Connect with us

Hír

BREAKING: Dak Prescottal hosszabbított a Cowboys!

A Dallas Cowboys 4 éves, 160 millió dolláros szerződést kötött Dak Prescottal. A szerződés maximális értéke 164 millió dollár, amiből 126 millió valamilyen formában garantált, az aláírási bónusz pedig 66 millió.

Prescott 40 millió dolláros éves fizetése a második legnagyobb Patrick Mahomes 45 millió bére után (1 millióval előzi Deshaun Watsont), ahogy a 126 millió dolláros garantáltja is a valaha volt második legmagasabb. Továbbá a kontraktusban van egy no-trade záradék, azaz csak a beleegyezésével cserélheti el a Cowboys, illetve a csapat nem tehet franchise taget rá a szerződése lejártakor.

A júliusban 28 éves irányító 2016-ban negyedik körös volt. Rögtön újoncként a kezdőben találta magát és 13-3-as alapszakaszmérleget ért el a gárdával, majd a következő három évben 27-21-es győzelmi mutatót hozott össze. Tavaly franchise tag alatt játszott, de sérülés miatt csak öt meccsen lépett pályára – mindez ugyanakkor nemhogy csökkentette, de még növelte is az értékét. Egyértelműen bebizonyosodott, hogy nem pótolható Andy Dalton kaliberű irányítókkal, így nemcsak, hogy top fizetést kapott, még a rövid távú szerződést is sikerült kiharcolnia, vagyis 31 évesen újra bankot robbanthat.

Prescott idén $25,5 milliót foglal majd a sapkából, ami $12,2 millióval kevesebb, mint a franchise tag alatt lett volna.

100 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
100 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
gyeek
gyeek
2021-03-08 22:23

Készítem a savlekötőt, jöhet a szagértelem!

katonadani
Reply to  gyeek
2021-03-09 01:39

FB kommentek már most elég borzalmasak :D

d zoli
d zoli
Reply to  katonadani
2021-03-09 02:00

A ti oldalatokon egyáltalán nincs vállalhatatlan. Sőt. Kulturált. Hova menjünk szörnyülködni?

katonadani
Reply to  d zoli
2021-03-09 02:11

most kultúrált valóban :)
inkább arra gondoltam, hogy minden egyes komment szerint nagy hülyeség ennyi pénzt adni Prescottnak

MadboY
MadboY
Reply to  katonadani
2021-03-09 02:17

Hát ez azért érthető, már abban a tekintetben is ha csak Watson-nal hasonlítsuk össze, a többi bizonyított QB-ról nem is beszélve.

katonadani
Reply to  MadboY
2021-03-09 02:28

nem tudom mit kell még Prescottnak bizonyítania. Illetve érdemes megnézni az alternatívákat, amiből leginkább egy Travolta gif jönne össze :)

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  katonadani
2021-03-09 02:51

Tag Prescottnak és 1/10+Prescott a Jets 1/2-ért?

Fetyke
Fetyke
Reply to  JackEasterby
2021-03-09 04:34

Kérdés, hogy Prescott akar a jetsben játszani? Azért itt minden (Oline, elkapók és van top futó is mögötte) adott, hogy jó teljesítményt nyújtson. Sőt a csoport is nagyon gyenge lesz még pár évig.
A Jets pedig nem biztos, hogy adni szeretné az 1/2-t.

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Fetyke
2021-03-09 07:21

Szerintem a Jets belement volna. Salehnek jól jött volna egy biztos QB. 1/10-en húzhatták volna még mondjuk Devante Smith-t. Az 1/23-on meg valakit a falba. Nyilván így, hogy megkapta az álom fizut Prescott nem is kérdés, hogy neki ez így jött ki jól.

MadboY
MadboY
Reply to  katonadani
2021-03-09 02:51

Miért Dani neked bizonyította már Prescott, hogyha csak a fizetés nézzük akkor a 2. “legjobb” QB a ligában? A polcokat nézve én maximum a Wilson és Rogers alatti polcra tenném őt akik rendelkeznek legalább gyűrűvel és több évben is MVP vagy akörüli szezont produkáltak már. Nekem csak ez nem reális ezekkel a számokkal. Persze lehet mondani, hogy mind a kettő korábban kapott új szerződést és a jelenlegi tendencia ezt mutatja, de a sportot kicsit jobban követő szurkolónak akkor is kissé fura ez.

katonadani
Reply to  MadboY
2021-03-09 03:16

az, hogy 2. vagy 5. vagy 8. legjobban fizetett qb igazából tök mindegy. és mivel ő kapta meg legújabban, így ide került, ez az élet rendje. jövőre már 5. lesz kb.
(plusz Wentz-Cousins-Goff 32-33 millió az 5-8. helyen, náluk jobb Prescott)
azt meg bizonyította már, hogy ott van a top10-ben, innentől kezdve meg az az évi pár millió már tök mindegy. inkább megtartod kicsit többért, minthogy elengedd. ráadásul még könnyítettél is a helyzeteden a sapkában.

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-03-09 04:33

Cousinsnál azért nem jobb Prescott. Egyezzünk ki döntetlenben, egyformán jók mind a ketten. :)

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-03-09 04:47

VÁRTAM MÁR :DDDD

ha gyorsabb lettem volna akkor figyelmeztettem volna KD-t erre a hibára

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-03-09 04:47

VÁRTAM MÁR :DDDD

ha gyorsabb lettem volna akkor figyelmeztettem volna KD-t erre a hibára

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  katonadani
2021-03-09 14:34

Azért ez jó pofa Dani, hogy te, mint pénzügyi guru elhallgatod, hogy mi a tényleg fizetése a játékosoknak. :) A 16-os bustok tényleges fizetése ha jól rémlik 25M környéken lehet. A tényleges fizetések 32M környékén vannak a legjobban kereső QB-knál. Prescott 8M-t ver így mindenkire. Azért az nem egy-két millió. :)

Ui: A hosszabbítással egyetértek, csak szerintem Jones fel se fogja (mert annyi pénze van :D), hogy Prescott mennyire bolondot csinált belőle azzal, hogy ő itt játszotta a kemény GM-t.

ahanem
ahanem
Reply to  MadboY
2021-03-09 04:55

Az általad említett irányítók szerződése tökéletesen irreleváns esetünkben. Azt kell megnézni, hogy az előző évben milyenek voltak a szerződések, illetve az idei piacon milyen irányítók érhetők el, nagyjából milyen áron. Az FA-trackert megnézve (plusz kis trade-értékű, mozdítható irányítók) ha a három legjobbat egymás mellé teszed (sans Jameis), még azok sem olyan jók, meg Prescott egyedül. Ebben az esetben pedig igenis jár neki a top fizetés. Na igen, tavaly kellett volna megadni neki és akkor évi 5 millióval kevesebbel megúszták volna :)

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2021-03-09 07:20

COOPER, GALLUP, LAMB
jó, persze, 5 meccsig sem

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  katonadani
2021-03-09 02:22

Azért a szakértelemmel ti is hadi lábon álltatok az 5.hét után.comment image

ahanem
ahanem
Reply to  JackEasterby
2021-03-09 04:45

ez egy meme mondjuk
a meme-ek (és nem, nem fogok memét vagy mémet használni) kb 90%-a szarkazmusra épít

Fetyke
Fetyke
Reply to  JackEasterby
2021-03-09 04:46

És az infláció? :D

ThySoul
ThySoul
Reply to  katonadani
2021-03-09 02:27

Nem akarom az oldalt megsérteni, de a Facebook posztjaitok alatti kommenteket mindig borzalmasak :D
Mondjuk most megneztem egész vállalható bár a kötelező Brady komment befigyel

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2021-03-09 04:43

azt mért nem tiltjátok le? :DDDDDD

gyeek
gyeek
2021-03-08 22:23

Készítem a savlekötőt, jöhet a szagértelem!

Goodell
Goodell
2021-03-09 01:42

tavaly előtt elképesztő számokat hozott, mert a csapat 80%-ba hátrányba játszott…nagyon csalóka az ő teljesítménye, és egy sérülésből visszajövő játékosnak szinte rekord fizetést adni, érdekes

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
2021-03-09 01:55

Jólvan, legalább ez a “dráma” is letudódott.
A Watson és Wilson storyk végére kéne pontot tenni, hogy ne legyen hetente hír, hogy ki mit mondott.

bjeela
bjeela
Reply to  Fontos_Vidra
2021-03-09 02:55

MIndig van új gitt, amit rágatnak velünk…

Fetyke
Fetyke
2021-03-09 02:09

Tavaly olcsóbban megúszhatta volna a Dallas.
Idén már nem nagyon volt más lehetőségük, mint bankot robbantani.
Akkor ez a történet is véget ért ezzel egyelőre…

pritek
pritek
2021-03-09 02:09

Na. Haladjunk tovabb.

JackEasterby
JackEasterby
2021-03-09 02:23

Csak úgy kíváncsiságból. :) Hány vállalják fel, hogy Prescott sérülésekor osztották az észt arról, hogy ő aztán mennyit bukik anyagilag?

bjeela
bjeela
Reply to  JackEasterby
2021-03-09 02:54

Elsőre nem volt ember, aki ne azt mondta volna, mert a fene se tudta, mi lesz belőle a sérülés után.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  bjeela
2021-03-09 03:58

és ezt igazából még most sem tudjuk…

ahanem
ahanem
Reply to  Vicgeordie
2021-03-09 04:42

de a csapat meg valszeg igen

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  ahanem
2021-03-09 06:24

legalábbis bíznak benne, hogy igen :)

ahanem
ahanem
Reply to  Vicgeordie
2021-03-09 07:20

fizikai felmérőkön biztos részt vett már, anélkül én nem írnék alá semmilyen szerződést az én oldalamról

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  ahanem
2021-03-09 11:10

Dallasban mióta számít, hogy mit tud/akar a csapat?

ahanem
ahanem
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-03-09 14:42

Persze biztosan egy rokkant Daknek adtak 100+ milkát

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  ahanem
2021-03-09 14:52

Adtak? Te kikről beszélsz? Jerry fizet, ő dönt, ahogy olyan kedvesen és sokszor jelzi is.

ahanem
ahanem
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-03-09 16:36

ún. fejedelmi többes

elmondásod szerint ismerned kéne

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  ahanem
2021-03-09 17:37

Ismerem, de azt csak első személyben használatos: mi, Jerry Jones :)

ahanem
ahanem
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-03-09 18:58

Nem vagyok Jerry Jones, így ami neki én/mi, az nekem ő/ők

bjeela
bjeela
Reply to  Vicgeordie
2021-03-09 05:51

Jajaja, erről pofáztam kissé fentebb.

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  bjeela
2021-03-09 07:23

Pont ezért mondhatták volna ezek az emberek, hogy lássuk meg, hogy mennyire tud felépülni. De ugye még a kis fricskák is mentek, hogy így járt aki mohó.

bjeela
bjeela
Reply to  JackEasterby
2021-03-09 09:59

Jajj, nemáááá! Most télleg dögunalmas píszí kommenteket akarsz olvasgatni? Abban meg mijajó?

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  JackEasterby
2021-03-09 03:53

Nem a sérülésekor mondtam, hanem utána a piac alakulásakor.

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Kopi3.14
2021-03-09 07:25

Na, de hát akkor még kevésbé szólt bármi is Prescott lehetőségei ellen :)

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  JackEasterby
2021-03-09 08:43

Épp akkor szólt, mert egy rakat alternatíva piacra került, lehetett érte pályázni.

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Kopi3.14
2021-03-09 09:04

Az valóban lehetett volna egy lehetőség, hogy cserélnek Staffordért, de 1/10 és 20M-t fizetni az nagyobb ár, mint Prescottot megfizetni. Watsonra nem volt semmi esély. Mindenesetre Prescott akkor San Francisco-ban vagy New Yorkban keresett volna nagy pénzt. Nem ennyit, de cserébe jobb/ ígéretesebb csapatba került volna.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  JackEasterby
2021-03-12 04:58

Nem az ár volt a kérdés, hanem az, hogy akkor volt a Boyznak alternatívája, amivel lehetett fenyegetni. mert ha Fitz lett volna a legjobb FA, akkor semmi nem lett volna.

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Kopi3.14
2021-03-12 10:29

Végül is ez így helytálló elmélet. A gond végül is az volt, hogy a Lions hamar elpasszolta. Ha még most is lehetne érte cseréni érte, akkor valóban jobb alku pozíciója lett volna Jonesnak.

Márton Farkas
Márton Farkas
2021-03-09 02:36

Lehet egyedul vagyok vele, mert itt is meg sokan mas videokban tenykent top 5 os iranyitokent beszelnek rola. Hat nem tudom. En egy Winstone felet latok benne akiven rengeteg a potencial mert bator jatekot jatszik. Legyen igazatok, de a no tradet biztos nem vettem volna bele. Az nalam olyanoknak jar akik evek alatt letettek mar nagy dolgokat az asztalra. Es felreertes ne essen Dak jo csak szerintem még ezen a polcon nincs. Es akiknek dobalt az se volt epp gyenge, plusz amig jatszott vegig nagy hatrany, es muszaj volt a heroball. De ugyis kiderul megerdemelte e. De en is a szkeptikusok koze tartozom. Lassuk

Fetyke
Fetyke
Reply to  Márton Farkas
2021-03-09 04:37

Azért Winstonnál nagyságrendekkel jobb irányító Prescott. Tény, neki is vannak egyenge pontjai. Elsősorban a jó védelmek…

bjeela
bjeela
2021-03-09 03:20

Az összeget kicsinyt túlzásnak érzem, de alapvetően nem tűnik hülyeségnek megőrizni a srácot. Más kérdés, hogy a szösz se tudja, mire lesz képes a sérülés után és az is igaz, hogy a tavalyi négy és fél meccsén is jobbára elverték a bandát az irányításával(1-3, a felediken bűnszar volt, de végül Daltonék győztek), miközben Dak yardrekordokat döntögetett. Most meg elvertek egy valag pénzt Dakra és Zekére, és rohattul nem tudni, mire futja a maradékból, de vannak kételyeim, hogy csodacsapatot fognak építeni.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  bjeela
2021-03-09 03:29

“a tavalyi négy és fél meccsén is jobbára elverték a bandát az irányításával” – itt azért jegyezzük meg azt a defense-t is, amelyik képes volt bármelyik play-ből 30 yardot benyelni :D Nem tartom én sem butaságnak Prescott megtartását, még ha picit lehet sokallni is, csak ha a defense-t nem tudják befoltozni, akkor lehet ő bármilyen jó, bármilyen elit skill player-ekkel, nem fog a csapat túl messzire jutni. Max. nem 24-21-re kapnak ki a WC körben otthon, hanem 38-35-re…

bjeela
bjeela
Reply to  Antal Kovacs
2021-03-09 03:42

Stimmel, a kávbojok védelme olyat zuhant teljesítményben egy év alatt, mint tőzsde 2007-ben. Nade most, hogy kitömték Dakot miből fogják megerősíteni a védelmet, a támadószekciót, a falat, a…? Így sosem jutnak be a PO-ba. Úgy járnak, mint a Houston, ahol van egy zseni QB és tűrhető elkapók, aztán naggyából semmi más. Amúgy már tavaly is ezek az eredmények voltak a jellemzők a Dallas meccseire Dakkal…

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  bjeela
2021-03-09 03:48

Igen, abszolút egyetértünk, hogy sok lyuk marad így. El tudom képzelni, hogy itt már a cap space növekedésre spekulálnak Jerry bácsiék a pandémia után, amikor ha ugrik 20-30 millió $-t a cap, akkor már nem lesz olyan rossz a Dak szerződés.

ahanem
ahanem
Reply to  Antal Kovacs
2021-03-09 04:41

jó de itt akkora a gond a védelemben, hogy FA-ról nem lehet és nem is érdemes foltozni
inkább toljanak egy tavalyi Carolina-féle draftot

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2021-03-09 06:05

Ami vagy bejön, vagy nem. Az FA sem haszontalan dolog, mert ezzel a védelemmel valamit kell kezdeni, ugyanis 2018-ban még 6-7.-ek voltak, 2019-ben tizedikek, tavaly meg 26 környékére zuhantak. Tehát minden eszközt meg kell ragadniuk, hogy újjáépítsék.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2021-03-09 07:18

FA-k se nagyon jöttek össze, de nekem úgy tűnik, hogy nem is nagyon akarják, hogy összejöjjön, utolsó mondatodra pedig már rég rácáfoltak.

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2021-03-09 10:02

Mire cáfoltak rá??? Rohatul nem értem, mirő beszész.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2021-03-09 13:25

Dan Quinn nem épp arról híres, hogy senkikből jó védelmet rakjon össze

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2021-03-10 01:56

Mongyuk azt sosemnem értettem, mijjaszart akarnak Quinnel, haza is vágta a védelmet, ahogy kell, szal az első lépés a védelem megerősítésében Quinn kirúgása lenne.

Staten Island
Staten Island
2021-03-09 03:37

Elsőre nyilván túlzásnak tűnik az összeg. Tavaly ugyanebbe a vitába bonyolódtam a szerkesztőkkel, akkor Józsi kifejtette nekem, hogy a szabadügynök-piac bizony úgy működik, hogy van egyfajta felhajtó ereje, a jó játékosok nem feltétlenül a teljesítményükhöz, értékükhöz arányos pénzt kapnak, túlfizetik őket és erre valóban sok példát látunk. A ‘Boys egyszerűen kényszerhelyzetben volt, meg kellett adni, amit az üdvöske kért, lehet mondani, hogy nem kellett volna elfogadni a no-trade záradékot, de ebben a helyzetben bizony Dak diktálta a feltételeket. Nekem változott a véleményem tavaly óta és belátom, hogy jó döntés született (Dakben látom azt, hogy bajnoki címig tud vezetni egy jó csapatot). Vicces, de végül Kirk kapitánynak is igaza lett, amikor elmondta, hogy a Daknek a javára is válhat a franchise tag.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Staten Island
2021-03-09 04:38

“…végül Kirk kapitánynak is igaza lett,…”

Kirk kapitánynak mindig igaza van!

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fetyke
2021-03-09 04:55

Hát aki 2 tag után nyélbe üt egy teljesen garantált, a napján a valaha volt legnagyobb tartalmú szerződést, az tudhat valamit :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Antal Kovacs
2021-03-09 05:35

Focizni. :D

Bandi
Bandi
Reply to  Antal Kovacs
2021-03-09 07:46

Ha már a játék nem annyira megy neki, akkor egy GM-nek elmehetne

reszelo.aladar
reszelo.aladar
2021-03-09 03:37

Légyszi-légyszi jegyezzük már meg, hogy a TOP 10 picken kívül is lehet QB-t találni, csak ott már melózni kell a scouttal és a sajtó meg a szakértők ne fogják kielemezni ingyé.

katonadani
Reply to  reszelo.aladar
2021-03-09 03:44

a szakértők 300-400 játékost elemeznek ki ingyé :D
és persze lehet találni, csak sokkal de sokkal nagyobb szerencse kell hozzá

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-03-09 04:40

Meg kevesebb QB hiányosnak gondolt csapat. Idén, amikor a legjobb 4 prospectet kiviszik az első 5-6 választással ugyan nem talál majd senki gyémántokat a 10-en kívül.

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-03-09 04:55

DZSÉMI NYÚMEN!!!!!

ahanem
ahanem
Reply to  reszelo.aladar
2021-03-09 04:28

“csak ott már melózni kell a scouttal és a sajtó meg a szakértők ne fogják kielemezni ingyé.”

furcsa megfogalmazása a szerencsének, de tetszik
esetleg még a liga top3as edzői munkát csapnám hozzá

ahanem
ahanem
Reply to  reszelo.aladar
2021-03-09 04:37

meg talán még hozzátenném hogy a “szakértők” véleményére a csapatok magasról tesznek, akár ingyen is

ClayMatthews52
2021-03-09 04:19

Daknek egy nagy baja van, hogy akkor a Playoffban nem állították vissza a felépült Romót. Akkor a demboys bajnok lenne, Dak meg villoghatna, hogy ő lökte be a csapatot a SB-ba :D

camillo 7777
Reply to  ClayMatthews52
2021-03-09 04:20

Romoval bajnok a boys 🤣🤣🤣

ahanem
ahanem
Reply to  ClayMatthews52
2021-03-09 04:23

vedd le azt a szemellenzőt

ClayMatthews52
Reply to  ahanem
2021-03-09 04:25

kicsit komolyabbra fordítva így sem sokon múlt, hogy verjék a Packerst, Romo rutinja szvsz többet jelentett volna, mint a rookie Dak

ahanem
ahanem
Reply to  ClayMatthews52
2021-03-09 04:26

és nyilván a Packers véletlen lett bucira verve utána

ClayMatthews52
Reply to  ahanem
2021-03-09 04:32

Julio Jonest kellett volna megfogni, erre voltak képtelenek

ahanem
ahanem
Reply to  ClayMatthews52
2021-03-09 04:35

és a Cowboys akkori véldemében volt ilyen ember?

ClayMatthews52
Reply to  ahanem
2021-03-09 04:41

Szerintem esélyesebbek lettek volna, mint a Packers. Az a Pack CB sor gyengébb volt, mintha emberhátrányban álltak volna ki, mert így még a safetyket is jól össze tudták zavarni :D
Vö.
29 Kentrell Brice FS
42 Morgan Burnett SS
21 Ha Ha Clinton-Dix FS
25 Marwin Evans SS
36 LaDarius Gunter CB
28 Josh Hawkins CB
33 Micah Hyde SS
23 Damarious Randall CB
24 Quinten Rollins CB
26 Herb Waters CB
vs
30 Anthony Brown CB
39 Brandon Carr CB
42 Barry Church SS
24 Morris Claiborne CB
35 Kavon Frazier SS
38 Jeff Heath FS/SS
31 Byron Jones FS
23 Leon McFadden CB
32 Orlando Scandrick CB
27 J. J. Wilcox SS/FS

ahanem
ahanem
Reply to  ClayMatthews52
2021-03-09 04:57

nagyjából egy szint, azért Byron Jones nem prime Rhodes

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-03-09 04:43

Nem lett volna rá szükség. Julio a padon nem túl veszélyes.

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-03-09 04:57

azt a védelmet Taylor Gabriel is lyukasra szaggatta volna

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-03-09 05:33

A padról aligha. Mert amíg a cowboyok futottak volna, addig a sólymok csak kergették volna disznóbőrt az oldalvonal mellől.

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-03-09 05:37

imádom ezt az ignoranciát, nyilván a 4 fumbli is véletlen volt szeptemberben :) a 2016os fal sokkal erősebb volt futás ellen (ha más nem, a playoffban), mint a mostani, bár ezt nem is nevezném falnak

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-03-09 04:43

Idegenben. Dallasban megnéztem volna, hogy mennyire villog a Falcons. Nem mellékesen a Cowboys is tulajdonképpen bucira verte a Packerst előtte, csak Prescott adott majdnem egy félidőnyi előnyt az ellenfélnek, ami túl soknak bizonyult.

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-03-09 05:19

szeptember 20ig kell visszamenned az időben

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-03-09 05:34

Addigra már Dak is tapasztaltabb lett. :D

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-03-09 07:17

gazdagabb*

camillo 7777
2021-03-09 04:22

Amikor meg mondtam, hogy Dak jól csinálja, amit csinál. Mindenki hülyének nézet.
Srácok ez a piac.
Jerry Jones papa megvolt lőve. 😉

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  camillo 7777
2021-03-09 04:47

comment image

camillo 7777
Reply to  Fontos_Vidra
2021-03-09 06:17

comment image

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  camillo 7777
2021-03-09 07:51

Jones papa saját magát lőtte lábon. Nem kellett nagy jóstehetség ahhoz, hogy ebből ő jön ki rosszul.

ahanem
ahanem
2021-03-09 04:29

Dakota 3 éves szerződést akart, a kisegér meg 5 (6) évest, szóval egyik fél sem nyert igazán

JackEasterby
JackEasterby
2021-03-09 07:44

Prescott a tag+szerződés kombóval 5 év alatt 190M-t keres. Mahomes ugyanezen idő alatt a “rekordszerződésével” 140M-t. 2035-ben meg majd írják Breki pályafutásáról (ahogy most Bradyről), hogy ne mondják már azt, hogy ő bármilyen pénzről is lemondott volna, hisz rekord szerződést kötött.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  JackEasterby
2021-03-09 11:22

Miért, miről mondott le?

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-03-09 13:21

60M-ról.

ahanem
ahanem
Reply to  JackEasterby
2021-03-09 13:24

ezért jó mindig az átlagokkal dobálózni :D

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  ahanem
2021-03-09 14:25

Érdemes az átlagokkal dobálózni, de csak akkor ha a teljes szerződés átlagát nézzük. :) Prescott jelenleg egy laza 8M-t ver mindenkire évente, mert 32M-t keresnek egy 4 éves időszakban a legjobban kereső QB-k.

ahanem
ahanem
Reply to  JackEasterby
2021-03-09 16:42

Churchill-féle saját magam által hamisított statisztikák, ugyebár.

100
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x