Connect with us

Hír

BREAKING: Deshaun Watson cserét kért a Texanstól!

A hír, mire sokan vártunk, most elérkezett: Deshaun Watson hivatalosan is cserét kért a Houston Texanstól – írja Adam Schefter. Az ESPN insidere szerint ennek semmi köze ahhoz, hogy a csapat David Culley-t nevezte ki főedzőnek, ugyanis Watson már hetekkel ezelőtt beadta a kérelmét. A PFT úgy tudja, múlt hét elején történt meg a cserekérelem.

Több csapat is felhívta már a Texanst, azonban a houstoniak egyelőre azt mondják, nem akarják elcserélni az irányítójukat.

Bővebben itt írtunk a helyzetről, ahol potenciális cseréket is felvázoltunk:

A Deshaun Watson ügy

81 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
81 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
conspiracy theory
conspiracy theory
2021-01-28 23:33

Vajon Nick Caserio is visszaballag a Pecc-be?! :)

Яagi
Яagi
Reply to  conspiracy theory
2021-01-28 23:35

Újabb BB-gate? Ő intézte el hogy Caseiro legyen a GM, a többit tudjuk.. Watson a Pats köv irányítója 😂

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Яagi
2021-01-28 23:38

FÉRGEK

Pizsama
Pizsama
2021-01-28 23:33

Amikor már idáig fajul a dolog, ott nem igazán látom hogy megmenthető a kapcsolat a klub és a játékos között.

vabu
vabu
Reply to  Pizsama
2021-01-28 23:34

Áh itt nem lesz bèkítő show!

ahanem
ahanem
Reply to  vabu
2021-01-28 23:38

há de mauni

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  ahanem
2021-01-28 23:38

ka

ahanem
ahanem
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-28 23:39

Ford?

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  ahanem
2021-01-28 23:39

Fairlane?

ahanem
ahanem
Reply to  Kopi3.14
2021-01-28 23:39

Harrisonra gondoltam comment image

ahanem
ahanem
2021-01-28 23:34

amikor a szar megüti a szurkolót

ThySoul
ThySoul
2021-01-28 23:35

Kíváncsi vagyok hova megy, mert nem sok csapat képes annyit adni amennyit a Texans kérhetne érte, ha meg nagyon lehúzzák a jövőbeli csapatát ugyanabba a helyzetbe kerülhetnek mint most a Texans van

Danika
Danika
Reply to  ThySoul
2021-01-28 23:38

Bill papa elviszi két kompenzációs pickért Bostonba :D

ThySoul
ThySoul
Reply to  Danika
2021-01-28 23:38

Én nálam a dolphins az egyedüli esélyes, annyira adja magát. Aztán fix elviszi valaki akire nem is gondoltunk egy marék szotyiert

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  ThySoul
2021-01-29 00:10

Bárhogy csűröd-csavarod, csoportellenfél lesz. Nyugodj bele, Brady el, Watson be.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Viktor Gál
2021-01-29 00:11

Jujj! Ott nagyon fúj a szél. És telenként még hideg is van…

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Fetyke
2021-01-29 00:12

Nem a Patriotsra gondoltam, csak arra, hogy mire az AFC East megszabadult Bradytől, a csoport megkapja Watsont.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Viktor Gál
2021-01-29 07:49

Azé annyira nem kell beszarni. Idén kiderült, hogy szar csapatból Watson sem tud várat építeni.

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Fetyke
2021-02-11 01:32

Houstonban minden az volt.

Fetyke
Fetyke
Reply to  ThySoul
2021-01-28 23:39

“…nem sok csapat képes annyit adni amennyit a Texans kérhetne érte”
Mindenki képes annyit adni, csak idő kérdése.

ThySoul
ThySoul
Reply to  Fetyke
2021-01-29 00:06

Nyilván, csak ha mittudom én odaadsz 5 évi első kört egyből te leszel az új Texans :D
Szerintem ez dolphins jets párbaj lesz, aztán ha nem jön be max marad a seggén Watson

Fetyke
Fetyke
Reply to  ThySoul
2021-01-29 00:08

Én attól tartok, hogy ebből nagyobb zsongás lesz. :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-29 00:11

Sokkal nagyobb. Watson jelenleg a legjobb megszerezhető QB, ezen felül elit QB, simán top 5. Hanyatt vagyok esve Mahomestől, de nagyon megnéztem volna, mit művel a Rozmár alatt Watson.
Röviden nincs épeszű csapat, amelyik ne gondolkodna el Watson megszerzésén, még a GB sem kivétel, talán egyedül a Chiefs. Ja, és mi, de ez érthető…

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  ThySoul
2021-01-28 23:42

A Texansnak elég, ha egy csapat megadja, amit kérnek. Tökéletesen elégedettek lesznek.
A futottak még kategória sose volt releváns az Usa-ban legfeljebb kapnak egy ˝Majd legközelebb˝ üdvözlőkártyát.

camillo 7777
2021-01-28 23:36

” Texanst, azonban a houstoniak egyelőre azt mondják, nem akarják elcserélni az irányítójukat.”
Nyilván feljebb akarják verni az árát.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  camillo 7777
2021-01-28 23:41

Vagy meggyőzni, hogy jól érzi magát Houstonban. :D

camillo 7777
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-29 05:37

Szerintem ez a hajó elment, Watson így is éveket pazarolt el BoB alatt.

camillo 7777
2021-01-28 23:36

Szerintem 49ersbe megszeretnék, bomba csapatuk lenne.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  camillo 7777
2021-01-28 23:41

Szerintem sok helyen megszeretnék.

Zoard
Zoard
2021-01-28 23:36

A csapat vezetésén múlik hogy mikor hozzák nyilvánosságra Watson kérelmét? Vagy ezt kötelező x időn belül az NFL felé jelezni és a liga teszi közzé hivatalosan?

Sokaknak (itt is ) amiatt nem volt szimpi a’ Shaun, mert hogy “vernyog, mért nem áll bele akkor egyenest az ügybe”.
Eszerint akkor ez már valamikor korábban megtörtént.
Fűződik érdeke a Texansnak ahhoz hogy ez tény csak később derüljön ki?
Vagy csak kezd eluralkodni a káosz és rögtönözni próbálnak …megy a taktikulás a vezetésben és ez miatt nem születnek ilyen döntések sem meg.

jaa tudom a HC kiválasztás lekötötte minden figyelmüket. Nem volt idő benézni a postaládába…

ahanem
ahanem
Reply to  Zoard
2021-01-28 23:36

szerintem nem, nem tudok róla, hogy lenne-e bármilyen kötelezettség, szimplán kitudódott egy FO-tag vagy Watson ügynöke vagy valaki közeli személy által

a Texansnak azért jó, mert addig a háttérben tudnak tárgyalni, esetlegesen kicsit több értéket tudnak kérni érte

katonadani
Reply to  ahanem
2021-01-28 23:36

így van, nem kell jelezni. Az az érdekes, hogy ezt Watson ügynöke eddig miért nem szivárogtatta ki.

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2021-01-28 23:38

szerintem megegyeztek a csapattal, hogy megfelelő ajánlat esetén engedni fogják, de előbb várják meg a főedzői kinevezést (aki nyilván úgy vállalta el a pozíciót, hogy tudta, Watson nem lesz már ott a szezon kezdésénél)

nyilván mindenki csak spekulál, de szerintem ez egy korrekt “üzlet” lenne a két fél részéről, bár eddig nem feltétlen erről voltak híresek

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  ahanem
2021-01-30 09:50

“…aki nyilván úgy vállalta el a pozíciót, hogy tudta, Watson nem lesz már ott a szezon kezdésénél”

Ez biztos? Képzeld el, újdonsült HC-ként leszállsz a repülőgépről várnak az újságírók:
-Kedves ahanem, nehéz döntés lehetett Houstonba jönni és igazi nagy kihívás, hiszen tudhatta, hogy se pénz, se posztó, se draftpick, se normális vezetés….
-De hát Deshaun Watson…
-A Dolphins irányítójára gondol?

ahanem
ahanem
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-01-30 10:10

Ezek szerint nem hiszel Tuában (ne aggódj én se), sem az 1/3as draft pick értékében (Wilson vagy Fields ugye)

A fins másik első köröse mondjuk Rashod Bateman lenne

Ez bőven messze áll attól, amit állítasz.

Nyilván ha egy volt futóedző nigger lennék, aki parkolóőröket fojtogat, én se fogadnak el az állást, főleg ha a mostani gyűrűket bombáz a postaládámba.

ahanem
ahanem
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-01-30 16:44

igen, ha kapsz érte 4 első köröst meg kis aprót, azzal mondjuk el lehet indulni

a posztó az kicsit más, nekem sose jöttek be ezek a kék piros fehét nesönel színek, nekem unalmas, a texans mezénél kevés rosszabb van szerintem
mondjuk az is egy hálás helyzet, ha más már elvégezte az én munkámat , mielőtt odaértem, de legalább szarul, na :)

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  ahanem
2021-01-30 17:52

Úgy látszik, mégis nekem lesz igazam, mivel a másik cikk szerint az új HC ezt nyilatkozta:

“Én annyit tudok, hogy ő a Houston Texans játékosa, én is azt akarom, hogy a Houston Texans játékosa legyen és azért vagyok ebben a pozícióban, mert tudom, hogy a Houston Texans játékosa is lesz.”

Ez egyáltalán nem arra utal, hogy előre tudott volna Watson távozásáról. Szóval szörpráááájz! :D

ahanem
ahanem
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-01-30 17:58

ne légy ennyire hiszékeny, neki ezt kell mondania, hogy az érték látszatát keltse a leendő cserepartnerek szemében

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  ahanem
2021-01-31 22:07

Ha a cserepartnerek ezt elhiszik, akkor jóval hiszékenyebbek, mint én :D Pedig ők nem ma jöttek le a falvédőről és hosszú évek óta abban a közegben élnek, amit mi csak kívülről próbálunk amatőr módon megérteni. Szerintem a Texans is jól tudja, hogy a többiek tudják, hogy tudja, hogy tudják, szóval nem hinném, hogy feleslegesen nekiállnának ripacskodni.

ahanem
ahanem
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-01-31 22:46

Én sem hiszem, hogy bárki elhiszi ezt, oszt mégis vannak ilyenek
Nyilván ezt kell mondani, mert részben igaza is van, mert megtehetik, hogy nem cserélik el, de abban biztos nem hisz, hogy majd tavasszal együtt fognak dolgozni :DDDDDDD (ezt pedig ugye hazugságnak illik nevezni)

A leginkább hihető indok az az, hogy mivel ez egy új vezetőedzőt bemutató sajttáj volt, egyrészt arra kéne fókuszálniuk az újságíróknak, de mint mondtad, nem ma jöttek le ők sem a falvédőről, és nyilvánvaló volt, hogy csak erről kérdeznék őket, ezt pedig diplomatikusan tisztázta, hogy ne tegyék, felesleges lenne.

Egyébként néha úgy tűnik, hogy nem értenek a munkájukhoz, de annyira ez sem meglepő, mert más területen is előfordul az ilyen.
Az meg simán tűnhet úgy amúgy is, mert jól végzik a dolgukat, és nem tudódik ki annyi infó, amiből tisztán el tudnánk dönteni mi is, hogy jó-e a döntés, vagy sem.

Яagi
Яagi
Reply to  Zoard
2021-01-28 23:36

Szerintem nem kell jelezni az NFL felé. Ez Watson és a Texans dolga.

Zoard
Zoard
Reply to  Zoard
2021-01-28 23:37

aha, értem.

Szépen telik tartalommal a holtszezon. Kék Duna keringő, sok-sok QB és csapat keresi táncpartnerét.

FK szerkesztőcsapat!
Ha van energia lehetne olyan cikk, amiben összefoglaljátok hogy a következő egyes időszakokhoz tartozó szabályok hogyan befolyásolhatják az egyes elvágyódó QB-k sorsát!

katonadani
Reply to  Zoard
2021-01-28 23:39

mármint milyen szabályokra gondolsz?

Zoard
Zoard
Reply to  katonadani
2021-01-28 23:39

Liagév kezdete és június x -e között pl.
– nyilván az érvényes szerződésük fényében, mert egy se lesz FA
Stb
Ezekrol nekem csak halványse fogalmaim vannak hogy befolyásolja e vmi szabály pluszban a cseréket vagy nem…

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
2021-01-28 23:37

Asszem ez az offseason (a sok qb csere, és a drasztikusan lecsökkent cap miatt) érdekesebb és mozgalmasabb lesz, mint maga a szezon.

Danika
Danika
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-01-28 23:38

Adom

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-01-28 23:39

A tavalyi vagy az idei? Mármint idei vagy jövő évi. Vagy hogy kell ezt jól megfogalamzni.

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
Reply to  Kopi3.14
2021-01-28 23:39

Az ami most volt, arra gondoltam.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-01-29 00:07

Ennél jobb párosítás a SB (de a major sportok) történelmében még sose volt, így nem hiszem, hogy érdektelen lenne ez a szezon. :)

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
Reply to  acsdav2
2021-01-29 01:50

A playoff az kiváló, de az idei alapszakasz bennem nem hagyott mély nyomot.

ahanem
ahanem
2021-01-29 00:05

yetsbe a legvalószínűbb szerintem, de akkor neki is be kéne vállalnia 1-2 évnyi építkezést

Zotya
Zotya
Reply to  ahanem
2021-01-29 08:41

*Jets

ahanem
ahanem
Reply to  Zotya
2021-01-29 09:23

not yet

ahhoz le kéne tenni valamit az asztalra, az elmúlt 5 évben ez nem valósult meg

49ers
49ers
2021-01-29 00:06

Mint 49ers szurkolo remelem hozzank jon!
3 elso kort se sajnalnek erte 10 de inkabb 15 evre meg lenne az iranyitonk, Watson-Kittle-Deeboo-Aiyuk-Mostert 5os sztem faszan nezne ki, meg egy jobb oldali guard kene + hosszabbitani TW-el es a tamadosor rendbe is van!
Vedelembe Bosa-Armstead rendben van, linebackerek ALL PRO Freddel rendbe vannak, csak a secondaryt kellene megerositeni, plusz egeszsegesnek kene maradni es akkor sztem hosszu-hossu evekig fenyes a jovo
Es ami a lenyeg elso korbe amugy se tudunk jol draftolni ….
Go 9ers

wide open
wide open
Reply to  49ers
2021-01-29 00:06

már csak pénz kellene hozzá

Raist
Raist
Reply to  wide open
2021-01-29 00:07

Van rá pénz nyugi (ha nem is bőven, de különösebb gond nélkül megoldható).
2:54-től ott a lényeg, JG fizetéséhez képest nem lenne megoldhatatlan DW fizuja.

https://www.youtube.com/watch?v=5dcI16mnB6M

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Raist
2021-01-30 09:55

Nem érné meg, a 49ers renegeteg szurrkolót veszítene. Itt vannak mindjárt a családom szigorúan szakmai elven szurkoló nőtagjai, akik szerint JimmyG “olyan cuki” :)

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-02-11 01:32

Cukisággal még nem nyert senki Super Bowlt, legfeljebb szimpátiát. Azt meg ugye nem jegyzik a statisztikák.

ahanem
ahanem
Reply to  wide open
2021-01-29 01:49

mondjuk JG cut megoldja

Fetyke
Fetyke
Reply to  49ers
2021-01-29 00:10

“…10 de inkabb 15 evre meg lenne az iranyitonk,…”
Amilyen a ti karmátok a negyedik meccsen ACL és karrier end. :)
Egyébként ha kicsit is tanult BB-től a mostani Texans GM, akkor Bosat mindenképp elkéri tőletek (nélküle nincs alku) + az idei első kör + a jövő évi első kör és még egy kis apró. Én ez alatt nem adnám. :D

Raist
Raist
Reply to  Fetyke
2021-01-29 00:11

Hol kell aláírni? 3 első kört emlegetnek, mondjuk az igaz hogy ha Bosa-t bevesszük 1 első körnek, akkor kb. ott vagyunk.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Raist
2021-01-29 00:11

Gondolom Houstonban. :)

Raist
Raist
Reply to  Fetyke
2021-01-29 00:11

“Én ez alatt nem adnám. :D” Nekem megfelel ha elintézed, bár szívesen elmennék Houstonba :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  Raist
2021-01-29 00:11

Várj! Felhívom előbb Watsont, hogy akar e hozzátok menni? Ha igent mond, akkor lebeszélem a Texansal. Így jó lesz? :D

Raist
Raist
Reply to  Fetyke
2021-01-29 01:50

Köszi, tökéletes! Van egy olyan érzésem hogy ha nem is az első helyen, de azért ott vagyunk a TOP 3-5 csapat között, ahová hajlandó lenne menni.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Raist
2021-01-29 02:29

Az előbb beszéltem Deshaunnal! Rossz hírem van. Azt mondta, hogy csak ott hajlandó játszani jövőre, ahol Trub. A legjobbtól akar tanulni!

Egyébként szerintem is szívesen menne hozzátok Watson. Elvileg az a Texansnak is jobban feküdne, mert legalább másik főcsoport. A nagy kérdés az, hogy tényleg nem akarják elcserélni, mert akkor tök mindegy. Vagy elakarják, de akkor mekkora ellenértékben gondolkodnak…

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Raist
2021-02-11 02:42

Az annyi, mintha nem is érdeklődnénk, esélytelenekként.

Raist
Raist
Reply to  Fetyke
2021-01-29 01:50

Köszi, tökéletes! Van egy olyan érzésem hogy ha nem is az első helyen, de azért ott vagyunk a TOP 3-5 csapat között, ahová hajlandó lenne menni.

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Raist
2021-02-11 01:37

Bosa nem csak egy első kört ér, igy túlfizetnéd a Texanst.

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  49ers
2021-02-11 01:48

Kicsit rózsaszinben látod a 49ers rosterét, gondolom csak helyszűke miatt nem irtad oda a csillámpónikat a kezdőből. Szerinted csak a támadófalat, csak a secondaryt kell újjáépiteni, és még jut a sok lejárt szerződésre (Williams, McGlinchy,bár őt minek?, meg kell még 2 ember az OL-ba, secondary- Shermann helyett vlki, Verrett, Williams, meg egy safety mindenképpen, WR- te most viccen kivül rábiznál egy SB runt két übersérülékeny elkapóra, Bourbe szerzödése?, DL- minden rotációs ember távozik, over 20 sack ebben az évben, Juszczyk?).És ha a Texans kitart, hogy kell két kezdő védő? Az egyik Bosa. Lassan olyan keretünk lesz, mint a Texansé. Ébredj fel. Amúgy meg GO NINERS

Raist
Raist
2021-01-29 00:11

Nem szeretek tippelni, de ami nekem nagyon tetszene: Watson=49ers (nyilván :D ), Stafford=Colts, Garoppolo=Pats.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  Raist
2021-01-29 01:50

Garoppolo =Pats? Nesze sánta itt egy púp…

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-29 01:50

Mondanám, hogy ˘Ilyen selymes, 64 fogú púpod még sosem volt, itt az alkalom vedd meg!!!˘De ez nem igaz, igy csak annyit: ˘Nesze a púpod, már eleget nyomta a hátunk!!!˘

Raist
Raist
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-29 02:29

Azt hittem a Pats-esek örülnének ha visszakapnák TB “utódját”. Ráadásul ismeri BB-t és a rendszerét. És ha jól rémlik inkább TB-vel volt gondja és nem BB-vel vagy a Pats-el.

tmbb
tmbb
Reply to  Raist
2021-01-29 09:56

mondjuk én szívessebben látnám Gerappát a center mögött, mint Cam-et

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Raist
2021-01-30 10:01

“Ráadásul ismeri BB-t és a rendszerét.”
Szépen ülj a padon és ne zavarj? ;)

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-30 10:01

JimmyG-vel szerintem kurvára bevásárolt a 49ers. Odaadhatnák Houstonba, ő lehetne az első digó űrhajós! :) (megnéztem, abban sem lenne első :(

Antal Kovacs
Antal Kovacs
2021-01-29 07:33

“Több csapat is felhívta már a Texanst”:
– Chris Ballard, IND GM: “Kösz srácok, nagy arcok vagytok!”
– Trent Baalke, JAX GM: “Na ez de jó hír, de ugye tudjátok, hogy úgyse fogtok előttünk húzni…! ;) ”
– Jon Robinson, TEN GM: “Nem hittem, hogy a BoB utáni érában lesznek még itt számomra furcsamód jól eső kavarodások, de ez tetszik, jó így kezdeni az évet!”

Goodell
Goodell
2021-01-29 07:44

remélem NFC csapatba landol valahogy, mert az AFC irányítók tekintetébe túlságosan el van látva

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Goodell
2021-01-29 07:49

Sajnos az AFC East elég erős célpont aspiráns (MIA, NE, NYJ), sok cap space-el, irányító hiánnyal és draft tőkével.

Ge®i
Ge®i
2021-01-29 10:14

Mennyivel kevesebb ajánlat érkezhet be, csak mert már nem BoB az egyszemélyes Front Office… 😆
A Pats gyorsan visszahelyezné magát az AFC térkép felső részére egy Watsonnal. És kezdődhetne egy újabb sötét korszak?! 🤔😫

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

81
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x