Connect with us

Hír

Nagyon nehéz helyzetben a Browns a COVID miatt

A Browns 2002 óta első rájátszás meccsére készül, ám alaposan meg van nehezítve a dolga. Miután a főedző Kevin Stefanski és a sztár guard Joel Bitonio is koronavírusos lett a hét elején, bezárták a csapat létesítményeit. És mivel még tegnap is volt új játékos, akinek pozitív lett a tesztje, továbbra sem tudták kinyitni az edzőközpontot, úgyhogy a csapat egyetlen edzést sem tudott egyelőre lefolytatni. Baker Mayfield azt is elmondta, hogy egész héten nem dobott el egy labdát sem.

Tegnap a kezdő safety Ronnie Harrison (és a gyakorlócsapatos linebacker, Montrel Meander) került COVID-IR-re, amiért pozitív mintát produkált, viszont aktiválták a safety Andrew Sendejót a listáról. Jelenleg Harrison és Bitonio mellett az elkapó KhaDarel Hodge, a tight end Harrison Bryant, a cornerback Denzel Ward, a linebacker Malcolm Smith és a cornerback Kevin Johnson vannak COVID-IR-en a csapatból, tehát eléggé meg van tizedelve a Browns játékosállománya – habár például Ward visszatérésére lehet számítani a Steelers elleni találkozóra.

Az NFL korábban arról adott tájékoztatást, hogy a létesítményen kívülről érkezett a vírus a csapathoz és az edzőközponton belül nem terjedt tovább, azonban most úgy módosították az álláspontot, hogy kis mértékben egyik játékosról a másikra is terjedt a vírus. Jelen állás szerint továbbra is az előzetes terveknek megfelelően vasárnap éjjel rendezik meg a Browns@Steelers wild card meccset és az NFL többször is egyértelművé tette, hogy hacsak nem terjed megfékezhetetlenül a járvány a csapaton belül (ez nincs így jelenleg a Brownsnál), akkor nem lesz halasztás.

20 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
20 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Snagal
Snagal
2021-01-08 09:21

Hiába jutott végre a Browns a rájátszásba azért csak “Browns-os” sztori lett (lesz) a vége.
Az NFL-nél egyébként továbbra sem értem ezt az elképzelést. Még az alapszakaszban csak-csak legyint rá az ember, elvégre ha 1-2 hétig szívnak is a csapatok ezzel, de ott van 14 másik ahol lehet kozmetikázni így ha valaki megérdemli a po-t akkor 1-2 hét talán nem fog dönteni a sorsáról. De a rájátszás azért már más, és nézőként sem szeretnék olyan playoff-ot ahol az egyik csapat a cseresorral áll ki vagy olyan kezdőkkel akik semmit sem tudtak edzeni a meccsre. Ez nem csak a vesztes csapatot fogja negatívan érinteni, hanem a győztest is akik lehet normál körülmények között is legitimek lennének, így meg mindig ott fog lebegni a “csak azért nyertetek mert covid”
Másik furcsa döntés ebben, hogy az NFL azt mondja nincs halasztás ha a csapaton belül nem terjed a vírus. Azért sok játékos nem fél annyira ettől a vírustól és nem sokat tudunk a hosszútávú következményeiről sem, így furcsa, hogy az NFL nem tart attól, hogy ezzel a korlátozással afelé terelje a játékosokat, hogy szándékosan “adják körbe” a vírust, mert csak akkor halasztanak meccseket? Azért egy olyan sportban ahol kimutatták, hogy az ütközések is konkrét károkat okoznak hosszútávon mégis sokan bevállalják én azért tartanék ettől.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Snagal
2021-01-08 09:35

Mondjuk a győztes csapat azzal legitimálhatja magát, ha a következő körben is nyer.

Snagal
Snagal
Reply to  Fetyke
2021-01-08 10:03

persze, csak ha mondjuk a fő kontender esik ki a WC körben akkor hiába nyer utána bárki.
Ha a Bills kihullana az első körben cseresorral fertőzés miatt, akkor ki tudná kijelenteni, hogy “áh, úgy se nyertek volna…” ?
(Oké a Browns most nincs ebben a szerepkörben de a COVID nem ez alapján választott)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Snagal
2021-01-08 10:04

Én! :) Chiefs-Steelers főcsoportdöntő lesz. :D

Snagal
Snagal
Reply to  Fetyke
2021-01-08 10:45

egyetértek ha a chiefs alatt a Ravens-t érted :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Snagal
2021-01-08 12:39

Ja, még valami! A fő contenderek nem tudnak kiesni a WC körben, mert szabadnaposak.

snagal
snagal
Reply to  Fetyke
2021-01-08 14:18

Azért nem kizárólag az 1 kiemeltek a fő kontenderek. Idén rajtuk kívül mindenki más játszik. Azért egy Hawks, Saints, Bills nem kontender? csak a cheifs meg a Packers? ennyire nem egyszerű ez a sport :)

ahanem
ahanem
Reply to  Snagal
2021-01-08 10:36

szerencsére a meccset már láttuk a múlt héten fordított felállással, így talán nem akkora a “baj”

LG
LG
2021-01-08 09:28

Sajnálom őket, de ha csak pusztán a végeredményt nézzük, akkor valljuk be elég komikus, olyan tipikus “browns-osnak” látszik a dolog.
Szegények, ha viszont innen is továbbjutnának, az lenne ám az igazi hollywoodi sztori!

Fetyke
Fetyke
Reply to  LG
2021-01-08 09:35

Egyébként sem jutottak volna tovább…

LG
LG
Reply to  Fetyke
2021-01-08 12:51

Egyetértek, de így szegényeknek elég keserízűre sikeredik a playoff. Végre bejutnak 18 év után a rájátszásba, erre az még hagyján, hogy megint a Steelerssel kell farkaszszemet nézniük (2002-ben is a Steelers ütötte ki őket egy szoros meccsen 36-33-ra), de még a COVID-19 is beléjük rúg egyet (“Nesze sánta, itt egy púp”)

Gergely Nagy
Gergely Nagy
2021-01-08 10:14

Kezdem azt hinni, hogy Tomlin egy voodoo sámán titokban. Csak nem szurkálja a babákat hanem leköhögi 😀

Kopi3.14
Kopi3.14
2021-01-08 11:26

Mik a kitételei a nem tudják megfékezninek? Mi történik halasztás esetén?

Skyfire
Skyfire
2021-01-08 11:30

Kíváncsi lennék ha egy népszerűbb csapat top játékosa esne ki akkor mi lenne, mert 0 edzéssel, kidőlt játékosokkal superbowlt fognak rendezni? Gondolom az egész liga vezetése imádkozik hogy csak ennyi legyen, így nem kell szembeköpni magukat… Ha ez meg lesz tartva a superbowlt le kell játszani, akár gyakorló csapattal

Fetyke
Fetyke
Reply to  Skyfire
2021-01-08 12:39

A főcsoportdöntőt és/vagy az SB-t végszükség esetén lehet halasztani.
Addig viszont sem a menetrend sűrűsége, sem pedig a fair play szelleme nem engedi ezt meg. Fogd fel sérüléskén…

LG
LG
Reply to  Skyfire
2021-01-08 14:00

Az a helyzet, hogy itt már tényleg nem lehet nagyon tologatni, főleg nem WC meccset. A szezon elején még ki lehetett használni a kiskapukat, amíg lehetett tologatták a meccseket, de főleg most már kemény menetrendet kell tartaniuk. Ha csak egyet is időben eltolnak, akkor meg a győztes fog panaszkodni, hogy nincs elég felkészülési ideje a divisional körre.
Így van, biztos mindenkinek keresztbe van téve minden ujja és imádkozik, hogy kordában lehessen tartani a helyzetet a PO csapatok háza táján, de mit tudnának mást csinálni? A SB-t valóban lehet tologatni, de addig nem nagyon van más lehetőségük, mint megvonni a vállukat és követni a “next man up” filozófiát. Reménykednek, mint ahogy mindannyian már egy éve… Fetykének nagyon találó a véleménye, sérülésként kell felfogni, az is bármikor jöhet (sajnos; lásd pl. Bakhtiari).

Skyfire
Skyfire
Reply to  LG
2021-01-08 16:40

amúgy a buborék rendszerről semmit nem olvastam, engem ez zavar főleg, egy NBA rájátszás simán lement, de NFL egy komolyabb tervett se dolgozott ki…

Fetyke
Fetyke
Reply to  Skyfire
2021-01-08 17:15

Már ezt is megbeszéltük korábban… Ami működik az NBA-ben és az NHL-ben, az nem működik a másik két major ligában a létszám miatt. Értsd! Egy NFL csapat talán egyedül több személyt ölel fel, mint az egész NBA rájátszás. Hogy tennéd már őket buborékba? Mi értelme lenne több ezer embert összezárni?
Egyébként nem mellékesen pont a buborék miatt hagyta ki jó pár sztárjátékos az NBA rájátszását. Tehát abból a szempontból, ahonnan te megközelítetted, az sem volt tökéletes, hiszen így is voltak tartalékos csapatok.

reszelo.aladar
reszelo.aladar
2021-01-08 14:04

Szar ügy viszont a protokollok és ajánlások minden csapatra vonatkoznak. Ha valamely csapatok kellő szigorral és fegyelemmel le tudták hozni az alapszakaszt, akkor ez a többieknek miért nem sikerül?
Amúgy a halasztás idén a legkönnyebb: egyrészt hozzá vagyunk szokva, hogy semmi sem olyan mint normálisan, másrészt az SB-t is legjobb esetben limitált nézőtér mellett rendezik meg és kb semmilyen kísérő eseményt nem rendeznek meg. Vagyis ez most aligha lesz komolyabb rendezési szempontból mint egy 17. heti tétnélküli alapszakasz meccs.

Snagal
Snagal
Reply to  reszelo.aladar
2021-01-08 14:21

“akkor ez a többieknek miért nem sikerül?”
Azért ez nem kizárólag a csapaton múlik.
A játékosok nincsenek bezárva a létesítménybe. Van családjuk, gyerekük akik szintén élik a korlátozások mellett az életüket. Onnan bármelyik csapat beszophat egy fertőzést.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

20
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x