Connect with us

Hír

Carl Nassib bejelentette, hogy meleg – ő az első aktív NFL-játékos, aki ezt megtette

A Raiders védőfalembere, Carl Nassib bejelentette az Instagramján, hogy meleg. Azért fontos hír ez, mivel ő az első aktív NFL-játékos, aki ezt megtette.

Nassib elmesélte, hogy elég régóta szeretné ezt kimondani, de most végre úgy érezte, hogy ezt ki tudja adni magából, köszönhetően a családja és a barátai támogatásának. Azt mondta, hogy elég visszahúzódó ember, így nem a hírnévért csinálja, hanem mert fontos, hogy a fiatalok lássanak példákat maguk előtt. Ezzel együtt 100 ezer dollárt adományozott a Trevor Projectnek, ami egy nonprofit szervezet és az LMBTQ fiatalság öngyilkosság-megelőzésére fókuszál.

Nem volt tehát még olyan nyíltan meleg játékos a történelemben, aki pályára lépett volna az NFL-ben. Voltak páran, akik karrierjük után osztották meg ezt magukról, illetve a 2014-es NFL Draftra Michael Sam jelentkezett melegként, a Rams draftolta is, az előszezonban pályára is lépett, de a keretszűkítést már nem érte meg.

Nassib bejelentését a közösségi médiában a társak, a Raiders és Roger Goodell is pozitívan fogadta. A kommisszár azt írta egy közleményben, hogy az NFL-család büszke Carlra a bátorságáért. A reprezentáció nagyon fontos és reméli, hogy a jövőben nem lesz hírértékű, ha valaki ezt bejelenti, ahogy közeledünk a teljes egyenlőség felé az LMBTQ közösség számára.

A 28 éves Nassib 2016-ban volt a Browns harmadik körös választottja, játszott a Buccaneersben is, most pedig a Raidersben, karrierje során 20,5 sacket szerzett eddig.

84 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
84 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ThySoul
ThySoul
2021-06-22 06:04

Nyilván pozitívan fogadták
Ki az aki a pride hónapban a világ előtt ráförmed majd szerencsétlenre hogy “hát mé’ vagy buzi?” :D

Ja igen, egyébként amennyire túltolták a dolgot a médiában pont az ellenkező hatást érik el vele kb

d zoli
d zoli
Reply to  ThySoul
2021-06-22 07:33

“ki az aki…” For the Internet is dark and full of terrorscomment image

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  ThySoul
2021-06-22 06:45

De akár még az is lehet, hogy tényleg van egy fiatalember, aki eddig úgy élt, hogy valamit egész életében titkolnia és lepleznie kellett, mert olyan közegben mozgott, ahol ez a titka ellehetetlenítette volna korábban, de most olyannak érezte a közhangulatot, hogy nyíltan beszélhet róla, e miatt nem kerül hátrányba, és nem kell tovább titkolózva élnie…

Fetyke
Fetyke
Reply to  Antal Kovacs
2021-06-22 09:51

Mondjuk rám ez a dolog akkor sem tartozik. Elég lett volna “csak” azokkal megbeszélnie, akikre igen. :)

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fetyke
2021-06-22 11:14

Akkor ne foglalkozz vele…

Fetyke
Fetyke
Reply to  Antal Kovacs
2021-06-22 12:23

Bocs, de ezt most már hadd döntsem el én. Ha már rám zúdította ezt a nem rám tartozó magánügyét, akkor majd én azt tudom, hogy csámcsogok e rajta jóízűen vagy sem…

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fetyke
2021-06-22 13:32

Mit zúdított ő rád? Semmit. Feltett valamit az instagramjára, ami sok embert érdekel, és sokaknak fontos téma. Ezért írnak róla cikkeket híroldalak, és ezeken te simán át tudsz siklani, ha akarsz, vagy leállsz reklamálni, hogy “rád zúdítják”, pedig te nyitottad meg. Az, hogy sok oldal hozza le, az sem az ő hibája, ezt ezek az oldalak olyan hírnek gondolják, amit szerintük érdemes leközölni.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Antal Kovacs
2021-06-22 15:38

“Mit zúdított ő rád?”
A magánéletét! És ne álszenteskedjünk. nem azért tette mert a lelkének az olyan jó. Hanem pontosan azért, hogy mindenki ezen rugózzon. Hozzáteszem, hogy akit az érdekel, hogy a szomszéd vagy xy kit szeret dugni vagy lesz..ni, az is elég beteges. Pontosan tudta, mert kiszámította, hogy miért teszi ezt most közzé, a sajtó sem véletlenül kapta gyanítom mindezt fel, hanem egy jól megtervezett kampány része volt mindez.
És azt gondolom, hogy nem állok messze akkor sem az igazságtól, ha azt mondom, hogy az emberek jelentős többségét pont hidegen hagyja, hogy ki kivel osztja meg az ágyát. Már ne is haragudj, de az épeszű embereket nem a játékosok lepedőakrobata mutatványai érdeklik, hanem az amit a pályán teljesítenek. És ez így is van rendjén.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fetyke
2021-06-23 06:19

“Pontosan tudta, mert kiszámította, hogy miért teszi ezt most közzé” – óóó, te milyen pontosan tudod, hogy ki mit miért csinál.. Én biztos nem tudom, de el tudom képzelni, hogy sok nehézségen kellett végigmennie, és még mindig okoz ez neki kellemetlen szituációkat. Ha legalább nem kell titkolóznia, akkor könnyebb mindenkinek. És ha az emberek úgy reagálnának rá, hogy “Oké haver, megértjük, elfogadjuk, éjl boldogan! Mindenki mehet a dolgára!”, nem úgy, mint itt is is páran, akkor nem lenne ez ekkora hír, és nem is “zúdítanák rád” a különféle médiumok..

Fetyke
Fetyke
Reply to  Antal Kovacs
2021-06-23 06:59

Én is el tudom képzelni, hogy sok nehézségen kellett keresztül mennie. Mint ahogy sok más fiatalnak is. Például azoknak az (döntően) afroamerikai egyetemi játékosoknak, akik nem voltak olyan szerencsések, hogy a családjuk és a barátaik támogassák őket, és (részben ezért is) vagy elkallódtak, vagy belekeveredtek valamibe ami kettétörte a karrierjüket. Nem csak neki lehetett nehéz az élet. De ha ettől neki könnyebb, akkor tőlem éljen boldogan továbbra is.
Egyébként pedig az elfogadás legjobb ismérve az lenne, ha közösen tudnánk nevetni a buzivicceken. Akkor hinném el igazán nekik, hogy el tudják végre önmagukat fogadni úgy ahogy vannak. Egy ilyen személyiség szerintem tízszer többet tesz a saját közössége elfogadtatásáért, mint aki minden szaron megsértődik, kikéri magának, sajnáltatni akarja magát vagy esetleg példakép szeretne lenni.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fetyke
2021-06-23 07:02

Szerintem ő se nem megsértődött, se nem sajnáltatja magát, egyszerűen megosztott magáról valamit, ami vagy érdekel, vagy nem, tényleg nem kell neki nagy feneket keríteni :)

chester
chester
Reply to  Fetyke
2021-06-22 18:36

Alig várom, hogy Carl Nassib beÍrja kommentben, hogy ez a Fetyke már megint rázúdította, hogy Cousins milyen jó játékos, és hogy a Vikings milyen jó csapat. :D

Azért az internet korában ez a “rázúdít” elképesztő túlzás. Akkor a Twittert nem ajánlom, mert metál koncerteken nincs akkora zúzás mint ott. :D

Arról nem beszélve, hogy minek az apropóján tette mindezt, ezt pedig illik annyival értékelni, még ha nem is értesz vele egyet, hogy csöndben elfogadod, és ha nem érdekel, akkor tovább görgetsz a telón, vagy becsukod az oldalt.

Fetyke
Fetyke
Reply to  chester
2021-06-22 20:26

Na látod, pont az apropót nem értem. Fog ettől bármi is változni? Nem. Játszottak eddig is melegek az NFL-ben? Játszottak. Ezután is fognak játszani? Fognak.
Azon kívül, hogy az NFL ezzel letudta a témában a kötelező kört nem sok más értelmet látok ebben. Ha csak még annyit nem, hogy Nassinb esetleg kivághatatlan lett ezzel, de az meg legyen a Raiders problémája…
És nem gondolom, hogy ez egy olyan téma lenne, ahol csak birka módjára történő bégetés meg bólogatás a megengedett. Jól néznénk ki, hogy ha már csak a kussolás maradna, ha nem tetszik valami. Azért ott még talán nem tartunk.

chester
chester
Reply to  Fetyke
2021-06-22 21:41

Nem tartunk, de igeny volna ra…

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Fetyke
2021-06-23 06:53

Azért érzed az ellentmondást az “engem ez nem érdekel” és a “10. kommentet írom a témában” között :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Vicgeordie
2021-06-23 07:17

Nem érzek ellentmondást és kérlek ne forgasd ki a szavaimat.

Dongatto
Dongatto
Reply to  Fetyke
2021-06-22 11:09

Egyetèrtek!
Valaki azèrt idegeskedik mert a vilàgnak nem mondhatja el hogy homàr? Kit èrdekel?
Mondjuk azon sem csodàlkoznèk ha valami folytàn a Raiders megvàlna tőle, persze valami teljesen màs indokkal. Ha nem is idèn, jövőre màr nem lesz a vegasi csapatban szerintem.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Dongatto
2021-06-22 12:21

Ezek után merjen tőle megválni bárki is…

Farubcek
Farubcek
Reply to  Dongatto
2021-06-22 14:24

Öregem, meg sem próbálod mélységében megérteni ezt az egész helyzetet, ugye?

“Valaki azért idegeskedik, mert a világnak nem mondhatja el, hogy homár?”
Nem. Hidd el, a legtöbben nem a világnak elmondani akarnák ezt, vagy a világnak megmutatni, vagy hasonlók. Csak enni egy vacsorát a párjukkal egy étteremben, vagy moziba menni együtt. Vagy belépni egy amerikai foci/bármilyen más sport öltözőbe, netán egy irodába/gyárba, és mesélni a hétvégi programjukról a párjukkal, ahogy egyébként mindenki más is teszi, anélkül, hogy emiatt bármi félnivalójuk lenne a közösségben betöltött szerepükre nézve.

Ez egy olyan napi probléma, aminek a médiában történő coming out a lehető legkisebb szelete. Sajnálom, komolyan nagyon sajnálom, ha te csak a felszínt látod ebből.

Dongatto
Dongatto
Reply to  Farubcek
2021-06-22 17:53

Tudod mit, igazad van nem is akarom megèrteni ezt az egèsz őrültsèget.
Nemszeretnèk jobban ebbe belemenni mert ez egy amerikai focis oldal nem “màsokkal” foglalkozò oldal.
Rèszemröl bőven elèg ennyi ebböl az egèszböl, nemszeretnèk csùnyàkat ìrni.
Köszönöm.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Farubcek
2021-06-22 15:41

Mert eddig egyik felsorolt dolgot sem tehette meg ugye?

Farubcek
Farubcek
Reply to  Fetyke
2021-06-22 15:49

“anélkül, hogy emiatt bármi félnivalójuk lenne a közösségben betöltött szerepükre nézve”

A legtöbben egyik felsorolt dolgot sem tehetik meg így.

Konkrétan Nassibra vonatkoztatva: nem, szintén nem tehette meg így. Hidd el, sokkal jobban járt egy bejelentéssel, mintha mondjuk paparazzi fotókkal került volna mindez címlapra.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Farubcek
2021-06-22 15:56

Akkor rájuk nem ugyanazok a törvények vonatkoznak, mint a többiekre?

Farubcek
Farubcek
Reply to  Fetyke
2021-06-22 16:32

Mi köze a törvényeknek egy közösségben betöltött szerephez? És itt a közösség nem csak a társadalom, hanem akár a csapat, a család, stb. is lehet, értelemszerűen.

Szerintem pontosan tudod munkahelyről/sportcsapatból/iskolából, hogy milyen egy kipécézett “buzinak”.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Farubcek
2021-06-22 17:07

Hát csak annyi, hogy amiket fölsoroltál, azokat még nálunk is biztosítja és garantálja a törvény mindenki számára. Szabadon, kirekesztés nélkül.
A közösségek értékrendjét pedig így nem lehet megváltoztatni. Ha valahol nem látnak szívesen, akkor nem kell oda menni. Azért ne csináljunk úgy, mintha a melegeknek ma akár csak Magyarországon (nem is nyugaton) lépten-nyomon kirekesztéssel, megbélyegzéssel kellene találkozniuk.
De! Azért mindennek van határa! Az elfogadásnak is. :D

piszokalfred
piszokalfred
Reply to  Fetyke
2021-06-23 07:01

Szerintem azok eddig is tudták. Általában nehéz nem észrevenni valakin a közvetlen környezetedben. Valószínűbbnek látom, hogy az időzítés nem véletlen a Pride hónap közepén, a kampány része..

Fetyke
Fetyke
Reply to  piszokalfred
2021-06-23 07:05

Na pontosan ez a bajom ezzel. Álszent módon azt mondja, hogy nem a hírnévért csinálja, de azért példakép szeretne lenni a fiatalok számára. A kettő együtt ritkán szokott menni…

piszokalfred
piszokalfred
Reply to  Fetyke
2021-06-23 07:23

És volt ott nem burkolt reklám is, a Trevor Project. Most hirtelen sokan úgy érzik majd, hogy adakozni kell, mert ha nem akkor homofób vagyok. Amúgy meg eszükbe nem jutott volna.Nekem nem a másként gondolkodókkal van bajom, hanem azzal, hogy hősként kellene kezelni őket, mert elmondják azt, amihez semmi közöm..

Tibor Fotó
Tibor Fotó
Reply to  Antal Kovacs
2021-06-22 07:45

Nyilván a Raiders öltözőjében mindenki nagy örömmel fogja fogadni. Kb. úgy mintha én bemennék egy ifi röplabda lánycsapat öltözőjébe és mondanám, hogy nyugodtan vetkőzzünk, öltözzünk, zuhanyozzunk együtt, ne zavarja őket a lehetőség, hogy a szememben potenciális szexuális partnerként is megjelenhetnek.
Ráadásul nem hiszem, hogy a Raidersnél 150 kilós, kétméteres, gettóban felnőtt feketék vagy pld. Richie Incognito olyan megértően fogják ezt fogadni. Aki csapatsportolt életében, az tudja, hogy egy férfi öltözőben ebből feszültség és balhé lesz.
Nyilván jön majd a válasz, hogy most is van ott egy csomó ilyen ember, csak nem vallja be a többiek előtt. De az nem ugyanaz.

Hobgoblin
Hobgoblin
Reply to  Tibor Fotó
2021-06-22 08:12

Ugyan mar, ezek a jatekosok profik, jatszottak mar gyerekverokkel, gyilkosokkal, Antonio Brownnal. Az is lehet hogy a csapattarsai mar eddig is tudtak. Attol hogy most nyiltan vallalja, semmi nem fog tortenni (mert azt sem szabad elfelejteni hogy biztos hogy tobb meleg jatekos is van, akirol a csapattarsaik tudjak csak nem vallaljak nyiltan). Eleg fura is lenne ha a “nem tolerans arcok” az oltozokben ugy mukodnenek hogy Tyreek Hill oke, de Nassib nem.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Hobgoblin
2021-06-22 09:39

“az oltozokben ugy mukodnenek hogy Tyreek Hill oke, de Nassib nem…”

Hát pedig erős a gyanúm, hogy így működnek. Gyerekverő és asszonyverő igen, köcsögök nem.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Fetyke
2021-06-22 09:42

Hernandez ugye….

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Bélabá a csótány
2021-06-22 10:00

Nekem is egyből a Netflixes doku ugrott be, meg az hogy ott miket mondott Ryan O’Callaghan a témáról

Everlast77
Everlast77
Reply to  Vicgeordie
2021-06-22 10:07

Nekem azért ott nagyon kilógott lóláb, hogy egy elmebeteg idiótából kvázi LMBTQSX mártírt csináltak. Ugye ez utólag ellenőrizhetetlen, messziről jött emberek meg azt mondanak amit akarnak.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Everlast77
2021-06-22 10:24

Sztem ezt a részt csak egy lehetséges adalékként próbálták hozzáadni az elmebajához/sztorijához, nem éreztem úgy, hogy önmagában ezzel akarnának bármit magyarázni vagy ezzel mosdatnák

Everlast77
Everlast77
Reply to  Vicgeordie
2021-06-22 10:57

Azért a végére csak ez lett kikerekítve, de lehet akkor csak nekem tűnt túl erősnek illetve erőltetnek ez a vonal.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Bélabá a csótány
2021-06-22 09:58

Winston is tudna mesélni ugye…

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Hobgoblin
2021-06-22 09:38

A “melegprobléma” már az NFL előtt megoldódik.
Egyetemi szinten még a progresszívebb edzők se vállalják be azt hogy egy LMBTQI személy miatt probléma legyen az öltözőben.
Nagyobb eséllyel recruitelsz egy homofób 4-5 csillagos QB-t, WR-t ,stb-t, mint egy szintén ilyen tehetséges meleg vagy más szexuális kisebbséghez tartozó embert.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Bélabá a csótány
2021-06-22 09:42

Épeszű homokos nem megy egyetemre amerikai focistának. Az nem az a közeg…

Farubcek
Farubcek
Reply to  Fetyke
2021-06-22 13:48

Na, épp ezért fontos ez a mai bejelentés.

És amúgy ez a legtöbb csapatsportban ugyanígy van. Épp ezért fontos minden ilyen bejelentés.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Farubcek
2021-06-22 16:23

Azért ez nem ilyen egyszerű. És mi van azokkal, akiket meg az zavar, hogy egy személy amolyan potenciális szexpartnerként méregeti őt a zuhanyzóban és az öltözőben? Az ő lelkivilágukkal nem kell törődni?
És mielőtt azzal jönnél van ahol például kifejezetten előny a ferdehajlam. Nem véletlen, hogy a divatdiktátorok és a sylistok nem nyálcsorgató herterokból kerülnek ki döntő többségben.

Farubcek
Farubcek
Reply to  Fetyke
2021-06-22 16:41

Ez egy valid érv. Magam sem tudom a jó megoldást, és nálunk is volt ebből kérdéses szituáció anno gimiben. Amiben biztos vagyok, az az, hogy a teljes kirekesztés nem jó válasz erre (sem). A hogyan – na ez a jó kérdés.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Farubcek
2021-06-22 16:57

Pedig én meg azt gondolom, hogy ha te vagy a kisebbség, akkor neked kell alkalmazkodnod. Figyelemmel kell lenned a többség érdekeire és igényeire. És ha ez azzal jár, hogy ha az indokolt, akkor te kirekesztésre kerülsz bizonyos helyekről, körökből, akkor azt is el kell tudnod fogadni.
Egy ehhez hasonló példa: a színtévesztőket is kizárják egy csomó szakmából, mégis tök rendjén valónak tartja ezt mindenki. A színtévesztők sem reklamálnak hogy de ők mégis mozdonyvezetők, távközléstechnikusok, stb akarnak lenni. Megtalálják a helyüket az élet számukra nyitott területein.
Én abban hiszek, hogy egy normális társadalomnak ehhez hasonlóan kellene működnie. Ha valaki eltér a többség életvitelétől, értékrendjétől, akkor hagyják békén és élhesse ettől még nyugodtan az életét. Mindaddig,amíg ezzel nem zavarja mások, mondjuk a többség normális, megszokott és főként védendő érdekeit. Indokolt esetben pedig igen is a kirekesztés is teljesen elfogadható (szerintem tök idevágó példa: egyetlen jóérzésű apa sem szeretné, hogy a 10-12 év körüli lányát bukott, magát nőnek valló fiatal férfiak stíröljék, esetleg molesztálják tornaórára való átöltözés közben). Egy normális társadalom a fékek és ellensúlyok alapján működik jól, amint az egyik oldal túl sokat akar követelni, vagy a másik oldal semmit sem akar lehetővé tenni megborul minden.

Snagal
Snagal
Reply to  Fetyke
2021-06-22 17:45

sarkítottabb példa nem volt a polcon? :)
“szerintem tök idevágó példa: egyetlen jóérzésű apa sem szeretné, hogy a10-12 év körüli lányát bukott, magát nőnek valló fiatal férfiak
stíröljék, esetleg molesztálják tornaórára való átöltözés közben”

-a buzik bukottak? vagy hogy jön ide a tanulmányi eredmény?
– a “jóérzésű apa”ként örülhetek ha jeles tanuló zaklatja a lányom? :)
– tényleg azt gondolod valaki csak azért nőnek vallja magát, hogy az öltözőben egy két puncit megleshessen? még a legnagyobb geek kockáknak is van jobb módja ennél, hogy női társasághoz jussanak bakker :D
– bezzeg a kultúr heteró árja férfiak nem stírölnek és zaklatnak nőket :)
– te amúgy csak azért nem zaklatsz nőket mert másik öltözőben vannak? :)

Tényleg, baromira ide vágó példa volt, well done :) van még? :D
Tök függetlenül attól mit gondolok az egész témáról ez irgalmatlan baromság volt.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Snagal
2021-06-22 20:41

Látom sikerült megragadnod a lényeget:

– buzikról speciel a példában szó sem volt. kicsit homofóbnak tetszik lenni.:)
– természetesen “jóérzésű apaként” annak sem kell örülnöd, ha jeles tanuló zaklatja a lányodat. De te is tudod, hogy nem ez volt a lényeg.
– tényleg azt gondolom. A gyerekek nagyon könnyen választják a könnyebb utat, ha felkínálják nekik. És bizony ha ez egy általános dolog lesz, akkor a kockáknak sem lesz más lehetőségük, mint beállni a sorba.
– de stírőlnek. De legalább nem alakoskodnak. És ami még fontosabb, nem tévesztik meg a könnyen befolyásolható kiskorúakat. Róluk minden kislány tudja, hogy vigyázni kell velük. De szegény másokról nem fog tudni (eleinte) semmit. Mire meg igen, nagy valószínűséggel már késő lesz.
– Nevethetsz. De bizony kisfiúként stíröltük és zaklattuk is őket. Meg is kaptuk ezért a magunkét a tornatanártól. Viszont visszautalnék, hogy ez esetben tudták a lányok is, hogy miről van szó és működhetett bennük a kialakult védekezési ösztön.

És biztos ez a példa volt a mondandóm lényege. Örülök, hogy sikerült megragadni, belekötni és kiforgatni azt. Csak így tovább. És akkor írok még példákat csak a szórakoztatásodra. :)

d zoli
d zoli
Reply to  Tibor Fotó
2021-06-22 08:49

Képzeld milyen nehéz lehet incognitonak együtt élnie a bekattanós énjével. Ehhez képest viszonylag egyszerű feladat, hogy ne kérdezze meg Nassibtól “hogy van az asszony?”

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Tibor Fotó
2021-06-22 12:21

Hát mostantól az edzésen legfeljebb csak Derektől felfelé sackkelheti Carrt.

ThySoul
ThySoul
Reply to  Antal Kovacs
2021-06-22 11:41

Félreérted, örülök neki hogy úgy érezte most már bevallhatja a dolgot

A gond szerintem az hogy itt nme állt meg a marketing gépezet a ligánál. Reggel néztem rá, akkor volt 5 hír róla a Facebook oldalon, ami szeritnem bőven sok és gondolom azóta folyamat bővül.
Mondja el hogy meleg, gratuláljon a liga hogy elég bátor volt ehhez és kész, viszont a nonstop arcba tolással (ami az egész LMBTQ-ra jellemző) pont az ellenkezőjét érik el annak amit akarnak

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  ThySoul
2021-06-22 13:39

Persze, de sajnos itt is a srác kapja az ívet e miatt.. – ezért is fontos ez a nyilatkozat, és hogy mi a jelentősége. De igen, túl tud tolni a média dolgokat, de ez is lecseng majd, és lesznek más hírek, amik túl lesznek tolva és amiken szintén simán tovább lehet majd görgetni, ha nem érdekel :)

ThySoul
ThySoul
Reply to  Antal Kovacs
2021-06-22 14:06

Azért a magyar internetezőket nem venném az amerikai hozzáálláshoz :D

Amit láttam neten mindenki tök elfogadó vele eddig odakint, viccelődni is csak a csapattal viccelődtek nem vele. Ott azért ilyen szempontból más világ van, az LMBTQ jóval megszokottabb dolog mint szerény kis hazánkban

Fetyke
Fetyke
Reply to  ThySoul
2021-06-23 06:47

A látszat ne tévesszen meg. Odakint egyszerűen törlik vagy már eleve meg sem jelenítik azokat a hozzászólásokat, amiket itthon még nem minden esetben…
Azért ha olyan jó lenne a helyzet Amerikában, mint ahogy az ottani hozzászólásokból gondolnánk, akkor mi szükség is lett volna erre a bejelentésre?

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  ThySoul
2021-06-22 14:39

Várjál már! Egyszer közölte, hogy meleg. Ennyi. Arról nem tehet, hogy nem egyetlen újság létezik a földön és több is meg merészeli írni, akár a Facebook felületén is.

ThySoul
ThySoul
Reply to  Kopi3.14
2021-06-22 14:41

De nem is őt szóltam meg :D

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  ThySoul
2021-06-22 16:57

Továbbra is: akkor csak egy portál, újság számolhasson be róla, hogy ne legyen az arcodba tolják érzésed?

Fetyke
Fetyke
Reply to  Kopi3.14
2021-06-22 17:03

Akkor még egyszer! A magán életet magán életként kell élni. Az insta nem az a platform. Mi is tudjuk, te is tudod, hogy nem az volt a cél, hogy szomszéddal vagy a csapattársakkal ezt közölje. hanem pontosan az, hogy az újságok ezt megírhassák. Azt is tudjuk, hogy ők nem az instáról szereztek erről tudomást először.
Nem kell titkolni a nemi beállítottságot, de nem kell kérkedni sem vele. Élni kell nyugodtan, boldogan.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Fetyke
2021-06-22 21:27

Általában nekik a nyugodt boldogan élés csak nagy lemondásokkal sikerülhet, hála a többségi társadalomnak. Ennek az eléréséhez szükséges, hogy látható legyen, mennyien vannak ÉS nem rossz emberek.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Kopi3.14
2021-06-23 06:37

Nassib az élő cáfolata a hozzászólásodnak. Nyugodtan és boldogan élt lemondások nélkül. Nem értem miről beszéltek…

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Fetyke
2021-06-23 06:55

És azt honnan tudjuk, hogy nyugodtan és főleg boldogan élt eddig? Családtag, netalán szomszéd?

Fetyke
Fetyke
Reply to  Vicgeordie
2021-06-23 07:03

A cikkben benne van, hogy mennyire támogatta őt a családja és a barátai.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Fetyke
2021-06-23 07:17

Persze, de ez nem az jelenti, hogy nyugodt és boldog élete lenne, sőt. Támogatni azt szokás és kell, aki nehézségekkel küzd

Fetyke
Fetyke
Reply to  Vicgeordie
2021-06-23 07:32

Na de miben támogassam? Abban hogy meleg? Egészségére! Abban, hogy példakép akar lenni csak azért, mert meleg? Bocs, de nem. Abban hogy a teljesítményével akar példakép lenni melegként? Akkor hajrá! Szerezzen 10+ sacket minden évben, és máris példakép lesz.
És azért nagyon élek a gyanúval, hogy a magyar családok 99,9%-a, de még az amerikaiaknak is a 3/4-e jóval nagyobb nehézségekkel küzd mint ő az évi több, mint 8 millió dolláros fizetése mellett.

bjeela
bjeela
2021-06-22 07:16

“Úgy ütsz, mint egy lány…
Nem lehetsz ennyire béna, hogy már hatodszor leejted a szappant a tusolóban?”

Amúgy nagyon hasonlít a ficere Gronkra.

Everlast77
Everlast77
2021-06-22 10:03

Meccsen is fogja kapni a savat tuti az ellenféltől: Figyeljétek a b*zit, betörésre készül :D

Fetyke
Fetyke
2021-06-22 09:53

“Nassib bejelentését a közösségi médiában a társak, a Raiders és Roger Goodell is pozitívan fogadta.”

Azért ne csodálkozzunk, ha a koronavírus elleni védekezés jegyében a Raiders öltözőjében a jövőben már csak minden harmadik helyen lehet majd öltözni. :D

Tibor Cseh
Tibor Cseh
Reply to  Fetyke
2021-06-22 19:41

Vagy a szuszpenzort nem csak elöl fogják majd viselni.

Pizsama
Pizsama
2021-06-22 10:45

Teljesen helyesen cselekedett és maxi respect.
Reméljük tényleg eljön az idő, mikor már nem lesz hírértéke, hogy meleg játékosok is vannak az NFL-ben.

Farubcek
Farubcek
Reply to  Pizsama
2021-06-22 13:46

Ennyi!

Tibor Cseh
Tibor Cseh
2021-06-22 13:34

“Azt mondta, hogy elég visszahúzódó ember, így nem a hírnévért csinálja, hanem mert fontos, hogy a fiatalok lássanak példákat maguk előtt.”
Egy homokos miért kéne,h példa legyen a fiataloknak?Mondjuk negatív lehet.

Bandi
Bandi
Reply to  Tibor Cseh
2021-06-22 15:10

Hogy ők is felmerjék vállalni és hogy ne éljenek emiatt kettős életet.(lásd Szájer)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Bandi
2021-06-22 15:29

Hagyjuk az olcsó kampánydumát! Szájer nem élt kettős életet. Mindenki tudta róla, hogy homár, akire az tartozott.
Ezzel az erővel akkor a fiatalok akár szavazhatnának is nem?

Bandi
Bandi
Reply to  Fetyke
2021-06-22 17:14

Miért kéne rád szavazni? Főleg egy Vikings szurkolóra.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Bandi
2021-06-22 17:54

Rám nem kell szavazni. Mi vikingek elvesszük ami jár nekünk

Farubcek
Farubcek
2021-06-22 14:27

Hű, ez fontos bejelentés, le a kalappal a fickó előtt.

Mondjuk más sportágakban azt látni, hogy egy-egy ilyen kiállásnak nem lesz nagyobb következménye. Fociban pl. Hitzlsperger előbújása óta nem emlékszem senkire, pedig annak is vagy tíz éve. Hátha most!

Ferenc Lopós
Ferenc Lopós
2021-06-22 18:55

Deshaun Watsonnak is egy jó kis menekülő út lenne. ;)

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Ferenc Lopós
2021-06-22 19:04

Még valami díjt is kapna.

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  Ferenc Lopós
2021-06-24 14:29

kevin spacey-nek is nagyon bejött :)

Tibor Cseh
Tibor Cseh
2021-06-22 17:54

Nem azt kellett volna bejelenteni,h meleg,hanem h ferdehajlamu.Az idojaras lehet meleg,egy szemely is,csak arra azt mondjuk.h lazas,vagy hoemelkedese van.

gyeek
gyeek
Reply to  Tibor Cseh
2021-06-22 18:40

Persze… Ismét nagyot domborítottál.

chester
chester
Reply to  Tibor Cseh
2021-06-22 18:39

A ferdehajlamú az nem a pedofil? Vagy ez valami törvény majmolás?

Tibor Cseh
Tibor Cseh
Reply to  chester
2021-06-22 19:25

Az angolban is a heteroszexuális az “straight”.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  chester
2021-06-22 19:06

“Az indoklásban előhoztak egy hasonló, 1967-es ügyet. Akkor enyhítő körülménynek tekintették, hogy pont egy „ferde hajlamú” férfi közeledett későbbi gyilkosához, aki emiatt vesztette el az önuralmát. ”

https://444.hu/2020/01/17/a-gyori-birosag-egy-50-evvel-ezelotti-ferde-hajlamuakat-emlegeto-itelet-alapjan-enyhitette-egy-gyilkos-bunteteset

Sekler
Sekler
2021-06-23 06:07

Szigorúan a témához jól tette h vállalta önmagát.
Példaértékű ,amit követni fognak sokan és nem feltétlenül az NFL játékosokra gondolok.
Szerintem sokkal jobb valamit felvállalni mint rejtegetni mert a rejtegetés frusztrációhoz vezet , innen egy lépés a düh , a hamis mártíromság és az erőszak bármilyen formája legyen az saját maga vagy mások ellen.

Végigolvasva a kommenteket csak pár gondolat

-a diszkrimináció elitélendő így a pozitív diszkrimináció is.
Konkrét példa : egy Amerikába élö ismerős mesélte h ha hárman bemennek egy állásinterviura és közülük egyik szinesbőrű , a másik kettő feláll és hazamegy.
Egyszerűen egy cég sem meri vállalni h megkülönböztetéssel vádolják függetlenül a jelöltek kvalitásaitól. Biztosan vannak kivételek de ez a trend odaát . És ez még a BLM mozgalom előtti story.

– természetesen mindenkinek vannak jogai és harcolni is kell értük , de van fontossági sorrend is . A fontossági sorrendet a politika és a média “egyengeti” . Most a BLM és az LMBQT a sláger …
Annak nincs hírértéke ha napi 5000 afrikai gyerek hal éhen és kampányolni sem lehet vele.
Csak amennyi lóvét elsikkasztott a BLM vezetősége elég lett volna többezer gyerek megmentésére…

Ne legyünk naívak.

piszokalfred
piszokalfred
2021-06-23 07:32

Egyébként Nassib innen kezdve játszhat női aréna foci csapatban is ? :) https://mandiner.hu/cikk/20210621_lesz_transznemu_sulyemelo_a_tokioi_olimpian

Józsi14
Józsi14
2021-06-23 07:24

Tökéletes megoldás arra, hogy elterelje a figyelmet a valós problémáról a Földön. (klímaváltozás)

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

84
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x