hegyekben, erkölcsi példabeszédgyűjtemény bemagolva, plusz szerencséd van, mert a Texans tulaja valamiért rádkattant és nédda, máris GM lettél. Amúgy ügyes fiú ez az Easterby, de inkább politikusnak vagy televangelistának, esetleg szimpla szélhámosnak kellene mennie. Igaz, ott többet ártana, de legalább nem látnánk a tevékenysége következményeit meccsnézés közben.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-21 09:38

Na látod! Az ilyen alakok a legveszélyesebbek (hozzáteszem én nem olvastam el a cikket, nekem már túl sok az angol szó benne). És talán ezért van Watson még annál is nagyobb bajban, mint ahogy sokan gondolják.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-21 09:44

Jajaja. Igazán szimpatikus despota ez az Easterby, de valahogy nem szeretnék a közvetlen környezetéhez tartozni, mert véletlenül a harmadik mondata után megfojtanám kissé és pont ugyanannyit kapnék érte, mint egy rendes emberért.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2021-01-21 10:21

Nem kell ezt USA specifikálni, az ilyesmi kb mindig is működött, kb mindenfelé. Csak hirtelen pl eszembe jut egy Raszputyin…
Az emberi butaság, megvezethetőség és az ezzel visszaélés örök.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-21 10:48

Raszputyin most hogy jön ide? Ő Isten kiválasztott embere, prófétája volt.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2021-01-21 12:10

Illetve ő is remekül megélt a valláskárosultakból! :)

Persze amíg meg nem merényelték… De az az elmaradott Oroszország volt, Easterby-nek nem kell ettől tartania.

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-21 10:57

Igazad van(dejegyrugórajárazagyunk, elsőre nekem is Raszputyin ugrott be, de aztán rátaláltam a legjobb hasonmásra), de az USA ebben a tökéletes állatorvosi ló. Itt van a legtöbb Nobel díjas, a legtöbb tudományos felfedezés(naja, hol lenne, ha nem ott, ahol a legtöbb a pénz és hatalom) és ezzel kontrasztban itt van a legtöbb elképesztő seggfej.

Amúgy a fickó a középkorban tuti pap vagy kuruzsló, esetleg életelixír árus lett volna, netán udvari tanácsos.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2021-01-21 11:04

És ha kis balszerencséje van, a konkurencia eretnekség miatt elégette volna. :D

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-21 11:08

Ugyan, szerintem rögvest kimagyarázta volna magát. Abban perfekt.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2021-01-21 11:08
bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-21 11:13

Jó, ha van vasár- és ünnepnapi mérleg, meg egy kiváló tudós király, akkor nehéz…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2021-01-21 11:20

Nyilván ebben a sztoriban McNair a Király! :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-21 11:20

Csak megjegyzem, hogy az eretnekség vádját anno tudományosan, egzakt módon, bizonyítási eljárással állapították meg. Feljöttél a víz alól a nyakadba akasztott súllyal együtt (ekkor voltál eretnek) vagy nem jöttél fel (ekkor bizonyítottad ártatlanságodat)?

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-21 12:05

Nahát, téged is Torquemada tanított?

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2021-01-21 09:18

Én mindenesetre Watson helyében elhúznék innen.

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-21 09:46

Sőt! Az idő olyannyira a Texansnak dolgozik, hogy csak még. Ha ez az Easterby tényleg annyira nem ért a focihoz, mint mondjátok, és gyanítom az üzlethez sem többet, akkor nem biztos, hogy úgy gondolkodik, mint egy átlag GM. Azaz nem feltétlenül látja át, hogy inkább most kapjanak valamennyi (nyilván nem is kevés) értéket Watsonért, mint esetleg később semmit.
Márpedig ha emberi, és erkölcsi (lelkészi) oldalról közelít a kérdéshez, akkor Watson mégis csak le van láncolva. Az általad felhozott példák óta ugye annyi változás van, hogy kivették a hold out lehetőségét a kollektívből. Vagyis gyakorlatilag Watsonnak nincs arra lehetősége, hogy azt mondja soha többé nem játszik a Texansban, mert akkor nagyon kibabrál(hat) magával.
Rosszul természetesen lehet játszani. Lehet bomlasztani az öltözőt is. A kérdés csak az, hogy megéri e ezt esetleg évekig is csinálni Watsonnak a saját szempontjából?

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  katonadani
2021-01-21 10:01

Nem jó irányból közelítitek meg a dolgot: itt nem Watsonnak kell eldöntenie elsősorban hogy megy vagy marad, itt Caseironak kell egyrészt Cal-t arról meggyőznie hogy ne szóljon bele, még akkor sem ha Jack barátunk ajánlja, másrészt Watsonnak a csillagokat is le kell ígérni az égről, ha azt szeretné. Ha elcseréli, akkor legkésőbb két év múlva a Lombardiért kell küzdenie a franchisenak különben élve megeszik Houstonban, nem mellesleg egy életre ellássa magát mint GM. Abból kiindulva hogy átlagosan mennyi idő kell ahhoz hogy találj egy ilyen kaliberű irányítót, el nem tudom képzelni miért akarnák elcserélni.

katonadani
Reply to  Debreceni József
2021-01-21 10:04

nem akarják, nyilván nem akarják. de lehet, hogy nem lesz választásuk. mert lehet, hogy watson annyira pipa és menni akar, hogy bármit ígérsz neki, nem marad.

katonadani
Reply to  katonadani
2021-01-21 10:04

ha Watsonnak semmi beleszólása/alkupozíciója nem lenne, akkor nem lenne téma az egész, mert 0% esély lenne, hogy önszántukból elcserélik

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  katonadani
2021-01-21 10:13

Watson kiakadt hogy nem vonták be, és nem vette fel a telefont három napig illetve 1-2 tweetben kifejezte nemtetszését (some Things will never change). Minden más csak spekuláció. Szar van a palacsintában? Igen. De azért ott még nem tartunk hogy bárki is kijelentette volna hogy nem játszik illetve el lesz cserélve.

katonadani
Reply to  Debreceni József
2021-01-21 10:21

ilyen dolgokat nem közvetlenül a játékosok szoktak mondani / tweetelni, de igen, nem tartunk még ott, hogy fixen távozás lesz a vége, és nem kért cserét watson, tehát még nem lehetetlen megmenteni a helyzetet.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  katonadani
2021-01-21 22:24

Akkor még ki is ülheti az évet. Meg a következőt.

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Debreceni József
2021-01-21 11:46

Ezzel csak annyi a probléma, hogy igérni bármit lehet, de főleg idén, 0 azaz nulla mozgástere van a Texansnak, se pénz se drafttőke, sőt még a franchise inkonját is el kell küldeni, mert nem hiszem, hogy Watt szotyiért maradna, inkább elmegy valahova, ahol gyűrűért kűzdhet.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Debreceni József
2021-01-21 22:24

Plusz Caseironak valami olyat tenni le az asztalra Watson elé, ami értelmes jövőképet sugall.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Kopi3.14
2021-01-21 22:25

Egy normálisabb GM-nek ezt kisujjból ki kellene ráznia.

euskadi68
euskadi68
Reply to  Debreceni József
2021-01-21 08:56

Én is ezt tartom legvalószínűbbnek, de a Texans mindenképpen szar helyzetben van. Idén se volt jó a csapat, és a draftjuk az első körök hiányában kuka. A cap helyzetüket nem ismerem, így azt nem tudom, hogy a szabadügynök piacról kiket tudnának vinni. Ahogy Dani is írja, ha látnak potenciált Darnoldban , vagy Tuában, akkor más a helyzet.
Én pedig hadd álmodozzam, minden megoldás érdekel, amiben Tuát el tudjuk passzolni. :)

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  euskadi68
2021-01-21 11:43

Senkit. Jelenleg 18,25 millióval vannak a 176 milliós plafon fölött. Ez minimálisan javulhat, ha magasabb lesz a cap (jelenleg 180 millió körülit prognosztizálnak). Ez kb. Watt elcserélésével/kivágásával nullára redukálható. Akikből még felszabadítható némi pénz az futó poszton a két Johnson (~ 11,5 millió), de ennek felét elviszik az újoncok. Szóval a következő szezonra nemhogy javulás nem várható, de inkább még az ideinél is rosszabb szezon prognosztizálható.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Csabesz20
2021-01-21 11:46

A Texansnál nem viszik el a pénzt az újoncok idén. :) Első és második kör hiányában ez egy olcsó draft lesz nekik. :D

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Fetyke
2021-01-21 11:49

Egész pontosan 5,8 milliót fognak elfoglani, amennyiben ennyi pick marad, ami kb. tényleg pont a fele.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Csabesz20
2021-01-21 11:58

Gyakorolni kell még ezt a cap számolást…
Amennyiben ennyi pickje marad a Texansnak, az mindösszesen 311 ezret fog foglalni a a sapkából, ami nagyjából 2,7%-a az általad felszabadított pénznek.

ui.: Sőt! Hülye vagyok (mert mindig összezavartok :D), annyit sem! 71 ezer dollárt foglalnak az újoncok idén a capből Houstonban.

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Fetyke
2021-01-21 12:06

Nézd meg az OTC-n. Ott le van vezetve feketén – fehéren kinek milyen pickjei vannak és az adott picken mennyi a kötelező rookie fizetés.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Csabesz20
2021-01-21 12:34

Igen, csak az nem azt jelenti, hogy annyival terheli is majd a játékos a capet. Levezetem. A Texansnak 55 játékosa áll szerződés alatt jövőre, 2021-re. A Capbe viszont csak az 51 legtöbbet kereső játékos fizetése számít bele. Ezért egy új szerződés esetén először azt kell vizsgálni, hogy a játékos többet keres e, mint a csapatnál az 51. fizetéssel rendelkező addigi játékos. Ha nem, akkor a játékos fizetése nem terheli a fizetési sapkát. Ha igen, akkor természetesen beleszámít, de egyben ki is üti az 51 helyen addig álló játékos fizetését és a cap ezért csak a fizetések különbségével terhelődik valójában. Konkrétan:
A Texans 51. legjobban kereső játékosa az OTC szerint 780 ezret keres jövőre. A csapat első választása jövőre a 3/3 (67.) pick lesz, ahol is jövőre 844 ezer (apróval nem foglalkozunk) dollár fizetést kell adnia a csapatnak. Ez több, mint a 780 ezer, ezért a játékos beleszámít (jelenlegi állás szerint) a sapkába a 844 ezer dollárjával. De mivel kilökött onnan egy 780 ezret kereső játékost, az meg levonódik, és ezért a cap csak a különbözettel (844-780=68), 68 ezer dollárral romlik/terhelődik valójában. A következő, 4/4 (108.) pick 787 ezres fizetése valójában már csak 7 ezerrel terheli a sapkát. Utána pedig a 4/17-es játékos mivel már csak 777 ezret fog keresni nem számít bele a capbe. És ettől hátrafelé egyik más választás sem.

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-01-21 12:43

jó látni, hogy a tanításom megragad :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-21 13:01

Ezt a részt szeretem a legjobban. :DDD

Zotya
Zotya
Reply to  Fetyke
2021-01-21 15:15

4 ezer $ már tényleg nem oszt, nem szoroz, de azért a 844-780 eredménye nem 68, hanem 64 :D :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  Zotya
2021-01-21 16:45

Csak a kezemet figyeljék, mert csalok. :DDD

tmbb
tmbb
Reply to  euskadi68
2021-01-21 12:01

miért vagy ennyire Tua ellenes?
semmi esélyt nem adsz neki.
Allen-nek is 2 év kellett, hogy felnőljön.

euskadi68
euskadi68
Reply to  tmbb
2021-01-21 13:23

Én is filóztam ezen, mert még Hennet sem ekéztem ennyire, mint szegény Tuát. :)
Objektív és szubjektív okai is vannak :
1 (obj) : totál homály volt idén. Nem vártam tőle nagyon sokat, de ez elég elkeserítő volt. Az oké, hogy a hosszú passzok nem az erősség, de a 5 yardra sem tudta pontosan eldobni a pöttyöst. Ha nincs Gesicki, még ennyit sem haladtunk volna előre. Sokat vár, rossz döntéseket hoz, stb.
2. (szub) : a nagy hype miatt talán tudat alatt még annál is többet vártak tőle, mint ami egyébként benne van. Lehet, hogy tényleg az egekben van a plafonja, mint ahogy azt a szakértők mondták, de attól még messze vagyunk.
3 (szub) : én Herbertet szerettem volna, de nagyon. Így különösen szar érzés, látva Hörbi szezonját.

tmbb
tmbb
Reply to  euskadi68
2021-01-21 14:16

pedig nem volt olyan rossz szezonotok.
10:6 máskor sima PO! (persze mi 2008-ban 11:5-tel is lemaradtunk)
elég csúnya sérülésből jött, szerintem messze nem kell őt még temetni.

ahanem
ahanem
Reply to  tmbb
2021-01-21 16:14

a 10 Fitz miatt, a 6 Tua miatt :D

euskadi68
euskadi68
Reply to  tmbb
2021-01-21 18:44

Az, hogy amúgy sérülékeny, már csak hab a tortán…

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  tmbb
2021-01-21 22:24

Jó, de ebből mennyit köszönhetnek Fitzmagicnak?

bjeela
bjeela
Reply to  Debreceni József
2021-01-21 09:10

Ez a “bizonyítottan” kicsit erős, de a többi stimmel.

bjeela
bjeela
2021-01-21 09:07

Ez nem Easterby mentora? Pont olyan sikeres volt a Coviddal, mint Easterby a Texans-al.
https://www.youtube.com/watch?v=OSIrQBGfUtw

Sestertius
Sestertius
Reply to  bjeela
2021-01-21 09:26

Ez mi a tököm?? :D :D

bjeela
bjeela
Reply to  Sestertius
2021-01-21 09:34

Easterby csapatvezetési stratégiája, vagymi.

euskadi68
euskadi68
Reply to  bjeela
2021-01-21 09:34

:D

bjeela
bjeela
Reply to  Sestertius
2021-01-21 09:55

Amúgy ez egy kiváló lehetőség számodra arra, hogy bepillantást nyerj az amerikai néplélekbe. Ezt nézve egy fikarcnyit sem csodálkozom a laposföldhívőkön…

Sestertius
Sestertius
Reply to  bjeela
2021-01-21 10:37

Egyszerűen nem tudom elhinni.. (úgy látszik én is tagadom a nyilvánvaló bizonyítékokat :D), hogy egy általános iskolát kijárt ember tudjon annyira hülye lenni, hogy ebben tudjon hinni.. ez nagyon kemény..

Fetyke
Fetyke
Reply to  Sestertius
2021-01-21 10:44

Ha igazán csodát akarsz látni, akkor nézz meg egyszer egy vidám vasárnapot! :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-21 11:04

Aztán a főpap bankszámláját…

Sestertius
Sestertius
Reply to  Fetyke
2021-01-21 13:13

júúújjjj.. az nagyon beteg… egyszer belenéztem, mert mondták, hog milyen vicces… engem inkább az agyhalál és a sírógörcs keveréke kerülgetett.. de gondolom az elmúlt 15 évben nem emelkedett a színvonal :D

bjeela
bjeela
Reply to  Sestertius
2021-01-21 10:53

Mér, megválasztották Trumpot is, nem? De csak néddameg, mikkel érvel a tömeg az BLM és a QAnon témában és mingyá megnyuxol, hogy minden rendben van, még mindig a hülyék vannak többen.

Sestertius
Sestertius
Reply to  bjeela
2021-01-21 13:13

nekem inkább az a gyanúm (reményem) hogy nem többen vannak, csak sokkal hangosabbak.. egy értelmes ember meg nyilván nem áll le vitázni velük… mert hülyék.. és mert minek. Így abban bízom, hogy a net csak azért van tele ezekkel az agyhalottakkal, mert az értelmesebbje nem hallatja a hangját..
aztán lehet túl optimista vagyok

bjeela
bjeela
Reply to  Sestertius
2021-01-21 14:00

Optimista vagy. Churchill nem véletlenül mondta azt, hogy a demokrácia elleni legfőbb érv öt perc beszélgetés egy átlag szavazóval…

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2021-01-21 16:14

ezzel a kijelentéssel nehéz vitába szállni

Sestertius
Sestertius
Reply to  bjeela
2021-01-21 18:52

Az a baj, hogy kb 18 évesen a haverokkal sörözés közben is azon filozofáltunk, hogy a demokrácia rohadtul nem jó, és mi kéne helyette, hogyan lehetne javítani… és az a baj, hogy akkor még sokkal hülyébb voltam mint ma, de az érzés bennem csak erősödött.. :/ (a válasz természetesen nem az illiberális demokrácia :D – nem tudom mi a válasz amúgy, de ez biztos nem)

bjeela
bjeela
Reply to  Sestertius
2021-01-21 19:42

Aztán persze gyorsan hozzátette, hogy a demokrácia a legrosszabb kormányzási forma – nem számítva az összes többit, amellyel az emberiség időről időre megpróbálkozott.

Sestertius
Sestertius
Reply to  bjeela
2021-01-21 22:24

Én valami olyan fordítást hallottam, hogy “csak még nem találtunk ki jobbat” de ugye mire, ha nem erre jók a 18 évesen kiötölt világmegváltó gondolatok, okosabbak (is) voltunk a vén szeszkazánnál :D

bjeela
bjeela
Reply to  Sestertius
2021-01-22 08:46

Az a vén szeszkazán az egyik legizgalmasabb – és egyik legtöbbet idézett – intellektus volt a politikatörténetben.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2021-01-21 22:24

Ezután Watson csak TD-t dob ijedtében, nehogy végig kelljen ülnie.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2021-01-22 01:18

Ez működik! Már jó régen megnéztem és azóta sem kaptam el a covidot!

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-01-22 08:00

Már megint nem figyelsz, kedves Szvetozár. A jeles férfiú az USA-ból és mindenkinél értékesebb polgáraiból űzte ki a Covid 19-et Jézus nevében – milyen érdekes, hogy ezek mindig valaki más nevében cselekszenek és nem a sajátjukkal -, és nem a világból, merthát mégiscsak van különbség a jeles férfiú szerint. Tehát téged valami más istenség óvott meg. Vagy Belzebúb…

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
2021-01-21 09:26

Annyit érdemes lenne végre tisztába tenni, hogy Bob McNair özvegye a Texans tulaja. Janice McNair nem szól bele a dolgokba, a franchiset a fia, a CEO-nak kinevezett Cal vezeti.

bjeela
bjeela
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-21 09:39

Jajaja, pont mint Észak-Koreában, ahol a hatalom a népé, csak hát ugyebár Kim Dzsong Un…

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  bjeela
2021-01-21 09:41

Én csak szegény nőt sajnálom, hogy miattunk sokat csuklik, amikor a “tulajt” emlegetjük és nem a kerékkötő fia.

bjeela
bjeela
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-21 09:46

Sose feleggyük, hogy az a nő nevelte fel ezt a gyereket…

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2021-01-21 22:24

És az apja mit csinált?

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2021-01-22 08:29

Elnézve, hogy mi lett a gyerekből nem sokat, bár aszongyák, hogy még a fiánál is idiótább volt, akkor pedig lehet, hogy mégis túl sokat. Dejez nem roncsa a naccságos asszony teljesítményét.

acsdav2
acsdav2
2021-01-21 09:31

“Egy évvel és másfél héttel ezelőtt a Houston Texans 24-0-ra vezetett a Kansas City Chiefs ellen, és közel állt ahhoz, hogy konferenciadöntőbe jusson.”

Ez annyira, de annyira igazságtalanul kiragadott részlet, hogy azt elmondani nem tudom. :) Eleve az, hogy a csoportgyőzelem is csak azért jött össze, mert Luck a szezon előtt vonult vissza, óriási szarban hagyva ezzel a Coltsot, a Titans pedig 6 meccset elvesztegetett Mariotaval. A Bills ellen meg Allen elizgulta a nagy előnyt. A Chiefs ellen meg 20(!!!) ponttal kapott ki a csapat, a 4.negyed közepétől már teljesen tét nélküli volt a meccs. Hogy lehet az írni, hogy közel álltak a konferencia döntőbe jutáshoz?? A csapat nagyon csúnya lejtmenetben volt, már akkor is amit még jobban beindított a Hopkins-trade.

Danika
Danika
Reply to  acsdav2
2021-01-21 13:33

Egy átlagos csapat, egy normális irányítóval se tünteti el ezt az előnyt. Ahhoz kivételes tehetség kell, hogy így el szerencsétlenkedjék, így joggal lehet azt mondani, hogy a közelében voltak.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Danika
2021-01-21 16:45

Ha egy szerencsétlen csapat vagy, akkor nem vagy közelében a Chiefs ellen a győzelemhez 24-0-s előnnyel sem a 2.negyed elején.

Farubcek
Farubcek
Reply to  acsdav2
2021-01-21 16:14

Naa, ne viccelj… 24-0-nál egy épkézláb csapat (és a Texans azért annak tűnt tavaly) igenis közel áll a győzelemhez. Még akkor is, ha a Chiefs az ellenfél.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Farubcek
2021-01-21 16:45

Ha 20 ponttal kapsz úgy ki, hogy a 4.negyed közepétől már tét nélküli, akkor egyszerűen nem mondhatod azt, hogy közel voltál a győzelemhez.

Fetyke
Fetyke
2021-01-21 11:30

Dani! Találtam egy szálat, amit még nem bogoztunk ki! :D

“Watson kierőszakolhatja ezt a cserét?”
Egy dolgot nem érintettünk. Ha a Texans meg akarja tartani Deshaunt, akkor egy dologgal még biztosra mehet. Valahogy ráveszik Bieniemyt, hogy vállalja el a HC posztot. Ebben az esetben Watson körül bezárul a kör.

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-01-21 12:40

nyilván, ha mostantól mindent megtesznek watsonnak, akkor meg lehet javítani a kapcsolatot, bár nem hiszem h ez elsősorban bieniemy kinevezésén múlna

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Fetyke
2021-01-21 22:24

Láttuk már AB és Bell esetében, ha a játékos nem akar játszani, akkor nem fog.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Kopi3.14
2021-01-21 22:27

1. Az akkor volt. Akkor lehetett hold outolni, most már nem lehet. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy ha Watson nem hajlandó játszani a Texansban, annak ellenére hogy nem akarják elcserélni semmiképpen sem, akkor soha többé nem fog játszani sehol máshol sem. AB, Bell és a korábbi szerződések még lejártak annak idején a hold out esetén is, “csak” nem kapták meg az arra az időre járó fizetésüket. Most már nem jár le a szerződés. Ha Watson nem játszik (sőt ennél sokkal kevesebbért is), akkor nem ismerik el a szezonját, a szerződése pedig tovább tolódik, azaz duplán veszít pénzt. De ez a kisebbik gond. Pár év alatt annyi büntetést varrnak a nyakába, hogy (túlzással) vissza is fizettetik vele az eddigi keresetét. Szóval ebből a szempontból már más idők vannak, jelentősen csökkent a játékosok mozgástere ezen a téren.
2. És ez a fontosabb. Ha kinevezik Bieniemyt, akkor Watson gyakorlatilag csapdába került. Eddig azon parádézott, hogy nem hallgatták meg. Tessék! Nem csak hogy meghallgatták, de még ki is nevezték azt az edzőt, akit őt akart. Ezek után elég fura lenne, ha kitalálna még valamit, ami miatt ő mégis dobbantani akar. Maradjunk annyiba, hogy bármilyen jó játékos is, nem sok HC és GM akarna akkor vele dolgozni.
3. Bieniemyvel egyébként nem csak magukhoz kötnék Watsont a Texansnál, de gyakorlatilag damoklész kardját is fölé tennék. “Itt az edző akit akartál, tessék! Most már hoci az eredményeket!” Ha pedig az eredmények mégsem jönnek, akkor onnantól simán mondhatják neki, hogy egyszer hallgattunk már rád, nézd meg mi lett belőle… (nyilván nem jövőre kell SB-t játszani)

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Fetyke
2021-01-21 23:57

Ha nem akar ott játszani, akkor legfeljebb sehol nem fog.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Kopi3.14
2021-01-22 08:46

Persze visszavonulni vissza lehet. Ez is egy megoldás.
Aztán minden SB alkalmával, amikor a tévében egy gyengébb irányítót néz Watson, eszébe juthat majd, hogy akár ő is ott lehetne a pályán…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
2021-01-21 11:58

Crennel marad a főedző? Vagy tovább castingolnak? Mert addig, amíg nincs főedző, szerintem kb minden csak találgatás.

Gál Andor
Gál Andor
2021-01-21 12:27

Olvasom ezeket a Watson cikkeket, Olvasom ezeket a Watson cikkeket, hozzászólásokat. Egyre inkább az jön le, H a Houston nem hülye, és teljes rebuild akar. Se pénz,se draft, se potens HC, és tudják H nem tudnak playoff esélyes csapatot osszerakni… Elküldik BoB, alairatnak Watsonnal szerződést( csere érték strófolás, mintha akarnak tartani), hatalmat adnak Easterby , akinek semmi köze focihoz, de levegőt tud rontani és lelkiismeret nélkül bombázni, idehozzak Caseiro aki BBvel elég jó munkát végzett. Eredmény? Watson menni akar, kapnak sok draft Pick, kapnak olcsón top5 draft irányító. BoB Watt Watson fémjelezte csapat pedig a múlté.hozzászólásokat. Egyre inkább az jön le, H a Houston nem hülye, és teljes rebuild akar. Se pénz,se draft, se potens HC, és tudják H nem tudnak playoff esélyes csapatot osszerakni… Elküldik BoB, alairatnak Watsonnal szerződést( csere érték strófolás, mintha akarnak tartani), hatalmat adnak Easterby , akinek semmi köze focihoz, de levegőt tud rontani és lelkiismeret nélkül bombázni, idehozzak Caseiro aki BBvel elég jó munkát végzett. Eredmény? Watson menni akar, kapnak sok draft Pick, kapnak olcsón top5 draft irányító. BoB Watt Watson fémjelezte csapat pedig a múlté.

Gál Andor
Gál Andor
Reply to  Gál Andor
2021-01-21 12:33

Bocs H kétszer ment. Valamiért duplazta

d zoli
d zoli
Reply to  Gál Andor
2021-01-21 22:58

De ha Watson nagyon menni akar akkor az értéke csökken, mert nem játszhatják el a tök árust a Brian életéből.

Яagi
Яagi
2021-01-21 13:11

Megvállnátok Bosatól? Nagyon nem örülnék neki.

ahanem
ahanem
Reply to  Яagi
2021-01-21 15:17

Watsonért? egy szempillantás alatt

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  ahanem
2021-01-22 05:02

Kitől válnál te meg szempillantás alatt.??? Nem emlékszem, hogy az Atlanta draftolta volna Bosat. Majd ha lesz neked G.I.Joe Bosa-babád, azt árulhatod, máséval ne kupeckedj. Kinálgasd Houstonnak a saját 11 darab 1.körös Dment.

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Яagi
2021-01-22 05:02

Lófaszt.

Danika
Danika
2021-01-21 15:16

No kérem szépen mi sem akarunk kimaradni a jóból :D. Mi is beszállunk a játékba.
Ajánlat: 1/9, 2/40, 2022 1. kör, 2022 2. kör + Tim Patrik (RFA tender)+Alexander Johnson (RFA tender)+Drew Lock :( + Jawuann James + Dre’mont Jones
Ellentételezés: Watson+JJ Watt+ 3/67
Vélemény, ötlet, esetleg túlzás?
Megjegyzés: Drága Paytonk azt mondta, hogy agresszívak leszünk és ebből indultam ki.

ThySoul
ThySoul
Reply to  Danika
2021-01-21 18:52

Minek Watt? :D

Danika
Danika
Reply to  ThySoul
2021-01-21 18:53

Gyenge és Dremon’t elcserélésével még gyengébb lenne a védőfal rotációnk, Watt ellensúlyozza, + valakit ismét húzunk a hátsókörökben (az általában menni szokott)+a Texans így lendületből felszabadítana 17 milliót, de ha mindenkit átvesznek, akkor úgy is 10+ban vannak + Watson capscape helye is felszabadul. Illetve képzel el már ezt: Von Miller, Jurrell Casey, JJ Watt és Bradly Chubb :D. Azért ez odaütne, 4 Pro Bowlerrel, mégha Watt gyengébb is lett, plusz a fizuját és átalakítjuk gyorsan, hogy jóság legyen.

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  Danika
2021-01-21 22:25

szerintem Watt vagy Green Bayben akar majd játszani vagy a tesókkal Pittsburghben

ThySoul
ThySoul
Reply to  Danika
2021-01-22 09:03

Egyébként annyira bejott a Tdstore hogy meg is érkezett a Billses mezem :D

Rynald
Rynald
2021-01-21 19:42

Egyébként hol lehet Magyarországról fogadni olyanokra, hogy melyik csapatban játszik XY QB jövőre, vagy ki lesz XY csapat kezdő QB-ja első héten? Nem vágjátok? :)

Raist
Raist
2021-01-22 14:08

Amúgy hogy itt is folytassam a kampányolást Watsonért. A Jags,a Fins és a Jets szintén AFC csapat mint a Texans, a lehetséges legfőbb esélyesek között így az egyetlen NFC csapat mi vagyunk. Valamint ez most a rájátszásban tudatosult bennem, hogy az NFC-ben szinte az összes elit irányító már kezd kiöregedni, elég csak megnézni az utolsó 4 talpon maradt csapat QB-ját (Brady, Brees, ARod és a párkapcsolatban szenvedő). Matty Ice, Stafford szintén ide sorolható mondjuk, elit (minimum közeli), de öregecskék. Aki még elit szint az Wilson, de ugye nála mindent elkövetnek hogy tönkre vágják. Prescottot ha ide is számoljuk ki tudja milyen állapotban lesz. Vannak még a fiatalabbak, de ki tudja melyikben mennyi is van pontosan (Goffy, Kyler Törpy, DJones, Wentzhahaha, Trubymégtöbbhahaha). Így 1-2 év és maradnak a közepes(nek tűnő) mostani fiatalok, egy Wilson akit az edzői kar visszafog, esetleg egy Dak, egy alapból közepes Kuzin és ennyi. Watson az NFC királya lehetne hosszú-hosszú évekig. Hol van itt kérdés??? :D

107
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x