Connect with us

Hír

BREAKING: Határozatlan idejű eltiltást kapott Myles Garrett!

Az NFL elég gyorsan meghozta az ítéletét az éjszakai történtek kapcsán.

A liga úgy határozott, hogy Myles Garrett határozatlan idejű eltiltást érdemel, azzal a megkötéssel, hogy ebben a szezonban már semmiképp sem léphet pályára – sem az alapszakaszban, sem az esetleges playoffban. Maurkice Pouncey három meccset kénytelen kiülni, Larry Ogunjobi pedig egymeccses eltiltást kapott.

Ezen felül a Steelerst és a Brownst is megbüntette az NFL egyenként $250 ezer dollárra.

101 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
101 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
bjeela
bjeela
2019-11-15 18:23

Nagyjából egyetértek a döntéssel, mindössze Rudolphot hiányolom kissé.

baglacko
baglacko
2019-11-15 18:23

És Rudolph?? 🤔🤔

László
László
Reply to  baglacko
2019-11-15 19:18

Ő lett hivatalosan az ártatlan áldozat.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  baglacko
2019-11-16 11:12

The league will also fine Rudolph for his role in the brawl, NFL Network’s Tom Pelissero reported.

Wide open
Wide open
2019-11-15 18:31

Korrekt döntésnek tűnik így elsőre. Meg kell hallgatni az érintetteket hogy pontosan mi történt és ha még kell valakit (pl Rudit) büntetni akkor tegyék azt is.

DrBaji Mihály
DrBaji Mihály
Reply to  Wide open
2019-11-15 18:37

Hát ez minden, csak nem korrekt…labdaleeresztés – ami inkább igen, mint nem – 4 mérkőzés, fekvő játékos fejének rugdosása: 3 mérkőzés…na menjenek a picsába….nekik is meg kellene rugdosni egy kicsit a fejüket, hogy helyrebillenjen az a kevés agyuk..

ahanem
ahanem
Reply to  DrBaji Mihály
2019-11-15 18:37

fekvő játékos sisakjának rugdosása

hidd el, ha ő is leveszi azt a sisakot majd utána rugdossa, őt is határozatlan időre tiltják el

Hapeeehooo
Hapeeehooo
Reply to  ahanem
2019-11-15 18:37

Asszem nem ment at a lenyeg :D

ahanem
ahanem
Reply to  Hapeeehooo
2019-11-15 18:37

leírtam egy másik topikban is, a sisak azért van, hogy ilyenek ellen védjen.

Wide open
Wide open
Reply to  ahanem
2019-11-15 18:53

Szerintem azért lett “csak” 3 mérkőzés, mert az ilyen irányítók elleni asszultusok esetén az íratlan szabály az, hogy a támadó falemberek keménykedéseit elnézik. Természetesen most többen is túlmentek a határon, Pouncy rugdosása különösen, de az ő esetükben konzisztensen enyhítő faktor az a tény hogy az irányítójukat védik. (Nézz meg bármilyen meccset amikor az irányítóval keménykednek, simán lehetne a falemberek reakciójára zászlót dobni 15 yardokért, mégsem szokott megtörténni).

ahanem
ahanem
Reply to  Wide open
2019-11-15 18:56

Pedig de, van hogy dobnak rájuk is, csak akkor általában a roughing the passer szinte default módon ott van, így csak a kettő kiöli egymást.

Egyébként meg igen, a QB-kat magukba foglaló esetekben mindig a QB védelme az első szempont (a szabályok is így vannak kialakítva), elvégre ők hozzák fajsúlyosan a legtöbb pénzt a ligának. Szerinted egy sikeres szezon után Garrett mezből, vagy Rudolph mezből fogyna több?

Wide open
Wide open
Reply to  ahanem
2019-11-15 18:57

Értem én hogy a kérdés prózai, de szerintem egyébként Garrett mezből fogy több :D

ahanem
ahanem
Reply to  Wide open
2019-11-15 19:01

Ezért tettem rá egy feltételt, bár én azért kétlem hogy a Browns szurkolói Garrett mezeket vennének OBJ vagy Mayfield helyett.
Míg ha Rudi playoffba vezeti a csapatot akkor valszeg Big Bentől hamar elköszönnek (2 éven belül mondjuk) és akkor nagyon sok embernek kell új mezt vásárolni, és nem Heyward mezeket fognak venni, csak hogy a pozíciós különbségnél maradjak.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  DrBaji Mihály
2019-11-16 11:12

Borzasztó, hogy még egy Steelers-Browns verekedésből is a szegény Patriots kerül ki vesztesen ;)

Tibor Fotó
Tibor Fotó
2019-11-15 18:31

És Rudolph? Aki kezdte? És aki csak azért nem verte Garrett fejét a sisakkal, mert ahhoz is béna, hogy leszedje? De beleverte Garrett fejét a földbe? Poncey meg csak három meccset kap azért, mert egy földön fekvő és védtelen, lefogott ember fejét RÚGDOSSA? Besz.rás, hogy micsoda trágya banda ez az NFL vezetés.

DrBaji Mihály
DrBaji Mihály
Reply to  Tibor Fotó
2019-11-15 18:31

+1

keyser soze
keyser soze
Reply to  Tibor Fotó
2019-11-15 19:48

Látom vannak gondok a látással. Rudi kezdte? A labda rég nem volt ott de a barom még döngölte tovább bele a földbe. Komolytalan vagy.

Tibor Fotó
Tibor Fotó
Reply to  keyser soze
2019-11-17 15:11

Három dolgot ajánlanék: 1. Meg kellene nézni pld. videón, hogy mi történt, mielőtt véleményt mondasz. 2. Meg kellene ismerkedni az NFL szabályaival. 3. Vissza kellene venni az arcból, mert így nemcsak nevetséges vagy, de ellenszenves és nagyképű is.
A TÉNYEK: Garrett late hitet nyomott, Rudolph elpasszolta a labdát a sack előtt. Erre Rudolphnál gurult el a gyógyszer, megpróbálta Garrettet tökön rúgni, megpróbálta letépni a sisakját is (csak még ahhoz is béna, nemcsak a focihoz) és verbálisan is inzultálta – feltehetően ez utóbbi váltotta ki Garrettből az indulatot. Garrett szabálytalansága roughing the passer és nem vitásan 15 yard, ezzel szemben Rudolph holtidőben követte el a szabálytalanságait, amiért kizárás kellett volna, hogy járjon. (Ahogy utána Garrett is, ki is zárták.)
http://www.nfl.com/news/story/0ap3000001077016/article/mason-rudolph-will-be-fined-for-role-in-tnf-brawl
Ha értesz angolul, ez sokat fog segíteni meg itt egy videó is az esetről. Tanulmányozd. Aztán mondj véleményt.
Garrett maradéktalanul megérdemelte, amit kapott. Csak a másik oldalnak is megfelelő büntetést kellett volna kapnia. Poncey tette semmivel sem kevesebb mint Garetté. De tudjuk, hogy Goodell és haverjai esetén semmilyen következetesség nem várható. Nyilván a Steelerst nem akarták végleg kiütni a PO versenyfutásból, ez üzleti döntés volt.

keyser soze
keyser soze
Reply to  Tibor Fotó
2019-11-18 17:47

A nevetséges az nem én vagyok, egy árva szóval nem mondtam, hogy Rudi vétlen, de teljesen őszintén a Rudi kezdte.? Már rég nem volt ott a labda, de folytatta a szerelést Garrett . Magyarázhatod de így volt. Rudi meg frusztrált volt begőzölt. Persze a Steelers jobban járt volna, ha eltiltják , személy szerint én Hodgest jobban kedvelem.

disqus_GrhaBMtH8N
disqus_GrhaBMtH8N
2019-11-15 18:53

Azért említsük meg Ogunjobi komolytalan büntetését is… Ha az állítólagos labdaleeresztésből indulunk ki, akkor egy ilyenért minimum 5-6 meccs járna. Ennyi erővel egy vak nyugdíjast fellökhetne a mozgólépcsőn (már bocsánat).

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  disqus_GrhaBMtH8N
2019-11-16 11:17

Akkor innentől minden vétség utáni büntetést a labdaleeresztéshez kellene mérni?

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2019-11-15 18:56

És KD te mit gondolsz,sáros a Rudi is?

Fetyke
Fetyke
Reply to  Bélabá a csótány
2019-11-15 19:01

Nem! Vicces lett volna, ha őt is eltiltják…

Sestertius
Sestertius
Reply to  Fetyke
2019-11-15 19:01

Többnyire egyetértünk, de most nagyon nem..

Fetyke
Fetyke
Reply to  Sestertius
2019-11-15 19:01

A fönti hsz-edre is reagálva ebben valóban nagyon nem! Van ilyen…

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  Fetyke
2019-11-15 21:31

Ezzel most viszonylag egyedül maradtál. Főleg, ha kivesszük a Steelers szurkolókat a képletből. Én űgy olvasom, hogy kb. mindenki legalább pénzbírságot jogosnak tartani Rudi esetében is.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Gáspár Bollók
2019-11-16 11:17

Akkor ok, hiszen The league will also fine Rudolph for his role in the brawl, NFL Network’s Tom Pelissero reported.

László
László
2019-11-15 18:57

Mondjuk az érdekes, hogy az egészből Rudi teljesen büntetlenül jött ki, mintha egy teljesen kivülálló szemlélő lett volna, pedig az ő szar játéka miatt érzett frusztráltsága miatt kezdődött az egész balhé.

Péter Koller
Péter Koller
Reply to  László
2019-11-16 12:24

Mi van?
Garrett- még utoljára megmutatom, hogy nekem van nagyobb és én vagyok az erösebb- megmozdulása volt a zéro pont, az origo.
Ez a szerencsétlen flótás meg a lehető legrosszabb módon válaszolt, ami görgette tovább ezt a rakás szart.
Garrett ha akarta volna, a földet érés után elengedhette volna Ridolphot és vége a sztorynak. Nincs semmi vége a meccsnek, nyert a Browns.
De nem akarta elengedni, fogta és szorította tovább.
Ez nekem, aki 28 éve kezel ilyen és ehhez hasonlatos embereket, egyértelmü és kristálytiszta, hogy miért tette.
Hogy a fizikai erőfölényével demonstrálja Rudolph felé, hogy bármit tehetsz öcsike, akkor is én uralkodom feletted, tehetetlen vagy. Majd ha én úgy döntök, akkor felállhatsz. De addig azt csinálhatod csak, amit engedek neked. Fküdhetsz a földön.
Ezt azért sok ember rosszul viselné, főleg egy éppen csak férfikorba lépő fiatal, akit amúgy is frusztrált a fogalmatlan játéka, a vereség, a savazás, amit tuti toltak az arcába.
Rossz döntést hozott, agresszióval válaszolt.
A többi Garrett és Rudolph döntésének, tettének okozata.
És az azért legyen tiszta: mind a ketten akarták ezt a fizikális közelharcot, egyébként leálhattak volna többször is és akkor most nem erröl fosról irogatnánk, hanem a meccsről.
Úgyhogy azt írni, hogy az aranykezű(ja nem, fa) mágusunk frusztráltsága miatt kezdödött, az egyszerüen butaság.
Viszont az miatt folytatódott, mert kitört Rudolphból, aki nem tudta kezelni és visszafogni magát.
A büntetés neki is jár.
De Garrett- odabaszok sisakkal hátha be tudom ütni a koponyád az álkapcsodba-tette mindentöl függetlenül vállalhatatlan.
Minden szereplőnek jár a büntetés, aki tevőlegesen részt vett benne.
Rudophnak is.
Az egész egyébként érthetetlen és teljesen felesleges volt, ostoba barom mind a kettő.

László
László
Reply to  Péter Koller
2019-11-16 12:52

Az utolsó mondatod nagyon jól összefoglalta lényeget.

Sestertius
Sestertius
2019-11-15 19:01

Kísértetiesen hasonló a dolog a Zidane, Materazzi esethez.. sajnos ilyen a világ, amit Garett és Zidane tett arra nincs bocsánat, de sajnos arról mindenki megfeledkezik (a nyilatkozatok alapján ők maguk is..) hogy előtte egy igazi patkány provokálta ki az egészet..

ahanem
ahanem
Reply to  Sestertius
2019-11-15 19:01

Profi sportolók, nem gyerekek, hogy engedni kéne a kísértésnek. Többek között azért is vannak megfizetve, hogy nyeljék le az egojukat és engedjék el a fülük mellett az ilyen provokációkat. Nem mellesleg itt nem volt alaptalan Rudi reakciója a szabálytalan földrevitelre.

László
László
Reply to  ahanem
2019-11-15 19:14

A szabálytalan földrevitel egy dolog, de utána ő kezdett el emberkedni Garrettel szemben, mikor csak annyit kellett volna tennie, hogy felkel és teszi a dolgát.

ahanem
ahanem
Reply to  László
2019-11-15 19:18

hát amikor elveszik a sisakomat az a legkevesebb, hogy megpróbálom visszaszerezni, de igen, az elég nagy butaság volt

László
László
Reply to  ahanem
2019-11-15 19:18

Te akkor eléggé lemaradtál a dologról, még véletlenül sem a sisakja visszaszerzésére gondoltam, hanem a földrevitele után ő kezdte el tépni Garrett sisakját.

Sestertius
Sestertius
Reply to  ahanem
2019-11-15 19:18

Őő… Rudi kezdte el cibálni Garett sisakját .. utána Garett letépte Rudiét.. utána Rudi okoskodott tovább, aztán vert fejbe a sisakkal..

ahanem
ahanem
Reply to  Sestertius
2019-11-15 19:21

attól még hogy valaki cibálja a sisakomat, nem az a válasz, hogy én is elkezdem cibálni az övét, hanem az, hogy eltaszítom magamtól (ha már én vagyok az erősebb), elsétálok ésjöhet a 15 yardos büntetés

László
László
Reply to  ahanem
2019-11-15 19:22

Ez egy marha érdekes szemlélet, de a te gondolkodásmódod alapján akkor inkább az lett volna a patent megoldás ha Rudi nem foglalkozott volna Garrett szabálytalanságával, hanem megvárja még lefejtik róla, nem kezdi el ráncigálni Garrett sisakját, hanem felkel és mehet tovább a meccs. Értem én hogy nehéz profiként viselkedni mikor valaki ennyire frusztrált a rossz játéka miatt.

ahanem
ahanem
Reply to  László
2019-11-15 19:48

” mehet tovább a meccs”
Hova? a lelátóra? a meccset már rég elvesztették, még pont az kellett volna, hogy az utolsó játékba bele is sérüljön.
Értem én, hogy jól jön a statpadding a meccs végén, de azt meg lehet oldani úgy is, hogy nem akarjuk közben IR-re küldeni az ellenfelet, bár ezt Clevelandben nem így gondolják, és nem csak emiatt az eset miatt gondolom ezt így.
Irányítóként tudja az ember, hogy ő a special snowflake a pályán, a ligának meg az aranytojást tojó tikja, így ha csak apróbb hülyeséget csinál, tuti nem fogják eltiltani. Helyes volt az, amit tett? Nagyon nem. Érthető? Igen, sőt, nagyon ravasz. Emellett a vesztes félnél érthető a frusztráltság, ellenben a győztes félnél nem tartom elfogadhatónak. Emberek ezek is, emberi érzelmekkel, itt a győztesnek kéne visszafognia magát nem pedig full retard módba kapcsolnia.

És egyébként igen, ahogy mondod, az lett volna a helyes, de a liga szemléletmódja sajnos megengedi, hogy kvázi sértetlenül provokáljon másokat ilyen módon.

László
László
Reply to  ahanem
2019-11-15 20:04

Pont úgy nézett ki Rudi mint aki nem akar megsérülni, biztos ezért kezdett verekedni egy nála “nagyobbal”. :)

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  ahanem
2019-11-15 21:30

Arra, hogy valki levisz a földre, nem az a válasz, hogy csavargatom, cibálom a sisakját…

ahanem
ahanem
Reply to  Gáspár Bollók
2019-11-15 21:55

há ha sikerül elmeszeltetnem vele egy évre engem meg elő se vesznek. akkor igenis de.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Sestertius
2019-11-15 19:21

… Miután garrett teljesen szabálytalanul és fölöslegesen vitte földre Rudit, és még ott is próbálta földbe döngölni, ahelyett, hogy mielőbb leszálljon róla…
Valami más jelenetet nézünk mi e kapcsán azt hiszem…

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  Fetyke
2019-11-15 20:04

MIRŐL BESZÉLSZ????
https://youtu.be/_PMHlURlxus?t=85
Rég nem volt ott a labda??? 1tized másodpercel előtte dobta el, mielőtt Garrett becsomagolta. Annyi történt, hogy a DE nem engedte el, hanem a földre vitte. Ilyen egy meccsen van vagy 10, láttam már elégszer Eli-t a földön. Abban a pillanatban, hogy földetérnek, Rudy már tépi is a sisakot, a többi pedig már tölrténelem. Marhaságot csinált Garrett, de azért a QB se álltsd már be ma született báránynak, miközben a világon semmi extrém nem történt addig, amíg a földetérés után el nem kezdett emberkedni a nála 4x erősebb bengával…

Fetyke
Fetyke
Reply to  László
2019-11-15 19:19

Nehéz úgy felkelni, hogy egy 120 kilós állat fekszik rajtad és ölelget a földön. Garrett mozdulata tök fölösleges és teljesen szabálytalan volt már az elejétől is.
Ne vicceljünk már. Amit Rudi tett, abból minden meccsen van kb 5-10. Mégsem fajul odáig a dolog, hogy a földön heverő játékos sisakját tépkedjék le két kézzel a felek és azzal verjék agyon a másikat.
Kicsit olyan ez, amikor a megerőszakolt nőket teszik felelőssé a történtekért, hogy minek mentek oda, meg miért riszálták magukat. Ne hülyüljünk már meg teljesen…

Sestertius
Sestertius
Reply to  Fetyke
2019-11-15 19:21

Hol van olyan minden meccsen, hogy az irányító elkezdi rázni a DE sisakját?.. erre van a RTP sárga, meg a falemberek

Fetyke
Fetyke
Reply to  Sestertius
2019-11-15 19:22

Az irányítók valóban ritkán csinálnak ilyesmit. De falemberek már annál inkább, Játék közben is előfordul, erre szoktak is zászlót dobni, és játék után is akad azért ilyen (erre meg vagy dobnak vagy nem, teljesen bírófüggő a dolog). Mégsem fajul idáig az esetek 99%-ban a történet.

Sestertius
Sestertius
Reply to  Fetyke
2019-11-15 19:22

Persze, hogy nem!! És teljesen beteg is, hogy ez történt!
A kérdés, hogy ha Garett nem veri fejbe Rudit, akkor ki kapott volna büntetést? Nekem az az érzése, hogy akkor ő is benne lenne a buliban..

Fetyke
Fetyke
Reply to  Sestertius
2019-11-15 19:51

Nálam abszolút a sisakkal védtelen fejre mért ütés veri ki a biztosítékot, és én csak azért büntetném Garrettet súlyos eltiltással. Ha ott megállt volna, hogy csak lerángatja a sisakot (ha nem is minden meccsen de azért szezononként pár eset ilyenből is akad), akkor azt mondom, hogy sima pénzbírsággal megúszta volna nálam Myles is.
Nem az a baj elsődlegesen, ha elpattan a cérna, és nem pályára való cselekedet tesz valaki. Illetve persze baj az is, de én mindig mérlegelek. Itt most a legfontosabb hogy azzal a sisakkal, az az ütés sokkal rosszabbul is elsülhetett volna, akár életveszélyes sérülés is lehetett volna a vége. Nem lett, ennek örüljünk. De ez akkor is súlyos büntetést érdemel.

Sestertius
Sestertius
Reply to  Fetyke
2019-11-15 21:56

Van igazság abban amit mondasz, de így meg a Lineman és a Browns védő eltiltása nem fér bele, ha eltiltották őket, akkor Rudit is el kelett volna

Fetyke
Fetyke
Reply to  Sestertius
2019-11-15 22:17

Pouncy büntetését annyiban érzem jogosnak, hogy bár emberileg megértem amit tett (vagyis leginkább amiért), de az akkor sem a pályára való dolog volt. Persze így, hogy Garretten sisak volt, inkább magának okozhatott volna sérülést, de ez azért nem menti föl teljesen. A 3 meccset az ő esetében is reálisnak érzem.
A Browns védő fogalmam sincs miért kapott eltiltást, arról nem is tudok véleményt alkotni…

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fetyke
2019-11-16 11:27

Hátulról a földre lökte Rudolphot, miközben a többiek már a földön birkóztak.

Sestertius
Sestertius
Reply to  Fetyke
2019-11-15 19:22

Summa summarum a véleményem az, hogy azért jár az eltitás ami nem való pályára.. amit Rudi tett (sisaktépés, ütés) az nem való oda, ezért kapnia kellett volna 1-2 meccset.. amit Garett tett, azért teljesen jogos a határozatlan idejű eltiltás

ahanem
ahanem
Reply to  Sestertius
2019-11-15 19:22

nem kisarkítva qb vs de esetre, de facemask vagy manapság már illegal hands to the face a neve ezeknek, és egy részét be is fújják

pontosabban illegal use of hands – hands to the face de néha már a rövidített módon is bemondják a bírók

Sestertius
Sestertius
Reply to  ahanem
2019-11-15 19:22

Arra gondoltam, hogy bem a Qb nak kéne ravansot vennie a DE-n :) hagyja a dolgot a bírókra..

ahanem
ahanem
Reply to  Sestertius
2019-11-15 19:25

ha Rudi lennék én sem hagynám a bírókra, mert idén már többször megmutatták, hogy elég inkompetensek
az egyik végig is nézte a legjobb helyről

László
László
Reply to  Fetyke
2019-11-15 19:25

Ezt szépen elbagatelizáltad, de az igazság az hogy nincsen minden meccsen 5-10 abból amit Rudi tett. Egy dühkezelő tanfolyam azért Rudira is ráférne. :)

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-11-15 19:48

Bocs, cimborám, de azért abból nincs meccsenként 5-10, hogy rugdossuk a másikat és le akarjuk tépni a sisakját. Rudi kissé elvetette a sulykot és ezért is járna valami.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-11-15 19:51

Leginkább semmi. :)
Lejjebb már kifejtettem, hogy nálam Myles is sima pénzbírsággal megúszta volna (ráadásul nem is sokkal), ha a sisakletépésnél megáll. A gond az, hogy azt a sisakot fegyverként használta egy védtelen fejű játékossal szemben, ami akár nagyon rosszul is elsülhetett volna. Ezért jár a súlyos eltiltás, nem azért mert valaki kakaskodik és levezeti a tesztoszteront…

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-11-15 20:04

A rugdosásért és ütésért véltem úgy, hogy ez nem a pályára való cselekedet és nem annyira tipikus minden meccsen.

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  Fetyke
2019-11-15 21:29

Ha tudnál egy lnket olyan meccsról, ahol 1-2 sisaklecsavarós eset van, nemhogy 5-10 minden meccsen. Elég sok meccset néztem, de sisaktépés csak elvétve van 1-1 darab.

ahanem
ahanem
Reply to  László
2019-11-15 19:22

és utólag milyen kurva okosan tette, hiszen ő megúszta szárazon a másik meg nem játszik többet idén, pedig nem is sérült.

Sestertius
Sestertius
Reply to  ahanem
2019-11-15 19:14

Persze, hogy nem ragadhatják el az indulatok.. ezért írtam, hogy amit tett az megocsájthatatlan.. és ha soha többet nem engednék pájára azt is megérteném. De ettől függetlenül a patkány viselkedést is büntetni kéne.. (állítólag szövegelt is) az jut eszembe, hogy “hogy kezdődött? Visszaütött.”

ahanem
ahanem
Reply to  Sestertius
2019-11-15 19:18

Igen, de az “állítólag” az nem elég, és ha nincs bemikrofonozva, akkor elég nehéz bizonyítani, hogy mit mondott éppen

nyilván az NFL tudna ez ellen tenni valamit, de nem feltétlen érdeke

Sestertius
Sestertius
Reply to  ahanem
2019-11-15 19:19

Persze, de itt tettek is voltak.. cibálta Garett sisakját, meg utána is keménykedett, próbálta megütni..

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  Sestertius
2019-11-16 10:05

pájára????

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  ahanem
2019-11-16 10:15

Irányító. Reklamáljon a bírónak. Vannak ott nála nagyobbak is. Ott is elfogyott a gyógyszer.

ahanem
ahanem
Reply to  atis123Juve
2019-11-16 19:48

Úgy emlékszem, hogy azt is leírtam már valahol, hogy igen, irányító, s ezzel elég csúnyán visszaélt.
De amíg az NFL úgy dönt, hogy védi az irányítókat, addig ezt meg is lehet tenni kvázi bűntetlenül.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Sestertius
2019-11-16 11:22

Ez nem az ovi, hogy óvónéni, a Pistike kezdte. Ezek az emberek USD milliókért játszanak, minimum, hogy önfegyelmük legyen.

ktms
ktms
2019-11-15 19:48

Browns szurkolóként sajnos egyet értek Garrett és Ogunjobi megbüntetésével. Garrett életveszélyes volt amit művelt meg akkor is ha elszállt az agya. Kész szerencse, hogy nem ütötte agyon Rudolph-ot. Akivel kapcsolatban hiányolom a valamilyen formában történő elmarasztalást.

Kopi3.14
Kopi3.14
2019-11-15 20:04

A határozatlan szerintem sok, Pouncy is kaphatta volna szezon végéig.

Bandi
Bandi
2019-11-15 20:04

És az egészet okozzo Rudolffal mi a helyzet?

AwesomeOne
AwesomeOne
Reply to  Bandi
2019-11-15 20:04

Tööbek szerint csak ártatlan virágszál volt a történetben, akit mindenki csak bántani akar… holott neki járna a 3 meccs.

László
László
Reply to  Bandi
2019-11-15 20:12

Leírták már itt nagyon találóan, ő volt a szűzlyány akit megerőszakoltak. :)

bjeela
bjeela
Reply to  László
2019-11-15 20:41

… és holnap is oda megy…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Bandi
2019-11-15 20:47

Máshol olvastam, őt és a Pittsburgh-t így bűntetik. Hogy játszania kell. :D

AwesomeOne
AwesomeOne
2019-11-15 20:12

Nálam:
– Garrett: Jó döntés a határozatlan idő, nem szabad ilyen felelőtlenül viselkedni, történjék is bármi. Ebből akár komoly sérülés is lehetett volna, vagy akár még több…
– Pouncy: Kevés, megértem, hogy a történtek után elpattant nála valami, és a QB-t védte, de rá is igaz az előbbi sor, és minimum erre a szezonra el kellett volna meszelni.
– Rudolph: Ok-okozat. Szerintem messze volt ő az ártatlantól, ő vesztette el elsőként a fejét amikor provokálta őt Garrett azzal, hogy akkor is földre vitte. Neki járt volna a 3 meccs, de vajon mit akart kezdeni ő Garrett sisakjával? Szerencséje hogy nem bírta leszedni, különben szerintem ő kapta volna a határozatlan idejű eltiltást.
– Ogunjobi: Josog

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  AwesomeOne
2019-11-15 20:26

Egeszen pontosan igy gondolom en is.

Balazs Simon
Balazs Simon
Reply to  AwesomeOne
2019-11-16 10:53

elég büntetés az, ha Rudi játszik.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  AwesomeOne
2019-11-16 11:32

Ez így kb. oké. Ogunjobi ott szívta meg, hogy egy már elkezdődött verekedésbe avatkozott bele agresszívan (tényleg miért kellett neki hátulról ellökni Rudolphot?), ahogy még sokan meg fogják (pénzbírság), akik pl. a padról rohantak be.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2019-11-15 20:12

comment image

Vicgeordie
Vicgeordie
2019-11-15 20:41

Csekket még kaphat Rudi is, nem?

rowi
rowi
Reply to  Vicgeordie
2019-11-15 21:03

yep, valszeg fog is

Sddasdaj
Sddasdaj
2019-11-15 22:38

Rudinak is jarna egy par meccs.. hol itt az igazsag? :D
De igen, varhato volt, es teljesen egyetertek. Bar Pouncey 3 meccseset keveslem..

Sddasdaj
Sddasdaj
2019-11-15 22:42

Sok itt szent.. Ha pl egy random ember beszol meg lokdos, pl. egy szorakozohelyen, akkor fogod magad es elfordulsz? Nem.. belefogsz allni. Hiaba sportolok, ok is csak emberek.. De ugy latszik itt mindenki racionalis.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Sddasdaj
2019-11-16 11:32

A szórakozóhelyen te fizetsz, itt meg ezek csávók milliókat kapnak azért, amit csinálnak. Nehogy már egyforma legyen a mérce.

ahanem
ahanem
Reply to  Sddasdaj
2019-11-16 17:27

A szórakozóhelyen mondjuk önvédelmi szempontok is felmerülhetnek, itt meg nem feltétlen. Emellett ezek a sportolók kötelezettek példát mutatni az embereknek, főleg ott kint.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
2019-11-15 23:15

Ráfér Garettre,hogy kiszellőztesse az agyát és most lesz is erre ideje. Nem tartom rossz embernek és kibaszott jó játékos de idén volt már érdekes megmozdulása és ez az utolsó ez nagyon csúnya volt.
Remélem jövőre visszatérhet és elengedi ezt a barom viselkedést. Ettől még nem fogom aljas embernek tartani, másnál is fordult elő,hogy baromságot csinált…

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Arnold Patsenegger
2019-11-16 11:32

A bocsánatkérő nyilatkozata mondjuk nagyon rendben volt (ok, tudom, hogy nem ő fogalmazta).

kitalaltnev
kitalaltnev
2019-11-16 11:44

A lentebbi néhány 😂 kommentben foglaltakhoz már nem maradt mit hozzátenni. Ha csak nem azt, h. ebben a “határozatlan ideig”ben mi a ráció? Ha időközben megjavul Garrett, s megígéri, h. ez többet nem fordul elő, akkor vissszajöhet? Vagy a büncsi letelte az esetleges büntetőügy meginduládátől és kimenetelétől függ? Miért nem az idény végéig szól?

katonadani
Reply to  kitalaltnev
2019-11-16 11:51

szerintem ez csak a PR-nak szól :D idén már nem játszik, jövőre nem fognak már ezzel foglalkozni és visszatérhet. De sokkal jobban hangzik az NFL részéről, hogy határozatlan ideig

kitalaltnev
kitalaltnev
Reply to  katonadani
2019-11-16 13:02

Így jó. Mert jó volna még látni játszani. Na, persze nem sisakkal a kezében! ☝️😁

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  kitalaltnev
2019-11-16 13:07

Az sohasem volt kérdés, hogy játszhat még.

OGyula
OGyula
2019-11-16 13:43

Őszintén szólva, nekem Rudolph még unszimpatikusabbnak tűnik, nem értem, miért nem büntetik általában jobban a provokációt. Visszaél az elvileg védett helyzetével mint irányító, de persze először ő az, aki megpróbálja letépni a fekvő Garrett fejét, majd amikor kap egyet, szegény, rögtön a bírókhoz fordul.

reszelo.aladar
reszelo.aladar
2019-11-16 16:07

Indítsunk onnan, hogy a Gartett 1/1 volt 2017-ben. Ez pedig magasabb minőséget jelent, egy magasabb mércének is kell megfelelni. Egy 1/1 az adott csapa franchise játékosa, ő került rá a stdion oldaláról lelógatott óriásplakátra, ő vigyorog vissza a jövő heti meccset promózó TV feliratban, de ő kapja a megmagasabb rookie szerződést, de reklámszerződésből is és valószínű p**ából is neki juthat a legtöbb. Vele azonosítják a klubbot.
Ennek meg kell felelni. Ez pedig látványosan nem jött össze.
Pouncey meg a másik fele a történetnek. Tizedik szezonja és jelenleg a liga legjobban fizetett centere, a csapata egyik legismertebb játékosa, igazi kipróbált veterán. Na neki aztán igazán nem szabadott volna egy ilyenbe belekeveredni. Sőt, neki kellett volna az ifjú QB-t elrángatni és földhözbaszni, hogy “akadjál le kisgyerek”.
Viszont egy már megnyert meccsen ilyet tenni. Ez egy nagyon rossz image a ligának is a csapatoknak is. De ne féltsük őket, mostantól indul a jóemberkedés teljes gázon, hétfőtől kórházakat látogatnak majd, plüssmacit osztogatnak és vállvédő helyett mikulásnak is öltözhetnek majd. És ezért rengeteget fizetnek.
Mi meg fogjuk a fejünket, hogy hogy lehetnek ekkora gyökerek.

Lajos Nagy
Lajos Nagy
2019-11-16 16:37

Hát jól kibasztak a Steelerssel azzal hogy Rudit nem tiltották el.

Szilárd Süveges
Szilárd Süveges
2019-11-16 19:42

Azt rosszul láttam hogy az egész dolog egy futó játék után történt? Hogy került a földre az irányító úgy hogy az edge rusher rajta feküdt? Vagy Rudolph provokációja korábban kezdődött?

Szilárd Süveges
Szilárd Süveges
Reply to  Szilárd Süveges
2019-11-16 20:01

Nem futó játék volt de egy nagyon rövid passz. A labda már rég nem volt ott mikor jött a sack.

Remete
Remete
2019-11-18 21:27

A földrevitel teljesen szabályos volt, inkább kicsit visszafelé kéne lépni ebből a flag foci irányból, hogy a QB-kat már alaposan megnézni sem szabad, nemhogy hozzájuk érni… Rodgers se a zsebben sérült meg, Garappolo sem (bár ott még kontakt sem volt), Mahomes sem dobás közben a zsebben pihenve stbstb. Eli 15+ év alatt nem volt sérült. Brady egyszer, Brees sem sűrűn, Rivers sem, Stafford sem sokat, Big Ben is alig hagyott ki meccseket, és lehetne folytatni. Ők vigyáztak magukra! A zsebirányítók sokkal nagyobb biztonságban vannak (persze, ha egész karrierük alatt nincs fal, akkor valamivel rosszabb az ő helyzetük is, de még mindig semmi ahhoz képest, mint ha valaki minden playben kihívja maga ellen a sorsot. A sorolt QB-k közt páran játszottak akkor is, amikor még nem voltak ilyen gyökér szabályok a védelmükre, hogy nem szabad rájuk esni, sőt szinte semmi nem volt még ebből ami ma van, még a térd alá ütést sem büntették talán 2000 környékén…
Értem én, hogy mindenkinek azonnali ejakulációja van, ha meglát egy QB-t táncolni a pályán, meg 40M dollár ugrál ott, de ez akkor is nonszensz. Ne adjanak ekkora szerződéseket egy embernek, aki ha lesérül az egész szezonnak vége a csapat számára, igyekezzenek a megvédésére is költeni inkább, és próbáljanak értelmes csere QB-t is tartani, ha már a kezdő öngyilkos hajlamokkal rendelkezik és szembemegy 150kg-s emberekkel védtelenül. A QB legyen QB, dobja a labdát a zsebből, irányítson. A tábornok sem az első sorban szalad kivont szuronnyal a harcmezőn, pedig az is biztos rohadt látványos lenne… Persze megteheti bárki, de akkor legyen olyan felépítésű, dolgozzon rajta, hogy bírja az ütéseket, mint egy BR, vagy akár WR. Dak nehezebben fog megsérülni mozgásban sem, nem egy gyufaszál alkat, hogy élő példát is említsek.
Ha szerelni akar valaki, akkor nagy lendülettel érkezik, abból pedig a másodperc törtrésze alatt nem áll meg, nem tud irányt váltani, ha épp elszáll már a labda. Abban a pillanatban, hogy arra is figyel, hogy mi van, ha ez megtörténik, hogy a labda már pár tized másodperce nincs ott mire érkezik, már nagy eséllyel bukta is a szerelést. Persze más, ha a QB már kávézik a sarki presszóban miután eldobta, és mégis letarolják, de ez azért elég könnyen megítélhető. Jó dolog a térd vagy az alá támadás büntetése, jó dolog az, hogy sisakkal nem lehet telibevágni valakit, hogy a füléből folyjon a vér, mint az éjjel is, de aki azt mondja, hogy Garrett szerelésével gond volt, és szabálytalannak kellett volna ítélni, az szaladjon és nézzen tollaslabdát!
A tények:
– A Steelers rég bukta a meccset, okos ember fogja magát és letérdel 10 másodperccel a vége előtt, főleg miután 4 INT-et hajigált már, és amúgy több labdabirtoklás a hátrány, főleg, hogy a fele csapat már kiesett aznap sérülés miatt, csütörtöki meccs ami miatt alapvetően panasz van, hogy veszélyesebb stb.
– Rudolph azonban nem térdelt le. Eldobta, földre vitték.
– Garrett, ahogy MINDEN egyes DE, és úgy alapvetően védő szokta ilyenkor, marad a földön a játékoson kicsit, hogy lepörögjön az óra. Akinek ez furcsa volt, az talán nem látott még meccset???
– Rudolph agya elszállt, és QB létére elkezdte rángatni egy nála némiképp nagyobb gyerek sisakját. Nem járt sikerrel.
– Garrett agya elszállt, és letépte Rudolph sisakját, neki ment is.
Megérkezett két Steelers falember, Pouncey azonnal ütött, a másik csak vissza próbálta tartani Garrett-et (neki talán némi esze is van a sisak alatt).
– És a vicc, a sisak nélküli Rudolph elindult még Garrett után, ütni próbált!!!
Na itt jött az ami miatt jogos az éves, vagy akár hosszabb eltiltás, Garrett egy védtelen játékos fejét elkezdte verni a sisakkal, ami ha jól sikerül akár halálos is lehet, hisz nem egy gyenge ember kezében volt az a nem éppen puha tárgy. – – –
– Sérülés mindenképp borítékolható, főleg olyannál akinek nemrég már egyszer lekapcsolták a villanyt ugye.
És a vége, Pouncey levitte Garrett-et, másik falember fekszik rajta, vége. Vagyis mégsem, mert Pouncey igazi mintakép módjára ütötte és rúgta tovább a földön fekvő, hatástalanított ember fejét. És a kulcs az, hogy ő is fejre ment, amin, bár volt sisak, sokat árthat, főleg a nyaknak, főleg úgy, hogy feküdtek rajta és mozogni nem tudott! Ez is minimum éves eltiltás, itt sem lehet figyelembe venni, hogy ő csak reagált, ha Garrett-nél nem vették figyelembe, Rudolph meg nem kapott semmit.

Azt hiszem két hét múlva vér fog folyni a 2. meccsen…

101
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x