Connect with us

Hír

Antonio Brown sokkal többet szeretne, mint amennyit a Bucs ajánlott neki

Antonio Brown lehet az első olyan lejáró szerződésű veterán, akit nem tud megtartani a Buccaneers. Mike Garafolo információi szerint a címvédő 2-3 milliós fizetésben gondolkodik, AB ugyanakkor piaci árat szeretne.

A Buccaneers korábban már megegyezett a pass rusher Shaq Barrettel, a linebacker Lavonte Daviddel, a tight end Rob Gronkowskival, a DT Ndamukong Suh-val, a futó Leonard Fournette-tel és rúgó Ryan Succoppal, illetve franchise taget tett az elkapó Chris Godwinra, tehát szinte teljes egészében sikerült együtt tartani a bajnoki címet szerző gárdát. Az egyetlen komolyabb név, akit még nem sikerült visszacsábítani, az Brown, de úgy néz ki, a veterán elkapó sokkal többre tartja magát, mint amennyit valójában ér.

AB tavaly 45 elkapásból 483 yardos és négy TD-t kapott el nyolc alapszakaszmeccsen, illetve volt nyolc elkapása, 81 yardja és két TD-je a rájátszásban. Piaci alapon 8-10 millió dollárt megérhet ez a teljesítmény, csakhogy az elkapó jogi ügyei még mindig nem értek véget, bármikor kinézhet neki egy újabb eltiltás, ráadásul a Bucson kívül egyik csapat sem mutatott komoly érdeklőést iránta. Reálisan 3-4 milliónál sehol nem kapna többet, pláne nem a Tampától, ahol egyrészt mindenki áron alul maradt a csapatban, másrészt bőven telített az elkapóposzt.

24 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
24 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
bjeela
bjeela
2021-04-01 18:45

Csórikám, felébredt a gyógyszerkómából, amivel leszedálták és most megint kezdi a hülyeségeit. Ki volt az a hülye, aki nem adta be neki az esti adagját?

camillo 7777
2021-04-01 19:18

Na van baj….

Fetyke
Fetyke
2021-04-01 19:22

Valamiből ki kell fizetni a személyi edzőt is …

LG
LG
2021-04-01 20:21

Ha ennyit kér, akkor előbb beszélje meg Gronkkal a dolgot, kérjen tőle egy kis lóvét, ő rá aztán nem igaz, h áron alul írt volna alá.

Staten Island
Staten Island
Reply to  LG
2021-04-01 22:08

ő rá aztán nem igaz, h áron alul írt volna alá.

Pontosan, ellentétben azzal, amit a cikk állít. Ráadásul Fournette is eléggé feleslegesnek tűnik. Ettől függetlenül AB-nek nem kéne ugrálnia.

bjeela
bjeela
Reply to  Staten Island
2021-04-01 23:54

AB-nek azért annyiban igaza van, hogy szinte alig használták és ő abból a kevésből igazán szépen teljesített, vagyis ha értékének megfelelően foglalkoztatnák, akkor igenis tudna még olyan számokat hozni, amiért járna a rendes fizetés.

Staten Island
Staten Island
Reply to  bjeela
2021-04-02 08:48

Nocsak, az erőszakoló pártját fogod? Egyetértek, de tudod ez is, mint sok minden más, a piac törvényei szerint működik. Mérettesse meg magát rajta és döntsön az ajánlatok közül! A Tampa joggal kérdezi, hogy mi a legjobb ajánlatod? Ha az nem igazán nyerő, ők miért fizetnék túl? Egyébként neki nem Gronknak, hanem Tibi atyának kéne szólnia, mivel kedves barátját is miatta fizették túl.

bjeela
bjeela
Reply to  Staten Island
2021-04-02 09:23

Ugyebár ennek semmi köze az erőszakhoz…

Persze, hogy a piac dönt, ezt akarja tesztelni AB. Próbálkozik, ahogy mindannyian. Te is oda mész melózni, ahol a legjobbak a feltételek, amelyek között kiemelt helyen van a lé is. Ha ki tud még csavarni a munkaadóból pármillát, akkor miért ne tenné? És hihetsz benne, hogy ebbe Tibibának is lesz beleszólása…

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2021-04-02 09:26

bizonyos összeg felett a pénz már nem számít annyira, jobban előtérbe kerülnek a munkakörülmények
úgy tűnik, ABnél még nem érték el ezt az összeget.

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2021-04-02 10:03

Háááát, ha valaki 10 millás éves fizuhoz volt szokva és ért is bőven annyit, akkor a 2-3 milla inkább alamizsnának mondható az ő esetében.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2021-04-02 10:54

nyilván ha Agholor megér annyit, akkor ő is
csak neki van pár polgári ügye, ami bekavarhat

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2021-04-02 11:59

Ha tavaly nem kavart be, akkor idén sem fog. Szerintem lesimázzák az ügyet…

Staten Island
Staten Island
Reply to  bjeela
2021-04-02 12:59

Elméletben azért nem tudja megtenni, mert más csapatok nem érdeklődnek iránta, tehát nincs ami felhajtsa az árat. Ezért kell TB-nek szólni vagy pedig játszik bagóért.

bjeela
bjeela
Reply to  Staten Island
2021-04-02 14:25

Még nem tudjuk, hogy tényleg nem keresi senki.

Staten Island
Staten Island
Reply to  bjeela
2021-04-02 14:37

A cikk ezt állítja.

bjeela
bjeela
Reply to  Staten Island
2021-04-02 18:38

Lehet, hogy én vagyok csak kishitű, vagy csak szimplán kétkedem, de csodálnám, ha egy ilyen kaliberű játékosért ne lenne érdeklődő. És ugyebár senki sem poliészter… Mindenesetre én is azt sejdítem, hogy ez egy kis faszméregetéssel egybekötött alkudozás és AB nem akar innen elmenni sehová, csak kicsit több pénzt akar.

Staten Island
Staten Island
Reply to  bjeela
2021-04-02 19:16

Nehezen hihető, de ha így van, akkor viszont két lovat akar megülni egy seggel, ami mindig nehéz.

bjeela
bjeela
Reply to  Staten Island
2021-04-02 22:54

Az ő életében ez nem egzotikum.

ahanem
ahanem
Reply to  Staten Island
2021-04-02 16:46

amiről tudunk

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Staten Island
2021-04-02 11:35

Zsizellnek kell “szólni”, az már többször bejött ;)

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
2021-04-02 03:55

apa, kezdődik! 🤡🤡

csak ezt ne
csak ezt ne
2021-04-02 06:38

AB esetében nem tudom mennyire komoly a jogi probléma, mert az sokat változtat a dolgokon. A Steelers – Raiders – Patriots saga sem tett jót a renoméjának, gyengébb idegzetű csapatok e két tényező miatt csak a kockázatot látják benne. Sok csapatnak nem maradt pénze. Szerintem egy kutyaütő irányítóval ő nem akar majd.

Szóval sok az árcsökkentő tényező. De. Ha bevállalós a csapat nagyot nyerhet vele. Szerintem még mindig első számú elkapó kaliber. Simán. Jó néhány helyen nagyot lendíthet. Biztos lesz olyan aki bevállalja komolyabb pénzért. A Bucs számára meg nagyon csak az utolsó darab a puzzle-ban, jó ha megvan, de messze nem létszükséglet.

ahanem
ahanem
Reply to  csak ezt ne
2021-04-02 09:33

Nem is olyan régen gondolkoztam azon, hogy egy veterán, 6-7-8 éve a ligában játszó játékos, aki összeszedett már mondjuk 30 millió dollárt, vagy annál is jóval többet, az miért írna alá mondjuk évi 1-2 millióért. Van-e értelme még lehajolni azért a pár millióért, cserébe még jobban kizsigerelni a szervezetedet, amikor azt az időt a családodra is fordíthatnád.

Nyilván ha egyértelműen esélyes vagy a bajnoki címre, meg nincsen család, akkor ez más megvilágítást nyer, de esetünkben is gondolkodhat úgy a csávó, hogy van-e még értelme neki 33 évesen aláírnia vetminért.
A csapat meg nagyon jó helyzetben van, vagy aláírsz 2 millióért, vagy továbbállsz, nekik igazából mindegy is.

Én megnézném a 9ersben egyébként.

ahanem
ahanem
2021-04-02 09:25

: DDDDD
valaki a gyógyszereket, gyorsan!

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

24
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x