Connect with us

Hír

Cardinals GM: Azért cseréltem el Rosent, mert Kyler Murray egy korszakos tehetség

Carson Palmer visszavonulása óta óriási a fejetlenség a Cardinalsnál, legalábbis ami az irányítókat illeti. Ez elsősorban a General Manager Steve Keim hibája, aki kisebb ámokfutást rendezett az elmúlt két évben, ennek ellenére úgy érzi, hogy mindent egybevetve helyesen döntött.

 

Meg kell hoznod a nehéz döntéseket. Példátlan volt, amit csináltam, hisz Rosent is én választottam ki a top 10-ben. De egyszerűen nem hagyhattam ki Murray-t, aki egy korszakos tehetség

 

– idézi a GM-t a PFT.

 

Csupán az érdekesség kedvéért: Keim volt az,

  • aki 2018-ban leigazolta Sam Bradfordot két évre úgy, hogy az első szezonjában 20 milliót kereshet 15 millió garantálttal, hogy aztán kivágja a szezon közepén,
  • aki ezután leigazolta Mike Glennont is, fizetett neki 5 millió dollárt 2018-ra, majd kivágta,
  • aki ugyanebben az évben felcserélt a 10. helyre, hogy kiválassza a franchise jövőjét, Josh Rosent, akit mindössze egy év után elpasszolt egy második kör végéért,
  • aki 2019-ben kiválasztotta Kyler Murray-t 1/1-re.

 

32 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
32 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2019-08-14 17:42

És még hol van a köv. draft…comment image?resize=833%2C474&ssl=1

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-15 12:43

Ha van egy csöpp esze, nem a Cardsba vágyik. Mondjuk vár 2 évet és lesheti, hogy Denver, Washington, Jags, GB, Picci mit cserél érte.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-08-15 13:29

Sok választása nincsen, mert ott a nyakán az öccse.
https://www.youtube.com/watch?v=ZWcMC_jmamQ

pritek
pritek
2019-08-14 18:11

Azert ha nem egybe lapatolva nezzuk az esemenyeket, akkor boduletes baromsag keves van benne. A Bradfordnak kifizetett love volt talan a legnagyobb. Ha ot nem McCoyoltuk volna, talan meg mukodhetett is volna a koncept. Kapott egy kozepesen jo cseret Glennon szemelyeben elviselheto aron, ami sose baj. A Drafton a Rosen huzas kifejezetten jo volt, csak aztan Rosen is McCoylasra kerult. Bradfordon penzt sporoltunk a kivagasaval. Aztan jott a 180 fok. 1/1. Itt tyuk vagy a tojas sztori KKval es Murrayvel, amit bar eleinte marhara nem vett be a gyomrom (marmint Murrayt, Kingsburyt mar az elejen is nagyon adtam) , de mostmar azt mondom lehet nem volt rossz dontes. Ha igen, akkor az utolso ilyen volt Keimnek. Glennonak mennie kellett, mert Murray moge abszolut nem passzolt a rendszerbe… Amugy is. Uj edzo, uj emberek.
Vegul Rosen elkotyavetyelese… Tovabbra is tartom hogy ez hiba volt, mar joval korabban el kellett volna passzolni magasabb cetliert, de egye gomboc ha Murray bejon es bonuszban meg Isabella sem lesz total parizer, akkor a kutyat sem fogja erdekelni, hogy mit kaphattunk volna erte esetleg. Katonadani amugy is meg van gyozodve rola, hogy ebben ennyi volt :)

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  pritek
2019-08-14 18:31

Ebben azért volt két ordas nagy hiba 3 év alatt: Bradford szerződése majd kivágása illetve Rosen elkótyavetyélése. A Murray-Kingsbury duónak nagyon nagyot kell szólnia hogy Keim maradhasson szerintem és nem 2-4 év múlva hanem azonnal kell legalább egy rájátszás. Good luck with that…

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Debreceni József
2019-08-14 18:58

Tudod mi a legjobb az egészben?
Kyler MLB-s szerződése csak jegelve van,és bármikor leléphet baseballozni… :”D

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-14 19:25

Az asszem fájna a Cardsnak🙂

pritek
pritek
Reply to  Debreceni József
2019-08-14 22:06

Bradford szerződtetése nem volt ordas hiba. A kivágása még kevésbé. (McCoy és Wilks annál inkább, Mahomes és Watson elbénázása szintén.) Rosen meg mondom, senkit nem fog érdekelni, ha bejön Murray.
Azonnal legalább rájátszás meg új QB+edző párral senkitől nem elvárás. Nem reális. Egy pozitív szezon win heavy második félévvel bőven elég.
Mindehhez hozzátenném, hogy Keim minden idők egyik legtöbb győzelmet összeszedő GM-je Arizonában.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  pritek
2019-08-15 06:23

Bradfordról mindig is tudvalévő volt hogy üvegtestű. McCoy és Wilks is hiba volt, igen, így utólag (tudom, így könnyű, de a fotelhuszárság már csak ilyen) Rosen kiválasztása 1/10-en majd elpasszolása kutyagumiért is az volt. Abból lehetett volna hozni valakit a secondaryba, Fitzpatrick, Derwin James, esetleg az o-line-t erősíteni Colton Millerrel. Innen nézve Keim rendesen elcseszte. Ekkora luxust max a Bengalsnál vsgy régebben a Brownsnál engedtek meg illetve néztek el. Félre ne érts, szurkolok hogy bejöjjön mert amúgy szimpatikus csapat és Larry megérdemelné hogy a playoffban is villogjon már.

pritek
pritek
Reply to  Debreceni József
2019-08-15 19:41

Utólag visszanézve persze sok a faszság és én is ezt mondom, hogy így összeszedve valóban világtalannak tűnik az ember, de akkor és ott amikor a tizedik helyre gyakorlatilag bagóért fel lehetett cserélni és Rosen elérhető volt, az tök alap lépés volt. Senki nem úgy indult neki a szezonnak, hogy a csapat történetének legszarabb évét fogjuk futni. Az elején a Bears, Seahawks meccsek simán elvesztett meccsek voltak. Ott volt a kezünkben a győzelem, de elMcCoyoltuk. Az oakland szintén simán lehetett volna a miénk. 6-10 az közel sem 1/1. Ha nincs 1/1, nincs Murray valószínűleg és még mindíg Rosen irányítana. Bradford pedig teljesen egészséges volt amikor leültettük és amikor kivágtuk. Ezen röhögött mindenki, hogy végig az a mantra ment, hogy mikor egészséges, egy nagyon pontos irányító. Erre lehoz életében először egy szezon úgy hogy nem IR a vége és élete legszarabb teljesítményét hozza. McCoy. Ö és Wilks. Ők voltak az igazi nagy baklövés.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  pritek
2019-08-15 20:31

A legtöbb dologban egyetértünk, sőt, Rosen rajongóként mondom azt hogy miután Kingsbury lett HC-nak hozva jó döntés volt Murray, Rosen marhára nem illett bele a koncepcióba. Én csak azt mondom hogy most már villantani kell és nem négy év múlva hanem ha lehet azonnal, 1-2 éven belül az air raidnek tarolnia kell. Ha ez nem történik meg, Keim repül.

pritek
pritek
Reply to  Debreceni József
2019-08-16 01:12

Ha működni fog a támadósor akkor rém egyszerű a sztori. Jövőre lesz egy valag cap space, durván rá kell menni a védelemre és a támadófalra és már mehet is a buli. A Ramsnek egész jól bejött.
Ha KK bukik – vagy ha ne adj isten Murray – akkor Keimen szerintem a jóisten sem segíthet.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2019-08-14 22:44

A Dolphins volt az, aki elkótyavetyélt egy egész jó picket. Ha úgyis Tua kell és ennek megfelelően leépítik a csapatot, akkor minek adnak oda egy jó picket egy QB-ért?

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2019-08-15 06:15

A Tua sztori egészen addig csak találgatás amíg tényleg rá nem mennek, ha így lesz igazad lesz, ha nem akkor nem. A leépítés majd a Rosen csere tényleg érthetetlen, bár az ellenértéke nudli volt, ennyit röhögve megért volna bármelyik qb-need cdapatnak. Ha lehoz egy jobb szezont, simán túladhatnak rajta jobb áron, ráadásul így biztos hogy nem a Patshez kerülne. Ha nem, van egy minőségi backupod.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2019-08-15 09:24

1.Hát, de el is mondták, hogy azért menesztették Gaset, mert ő meccseket akar nyerni, ők viszont most nem akarnak. :) Ha Tua nem esik vissza biztos, hogy ő lesz a No. 1 QB Herbert és Fromm előtt és őt viszik.
2. A Browns is ilyen nudli értéken húzta Kizert, mondván hátha beválik. Egy bizonyos JuJu is elérhető volt akkor….. Szóval én óvatosan fogalmaznék ezzel, hogy nem nagy ellenértéket adtak.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2019-08-15 10:00

Már most várom a következő draftot, Herbert és Tua top prospect, kíváncsi vagyok hol landolnak.
Az hogy ki mennyire válik be az meg külön tudomány. Az előre felállított sorrend adott draftclassban csak a játékosokban rejlő potenciál alapján történik, aztán ha lement a draft megannyi további, a játékosra hatással lévő impulzus is meghatározza a sikerességét: az edzői kar szakmai tudása és hozzáállása, a csapattársak hozzáállása, a franchise filozófia, a felépített rendszer amiben játszania kell, a közeg ahova költözik illetve szerintem az egyik legjobban befolyásoló tényező: a hirtelen jött gazdagság, tudja-e kezelni vagy sem. Aztán ott a családi háttér, a haverok akiken megint sok múlik ha megjelenik pár millió a számládon. Ezek miatt nem lehet szt kijelenteni hogy az első 32 játékos biztos bomba lesz.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2019-08-15 22:07

Engem ezért is bosszant rendkívül, hogy a Texans nem igyekszik falat építeni Watson elé. Csak az hiányzik, hogy igazán contenderek legyünk. Aztán majd Watson megkapja a nagy szerződést és lehet már nem lesz ugyanaz a motiváció. Eltékozolják a legjobb éveit. Persze ne legyen igazam, de ki tudja mi lesz.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2019-08-16 06:48

Ebben tökéletesen egyetértünk. Ha így megy elpazarolják NUK legszebb éveit is, Watsont meg teljesen összetörik pont mint annó David Carrt.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2019-08-16 10:41

Szerintem NUK legszebb évei most értek véget. Tavaly volt a legjobb, de olyan fájdalmakkal játszott már a végén, hogy beszélni is borzasztó róla. Én nem számítok rá, hogy végig bírja ezt a szezont egészségesen.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2019-08-16 10:57

Ha nem is lesz lígaelső, szerintem pár év top10 benne van még. Mondjuk az is kellene hozzá hogy a többiek, Fuller és Coutee is egészséges maradjon legalább egy szezon elejéig.

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  pritek
2019-08-16 15:04

Szóval tulajdonképp Te is beismered, hogy már régen el kellett volna küldeni. Az különbözteti meg jó GM-et az átlagostól, hogy a jó GM-nek nem csak évenkénti bontásban van értelme a döntéseinek.

LasDen
LasDen
2019-08-14 18:48

Csak tavaly még nem tudta hogy korszakos játékos Murray… Értem én…

acsdav2
acsdav2
Reply to  LasDen
2019-08-14 22:35

Szerintem még azt se, hogy egyáltalán focizik-e :D

Lolka
Lolka
2019-08-14 19:25

Bocsánat, tudom, nem ide illik, de a Hard Knocks-ot mi, hogyan tudjuk nézni mert HBO GO-n nem találom?

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Lolka
2019-08-14 19:44
bjeela
bjeela
2019-08-14 19:43

Ez a fickó már majdnem olyan jó, hogy akár nálunk is lehetne. A QB-khoz legalábbis szemmel láthatóan olyan jól ért, mint mi 1960 óta.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-08-14 19:52

Na majd ha Etling a maciknál landol,akkor majd nem kell minden posztot telesírnod.
https://heavy.com/sports/2019/08/danny-etling-patriots-falcons/

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-14 20:11

Teljesen igazad van, hiszen a levetett pecces QB-k mindig olyan sikeresek. Ja, nem… Viszont ennek megfelelően tökéletesen beleillene a profilunkba.

Everlast77
Everlast77
Reply to  bjeela
2019-08-14 20:38

“Teljesen igazad van, hiszen a levetett pecces QB-k mindig olyan sikeresek. Ja, nem”
De az ellenérték jó szokott lenni……:D

Tamer Link
Tamer Link
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-15 10:25

Lemondtunk arról a “korszakos tehetségről”?

csak ezt ne
csak ezt ne
2019-08-15 07:57

Nyilván ez az egész még jóra fordulhat a Cardinals szempontjából, ha valóban egy korszakos tehetséget találtak,aki majd megnyeri a Cardinalsnak az első SB-t. Akkor semmilyen ár nem volt nagy.

A Rosen történet ettől függetlenül nekem továbbra sem tetszik. Nagy semmit tettek a gyerekért, sőt inkább negatív volt a szerepük. Hozhatna az NFL egy olyan szabályt, hogy legalább az első két körben igazoltakat legalább 3 évig ne is lehessen elcserélni, kirúgni. Akkor az ilyen GM-ek kicsit körültekintőbbek lennének.

robbiefowler1975
robbiefowler1975
2019-08-15 09:40

Nekem kapkodásnak tűnik az egész történet.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

32
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x