Connect with us

Érdekességek

Watson szintű irányítóval lehetetlen ilyen rossz mérleggel végezni

Ha egy irányító MVP-közeli szinten játszik, akkor az szinte kivétel nélkül azt jelenti, hogy az adott csapat is a legjobbak között van. Kivéve ha a 2020-as Texansról van szó, amely nem hogy a legjobb csapatok közt lett volna, hanem egyenesek a legrosszabbak közt volt. A houstoniaknak ugyanis sikerült összehozniuk egy csúfos 4-12-es mérleget úgy, hogy közben Deshaun Watson top5-ös szinten játszott.

Az NFL történetében mindössze négy olyan irányító volt, aki egy szezonban 4500+ yardot passzolt, dobott mellé 30+ touchdownt és kevesebb mint 10 interceptiont, emellett passzonként legalább 8,5 yardot haladt előre (via PFT).

  • Peyton Manning 2004-ban, amikor a Colts 12-4-gyel végzett.
  • Aaron Rodgers 2011-ben, amikor a Packers 15-1-gyel végzett.
  • Matt Ryan 2016-ban, amikor a Falcons 11-5-tel végzett.
  • És Deshaun Watson 2020-ban, amikor a Texans 4-12-vel végzett.

A Texans idén a 12 vereségéből nyolcszor kapott ki úgy, hogy Watson minimum 25-ször passzolt és 100 felett volt a passer ratingje. Soha senki nem kapott ki így ötnél többször egy idényen belül. Watson a PFF értékelése alapján idén a harmadik legjobb irányító volt a ligában. A top7-ben Aaron Rodgers, Tom Brady, Patrick Mahomes, Josh Allen, Russell Wilson és Ryan Tannehill végeztek, és mindannyian rájátszásba jutottak legalább 11 győzelmet szerezve.

Kvázi lehetetlen ilyen rossznak lenni ilyen jó irányítójátékkal. A Texansnak viszont sikerült. Ráadásul a kilátások sem valami jók, hogy javul a keret Watson körül, ugyanis nincs első- és második körös pickje a csapatnak és a hetedik legrosszabb helyzetben van a Texans a fizetési sapkát tekintve is, a jelenlegi $176 milliós kalkulációk szerint a houstoniak $17,7 millióval lépnék túl a fizetési keretet, tehát tisztogatásokra lehet szükség csak ahhoz, hogy beférjenek a sapka alá.

139 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
139 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ahanem
ahanem
2021-01-07 09:13

jó, de watson nem top10 qb, ezt mindenki tudja.

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-01-07 09:56

Ha az lenne rájátszásba juttatta volna a csapatát.

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-01-07 10:07

simán konferenciadöntőben lenne a texans

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-01-07 11:14

Nyugi! Az idei éve alapján már elcserélném rá Cousinst (eddig is erősen elgondolkodtam volna rajta). :)

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-07 12:39

Csak a család meg ne tuggya, hogy baszakszol az unokatezsvérekkel. Tudod, ezek a vikingek…

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-07 10:12

A három teljes szezonjából kécccer bevitte és az elsőt leszámítva egészen meglehetősen jáccott. DW egy rohattjó QB és pl. egy SPaytonnál vagy a Rozmárnál már meglenne az MVP címe és a gyűrűje. BoB komoly hátráltató tényező volt…

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-07 11:14

Részben csak vicceltem!
Valóban nagyon jó QB DW.

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-01-07 13:06

azért kellett egy kis idő, na :D

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2021-01-07 10:09

Őőőőőő… de.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
2021-01-07 10:12

Watson tényleg egy nagyon jó QB, szerintem simán top 5. Viszont azért más perspektívából is lehet nézni ezeket a számokat: ha a defense miatt állandó hátrányban van a csapat, és menni kell az eredmény után mert 17-0-ra vezet a 2. negyedben az ellenfél, az OL pocsék a futás blokkolásban, így azzal amúgy se lehet haladni, de van egy jó QB gyors célpontokkal, akkor az össze fog hajigálni ennyi yardot. Csak hát ugye hiába a szerzett 28 pont a bekapott 30+ mellett…

katonadani
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-07 10:21

nem is a yard a fontos, mert az tényleg ebből is fakad. de a TD/INT arányt, a passer ratinget és a pff értékelést már nem segíti, hogy folyton menni kellett az eredmény után. sőt, ez elvileg negatív irányba befolyásolhatja, hiszen több kockázatot kell vállalni, több hiba lehet

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  katonadani
2021-01-07 10:29

Igen, én alá is írom hogy ő egy top 5, ha nem top 3 QB, ha lenne mögötte csapat, akkor lehet kevesebb yarddal, de több W-vel állna. Rodgers is sok meccset lehoz kevés passzal, de azok pontosak, és elegek ahhoz, hogy a GB-nek ne kelljen rohannia. De a Packers sokkal komplettebb csapat. Sajnos a BoB féle ámokfutások után nehéz lesz építkezni, sajnálom őt.

ahanem
ahanem
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-07 10:40

a szerződést aláírta, nem kell sajnálni

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  ahanem
2021-01-07 10:47

Nyilván nem szakad meg a szívem érte, nem is attól féltem, hogy ne tudná fizetni a számláit, de sikeresebb lehetne más környezetben. Olyan, mintha elmennél kamionosnak, tök jó fizetésért, de a cég nem költene eleget a járműállomány karbantartására. Felvennéd a fizetést, nem neked okozna kárt, hogy állandóan meg kell állni javítani, de azért frusztrálna, hogy nem vagy annyira hatékony, mint tudnál lenni.

ahanem
ahanem
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-07 10:53

megoldás: nem mész el kamionosnak, vagy nem ahhoz a céghez.

tudta, hogy milyen csapathoz ír alá, ha úgy gondolja, hogy neki a több pénz és a lehetőség arra, hogy megmutassa, ebből a helyzetből is playoff contender csapatot csinál, hát hadd csinálja.

nyilván mondhatta volna azt is, hogy tageljetek aztán amikor lehetőségem van rá, akkor lelépek a csába

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  ahanem
2021-01-07 10:57

Igen, ebben teljesen igazad van, lehet ő kevésbé sajnálja a szituációt mint én :) Álldogál a lerobbant kamion mellett és leszarja mikor hova ér oda :D Inkább a Texans fan-okat lehet sajnálni e miatt…

Szerintem a Tag az nem olyan jó játék, mint néha aminek tűnik, lásd Prescott helyzetét..

ahanem
ahanem
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-07 13:06

én őszintén remélem, hogy Prescottnak sikerül valahogy eljönnie Dallasból.

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2021-01-07 11:05

Naaaa, azért az a Texans két éve és még tavaly sem volt olyan hú de pocsék banda, főleg egy DHopkinssal és akkor még egy egészen meglehetős védelemmel. Lehetett reménykedni, hogy hátha. Akkor még nem tűnt hülyeségnek aláírni és sose felejtsd el, hogy egy QB tizenéven át tartó karrierje sem garantált, elég egy sérülés és hopp, már vége is. Be kell biztosítani magát anyagilag, ha már idáig eljutott. Szerinted Burrow miért ment el Cincinnatiba?

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  bjeela
2021-01-07 11:09

Watson most szeptemberben írta alá: https://www.nfl.com/news/texans-qb-deshaun-watson-agrees-to-4-year-160m-extension
Ekkor már nem volt ott Hopkins és BoB se volt kirúgva még. Persze meglehetett az optimizmus a jövőt illetően, de azért a 9 számjegyű dollár biztos segítette, abban hogy optimista legyen.

bjeela
bjeela
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-07 11:12

Jó, de ettől még a szezon előtt Hopkins ellenére is PO-ba várták ezt a bandát ismét. És mégecccer: a tuti az, ami a zsebedben van.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2021-01-07 13:05

mert ők draftolták, és nincs egy sb győztes bátyja
azt meg nem mondtam egy szóval se, hogy akkor vetminért menjen játszani, és de, hülyeségnek tűnt már akkor is, mert épeszű GM nem csinál olyat, mint a Tunsil-trade, az már egy elég tiszta indikátor volt akkor is.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-07 11:19

Azért ne túlozzunk.
top3 QB? Wilson körül mióta nincs csapat és mégsem 4-12-es szezonokat hoz. Vagy el tudod képzelni, hogy egy ARod 4-12-es szezont hozzon le?
Kezeljük helyén azért dolgokat.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-07 11:21

Fetyke, ne rakd már rá a QB-kra a vezetés, GM, edzői kar és a komplett csapat terhét. ;) Nehogymá Wilsonon vagy ARodon múljon a 4-12 vagy 12-4, mert rögvest sírva fakadok.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-07 11:29

Eddig BoB edzőnek nem volt olyan nagyon szar (idézet Danitól finomítva, mert ő kifejezetten jónak mondta emlékeim szerint)…
Ha a Looser FC-ben játszol, akkor nem lehetsz te a király.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-07 12:29

Jó, igazad van, én is védtem néha BoB-t, hogy azért mégiscsak mindig beevickélt vele a csapat a PO-ba, de közben meg a vak is látta, hogy a túlzott dominanciája, egója terhére volt a csapatnak. És ezt sokan megsínylették. Watson is.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fetyke
2021-01-07 11:21

6-9-1-et sikerült már neki egyszer :D jó nem top 3, de top 5 azért szerintem megvan (de ez nagyon szubjektív dolog), mert jó. Csak hát ez egy csapatsport, ebből is látszik, hogy így se tudott Watson sokat nyerni…

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-07 11:23

A PFF értékeléseb nem látok bele. :)
A többit dehogynem segíti. Egyrészt ha menni kell az eredmény után eleve nem futójáték jön, hanem passz, azaz van lehetőséged megmutatni magadat. Másrészt a garbage time-ban azért már az ellenfél sem védekezik olyan feszesen. És gyanítom abból is volt bőven idén a Texansnak is.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-07 11:27

Persze, menni kell az eredmény után, az idő kevés, ezért rizikózol, kapkodsz, a hülye OC-d korábbi ökörségeit kell helyrehoznod, mert megint szar gameplant rakott össze, olyan lukakba is belevágod a lasztit, ahová korábban nem, etc, etc. De mint látható, ezt is jól csinálta, túl sok INT-je nem volt.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-07 11:34

Ha jól csinálja a dolgát az irányító, akkor nem kell mindig az eredmény után rohangálni, mert már az elejétől termeli a pontokat a támadó sor.
Csak hogy még egy nevet bedobjak. Brees mögött is volt hulladék védelem (jó) pár évvel ezelőtt, amikor csak úgy tudtak meccset nyerni a szentek, hogy több pontot kellett szerezni az ellenfélnél. És nem emlékszem 4-12-es szezonra.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-07 12:26

Ki is volt akkor a Szentek főedzője? Csak nem valami SPayton? Mert már aszittem, hogy BoB…

Te is pontosan tudod, hogy ez kicsit sántító párhuzam. De értem, mire akarsz utalni és igen, egy jó QB mindent elbír. De azért nem baj, hogy a jó QB-nek jó HC-ja, jó OC-ja, jó támadó társai vannak. És úgy mellesleg ennyire pocsék védelme sosem volt a szenteknek Bríz és Payton alatt. Pardon, hazudok, volt: háromszor és mindháromszor 7-9-es szezont csináltak. Viszont Payton és bríz alatt sosem voltak 10-en kívül a támadók. Houstonban meg sosem voltak 10-en belül. És ez nem csak, sőt, főleg nem Watson miatt volt így. De ezt szintén tudod.

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-01-07 13:03

helyette volt 7-9, ami rosszabb, mert a draft is el van baszva vele :DDDDD

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-01-07 13:15

Mert ezzel a 4-12-vel most akkorát nyert a drafton a Texans. :DDDDD

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-01-07 14:10

hát na, a sportdöntőbíröságon csak megtámadnám a finst

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-07 10:29

Attól hogy állandóan hátrányból dobál, még lehet ritka szar irányító fele ennyi yarddal és háromszor ennyi int-el, de nem az. Watson legalább akkora zseni irányítóként mint Mahomes, csak ő egy sokkal rosszabb rendszerben vitézkedik.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Debreceni József
2021-01-07 10:30

Nem is azt írtam, hogy ő rossz QB, hanem hogy a sok yardot sajnos a nem optimális környezet is okozza.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-07 11:29

A baj csak az, hogy a 0-17-ért nem lehet lerúgni a felelősséget. Mit csinál addig az irányító, amíg a védelem nyel 17 pontot?

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fetyke
2021-01-07 11:32

akkor még azt hiszik, hogy tudnak futni és nem kell mindent a QB-ra tenni… :D :D :D (amennyi Texans meccset láttam idén ez jött le.. :) )

Fetyke
Fetyke
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-07 11:32

3 és hosszúra csak passzoltak azért már akkor is. :DDD

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fetyke
2021-01-07 11:34

rozsdás volt az elején, nem tudom.. :D érdekes lenne visszanézni 1-2 meccset, hogy mi ment félre.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-07 13:45

Csak hogy könnyű legyen a QB-nak és nehezen kiismerhető a védelmek számára…

bjeela
bjeela
2021-01-07 10:19

Most akkor képzeljük el Watsont Shanahan, SPayton, a Rozmár… kezei alatt. Ugyehogy máris elit QB. A takonypóc így is 104,5-ös karrier rétinggel áll, amivel veri ARodot, RWilsont és második evör(jó, még kölyök, koszos három teljes szezonnal, romolhat bőven, pláne ilyen csapatban, de akkor is, kezdő QB-ként egyedül Mahomes jobb nála). Hasonló korban senki nem volt ilyen korábban, mint ő és Mahomes.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-07 11:39

Szerintem az nem kérdés, hogy nevezhetjük e elitnek. Mert az.
Csak amikor QB rangsort állítunk fel, akkor ezer és még néhány szempontot figyelembe lehet venni. És attól függően, hogy melyiket helyezzük kicsit az előtérbe más-más sorrend jön ki. Nyilván a szempontok többsége alapján simán top5 irányító DW az idei éve alapján. De azért vannak olyanok is, amik árnyalják, rontják ezt az összképet némileg.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-07 12:19

Most őszintén, te mennyire lennél lelkes egy tavaly(2019, hogyrohaggyonmeg) még PO-ba jutott és idén(2020) is PO esélyesnek kikiáltott csapat vezéreként, hogy kivéreztetik a bandát, amit vezetsz, a főnök, miután összecseszett mindent lelép és a romokon állva senki se tudja, mit csináljon, se a GM, se a HC, se a hülye tulajdonos, se senki és mindenki tőled várja, hogy azért ennek ellenére te legyél a vezér, a megmentő, miközben minden lépésnél felbuksz a romhalmazban? Azér nehogymár mindenért ő legyen a felelős…

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-07 12:43

Ha annyi pénzt kapnék mint Watson, akkor nagyon lelkes tudnék lenni. Ezek a srácok ezért kapják a nem kevés fizetést.
És ha ti jöttök azzal, hogy más/jobb edzők alatt mire lenne képes Watson (ami igaz is), akkor én meg jövök azzal, hogy azért abból a csoportból nem volt akkora nagy szám az elmúlt 2 évben PO-ba jutni. Ha példáula Texanst áttettük volna hozzánk a Lions helyére, akkor mindenről beszélgethettünk volna csak PO-ról nem nagyon.
Én nem mondom, hogy mindenért ő lenne a felelős, de azt sem mondhatjuk, hogy tökéletesen megoldotta a feladatás és semmiért sem kell felelősséget vállalnia.
Példa: Játszottak Watsonék egy meccset idén a Bears ellen, lehet emlékszel rá. :) Statisztika alapján Watson jól játszott. 70%-os passzpontosság (21/30), nem dobott INT-et, nem egész 102-es nagyon jó rating, még futott 38 yardot is 5,4-es átlaggal. És mindez elég volt 7 azaz 7 pontra az egész mérkőzés során. Mindezért csak BoB, a védelem, a nem létező GM lenne a felelős? 9 támadó drive-ból 1 TD és más semmi, és akkor erről nem tehet az irányító?

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-01-07 13:03

én spec nem láttam azt a meccset, nem tudom, hogy hány elejtett passz volt, mennyi futást hívtak, vagy a passzjátékok közül mondjuk mennyi volt olyan, amit csak koetter hívna és a 4 elkapóból 4 ugyanarra az egy pontra fut pl

a statisztikák egy bizonyos pontig jók, de nem árulnak el mindent (de asszem volt fumblija is nem? az mondjuk elég fontos dolog, de megint lehet, hogy az 5 olből 2 nem csinált semmit az egész playben)

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-07 13:40

Jó, akkoriban a védelmünk még egészen meglehetős volt. Kérdezd meg Tibi bácsit. Most meg…
Persze stimmel, valóban kevés az a 33 TD, amit összehajigált idén a futott 3 mellé, de hát nem lehet mindenki MVP Trub. Nem hiába nem kellett nekünk, mert már akkor is volt eszünk. És iszunk is…

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-07 12:43

Ha annyi pénzt kapnék mint Watson, akkor nagyon lelkes tudnék lenni. Ezek a srácok ezért kapják a nem kevés fizetést.
És ha ti jöttök azzal, hogy más/jobb edzők alatt mire lenne képes Watson (ami igaz is), akkor én meg jövök azzal, hogy azért abból a csoportból nem volt akkora nagy szám az elmúlt 2 évben PO-ba jutni. Ha példáula Texanst áttettük volna hozzánk a Lions helyére, akkor mindenről beszélgethettünk volna csak PO-ról nem nagyon.
Én nem mondom, hogy mindenért ő lenne a felelős, de azt sem mondhatjuk, hogy tökéletesen megoldotta a feladatás és semmiért sem kell felelősséget vállalnia.
Példa: Játszottak Watsonék egy meccset idén a Bears ellen, lehet emlékszel rá. :) Statisztika alapján Watson jól játszott. 70%-os passzpontosság (21/30), nem dobott INT-et, nem egész 102-es nagyon jó rating, még futott 38 yardos is 5,4-es átlaggal. És mindez elég volt 7 azaz 7 pontra az egész mérkőzés során. Mindezért csak BoB, a védelem, a nem létező GM lenne a felelős? 9 támadó drive-ból 1 TD és más semmi, és akkor erről nem tehet az irányító?

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  bjeela
2021-01-07 17:33

Más vonal: lassan LaFleur is emlegethető mint offensive master mind, első 2 szezon 26-6 az alapszakaszban. Nagyon jó rendszert épített Rodgers köré, megvárnám a 3. évet ehhez a titulushoz, de érik a cím.

katonadani
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-07 17:34

yep. egyébként ugyebár ugyanaz a rendszer, mint 49ersnél vagy Ramsnél, csak itt van egy elit irányító, többinél meg közel sincs :D

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  katonadani
2021-01-07 18:16

Ha már szóba került Shanahan. Értem hogy folyton sérült a csapat, de egyelőre a SB inkább rendhagyó dolog volt, mint norma. Nála mikor kell elkezdeni azon agyalni, hogy mégse annyira jó HC, mint amennyire zseniális OC? Mert a rendszere páratlan, de valahogy sose akakr kijönni a lépés. #showerthought

katonadani
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-07 18:16

soha :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-07 19:53

Azért rohadt nagy mázlija volt a Chiefs-nek a döntőn, illetve volt egy kivételes QB-ja és egy még kivételesebb elkapója. Normál esetben az a Chiefs kikapott volna, de Mahomes és Hill nem normális. Mahomes pocsékul játszott, mégis MVP lett. Jogosan. Na, ez a csoda, illetve ez az elit QB. És ilyenje nincs Shanahannek. Ha lett volna, akkor a Rozmár még mindig áhítozna a gyűrűért.

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2021-01-07 19:52

Na, erre íródott a felvetésem. Egyik sincs meg a másik nélkül. Hiába vagy zseniális HC-OC-DC, akinek káprázatos rendszere van, ha nincs hozzá elit játékos, aki végre is hajtsa a tervet és fordítva.

bjeela
bjeela
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-07 19:49

Nem véletlenül van kipontozva, vannak még tehetséges edzők.

pritek
pritek
2021-01-07 10:32

Na ezert nem csereltunk fel erte. Tudtuk, hogy csak magara gondol. Ha jok is a szamai, a csapatat sehova nem viszi makd el. Fogadjunk, hogy a yardok felet maganak dobta. Onzo diszno.

bjeela
bjeela
Reply to  pritek
2021-01-07 10:34

Nem a felét, az összeset. És még blokkolt is magának. De ez még csak haggyán, mert még futott is. Szarházi…

pritek
pritek
Reply to  bjeela
2021-01-07 10:39

Na akkor nem csak nekem tunt fel, jol van.

bjeela
bjeela
Reply to  pritek
2021-01-07 10:45

Szerintem is jól döntöttetek. A futóbolond kertitörpe többet ér. Ahogy Trub is nekünk.

bjeela
bjeela
Reply to  pritek
2021-01-07 10:45

Szerintem is jól döntöttetek. A futóbolond kertitörpe többet ér. Ahogy Trub is nekünk.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2021-01-07 12:55

mondjuk a törpe más volt MVP beszélgetésekben, azért ez megsüvegelendő teljesítmény.

ahanem
ahanem
2021-01-07 10:36

watson helyére nem akarnak draftolni? simán visszacserélhetnének az első körbe

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  ahanem
2021-01-07 10:37

4 évnyi első kört adnék érte, meg még talán 2 második kört is.

ahanem
ahanem
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-07 10:48

3. köröst se utasítok vissza, az is jöhet még pluszba

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  ahanem
2021-01-07 10:49

Had menjen.

bjeela
bjeela
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-07 12:37

Tudtam én, hogy valahonnan ismerős vagy. Te is ott képezted magad a Soldier Fielden GM-nek és asszem summa cum laude minősítéssel végeztél nálunk.

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-01-07 11:43

Egyébként ez nekem is megfordult a fejemben. Ha igazán rebuild, akkor azt csak Watson elcserélésével lehet megtenni jelenleg. Mindenki Staffordot akarja rásózni szegény 49ersre, pedig egy Watsonnal sokkal jobban járnának.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
2021-01-07 10:36

Mindenki akkor járna a legjobban,ha elcserélnék Watsont a Patriotsba… 😄😅

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-07 10:38

Esetleg a Bearsbe?

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2021-01-07 10:46

Olyan szerencsénk sosem lesz, de ha mégis, akkor mi még őt is elcsesszük.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  bjeela
2021-01-07 10:57

Akartam mondani minek nektek unikornis.. úgyis éhen döglene nálatok. Nincs aki megfelelően gondozza….

bjeela
bjeela
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-07 10:59

De mi ebben is a legjobbak vagyunk!

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  bjeela
2021-01-07 11:02

Az MVP Truby mögé cserének nem lenne pazarlás?

bjeela
bjeela
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-07 11:07

Kit érdekel? Ecccer élünk, mondta a szőke nő a reinkarnációs tanfolyamon.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  Kopi3.14
2021-01-07 10:47

Figyu, nekünk már van beépített emberünk a Texansban… Azért lett oda küldve,hogy nekünk intézze a reménytelen sorsú Watsont.

bjeela
bjeela
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-07 10:49
Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  bjeela
2021-01-07 10:50

NEM TAGADOM!!!! 😄😄😄😄

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  Kopi3.14
2021-01-07 13:05

A Bears egyszer már nemet mondott Watson-ra és helyette Trubit választotta a draft-on. Szerintem jól csinálták.

Fetyke
Fetyke
Reply to  conspiracy theory
2021-01-07 13:10

Szerintünk is…

bjeela
bjeela
Reply to  conspiracy theory
2021-01-07 13:31

Végre egy igazi szakember, akit nem zavarnak össze ezek a hangulatgerjesztő önjelölt megmondóemberek botor véleményei és hamisított statisztikái.

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  bjeela
2021-01-07 13:36

Deep Dish Pizza is overrated. (Ez nem tudom hogy jön ide, de az eszembe jutott)

bjeela
bjeela
Reply to  conspiracy theory
2021-01-07 13:49

Nekem meg ez: körmösvelőspacal hagymástörtkrumplival ecetes csemegeuborkával.

bjeela
bjeela
Reply to  conspiracy theory
2021-01-07 13:50

Ja, és még az is, hogy ciceréző ficere.

bjeela
bjeela
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-07 10:47

Naaaa, azé már legyen elég! Ilyen húsz év után tessék egy kicsit kussolni és meghúzódni a csoport alján!

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  bjeela
2021-01-07 10:49

Nem nem, a sithek soha nem tűnnek el… A Birodalom még visszavág. Most csak meghúzzuk magunkat a homályban és erőt gyűjtünk. Watsont meg átcsábítjuk a setét oldalra.

bjeela
bjeela
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-07 10:51

Kezdhetjük megint építeni az ellenállást…

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-07 16:01

Ember,én még TB távozása előtt megmondtam jó két éve hogy Bostonban néger QB-nak siker nem terem.
Ezzel együtt megint megragadom az alkalmat és tolom tovább a “Trask to Boston” hájpot.

Csabesz20
Csabesz20
2021-01-07 10:55

Ebben a ruppótlan helyzetben, amibe a Texans kormányozta magát (kormányozta BoB) van szerintetek Easterby-ék fejében valósan megfordulhat Watson (és Watt) elcserélése és egy év kukába hajítása? Az érte (ük) kapott tőkéből el lehetne idén kezdeni feltölteni tehetséggel a rostert, majd jövőre kihúzni egy top irányító prospectet?

bjeela
bjeela
Reply to  Csabesz20
2021-01-07 10:57

Ilyen QB-t nem talál minden sarokban, ökör lenne eladni.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-07 11:48

Ha nem tudsz köré csapatot tenni, akkor mire mész vele? Mire esélyes, hogy valami is legyen Texansban, addig DW úgy jár majd mint Luck.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-07 12:12

És ennek mondtam én ellent? Mindössze azt mondtam, hogy ha meg eladja, akkor legalábbis necces, hogy legalább fele ilyen jó QB-t szerez, ami konkrétan szart sem ér. És induljunk ki abból, hogy BB milyen csinosan tudott kukázni és csinálni belőlük sztárokat. Meg kell tanulni tőle és megtartani Watsont és máris jöhet a gyűrű. ;)
Amúgy stimmel, úgy fog járni, mint Luck.

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-01-07 12:53

franchise left tackle van már :)

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  Fetyke
2021-01-07 13:03

De Watson-ban van még 10+ év. Most lesz 1-2 sz*r szezonja, amíg kitakarítanak körülötte, és indulhat is 8 SB run. Ha elcserélik, akkor meg 3-4 év ultra sz*r szezon, ha szerencséje van a Texans-bak a QB draft-tal. Ha nincs 6+.
Ő csak akkor lesz elcserélve, ha nagyon menni akar.

Fetyke
Fetyke
Reply to  conspiracy theory
2021-01-07 13:10

Jogos!

FitzMagic
FitzMagic
Reply to  Fetyke
2021-01-07 13:10

Ugyan mar, teljesen agyament dolog ez az egesz Watson csere. Watson a kovetkezo 10 evre megadja a csapatnak a SB potencialt, bar a kovi 2 szezont mar valszeg tenyleg elcseszte OBrian. Ha elcserelik, akkor hosszutavon beassak magukat a mocsarba, mert iranyito nelkul semmit nem er plusz 3 jo jatekos. Abban remenykedni, hogy huznak megegy Watsont pedig finoman fogalmazva irrealis.

Danika
Danika
Reply to  Csabesz20
2021-01-07 11:00

Én ebben bízok. Egyedüli QB akiért cserélnék.

LG
LG
Reply to  Csabesz20
2021-01-07 11:04

És mégis ki cserélne érte? Van konkrét tipped? A szerződését megnézve nem tudnék mondani ekkora örök GM-et, aki (még talpon van és) ezt bevállalná: https://www.spotrac.com/nfl/houston-texans/deshaun-watson-21753/

bjeela
bjeela
Reply to  LG
2021-01-07 11:17

Valóban nem olcsó mulatság, de a srác komplett franchise QB, sőt, elit, ilyet meg nem nagyon kapni. Lutrikkal tele a padlás óccsóér… Jó, mi jól jártunk Trubbal, de ez a kivétel, ami erősíti a szabályt.

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  LG
2021-01-07 11:34

Nem vészes a szerződése 15-40-40 millió a cap hitje a következő három évben, ami Mahomeshoz hasonló és el kell fogadni, hogy ennyit keres egy Top QB. Cap ügyileg több cspatnak is befér Past , Colts, Jets. Ezek közül szerintem a Colts a legjobb csapat, de csoport riválisnak tuti nem adnák oda, maximum annyira irreális árért, amit a másik fél nem ad meg. A vezetőségnek azt is mérlegelni kell, hogy nemcsak idén, de jövőre is az egyik legkevesebb pénzük van már most. Szóval nemhogy idén, de még jövőre sem valószínű, hogy komolyabban el tudnák kezdeni Watson alá/mögé tenni a csapatot. Így szerintem baromi fájó egy ilyen tehetség elengedése, de abszolút védhető. (+ júni 1 utána csre könyveléssel, csak 5,4 millió halott pénz keletkezne utána, igaz az 4 évig)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Csabesz20
2021-01-07 11:45

A 49ers kirúgja JG-t és még spórol is valamennyit a következő 2 évben…

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Fetyke
2021-01-07 11:58

Van benne ráció. Idénre még csökkenne is az irányító cap hit, Bár szerintem a 49ers tudna leakasztani némi picket pl. egy 3. kör Jimmy J-ért.

katonadani
Reply to  Csabesz20
2021-01-07 12:27

Watson semmiképp, Watt viszont simán lehetséges

ahanem
ahanem
Reply to  Csabesz20
2021-01-07 12:50

Watt nem csak megfordulhatna, egyenesen kötelező, mindkét fél csak jól járna vele. Halott pénz nélkül, 17,5M$ felszabadításával érdemes lenne cserélni, persze csak ha van cserepartner.

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-01-07 12:50

De mi lenne a reális ellenérték amit kaphatna érte a csapat?

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  Fetyke
2021-01-07 12:59

Watt sokatba kerül, már nem fiatal, sok sérülése van, nem tudni, hogy egy új helyszínen mennyire lenne még motivált. Max. 3 kör.

Fetyke
Fetyke
Reply to  conspiracy theory
2021-01-07 13:10

Én is így gondolkodom valahogy. De annyiért meg nem nagyon éri meg elcserélni.

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  Fetyke
2021-01-07 13:26

Szerintem nem a “megéri”/”nem éri meg” lesz a döntő ebben az ügyben, hanem az, hogy amikor a következő hetekben Watt leült beszélgetni a menedzsmenttel, akkor mit mond nekik: maradni, menni (és akkor azt is megmondja, hogy kb. hova), vagy visszavonulni akar.

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-01-07 14:04

3. kör eleje a nagyon max, az is csak azért, mert a draftrol nehéz lenne jobbat
nyilván olyan csapat kell, ahol van egy rakat költhető pénz, meg talán Wattot rábeszélik egy kis fizetéscsökkentésre

Sestertius
Sestertius
2021-01-07 11:17

BoB nak igaza volt.. a Qb játék túl van értékelve.. itt is a bizonyíték.. kéne még 2 elit futó, akkor jobban menne, meg persze 3 futás ellen használatos ILB, meg 2 SS

bjeela
bjeela
Reply to  Sestertius
2021-01-07 11:17

Jó, de BoB zseni volt. Igaz, meg nem értett, de zseni. Mint MVP Trub.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Sestertius
2021-01-07 11:49

Valóban van olyan fekete madárról elnevezett csapat, ahol többé kevésbé bevált ez a taktika…

Sestertius
Sestertius
Reply to  Fetyke
2021-01-07 11:58

majd most megmutatjuk Henrynek, hogy hogyan kell futni :D :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  Sestertius
2021-01-07 11:58

Figyeld meg, hogy ez lesz a jó hozzáállás.

Sestertius
Sestertius
Reply to  Fetyke
2021-01-07 13:15

még Henry miatt nem is aggódnék annyira, csak a Titansnak van egy Brownja is… ez kicsit jobban idegesít..
Valószínűleg az első félidőben (akár az első negyedben) el fog dőlni a meccs.. ha sikerül valamelyik csapatnak 10+ pontos előnyt kiharcolni, akkor valószínűleg vége.. O oldalon a Titansnél az előny D-n meg nálunk.. meglátjuk.. remélem, hogy Dzseko Mahomes-ra issza magát előző este..

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-07 12:30

Arra a bandára gondolsz, ahol a QB MVP lett?

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-07 12:31

A futó lett MVP!

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-07 12:45

Háááát, azé 113-as rétinggel, 83-as QBR-el, 36 passzolt TD-vel és mindössze 6 INT-vel, 9%-os TDpassz stattal azért lehetne akár nálatok is futó a QB és verdesnéd a segged a flaszterhoz örömödben. Azt a futott 1200 yardot és 7 TD-t meg már ki számolja…

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-07 12:50

Azé me egyszer kijött neki a lépés (érted ugye, futónak kijött a lépés :D), még nem lesz ám családtag valakibő. Ahho nagyon sok vért kell megönni és igazi ragadozóvá kell váááni, hogy vikingnek számítson a embör. Ne sértegesd az unokatesót, me kihúzod a fejszét!

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-07 13:27

Ne ijesztgess, mert tudod, hogy félős vagyok és olyankor riadtamban még valami bajt csinálok. Múltor is emiatt dőlt össze az a csinos vámház épület, mert valamelyik idióta rámhozta a frászt, hogy tartozom még húsz forinttal…
Jóvanna, értemén, hogy nem igazán kompatibilis egy túlmozgásos szerecsen egy bárgyú nyugodtsággal vérontó viking hordába, de már volt olyan, hogy egy hamisbors kereskedőt beengedtetek a családba, pedig olyan fekete volt, mint egy csinos karácsonyi nap Izlandon.

Fetyke
Fetyke
2021-01-07 11:58

És akkor még azt nem is említette Dani, hogy idén a 4 győzelemből kettő az 1/1-re hajtó és azt megszerző csoportellenfél ellen jött össze.

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  Fetyke
2021-01-07 12:55

De lenyomták a Pecc-et, ami mint köztudott, hogy egy mini Super Bowl minden csapatnak ;)

Fetyke
Fetyke
Reply to  conspiracy theory
2021-01-07 14:03

De azt a meccset is a védelem nyerte, mert 20 ponton tartották az ellent. :D

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Fetyke
2021-01-07 21:30

comment image

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  Fetyke
2021-01-07 12:55

De lenyomták a Pecc-et, ami mint köztudott, hogy egy mini Super Bowl minden csapatnak ;)

Staten Island
Staten Island
2021-01-07 13:01

Mindenki lenyugodhat a csába, az NFL egyik legjobb irányítójának elcserélése nem fog megtörténni és nem látja át a helyzetet az, akinek a fejében egyáltalán felmerül, hogy a franchise-t megmenteni (LOL) az ő elcserélésével lehetne. Nem kicsit találom viccesnek azt, hogy egész évben BoB és a Hopkins-trade volt kemény élcelődés tárgya, erre néhány ember még rá is tenne egy lapáttal a top 3-as, szinte páratlan tehetséggel bíró QB-d elcserélésével.

DW-on semmilyen nyomás nem lesz a tekintetben, hogy neki kellene itt a megmentőnek lennie, minden, a helyzetet normálisan értékelő ember látja, hogy BoB ámokfutása juttatta ide ezt a franchise-t, ahol most van. A jövő év még kuka, ez fix, bár a keret átalakítását az új rezsim már elkezdheti most a pénzek felszabadítása édekében. Az pedig nem érv, hogy ha nem tudsz köré csapatot építeni, akkor mire mész vele, mert normális GM igenis fog tudni. A Luckkal való összehasonlítás sem fair, mivel ő 29 évesen visszavonult és karrierje addigi részében is folyamatosan sérülések hátráltatták.

Watt elcserélésének már nagyobb esélye lehet, erre utal az év közben ebben a témában elejtett nyilatkozata is.

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  Staten Island
2021-01-07 17:50

Alapvetően mindennel egyetértek.
Az egy dolog ami nagy probléma a Texansnál és párhuzamba állítható Luck esetével, hogy eszméletlen mennyiségű sacket nyel be Watson, amibe meg könnyű belesérülni. Ha meg megsérül, akkor ez a csapat 1/1 esélyes lesz, akkor meg elindul 1-2 ember fejében a vezér hangya, főleg az ilyen megalomán Jack Easterby-k hajlamosak olyanokra, hogy akkor húznak egy új QB-t. “Mer’ én nekem ne mondja meg senki, azt csinálok amit akarok!” :D

ahanem
ahanem
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-07 18:16

edzésen is pont ugyanolyan könnyű lesérülni egész szezonra

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  ahanem
2021-01-07 18:16

Nyilván, de 174 (19+62+44+49) sack 4 év alatt nagyon sok. Míg edzésen általában non-contact sérülések vannak, meccsen 120 kilós emberek törnek az életedre és a testi épségedre.

ahanem
ahanem
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-07 18:16

a sackek mondjuk felétől megvéd a védőfelszerelés, a maradékból meg 1-3 meccses kimaradás lesz, at acl vagy achilles szakadása meg 1 szezonnál kezdődik, a felszerelés pedig nem segít ezek ellen

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2021-01-07 19:43

Burrow sajnos nem ismerte ezt a statisztikát. Én mindig mondom, hogy tessék olvasni…

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2021-01-07 19:49

Ő pont megint non-kontakt sérülés, csak pont az ütés előtt.

Tökéletes párhuzam a covidba halt bele vagy szívrohama volt egy covidos kórházba :) nem ugyanaz a kettő

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2021-01-07 20:11

Ha ez non contact, akkor én meg 24 éves vagyok és 80 kiló. Ne szórakozzunk máááá. Burrow kitámaszt a dobás előtt és a támasztott lábára zuhan 120 kiló 30 km/h sebességgel és visszahajtja a térdét.
https://www.youtube.com/watch?v=6SlKD2tfKTo

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2021-01-07 20:20

Ki se támasztott
Ja amúgy ez nem sack

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2021-01-08 07:53

Ki se támasztott, mondod. Akkor miért van az elől lévő bal lába kiegyenesítve a dobás előtt? Jahogy ezt hívjuk kitámasztásnak? Nédda… Na erre a kitámasztott bal lábára zuhant rá a védő. Mondod ez nem sack. Stimmel, mert a dobómozdulat elindult, és éppen elhajította a lasztit, amikor rázuhantak két oldalról, tehát nem az irányító indokolatlan támadása a védők részéről, viszont nem tudták megakadályozni a dobást. Valóban nem sack. Csak szétverték a QB lábát és ha két tized másodperccel hamarabb zuhannak rá, akkor még sack, így legfeljebb siettetés, vagy egy pillanattal megkésett QBHits, de abból a legdurvább. Persze senki sem mondta, hogy sack, viszont hogy qrvára kontakt, az biztos.

Gergely Nagy
Gergely Nagy
2021-01-07 13:45

Mit sírnak a Bears szurkolók Rex Grossmannak és Trubnak is jobb a W/L statja mint Watson-nak 😀 Igazából szerintem a Lions és a Texans cseréljen QB-t és így van is rebulid és nem is, mindkét játékosról megtudnánk milyen más környezetben.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2021-01-07 16:01

“Kvázi lehetetlen ilyen rossznak lenni ilyen jó irányítójátékkal. A Texansnak viszont sikerült. ”
https://www.youtube.com/watch?v=bj63nhV3VuU&ab_channel=Trendy

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-07 17:50

Jól látom hogy ez Watson, aki szomorúan pityereg a kocsi hátsó ülésén magzat pózban? :D

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2021-01-07 16:01

Egyébként meg két második körért elkell passzolni Watson-t,abból szerezni a drafton amit akarnak ,közben meg imádkozni kell hogy Trask csússzon a 4. körig.
Cséndzs máj májnd.

d zoli
d zoli
2021-01-07 22:26

Kering a pletyka rendesen, hogy tradet fog kérni.

Fetyke
Fetyke
Reply to  d zoli
2021-01-07 23:49

Azt még az előtt kellett volna kérni, hogy aláírta a szerződését. Jövőre még ha akarná se tudná elcserélni a Texans…

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

139
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x