Connect with us

Összefoglaló

Hazai pálya ide vagy oda, a jobb csapat nyert

A történelminek ígérkező Brady-Mahomes párharc elmaradt, a GOAT irányító egy végtelenül unalmas, egyoldalú meccsen szerezte meg a hetedik bajnoki gyűrűjét. A bíráskodás nem volt tökéletes, de messze nem ezen múlt – a jobb csapat nyert.

Számtalan forgatókönyvet el lehetett képzelni a Bucs-Chiefs Super Bowlra, de arra aligha számított bárki is, hogy a Patrick Mahomes, Travis Kelce, Tyreek Hill és Andy Reid fémjelezte támadósort teljesen lenullázza a Tampa Bay védelme. Ehhez hasonló égést legutóbb a 2013-as szezon végén láttunk, amikor a Seahawks intézte el a Peyton Manning vezette Broncost – sőt, ez még talán annál is kínosabb.

A Chiefs nem volt egyszerű helyzetben: hiába volt minden skill pozíciós játékos bevethető, a támadófalból három játékos hiányzott a lehető legerősebb felálláshoz képest (az All-Pro RT Mitchell Schwartz, az LT Eric Fisher és a guard Kelechi Osemele sem volt bevethető). Bármelyik csapat megszenvedné, ha kiesne a két legjobb falembere, pláne a fal széléről, de a Chiefs OLine teljesítménye még így is botrányos volt.

Patrick Mahomes egész meccsen nyomás alatt játszott. Háromszor sackelték, ami nem tűnik vészesnek, de ez leginkább a fiatal irányító mobilitásának köszönhető, a dropbackek 51,8 százalékánál nyomás alá helyezték az ESPN adatai alapján. Ndamokung Suh 1,5 sacket szerzett, de mellette Shaq Barrett is kiemelkedő volt, aki az idei teljesítménnyel elintézett magának egy 20+ millió dolláros szerződést.

Visszatérve Mahomesra: 270 yarddal és két INT-vel fejezte be a meccset TD nélkül. Borzalmas számok, karrierje legrosszabb meccsét játszotta, de nem rajta ment el a meccs. Tyreek Hill egész meccsen láthatatlan volt, Travis Kelce-nek is csak felvillanásai voltak – előjött az a probléma, amit a skill playerek bemutatásakor írtam. Hiába páratlan a Kelce-Hill duó, ha őket sikerül megfogni vagy csak rosszabb napjuk van, akkor senki nem tud fellépni és megcsinálni a játékokat. Ráadásul most Andy Reid sem tudott csodát tenni, Todd Bowles egyszerűen outcoacholta.

A túloldalon Bradyn mindössze a dropbackek 13 százalékán volt nyomás, tehát szinte végig nyugodtan passzolhatott. Mike Evans és Chris Godwin összesen három elkapást és 40 yardot jegyzett, de mivel rajtuk kívül ott volt a pályán Antonio Brown vagy az utóbbi meccseken csak blokkoló feladatot ellátó Rob Gronkowski, belefért a csendesebb nap. Brown és Gronk együtt 89 yardot és három TD-t szerzett, vitték a hátukon a csapatot – négy-öt nagyon jó játékos többet ér, mint két elit.

A védelmeket illetően nagyjából azt kaptuk, amit vártunk. A Chiefs defense összességében nem játszott rosszul, de a hibák és a kérdéses/szigorú bírói ítéletek miatt több nagy játék is ment a levesbe. A Buccaneers a Packers és a Saints után a Chiefst is ledominálta, egyszerűen félelmetesen felszívta magát Todd Bowles legénysége. A védőfalat már dicsértem fentebb, de a secondarynek is jár az elismerés, hisz tanultak az alapszakaszban elkövetett hibákból és tökéletesen kivették Hillt a játékból. Lavonte David és Devin White is felnőtt a feladathoz, a két remek LB parádésan limitálta Kelce-t a meccs releváns részében. Egyedül a futás elleni védelmet lehetne kicsit elővenni, ami meglepően sok yardot engedett a Chiefsnek, de ennyi áldozat a passzjáték megöléséért bőven belefért.

Ezúttal ráadásuk Bruce Arians is maradéktalanul összeszedte magát. Végre teljesen túllépett a mindenki rohan előre a vakvilágba koncepciót: voltak jó RPO és play action játékok, okosan felrajzolt screenek, minden, ami kell. Persze túlzás lenne ezt a teljesítményt a legjobbak közé emelni a Super Bowlok történetében, de összességében meg lehet elégedve mindenki.

Brady 201 yarddal és 3 TD-vel járult hozzá a győzelemhez, ezzel ő lett a második irányító Peyton Manning után, aki két csapattal is bajnoki címet tudott szerezni. Parádésan működött a futójáték, Ronald Jones 12 futásból 61 yardot szerzett, de az igazi sztár Leonard Fournette volt, aki a rájátszásban igazi hős lett. Ezúttal 16 futásból 89 yardot és egy TD-t szerzett a földön, illetve mind a négy felé szálló labdát elkapta. Így kell helyreállítani egy kisiklott karriert.

Természetesen nehéz elmenni szó nélkül a játékvezetői ítéletek mellett: mondhatni érződött a hazai pálya előnye. Nem voltak kirívóan rossz döntések, valamilyen szinten minden hívás védhető, de ezeket egy Super Bowlon talán illett volna elengedni. A szigorú ítéletek elsősorban a Chiefst sújtották, nélkülük könnyen szorosabb lehetett volna a találkozó (vagy legalábbis az első félidő), de ennyi.

Ez a Kansas City ma nem volt egy szinten a Buccaneersszel, játékvezetők ide, vagy oda. Mahomes karrierje legrosszabb meccsét hozta, Andy Reidet legyőzték, a gyengébben teljesítő sztárokon kívül senki nem tudott előlépni, így pedig egy jó, de nem ellenállhatatlan Tampa Bay legyőzése is megoldhatatlan feladattá vált. Ennél több kell a GOAT ellen.

Kansas City Chiefs vs. Tampa Bay Buccaneers 9-31

168 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
168 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Goodell
Goodell
2021-02-08 05:43

Tehát ha nyer a Mahomes city akkor Mahomes az isten, ha pedig kikapnak mindenki más hibás csak ő nem, pont ő neki kéne oda dobni a másik 2 elkapónak, átlátni a védelmet, olyan játékokat hívni ahol 2 másodperc alatt meg lehet szabadulni a labdától… 2 hét volt rá kérem szépen, igen is szarul játszott Mahomes is, sokszor feleslegesen futott, többször kellett volna neki megfutnia… De nem ő hősködni akart, és lehetetlen passzokkal nyerni… Ha van egy ilyen értékű játékosom 1 TDt valahogy csak össze kéne hozni nem? De nem mert Breki HIBÁTLAN, az alul dobott passzok is biztos az elkapók hibája

Béla
Béla
Reply to  Goodell
2021-02-08 07:25

Hát kb. Az összefoglaló lényege, hogy Mahomeson kívül mindenki hibázott, a bírók csaltak, a Tampának szerencséje volt. Köszönjük…

sgtGiggsy
Reply to  Béla
2021-02-08 07:55

Szövegértési képesség nulla, gratulálok.

Sestertius
Sestertius
Reply to  Béla
2021-02-08 08:25

nem tudom ilyenkor mit gondoljak…. egy alternatív cikket olvastál?.. vagy mit?

sgtGiggsy
Reply to  Goodell
2021-02-08 07:55

Konkrétan volt olyan TD-t érdemlő passza, ami a társ sisakrácsáról pattant le. Annál hogy csináljon többet a szerencsétlen? Ráadásul folyamatosan menekülnie kellett. Nem tudom, hogy Reid hívta ennyire szarul a játékokat, vagy a fal volt ennyire pocsék, de a tény attól még tény marad, hogy a snap után egy-másfél másodperccel már ott is voltak a képében a Tampa védői.
Egyébként konkrétan a cikk is említi, hogy élete leggyengébb meccsét játszotta. Nyilván ő is hibázott többször, de ez a meccs azon múlt, hogy a Tampa Bay védelme megfojtotta a teljes Chiefs támadójátékot.

Staten Island
Staten Island
2021-02-08 06:23

Ami durva, hogy a labda mindkét oldalán alázott a TB. Erre senki nem számított.
Csak gratulálni tudok! 🐐

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
2021-02-08 07:07

Ahogy a stat-okat böngésztem, ezt a meccset a védelem nyerte…dehát egy csapategység nem lehet MVP

vabu
vabu
Reply to  Gáspár Bollók
2021-02-08 08:11

Bár nem lehet de Todd Bowlesnak odaadnám, ő volt a tegnapi meccs legjobbja.

bjeela
bjeela
Reply to  Gáspár Bollók
2021-02-08 08:27

Nem. A támadófalak és a QB-k, no meg az edzők, pontosabban a csapatépítési stratégiák közti difi.

deze75
deze75
2021-02-08 07:15

Ez a vereség remelem igazi jellem fejlesztő lesz Patricnál …….elhitették vele (média,szurkolók..stb),hogy egyedül is tudja hozni a meccseket.Nem ez egy csapat sport.

Vicgeordie
Vicgeordie
2021-02-08 07:39

eh, de jól tettem, hogy nem maradtam ébren.

Tibinek örülök, a Chiefst pedig a legutóbbi két Patriots elleni meccsük fényében nem tudom sajnálni a tendenciózusan egy oldalra tévedő bírói ítéletek miatt…

bjeela
bjeela
2021-02-08 08:11

Naszóvalakkkor a gond az, hogy erre a meccsre egyedül a Tampa készült fel. Mindenki, még a hülyegyerekek is tudták, hogy amint kiesett a Chiefs falból a két meghatározó ember, akkor a TB szét fogja kínozni a Brekit. És azt is tudták, hogy le fogják hálóval Hillt és Kelce-t. Tehát ki kellett volna találni egy megoldást a többi elkapóra és a rövidpasszos területre, ahová 2 mp alatt el lehet dobni a labdát. Nem találtak ki.

Kétségtelenül nehéz feladat, mondhatni emberfeletti, mert egy tizen-huszonegykét yardos sávot röhögve könnyebb levédeni, mint egy 40-50 yardosat. Ennek ellenére a liga legjobb támadógurujától illett volna valamit kitalálni. Nem tudott.

Ez a meccs összességében a támadófalak különbségén ment el és ezért fel is fog értékelődni a falemberek jelentősége, nem is véletlenül. Ha nincs rendes falad szart sem ér a csapatod, hiába van benne a liga legjobb QB-jainak egyike. Ezért is volt könnyű már az első hírek után megjósolni, ki fogja nyerni ezt a meccset. A ligában az utóbbi pár évtizedben indokolatlanul felértékelődtek a QB-k és már ott tartunk, hogy a sapka közel negyedét-harmadát foglalják le a fizetéseik. Ez a meccs bebizonyította, hogy egynagylófaszt érnek ennyit. Ez ugyanis csapatjáték és ha nincs fal, ami megvédje a QB-t és nincs legalább 3-4 minőségi célpont, akinek lehet passzolni, akkor lehet kiemelkedően jó QB-d, de szart sem ér. Mellesleg így járt az idei MVP is, amit szintén könnyű volt előre megjósolni. Kevés célpontot és sérült falat könnyebb levédekezni/támadni.

A másik difi természetesen a QB-k közti különbség és az edzők közti volt. Tibibácsi egy intelligens, tapasztalt játékos, elképesztő rutinnal, rafinériával, ami részint megfizethetetlen, részint őrült vonzerő. A liga elkapóinak, falembereinek, védőinek, egyáltalán minden játékosának azonnal beugrott, hogy vele lehet nyerni egy gyűrűt. Oda is mentek csapatostul. Mármár nevetséges és kicsit felháborító volt az egész, ami történt, mert minden valamirevaló sztár ott tolongott a Tampa ajtajánál és fillérekért vállaltak játékot, csak meglegyen a gyűrűjük a karrierjükhöz. Ennyit ér a fizetési sapka intézménye és szellemisége, ha van egy ilyen kaliberű és múltú QB. Semmit. Teljesen fel is borult az esélyegyenlőség(mellesleg ez a harmadik, de talán leginkább döntő különbség a két csapat között és ezen el is kellene gondolkodnia a ligának). Papíron messze a Tampáé volt a liga legjobb csapata. És szarrá tankolták magukat az alapszakaszban, hogy aztán a PO-ban megmutassák, ki a góré, kié a legjobb csapat. Még Ariansból is zsenit csináltak, pedig attól rohadt messze van az ipse. Érdekes módon a Chiefs nem tudott ekkora vonzerőt jelenteni, vagy elkúrták a dolgot, pedig fillérekért felszedhették volna a porból AB-t és még pár zsenit, de ők megelégedtek Hillel és Kelce-vel. Így jártak. Arians egy sokkal könnyebb helyzetben készülhetett a meccsre és a meccsen még az is kiderült, hogy nem ő a góré, hanem Tibibácsi. Simán leordította az edzők fejét egy alkalommal, hogy nem azt a játékot akarja, hanem, ami tökéletesen megmutatta, ki dönt ebben a csapatban. Hát rohadtul nem Arians. Viszont ettől még Tibibácsi rohadtul nem kecske, és Arians sem egy bábú, mindössze jobban kihasználták a szezon előtt a lehetőségeiket és jobban feltankoltak kiemelkedő játékosokból, mint bárki más és tankoltak a PO-ra, ahogy azt megtanulták BB alatt. Ebben sokkal jobbak voltak mindenki másnál.

Összegezve az a véleményem, hogy ez egy unalmas, ritkaszar SB volt, aminek a végkimenetelét jobbára előre meg lehetett jósolni. A hatását tekintve jövőre vélhetően drágábbak lesznek a falemberek(mert az emberek hülyék) és a jobb csapatok feltankolnak skill playerekből. Ja, és Tibibácsi egy féreg és nem kecske.

vabu
vabu
Reply to  bjeela
2021-02-08 08:16

Azért ez a feltankolunk sztárokból kétélű fegyver. Sem Gronkowski, sem Fournette (nem tudom őt idevetted-e) sem Brown esetében nem tudtuk/tudtad megmondani hogy ez jól fog elsülni vagy sem.Gronk viszont tényleg tankolt a korábbi meccseken hogy amikor kell akkor előlépjen.

bjeela
bjeela
Reply to  vabu
2021-02-08 08:21

Félreértettél: nem egyedül Gronk és Fournette a döntő különbség, hanem az összes játékos és a hatásuk. Ha ott van egy playnél mondjuk AB, Gronk, Fournette, Evans és Godwin, akkor kire állítod rá a védelmet? Egyre tuti lesz egy kicsit könnyebb pálya és azt egy ilyen kaliberű és rutinnal rendelkező játékos ki is fog használni. És igen, látható volt, hogy Gronkot tudatosan kivették a paszjátékból kvázi a teljes szezonban és most meg elővették. Ez nem véletlen.

vabu
vabu
Reply to  bjeela
2021-02-08 08:21

Ebben így egyetértünk. A Kansas ott rontotta el hogy van Kelce és Hill és gyakorlatilag ennyi. Nincs WR2 WR3 TE2 akik előléphetnének ha baj van. Úgy voltak vele hogy úgy sem lehet őket levédekezni. De le lehetett.

vabu
vabu
Reply to  bjeela
2021-02-08 08:21

Ami pedig Brady és Arians viszonyát illeti, mutass nekem Bill bácsin kívül (de talán már ő sem) olyat aki újat tud mondani/mutatni Bradynek.

bjeela
bjeela
Reply to  vabu
2021-02-08 08:21

Azért ne feledjük el, hogy Tibibácsi húsz éven át szorgosan ott maradt BB szakadt pólója mellett és esze ágában sem volt onnan elmozdulni, holott máshol sokkal többet kereshetett volna. Pedig már tíz év után valaki volt Tibibácsi és megtehette volna, hogy leszarja az öreget, de majd hülye lett volna lelécelni. És ez nagyjából mindent el is mond BB értékéről és Tibibácsi józan eszéről…

Tamasi Antal
Tamasi Antal
Reply to  vabu
2021-02-08 08:43

Ujjat ki MER mutatni TB-nek? Újat az tudhat, aki többször volt SB-ban.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  bjeela
2021-02-08 08:27

“Érdekes módon a Chiefs nem tudott ekkora vonzerőt jelenteni”

na és livíon bell már smafu? :)

“ez egy unalmas, ritkaszar SB volt”

mint a legutóbbi három mindegyike. az uccsó értékelhető az Eagles-Patriots volt

vabu
vabu
Reply to  Vicgeordie
2021-02-08 08:30

Nem véletlen, Philly szurkolók azóta is könnyezünk. :))

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  vabu
2021-02-08 08:36

a Patriots-drukkerek is, csak más okból :)

bjeela
bjeela
Reply to  Vicgeordie
2021-02-08 08:36

Azér a Rams ellenin legalább volt küzdelem, ahogy a tavalyi meccsen is, mert a negyedik negyedig nem tudtad, ki nyeri, de itt… Már a meccs előtt egyértelmű volt.

bjeela
bjeela
Reply to  Vicgeordie
2021-02-08 08:36

Ha nem csinálsz Bellnek utakat, akkor nem ér semmit, lásd Jets… és akkor megint a támadófal.

Márton Farkas
Márton Farkas
Reply to  bjeela
2021-02-08 09:42

Szervusz :)
Mondaddodal nagyon nagy reszt egyetertek. Ket dologoggal nem, illetve csak reszben 😃
Irtad hogy hiaba Mahomes ha nincs tamadofal akkor kb mind1 is. Ezzel maradektalanul egyetertek. Irtae hogy Kelce es Hill keves. Ami igy igaz is lett, de sztem ez a normalis. Vagyis talan mar ez is sok, hogy egy csapatban van egy top TE elkapokent a legjobb egy top3 as elkapo es szinten top 3 as iranyito. Ennel tobbet nehez osszehozni sztem penzugyileg. Itt a fal serulese volt a dontom, ha az nincs kitudja most mirol beszelgetnenk.
Es ehhez kapcsolodik kozvetlenul a masik. Nyilvan nem normalis hogy a liga top 15 elkapojabol 4 nalad van, es kiegeszulve egy all time TE vel plusz Fournettel akirol tudott hogy a potencial hatalmas benne! Ezzel versenyezni tamado fronton kb keptelenseg. Es kicsit igazsagtalan is. De…
En ugy gondolom ha egy profi sportolo hajlando sokkal kevesebb penzert jatszani ilyen vagy olyan okokbol, hogy elerje azt a célt amiert vszinu gyerekkoraban elkezdett jatszani azzal sztem semmi gond nincsen. Plane ha fontosabb a szakmai siker mint a penz. Nyilvan ha mindenki ezt csinalna lenne 4 eros csapat a ligaban es kesz de lathatjuk hogy a hatalmas tobhsegnek a penz sokkal fontosabb. Amivel nincs is baj. De azt is megerten akinek van penze vagy epp rajon hogy sokkal kevesebb is tobb mint amit egy normalis ember el tud kolteni es melle jo eselyel szakmailag is nyer, akkor azt valasztja. Szurkoloilag ertem mi ezzel a baj, de szakamilag nem. Ha fontos a gyuru es azert dollarmilliokrol lemond valaki hat megerdemli. Az masik kerdes hogy pl Brown miert nem kellett masnak.
Tudom sok sportban rosszul jon ki ha sztarok osszeallnak, de ha nem kieroszakolt kisirt cserevel, hanem sajat FA donteskent hozzak raadasul penzrol lemondva nekem az pozitiv.
Egyebkent nagyon megneznem a most legkevesebbre tartott iranyitot egy elit fal mogott. Emiatt nem ertem, hogy nyilt titok hogy tamadasban a legfontosabb az elit tamadofal mert akkor minden sokkal konnyebb. Megsem azt latim hogy GM ek mindenaron elit falar akarnak osszehozni… Miert?

bjeela
bjeela
Reply to  Márton Farkas
2021-02-08 09:56

Épp ezt ugatom, hogy ez a mentalitás felrúgja az esélyegyenlőséget megteremteni óhajtó akaratot, amit a liga a fizetési sapkával akar a csapatokra kényszeríteni. És ez éppenséggel szakmailag és bizonyos értelemben üzletileg is problémás, mert szép lassan visszatérünk ezzel a fizetési sapka előtti időkre és ezzel limitáljuk a gyűrűre esélyes csapatok számát. Ezért is lenne jó, ha Tibibiácsi végre elhúzna a retekbe, mert a jelenlétével felrúgja ezt a közmegegyezésre alapozott üzleti modellt és kiegyenlítettebb versenyhelyzetet. Nem kiegyenlített, mert olyan sosem lesz, de legalább valamelyest kiegyenlítettebb. Neki is látnia kellene, hogy a jelenléte rombolja ezt.

Amúgy jobbára erre épült a Pecc stratégiája is 2004 után. Látható volt, hogy a Pecc a liga legjobb csapata, és tódultak a már elég pénzt keresett sztárok a Peccbe gyűrűt nyerni kevesebb pénzért is. Ki is használta BB és létrehozott egy olyan dinasztiát, ami még sosem volt a liga történetében. 20 éven át szopatta ezzel a ligát.

Falra meg költenek általában, de a showt a QB aggya és a GM-ek hülyék, mert a showra költenek legtöbbet.

Tibor Cseh
Tibor Cseh
Reply to  bjeela
2021-02-08 12:00

Annak idején AB-nál fényévekkel jobb Randy Moss is gyűrűért szegődött Brady mellé,ráadásul az minden idők legjobb csapata volt.Csak nem számoltak Eli-jal.

bjeela
bjeela
Reply to  Tibor Cseh
2021-02-08 12:23

Meg azzal a Giants védelemmel, meg… Az a Giants a PO-ra állt össze igazán. Ja, és azért akkor nem volt Moss mellett még 4 zseniális elkapója Tibibácsinak…

Tibor Cseh
Tibor Cseh
Reply to  bjeela
2021-02-08 12:58

Ja csak volt még Kevin Faulk,Maroney,Welker,Gaffney.A NE támadói abban az évben szerintem minden rekordot megdöntöttek.Sőt Giants szurkolóként a mai napig fel tudom sorolni a Patriots kezdőt 2007-ből de 11-ből is.A Giants kezdőit már nem tudnám.

bjeela
bjeela
Reply to  Tibor Cseh
2021-02-08 14:04

Persze, hogy nem, mert szinte kizárólag a PO-ra szívták fel magukat és álltak össze, mint a beton. Van ilyen.

bodocska
bodocska
2021-02-08 08:16

Bebizonyosodott ismét, hogy egy irányító teljesítménye addig jó, amíg az előtte lévő falé. Valószinűleg kicsit erős ez a klisé Mahomes-ra, de láthattuk, hogy mennyire igaz.

Tizenkettes
Tizenkettes
2021-02-08 08:21

Összességében azt kaptam, amit vártam, bár jóval simább lett, mint hittem. Írtam az elemzésekkel-tippekkel kapcsolatban korábban, erre “katonadani” adott is egyfajta választ (elfogadni elfogadtam, de egyáltalán nem értettem egyet vele), illetve páran próbálták megvédeni a tippeket is – kevés sikerrel, úgy gondolom.
Nos, kezdeném ott, hogy az offense legfontosabb része ugyebűr a támadófal. Ez az egyik oldalon volt, a másik oldalon nem volt. Bradyt megvédték, mentek a futások, jó százalékban találtak embert a passzok. A másik oldalon Mahomesnak nem volt meg a komfortzónája, nekem sokkal többnek tűnt a meccs alapján a terrorizálási aránya, mint a kb. 50%. A nagy előny birtokában meg úgy általában a Chiefs ellen a Buccaneersnek hagynia kellett a futást egy kicsit, ezzel néha élt is a KC. Egyébként viszont a falak csatáját kiütéssel nyerte a TB. Leonidasz azt írta – bár övé a cikk, gondolom, nem egyedül ő gondolta így -, “a mérkőzést az fogja eldönteni (a labda ezen oldalán biztosan, a túloldalon pedig az, hogy a Bucs védőfala mennyire tudja nyomás alatt tartani Mahomest a csere támadófal mögött), hogy a Buccaneers hogyan kezeli Spagnuolo rengeteg blitzét, milyen válaszokat tud adni rá”…
Én éppen azért nem értettem a tippeket, mert egyszerűen logikátlannak tűnt, hogy egy olyan sportban, ami ennyire összetett, aminél a győzelemnek sok összetevője van, és sok dolognak kell jól működnie, a szakértők többsége – elemzések, mindenféle mutatók alapján – gyakorlatilag azt mondta, hogy nem számít, hogy szar a fal Mahomes előtt, nem számít, hogy a túloldalról kik jönnek, nem számít, hogy az ellenfélnél valaha volt legjobbak (Brady, Gronkowski) és All Pro játékosok vannak, mert majd Mahomes, Hill, Kelce és Reid… Ráadásul a Chiefs esetében csak a passzjátékról beszélhetünk mint ellenállhatatlanról. De ehhez meg ugyebár kell a fal, ami – mint olyan – nem volt… A falak csatájában számítani lehetett arra, hogy ez fog bekövetkezni, tehát nem annyira az volt a kérdés, hogy azt ki nyeri, hanem az, hogy mennyire lesz domináns a falak közötti különbség.

Jelentősnek jósolták a Reid és Arians közötti különbséget is… Nos, ha valaki mostantól azt mondja, hogy Arians mekkora zseni, mert SB-t nyert, akkor ez nyilván nem lenne igaz. Mint ahogy az sem, hogy Reid csak azért, mert nyert egy SB-t, már PO-specialista lenne… Reid egy igazi támadóguru, aki remekül áll az alapszakaszban, de a PO-beli teljesítménye csak éppen üti az 50%-ot. Reid nyert egy SB-t, de ez még nem tette semmissé, hogy korábban milyen idióta döntései voltak, amik miatt fogták a fejüket a Chiefs-rajongók (óramenedzselés ugyebár…). Amit itt ma leművelt Reid, az visszatérés volt a néhány évvel ezelőtti időszakához. Gyakorlatilag hozzá sem tudott szagolni a meccshez, semmivel sem tudta meglepni az ellenfelet, pedig ebben elvileg nagyon jó. 2 hetet készülhetett a Tampára (közhellyé vált szinte, hogy ha 2 hét készülés, akkor Reid csapata nyer), de a meccs alapján úgy tűnt, mintha 1 napja lett volna rá… Arians esetében viszont ki is emeltétek, hogy azért bizony fejlődött valamit az öreg a tizenvalahányadik hét óta a támadóstratégia tekintetében (persze a Packers ellen elragadtatta magát megint, ebből lett is a 3 INT). Szóval kicsit úgy lett elkönyvelve ez a Reid-Arians párharc, hogy a zseni és egy földhözragadt, rugalmatlan hülye meccsel egymással, és hogy a Chiefs stábja sokkal jobb, mint a TB-é. Egyetlen megkérdőjelezhető húzása volt talán Ariansnek a meccsen, amikor a végefelé harmadikra (talán 3&4?) nem futást hívott, amivel lemehetett volna további 40 másodperc, hanem egy hosszú passzt Brown(?) felé. Arians akkora esélyt kapott ezzel a döntővel, amilyent nem fog. És ezt képes volt hideg fejjel kezelni, félretenni a rendkívül veszélyes vertikális támadójátékot, és a minimális hibalehetőségre törekedett.
Működött a védelem taktikája is. Kevésbé tartották veszélyesnek Kelcét, aki szerintem TE-nek nem egy nagy szám, de elkapónak ragyogó. Hillt és őt levédekezni egyszerre nem nagyon lehet, de mivel korábban Hill égette be a TB védelmét, így logikus volt, hogy most rá jobban figyelnek. Mahomes rendre túlvállalta magát, persze voltak minden mindegy dobásai is a végén, de ezek nem mérvadók. Nagyon kíváncsi lennék azért egy cikkre, amiben azt elemzik, hogy ez a támadógépezet mennyit köszönhet Mahomesnak. Az a kiindulópont oké, hogy Reid rendszerében Aley Smith nem volt jó, Mahomes meg brillírozik, de a kérdés inkább az, hogy pl. egy Wentz, egy Goff vagy egy Stafford mennyire lenne jó.
Ez a Chiefs igencsak leszerepelt, és egy olyan csapat képét mutatta, amit, ha valaki megnéz, felmerül benne, hogy miként is kerülhetett ez a gárda a SB-ba… Törékenynek tűnt a KC, és rendkívül kiegyensúlyozatlannak. Ez a csapat nem bírja el, ha a támadók betliznek. A Tampánál viszont egy rakás tehetség volt, sokoldalú támadógépezet, amellyel a KC D-e nem bírt.
A KC-nek nagyon meg kell erősítenie a védelmét, mert rengeteg a lyuk. Azzal pedig nem érdemes számolni, hogy majd úgyis felrakunk 40-45 pontot, és akkor mindegy, hogy 35-öt kapunk.
A bírói tévedések nem tetszettek, én is úgy láttam, hogy megkapta a Tampa a hazai pályát. 9 ponttal viszont nem sok csapat nyert meccset.

ducksfan
ducksfan
2021-02-08 08:27

Bevallom férfiasan, csak az első félidőt néztem. Az alapján egy olyan meccs volt, ahol az amúgy is jobb csapatot gusztustalanul toltak a bírók. Anélkül is nyert volna a Tampa, de legalább fair lett volna.

Staten Island
Staten Island
Reply to  ducksfan
2021-02-08 15:08

Romo egy zászlóra mondta az összes közül, hogy szerinte nem volt jogos.

katonadani
Reply to  Staten Island
2021-02-08 15:25

Romo mondott hülyeségeket a meccsen :D

ahapersze
ahapersze
2021-02-08 08:30

férgek

vagy ez már volt?

ThySoul
ThySoul
2021-02-08 08:53

Egész kellemes meglepetés, hogy nem idegesít igazából hogy Brady megint nyert. Nyilván most skippelem a Facebook posztokat és egyebeket így nem látom a hitteritő szekta áradatot, de nem erre számítottam
Egyébként nem kell izgulni, jövőre a Bills megrak mindenkit nyugi nyugi

vabu
vabu
Reply to  ThySoul
2021-02-08 08:56

Háturul? :))

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  ThySoul
2021-02-08 19:07

Allen megkapja a nagy pénzt hamarosan aztan volt po nincs po xD

Fetyke
Fetyke
2021-02-08 09:21

A mérkőzés szót sem érdemel. Nem tudom, hogy ki volt olyan naiv, aki egy percig is komolyan gondolta, hogy van esélye a Kansasnak?
Itt és most megkövetem Tibi bácsit! Én egyáltalán nem hittem ebben a senior programban, ehhez képest tessék. Nem elég nekünk Rodgers meg Wilson! Most még ezt az öreg kecskét is nézhessük itt az NFC-ben, aki két pofára tömi magába a showt. Bocsi Brady!

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-02-08 09:28

Te.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-02-08 09:30

Én hát!

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-02-08 09:38

De neked még a naivitás is jól áll…

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-02-08 09:42

Az asszony is mindig ezt mondja…

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Fetyke
2021-02-08 09:49

“Nem lesz könnyű döntője Bradyéknek és nagy varázslatra van szükség a vén kecskétől, hogy ne csak hazai pályán játsszák a döntőt, de meg is nyerjék azt. Nálam jelenleg 75-25 az esély a Kansas javára.”

na kitől idéztem? :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Vicgeordie
2021-02-08 10:00

Nagy szagértő az illető, az egyszer biztos! :D

Sestertius
Sestertius
2021-02-08 09:21

A döntőtől függetlenül (simán jobb volt a Bucs) engem roppantmód irritált a zebrák ténykedése a szezonban… és ez a meccs ennek a kvintesszenciája volt..
Alapvetően idegesítő szabály, hogy gyakorlatilag minden deff szabálytalanság instant első kísérlet… ez mekkora ökörség már…
Illetve ez még nem is, viszont az off szabálytalanság esetén meg bünti + újrajátszás.. akkor vagy a védő se legyen insta 1st down, vagy az off szabálytalanság esetén is bukjanak egy kísérletet (pl holding- alakadályoznak meg egy 10 yardos sack-et.. gyakorlatilag az offnak származik előnye a büntetésből..)
a DPI-k bírálása meg a vicc kategória.. gyakorlatilag ha csúnyán nézel az elkapóra, vagy az elkapó elgáncsol, aminek következtében ráesel már repül is a sárga..
Hihetetlen, hogy mennyire tolják a támadósorokat… és ezzel leértékelik a védelmeket..
gyakorlatilag oda jutottunk, hogy az egyetlen csapatépítési stratégia, hogy be kell szerezned egy top5 Qb-t különben nincs semmi esélyed.. ez nyilván maximum 5 csapatnak sikerülhet (hosszú évekre előre persze..)
Esélyed sincs már úgy SB-t nyerni mint pl a 2000-es Ravens, ahol gyakorlatilag nem volt támadósor..

Fetyke
Fetyke
Reply to  Sestertius
2021-02-08 09:27

Akkor Watson szerinted sem top5 irányító? :D
Nyugodtan szűkítheted tovább a kört, mivel tulajdonképpen minden második SB-t Brady nyeri, ezért ha nincs kecskéd, akkor szinte esélytelen vagy…

Sestertius
Sestertius
Reply to  Fetyke
2021-02-08 09:38

Ne forgasd ki a szavaim :D
Nem azt mondom, hogy ha van Top5 Qb-d nyersz, csak azt, ha nincs, akkor valszeg nem (utóbbi 10 évből egyedül a Broncos rémlik mint anomália)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Sestertius
2021-02-08 09:46

Philly? Giants? Ravens???

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
Reply to  Fetyke
2021-02-08 09:57

Nem kell hogy top 5 QB-d legyen, csak a döntőben top számokat kell hoznia. Gyengébb QB is tud ilyet természetesen (Foles, Eli, Flacco), de azért elég nagy mázli kell, hogy eljuss velük a SB-ba, és ott ráadásul elit számokat hozzon. Megoldható, de persze sokkal jobb, ha a QB-d minden meccsen top 5 számokat hoz.

Sestertius
Sestertius
Reply to  Fetyke
2021-02-08 10:44

Foles és Flacco brutál PO-t tolt (Foles-nak talán az első meccse volt szarabb)
De pl a Pats-Eagles SB tökéletesen bemutatta, hogy miről van szó.. két földöntúli számokat dobáló QB volt, a védelmek gyakorlatilag nem léteztek a meccsen
Azt lenne érdemes végignézni, hogy a 2000 óta lejátszott SB győztesek közül mennyi volt aminek TOP5 off mellett Bottom 10 védelme volt és fordítva.
Az a baj, hogy kicsi a minta, de főleg az utolsó 5-6 évben feküdtek rá nagyon a támadósorok megtolására (amióta az agyrázkódásokat legalább látszat szinten komolyan veszik), és azóta kezdünk ilyen flagfoci irányba menni..
és ezzel nem azt akarom mondai, hogy agyon kell verni sisak tetejével a szembejövőt, csak azt, hogy ne dobáljunk már arra is zászlót ha a Cb csúnyán mer ránézni a WR-re

bjeela
bjeela
Reply to  Sestertius
2021-02-08 09:27

Pecc vs Rams?

bjeela
bjeela
Reply to  Sestertius
2021-02-08 09:30

Broncos vs Panthers?

Sestertius
Sestertius
Reply to  bjeela
2021-02-08 09:38

A Broncos-Panthers még valamennyire ül is, de az se ma volt, a Pecc vs Rams viszont nem, ok, hogy ott a védelem elit volt, de a másik oldalon ott volt Brady+Gronk

bjeela
bjeela
Reply to  Sestertius
2021-02-08 09:42

Egy nyamvadt mozdulatra, de az egész meccsen nem voltak sehol Gronk és Tibibácsi. A Broncos meccs meg koszos öt éve volt, szal nemáááá, hogy a múlt századhoz soroljuk…

Sestertius
Sestertius
Reply to  bjeela
2021-02-08 10:37

5 éve… ki emlékszik már arra… hol van már Von Miller.. Manning is már HoF.. egy másik ÉVTIZEDBEN VOLT!!!
Nem is értem miért vitatkozunk ezen :D

bjeela
bjeela
Reply to  Sestertius
2021-02-08 10:37

Jó társaságban gyorsan szalad az idő.

ahanem
ahanem
Reply to  Sestertius
2021-02-08 12:25

Miller IR-on volt, idén visszatér

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
2021-02-08 09:49

Nem értem, hogy a KC miért nem tudott felnőni ehhez a feladathoz. Azért azt bizonyították korábban, hogy elég sokféle sémát tudnak jól játszani, és elő tudtak volna venni olyan playbookot, ami sikeres lehetett volna. Más is tud játszani trágyadomb O-fal mögött, Mahomes ráadásul jól is mocorog, jól is dob. Rengeteg rövidpasszal, pálya szélét támadva, gyorsan szabadulva a labdától, illetve jobban erőltetve a QB futást (előre irányban, és nem hátra-oldalra kacskaringózva) sikerülhetett volna valami pontokat feltenni. De ezt kellett volna minden playben játszani.
Mondjuk éreztem én ezt a meccset, hogy a Bucs D dominálni fog, és ezen múlik majd a meccs. De hogy ennyire ne alkalmazkodjon a Kansas az valami félelmetes volt. KC def nem hozott semmi extrát, de ha az offense müködött volna, akkor lehet hogy elég is lett volna, mert random 10 meccsből 8-on röhögve feltesznek 31+ pontot.
Boldoltam 2 vagy több Gronk TD-t. Csak a hülye nem látta bele a csókába, hogy nem felejtett el játszani, csak eddig sokkal nagyobb haszna volt más feladatkörben. Most nem csak B-C opció volt a megjátszása, hanem konkrétan rá hívott játékok is voltak. Sajna MVP címet nem kapott (ezt is boldoltam), mert Tibi nagyon stabilan, hiba nélkül letolta a meccset, de azért a 200 yard nem űrszám (oké mentek a futások, a passzainak nagy része jó volt, drop kevés volt, a hosszú próbálkozások nem voltak jók, de legalább úgy dobta hogy int ne legyen).
A legfontosabb, amit láttam már a második negyedben is, hogy a KC játékosok nem hittek a meccsben. Kérdőjelek voltak a tekintetekben, fingjuk nem volt hogy mivan, azt se tudták milyen nap van. Így nem lehet meccset nyerni a grundon sem, nemhogy a SB-on.
Összességében rohadt egyoldalú volt a döntő, emiatt lehet unalmasnak is mondani. És erről nem tehet a Bucs, azok elvégezték a házi feladatot, felkészültek a SB-ra.

Attila
Attila
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-02-08 10:37

Ott volt a páholyban Russell Wilson. Talán a félidőben be kellett volna hívni, hogy adjon tanácsot a “kis Patnek”, hogyan kell támadófal nélkül jól játszani folyamatosan! 😂😂😂😂

WildCard
WildCard
2021-02-08 09:59

Én csalódott vagyok.
Semleges nézőként izgalmas meccsre számítottam. Ehhez képest félidő környékén belebóbiskoltam a meccsbe, ami gyenge közepes volt.

ahanem
ahanem
Reply to  WildCard
2021-02-08 10:07

még jól is jártál, nem volt kellemes végigszenvedni a 2. félidőt

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2021-02-08 10:24

Okos ember a szünetben lefeküdt csicsikálni…

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-02-08 10:32

Az okos emberek már este 10-kor lefeküdtek…

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-02-08 10:39

Egy túróst voltál te okos, csak be voltál tojva az asszonytól. Nekem meg azér volt rohattnagy pofám, mert az asszony hétvégére elhúzott vidékre. Különben én is hajcsikáltam volna 10-kor…

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-02-08 11:03

Én mondjuk végignéztem. :)

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-02-08 11:35

Peeeerszeeee, megvártad, amíg elalszik az asszony és utána stikában kiosontál a hálószobából. Papucs…

Ja és jónagymarhais, merthogy ezt végignézni pocsék élmény lehetett.

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  bjeela
2021-02-08 11:00

Okos embernek volt söre.

bjeela
bjeela
Reply to  atis123Juve
2021-02-08 11:36

Okos ember málnaszörpöt iszik. Lásd még Piszkos Fred…

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2021-02-08 15:08

Ácsi, azt nem tudjuk issza-e, csak kavarja.

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2021-02-08 15:30

Azé a Piszok Alfréd rohattul spúr alak és ha kikér valamit, akkor azt elfogyassza. Emlékezzél csak, hogy bármit felajánlott másnak, azt kamatostul vette vissza.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2021-02-08 17:26

Verést nem.

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2021-02-08 17:26

A frászt nem!

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2021-02-08 17:27

Mindig Fred ütötte az utolsót.

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2021-02-08 17:27

Ja, télleg, azt adta. Nocsak, mégis volt szíve a vén gazembernek…

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2021-02-08 12:28

okos ember felkelt időben orvostechnika előadásra

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2021-02-08 15:08

Ha tegnap este nyolckor engedtem el a témát, akkor én mi vagyok?

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2021-02-08 15:30

GOAT.

euskadi68
euskadi68
2021-02-08 10:22

Azt hiszem, több sb-t nem nézek meg, amiben TB érdekelt. Mindig az adott csapata ellen drukkoltam és általában szívtam vele. Most épül az új dinasztia, néhány évig nem kell fennmaradnom február első hetében. A csávó még 10-15 évig hasítani fog, még Chuck Norris rekordjait is meg fogja dönteni. :)
Amúgy mindenkivel egyetértek, aki azt írta, hogy unalmas meccs volt. A Bucks a minden tekintetben leradírozta a Chiefset. Teljesen megérdemelten nyerték a trófeát.

Divasz
Divasz
Reply to  euskadi68
2021-02-08 11:05

Az biztos,hogy viharban tengeren ne az árbóchoz,hanem TB-hez kell kötözni magad a nagyobb túlélési esélyek miatt.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
2021-02-08 10:47

Azért az benne volt a levegőben,hogy a Bucs Dfal szét fogja dominálni Mahomsékat. Csak Mahomes zsenijének köszönhető,hogy nem lett 8–9 sack a meccsen. Ilyenkor egyébként előjön az is,hogy kicsit túl van misztifikálva egy két edző ráhatása a meccsre, hiába zseni Reid amikor egy C csapatos támadófal szembekerül egy ilyen védőfallal akkor nincs nagyon mit tenni… A szarból senki nem tud várat építeni.

TBnek gratula és Gronknak is… Jól kiszagolták ezt a sikersztorit Tampában. Megérdemelték ezt a nagy győzelmet. Ahogy a Bucs is, nem semmi milyen dreamteamet építettek idénre.

kisdrogba
kisdrogba
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-08 12:13

Mondjuk azért ha Reid sok & több rövid játékot hív, akkor Mahomesnak sem kell ennyit a zsebben maradnia az talán segített volna, nem? Főleg úgy hogy Bucstól a 2 safety nagyon sokszor mélyen volt mert a hosszút várták. Szerintem az edzői szerep lekicsinyítése bármelyik csapatsportban butaság, nekik kell olyan szitukat kreálni, amiben a játékos teljesíteni tud. Nyilván sokat számított hogy Bucs 4 emberes pass rushhal nagyon hamar bontotta a falat, de védekező oldalról nem csak az egyének, hanem a kitalált stratégia miatt volt ilyen jó a Bucs -zárni a hosszabb routeokat-, ami azért köszönhető Bowlesnak, főleg hogy alapszakasz meccshez képest tudott reagálni.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  kisdrogba
2021-02-08 13:08

Általában mennyi ideje volt Mahomesnak? mittom én 2 másodperc? 😂 Persze lehetett volna rövid passz.. szerinted arra nem lett volna felkészülve a Bucs?

Ha Reid valami extra nagy dolgot talál ki akkor is max 7-10 pont volt még ebben a Kansasben.

ahanem
ahanem
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-08 12:35

márpedig ez pont Reiden múlt, és azon, hogy nem tudott alkalmazkodni, hiába volt 2 hete

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  ahanem
2021-02-08 13:12

Jahh lett volna két hete gyakorolni,hogy mit kell csinálnia egy támadófalembernek és felmenni a pályára megvédeni Mahomest. 😂

ahanem
ahanem
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-08 13:28

ha nálad ennyiben merül ki a playbook, az legyen a te hiányosságod
ami nagyobb gond, hogy valszeg Reidnél is ez volt

ami meg megint kurvára nem igaz, mert Bieniemynek legalább ugyanennyire benne van a keze

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  ahanem
2021-02-08 13:39

Szerintem fel kellene hívnod Reidet és elmondani az ötleteidet hátha tudsz neki segíteni megfejteni mit baszott el.👏😉

ahanem
ahanem
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-08 14:38

nem vagyok séfes

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  ahanem
2021-02-08 15:16

Még lehecc. ✌️

ahanem
ahanem
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-08 15:16

a jó ég óvjon meg engem attól

vabu
vabu
2021-02-08 10:52

Antonio Brown hányadik gyűrűnél jár, második?

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
Reply to  vabu
2021-02-08 11:00

ez az első neki.

bjeela
bjeela
Reply to  vabu
2021-02-08 11:37

Első.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2021-02-08 15:08

És ha Giselle adott neki tavaly egyet-kettőt?

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2021-02-08 15:30

Pfujj, de piszkos fantáziám van, hogy mi jutott erről eszembe! Elhatárolódom magamtól.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2021-02-08 17:26

A vagy P gyűrű?

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2021-02-08 17:26

Nem vagyok hajlandó újra belegondolni…

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
2021-02-08 11:29

Talán a felét se láttam a meccsnek, de végig az járt a fejemben, hogy ez ellen a Chiefs ellen a Packersnek lett volna keresnivalója a pályán.
És amilyen segítséget kaptak a bíróktól most is kétes szituációkban, kicsit tényleg az volt az érzésem, hogy ez lett döntve már korábban, hogy a Bucs idén TB-vel otthon igenis döntőt fog nyerni.

Tizenkettes
Tizenkettes
Reply to  Fontos_Vidra
2021-02-08 12:00

Gondolom, Buccaneerst akartál írni.
És ki döntötte volna el, hogy a Tampának kell nyernie? Brady országos cimborája, Roger Goodell??
A hazai pályát megfújták ugyan a Tampának, de alapvetően arról szólt a meccs, hogy a rettegett Chiefs-támadósor szenvedett a Buccaneers védelme ellen, semmi sem működött, Reid semmilyen B vagy C tervet nem tudott kitalálni. Jellemző, hogy a veszélyes lehetőségek olyan játékokból jöttek, amelyek Mahomes improvizálásának voltak köszönhetőek. Ezeket kissé felelőtlen módon is csinálta, simán benne volt egy-egy INT, rosszabb esetben viszont olyan sérülés, amelyből szeptemberre sem biztos, hogy felépült volna.

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  Tizenkettes
2021-02-08 12:08

Nem, mindent úgy írtam le, ahogy akartam.
Alapvető meggyőződésem volt, hogy a Packers nem lenne ellenfél. De tegnap a halovány KC szerintem hagyott volna esélyt a Green Baynek.

bjeela
bjeela
Reply to  Fontos_Vidra
2021-02-08 13:53

Ezt a KC falat csak az nem verte volna át, aki nem akarta, szal nem egy hatalmas felismerés, hogy lett volna a GB-nek esélye. Ugyanígy rommá verték volna, mint a Bucs. A folyomány meg hasonló lett volna.

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  bjeela
2021-02-08 17:26

Senki nem mondta, hogy ez a felismerés a legnagyobb dolog a szeletelt kenyér óta. Csak gondoltam leírom, mert így másodszorra is fájt a NFC döntő.

bjeela
bjeela
Reply to  Fontos_Vidra
2021-02-08 17:26

Mazochista. Dejazér a szeletelt kenyeret megelőzte a GOAT találmány, a faék. Pedig oan eccccerű és mégis mit melóztak, mire rájöttek…

Goodell
Goodell
Reply to  Fontos_Vidra
2021-02-08 12:13

10-14 pontot feltett bírói segítség nélkül a tampa, szóval bírózni elég amatőr :D 3 field goal minden idők legjobb fiatal, agyon szopkodott irányítójától? Wilson szerintem csak fogta a fejét, fal nélkül nem tud játszani? amatőr xDDD

redbull76
redbull76
Reply to  Goodell
2021-02-08 12:43

Azért annàl több pontot raktak fel segítség nélkül. Az első félidő végén volt segítdég, de addig el se jutottunk volna ha Reid nem balfaszkodik.

funThOMasz
funThOMasz
Reply to  Fontos_Vidra
2021-02-08 19:08

A bírói segítségről annyit, hogy kb. még 10 holding-ot simán befújhattak volna a kansas védőkre és akkor még csak tényleg a laikus számára is észrevehetőekről beszélek…

reszelo.aladar
reszelo.aladar
2021-02-08 12:20

Helytálló az összefoglaló. Tényleg unalmas meccs volt, ugyanakkor egy komoly taktikai csatát láthattunk, ahogy a Bucks nyomás alatt tudta tartani a labda mindkét oldalát. A Chiefs leggyengébb pontja a támadófal volt, Mahomes ritkán közekedik ennyit lábon sokszor pedig az életéért futott. Tegnap erre a falra csak Lamar Jackson lett volna a megoldás.
A Chiefs ugyanazokata hibákat követte el, mint a Packers az első félidő végén: a védelem asszisztálásával sikerült TD-t csináltatni TB-vel, csak most nem nagy bomba, hanem szigorú zászló repült, az elejtett INT helyett meg szükségtelen időkérések voltak. Ezzel sikerült egy menedzselhető labdabirtoklásnyi hátrányt rögtön hét ponttal megnövelni és teljes lélektani előnyt adni az ellenfélnek.
Igazából a Chiefs a tegnapi produkcióért nem érdemelt volna győzelmet és most derült ki, ki mennyis is ér az alapszakasz elején a bombaforma.
Továbbí dícséretet érdemel a Bucs azért, mert az utolsó 3 PO ellenfelükel mind játszottak az alapszakaszban 1-3mas mérleggel. A Saints oda vissza verte őket, amiből az odavágó TB első mecccse volt az új csapatában, a visszavágó meg élete legrosszabbja. A Packers jól kezdett aztán hátramenetbe kapcsolt és Rodgers a szezon legrosszabb meccsét hozta össze. A Chiefs meg all-time első félidőt csinált majd simán visszaengedte a Bucs-t és végül csak szorosan nyert.
A rájátszásra pedig majdnem teljesen visszafordult az arány és a Packersnek volt reális esélye.

Brady a GOAT ezt sajtfejűként is el kell ismerni, visszavonulni meg nem fog, valószínű a downmarker nyalókával kell agyonverni.

ahanem
ahanem
Reply to  reszelo.aladar
2021-02-08 12:32

azok a nyalókák pehelysúlyúak, valami keményebbet kell találni

Wide open
Wide open
2021-02-08 12:35

Anno többek között én is úgy voltam vele, hogy a kulcs matchup egyértelműen az, mennyire tudják felkészíteni a Chiefs csere O lineját arra az elképesztő nyomásra ami érkezni fog. Kb 10 perc után látni lehetett, hogy lényegében sehogy. Bowles megcsinálta a házifeladatot és pontosan úgy rakta össze a defenzív gameplant ahogy azt kellett. Pusztán a gondolat is rémisztő, hogy valamelyik csapat képes volt ezt a Chiefs offense-t 9 ponton és TD nélkül tartani. A pályára berohanó ürge többször volt az endzone-ban mint a Chiefs támadói. Ténylegesen elképesztő, soha, de soha nem gondoltam volna hogy ez lesz. Ha lehetne DC-nek adni az MVP-t akkor nem is lett volna kérdés ki kapja.
Míg Mahomes szegény a seggén vette már a levegőt annyit menekült, Brady egész nyugiban megint pontosan azt csinálta amihez a legjobban ért, azt és annyit hozott amennyi a győzelemhez kellett. Nem tudtam elhesegetni ugyanakkor azt az érzést sem, hogy a 3. negyedtől kezdődően ez a csapat már bőven takaréklángon ment. Nekik ma minden összejött, a Chiefsnél pedig semmi. Drop is volt egy jópár, ma Mahomes nem volt ezen a téren sem kisegítve. Ha nincs a zsenije, akkor ezt a napot 6-7 sack-el fejezi be jó esetben.
Összességében a jobb csapat nyert egy rendkívül egysíkú döntőn. (Ha nem motoszkált volna a fejemben az 51. SB valószerűtlen reinkarnációjának lehetősége, valószínűleg már a második félidő elején bealszom.) Bírózni valamennyire lehet, de szerintem nem érdemes, érzésem szerint bőven nem ezen múlt a mérkőzés kimenetele. Brady minden idők egyik legjobb business decision-jét csinálta a csapatváltással, a Tampa D bejelentkezett a ligaelit státuszra, Mahomes és a Chiefs pedig nem szabad hogy szomorkodjon, ma esélyük sem volt, majd máskor (egészséges fallal) lesz, mert bőven benne vannak még a SB windowban.
A Tampa végigment a PO-ban a Brees – Rodgers – Mahomes hármason (+ a Football Team-en is) és nemcsak megállította őket, de konzisztensen minimum 30 pontot fel is rakott az eredményjelzőre ellenük. Nem lehet kérdés hogy megérdemelt a végső siker. Gratula nekik.

Goodell
Goodell
Reply to  Wide open
2021-02-08 12:50

“Ha nincs a zsenije, akkor ezt a napot 6-7 sack-el fejezi be jó esetben.”
miért zseni az aki fut hátrafele mint egy idióta, utolsó pillanatba megfordul és eldobja valamerre amerre elkapónak kell lenni? láttál te már Wilson, Watson meccset, na ő náluk ez egy átlagos vasárnap délután amit Mahomes bemutatott, csak ők ésszel lépnek fel a zsebbe és jól forognak ki, érzik honnan és mikor jön a nyomás…és az elkapó személyzet, edzők se segítik ki annyira mint Mahomest, de hát tudjuk Mahomes látványos, elit csapatba játszik, őt kell cummantani, pedig csapattársak nélkül ennyit tud, top5 irányító, de ez még mindig csapat sport

sgtGiggsy
Reply to  Goodell
2021-02-08 13:00

Bocs, nem tudtam, hogy ha valamit nem csak egy ember tud, akkor az már nem is lehet zseniális.
Amúgy milyen zsebbe lépett volna fel, ha egy másodperccel snap után már nem is volt zseb? Hova forgott volna ki, ha egyszer mindkét oldalról jöttek rá, meg középről is?
És ahhoz képest, hogy szerinted látatóan vaktában baszkodta előre a labdát menekülés közben (olyan szituban, mikor Rodgers már rég kidobta oldalra), to-worthy alig akadt közte, viszont akadt kettő olyan is, amit el kellett volna kapni, meg egy, ami bravúrral elkapható lett volna. Az egyik lényegében egy elejtett TD volt, és a bravúrral elkapható is az endzoneban volt.
Félreértés ne essék, a Texans és Seahawks oline-ja is szar, de olyan összeomlást ritkán látni, amit tegnap a Chiefs oline produkált.

Goodell
Goodell
Reply to  sgtGiggsy
2021-02-08 13:05

direkt QB futások, talán 2 másodperc alatt elpasszolt labda, nem tartogatod amíg a nyomás odaér? nem 1 meccset néztünk ha te azt láttad hogy minden oldalról beomlott a fal. rengeteg lehetőség lett volna jól használnia a lábát, összezavarni a védelmet, de se Reid se Mahomes nem csinált semmit…de nézd újra
a kifutott sokak által látványos és csoda passzokról meg annyit, hogy a védelem ott is zavarta pl Hillt azért nem kapta el, a superman-es dobásnál meg közelebb volt az INT-hez mint TD-hez, ha jól tudom Brekinek volt idén a legtöbb elejtett INT-je, egyszer neki is el fog fogyni a szerencséje, és tegnap kis ízelítőt kapott milyen középszerű csapatba játszani, nem elitbe.

sgtGiggsy
Reply to  Goodell
2021-02-08 13:10

És hogy engeded el 2 másodperc alatt, ha nem olyan play lett hívva, ahol az elkapók el tudnak szakadni 2 másodperc alatt? És mégis miért hívnál direkt QB futást egy zsebirányítóra? Mahomes tud menekülni, de egyértelműen passzoló irányító, nem Lamar Jackson. Nyilván egy-két direkt futás belefér, de egy Mahomest nem akarnak összetöretni futással, és az alkata sem alkalmas rá. Egyébként sem értem, hogy a direkt QB futások hiánya miért lenne Mahomes hibája.

Egyébként nem tudom mit néztél, ha azt mondod, hogy nem minden második snapnél omlott össze totálisan a zseb. Nem volt zseb, az egészet egy az egyben rátolták Mahomesra szinte folyamatosan.

vabu
vabu
Reply to  Goodell
2021-02-08 13:12

Félreértés ne essék nem vagyok Mahomes rajongója sőt..de hadd kérdezzem meg mikor és mivel okozta nálad ezt a hatalmas frusztrációt, hogy reggel óta csak úgy fröcsögsz róla?

Emiliano sombreróban
Emiliano sombreróban
Reply to  vabu
2021-02-08 13:18

Ez engem is érdekelne, nagyon kínos amit leművel.

Goodell
Goodell
Reply to  vabu
2021-02-08 14:16

Amikor az itthoni poadcastba 3 percenként Mahomes nevét kell hallgatni minden csapategység esetén, az összes magyar odáig van tőle, nem tehetek róla de egy utálat fog el, Schumi, Hamilton, Jordan, Brady, Mahomes egyik se egyedül érte el a sikert… Top5 irányító, zseni a dobásai, de a csapat társai, Andy Reid nélkül rekord közelbe nem lenne, és tegnap Wilson se nyert volna de egy TDt fel tudott volna rakni, és őt a szezon 2. felében mindenki leírta, szidta…
De tudom ilyen a hype vonat, Mahomes sose hibázik, látványos, elit támadó sorban űr számokat hoz, egyértelmű hogy tegnap mindenki más volt rossz… Mégis a győzelem esetén az van kiemelve hogy az irányító befolyásolja 30-40%ba, legfontosabb pozíció, meg kell fizetni, akkor most hogy is van ez? A leghosszabb félidőben nem tudtak B tervvel elő állni? 2 hétig az volt a terv hogy a ZS kategóriás fal megvédi? Zoli idézet:”Andy Reid és főleg Mahomes a fal gyengeségét el fogja tüntetni”

Wide open
Wide open
Reply to  Goodell
2021-02-08 13:57

Kicsit hater szaga van a kommentednek, de megpróbálok érdemben reagálni.
Ilyen nyomás és ilyen gyenge fal/védelem idén, de lehet hogy egyáltalán nem volt még Mahomes előtt mint a mostani meccsen. Naná, hogyha szokatlanul nagy pressure jön az irányodba, akkor van olyan szitu amikor pánikolsz és eleresztesz pár 50-50 vagy int worthy passzt. Ennek ellenére a kimozgások után számtalan váratlanul jó passzt húzott meg. Szerintem amit tudott ő ebből a meccsből kihozott. A második félidőben meg már nem volt mese, muszáj volt eldobni azt is ami kockázatos volt, mert kellettek a pontok.
Az hogy Wilson meg Watson miket csinál a meccsen szerintem irreleváns mérce, mivel nekik idén (is) botrányosan rossz Oline-juk és protectionjük volt. Az hogy nekik folyamatos menekülés az életük, lényegében a megszokott állapot, naná ha jobban is kezelik azt. (Bár azért idén Wilson is többször leolvadt, főleg az év második felében szóval mihez képest..)
Az a felvetés hogy Mahomes meg túl van sztárolva, nem azt mondom hogy teljes mértékben alaptalan, de vaknak kéne lenni ahhoz, hogy ne lássa az ember azt a tálentumot ami a srácban van. Lábmunka, dobótechnika, karerő, stb. igazi ritkaság amikor minden így együtt van.
Az meg hogy valakit milyen csapat/edző veszi őt körül, nehogy már az ő hibája legyen…

ahanem
ahanem
2021-02-08 12:45

Andy Reid megmutatta, hogy ugyanaz maradt, mint az 54. SB előtt volt, csak a tavalyi meccsen a túloldalról jött a segítség.

ClayMatthews52
2021-02-08 13:10

Amúgy ki lett a SBMVP?

ClayMatthews52
Reply to  ClayMatthews52
2021-02-08 13:10

ja, a másik cikknél látom, hogy a csicskafrizura…

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  ClayMatthews52
2021-02-08 13:14

ARod lett az, ja nem is.🤣

ClayMatthews52
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-08 13:14

hogy lett volna ARod, amikor be sem jutott a SB-ba?

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  ClayMatthews52
2021-02-08 13:20

Iróni -a.

ClayMatthews52
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-08 13:23

én is ironizáltam, mivel nem értem, hogy jön ide ARod…

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  ClayMatthews52
2021-02-08 13:23

Hogy jön ide Mahomes frizurája? 🤣🤣🤣

ClayMatthews52
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-08 13:23

te akkor nem voltál még itt a bácsik idejében, ugye?

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  ClayMatthews52
2021-02-08 13:25

Mikor Bradynek még olyan haja volt mikor a feleségének? 😂 Amúgy asszem akkor még nem voltam itt.

Kiváncsi lettem volna mit mondanak Mahomes birka hajára. 😂

ClayMatthews52
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-08 13:34

nekem is hiányoznak a posztjaik, meg az alatta lévő felháborodott kommentek is, akik nem értik a finom iróniát

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  ClayMatthews52
2021-02-08 13:37

Ők meddig voltak? Aszem én akkor tájt csatlakoztam mikor még az Origon volt az FK és rá fél 1 évre vált külön az Origotól az oldal. Valami ilyesmi rémlik.

ClayMatthews52
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-08 13:39

Szerintem a népsportblog után már nem írtak, de azok még művészi posztok voltak, nem ilyen holmi elemzősek

ClayMatthews52
Reply to  ClayMatthews52
2021-02-08 13:40
Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  ClayMatthews52
2021-02-08 13:45

Váháá szétmentem ezen!! 🤣🤣🤣 És a Kommentek 😂😂😂😂

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  ClayMatthews52
2021-02-08 13:43

Én szeretem,hogy ilyen elemzősek a cikkek.

ClayMatthews52
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-08 13:45

én is, ezért van a patreon, csak hiányzik ez a fajta “művészet”, amit az alapító atyák csináltak, amikor szét tudtam magam röhögni 1-1 poszton

euskadi68
euskadi68
Reply to  ClayMatthews52
2021-02-08 19:07

Bakker, azért ‘finom’ iróniának titulálni a stílusukat kissé eufemisztikus… ;-)

ClayMatthews52
Reply to  euskadi68
2021-02-08 19:08

ugyanmár, aki azon komolyan megsértődött, az meg is érdemelte… Az nst “mocskos” posztok továbbfejlesztett változata volt a bácsik stílusa

euskadi68
euskadi68
Reply to  ClayMatthews52
2021-02-08 22:34

Félreértesz, én csíptem őt/őket, csak a “finom iróniával” nem értettem egyet. :)

Balazs Simon
Balazs Simon
Reply to  ClayMatthews52
2021-02-08 19:08

az nem finom ironia volt azért, kb olyan mint mcA a fonaton.
Valakinek bejön az a tirpák stílus vkinek nem.

ClayMatthews52
Reply to  Balazs Simon
2021-02-08 19:08

McA tirpák stílust hoz, de az messze volt tőle, kifigurázó, de nem egy értelmetlen trágár dolog (McA sem értelmetlen, de ég és föld)

ahanem
ahanem
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-08 13:18

Rodgers valódi MVP, na :D

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  ahanem
2021-02-08 13:20

Biztos nagyon boldog ettől. 😅

demonsss
demonsss
2021-02-08 13:14

Nincs az az érzésetek , hogy Brady és Gronk és az egész gameplan a támadók részéről arra volt kihegyezve , hogy egy üzenetet küldjön a Mahomes-Kelce Duónak , hogy srácok jók vagytok , de a posztunkon mi vagyunk a GOAT :D

Syzchmenev
Syzchmenev
2021-02-08 13:29

Én Dolphins szurkolóként Brady és Gronk ellen szurkoltam.Igazából sikerült a Chiefsnek Istent csinálni belőlük..egyébként nagyon ráéreztek a Tampa sikerre az emberek.1 nappal a SB előtt kb. 1.60 volt a szorzó a Chiefs győzelmére,mire elindult a meccs addigra ez teljesen megfordult.Szánalmas amit leművelt a Chiefs valóban.Értem én ,hogy összeomlik a zseb meg jön a nyomás de hogy nem lehet ezt lereagálni egy egész meccsen keresztül,az hihetetlen.Nem vártam hogy itt majd repkednek a 40+ yardos bombák egyik oldalon sem,de azt igen hogy mindkét csapat tud majd haladni legalább checkdown vagy screen passzokkal.Az meg egyenesen vicc kategória,hogy a mérkőzés egy pontján több büntető yardja volt a Chiefsnek mint passzolt..egy SB-bal nem várná az ember hogy szinte az egész második félidő garbage time legyen.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  Syzchmenev
2021-02-08 13:55

Ez nem fog vígasztalni,de a Dolphins is hozzájárult az elmúlt két évtizedben ahhoz, hogy ebből a két jó képességűből Isten legyen. Amúgy ne bánkódj, ott van Tuja lehet ő lesz a következő God. 🙃

euskadi68
euskadi68
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-08 19:07

Mi az, hogy God ?! Egyenesen Goat. :D

bonhard's_finest
bonhard's_finest
2021-02-08 14:38

az eddigi tapasztalataimat felhasználva idén úgy beb*sztam 7-8 körülre, hogy alvás előtt már négykézláb mentem pisálni kb. jól ki is nyomtatm éjfélkor az ébresztőt, asszem dobtam 10 mg melatonin-t is, de ebben már nem vagyok biztos. a 2. negyed közepén ébredtem. igazából – így utólag – akkorra már eldőlt minden.

amúgy simán nyerhetett volna a KC, csak be kellett volna hívni 4 philly special-t, ugye. nem is értem, miért nem én vagyok a hc.

csak ezt ne
csak ezt ne
2021-02-08 15:40

Ez bizony sima lett. Ahogy vártami is. Csak fordítva szerencsére. Az edzők közti különbség nem jött ki, illetve megfordult. Todd Bowles az első meccs tanulságait remekül levonta, végig duplázta Hillt és nem küldte a blitzeket, visszafogta magát, így nem lett annyi sack, meg labdaszerzés, a végén azok már csak a hab tortán jellegűek voltak, viszont limitálva lett Chiefs. Ha nem játszanak ennyire rosszul akkor 24-30 pont körül lett volna a plafon. A támadó terv meg szinte garantálta a 30+ pontot, az látszott, hogyha nagyon kellett volna a 40 körülit is. Az eddig tallonban tartott játékosok Gronk és AB ellen nem volt orvossága a Chiefsnek, a futást garantálta a futók formája és a fal fizikai fölénye. Itt is volt erő (többnyire) lemondani a rizikós hosszú passzokról és helyette szépen haladni, amiben még ma is TB a legjobb a ligában. Most egyértelműen látszott, hogy sokszor tényleg ő hívja a felállásokat meg a játékokat. És szerintem elég bölcs, ha hagyják, le tud egy-egy meccset menedzselni – valahogy.

A labda másik felén elképzelést se láttunk igazán, meg értelmes reagálást sem. Támadásban még Kelce valahogy megjátszható volt, de a szellemes rengeteg motionre épített robbanékony KC O sehol nem volt. Ami végig mehetett volna a futás, arra láthatóan nerm voltak felkészülve, így maradt az erőlködés Kelce-re. De ennyi egy SB-ra édeskevés. Persze a fal tartalékos volt, de ezt tudták a meccs előtt is. Számomra nem volt kivehető, hogy mi is a terv ennek kiküszöbölésére. Egy ilyen fontos meccsen hiányzik pár falember, nehogy már ez érv legyen, hogy akkor muszáj kikapni. Két hét volt gondolkodni, hogy akkor mi legyen ha nem lesz elég ideje Mahomesnak akkor hogyan segítsünk neki. Ez bizony így Reiden ment el, mert ha minden feléjük pattan (ítélet, labda, stb) ami most pont nem, akkor is nyert volna tegnap a Tampa csak legfeljebb egy jó meccsen, nem ennyire simán.

A rossz hír az NFL többi cspata számára TB meccs utáni nyilatkozatának végén hangzott el, a jövő évet firtató kérdésre: Yes I’m coming back.

ClayMatthews52
Reply to  csak ezt ne
2021-02-08 15:40

jövőre PO-ba sem fognak jutni (persze, fiatal a Def, oké, ez az egyetlen esélyük, hogy azt valahogy egyben tartják)

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  ClayMatthews52
2021-02-08 15:40

Hát erre nagy összegben nem fogadnék:-).

Most megnéztem a menetrendet, őszintén szólva a 0-ra nyert idény is valószínűbb annál, hogy PO se legyen.

ClayMatthews52
Reply to  csak ezt ne
2021-02-08 17:26

én meg nem mondanám túl bold predictionnek, lévén idén is karistolva jutottak be, onnantól persze más kávéház :D

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  ClayMatthews52
2021-02-08 17:26

De az. TB ennél rosszabb, sokkal rosszabb keretekkel is hozta a PO-t 2002 óta mindig. Ez jövőre sem lesz másképpen, szvsz.

Idén egy új környezetben, egy nagyon nem győztes mentalitású és nem is kreatív zsenik által vezetett társaságnál, előszezon nélkül kellett belevágni, a szokásos összekovácsolódás nélkül. Hamar megsérült a legjobb TE is. AB még nem épült be, és ekkor jött a mentrendben 4 héten belül a Saints, Rams, Chiefs trió. Ekkor lett 6-2-ről 7-5. Azóta 8-0.

Nem látom, hogy jövőre az NFC és AFC East, a Brees utáni Saints, és az egyéb csoportellenfelek, vmint a Bears és Rams duó ellen hogy nem jönne össze a PO TB-ek. Bármi lehetséges de ez – jelenleg – elég bold számomra.

ClayMatthews52
Reply to  csak ezt ne
2021-02-08 17:26

Minden tiszteletem mellett 43 éves az öreg, nem hiszem, hogy biztosan lehet vele tervezni bármit. Jó a fal, ez egyelőre pozitívum, top elkapóbrigád, top TE brigád, a futók elmennek úgy ahogy (de ezt a legkönnyebb pótolni). A D, ha minden így marad, top 10.
Jelenleg minden klappolt a PO-ban, de kérdés, hogy mennyire marad egyben a csapat, illetve mennyire tudják még 1-2 évig konzisztensen hozni ezt a teljesítményt.

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  ClayMatthews52
2021-02-08 17:26

Szerintem nagy marhák, ha nem tartják egyben még egy évig ezt a csapatot. Nem tudom mennyi free agent lesz, de őszintén, ha te vagy döntési helyzetben, nem szeretnél még egy évet ebben a csapatban játszani, még ha esetleg máshol több a pénz?

Jövőre, bár TB 44 lesz, szerintem kár reménykedni a nagy visszaesésében. Ezt régi NE szurkolóként évről-évre megéltem, hogy temették, de mindig korai volt. Nyilván egy sérülés bármikor bejöhet, ezért a falat szerintem tovább fogják körülötte erősíteni, hogy ennek az esélye kisebb legyen. Nyilván kisebb leépülés törés jöhet, de a PO nála az alap. Kizártnak érzem, hogy a csoportot jövőre 5-1-nél rosszabbul zárja, az NFC East 3-1 vagy 4-0, az AFC East se lesz rosszabb 3-1-nél már a presztízs miatt sem, a többi meccs 1-1, vagy ha 3 lesz mondjuk 1-2, szóval 12-5 vagy jobb jött ki nekem. És az a csoda TB-ben, hogy nála ezek kalkuálhatók, miközben mindenhol másütt forul a kocka feltörések és összeomlások, addig Brady hozza a számokat makacsul, fittyet hányva a korra, az esélyekre. Most amikor jó lapjai vannak, legalábbis egyelőre, nem tudok mást mondani, nagy pénzt ne tegyél ellene.

conspiracy theory
conspiracy theory
2021-02-08 17:28

The reign of terror will finally NOT be over :D

conspiracy theory
conspiracy theory
2021-02-08 19:07

Számomra a nagy talány az, hogy Mahomes hogy a pékben tudott lábra állni azután, hogy az egyik play-ben Jason Pierre-Paul, White és Suh egyszerre ért oda hozzá és ütötte meg.

pritek
pritek
Reply to  conspiracy theory
2021-02-08 19:07

Makja volt.

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  pritek
2021-02-08 19:07

Valami fekete mágiának is köze lehetett hozzá :)

wolandrule
wolandrule
2021-02-08 19:09

Valaki esetleg tudja, hol tudom az Arena 4 közvetítését visszanézni?

Bálint Unger
Bálint Unger
Reply to  wolandrule
2021-02-08 19:09

miért akarod magad kínozni vele? :D :D

wolandrule
wolandrule
Reply to  Bálint Unger
2021-02-08 19:10

Állítólag vicces. :D

Bálint Unger
Bálint Unger
Reply to  wolandrule
2021-02-08 19:47

Márkék korrektül kommentálták a meccset, a stúdió viszont botrányos volt…Árpa konkrétan be lehetett rúgva, mert csak kétszer hívta Patsnek a Bucsot…kerülgetett a szekunder szégyen rendesen.

bjeela
bjeela
Reply to  Bálint Unger
2021-02-08 22:11

Neki ehhez nem kell innia…

Bálint Unger
Bálint Unger
Reply to  bjeela
2021-02-08 22:16

well…ha csak simán balf@sz volt, az csak még többet ront a helyzeten :D de amúgy tényleg, élvezhetetlen volt miatta kb a műsor

Snagal
Snagal
2021-02-09 11:18

Egy ilyen oldal összefoglalójában bírózásnak egy bekezdést szánni eléggé gáz.
Az, hogy ezt rajongók felhánytorgatják, azt megértem de egy “szakmai” elemzésben nem tudok másra gondolni, mint szándékos flame-elés.
Nem volt egy zászló sem ami a visszajátszás alapján nem volt valid – azt meg sérelmezni, hogy valamelyiket nem kellett volna bedobni… hát nem tudom.

Mellesleg érdekes látni, hogy a meccs előtt a legtöbb ember egyoldalú KC győzelmet vizionált, de most meg utólag hirtelen mindenki tudni vélte, hogy a TB fog nyerni :)
Mindenesetre ennyit a nagy szakértői elemzésekről, a végén ők is csak “rippelnek” :)

168
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x