Connect with us

Hír

A Coltsot nézte ki magának Stafford?

Matthew Stafford pár napja cserét kért a Lionstől, a csapat pedig teljesíteni is fogja ezt, így megindulhattak a találgatások, hogy hol köt ki az irányító. Jeremy Fowler információi szerint pedig Stafford elsősorban az Indianapolis Coltsot nézte ki magának.

Logika mindenképpen van ebben Stafford szemszögéből, hiszen a Colts lehet a legjobb csapat, amely irányítót keres idén (és még pénze is van rá, tehát a Saintset például kilőjük). Chris Ballard general manager és Frank Reich főedző nagyon jó szervezeti kultúrát épített fel, a keret már most contender szinten van, a Lionsnél sosem volt ilyen jó kisegítőszemélyzete összességében, ha a támadófalat, a futójátékot, az elkapókat és a védelmet is nézzük – fegyverek tekintetében a mostani állapotok szerint visszaesést jelentene a váltás, de minden másban nagy előrelépést.

A Colts oldaláról sem lenne hülyeség a dolog, hiszen draftolni biztosan nem tudnak Staffordnál (rövid távon) jobb QB-t, és a piacon sem találnak jobbat (esetleg Aaron Rodgers válhat elérhetővé, de Deshaun Watsont csoporton belül nem cseréli el a Texans). Stafford ráadásul erős karjával és relatív mozgékonyságával upgrade is lenne Rivershez képest (még ha pontosságban visszaesést is jelentene), dinamikusabb passzjátékot lehetne játszatni vele.

Elég jó párosításnak tűnik mind a Colts, mind a hamarosan 33 éves irányító oldaláról, a kérdés már csak az, hogy meg tudnak-e állapodni a Lionsszel az árról. Minden bizonnyal az 1/21-es pickre szükség lenne Stafford mozgatásához, és valószínű, hogy ez nem elég önmagában.

76 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
76 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
d zoli
d zoli
2021-01-26 09:42

A helyzet alapvetően más mint tavaly, amikor Tibi, Rivers, Newton, Winston, Mariota, Teddy ment FA ként. Az összes qb csere csapatnál adott a csapda. Ha küldik érte a Draft cetliket, szegényes lesz a Draft. Hogyan lehet az új QB köré erősíteni? Egyedül a cap visszaesés miatti FA piac föllendülés segíthet.

Fetyke
Fetyke
Reply to  d zoli
2021-01-26 09:59

A Coltsnak mondjuk pont van arra tőkéje, hogy azt fizessen meg akit csak akar. És a teljes Lions elkapósor FA lesz. Stafford mellé nyilván Golladayt is meg kell szerezni.

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
2021-01-26 10:03

ilyenkor, amikor a játékos akar menni, akkor az excsapat nem nagyon diktálhatja a feltételeket.
van egy irányítójuk, aki nem akar ott játszani. ha nem sikerül cserélniük, akkor van egy kedvetlen, sokat kereső, játszani nem akaró tagod. ha túl sok picket kérsz cserébe akkor nyakadon marad.
én az új csapat helyében, nem tömném őket pickel, minek. nekem nem a Lions-t kell ekápráztatnom egy hatalmas pick csomaggal, hanem a többi kérőt kell csak felülmúlnom, hogy az én ajánlatom legyen vonzzó. ha minden más kérő csapat 1-2 marék rizst ajánl fel, akkor nekem elég lehet egy hetedik körös picket is. (hogy ez reális e vagy sem az tökmindegy, a Lions-Stafford házasság megbukott, a Lions nincs alkupozícióban)
Egyébként én a Patsban el tudom képzelni, bár kérdés hogy MP mennyire utáltatta meg a kúltúrát vele.

katonadani
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-01-26 10:19

persze, ha egy csapat van aki cserélne érte akkor ez a helyzet, de amint több is van, egymásra ígérnek majd és nem csak 1-2 marék rizzsel :D

vabu
vabu
Reply to  katonadani
2021-01-26 12:06

Igen ott sántít Torpedó példája hogy neki legalább három marék rizsre lesz szüksége. :))

Fetyke
Fetyke
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-01-26 10:32

A Patsel az a baj, hogy a Gillette stadionban egészen más az időjárás, mint a Ford fielden. Nem hiszem, hogy Stafford most akar elkezdeni szélben, esőben, fagyban focizni. A Colts egyébként is komplettebb csapat támadó oldalon.
Az, hogy az excsapat alkupozícióban van e vagy sem, mindig a helyzet dönti el. Itt nyilván nem is erről van szó. Stafford tett annyit a Lionsért az elmúlt 12 évben, hogy elfogadják a kérését, hogy váltani akar. Oda megy ahova akar, gyakorlatilag magának kereshet cserepartnert. Nyilván megmondták neki, hogy mi az a minimum érték amiben azért gondolkodnia kell.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-01-26 10:59

Jajj, mindig mindenki a Pats-be megy, mióta nincs ott TB12…. van még pár másik csapat, ahol el lehet képzelni, meg a Pats-ben is mindenkit el lehet képzelni.
Amúgy így működik a hülye kereslet – kínálati piac: vennék én 5 szobás, modern családi házat, Buda szép környéken, 30 millióért, de valaki csak-csak kifizeti azt a 60-80-at érte… :( Én meg agyalhatok, hogy mi jön ki 30-ból.

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-26 11:14

az a 60-80 se lesz elég buda szép részés :D

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-26 11:39

hát már le vagyok nagyon maradva az árakkal arrafelé, de nem lep meg :D

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-26 12:31

Kinek mi a szép.
60-80 körül azért van egy két jó ajánlat a 2. meg a 12. ker-be is.
Mondjuk mostanában annak is bolondnak kell lennie aki ilyen körülmények között beköltözne BP-re.
Mondjuk egyébként is.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-26 13:23

60-80 millióért Baltoni panorámás villa… Azt mehet a homeoffice… Csak mondom.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-26 13:47

Vidéki vagyok,nekem ezt nem kell magyarázni :D

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-26 16:13

szintén, és nem most győztetek meg a költözésről :D

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-26 21:32

Főleg, ha mondjuk mozdonyvezető vagy :)

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-26 11:26

egy óbudai garzon :) (ami ugyan nem a 2. és a 12., de mégsem Nagytétény vagy Békás:)

amúgy sztem a példád ott sántít kicsit, hogy a Pats-nek (is) pont van pénze bőven (és elég könnyen szabadítható fel még több), de sok más szempontból nem túl szexi opció

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Vicgeordie
2021-01-26 12:01

Igen, rámehet a pats ilyen cap space-el simán, kérdés itt BB hajlandósága a pick licit háborúba belemenni (és már ott vagyunk, hogy azért el lesz kérve az ára). szexi opció is lehet – BB még mindig zseni, nem is lenne hülyeség. A kommentem inkább arról szólt, hogy bárhol megszellőzteti egy QB, hogy dobbantana a poszt TB12 Pats érában, már rögtön jön a csomó hsz, hogy milyen jó lenne a Pats-ben :) De azért nem biztos, hogy ez mindig igaz. Valami meglepő QB megoldást várok amúgy oda, és most még tippelni se mernék, akár még Stafford is lehet, de valahogy nem őt érzem a befutónak.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-26 12:23

Trask a dratfról az egyetlen logikus döntés.
Ő az akivel legközelebb lehetnek a Brady kiválásáig működő rendszerhez.

tmbb
tmbb
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-26 12:57

a pats.hu-n fenn van egy merész mock draft, ahol második körben Trask a választott!
az 1/15-ben pedig Devont Smith!
elképzelhetó, hogy lecsúszik idáig?!

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  tmbb
2021-01-26 13:12

Smith-ben én még több csúszást is látok,fizikumra messze van az nfl szint-től.
Traskot meg még véletlenül se fogják benthagyni a pats-nek a második körre.

tmbb
tmbb
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-26 13:47

akkor viszont, ha 1/15-ön benn van, akkor ki kell húzni

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  tmbb
2021-01-26 13:53

Én mindenképp ezen a véleményen vagyok.
Hiába jön bárki is azzal hogy nincs értéken.
Sokan nem számolnak azzal hogy nem egy csapat van aki inkább beáldoz egy picket,de ne legyen BB-nek QB-ja a draftról.
Lásd a jets és James Morgan esete.

tmbb
tmbb
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-26 13:57

idén van annyi QB a drafton, hogy 1/15-ön maradjon valaki!
ha tényleg mindenki ezt akarja meggátolni, akkor viszont WR marad sok, még Smith is!
kérdés mit szeretnének kevésbé a többiek!
Egy csere a Bengals-al?! Ha már lúd legyen kövér!

ThySoul
ThySoul
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-26 13:57

Most elképzeltem hogy az első 14 csapat agy nélkül Qb-t húz :D

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-26 16:13

mondjuk ha BB tényleg akarta volna Morgant, akkor ki tudta volna húzni a 4/125 előtt :)

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-26 11:39

A Pats maximum kicsivel jobb ajánlatot tud tenni, a Colts viszont jobb opció Staffordnak. Én Stafford helyében a Coltsot választanám. De itt az FA piac még nagyon sok mindenen fog változtatni, szóval kitudja mi lesz. Én abban azért bízok,hogy BB tökös lesz és hoz egy normális irányítót… Ha már egyszer tavaly semmire nem költött és lecsóba lökte az idei évet. (És remélem nem Garoppolo lesz az a valaki.)

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-26 12:01

Én Minshew-t megnézném BB rendszerében :) És akkor maradna bőven pénz célpontokra is.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-26 13:20

Én úgy vagyok már vele,hogy Minshew egy túl hypeolt valaki akiben nincs akkora potenciál mit azt sokan várjuk. Inkább mindenki ezt a Hollywoodi sztorit akarja csak belelátni. De aztán lehet tévedek.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-26 13:32

Ha azt nézem, hogy a Jags szándékosan szabotálta a játékát, hogy meg legyen az 1/1 akkor szerintem az kijelenthető, hogy le nem lehet írni. Az a közeg amiben ő játszott az távol volt bármilyen profizmustól.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-26 13:47

Érdekes.
Évekig mindenki Jimmy G faszát szopkodta a nagy semmire,Minshew-ra meg ezerrel megy a fika úgy hogy ő le is tett valamit az asztalra.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-26 13:49

Jimmy G nek adott a szinte semmire a 49ers egy komoly szerződést… Pedíg állítólag ott sem hülyék dolgoznak.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-26 16:13

Ahogy a többiek is írták, jó lenne őt megnézni másik csapatban, esetleg jobban rászabott playbook-al, és ha ott sem válik be, akkor benne lehet a hiba. De láttuk Tannehill sztoriját is..

Fetyke
Fetyke
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-26 12:03

A Patshez Prescottot írtam be a kövi szezonra.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fetyke
2021-01-26 12:03

Hmmm… az se rossz agyalás. És akkor Watson -> Dallas?

Fetyke
Fetyke
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-26 12:06

Igen!
Ha csak a Saints közbe nem szól. :)

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2021-01-26 13:28

A Saints miként szól közbe? :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2021-01-26 13:47

Hát 3 első kört meg játékosokat ők is adhatnak Watsonért, nem? Sőt!
A részükről ez lenne az igazi vezércsel és az egyetlen jó megoldás is. Egy kis emelés és átalakítás mellett Watson ugyanis alig több, mint 2 milliót foglalna a 2021-es capből.

ThySoul
ThySoul
Reply to  Fetyke
2021-01-26 14:03

Láttam facen valakit aki szerint jó trade az hogy Watson megy a Saintsbe, cserébe winston hill meg Alexander a Texansba :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  ThySoul
2021-01-26 14:41

Winston nincs is szerződés alatt.
Továbbra sem értem, hogy miért gondolja valaki azt, hogy Watsonért cserébe, még a szemetét is jól rásózza majd a Texansra? :D
Ennyiért Darnoldot nem kapod meg a Jetstől. :DDD

katonadani
Reply to  ThySoul
2021-01-26 16:12

O’Brien volt az?

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-26 16:12

Vagy Payton. Ez a két variáció létezik, több nem. :)

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  katonadani
2021-01-26 16:23

🤣🤣🤣🤣

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2021-01-26 14:03

És Watsonnak ez megérné? Oké, hogy Payton, de azért 1-2 évig fixen nem lesz SB contender.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2021-01-26 14:34

Miért Miamiban vagy NYJ-ben mikor lenne SB contender? Előbb látnék rá esélyt NO-ban a helyében.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2021-01-26 21:27

Hát Miamiben szerintem már idén az lenne :)

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  Fetyke
2021-01-26 13:57

Ezt a saints dolgot nem értem ..arra is alig lesz pénz,hogy a vízhordó fiút megtartsák + hátul is húznak… Mi ebben a ráció kérem?

Fetyke
Fetyke
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-26 14:34

Lentebb leírtam. Ha okosan variálnak, akkor Watson 2021-ben 2,5 milliót sem foglal a sapkából. Ennyiből csere irányítót sem kapsz.
Kivágni pedig így is sokakat ki kell. Utána viszont már lehet kezdeni az all int megint.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  Fetyke
2021-01-26 16:13

Oké már csak draft tőke kellene… Ugye van pár csapat Miaimi, Jets…. Akikkel marha nehéz versenyezni… Én is szeretném Watsont a patsbe… Ugye azok a fránya számok.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  Fetyke
2021-01-26 13:20

Miért engedné el a Cowboys? Én ezt soha nem értettem… De Staffordról is azt gondoltam,hogy hülye lesz a Lions ha elcseréli azt mégis. Szóval már bármi benne van ebben az Offseasonben…

acsdav2
acsdav2
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-26 13:27

A Cowboys nyilvánvalóan “büntetni” akarja Prescottot amiért ilyen kemény a tárgyalásokat illetően. Én kinézem belőlük, hogy inkább adják Coopert és 3. első kört Watsonért, minthogy Prescottal megegyezzenek.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2021-01-26 13:47

Inkább arra gondolok, hogy Dak eljutott arra a pontra, mint annak idején Cousins, és mindenképpen váltani akar.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  Fetyke
2021-01-26 13:53

De miért? Annyira szar a Cowboysban? Szerintem minden lehetőséget és segítséget megkapott… Ha csak a pénz a gond akkor nem biztos,hogy a Patriots a legjobb opció neki, vagy?

ThySoul
ThySoul
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-26 13:57

Simán mondhatja hpgy nem kapott hosszútávút tavaly, emiatt nem érzi a bizalmat és dobbant. (tegyük hozzá hogy általában a FR Qb-t meg akarod tartani, ergo engedsz neki valamennyit tárgyalásnál, ami itt nem volt meg, szóval benne lehet hogy Jones papa nem őt tartja az emberének)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-26 13:57

Már többször elhangzott a szerkesztők részéről is, hogy BB igen is megfizeti azokat, akiket kell. Brady is megkapta a pénzét. Szóval ez egy városi legenda…
Ha van csapat és edző, akinek a kedvéért érdemes egyébként akár engedni is kicsit az anyagi igényedből, akkor az a Pats és BB.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  Fetyke
2021-01-26 14:03

Abban egyetértek,hogy akit kell BB megfizeti. Pénz is lesz valamennyi idén, de skillplayerekre és Dakra együtt már nem biztos,hogy lenne elég. Márpedíg valahogy vonzóvá kell tenni, apatset h valaki ott akarjon játszani.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2021-01-26 13:53

Az a kérdés jelenleg, hogy szerinted mennyire tudná Prescott diktálni a piacot? Én azt gondolom, hogy a Jets vevő lenne, a Pats talán (franc se tudja mit akar az öreg) és a Coltsnak is jobb opció lehet, mint Stafford. Kérdés, hogy tudna-e ő diktálni. Ebben nem vagyok biztos. A Jets mondhatja, hogy nekünk jó lesz az 1/2 QB-ra, a Coltsnak jó lesz Stafford, BB meg 5M-t ad Jimmy G-nek és megpróbálja vele. A Cowboysnak jelenleg ő diktál.

ThySoul
ThySoul
Reply to  acsdav2
2021-01-26 14:03

Van még hely Qb-nak. Denver pamthers 49ers Rams csak így hirtelen ami eszembe jutott

acsdav2
acsdav2
Reply to  ThySoul
2021-01-26 14:03

Denverben valóban lenne hely, ha megteszik a szükséges kivágásokat. A Panthers esélytelen és a Rams is.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2021-01-26 14:27

Annyira, mint amennyire annak idején Kirk kapitány. Meg tudja versenyeztetni az egyetlen szóba jöhető jelöltjét kicsit a többiekkel.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2021-01-26 16:14

És Prescottnál ki az egyetlen szóba jöhető jelölt?

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2021-01-26 16:14

Azt csak ő és az ügynöke tudja.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-01-26 13:47

“Miért engedné el a Cowboys?”
Ha tudják akkor nem engedik el, csak ebbe már a döntő szó Daknál van. Watsonnal ellentétben Prescottnak nincs aláírt szerződése, az OTC szerint pedig még egy tag nem fér bele. Na nem mintha azzal olyan sokra menne Jones papa, ha Dak nem hajlandó azt aláírni.
Vagyis ha Dak menni akar, akkor nem nagyon van mit tenni…

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-26 11:51

Nem mindenki megy oda. Bortles neve fel sem merül ;)
És ez csak az én személyes véleményem volt, hogy oda el tudnám képzelni. Stafford szipatikus gyerek, nem is fogalmatlan, a Pats is szimpatikus nekem, így kapásból jött nekem hogy oda jó lenne.
ARodnál nem fogom beírni, mert ő nem lenne jó a Patsbe, no nem játéktudásilag, valahogy emberileg nem tudnám elképzelni őt ott.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-01-26 16:13

amúgy jobban belegondolva tényleg nem lenne rossz NE-ben, és az is elkerülte a figyelmemet, hogy mennyi cap space van ott :)

Raist
Raist
2021-01-26 10:51

Azért sokat fog számítani az is hogy ki indítja el a lavinát és mennyiért. Ezt Adam Schefter tette ki az egyik nap, sok minden történhet idén QB fronton (+ ugye a draft).

comment image

acsdav2
acsdav2
Reply to  Raist
2021-01-26 13:47

Azért ennyi ember nincs benne a körforgásban. :) Reálisan nézve a Watson-Prescott-Stafford trió válthat csapatot akik tényleg hosszútávon kezdő kaliberek. Szerintem egy Stafford–>Colts és Watson—>Dolphins cserék történnek meg.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2021-01-26 13:47

Akkor ezek szerint(ed) Trub marad. Ezt örömmel hallom.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2021-01-26 13:57

A resztli jóslásával nem foglalkozok :D

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Raist
2021-01-26 21:33

Fitzpatrick jövője bizonytalan? Schefternek abba kellene hagynia az ivást! :)

rowi
rowi
2021-01-26 12:03

coltsból visszavonulni – nagyon menő ez mostanában

vabu
vabu
Reply to  rowi
2021-01-26 12:03

Ezért kellene – továbbra is fenntartom – a Steelershez mennie. Big Bent pedig ki kell lökni már az ajtón.

Fetyke
Fetyke
Reply to  vabu
2021-01-26 12:08

Nekik anyagilag nem nagyon fér bele a keretbe.

rowi
rowi
Reply to  vabu
2021-01-26 12:13

nem való az neki, legalább az év felében kell a tető a feje fölé

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2021-01-26 12:57

Egyébként ha valakit érdekelne hogy mennyit érnek a pickek a drafton:
https://www.drafttek.com/NFL-Trade-Value-Chart.asp

Farubcek
Farubcek
2021-01-26 16:12

Ez gyakorlatilag a tökéletes párosítás lenne – Stafford végre egy akár SB-re is esélyes csapatban focizhatna, a képességeinek megfelelő szinten, a Colts pedig középtávon bebiztosítja magát egy elit játékossal a legfontosabb poszton. Win-win, ráadásul még az NFC Northból is eltűnik Stafford, szóval még én is boldog leszek (meg még jó sokan itt), még ha az egyik kedvenc játékosom is amúgy az egész ligában :) Végre őszintén fogok tudni neki szurkolni!

Fetyke
Fetyke
Reply to  Farubcek
2021-01-26 16:12

Már csak Rodgerst kell eltradelni valami AFC csapathoz (pl.: Denver), és akkor tökéletes holtszezont zárunk.

reszelo.aladar
reszelo.aladar
2021-01-26 21:29

Csarnokból csarnokba, kékből-kékbe, unalmas városból unalmas városba, nem szexi csapatból nem szexi csapatba. Teljese érthető.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

76
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x