Connect with us

Hír

Aaron Rodgers új szerződést szeretne

Az újabb elveszített konferenciadöntő után Aaron Rodgers meglehetősen negatívan nyilatkozott a jövőjéről Green Bayben: szerinte rengeteg a bizonytalanság a csapatban, többek között az ő sorsa sem biztos. Most arról szólnak a hírek, hogy a veterán irányító szeretne ezen változtatni és egy új szerződéssel akarja eltűntetni a bizonytalanságot.

Praktikusan nézve Rodgersnek igaza van. Bár a szerződése még három évre szól, ez nem sokat jelent: vele karrierje során mindig úgy hosszabbítottak, hogy volt 2-3 levegőben lógó éve, amiket nem igazán kellett komolyan venni. 2021 és 2023 között átlag 24,45 millió dollárt vihet haza, a garantált tartalom mindössze egy 6,8 millió dollárnyi roster bónusz, de az is csak az új ligaév után válik garantálttá.

Egy MVP-szezon és Patrick Mahomes tavalyi 45 millió dolláros hosszabbítása után érthető, hogy szeretne egy emelést. Az is teljesen jogos, hogy nem akar teljesen kiszolgáltatott helyzetben játszani, mivel formahanyatlás vagy sérülés esetén a Packers a 2021-es idény után kvázi bármikor elküldheti.

Rodgers 40 éves lesz, amikor a jelenleg érvényben lévő szerződése lejár és a tendenciák alapján van is benne még 2-3 jó év. Amennyiben a Packers vele számol a következő években, úgy az új szerződés abszolút adja magát.

Nem kell megint három extra évet hozzátenni a kontraktushoz, elég egy 1 éves, 46,5 millió dolláros, teljesen garantált hosszabbítást kötni vele és úgy alakítani a szerződését, ahogy DeAndre Hopkinsszal tette a Cardinals. Még csak magas aláírási bónusz sem kell: elég 24,45 millióról 30-33 millió dolláros átlagra növelni és garantálttá tenni az alapfizetését a következő 2-3 évre.

Így garantált nélküli 49 millió helyett garantált 60-66 milliót vihetne haza a következő két évben, papíron ő lenne a legjobban kereső QB a ligában, illetve az aláírási bónusz elengedésével ő is gesztust tenne a csapat irányába. A Packers sem járna rosszul, hisz így 2024-ig lenne szerződés alatt, 2023-ban és 2024-ben pedig dönthetne, hogy kifizet Rodgernek 25-30 milliót, vagy jelentősebb halott pénz nélkül elküldi.

Természetesen egy ilyen koncepcióhoz az kell, hogy mindkét fél akarja a folytatást. A labda leginkább a Packers térfelén pattog: ha Matt LaFleur komolyan gondolta, hogy Rodgers az embere, akkor azt így lehet a bizonyítani. Ha viszont Jordan Love draftolása volt a mérvadó a Packers jövőjét illetően, akkor a csere jöhet szóba.

133 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
133 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
bjeela
bjeela
2021-01-26 16:15

Bolondok lennének, ha nem kötnék magukhoz. Remélem bolondok…

7DeadlySlain
7DeadlySlain
Reply to  bjeela
2021-01-26 16:51

Nem hiszem, hogy komoly piaca lenne ilyen idősen mvp szezon ide vagy oda. Ha csak nincs még egy olyan csapat, aki olyan filózófián van, mint a Tampa, csak ott háttér is van.

Rynald
Rynald
Reply to  7DeadlySlain
2021-01-26 19:40

Nem kell neki komoly piac, csak 1 jó csapat irányító nélkül, amelyik a következő 2-3 évben szeretne nyerni. 49ers, Rams ha el tudja képzelni a saját rendszerében pl.
A-Rod barátunk most szépen rákényszeríti a Packerst, hogy all-int mondjanak rá, vagy engedjék el

Fetyke
Fetyke
Reply to  Rynald
2021-01-26 19:41

Az utóbbira szavazok!

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Fetyke
2021-01-26 21:27

Pedig az All-In sem lenne rossz nektek sem.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Kopi3.14
2021-01-26 21:27

Inkább rizikózom és szeretném látni, hogy miért draftolták ezt a Love gyereket. Hátha hozza az elvárásaimat…

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-26 21:27

Istenem, végre megint lenne esélye más csapatnak is a csoportban.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2021-01-26 21:28

Sírsz, pedig idén is ott voltatok a rájátszásban.

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-26 21:29

úgynevezett luxusnyígás

bjeela
bjeela
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-26 21:35

Ebben hol a luxus?

Fetyke
Fetyke
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-26 21:29

Kegyelemből!

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-26 21:31

Ne tudd meg, mennyi pénzünkbe került…

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  bjeela
2021-01-26 21:51

Erről is ki tehet? A tökös vagy a töketlenek? 🤣

bjeela
bjeela
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-26 23:44

A hermafroditák és az angyalok.

7DeadlySlain
7DeadlySlain
Reply to  Rynald
2021-01-26 21:27

A Rams esélytelen. A Niners más, csak éppen a passzjátékért felelős ember ment el, bár Garoppolo mellé felesleges is

Rynald
Rynald
Reply to  7DeadlySlain
2021-01-26 21:27

Mellé felesleges lenne, helyette mondjuk már jobb ötletnek hangzik

7DeadlySlain
7DeadlySlain
Reply to  Rynald
2021-01-26 21:27

Mennyivel egyszerűbb kérdés lenne, ha a 49-ersnél újonc irányító lenne. Megnézném, hogy Rodgers Kittle-nek dobál.

Rynald
Rynald
Reply to  7DeadlySlain
2021-01-26 21:28

2 év van már csak a szerződéséből, idéntől érdemi dead cap nélkül elküldhető. Nem akadály már ő ilyen szempontból

ahanem
ahanem
Reply to  7DeadlySlain
2021-01-26 21:45

Garoppolo szinte biztos, hogy nem marad, mert neki még inkább olyan, mint Rodgers szerződése, csak ő már olyan stádiumban jár, ahol ingyen kivágható

nyilván ha a 9ers nem szerzi meg se Staffordot, se Watsont, se Rodgers, se nem draftol irányítót (felcserével nyilván), akkor meg vessenek magukra

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-01-26 21:51

Tehát jövőre is Garoppolo lesz a 49ers kezdője.

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-01-26 21:51

Mullens vagy Beathard*

7DeadlySlain
7DeadlySlain
Reply to  ahanem
2021-01-26 23:43

Én a helyükben Watsonra dobnék be mindent, inkább, mint Rodgersre. Van pickjük is, amit adhatnak érte.

ahanem
ahanem
Reply to  7DeadlySlain
2021-01-27 05:32

Watsonért nem biztos, hogy csak pickek elegek lennének, lehet, hogy Shanahant is adni kéne

Rynald
Rynald
Reply to  ahanem
2021-01-27 05:32

:D :D Edzők így nem váltanak csapatot. De az igaz, hogy a 9-ers viszonylag kései elsőkörösével nem sokra megy a Texans, szóval nem ideális partner nekik

7DeadlySlain
7DeadlySlain
Reply to  Rynald
2021-01-27 05:33

1/13 kései? Azért bőven benne van a krém. Watson 1/12-es volt.

Fetyke
Fetyke
Reply to  7DeadlySlain
2021-01-27 05:33

Azért az 1/12-ért egyébként föl kell cserélni. Texans adta az az évi 1/25-öt és a következő évi első kört (2018 1/4). Nem volt occó!

Rynald
Rynald
Reply to  7DeadlySlain
2021-01-27 08:26

Olyan pick kellene nekik, amivel egyből tudnak húzni most új irányítót, minél jobbat. Várhatóan a top10-ben fog kimenni minimum a 4 legjobbra értékelt irányító idén (1/1, 1/2 biztos, és legkésőbb 1/7 és 1/9 között mindhárom csapat masszívan QB needes), így az 1/12 idén elég neccesen jó

Fetyke
Fetyke
Reply to  7DeadlySlain
2021-01-27 08:26

Idén húzhatsz belőle egy jó elkapót, akinek nem lesz ki passzoljon…

7DeadlySlain
7DeadlySlain
Reply to  Fetyke
2021-01-27 10:35

Ja tényleg a Texans amúgy is teljesen jól áll elkapók terén :D

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Fetyke
2021-01-27 14:29

A következő évi lehetett volna ugyanúgy első kör vége, ha nincs sérülés. Érdekes, ha a Texans ad egy plusz első kört, az aranyat ér ( Top4 és Top-3)

ahanem
ahanem
Reply to  Rynald
2021-01-27 05:33

pedig jobban járna, a texansnál nem sérül le a fél csapat 3 hét alatt

3-4 első körösről beszélünk (vagy ezzel megyegező érték), szerintem max 2 évre lebontva

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Rynald
2021-01-27 10:23

Azért ez nem teljesen igaz. Parcells, Gruden és Belichick esetében is kerültek át draftpickek. Nyilván nem ez a normális, persze.

Rynald
Rynald
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-01-27 10:55

De az full más, ott az edző akart is menni. Shanahan meg mi a francért akarna menni a texasi szemétdombra?

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  ahanem
2021-01-26 23:44

“csak ő már olyan stádiumban jár, ahol ingyen kivágható”
… meg valszeg a kutyának sem kell. :(

ahanem
ahanem
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-01-26 23:44

tuti lesz valahol csere, ha más nem Bostonban

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Rynald
2021-01-26 21:31

Ha igazán tökös a Pacskersz frontofisz, akkor elengedik Rodgerst, hiszen mi másért cseréltek fel a Love gyerekért az első körben? :D
(Remélem, hogy a Bucs ellen azért felmerült bennük, hogy mekkora f.szok is voltak és nem draftoltak inkább egy tacklet)

bjeela
bjeela
Reply to  7DeadlySlain
2021-01-26 19:40

Azonnal megvennénk, ha eljönne és lenne annyi pénzünk és drafttőkénk.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-26 19:41

Nektek minek kéne…

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-26 21:27

Hogy eccer az életben legyen egy olyan QB-nk, aki valóban zseni.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2021-01-26 21:28

Csak elrontanátok. MVP Trubbal is mit tettetek…

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-26 21:31

Bevittük a PO-ba.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2021-01-26 21:27

Be akarjátok bizonyítani, hogy Rodgers is bust?

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2021-01-26 21:27

Azt a GB is bebizonyította 2019-ben, meg is szerezték Love-ot.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2021-01-26 21:31

Azóta sem tudták megmagyarázni ezt a csodálatos döntést. Nem figyeltem, volt a szezonban legalább 1-2 snapje?

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-01-26 21:35

De most legalább ott van a nyakukon egy talán tehetséges kölök, aki soha a büdös életben nem jut játéklehetőséghez.

7Dst
7Dst
Reply to  bjeela
2021-01-26 21:27

Persze, nyilván arra vágyik, az utolsó szezonjaiban, hogy összeverjék rendesen

bjeela
bjeela
Reply to  7Dst
2021-01-26 21:27

De legalább lenne egy rendes védelem mellette.

7DeadlySlain
7DeadlySlain
Reply to  bjeela
2021-01-26 21:27

Csak a támadófal mögött többször látnád a csodacserét vagy a bustot :D

bjeela
bjeela
Reply to  7DeadlySlain
2021-01-26 21:27

Nem olyan pocsék az a fal…

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2021-01-26 21:27

Amúgy adjátok érte Traubit. Esetleg kérjetek még pár cetlit.

Fetyke
Fetyke
2021-01-26 19:41

Mint már említettem, egy Rodgers trade (lehetőleg az AFC-be), és akkor tökéletes holtszezont zárunk! Grade: A+++

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fetyke
2021-01-27 08:04

egy Rodgers Mahomes trade-re gondolsz? :D Esetleg Watson?

reszelo.aladar
reszelo.aladar
2021-01-26 19:41

Pont Brady és Rivers mutatta meg, hogy mire is kell gondolni most. Tampában és Indianapolisban is összeállt egy csapat, aminek egy vezér kellett és eredmények azonnal. Talán ettől szép a liga, hogy egy-egy zseni már a pályafutása végén még találhat olyan helyet, ahol van egy kész csapat és 1-2 év alatt cél a bajnoki cím.
Ha Brady idén nyer, akkor működött a terv, de ha nem, akkor is ez volt az elmúlt évtizedek legjobb Bucks szezonja.
Redgers esetén is ez lehet a helyzet: vagy terveznek még vele több évre, vagy jövő februárban lépni fog. A 49ers ha hívná, ő biztosan szívesen menne.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  reszelo.aladar
2021-01-26 21:31

Hát de látod, Arod igazából maradni szeretne pont ezért akarja kipuhatolni a GB szándékát.

Arod szerintem pont abban a 22es csapdájában van,hogy most van jó HC jó Offense tehát nehéz ennél jobbat találni, de kicsit kezd megfáradni a kapcsolat… Talán hasonlóan jó csapatot még lehet találni, de ott megint fel kell venni a ritmust más edző más légkör, lehet 1-2 szezonba is belekerül mire 100%on prög az új csapat vele együtt.

És ott van az is,hogy egyáltalán a GB miért akarná elcserélni mondjuk egy 49ersbe v. Ramsbe hogy aztán 3-4 évik szopasson mindenkit az NFC ben…

Szerintem ebből maradás lesz.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  reszelo.aladar
2021-01-27 08:53

Nem lehet, hogy összekevered a Bucks-ot (Milwaukee) a Bucs-al (Buccaneers)? Amúgy meg az én véleményem, hogy Redgers (sic!) sem akar távozni, és a vezetés sem szeretné, hogy távozzon, ezért meg fognak egyezni.

ahanem
ahanem
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-27 12:40

nem mindegy? szomszéd városban vannak

Caselele
Caselele
2021-01-26 19:42

Amúgy hogy fog állni jövőre a Packers pénzügyileg a fontos hosszabbításokkal? Mert egy új ARod szerződéssel (szerződés hosszabbításos gesztussal, ami mondjuk a jövő évi sapkában csökkenti ARod részét) és egy jó drafttal jövőre sem néz ki olyan rosszul ez a csapat, főleg hogy MLF rendszere nem facsarja ki az irányítót.
Aaron Jones valszeg új szerződést kap, marad mellette dillion, williams nem kap új szerződést.
Preston Smith vagy fizucsökkentés vagy csere vagy cut.
OL és TE poszton jól áll a csapat tudtommal.
ILB és db kell biztosan, de azok nem horribilis összegek.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Caselele
2021-01-26 19:44

Hát Jones nehezen fog beleférni. Inkább dillon + 1 draftolt futó lesz az jövőre.
OL-ből Linsley FA lesz, a legfontosabb, akivel mindenképp hosszabbítani kell (ezt ma már írta Dani is). A TE-ből Lewis FA lesz, Tonyan RFA (ez utóbbi most még könnyebben megtartható).
Ja! És -28 millióról indultok. Dani szerint: MVS, Preston Smith, Lowry, Kirksey kivágásával már nullán is vagytok. Mondjuk nálam ez csak kicsit több, mint 19 millió, és még hiányzik majdnem 10, de ez részletkérdés. És innen kell még pénzt keríteni Linsleyre.
Ja! És jövőre még csak 46 játékos van nálatok szerződés alatt, tehát még 3,5 millió mínuszt tegyél hozzá. Kelleni fog az az 5 millióm amit Rodgers cseréjével megspóroltok. :)

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-01-26 21:30

Wagner kimaradt a felsorolásomból, de a pénzbe beleszámoltam :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-26 21:30

Az nálam még mindig csak 23,5 millió spórolás, míg ugye 31,5 kellene. :D
Nincs mese! Rodgersnek mennie kell! :DDD

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-01-26 21:30

vagy Rodgers hosszabbítás és csökkented a cap hitjét :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-26 21:32

Az amatőr dolog lenne! :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-26 21:32

Az amatőr dolog lenne! :D

Fetyke
Fetyke
2021-01-26 19:44

Találós kérdés!
Na melyik az a csapat, amelyik legutoljára egy vesztes konf. döntő után elküldte a háromszoros MVP irányítóját?

d zoli
d zoli
Reply to  Fetyke
2021-01-26 19:45

A Bears! Biztos volt 3x MVP irányítójuk.

Komolyan: Emlékszem. Akkoriban Favre volt a kedvencem.

Bujdy Bujdy
Bujdy Bujdy
Reply to  Fetyke
2021-01-26 21:30

Favre anno visszavonult, elbúcsúztatták, majd visszatáncolt. Nem ugyanaz. Ellenben két évvel később, gipszcsizmában is megfutotta a first downt (miközben AP röhögött a vonal mellett), leszarva a testi épségét, csak nyerjünk alapon. Ellenben Rodgersszel… :(

Komolyan nem látja a csávó, hogy egy hosszabbítással esély sem lesz SB-re? :(

A helyében én most kötnék egy olyan szerződést, amiben no-trade klauzula van, meg olyan opció, hogy bármikor kiléphetek, cserébe veterán minimum. Pénz már van, gyűrű még kellene…

Fetyke
Fetyke
Reply to  Bujdy Bujdy
2021-01-26 21:32

“Favre anno visszavonult,…”
Mert nem akarta, hogy ténylegesen is kirúgják. Méltatlan is lett volna…

ClayMatthews52
2021-01-26 21:27

Ha most ilyen könnyű elcserélni, akkor tavaly miért ment a sírás, hogy jajj minek draftolták Love-ot, ha Rodgerst úgysem lehet elcserélni?

ahanem
ahanem
Reply to  ClayMatthews52
2021-01-26 21:27

“könnyű elcserélni”

persze, ha szeretnél 30 millió dollárt kidobni az ablakon :)

renningan
renningan
Reply to  ClayMatthews52
2021-01-26 21:28

Tavaly a draft után nem is lehetett elcserélni 50 milliós DM-mel. Most már “csak” 30 millió, méh 5,5-et lehet is rajta spórolni, ha nagyon el akarják passzolni. Nem ideális, de most már bevállalható.

ClayMatthews52
Reply to  renningan
2021-01-26 21:45

hogy vállalna be a csapat 30millás DM-t, ha így is necces beférni a sapkába?

Rynald
Rynald
Reply to  ClayMatthews52
2021-01-26 21:51

Hát ha Loveban gondolkodnak, akkor már rosteren van az irányító, nem kell újat hozni, ergó cap szempontból nem jelent veszteséget Rodgers elengedése (37 milla a cap hitje, de csak 31 a dead money. Tavaly ez még nem így volt, 21 milliós caphithez jött 53 millás dead cap, ergó 2x annyiba került volna kirakni mint megtartani).

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  Rynald
2021-01-26 21:51

Nehezen tudom elképzelni,hogy Love csak egy kicsit is a közelében lenne annak a szintnek amit most Arod képvisel, ergo ha nem jobb vagy még csak közel sem olyan jó akkor miért érné meg leváltani? Én a GB helyében megadnám amit kér, a következő 1-2 évben rápróbálnék a SBrunra azt ha nem jön be akkor Love még ippen időben kezdhet, több NFL tapasztalattal.

A jelenlegi szituban én inkáb Arodra szavaznék.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-26 21:52

Hát ennél csak több NFL tapasztalata lehet Love-nak ez igaz. :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-26 21:52

Én azt mondom, hogy Love megérdemel egy esélyt, ha már draftolták. Cseréljék el Rodgerst, és nézzük meg mit tud az új fiú.
Nem lehet rosszabb, mint ARod!

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fetyke
2021-01-26 23:44

Ne alázd már szegényt! :(

Rynald
Rynald
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-26 23:44

Ha Arod valóban nem akar lelépni így higgadt fejjel, akkor szerintem is ez lenne a legokosabb a Packers részéről

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-26 23:44

De most tényleg van valaki, aki a Love-ügyet nem egy félresikerült rossz viccnek tartja?

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-01-27 00:58

Szerintem jó döntés volt, egyedül ott cseszték el, hogy nem cserélték le azonnal ARodra. De most még van esélyük kijavítani a hibájukat.

ClayMatthews52
Reply to  Rynald
2021-01-26 23:44

Nem gondolkodnak Love-ban :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  ClayMatthews52
2021-01-26 21:51

Éppen azért! Csere esetén máris lefaragtál a 5 milliót a minuszból. Reméljük a Packs GM jobban érti ezt. :)

ahanem
ahanem
Reply to  ClayMatthews52
2021-01-26 21:51

igazából mivel megvan az új irányító, így csak úgy fogjuk fel, hogy előre kifizettek neki egy évnyi lóvét :D
3-5. évi rookie szerződés rövidtávon még mindig előnyös lehetne

Caselele
Caselele
Reply to  ClayMatthews52
2021-01-26 23:44

3 db elsőkör?

katonadani
Reply to  ClayMatthews52
2021-01-26 23:44

épp azért, így spórolnának 5 milliót :D

ahanem
ahanem
2021-01-26 21:27

“garantálttá tenni az alapfizetését”

igazából csak ezt akarja, mert a statefarm nem fizet eleget

Attila Horváth
Attila Horváth
Reply to  ahanem
2021-01-26 21:33

“No Rodgers rate, huh?”

ahanem
ahanem
Reply to  Attila Horváth
2021-01-26 21:33

most már Patrick price van csak, sorry

Attila Horváth
Attila Horváth
Reply to  ahanem
2021-01-27 07:38

Utólag adja magát, hogy egész évben a GB front office-nak szólt ez a reklám, felkészülhettek…

ahanem
ahanem
Reply to  Attila Horváth
2021-01-27 12:40

ők lehet a progessivenél vannak :D

d zoli
d zoli
2021-01-26 21:29

Yes please. Szerintem nagyon jó volna, ha övé lenni nagy fizu. Nem bán ha csökken Cap hit. De akarok naaagy fizut. Jót tesz Cap ínséges időben az öltözői hangulatnak. ( tippre csapatbarát lesz. De reménykedni azért lehet…)

Zoard
Zoard
2021-01-26 21:31

Megint a korábbi nóta, csak újrahangszerelve. Nagy lóvés és SB run kéne egyszerre.

Nem örülök hogy ezt nem fogja fel.
Ha a nagy lóvé kell ne álmodjon konfdöntőn túl.
Ha meg még egy gyűrű akkor a mostani fizuja is sok hozzá. Tudom-tudom nézi a többi QB fizetését és ahhoz képest ez botrány. Csakhogy ettől még nehezebbé teszi a csapat helyzetét.
Persze nem muszáj Jones megtartani, stb a többi felsoroltak…
Aztán összekuporgatják neki a pénzt.
Nekem ez nem szimpi most, mégha értem is hogy mit miért csinál.
Azok a struktúrális gondok – amiket a draft és az igazolás nem oldottak meg – jól látszottak a konfdöntőn.
Megmondom őszintén nem gondoltam hogy idáig eljut egyáltalán a csapat, de egy kicsit betudom a nem túl rossz sorsolásnak is. Meg hát Rodgersnek találtak “motivációt”.
Ha marad is valami kompromisszumos pénzért, de ha a Flőrrel nem teljesen értik meg egymást majd- akkor lehet jön a korábbi nemannyiraMVP Rodgers,
Amit sajnálok mert megnéztem volna sárga-aranyban egy SB-ben.
Így lehet erre már nem kerül sor. Akár kap jobb fizut, akár nem.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Zoard
2021-01-26 21:32

Akkor nézd vissza a 45. SB-t. Ott láthatod játszani.

Zoard
Zoard
Reply to  Fetyke
2021-01-26 23:45

érted hogy értem;-)

acsdav2
acsdav2
Reply to  Zoard
2021-01-26 21:32

Ez amúgy egy teljesen rossz elgondolás, hogy ha egy QB-t megfizetnek akkor nincs SB run. A Chiefs se azért van SB-ban, mert Mahomes lemondott a pénzről. A csapat így is elcseszett 20M-t (és 2 magas picket) Clarkért akinek teljesítményét simán hozná kb. 50 másik DE. Ha Mahomes kapja azt a 20M-t és nincs Clark ugyanúgy SB-ban vannak.

LG
LG
Reply to  acsdav2
2021-01-26 21:52

Köszönöm! Végre valaki kimondja :D Abszolút adom. Nyilván az elmúlt 19 évben mi volt? Brady és Pats dinasztia, MVP címek, gyűrűk vs. Rodgers már megint a legjobban fizetett játékos akar lenni!

Zoard
Zoard
Reply to  acsdav2
2021-01-26 22:00

szerintem ez már egy olyan spirál, amiben a játékosok egyre nagyobb pénzei lufit fújnak a fizetésekből (csak képzeld el ezt a képzavart:-), miközben a fizetési sapka csökken nem pedig nő.
Ezt nem kéne figyelembe venni 2020..akarom mondani 2021-ben?
Nem azt mondom hogy lehetetlen, d ehhez…ha a GM nagyon ügyes és szerencséje is van a delikvensekkel akkor lehet KC -szerű séfcsapatot rittyegetni, de ehhez sok mindennek össze kell jönnie

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  acsdav2
2021-01-27 08:09

A Chiefs azért van SB-ban, mert a Rozmár 4. down-ra nekimegy a 2. számú QB-val és megoldják az 1-2 yardot. A GB pedig 3. down-ra erőltet egy passzt double coverage-be, aztán rúg egy FG-t, hogy “Vezessetek a drive-unk után is még, kapjátok vissza a labdát, majd lesz valami!” (lett, zászló és 1st down majd térdelés). És igazából mindegy a QB-d szerződése, ha kritikus pillanatokban rossz döntések születnek.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-27 08:36

Nem a GB és MLF erőltette a passzt, hanem Rodgers. Aki azon az egy hibán kívül egyébként kiválóan játszott egész meccsen. A FG rúgás meg jogos volt.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  acsdav2
2021-01-27 08:51

A passz erőltetésnél természetsen igen, ARod erőltette, itt a GB-t mint fejedelmi többest használtam :) hozott Arod is rossz döntést a végén, MLF is, a lényeg, hogy ezek melett mindegy hogy évente 25 vagy 40 milliót keres a QB, ha ilyen helyzetekben megakad a gépezet.
Azt pedig, több helyen is leírtam, hogy miért nem volt jó ötlet a FG abban a helyzetben :) Ha szeretnéd leírom megint :)

acsdav2
acsdav2
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-27 09:06

1.Nem kell, mert ez a Disqus, ha nem fagy le akkor olyan hasznos program, hogy a nevedre kattintva vissza tudtam keresni a kommenteket. :)
2. Nem mondom, van logika abban amit írsz. Szerintem abban meg lehet egyezni, hogy nem annyira egyértelműen rossz döntés, mint amennyire szét van szedve MLF. Mert akárhogy is nézem A Rod és társak megtorpantak abban a szituációban. Én egyáltalán nem éreztem azt, hogy megtudnák csinálni. Egy edzőnek ezt igen is mérlegelnie kell, hogy a támadók milyen formában voltak.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  acsdav2
2021-01-27 09:13

1: Hogy hol tart már a technika.. :D :D :D
2: A 3. kísérletnél ARod hibázott, a 4. MLF. És oké, hogy megtorpantak, de nem nyertek annyit a FG-al, ami miatt nem érte volna meg a rizikó, mindenképp kellett még a labda 1x (még csak az se volt, hogy 3 pontra jönnek fel, és elég még egy FG, mindenképp TD kellett volna a legvégén így is úgy is).

De ez ma már teljesen lényegtelen, elúszott a meccs, a szerződés pedig most aktuális téma. A lényeg szerintem az, hogy a gyűrűhöz mindig mindenkinek hibátlanul kell működnie, a cap hit-ek nem számítanak egy ilyen kritikus helyzetben, az MVP QB mellé kellenek a jó edzői döntések is. A jó cap menedzsment ahhoz kell, hogy idáig eljusson a csapat, évről évre stabil legyen az alapszakaszban. De ezért mondják, hogy a PO más asztal: itt már tudni kell merésznek lenni, amikor szükséges, és nem a QB szerződése fogja ezt meghatározni.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-27 09:45

Tökéletesen egyezik a véleményünk! :)

ClayMatthews52
Reply to  Zoard
2021-01-26 21:33

1: ki mondta, hogy nagy pénzt akar?
2: MLF-lel miért ne értenék meg egymást? Idén nem úgy tűnt, mintha bármi probléma lenne.
3: Melyik csapatban játszana sárga-aranyban?

Zoard
Zoard
Reply to  ClayMatthews52
2021-01-26 23:45

1. miért? mennyi az ami nem nagy? többet akar kisajtolni a lehetőségekből, mert a többiek közben nagyobb szerződéseket kötöttek. most kezdjünk el azon vitatkozni hogy mi az ami nem sok/nagy? Szerintem a (vele való) csapatépítés/megtartás lehetőségét korlátozza ha megkap mindent amit most akar. Ezzel pedig a hőn áhított SB kerül távolabb.
Nem arról van szó hogy MVP-ként “mit érdemelne” fizetésben, hanem arról hogy mi a reális 2021-től.
2. Amíg ment a szekér addig minden csudijó. Most kiszólt azért egy kicsit. Szerintem ez egy törékeny kapcsolat.
3. Elírtam! de lehetne sárga arany, csak egy kis zöld is kell hozzá ;-)

Balázs Soós
Balázs Soós
2021-01-26 21:35

Imádom Renningan által írt cikkeket, de nagyon praktikus lenne, ha nem lenne minden cikkben min 1szer vagy néha 2-3szor praktikusan belecsempészve, hogy PRAKTIKUSAN🤣🤣😘😘

LG
LG
2021-01-26 21:41

Szvsz teljesen jogos az igénye. Délután, amikor még csak a szalagcímet olvastam, pont erre gondoltam, ami Renningan is leírt: adott egy MVP év, az átlagos fizuja 12 millióval (?) van elmarad a Mahomesé mögött… simán megértem, h megkéri az árát az idei teljesítményének.

Az másik kérdés, h ez mit jelent a csapat salary capjének. Ez áldozatokkal fog járni, de azok lehet amúgy is elkerülhetetlen lettek volna (most nem vagyok tisztában az aktuális free agentekkel).

Amúgy az idei szezon után jó sokan fognak a kassza elé állni / állhatnának: Linsley, Adams, Jones (és Williams), de akár Z. Smith és Alexander is jelentkezhetne új szerződésért. Rodgers nem segített az alkupozícióikon.

Szerintem meg fogják oldani. Attól, h Lóvé jött az 1/23-on, nem jelenti azt, hogy 2-3 év múlva öt fogja választani a csapat. Második opciónál jó, de ha a franchise arca jól teljesít, akkor megadod neki amit kér. (És nem kell Favreral jönni, már nem Thompson a GM, Isten nyugosztalja!)

Fetyke
Fetyke
Reply to  LG
2021-01-26 23:45

“És nem kell Favreral jönni, már nem Thompson a GM, Isten nyugosztalja!”

Ez nem GM kérdés. Ha Love tényleg tehetséges, akkor nincs mese 1-2 éven belül el kell engedni Rodgerst (is) a csapattól. Mert ez a logikus lépés. Ha nem tehetséges, akkor ki kell facsarni ARodból annyit, amennyi még benne van. Ez utóbbi esetben ha emelést kér, akkor emelni kell neki.

acsdav2
acsdav2
2021-01-26 22:20

Nagyon egyoldalú és kiragadott a szerződés utolsó 3 évében várhatóan keresett összegre hivatkozni. Amikor Rodgerset az addigi rekordot 3,5M-val megugró legjobban fizetett QB-vá tették 18-ban a szerződése 6 év 177M-ra évi 29,5M-re változott. Az első 3 évben 103,7M-t fizettek ki vagyis 34M évente. A Packers tehát nagyon korrekten a pénz nagy részét előbb fizette ki, aminek értelemszerűen Rodgers örült is. Ebből a szempontból most nem fair azt mondani, hogy de hát az utolsó 3 évben keveset keres.

d zoli
d zoli
2021-01-26 22:20

Még 12 és beéri kicsi Elit. És még 23 oszt megvan Tibi.

d zoli
d zoli
2021-01-27 07:54

Amikor DW betámaszt és a picsába küldi a felsővezetést. Amikor Staffi cserét kér. Amikor 1 éve Tibi lelépett. Akkor vajon Gutenkust gyomra mennyire rándul görcsbe egy vesztes NFC döntő után amikor azt látja, hogy Rodgers csörgeti a telefonját?

d zoli
d zoli
2021-01-27 07:54

Amikor DW betámaszt és a picsába küldi a felsővezetést. Amikor Staffi cserét kér. Amikor 1 éve Tibi lelépett. Akkor vajon Gutenkust gyomra mennyire rándul görcsbe egy vesztes NFC döntő után amikor azt látja, hogy Rodgers csörgeti a telefonját?

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
2021-01-27 08:29

Nem értem a fanyalgókat.
Tulajdonképpen nem kérhet más biztosítékot arra, hogy vele terveznek, és a drafton meg a FA piacon hoznak segítséget. És lassan tényleg csak a vezetőségen múlik. Beállt a sorba, lehozta élete szezonját és nem pofázott, hogy miért hozták Love-ot. McAfee showban is elmondta mennyire jó a csapat. Továbbá kiegyensúlyozott, pozitív mindset-et vett fel, és emiatt játszik jól.
Nyilvánvalóan nem ad a vezetőség szavára a tavalyi offseason után. Én se tenném a helyében. Most kell eldöntenie a vezetőségnek mi van. És azt ne mondja nekem valaki, hogy miatta nem lesz pénz másra, mert Mahomes 45 milliót keres, van egy normális fal előtte, ott van Kelce, Hill meg az apró. A védelem is több mint korrekt. Tampa dettó. Ha mások össze tud rakni egy ilyen csapatot, akkor nálunk is nyilván lehetne ilyen.
Igenis kijárna neki, hogy odarakjanak a segge alá egy baszó csapatot, ha már évekig egyedül tartotta a víz felett a franchiset. Ezért is van a már többször emlegetett dolog, hogy a Packers szurkolók jó része igazából Rodgers fan elsősorban. Idén volt csapategység, de igazán nagy tehetséges kevesen voltak, mélység meg sok poszton nem is volt.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-27 08:51

“Igenis kijárna neki, hogy odarakjanak a segge alá egy baszó csapatot…”

Na látod itt a probléma! Rodgers fanként nem látjátok reálisan a dolgokat. Most nem azért de idén felhúzták ARod elé a liga legjobb támadófalát, megkapta társnak a liga legjobb elkapóját és mögé tettek egy top5 futót is. De még ennél is baszóbb csapatot tegyenek a segge alá? Akkor minek oda ARod?
Azért nem tegyünk úgy, mintha a vasárnapi konf. döntő igen nagy részben nem pont ARodon ment volna el. Két olyan szörnyű olvasása volt goal line szituációban, ami után minden más irányítót (pár kivétellel természetesen) keresztre feszített volna az NFL népe.

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  Fetyke
2021-01-27 09:07

“megkapta társnak a liga legjobb elkapóját és mögé tettek egy top5 futót is.”
Miről beszélsz, Fetyke?
Még Cousins is kapott a draftról elkapót az elboltolt helyébe. Ez az amikor egy irányító kap valamit.
Arod nem kapta meg őket, évek óta a csapatnál vannak, Adams 2014 óta, Jones 2017 óta. Ezek sehol sem “erősítések”, mert már a csapatban voltak, még MLF előtt is. Ezen kívül nem érkezett skill player idén, akinek volt igazi hatása a játékra. A falat felhozni meg picit olcsó dolog, Green Bayben kb hagyománya van a jó támadó falnak. Ez nem újdonság, egyszerűen annyi, hogy ezúttal ők voltak a legjobbak, nem csak top5.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-27 09:37

“Még Cousins is kapott a draftról elkapót az elboltolt helyébe. Ez az amikor egy irányító kap valamit.”
Hálás gyerek lehettél szülői szempontból. :D Elveszik az egyik kedvenc játékodat, kapsz helyette egy hasonlót és te máris örültél, hogy jaj de jól jártál, milyen jó játékot kaptál. :) A többiek meg nem értik körülötted, hogy te minek örülsz. :D

“Arod nem kapta meg őket, évek óta a csapatnál vannak…”
Akkor most baszó a csapat, vagy nem baszó a csapat? Ha ott vannak, akkor egyszer csak meg kellett kapnia, nem? :D Már az is baj, hogy évek óta ott játszanak ezek a skill playerek? Uram bocsá! Akkor lehet, hogy ARod mégsem egyedül tartotta a franchiset a víz fölött? :DDD

“A falat felhozni meg picit olcsó dolog, …”
Semmi gond! Cserét ajánlok! Adjuk Jeffersont és mellé a támadófalunkat kompletten, cserébe miénk a ti támadófalatok és MVS. :D Na mit szólsz? Kipróbáljuk csak egy évig? :DDD

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  Fetyke
2021-01-28 11:28

Szerintem nálatok is ment volna a sírás, ha Cousins mellől elmegy Diggs és nem draftoltátok volna JJ-t. (De valóban hálás gyerek voltam. :D )

Arra akartam utalni azzal, hogy ott voltak már, hogy a tavalyi főcsoportdöntő után látszódott milyen posztról hiányoznak játékosok, ehhez képest új “segítség” nem érkezett. És lehet csak szerencsétlen szóhasználat volt a részedről, hogy kapta, mert nem most kapta őket. De egy futó meg egy elkapó elég kevés a sikerhez. A baszó csapat, amit a segge alá várok az valahol ott kezdődik, amit Manning kapott Denverben, most meg TB a Buccaneersben. Voltak ott klasszis elkapók eddig is, erre odaviszik neki AB-t meg Gronkot.

Nem kérem a cserét köszönöm. :D De amúgy ha jót akarnátok, akkor az O-line edzőt vinnétek. A fickó tuti, hogy zseni, kiesikz allpro tackle és a Rams hozzá se ér Rodgershez, a Bucs is “csak” 5 sack. Tavaly ugye elengedték Bulagát ls mindenki mondta hogy Wagner semmire se lesz jó, idén all-prot faragott Linsleyből is. Egyedül az a nagy baj, hogy mondjuk Billy Turner elárulja, hogy futás vagy passz lesz.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2021-01-27 09:10

Na azért állítsál magadon Fetyke! :D Rodgers nagyon is jól játszott. Ha Brady 5-ször lett volna sackkelve vasárnap a Buccs támadósor 20 pontig se jut. Ehhez képest óriási bravúr, hogy 26 pontig eljutottak ilyen pass-rush ellen és csak azért nem lett több, mert 2 goal szituációban megakadtak. Igaz az egyik megakadás egyértelműen Rodgers hibája volt.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2021-01-27 09:22

Brady-t valóban nem sackelték 5-ször, dobott inkább helyette 3 INT-et. :)

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2021-01-27 09:43

Ez a kép 2 héttel ezelőtt jött ki a Miafszon. Mintha direkt másolni akarta volna a 3.interceptionnél Brady. :D
comment image

ClayMatthews52
Reply to  Fetyke
2021-01-27 11:20

Idén felhúzták ARod elé a legjobb támadófalat? :D Wagnert hozták egyedül, aki fix csere volt, míg meg nem sérült a majdnem fél támadófal. Az egész offense már megvolt tavaly is, mégis úgy csináltak itt sokan év elején, mintha itt a Packers a csoport utolsó helyéért versenyezne kb.

Fetyke
Fetyke
Reply to  ClayMatthews52
2021-01-27 11:25

Minden évben ez megy nálatok! Nézd meg már most is, hogy milyen szar lesz jövőre a csapat, mert a cap, és stb…
Minket Bjeelával már nem tévesztetek meg! :) Amíg ARod itt van, addig a Packers igen is esélyes mindenre. Ez persze nem azt jelenti, hogy a mostani konf. döntős vereség ne múlott volna rajta (is). Nem lehet mindenért csak a többieket hibáztatni. Hozzáteszem, hogy Rodgers nem is tesz ilyet (legalábbis nyilvánosan nem).

ClayMatthews52
Reply to  Fetyke
2021-01-27 11:31

hát erről rinyálok itt minden évben, hogy oké, a draftot ellőttük arra, hogy majd 2-3 év múlva jók lesznek (mint amúgy ha megnézzük, Bakthiaritól kezdve Adamsen át sokan), de attól még ez a csapat csak akkor lesz szar, ha ARod valamiért nem tud játszani.

Fetyke
Fetyke
Reply to  ClayMatthews52
2021-01-27 11:55

Sajnos így igaz…

Fetyke
Fetyke
Reply to  ClayMatthews52
2021-01-27 11:55

Sajnos így igaz…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2021-01-27 11:59

:D

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-01-27 12:07

a liga legjobb elkapóját képesek voltatok elcserélni a Billsbe

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-01-27 12:19

mert nálunk nem a rabok viszik a börtönt, mint egyeseknél

ClayMatthews52
Reply to  Fetyke
2021-01-27 12:31

höhö, de azért elég jól elmenedzselik :D

wolandrule
wolandrule
2021-01-27 08:43

Brady-éknek szurkoltam a meccsen, de nagyon bírom a csávót, itt elég jól elmond mindent.
https://www.youtube.com/watch?v=wjgyAteWs58

Snagal
Snagal
2021-01-27 08:56

Patrick Mahomes tavalyi 45 millió dolláros hosszabbítása után érthető, hogy szeretne egy emelést
Ezt mindig is baromságnak tartottam. Anno aláírt x évre x millióért – akkor megfelelt neki ez a fizetést, de most hogy más kapott nagyobbat “kevesebb” lett az a pénz vagy mi?
Aki olyan fasza gyerek az kössön mindig egy évre szerződéseket nagy pénzért és akkor mindig az “aktuális árfolyamot” kapja – csak akkor a teljesítmény meg a sérülés ott lesz mint faktor, ugye.
Mondjuk nem olvastam külföldi cikkeket, hogy ki van mondva, hogy emelést szeretne, vagy csak hosszabbítást ?

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  Snagal
2021-01-27 09:18

Ezen a vonalon elindulva, amikor Wilson hosszabbított, akkor szó volt róla, hogy fix százalékot akar (pletykák alapján) a capből. Ez idén ugye nem érte volna meg neki, de alapvetően mindenképpen játékosbarát szerződés lett volna.
Kíváncsi vagyok, hogy egy ilyen év után, amikor valszeg páran a “cap áldozatai” lesznek, másoknak csökkentik vagy átstrukturálják a fizetését, vajon elindul-e egy ilyen tendencia, hogy inkább legyen pl fix 5% a capből.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-27 09:37

Esély sincs rá, hogy ilyen elinduljon.

Farubcek
Farubcek
Reply to  Snagal
2021-01-27 13:57

A szerződések utolsó évei gyakran kvázi dísznek vannak ott, vagy könyvelési célból. Vagy – mint ebben az esetben – hogy eleinte megkapja a nagy pénzt, aztán viszont ha nem hozza a formáját, akkor könnyű legyen kivágni. Ez így a játékosnak jó rövid távon, és a csapatnak is van benne egy kis biztosíték. Csak mindenki tudja, hogy ha jól játszik, akkor hosszú távon nem tartható ez a szerződés.

Jogi szempontból értem amúgy az érvelésed, csak a gyakorlatban mégis borzasztó flexibilisen kezelik a szerződéseket az NFL-ben (is).

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

133
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x