Connect with us

Hír

A Cowboys mindhárom sztárját megkínálta egy “korrekt” szerződéssel

A Cowboys három talán legfontosabb támadója, Dak Prescott, Amari Cooper és Ezekiel Elliott is új szerződésre vár, utóbbi ráadásul holdoutol is az ügy érdekében. Stephen Jones szerint a csapat mindhárom játékosának ajánlott egy “korrekt” szerződést, így most az ő térfelükön pattog a labda.

 

 

Hogy mekkora szerződésekről van szó, azt egyelőre nem tudni. Dak Prescott a pozíciójából adódóan 30-34 millió dollár kereshet alsó hangon (most már nem igen lesz olyan franchise irányító, aki 30 alatt fog keresni, hacsak nem ad óriási kedvezményt), Cooper 18 millió, Elliott pedig 15 millió dollárt kaphat évente – legalábbis a piacon nagyjából ekkora lenne az értékük.

 

A Cowboysnak jelenleg 23 millió dollárja van a cap alatt, ez bőven elég a három sztár hosszabbításához. Persze a korrekt az nagyon szubjektív fogalom és meglepő lenne, ha már most meg tudna egyezni bármelyik játékosával is a csapat.

 

 

19 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
19 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Fetyke
Fetyke
2019-07-27 22:37

Dak és Amari biztosan nem kapnának a piacon 30 és 18 milliós szerződést. :) Azért ezek kicsit (nem is annyira kicsit) túlértékelt összegek.
Arról már korábban meggyőztetek, hogy a Cowboysnak érhetnek ennyit. :) De a teljesítményük alapján az FA piacon, ezt biztosan nem kapnák meg jelenleg.
Az viszont nagyon jó ötlet, hogy a 3 játékossal egyszerre hosszabbít a csapat, így nem viszonyíthatják egymáshoz az ajánlatokat a később aláírok.

fullánk
fullánk
Reply to  Fetyke
2019-07-28 03:05

Egymáséhoz nemsok értelme van viszonyítani. Nem ugyanaz a kávéház…
Amari Cooperrel kapcsolarban szerintem nincs igazad. Egy korrekt irányítóval és ráigazitott játékhívással a legproduktívabb elkapók között lenne. A 18 talán még alul is van becsülve.
És Eliott talan az egyetlen a futók között, akinek megajánlanám a 15-öt, egy olyan 5 éves kontraktusban, amelynek az első két éve a jelenlegi összegeket tartalmazza és csak az azt követő 3 lesz 15 millás.
Prescottnak pedig nem adnák 30-at, nemhiszem hogy bárhol máshol kapna annyit. 25-27 között, azt is kevés garantált tartalommal, és sok-sok ösztönzővel

bjeela
bjeela
Reply to  fullánk
2019-07-28 08:09

Kis kiegészítés: jó irányítóval és ráigazított játékhívással hirtelen megszaporodnának a produktív elkapók a ligában. ;) Eliot meg a liga top három futója, nagyjából azt kér, amit akar és kis túlzással meg is fogja kapni. Prescott viszont kétséges, hogy bármikor is a liga top QB-i közé emelkedne, de egészen korrekt teljesítményt nyújt, szóval én is felettébb sokallnám azt a 30-at évente. De meg fogja kapni…

Fetyke
Fetyke
Reply to  fullánk
2019-07-28 09:19

Cooper esetében egész jó összehasonlítási alapok vannak idén. Brown idén tesztelhette a piacot és 16,7 milliós szerződést kapott. Még várjuk Jones szerződését, de egyelőre ő sem kapta még meg a várt 20 milliós szerződést. Nálam bár elit Amari, de ezen elkapók mögött van a helye. Ha a Cowboysban nyújtott teljesítményét nézzük, akkor az látszik, hogy a 9 meccsen szerzett 725 yard és 6 TD valóban elit teljesítmény. De nagyon hullámzó a játéka! A 725 yardból 397-et (55%!) és a 6 TD-ből 5-öt az Eagles és a Redskins elleni meccseken érte el. Mindezekért nálam Cooper olyan évi 15 milliót érne, ennél többet nem nagyon.
Egymáshoz pedig olyan értelemben viszonyítanának a srácok, hogy ha mondjuk Zeke-nek megadod az évi 15 milliót és a legjobban fizetett futóvá teszed, akkor érelemszerűen Cooper nem elégedne meg ennyivel, “hiszen az elkapók többet keresnek a futóknál”. És lehet Dak is a legjobban fizetett QB-k egyike akarna lenni és neki sem lenne elég mondjuk ezért 30 misi évente. Szóval így ezt az egymás pöcséhez méregetést (de én többet kapjak mint a másik) meg lehet előzni.

sgtGiggsy
Reply to  Fetyke
2019-07-28 10:59

Hogy az akar lenni, egy kérdés. Hogy sehol nem dobnák meg 25-nél többel, az meg egy másik. Korrekt game manager, semmiképp sem franchise QB, ez már azért bebizonyosodott.

acsdav2
acsdav2
Reply to  sgtGiggsy
2019-07-28 11:00

Miért nem franchise QB? 2-szer PO-ba vitte a csapatot és egyszer sem vallott szégyent.

sgtGiggsy
Reply to  acsdav2
2019-07-28 11:09

Nézd meg mit tudott Zeke nélkül, és utána mondd, hogy franchise QB. Teljesen a körülötte levő társaktól függ, ha nem elit az offense, semmi képességet nem mutat arra, hogy a hátára vegye őket. Ha jók a társak, nem rajta megy el a meccs, de jobbá nem teszi a többieket. Ennél tipikusabb game manager nem is lehetne.

acsdav2
acsdav2
Reply to  sgtGiggsy
2019-07-28 11:54

1.Persze könnyű ránézni az első 3 meccs eredményére, ahol 10 pont fölé se jutott és kijelenteni, hogy nem jó Zeke nélkül. Aztán persze azt is meg lehetne ám nézni, hogy a Tyron Smith-t helyettesítő LT 6 sacket engedett Claybornnak, aki sose tűnt egy cserénél jobb játékosnak. Ilyen pass-protection mellett, már nem is tűnik tragikusnak a dolog. És ha hozzáveszem, hogy ezek a csapatok bitang erősek voltak (Falcons, Eagles,Chargers) akkor már minimum az mondható, hogy 3 meccs alapján nem jelenthető ki, hogy nem több game managernél.
2. Én sose tudtam eldönteni, hogy mi a game manager vagy franchise QB definíciója. Nem is látom értelmet, mert folyamatosan változik és szubjektív a dolog. Sokkal érthetőbbnek találom, ha azt nézzük, hányadik a QB-k között. Én azt gondolom, hogy Prescott TOP 15-nek mondható. Ez annak a határa, hogy átlagos csapattal PO küszöbén lesz, jó csapatot pedig be is visz. Látszik, hogy nagyon össze kell állnia a dolgoknak, hogy SB-ba vigye a csapatot, ez nem vitás. De azt is tudod, hogy biztosan jobbat nem fogsz találni nála. Kérdés: lecserélnél egy ilyen QB-t? Ha nem, akkor ő franchise QB nálam.

sgtGiggsy
Reply to  acsdav2
2019-07-28 12:30

1. Egy rakás irányítót vernek agyon a pass rusherek, és mégis tudnak jól játszani. Prescott papíron egy mobilis QB, mégsem tudott igazán semmit villantani Smith sérülése után. Azért akármilyen szar a fal, ha egy QB négy meccsből háromszor marad passzolt TD nélkül egy átlag elkapószekcióval, az mond valamit.
Azt láttuk, hogy ha minden összeáll körülötte, nem rossz. Azt is, hogy ha neki kéne vinnie a csapatot a hátán, akkor baj van.
2. Annyira nem nehéz a két definíció. Persze, vannak, akik esetében billeg a mérleg, hogy hova tartoznak, de Prescottnál nem. Franchise QB akire csapatot építhetsz, és bárki van körülötte, képes hozni magát. Game manager meg az, aki adott rendszerben, megfelelő kerettel megbízhatóan stabil teljesítményt tud hozni, de meccseket egyedül eldönteni sosem fog a zsenijével.

acsdav2
acsdav2
Reply to  sgtGiggsy
2019-07-28 14:33

1.Még, ha el is fogadjuk, hogy a 6 Elliott nélküli meccsen, hogy nagyon gyenge volt, (ami egyébként nem teljesen igaz, mert 3 meccset így is nyertek és adott esetben Elliott-tal se hiszem, hogy nyertek volna a 3 vesztes meccsből egyet is), akkor is túl kicsi a minta, hogy ez végső ítéletre elegendő legyen.
2. Mondom én, hogy ezeknek nincs nagyon értelme, mert Prescott a game manager definícióját megdönti azzal, hogy pont a PO-ban az ő zsenije döntötte el a Hawks elleni meccset. Ettől még persze én se mondom azt, hogy ő fog meccseket nyerni és mindig jó lesz. De nálam ő franchise QB alkat. Tudom, hogy SB-ra nem lesznek a legesélyesebbek soha, de biztos jobbat nem találnak, akivel pótolhatnák.

Roland
Roland
Reply to  sgtGiggsy
2019-07-29 07:57

Azért szerintem ez nem teljesen így van. Én nem kedvelem túlzottan a Cowboyst sem Prescottot, de meg lehet nézni a legnagyobb QBk játékát a legjobb falemberuk és a legnagyobb playmakerük nélkül mindenkinél bőven leromlik a rating. nézd meg pl nyugodtan Brady statját Gronk nélkül, pedig gondolom abban egyet értünk hogy ő elég jó QB. Vagy ARodét Adams nélkül. Bigben sem volt olyan jó Bell nélkül még ha Conner elég jól is helyettesítette. De mondhatnám akár Wentzet Ertz nélkül, Riverst Allen, Brees sem lenne ugyanolyan mondjuk Kamara vagy Thomas nélkül, és utána még vegyük el a legjobb támadófalemberüket is… ebből kiindulni hogy gyengébb a legjobbak nélkül nem sok mindent bizonyít, mert ez mindenkinél így van.

sgtGiggsy
Reply to  Roland
2019-07-30 00:37

Már bocs, de Brady Gronk nélkül nyert egy SB-t, szóval őt felhozni elég vicces volt ebben a beszélgetésben.
Prescott pedig nem szimplán visszaesett Zeke nélkül, hanem értékelhetetlen lett a teljesítménye. Nagy különbség.

katonadani
Reply to  acsdav2
2019-07-28 13:18

nem akarok ítéletet mondani, csak láttam, hogy erről beszéltek, és most jött ez a tweet, gondoltam adatként bedobom.

https://twitter.com/billbarnwell/status/1155433502336278529?s=20

katonadani
Reply to  katonadani
2019-07-28 13:26

illetve PFF QB Annualból szintén csupán adatszolgáltatásként bedobom a screenshotokat
comment image comment image comment image comment image

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2019-07-28 14:07

Köszi, hogy megosztottad, de mond csak el az ítéleted, ha van :D

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2019-07-28 10:59

1.Coopernél kicsit elszaladt a hype-vonat . A srácnak fél szezonja volt elit, a 4 szezonból. Ez iszonyúan kis arány, hogy azt mondhassuk rá, hogy elit. Még amikor a Raiderssel nagyon szaladt a szekér 2016-ban, akkor is csak 1153 yardra volt képes. A Cowboys 15M-val korrekt lenne, de ez is csak akkor éri meg, ha nem hullámzó. 1000 yard felett stabilan kell teljesítenie mostantól.
2. Dak szerintem ér ennyit. 2 szezonban PO-ba vitte a csapatot és ott se vallott szégyent,sőt. A piacon nyilván sok múlik azon, hogy hány csapat QB needes, de úgy gondolom piacon is meg lenne, sőt még több is összejöhetne.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2019-07-28 19:37

2. Igazából már tegnap este is átgondoltam jobban a dolgot. Dak szerintem Cam Newton stílusú irányító, csak nálam egy kicsit rosszabb kiadásban. Mivel pedig egy egészséges Cam 30-35 millió között biztosan kap(na) (ha nem még többet), ezért a nála kicsivel talán gyengébb Prescott megér 30 milliót szerintem is.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2019-07-28 20:07

Ebben nem vagyok biztos, hogy rosszabb kiadás. Azért Prescottnak elég jó számai vannak már most is passzolásban és annyira sokat nem is fut, mint Newton, hogy hamar elfogyjon fizikailag.

bjeela
bjeela
2019-07-27 22:37

Elkezdődik egy kisebb húzdmeg-ereszdmeg, aztán megállapodnak. Mindegyik félnek ez az érdeke.

19
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x