A divisional roundot szokás nevezni az év legjobb futballhétvégéjének, azonban a szombati játéknapon nem kaptuk meg a várva várt izgalmakat és katarzist. Aaron Rodgersék bántóan simán gázoltak át a liga legjobb védelmének tartott Ramsen, a Ravens pedig a harmadik negyed végén egy perc alatt kétszer lőtte lábon magát, hogy véget érjen a Bills elleni párharc.
Los Angeles Rams @ Green Bay Packers 18-32
Óriási mérkőzésnek ígérkezett a Rams Green Bay-i vendégjátéka, ahol a legjobb védelem csapott össze a legjobb támadósorral, de ebből semmit nem láttunk. A Packers agyondominálta a Los Angelest, a 14 pontos különbség a vendégekre volt hízelgő.
A meccset a Rams kezdte, de egy gyors 3&out után jöhetett a Packers. Rodgersék egy 12 játékos drive végén mezőnygólt rúgtak, amire még tudott válaszolni Sean McVay csapata egy field goallal, de ezen a ponton effektíve véget is értek az izgalmak.
RODGERS FAKES THE WHOLE RAMS DEFENSE.
(via @NFL)pic.twitter.com/BAeVEsTNy1
— Bleacher Report (@BleacherReport) January 16, 2021
Ennek leginkább az volt az oka, hogy a Rams elit védelme rossz koncepcióval állt ki a meccsre. Aaron Rodgers volt az egyik leghatékonyabb irányító idén a hosszú passzoknál, ráadásul sokat is próbálkozott 20+ yardos átadásokkal, így a vendégek arra rendezkedtek be, hogy levédekezzék a nagy játékokat. Ezzel csak az volt a probléma, hogy Rodgers bombái mindössze kiegészítő elemei voltak a Packers támadógépezetének.
Matt LaFleur dedikáltan olyan rendszert akart kiépíteni Green Bayben, ami nem függ annyira Aaron Rodgers aktuális formájától. Nagy hangsúlyt fektetett a futójátékra, illetve a gyors és rövid passzokra, melyekkel levette Rodgers válláról a terhek egy jelentős részét: és ez idén, miután az irányító is beállt a sorba, nagyon jól működött. A Packers birtokolta a 2020-as szezonban a legtöbbet a labdát, Rodgersék rendre 10+ playes, 6-8 perces drive-okkal őrölték fel az ellenfeleket, amihez a hosszú játékok csak extra dimenziókat nyitottak.
A Rams rosszul döntött, amikor nem a Packers támadósorának alapjait, hanem csak annak egy nagyon hatékony kiegészítő elemét támadta. Rodgersék könyörtelenül kihasználták a védők által hagyott teret, a sok futással és rövid passzal ráadásul még a pass rusht is kivették a képletből, így egymás után két tükörsima TD drive-ot vezettek, amivel összesen közel 14 percet, azaz kvázi egy teljes negyedet lepörgettek az órából.
Erre a Los Angeles természetesen up tempóval válaszolt, sikerült is TD-t szerezni a második negyedben mindössze három perc alatt, ezzel 16-10-re módosítani az állást. A félidő végén azonban így is a Packers örülhetett, 29 másodperc alatt sikerült mezőnygóltávolságig jutni és magabiztos 9 pontos előnnyel várni a folytatást.
AARON JONES BREAKS LOOSE FOR 60 YARDS 😱
(via @NFL)pic.twitter.com/2jHluxap1b
— Bleacher Report (@BleacherReport) January 16, 2021
A második félidőt a Packers kezdte: a Rams védelme kapásból engedett egy 60 yardos futást Aaron Jonesnak, a drive vége pedig TD-vel ért véget. A vendégek javára legyen mondva, hogy a gyenge kezdés után sikerült relatíve összekapniuk magukat és változtatva a kezdeti taktikán két puntot is kiharcoltak – nagy kár, hogy túl későn ébredtek.
A Rams offense-nek voltak jó pillanatai, többek között sikerült 25-18-ra szépíteni, de effektíve egész meccsen csak három értékelhető drive-ja volt a csapatnak. Jared Goff nem játszott rosszul, de a támadófal gyengélkedése és Cooper Kupp hiánya nagyon érződött, hátrányból pedig nem lehet futni (Cam Akers így is 90 yarddal és egy TD-vel fejezte be a meccset). Ez elég lehetett volna egy szoros végkifejlethez, ha a Rams védelme az hozza, amit előzetesen elvártunk, de mind taktikailag, mind egyénileg (Donald sérülten játszott és szinte semmi hatása nem volt a játékra, Jalen Ramsey pedig hat passzból hat elkapást, 55 yardot és egy TD-t engedett a NextGenStats szerint) csúnyán leszerepelt az egység.
BIG YARDS FOR ALLEN LAZARD!@Packers take a 14-points lead. #GoPackGo #NFLPlayoffs
📺: #LARvsGB on FOX
📱: NFL app // Yahoo Sports app: https://t.co/nMJSN7Rn8Z pic.twitter.com/YndFY5cyHU— NFL (@NFL) January 17, 2021
A Packers részéről kvázi minden tökéletes volt. Rodgersék köszönték szépen az ellenfél által felkínált lehetőségeket, kvázi ellenállás nélkül játszhatták a saját játékukat. A futójáték parádésan ment, összesen 188 yardot és két TD-t termeltek a földön, a támadófal még David Bakhtiari nélkül is lenyomta az akaratát a Rams védőfalának torkán, Rodgers pedig 1-2 necces dobást eltekintve MVP-szinten játszott (296 yard, két TD). A védelem is odatette magát, Rashan Gary és Kenny Clark 1,5-1,5, Za’Darius Smith pedig egy sacket jegyzett, bár a futás elleni védelemmel azért lehetnek a későbbiekben problémák. A jobb csapat nyert, ráadásul magabiztos és szinte hibátlan játékkal.
(renningan)
Baltimore Ravens @ Buffalo Bills 3-17
Sok mindenre számítottam ezen a meccsen, de arra biztos nem, hogy mindössze 6 pont születik az első félidőben (3-3). Meg arra sem, hogy Justin Tucker két mezőnygólnál is telibe lövi a kapufát, és a harmadik és éppen beslisszan. A Ravens rúgója az idei évet megelőzően mindössze egy FG-t hagyott ki a rájátszásban, 2015 óta nem hibázott két meccsen egymás után és 2014 óta nem rontott el két egymást követő rúgást. Most új mérföldköveket állított fel ezekkel kapcsolatban, bár nem hiszem, hogy nagyon örült volna nekik. Ezekben persze közrejátszott a nagyon erős szél, ami a rúgások (a túloldalon Bass is belehibázott többször) mellett a puntokat és a hosszú passzokat is befolyásolta.
Mindkét csapat az identitásának megfelelően kezdte a meccset, hiszen a Ravens szinte végig futott, a Bills pedig konkrétan egyetlen egy futójátékot sem hívott be az első 25 perc során (egyszer Allen megiramodott), és az első félidőben is összesen két futása volt a csapatnak, ami a legkevesebb a playoff történetében. Ettől függetlenül, vagy talán épp ezért egyik offense-nek sem ment a játék, a védelmek ugyanis nagyon jól felkészültek ellenfelükből.
A Ravens jóval kevesebb blitzet hívott a megszokottnál, ezek szerint ők is látták Josh Allen statisztikáit ilyen helyzetben. Inkább csak próbálták elhitetni, hogy jönnek majd legalább öten, de visszaléptek zónázni és megpróbálták a coverage-dzsel összezavarni Allent, ami részben sikerült is. A Bills pedig nagyrészt visszaállt zónázni (a szokásosnál jóval többször) annak érdekében, hogy megállítsák a passzjátékoknál Lamar Jackson megiramodásait. Ez sikerült is, nem igazán tudott elszabadulni Lamar. Összességében mindkét védelmet egyértelmű dicséret illeti a mai játékuk miatt.
Quick throw to @StefonDiggs for the TD!
Buffalo takes a 10-3 lead. #NFLPlayoffs
📺: #BALvsBUF on NBC
📱: NFL app // Yahoo Sports app: https://t.co/apCkRMWr6f pic.twitter.com/HtUb0ufJA6— NFL (@NFL) January 17, 2021
A második félidő elejére aztán kicsit feléledtek a támadósorok is. A Bills egyből egy TD drive-ot vezetett, Diggs kapta el Allen screen passzát és vetődött be a célterületre, utána azonban a Ravens jöhetett, és Lamarék el is jutottak a vörös zónába egy 9 perces drive-ot vezetve. Itt pedig egy perc alatt minden megváltozott. Előbb Jackson dobott egy interceptiont (ez volt karrierje első vörös zónás interceptionje), amit Taron Johnson 101 yardon keresztül vissza is hordott TD-re (mindössze a harmadik 100+ yardos pick-6 volt a rájátszások történetében)…
TARON JOHNSON 101-YARD PICK-SIX!#BILLSMAFIA #NFLPlayoffs
📺: #BALvsBUF on NBC
📱: NFL app // Yahoo Sports app: https://t.co/apCkRMWr6f pic.twitter.com/rgwIuVLNxE— NFL (@NFL) January 17, 2021
… ezt követően a negyed utolsó megmozdulásaként a Ravens centere, Patrick Mekari a nap sokadik rossz snapjét osztotta ki. A labda átrepült Lamar felett, ezt pedig már csak intentional groundig árán tudta megmenteni, ráadásul a nagy igyekezet közben kapott egy nagyot, a földre érkezve beverte a fejét és agyrázkódást szenvedett, így nem térhetett vissza már a mérkőzésbe.
Here’s the Lamar Jackson intentional grounding. Definitely got rid of it before the goal line.
Couldn’t tell from the broadcast angle how LJ got hurt. #Ravens #Bills pic.twitter.com/IpxgluWslW
— Billy Heyen (@BillyHeyen) January 17, 2021
Ezzel pedig végleg eldőlt a mérkőzés, hiszen egy negyeddel a vége előtt két labdabirtoklásnyi hátrányba került a Ravens (és a Bills támadhatott), ráadásul kezdő irányítója nélkül kellett volna megfordítania az állást, ami a várakozásoknak megfelelően lehetetlennek is bizonyult.
A Buffalo Bills így 1993 után jutott be ismét az AFC döntőjébe. Akkor a Chiefst legyőzve bejutottak a Super Bowlba is, ma este pedig kiderül, megismétlődik-e az a párharc.
(katonadani)
Legfrissebb cikkeink
- FK! FIRST Craft Beer Fantasy League 2024 – a 9-10. forduló
- BREAKING: A Bears kivágta a támadókoordinátorát!
- Mike Williams finoman beszólt Aaron Rodgersnek
- A Bengals ajánlatott tett Xavien Howardnak, de a corner nemet mondott
- Jared Goff: Minden csapatot pofán vernek néha, de csak a jók tudnak visszavágni
- Highsmith és Wirfs is megúszta a legrosszabbat, csak pár hetet kell kihagyniuk
- Touchdown #10 – Meddig tudja ezt csinálni a Chiefs? Ne kételkedj az ideiglenes főedzőkben!
- Meglepetésre kivágta kezdő linebackerét a Seahawks
- Flacco és Rush is marad a kezdőben, Daniel Jones viszont nem biztos
- Felemás meccs után Dolphins-győzelemmel zárult a 10. forduló
- Triple Coverage #566 – A 10. forduló összefoglalója
- A Jets támadósor semmivel sem jobb Aaron Rodgersszel, mint volt Zach Wilsonnal
- Saját stadionja szabotálja a Cowboyst – és Jerry Jones szerint jó ez így
- Második olvasás #10 – Megváltoztak az erőviszonyok
- Őrült végjátékokkal nyert a Lions, a Chiefs, a Steelers és a 49ers
Legutóbbi hozzászólások
- Gergosz86 on Touchdown #10 – Meddig tudja ezt csinálni a Chiefs? Ne kételkedj az ideiglenes főedzőkben!
- drkotassz on Touchdown #10 – Meddig tudja ezt csinálni a Chiefs? Ne kételkedj az ideiglenes főedzőkben!
- Zotya on Touchdown #10 – Meddig tudja ezt csinálni a Chiefs? Ne kételkedj az ideiglenes főedzőkben!
- atis123juve on Touchdown #10 – Meddig tudja ezt csinálni a Chiefs? Ne kételkedj az ideiglenes főedzőkben!
- Cseh Tibor on Touchdown #10 – Meddig tudja ezt csinálni a Chiefs? Ne kételkedj az ideiglenes főedzőkben!
- Csakeztne on Simán nyert a Cardinals, az Eagles, a Bills és a Chargers is
- Csakeztne on Felemás meccs után Dolphins-győzelemmel zárult a 10. forduló
- katonadani on Touchdown #10 – Meddig tudja ezt csinálni a Chiefs? Ne kételkedj az ideiglenes főedzőkben!
Úgy látszik ez lesz Ramsey specialitása: a szezon legfontosabb meccsén szénné égetni magát (ugyanezt csinálta anno az AFC-döntőben is…)
Azért 55 yard nem szénné égetés. :) És hát a TD-ért se lehet számon kérni. Hogy lehetett volna levédekezni? Teljesen korrekt teljesítmény volt ez.
A TD-nél nagyon kreatívan szeparálták el, esélye sem volt. Ott, ha jól sejtem, embert kellett volna váltaniuk, de a társ nem vette ezt észre.
Tényleg nem szénné égetés. Csupán arról van szó, hogy arra volt felfűzve a meccs, hogy Ramsey eddig mindenkit teljesen leszedett. És egy hétig azt lehetett hallani, hogyha Adamset teljesen leveszi a pályáról, akkor mihez kezd a Packers. És 55 yard nem sok, de az összes targetet elkapták rajta.
Arra volt felfűzve a meccs, hogy Donald és a társak a védőfalban jók lesznek. De hát 1 TFL és QB hit megmutatja, hogy valójában mennyire gyengék voltak. Ramsey teljesen korrekt meccset hozott le, de azt is meg kell említeni, hogy ha nem tudtak volna ennyit futni, akkor Rodgers lehet, hogy jobban megégeti.
A Bills-Ravens meccsen az INT-nél kicsit furcsa volt, és a visszajátszásnál is ezt láttam – lehet, hogy rosszul -, hogy a Ravens Tackle-je, Brown megpróbálhatott volna rávetődni Taron Johnsonra, mert nem volt akkora a távolság köztük. Azt látom a felvételen, hogy Johnson kicsit botladozik is, de a Tackle meg felé fut. És amikor elszalad mellette, másfél-két méter lehet a távolság közöttük. Nem mondom, hogy elérte volna, de egy próbát megért volna.
A rossz snapnél Lamar Jackson butasága ütközött ki. 2&10 volt, rossz a snap, legfeljebb kármentés lehetne, hogy ne legyen TD, erre ő megfogja a labdát, és – ki tudja, miért – keresi, hogy kinek tudná dobni vagy kidobni. Miközben tudnia kellett, hogy mennek rá a Bills védői. Ilyenkor egy aggyal rendelkező QB megfogja a labdát, és kész. Nem, ő elkezd hősködni. Buta, és kész.
Az első Bills td-nél vajon mit gondoltak a védők? Szemmel verik az ellenfelet?
Már élőben is látszott, simán létszámhiányban voltak, 3 elkapóval szemben ketten álltak fel… 🤪😂
Állt még ott egy harmadik védő is, vagy 4-5 m-re az első támadótól..deja vu érzésem volt a Falcons – Pats SB-ról..
persze, megpróbálhatta volna, aztán beletörik a lába vagy elszakad valameiyl szalag és többet nem lép pályára (rookie szerződésen van egyébként)
csávókám nem azért 160 kg, hogy ide meg oda ugráljon
Jót csucsukáltam és megérte. Ez a Ravens-Bills meccs egynagykalapszar lehetett. Már az összefoglalója is az, márpedig oda a legjobb jeleneteket teszik ki. Mindenesetre nem értem az északi csapatokat: megvan már régóta a tudás és technológia, hogy zárt épületeket készítsenek, mijaszarnak ragaszkodnak a nyitott stadionokhoz?(most ne menjünk bele abba, hogy az agyhalott Dallasiak rögvest építettek egy olyan stadiont, ahová úgy süt be a nap, hogy délután kiégeti az egyik csapat irányítójának vagy a másik csapat elkapójának a szemét) Eccerűen abszurd. Az időjárás szeszélyének, ennyire irreális feltételeknek kitenni egy milliárdos iparágat… Felháborító. Mert persze hú de jó tréfa esetleg térdigérő hóban, vagy nyakigsárosan, esetleg ónos esőben focizni, nem beszélve a teljesen hektikusan fújó szélről, csak semmi köze a tisztességes versenyfeltételek biztosításához.
Mindenesetre jól megnéztem a QBR-jét a két irányítónak és mit ád az ég, a sokat pocskondiázott Lamar megen jobb volt, mint a csodagyerek státuszos Allen. Le lehetne szokni Lamar bénakezű hülyefutózásáról. Az viszont nagyon vicces, hogy a cseréje, ez a Huntley kölyök egy fikarcnyit sem rosszabb Lamarnál, legalábbis egy negyed alapján, elsőre össze is kevertem őket, aszittem visszajött Lamar.
Szóval ez a meccs alapvetően kiegyenlített volt és csak mázlival nyert a Bills. Egy rossz passz és ennyi.
Egy szó megmagyarázza a miértet: tradíció.
A tradíciót mióta keverjük össze a fejlődés és a technika leszarásával, magyarul az egyszerű ostobasággal? Fogalomzavar.
Mióta világ a világ? :D
Pontosan. Mármint az idióták, de vitathatatlanul ők vannak többen. ;)
A Ravens játszott két olyan bűnrossz playoff meccset, hogy a saját szurkolóikon kívül sztem mindenki örömtáncot lejt, hogy végre kiestek…
Ezt még meg is értem, bár azt sosem, hogy egy kiváló támadójátékot játszó csapat miért zuhan össze, ha PO-ba kerül. És az nem érv, hogy kiismerhető a játékuk, mert épp azért van ott a kreatív OC, aki az alapszakaszban olyan izgalmas játékokat hív.
rosszul látod, szerintem ezt a fes játékot még a szurkolóik sem nézték volna szívesen
ld. még: steelers
Szerintem a nyitott stadion is a feltételek része.Tudja az ellenfél, hogy ha Detroitba vagy Minneapolisba megy, nem fagy be a segge, mehet a passzjáték is és lehet, hogy még Dan Bailey is betalál… Ha viszont Green Bay-be vagy Buffaloba, akkor másra kell készüljön! És mekkora előny tud ez lenni egy olyan csapattal szemben, aki nincs ezekhez hozzászokva! Nem egyenlő versenyfeltételek? Igen, ezt hívják ők Home Field Advantage-nek! 😉
(Elgondolkodtam én is már azon, hogy a dallasiak ezt a napsütést szánták-e home field advantage-nek, de mindig arra jutok, hogy legalább egy negyedig az ő irányítójukat is zavarja és a másik negyedben meg az elkapóikat. Plusz arra, hogy nem látsz, arra nem lehet készülni igazán szerintem, illetve készülni lehet, tenni ellene nem sokat! Szóval tényleg agyhalottak! 🤣)
A Lamar QB vagy RB téma első kérdése: Hol néztél QB ratinget, mert az NFL Gamebookban Lamar 61,5, Allen 86,1… Másrészt ha bárhol irányító mutatóban jobb volt Lamar, akkor azt tegyük hozzá, hogy egy kifejezetten sz@r Allennél sikerült jobbnak lennie, a csodagyerek az éjjel gyerek volt csak szerintem. És még így sem volt jobb nála Jackson, ha a dobásokra szorítkozunk. Nem “bénakezű hülyefutó”, de egy RGIII szindróma esetén átlagos, vagy az alatti QB lenne belőle egy csapásra szerintem.
Amúgy bűnrossz volt tényleg a meccs, teszem gyorsan hozzá, Diggs TD-je után bealudtam… 😊
Őőőőőőőő… nem.
A nyitott stadion a hülyeség része. Ugyanis ha a foci egy nyári(későtavaszi-koraőszi) játék lenne, akkor még csak-csak lehetne mellette érvelni(bár nem), de a foci őszi-téli sport. Inkorrekt, ostoba, agyatlan dolog fedetlen stadionok engedélyezése. A home field advantage pedig szimpla csalás.
A QBR és a RTG nem ugyanaz, kedves cimborám. Amit te írsz, az a réting, Lamar QBR-je 55,6 Allené 51,0. Ami pedig a kifejezetten szar Allent illeti Lamar is az volt. Tegyük már sürge tisztába, hogy Lamar nem véletlenül kapta az MVP címet és nem azért, mert rohattjól futkározott – bár az is sokat nyomott a latban -, hanem mert rohatt jól passzolt. Szemét leszek: RG3 soha az életben nem lett volna olyan jó passzoló, mint Lamar. Lamar QBR-je 83,0 RG3 legjobb szezonjnak QBR-je 69,4. Aprócska differencia… Abban a szezonban a második Mahomesnak 77,7-es QBR-je volt. Aprócska differencia…
De abban abszolút egyezünk, hogy bűnszar meccs lehetett.
Aha. Szóval, ha valaki nem ért egyet veled, akkor jöhet a pökhendi, “kedves cimborám” stílus, mert attól igazad is lesz, meg egyet is fogok érteni és még lehet, hogy bocsánatot is kérek, amiért elsőre nem értettem egyet… Hogy ez eddig nekem miért nem jutott eszembe? 🤔
A QBR vs. RTG az én saram, elismerem, nem ugyanarra asszociáltam a rövidítésből. De ezért, meg azért, mert máshogy gondolom a stadionos kérdést és Lamar dobójátékát ilyen osztásba belemenni…
Ja, és RGIII kapcsán szóba sem hoztam, hogy ő hogyan tud(ott) dobni, csak példának hoztam, hogyha Jacksont valaki ugyanúgy eltöri egyszer (amit nem kívánok neki…), mint Griffint, akkor a mozgékonysága sem lesz utána ugyanaz szerintem és annyira meg nem tud dobni, hogy csak abból éljen meg. Erre küldöd nekem a Griffin statot? Miért? 😀
Mindegy is, neked így most nyugodt a lelked, akkor oké.
A stadionos kérdésben és Lamarban nem értünk egyet, de legalább a szar meccsben igen és ez is valami! 😉
(A nevem összefüggését a home field advantage-dzsel nem értem sajnos, biztos az én szegénységi bizonyítványom, de ezért nem is haragszom érte, ha már így rákérdeztél. 😊)
Ismerek egy hazai kormányzó pártot ami hasonló retorikával operál:
“Nő ügyekkel nem foglalkozom.”
“Boldog Karácsonyt!”
Először is én nem becsülném le a hagyományok fontosságát :) Az amerikaik alapvetően imádják a hagyományaikat és ragaszkodnak is hozzájuk. Az NFL pedig hagyományosan egy szabadtéri sportág. Az egy másik kérdés, hogy elkezdtek csapatok úgy gondolkodni hogy inkább fedett stadionban játszanak otthon vállalva azt, hogy adott esetben nagyon nagy különbség lesz a hazai és idegenbeli körülmények között. Ha valaki úgy dönt,hogy fedett stadiont épít, megteheti, viszont akkor ne lepődjön meg,ha esetleg kellemetlen lesz neki egy-egy idegenbeli találkozó. Ezért van az alapszakasz, hogy a mérlegével kiérdemelje azt egy csapat, hogy hazai pálya előnyével jusson be a rájátszásba. De ez az alapszakaszra is ugyanúgy érvényes. Nyilván nem kellemes elmenni Green Bay-be télen, ahogy ősszel a Green Bay sem a legboldogabb, ha el kell menni a Floridába vagy Kaliforniába és 35 fokban kell focizni. Viszont az alapszakasz mérleggel érdemli ki a csapat, hogy feléjük lejtsen a pálya, és ha valaki be akarja bizonyítani, hogy a magasabb kiemelt csapatnál jobb, akkor bizony idegenben kell elkapni. Ha meg ezt el akarjuk kerülni akkor ott az alapszakaszban a lehetőség, hogy kiharcoljuk, hogy fedett arénában mehessünk a főcsoport döntőig. De alapvetően nem értek ezzel egyet, ez nem aréna foci. Az egész sport arról szól, hogy alkalmazkodjunk a körülményekhez, győzzük le az ellenfelet. Van még ezer körülmény és ez az egyik legigazságosabb, mert az időjárás adta körülmények nem válogatnak a csapatok között :) Ez pedig sport, nem általános iskolás fizika könyv, nem lehet a végletekig sterilizálni a körülményeket.
Én is úgy döntöttem, hogy mára tartalékolom az energiáim, jól tettem elnézve a highlights-okat.
Nagy hülyeség amit az első bekezdésben összehordtál, ráadásul pont tőled, aki a “Szeles város” csapatának szurkol. Nem tudom feltűnt-e, de nyitott a stadionotok és decemberben ott is zergebaszó hideg van. Ha nálatok lett volna a Saints elleni meccs, most te se fanyalognál, mert akkor több esélyetek lett volna.
Mivel lenne jobb ha mindenhol dome lenne? Az amerikai fociban nagyon sokat számít a mentális fölény, mert szegény Lamar is előre azon izgult hogy ne havazzon (igaz ő is nyitott stadionban játszik otthon). És bizony sok csapat azért tartja meg a nyitott stadiont, hogy egy pl. egy Brees ellen januárban előnyben legyenek. És ahogy Geri is írta, ez a home field advantage.
A prekoncepciód miatt ne engem okolj, az a te fejedben van, nem az enyémben. Mondtam én olyat, hogy a Soldier Field egy jó stadion és megfelel az elvárásaimnak? Mondtam én olyat, hogy fanyalgok egy Saints elleni meccs előtt, mert zárt stadionos?
Igenis sokkal jobb lenne, ha fedett stadionok lennének, mert sokkal több zavaró, inkorrekt módon befolyásoló tényezőt ki lehetne iktatni a játékból. És igen, rohadt nagy pofátlan csalás a hazai pálya ilyetén előnnyé alakítása. A Bears esetében is. Ha Minnesota képes volt rendes stadiont építeni, akkor más miért nem teszi meg?
A Broncos stadionra mi a javaslatod?
Eccerűen arról van szó, hogy ha megvan a technológia valamelyest kiegyenlíteni a feltételeket, akkor a ligának arra illenék törekednie, hogy a csapatok számára előírja ezen feltételek megteremtését. Pont. Szerintem ez nem túl bonyolult. Sosem értettem, miért jó móka úgy nyerni, hogy a szél befújja a kapuba a lasztit. A sok balfasz meg örül, mert kit érdekel hogyan, de nyertünk. Ha a saját csapatom nyert, akkor is okádtam emiatt.
Ha Denver magaslati levegőjére gondolsz szvsz ez is lehet zavaró, de 1600 méter még nem olyan durva differencia.
A rúgósban van emiatt komoly probléma, mert a Bolíviai stadion konkrétan 3637 méteren pihen. Na, ott aztán van oxigénhiány rendesen. Szó szerint oxigénpalackokkal érkeznek az ellenfelek a meccsekre. Ehhez képest az a koszos 1609 méter kutyafaxa.
Mindenki más.Szerintem ez a játékosoknak is egy élmény.Miért kellene sterillé tenni a körülményeket?Nagyon sok felejthetetlen mérkőzést játszottak rendkívüli időjárás mellett.Magam részéről pl. imádtam esőben vagy hóesésben focizni,az erős szelet viszont utáltam.
Tisztázzunk valamit: más az élmény és más a verseny. Egy versenyben illő azonos feltételeket biztosítani a küzdő feleknek, különben a verseny tisztasága megkérdőjelezhető.
A gyep mindenkinek egyformán csúszik,ha esik az.eső vagy a hó.Szerintem a győzelem értékét emeli,ha nehéz vagy extrém körülmények között születik meg.Ha pedig rád nézve hátrányos,akkor különösen.Packers-Giants főcsoport döntő pl.
És a szél is egyformán fúj? Ja, nem, apicsába.
Térfélcsere?
Egy alapvetően passzorientált csapat számára egy futásorientált csapat ellenében? Nem gondolnám túl hatékonynak. De a felvetés alapvetően arról szólt, hogy teljesen bizonytalan széllökésekre nem tudsz felkészülni. Hol jobbról, hol hátulról, hol akárhonnan jön és már nem tudod koordinálni a mozgásodat, hogy kivédd. Ilyenkor van az pl. a teniszben, hogy a bíró leállítja a meccset. Hogyan rúgsz egy FG-t, ha nem tudod, hogy a következő pillanatban honnan fúj a szél? Ha szerencséd van, sehonnan és minden jól sikerül, ha nem, akkor bukó. Nem kiszámítható, így a versenyfeltételek nem egységesek. Szimplán szerencsére hagyatkoznak. Ez nem verseny, ez lutri, miközben kivédhető lenne egy fedett pályával. Ugyanez van a napfénnyel, lásd Dallas. A havas pálya már más eset, mert ott egységesek a feltételek.
De nem ez a legdurvább ebben a kategóriában, nálam a síelés veri ki leginkább a biztosítékot. Teljesen abszurd versenyhelyzet van ott. Természetesen a nagy számok alapján kiderül, ki a legjobb, de ettől még az adott versenyen erre baromira nincs igazán lehetőség, ha minimális eltérést mutató versenyzőkről van szó.
Ásni kell egy 1 mérföld mély gödröt, és abba építeni. :)
Én ökör meg itt komolykodok… Tökéletesen igazad van!
“Ha Minnesota képes volt rendes stadiont építeni, akkor más miért nem teszi meg?”
nem voltak képesek, össze is omlott a fele
Tehát képesek voltak, rosszul csinálták, korrigálták, most jó.
semmi nem garantálja, hogy nem fog összeesni 2 év múlva
róluk egyelőre azt tudjuk, hogy nem voltak képesek, másokról meg azt, hogy képesek voltak (lambeau, ugye, ahol még a székeket se festették át inkább)
Marhaságokat írsz, ez az igazság. Ez a sportág eredetileg nem fedett pályán indult, eléggé sokáig nem is voltak ilyen arénák. A legnagyobb hagyománnyal bíró csapatok (Packers, Bears, Steelers, Patriots) a mai napig nyitott pályán szerepelnek. Az még rendben volna, hogy egy szegény déli csapat szar helyzetben van, amikor a melegből a tundrára érkezik, ebből a szempontból lehet vitázni a tisztességes versenyfeltételeken, hogy megvannak-e. Ennek a sportágnak az egyik érdekessége a változatosság. Egyik héten a 20 fokba mész, a következőn a mínusz 5-be. Egyszer fedett, máskor nyitott stadion, ebből következően lehet, hogy esni fog, lehet, hogy szél lesz. Ezekkel a körülményekkel a csapatoknak sincs bajuk. Miután mindkét csapatnak ugyanannyira fúj a szél vagy esik a hó, ezért itt vannak az egyenlő feltételek. Egyébként vicces, hogy pont a Bills-Ravens meccs kapcsán írtad ezeket, amikor a Ravens stadionjában is tud kellemetlen időjárás lenni.
Ha egy csapat pl. fedett pályán játszhat odahaza, akkor kellemetlen lehet neki, ha mondjuk a Lambeau Fieldre kell mennie január közepén. Ez a sportág viszont az alkalmazkodásról is szól. Volt már egy csomó példa arra, amikor olyan hideg volt vagy annyira fújt a szél, hogy nem volt értelme FG-okat rúgni. Arra is reagálniuk kellett az edzőknek, és reagáltak is.
Legyen mindenhol fedett pálya? Az aztán marha érdekes lenne, valóban.
Azt azért be kell ismerni és az NFL biztosan foglalkozik vele, hogy a szeles-esős meccsek színvonala nem eladható már manapság. El hiszem, hogy a sok futójáték pár évtizede eladható volt, de ma már biztosan nem az.
Csak azt nem értem, hogy miért csak neked esett le a tantusz?
Nekem nem esett le a tantusz. :) Én azzal továbbra se értek egyet, hogy ezzel egyenlőtlen feltételeket engednének. Én csak amellett kampányolok, hogy egy nagy lószar a játék látványát és eladhatóságát illetően az esős-szeles meccsek, nemhogy élvezhető. :)
Kösz a minősítést, igazán a szívemig hatolt.
Tehát kinemszarjale, hogy miként indult egy sportág? Tudod, hogy úszták le az első olimpián az 1200 métert Athénban? Naugye. Nem kellene a hülye tradícióknak hazudott “régenmindenjobbvolt” szellemiségű laposföldhívőséget beintegrálni az NFL-be.
Ennek a sportágnak az érdekesége, hogy minden erővel igyekszik kiegyenlíteni a feltételeket, hogy ezáltal biztosítsa a versenyhelyzet azonosságát és teremtse meg a feltételét annak, hogy több csapat is nyerhessen bajnoki címet. Ez a változatosság a fociban és nem a stadionok formája. Ilyen elvétve van más sportágakban.
Igen, legyen mindenhol fedett pálya. Az felelne meg az NFL alapértékeinek, amit a fizetési sapka is szimbolizál.
De ha már ezért kardoskodsz, akkor azt is jelenti mondjuk, hogy bevezetnéd, hogy minden csapat hasonló létesítményeket (edzőközpont, aréna) és stábot kell alkalmazzon?
Mert ha a meccsnap kiegyenlített kell legyen, akkor a felkészülés is.
Kíváncsi vagyok a tulajdonosok mikor szavaznának meg egy ilyet, annak ismeretében, hogy a Bengals tulaj például kifejezetten spúr. Ez csak 1 példa. Vagy, hogy Green Bayben ki finanszírozná az egész beruházást.
Képzeld, ezek az idióták a gurulós fociban meghatározták milyen kritériumoknak kell megfeleljen egy stadion, hogy európai kupameccseket lehessen bennük rendezni. Nem vitték túlzásba a szempontokat, de mégis. Mongyuk szerintem se normálisak.
De a felvetésem mindössze a természeti hatásokról szólt, azok közül is csak azokról, melyek nem egységesek, viszont most már azt is a szememre vetitek – teljesen jogosan -, hogy mit akarok csinálni a felkészüléssel. Azt az aprócska hiányosságomat, miszerint baromira nem vagyok az NFL komiszárja vagy stratégiai főmunkatársa, tanácsadója nagyon szégyellem. Igyekezni fogok, hogy ebben fejlődjek.
Az egyenlő feltételek megvannak – a szabálykönyvben. Az egyenlő feltételekről hadoválsz, miközben te is tudnál több tucatnyi példát mondani, hogy ezek mennyire nem teljesülnek… Vannak csapatok, melyek évek óta nem voltak Európában, vannak, amelyek többször voltak. Vannak, amelyek rengeteget utaznak, vannak, amelyek kevesebbet. Egy-egy csoport évek óta rendkívül gyenge, amelyet nem kunszt megnyerni (az AFC East ugye ilyen volt), más csoportban meg 3 PO-szintű csapat is van. Az NFL-nek bele kellene nyúlnia a csoportokba, ha azt látja, hogy tartósan béna az egyik kvartett, a másikban meg sok a jó csapat, de közülük mindig lemarad valamelyik a rájátszásról?!
Amiket írsz, azoknak abban az esetben lenne relevanciája, ha bizonyítani tudnád, hogy egy-egy csapat annak köszönhetően érte el a jó eredményeit, hogy olyan helyszínen játssza a hazai meccseit, ami NEKI segít. De ezt nem lehet. A Gillette Stadionban is verték már meg a New Englandet, a Lambeau Fielden is győzték már le a Packerst.
Ez nem arról szól, hogy régen minden jobb volt, mert egy rakás dolog, ami az elmúlt néhány évtizedben valósult meg, előnyére vált a focinak, mint pl. a jelenetek bírói visszanézése, a draftrendszer, a sapka stb.
Egyenlő feltételekről beszélsz? Hasonlítsd már össze Green Bayt meg New Yorkot vagy Los Angelest lakosságszámot tekintve! Tehát pl. a százvalahányezres Green Bayben húzzanak fel egy multifunkciós stadiont, mint valamely világvárosban… Ez a sportág úgy alkalmazkodik a követelményekhez, és próbál modernizálódni, hogy közben a hagyományaira is figyel. Ezek közé tartoznak a stadionok is, ha tetszik, ha nem.
Az 1200 méteres példád azért hülyeség, mert ott is egyenlő feltételek voltak – mindenki számára. Aki ott elindult, az tudta, hogy mi vár rá. Itt nem arról van szó, mint például Bolívia (gurulós foci) esetében, hogy a válogatott valami 3000 méter magasan lévő stadionba vitte a meccseit, és az ellenfél egyébként normál körülmények között készülve ezt nehezen kezelte. Ott az gáz, mert 100-ból 99-szer normális a helyszín, de az a stadion – bár szabályos – az elhelyezkedése miatt megterheli a szervezetet.
Ebben a sportágban arra készítik fel a gyerekeket, hogy bármilyen legyen is az időjárás, ha nincs villámlás, igenis focizni kell. A játékosokat éppen ezért övezi valamiféle hőskultusz. Az NFL-ben egy sor olyan szabályt hoztak, ami miatt sokan már nem is nézik a meccseket, mert azt mondják, felpuhult. Bizonyos blokkok és szerelések nem megengedettek, az irányítót a széltől is óvják… Nem lenne ugyanaz a foci, ha mindenkinek a kellemes 20-25 fokban kellene játszania, ahol az időjárás okozta váratlant ki is lehetne húzni a megoldandó problémák közül. Szerintem dögunalom lenne.
Én nem hallottam még arról, hogy bármikor is szóba jött volna, hogy akkor mindenki építsen zárt/zárható stadiont, hogy a szegény Colts- meg Saints-játékosok ne fázzanak… SZERENCSÉRE.
“Bolívia (gurulós foci) esetében, hogy a válogatott valami 3000 méter magasan lévő stadionba vitte a meccseit,”
ott van a fővárosuk, nem látom a problemát
persze vihetik az esőerdőbe is, ahol negyedannyi levegőt kapsz, mint La Pazban
Denver is költözzön le a völgybe, hát mégis miez hogy ott nagyobbat lehet rügni?!
egyébként teljesen egyetértek, de a példád nem a legszerencsésebb
Kiváló teljesítmény ennyi mindent összehordani az érveim ellenében, kár, hogy egyiket sem mondtam példaként, így nem igazán értem, mit akarsz ezekkel a feltételekkel, de kétségtelenül a felfogásommal lehet a gond.
Mindenesetre hálás vagyok, hogy ennyire fontosnak ítélsz engem és a mondandómat. Ez kimondottan jól esik és roppant megtisztelő.
1.bjeelám ma úgy gyűjtöd a nem tetszik visszajelzéseket, mint Bills fanok a törött asztalokat :D
2. Személy szerint én magam se komálom, hogy ez a felfogás, hogy a focit rossz időben kell játszani, mert attól igazán élvezetes. Francokat az. Én elhiszem, hogy egy kis idő elteltével jó visszanézni képeket, felvételeket az adott meccsről, de csak az idő szépíti meg az emlékeket. Ezeket a meccseket élőben végig nézni óriási szenvedés.
3. Mint tudjuk, mind a pénz kérdése. Így amíg nem lesz ezekben a városokban (Cleveland, Chicago, Green Bay, Buffalo) óriási nézőszám visszaesés addig nem is lesz változás. Megjegyzem messze többen járnak, mint a Floridai Kaliforniai csapatokhoz a jó időben. :) Azzal nem értek egyet, hogy ezt az NFL-nek kellene szabályoznia.
1, Ebben is kiemelkedően jó, sőt, utolérhetetlen vagyok. Mint MVP Trub.
2, Nem a rossz idő ténye a zavaró, hanem az azonos feltétel biztosításának hiánya. De stimmel, az is igaz.
3, Ki a tököm szabályozza, ha nem az NFL? Az NFL volt, aki igyekezett azonos feltételeket kierőszakolni a sapkával is.
mindkét csapatnak ugyanúgy fúj a szél
Őőőőőő… nem.
azért javaslom, nézz utána a fizikának
3, Senki ne szabályozza. Ha ezeken a helyeken így is eladható a helyszíni meccsre járás és tetszik nekik ez a foci, akkor hagyjuk meg nekik a választás lehetőségét. :)
És akkor ne pofázzunk bele, melyik csapat mennyi lét költ. Ha ezeken a helyeken így is eladható a helyszíni meccsre járás és tetszik nekik ez a foci, akkor hagyjuk meg nekik a választás lehetőségét.
Dehát azonosak a feltételek! :) A hideg mindkét csapatnak hideg, a hó mindkét csapat játékosainak is esik. Az eső is. Az időjárás pedig mindig is része volt a szabadtéri sportoknak.
És mi a véleményed a hazai közönségről és az utazásról a másik csapat pályájára?
Az odavisszavágóknál ez egy természetes folyamat és a közönség mindenhol olyan, amilyen, ahogy az utazás is. Ezzel nem tudsz mit kezdeni. De a pálya állapotán igen. Amit ki lehet szűrni és ezzel közelíteni az azonos feltételekhez, az elvárható.
Nem fér bele ennyi hiba amennyit a Ravens elkövetett de én egy pillanatig se gondoltam hogy megverhetik a Billst. Tuckerrel mi van? Ő régen orkán idején is bevágta a labdát most meg kettőt kihagyott. Tudom nagy szél de régen ez meg se kottyant neki.
Bills érzem a legkomplett csapatnak a mezőnyben, védelem se rossz és a támadók is topon vannak , Allen milyeneket menekült szinte Wilsont idézte , ugyanazok Jacksonnál sackek voltak. Én nagyon azt érzem ami Kellyvel annó nem sikerült Allennel fog.
Nem ismerem a stadion sajátosságait, de ha kavargó a szél, akkor arra nehéz készülni.
Tucker all pro lett :D
Diggs TDje amúgy miért nem sárga? Nem úgy van a szabály, hogy addig nem blokkolhatnak a WRek amíg a Qb nem indította el a labdát? Sry nem tudom pontosan hogy szól a szabály az adott szituban
Az LoS és attól 1 yardig (gólvonal irányába) bármikor lehet blokkolni. Az LoS előtt és az 1 yardon túl kell megvárni az elkapást. Nagyon határeset volt, ilyenre nem szoktak a zebrák zászlót dobni. Ja! És van az a gumiszabály, hogy útvonalat természetesen lehet futni.
Múlt héten Wilson passzánál ugye azért nem blokkolhatott szabályosan Metcalfnak a másik Seahawks elkapó, mert bőven az LoS mögött helyezkedett el.
Rémlett, hogy valami tűréshatár. A 13 as kb 4-5 yardon blokkolt :)
Akkor útvonalat futott az elkapó. :D
Jah egészek a CB ig, aztán meg ha odaért akkor átölelte örömében :D
ha útvonalat futsz és belefutsz valakibe, akit “nem láttál”, azt pl nem szokták befújni
Tipikusan az a meccs volt ami mindenki szerint szar leszámítva a győztes csapat szurkolóit.(es meg szerintük is az)
Két dolgot nem értettem : egyrészt minek erőltetni a hosszú labdákat ha a szél miatt láthatóan nem megy, másrészt oké hogy egy kalap szar a futójátékunk de erre nem az a válasz hogy nem futunk egyáltalán :D
Egyébként a defense most nagyon odatette magát, az O nem baszta el nekik, Allen ahhoz képest hogy megállás nélkül dobnia kellett egész okés volt. Nem MVP, de nem rossz.
Azért kíváncsi leszek Daboll rajongói mennyire ábrándulnak ki belőle a PO végére, mert kezd rezegni az a léc
sztem jól jött ki ebből a Bills, mert még egy ilyen kemény D-vel nem fognak már találkozni akárki is jön szembe, miközben a saját defjük megmutatta h erősen szintet léptek
Hát szerintem nem mutatott meg semmit a Buffalo védelem. Lamar elképesztően szarul játszott tegnap. Megfogták a futójátékát és ezzel meg is állt a tudomány. Mahomes ellen majd kiderül, hogy mit tud a Bills védelme…
“minek erőltetni a hosszú labdákat ha a szél miatt láthatóan nem megy” – ahogy elnéztem erre Buffaloban is rájöttek, és elhagyták őket a második félidőre, Allen a hosszabb passzokat is inkább lézerként dobálta már, hogy ne kapjon úgy belé a szél
“oké hogy egy kalap szar a futójátékunk de erre nem az a válasz hogy nem futunk egyáltalán” – jobb lenne, ha Titans módra akkor is futnátok ha nem megy? :D
nekem mindegy, már nem jön hozzánk :D
Daboll mit művelt te atya ég. :D Dobálgatta Allennel a 40 yardos bombákat teljesen mindegy volt a szituáció. Amikor meg volt a turnover on downs a Ravens térfelén gondoltam végre hív 3 középső futást. Erre az első playben is az end zone-ban landol a labda :D
Na lesz AFC North tradíció és a barnák is elbasznak egy snapet a saját end zone előtt?
Az almos konyvek szerint ha qb posztra csak futokat nevezel a keretbe, nem fogsz megforditani egy meccset.
Rams at Packers
A Rams védelem várakozásomon alul, a támadósor felül teljesített tegnap. Így azt kaptam amire vártam. Nagyjából sima Packers győzelmet. Nem látom, hogy ki állíthatná meg az NFC-ben a Green Bay-t . Sima SB-ba jutást várok tőlük jövő héten.
Ravens at Bills
Hát finoman szólva sem szakadt meg a Buffalo. Észre kellene már venni Baltimore-ban, hogy ez a Lamar projekt zsákutca…
A Bucs veszélyes lehet, nekik a Packers jobb matchup, mint a Saints. Ha azt megoldják, akkor szoros meccs lesz jövő héten.
Valóban.
Szvsz nem Lamar a zsákutca, hanem az a támadóséma és kreativitás(vagy a hiánya?), amit erőltetnek rajta keresztül. Lamar tud dobni, ezt bebizonyította, mikor MVP lett, tehát nem azzal van a gond.
A Rams meg szégyellje magát. Ilyen pocsék védőteljesítményt már rég láttam egy ligaelsőtől. Ha csak a felét produkálják, mint amit tudnak, akkor ARod nem fickándozik ennyire és lett volna sansza a Rams-nek a győzelemre.
Az nem is lehet, hogy a Packers idén tényleg ennyire éles, és nem okoz gondot nekik a liga no.1 defense, ami ráadásul rossz sémával készült. Ugye?
Csak a Rams hibája, a Green Bay meg örüljön magának.
Natehát ez a Rams védelem első volt engedett yardokban és pontokban idén. Ebből még csak nyomokban sem látszott semmi és nem azért, mert a GB O ennyire jó – a frászt nem, bitang jó, első pontokban és ötödik yardokban idén -, hanem azért mert ez a védelem önmagához, a képességeihez képest volt gyengébb.
A csodafal egyetlen QBHit-et bírt összehozni. Se sack, se más. Az engedett pontokban 13. és engedett yardokban 9. Packers védelem ezzel szemben kiosztott ezen a meccsen négy szekket és 7 QBHit-et minden más apróság mellett. A seconderyben meg szintén silányak voltak a Rams védői, de ezt már nézd meg te.
Tehát mielőtt leírsz valamit kicsit tájékozódj, abba még nem döglött bele senki.
Azért amit a Packs O-line idén a passzblokkolásoknál művel (de egyébként is) az hihetetlen. Ilyen fal mögött Cousins és még sokan mások is MVP teljesítményt nyújtanának. Kicsit olyan érzésem van, hogy Rodgers idén megerőltetés nélkül, csupán élvezetből játszik. És sajnos élmény nézni…
Az stimmel, de ennek ellenére annak a védőfalnak illett volna legalább egyszer áttörni. Nem sikerült… Tejistudod Fetyke, hogy olyan nincs, hogy azonos képességű játékosok között nem működik az “eccer ő, eccer én nyerek”. Itt folyamatosan csak a Packs OL nyert. Miközben a túloldalon a liga legjobbjai vannak, köztük egy permanens D MVP játékossal. És most hagyjuk, hogy sérült volt.
Már megint ez a hagyjunk valamit. Múltkor Pedersontól akarted elvenni a gyűrűt.
Rengeteget számít, hogy nem volt 100%, mivel általában egyedül egyszemélyben a középső nyomás generálója, aki ráadásul elvisz minimum 2 embert a falból. Ha a védelmed alfája és egyben ómegája sérült, akkor az rengeteget ront az egységén. Valószínűleg ez is hozzátett a coverage romlásához, ha nem jön úgy a nyomás (nem számoltam, de volt nem egyszer, hogy 5 sec is jutott Rodgersnek dobni), a DB-k se tudnak ugyanúgy védekezni.
Mit akartam én elvenni Pedersontól?
És nagyon élvezi is, leginkább a közelieken látszik, amikor mosolyog, szinte az egész meccsen. Néha még akkor is, amikor éppen sack-elték.
Nem szeretem ha lekezelnek.
Idehoztál teljesen irreleváns statokat a Packers D-ről, miközben a Packers O v Rams D csatájáról értekezünk. Most mit kezdjek azzal, hogy hányszor sackelte Goffot a csapat? Ha összehasonlítás, akkor meg engem támaszt alá, hogy igenis számít Donald sérülése és, hogy a Packers O dominált, a támadófal vezetésével.
Ötletem sincs minek kéne utánanéznek, de megteszem érted, ha megígéred, hogy legközelebb nem ferdíted a vitát irreleváns dolgokkal.
Én sem, mégis el kell viselnem egyesektől. Az élet kegyetlen.
Szvsz nem irreleváns, hogy a liga legjobb védelme szarul teljesít, szerinted az. Nem értünk egyet. Van ilyen.
Ahogy azt sem gondolom, hogy egyedül ADonaldon múlik a Rams védelmi teljesítménye. Nálunk sem omlott össze úgy a DL és a secondary, amikor nem volt Mack, mint most a Ramsé. Ebben sem értünk egyet. Van ilyen.
Szerinted én hülyeségeket hordok össze, szerintem nem. Ebben sem értünk egyet. Van ilyen.
Bátor dolog Macket Donaldhoz hasonlítani.
Nagyon nem ugyanaz a szint, Mack generációs tehetség, Donald a foci történelmében meghatározó játékos.
Micsinájjunk, bátor vagyok.
pedig de, Donald az egyetlen, aki miatt a védelem olyan, amilyen
az, hogy te ezt nem szeretnéd belátni, az egy másik kérdés
Őőőőőő… nem.
azt imádom, amikor nem kell nekem bizonygatni, megtette ezt az esti meccs
belőled többet néztem ki azért
Lehet, hogy tévedek, merthogy szoktam olyat, nem is eccer(és még fogok is), de szerintem nem Donald volt ott egyedül a Rams D-ben a pályán és nem csak miatta ligaelső a Rams D.
Rettentően restellem, hogy ebben az esetben nem tudtam megfelelni az elvárásaidnak, igyekezni fogok, hogy pótoljam a hiányosságomat.
pedig, de, csak miatta :))))))
de mondom mégegyszer, láthattad, hogy nélküle mire képes ez a D, lehet, hogy még így is mondjuk 8-10 körül lennének, de nem top1, az biztos.
tudod, ha valakit nem kell triplázni, és jut ember másra, akkor a támadófal több ideig tud talpon maradni, az elkapóknak több ideje lesz elszakadni estébé estébé
Nem lehet! :)
Biztos, hogy éles a Packers is, de a Rams is önmagához képest rosszul teljesített. Azt pedig semmikép se mondanám, hogy rossz sémával készültek. Mit lehetett volna másképp tenni? Fogod a futást és cserébe hagyod, hogy Rodgers passzoljon szét? Akkor már inkább engeded a futást a red zone-ig, ott már fel tudod tölteni a boxot és bízol benne, hogy a drive végére lesz egy hiba (false start, holding, illegal formation) amivel egyértelmű passz szituáció lesz és akkor meg tudod őket állítani. Donald sérülésével a pass-rush gyakorlatilag 0 volt, igaz így is duplázták, tehát Floyd vagy Brockers megnyerhette volna a maga párharcát, de a Packers O-line-nal egyszerűen nem bírtak.
” Lamar tud dobni…”
Nem tud! Tegnap is rém gyengén dobott. Tök üres elkapóknak nem tudta még csak a közelébe sem odadobni a lasztit, hogy legalább bravúr elkapás lehetséges legyen. A játékolvasása pedig gyenge.
Hihetetlen atletikus a srác, de ennyi. Semmi több nincs benne. Ha a futójátékát megfogják, és nyomást is tudnak rá generálni, akkor vége van. Az alapszakaszban a gyengébb és közepes védelmek ellen csillogni-villogni fog továbbra is (még 4-5 évig), de amint jön a rájátszás és a jobb csapatok jobb vagy felkészültebb védelme elfogy a tudomány. Ebből SB run soha nem lesz…
Azt kit érdekel ha nem lesz belőle SB run? :) Ha egy irányítóval stabilan eljutsz a PO-ig, akkor nem cseréled le. Egyáltalán kire cserélnéd le 1/25 környékén húzva? Hosszabbítasz és vele játszol amíg bír futni.
“Egyáltalán kire cserélnéd le 1/25 környékén húzva?”
Bárkire.
1/32-n draftolták dzsámált.
Tehát jó eséllyel csak Jacksonshoz hasonló tehetséghez jutsz. :)
hát pont ma néztem egy táblázatot (asszem nflhungaryn, szembejött velem, bár ne tette volna), ami szerint Sewell a 5. legjobb játékos az idei osztályból, Zach Wilson volt asszem a 2. Chase, a 6,, Surtain meg a 17. (megalul)
nem csak hogy a draftpick értéke meg a tehetség között nincs kapcsolat, de a tehetség megítélése sem lehetséges sokaknak
amúgy meg majd ha dzsámál szar lesz, akkor lehet elgondolkodni egy irányítóban (vagy futóban), addig felesleges, ezt mutatja az első körbe való visszacserélés az 5. éves opció miatt is
szerencsére a ravens nem jags meg jets meg bengals, szóval tőlük nem is várható ekkora baki ilyen téren
Alex Smith disagrees again
Inkább egy Eli, de még egy Flacco is, mint egy Dalton. Szép, hogy minden évben PO-ba jutsz, de ha ott mindig megrekedsz az SB-ba jutás reménye nélkül, akkor ez egy idő után már semmit sem ér…
Azért Dalton nem konzisztensebb, mit a két SB győztes. A Bengals volt akkoriban egy jól irányított csapat és azért jöttek a sikerek.
Nálam óhatatlanul is beugrik a párhuzam. A Ravens összességében ugyanúgy egy jó csapat, amit nem fel, inkább lehúz az irányító s a rá szabott playbook.
Azért ez nagyon nem igaz állítás. :) Ha más nem már amiatt sem, mert az egy jó taktika ha olyan a játékod amihez a védelmek nincsenek hozzászokva a többi 15 alapszakasz meccsen.
Fetyke, az “is” és a “nem tud” nem ugyanaz. Tud. Tejis tudod, hogy tud. Most én is láttam, hogy bűnszarul jácccot, de ilyen volt már más MVP-nél is, nemrég még ARodot is temette fű-fa-virág, most meg nédda, hogy ő az MVP a második legjobb rétinggel evör. Szal nemáááá!
Azt nem tom, mert nem néztem utána alaposabban, hogy miként jáccott jó védelmek ellen, de csodálnám, ha az MVP szezonnyában ne lett volna bőven ilyen is. Szóval tud.
Hogy lessze SB run, vagysenem, ahhoz nem csak ő kell. Mert amit ő tud, azt jól hozza. Azé neki sem ártana egy olyan OL, mint ARodnak a mostani. ;)
“Nem látom, hogy ki állíthatná meg az NFC-ben a Green Bay-t ”
alapszakaszt néztél?
Aha! A Vikings egyszer meglepte őket idén a Lambeau-on, de ott kellett szerencse is, illetve a szél is nagyon fújt…
https://www.pro-football-reference.com/boxscores/202010180tam.htm
értem én, hogy lembo fild meg tél, de a tudjukkit nem szokta ez zavarni
Ha az alapszakasz meccsek döntenék el a PO meccsek kimenetelet, akkor a TB-nek esélye sincs túljutni a Saintsen.
ja
láttad az elmúlt pár évben a saints playoff meccseit?
és brediét?
Bocs, de te hivatkoztál a GB-TB alapszakasz meccsre, amire jeleztem, hogy ennyi erővel most is a Saints lenne az, aki megállítja a TB-t. De ahogy itt is két teljesen más felfogású csapat lépett pályára, várhatóan a TB-GB meccs sem az alapszakasz másolata lesz.
bocs, de én mintegy cáfolatként hoztam fel, ha egyszer sikerült, akkor másodszor is sikerülhet, azt egy szóval nem mondtam, hogy 1:1ben ugyanaz fog történni
a saints nehezen állítja meg TB-t, mert tegnap kikaptak.
de örülök, hogy az elmúlt évek playoff meccsei engem igaztoltak, te pedig szimplán átcsúsztál rajtuk, inkább az első hétre szerettél volna visszatérni
Te melyik öregemberben látod az esélyt a Lambeun való győzelemre?
brediben
bár neki tényleg “age is just a a number”
nemigazán tartom öregnek őt, a játéka nem is predesztinálja erre
Ha SB-ba jutnak akkor nincs kétségem afelől, hogy ott képes olyan játékra, mint pályafutása során bármikor. Ami kérdéses az a konzisztens jó teljesítmény nyújtása meccseken át. 43 évesen egyszerűen képtelenség ezt hosszan fenntartani. Az utolsó 4 meccs abszolút elit volt, még 2 kellene a SB részvételhez. A Saints ellen még látok erre esélyt, dehogy a Packers ellen is kitartson ez a forma, arra már nem fogadnék.
többek közt ezért is jó, hogy őt rohadtul nem érdekli, mások mit gondolnak róla
érdemes megnéznia bye week óta nyújtott teljesítményt
Szerintem “az utolsó 4 meccse elit” résszel abszolút elismertem a bye week óta nyújtott teljesítményt. :)
McVay megtorpant a Patriots elleni SB vereség óta. Jól játszott a Packers, Rodgers tényleg parádés szezont fut, de a Rams magának köszönheti amit kapott. Semmi meglepőt nem láttunk támadóoldalon, a védelem meg tök egyszerű játékokat nyelt be, ráadásul százszor láthatták a szezonban tőlük.
LJ egy bitang jó atléta és nagyszerű futó, de ez nem atlétika, ennél feljebb nem nagyon lesz a Ravens.nek vele. A Bills-ben azt érzem, hogy van bennük még nafta, ez most elég volt, ráadásul a Ravens ellen nem tudsz felmenni a szokásos game plan-el.
Csak hosszabb összefoglalót láttam, de azokból ez jött le.
McVay védelmére mondva, nem igazán volt fenntartható a SB-ba jutás az elmúlt 2 évben. A keret a tehetséget illetően rendesen megrekedt és erősítésre sincs igazán esély. Goff meg egyszerűen földbe állt a Chiefs elleni meccs óta. Ennél a teljesítménynél egyetlen edző sem hozott volna ki többet.
Haggyuk má abba ezt a LJ futó hülyeséget! A srác igenis tud passzolni, nem is akárhogy. Azt az MVP címet nem a futóteljesítményéért kapta. Tessék megnézni a paszait.
A Ravens OC-jénél van a gond. Ennyire kiszámíthatóan nem lehet játszatni egy ilyen képességű QB-t és támadóegységet.
Azért tudott úgy passzolni mert ment a futó játék, lásd Goff is micsoda szezont ment amikor ment a play action és volt fal… Ugyan ez van most Jacksonnál, de Newton is MVP volt… A jó irányítók fal nélkül és nyomás mellett is képesek passzolni és meccsett nyerni, lásd Mahomes és Rodgers, Goff és Jackson csak rendszerben működik.
Az MVP ezért csalóka sokszor mert a számok és teljesítményt sokszor nem az irányító teljesítményt mutatja
Cam fasorba sem volt Lamarhoz képest az MVP szezonjában.
Cam 99,4 réting 61,4 QBR
Lamar 113,3 réting 83,0 QBR
És rohattul nem a futójátékát értékelik ezek a statisztikák, hanem a passzképességet.
Könyörgöm legalább annyira tiszteld a polémiát, hogy nézd meg a statisztikákat, mielőtt érvelnél valami mellett. Vakon, fotelből hülyeségeket én is tudok akármikor mondani.
Mondjuk pl Allen és Jackson tegnapi teljesítményét úgy értékeled hogy megnézted a statokat meg az összefoglalót, aztán ugyanúgy kardoskodsz.
Meg lehet nézni pl a Ravens szurkolói oldalakat, mindenki szkeptikus Lamarral kapcsolatban. Tud dobni? Igen, mint egy közepes QB. Ezen képessége az atletikusságával top10 környékére repíti? Persze. Elég e ez egy SB runhoz? Ha minden csillag osszeall nyilván, de amúgy nem.
Lehetne e jobb? Passz, ehhez kéne egy kis segítség az FO-tól és elerakni egy jobb elkapósort megnézni.
De az már most látható, hogy Lamar nem ver meg senkit a kezével. A lábával képes rá, csak az meg pont nem lezs elég 99 esetben a 100-ból. (ahogy ez látható az eddigi po karrierjét nézve)
Top 10 irányítót Baltimoreban 1970 óta nem látták. Buffalo is 2002 óta várt ilyenre. Chicagóban meg a 40 és évek óta nem volt franchise QB. (bjeela cutler károsult úh tessék vele lassan beszélni.) Lamar 23 éves bakker. Többet mutatott, mint amit bárki kinézett volna belőle. Azért ha az egyetlen pont ellene az, hogy nem elég clutch a PO ban az nagy dolog. Akkor még lehet belőle ki is? Komolyan. 23 éves gyerek. Az edzők is tegyék már oda magukat. (disclaimer: 3 éve, mivel az interjúkon zárt szájjal beszél egy nyelven ami sztem nem angol hanem valami izé én ezért butának tartottam és mint ilyen, irányítónak alkalmatlanra. Most már jobban bízok benne. De kibaszottul tanuljon meg angolul mert ez gáz.)
A gond az hogy QB-ként egy olyan skill-ből “él” amibe bármelyik meccsen bele lehet rokkanni.
Alex Smith disagrees
Stimmel, de részint még nem ütötték agyon – majd fogják – és tud dobni. Tudom, hogy senki szerint nem, de szerintem meg igen.
haggyad már, olyan helyen tanult, ahol a louisvillet lüvullnak mondják
szpesül kidsz juniverziti
kentuki frajd csikn
Egy SB runhoz minden csapatnál össze kell állnia minden csillagnak.. ha az egy ismérve a jó QBnak, hogy milyen a PO mérlege, akkor van pár remek QB aki elég szarul áll… és van pár szar, aki meg elég jól (pl Flacco)
“Lamar nem ver meg senkit a kezével”
ezért választotta az NFLt az UFc helyett
Szerintem meg jobban dob, mint egy közepes QB és akkor rámentünk az egy állítás, egy tagadás sztorihoz. A ficere a teljes szezonjaiban(elmúlt kettő) 106 feletti rétinget átlagol, naon rendben van a TD%-a, 31 passzolt TD az átlaga, jellemzően nem hajigál INT-t és nem szokása eladni a lasztit, 76 feletti a QBR-je, talán csak a passzpontossága szar, mert az csak 65 környéki. Ezek nem egy közepes QB statjai.
Kétségtelenül kevesebb a passzolt yardja, de ő szeret futkározni. Jónagy marha, de Vick is szeretett és tudott még 30 évesen is.
Amúgy a nagy tömeg véleménye még nem biztos, hogy helyes is, és most jóindulatból nem hoznék párhuzamokat.
Elég lesz egy SB runhoz Stafford? És most még felsorolhatunk pár nevet. Nemááá. Egy QB értékét nem az SB run fejezi ki. Sorolhatnánk jó pár kiváló QB-t, aki nem jutott el odáig és jó pár pocsék QB-t, aki meg igen.
És ne feledjük: Lamar még fiatalabb, mint Allen. Bőven van benne fejlődési potenciál.
a QBRban egyébként a futások is benne vannak
Akkor ezt rosszul tuttam, de azért egy 113,3-as réting miatt nem kellene szégyenkeznie.
Haggyad má ezt a Lamar tud passzolni is dolgot. A tavalyi teljesítményt leginkább a sorsolásnak és a hulladék védelmek sorának köszönhette, akik ellen többnyire játszhatott. Ha csak a passzjátékot nézem még Trubban is több fantázia van. :)
Megvan bolondulva mostanság, ez maga a téboly!
Tévedés, Trub teljesen észnél van és zseniálisan építi a karrierjét.
Ez a harcod is kezd olyan népszerűvé válni mint a Tomlin szoborállítási kísérleted. Én ezzel spec jobban együtt tudok érteni. Tud dobni a srác. Ami kemény, hogy annyi idős, mint Josh Allen volt tavaly. Amikor ugye bust potenciálként emlegették. Vick meg Newton csak szeretett volna így dobni.
Mindig belefutok ilyen fotelvéleményekbe – félreértések elkerülése végett én is szoktam ilyeneket kiböfögni magamból, nemiseccer, mert hát kihaénnem -, amiket aztán szép apránként átformálnak magukban a most dühödten ellenkezők, de van ilyen. Ettől szép az élet. Még az sem zavar, ha később már sajátként emlékeznek arra a véleményre, amit korábban dühödten elleneztek. Vén szar vagyok már ahhoz, hogy ezen felhúzzam magam.
Amúgy Tomlinnak akkora szobra lesz a Heinz Fielden, hogy namég, így aztán nem szorul rá az én szobromra.
A többiben egyezünk.
“Amúgy Tomlinnak akkora szobra lesz a Heinz Fielden, hogy namég, így aztán nem szorul rá az én szobromra.”
Mármint a gazdája nem szorul rá.
Egyébként meg akkor védd legközelebb mikor te is majd DINÓ-nak nevezed el a fiad.
Asse.
Tisztázzunk valamit: egy HC szellemi képességei nem minden esetben igazolják vissza az eredményességét és szakmai hozzáértését. És akkor most te is képes vagy felsorolni vagy húsz HC-t, aki agyhalott, de sikeres és jól csinálja a dolgát. Kezdjük pl. a sort Orgeronnal és máris szakadsz a röhögéstől, mekkora egy igavonó az ipse.
Mi ez a Tomlin-szobor ügy?
Semmi extra, szerintem Tomlin kiemelkedő HC, amivel akkora vihart kavartam a biliben, mint most Lamar bevédésével és a Rams D fikázásával. Szóra sem érdemes…
pont hogy véded a rams defenset
Mármint Belichick szintű? Vagy hogy kell érteni a kiemelkedőt?
simán látom, hogy hofba kerül Tomlin, szerintem az elég kiemelkedő
top1hez viszonyítani nem mindig érdemes
A 14 év negatív mérleg nélkül valóban lenyűgöző. Mivel a gyűrű is összejött az elején, szerintem egy 4-5 hasonló szezonnal bebiztosítja magának az Aranyzakót.
hát nem tudom, hogy mennyit számít a 10-20-30-40 év x meg y eredményben a 10-20-30-40 év
errefelé mindenki úgy tűnik, hogy elengedhetetlennek tartja azt, hogy valaki 38 évig csinálja tökéletesen azt, amit csinál
az jutott az eszembe erről, hogy vannak olyank, akik azt gondolják, hogy Megatron nem first ballot hof, mert hamar abbahagyta :)))))))))))))))))))
ne értsd félre, nem a mondandóddal van bajom, csak azzal, hogy valamiért ez van elültetve az emberek fejébe, arról meg fogalmuk sincs, hogy kik kerülnek be általában az általuk ismert 1-2 név mellett
1.Az biztos, hogy a HoF-ról mindenkinek meg van a saját elképzelése és az alapján mondja rá az aktívakra, hogy ki érdemli meg ki nem. Pl. szerintem Eli Manning szerintem semmikép se érdemelné meg, de megnézve a tagokat nem biztos, hogy annyira igazságtalan lenne az ő bekerülése.
2. Azért valamennyi időtartamot teljesíteni kell a legmagasabb szinten. Pl. azért Mahomes se mondhatja azt egy újabb gyűrű után, hogy 3 év után abbahagyja és várja az aranyzakót. Szerintem amennyit Calvin Johnson vagy a nem rég visszavonult Kuechly teljesített az már elegendő az aranyzakóhoz.
nincs azzal semmi gond, ha mindenkinek van egy saját hall of fameje, csak viszonylag irreleváns, amikor a Pro Football Hall of Fameről beszélünk
Nevers és Sayers 5 év alapján került be, én azt mondom, ez a minimum, de mondjuk kivételt látok, ha valaki 4ből 4ben super bowlt nyer mondjuk, bár ma már kitolódott a lehetséges eltöltött évek száma a ligában a hőskorhoz képest
az emberek nem realizálják, hogy Megatron az átlagnak madjnem a háromszorosát töltötte el a legmagasabb szinten
vick is megtanult dobni
30yardon túlra
2011:50 , 20+yardos passz
2010:48 , 20+yardos passz
2002:44, 20+yardos passz
Többi szezonjában meg bővel alatta maradt, 2004-ben 35 passz sikerült neki,többi szezon meg ilyen 10-28 között.
Ehhez hasonlítva Lamarnak idén volt 37,tavaly 42,18′-ban meg 13.
Brady-nek például 10 évre visszamenőleg a 2014-es 44 passza a legkevesebb.
Big Ben-nek a 19′-es sérült szezont nem számolva a 2012-es 39.
Sose feledkezz meg arról, hogy ezek a balfék futkározó QB-k nem voltak rászorulva arra, hogy csak dobáljanak, mert tudtak futni és nem úgy, mint egy lépegető exkavátor. Ilyenformán a playek jelentős százalékában dobás helyett futottak, és így illetlenség azokkal összemérni, akik életükben két métert futottak és rácsodálkozni, hogy mennyivel többet dobtak.
Ezzel csak az a gond hogy ha jóhiszeműen összeadom Lamar 2019-es szuper MVP teljesítményének összes yardját(futott+dobott),akkor kapok egy 4333-as számot.
Szóval a futás nem tudja eléggé kompenzálni azt, amilyen QB ő éppen.
nekem ebbeől a statból annyi jött le, hogy nehéz sok yardot összeszedni a gyapotföldekről, ha sokat fut a csapatod
az, hogy el tudsz dobni 30 yardig, meg odadobod az elkapód ölébe, nem egy és ugyanaz a dolog
ezek nettó passzok
air yardok?
elvileg igen
passzpontosság?
Az mindegy,mert támadó séma függő hogy milyen pontosság mellett éppen milyen hosszú passzokkal operálsz.
Inkább a sikeres passzokbani százaléka a mérvadó.
PL Vick 2011:253 sikeres passza volt, aminek 19,76%-a(50 db) volt 20+-os.
Lamar-nál ez a szám az MVP szezonban 15,8%-volt.
mondjuk nem, mert vick nagyon nem volt pontos a karrierje elején, és idővel egyre pontosabb lett és nem hinném, hogy ezzel együtt a távolság függvényében nagyot változott volna ez a pontosság
azt tudom, hogy ATLben hitványul passzolt közelre és középtávolra, de ebben nyilván az is benne volt, hogy akkor már inkább megfutja önmaga
az igglesben nem néztem, de tippre ott azért már kicsit megkomolyodva pontosabb volt közelre
ja és egyébként dzsámál kurvára ecsmányul dob, meg kéne tanítani rendesen, de hát aki a futójátékhoz ért csak, az nem fogja ezt megtenni :)
Vicknek elképesztően gyors volt a dobó mozdulata és erős a dobása. De utóbbit elmondhatja magáról pl Bortles is. De Vick 56% karrier paszpontossága azért cam 60 vagy Lamar 64 éhez képest halovány. Akkor is, ha 15 éve volt. Newton 26 évesen volt MVP. Lamar 22. Vick legjobb évében 21/6 TD intje volt. Lamar eddig ezt egyszer hozta. Egyszer felülmúlta. Newton mvp événél az övé jobb volt. Egyszerűen jobb volt eddig mint az előző kettő fénykorában.
ettől még tudott dobni messzire :)
persze sokszor abból állt hogy felkúrta oszt fusson alá az elkapó
ettől még 55% alól indult és 60% köré jutott, ami baromi nagy előrelépés
az meg nem mond sokat, hogy ki hogyan meg merre volt mvp, az legalább annyira függ az őt körülvevő személyzettől, ha nem még jobban
Tegnap bjeela az R-el kezdődő csapatok továbbjutását tippelte a kibeszélőn.
be is jött:
Az egyik a Green Ray Rodgers lett a másik meg a Buffalo Reals
Végre valaki figyel és értékeli a szakértelmet. Fogalmad sincs, mi meló van ebben a hatalmas tudásban.
Amúgy az első meccsen sok mindennek kellett volna összeállnia ahhoz, hogy bejöjjön a tippem, de néha én is tévedhetek.
A második meccsen azonban a Bills egy fikarcnyit sem érdemelte meg a győzelmet, igaz a Ravens sem. Egyik csapat sem volt jobb a másiknál, pláne nem ilyen mértékben. De az egyértelműen befolyásoló tényező volt, hogy Lamar nem volt topon ezen a meccsen.
Más sportágban van kettős leléptetés. Persze ez itt talán igazságtalan lett volna a Bills védelmével szemben akiknek jár az elismerés. Olyat meg nem lehet hogy csak az offense ne jusson tovább, én mindenestre elvenném a jövő heti edzéseikről a padra odakészítendő sportszeletet.
idén a Bills highligtsokből se láttam sokat. A Colts meccsen se tűnt valami űberkirálynak az Allen. Ok, fiatal még. Amúgy könnyen leveszíthették volna azt a meccset is.
Lamar meg is mondta hogy nem szereti a hideget. Ahogy írtam a következő hsz-emben az int előtti játékoknál érezni lehetett rajta már hogy valami nem kerek. Mondtam is a fiamnak hogy fázik vagy miafene van vele?
Mondjuk jót röhögtünk és megis értjük. mert mi ketten a közeli mezőre most is kijárunk dobálgatni egymásnak.;-) A labdát kicsit szoktuk melegíteni mielőtt elindulunk >:-))
Majdnem kár hogy a fiammal ma a Ravens meccset néztük.Szerencsére az idényben látott már már jobbakat is.
Ezt a Bills én nem nevezném komplett csapatnak ami annyit adott ki magából, mint ami kellett.
Ennyire telt tőlük, de az ő játékukat sem szeretném egy ideig nézni majd a jövőben. A védelem jól teljesített, kb azt vártam hogy a negyedik negyedre ki fognak fáradni, annyit fent kellett lenniük. Aztán vagy Lamar tud adni néhány jó passzt vagy megfutja és akkor náluk a TD meg a momentum. Az int viszont mindent megoldott-csak fordítva. Lamaron már az előtte közvetlenül lévő játékokban is látszott hogy valami nem jó.
A TD utáni támadásban ami meg aztán történt vele: benne van hogy idényenként kap egy ilyen szerelést, de akkor 28 éves korára el fog fogyni a teste -mint amerikai focira alkalmas “eszköz”
Vajon a Ravens centerének elfázott a keze vagy túlizgulta hogy ennyi rossz snapet adott?
A Pacskeres meccsen arra számítottam hogy ennél több lesz a Ramsben, meg is lepett a szerkesztőség egy ön tetű tipphalmaza. Ha ezt LA-ben rendezik megtöbb esélyük lett volna? Lehet de nem sokkal. Vártam a ligaelső védelem sckcjeit és hogy Rodgers nem fog annyit mosolyogni amikor felkel a földről. Tartottam tőle hogy a Flőr behív és a WDS-re játszanak megint valami hosszú játékot aki durván nem kapja el. Tartottam tőle hogy az ST olyan hibát vét kirúgásokkor amik akár a meccset is befolyásolják. Ez mind nem lett, Az ST persze szerencsétlenkedett – most épp mezőnygólnál. Annak mi értelme van egyébként hogy a holder továbbdobja a labdát, hátha lesérül valaki fontos játékos, pl a kicker…?
Kellemes meglepetés lett a meccs, igazuk lett a szagértő uraknak.
Még egy adalék Tucker sikertelen rúgásaihoz: eddig még soha nem hagyott ki két 50 yard alatti FG-t :(