Connect with us

Érdekességek

Konferenciadöntőhöz segítette a Goff-csere a Titanst

A Titans elég sokat köszönhet jelenlegi sikeréből a Los Angeles Ramsnek, hiszen 2016-ban a Tenneessee-é volt az 1/1-es választás egy borzasztó, 3-13-as szezont követően, azonban Marcus Mariotáról akkor még azt hitték, ő lesz a franchise irányítója, így nem volt szükségük újabb QB-ra, tehát az őj general manager, Jon Robinson kiárusíthatta a picket. A Rams pedig jött és adott két első-, két második- és két harmadik körös picket a Titansnek (amely visszaadott egy negyedik- és egy hatodik körös picket). Ezekkel a választási jogokkal pedig borzasztóan jól gazdálkodott a Tennessee.

2016-ban az 1/15-ös pickkel és a harmadik körös választási joggal felcserélt a csapat a tackle Jack Conklinért, a második körben a két cetlivel a védőfalember Austin Johnson és a futó Derrick Henry érkezett, majd 2017-ben az első körben az elkapó Corey Davist, a harmadikban pedig a tight end Jonnu Smitht húzta Robinson.

Ebből az ötösből négyen kezdők jelenleg, Johnson pedig rotációs játékos, aki mind a 18 meccsen pályára lépett idén – emeli ki az ESPN.

A lecserélés egyértelmű haszonnal járt a Titansnek, nyerte a cserét így utólag az együttes (oké, a Rams sem feltétlen panaszkodik a Super Bowl-részvétel után). Ehhez persze kellett több dolog is. Egyrészt hogy Goff ne legyen elit, szupersztár irányító, másrészt elég jól kellett draftolnia a GM-nek ezekkel a pickekkel, harmadrészt pedig kellett a sikerhez az is, hogy legutóbb tavasszal megszerezzék Ryan Tannehillt a Dolphinstól Mariota helyére.

46 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
46 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Antal Kovacs
Antal Kovacs
2020-01-17 11:33

Lehet hogy Goff nem lett elit, de azért tavaly a Rams is csak el jutott valahogy Atlantába február elején (az hogy ott és azóta mi történt az már egy nagyon más történet…)

Raist
Raist
Reply to  Antal Kovacs
2020-01-17 11:33

Egyszerre :D

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Raist
2020-01-17 11:33

igen, szinte másodpercre, egy rugóra járt az agyunk :D

Raist
Raist
2020-01-17 11:33

Azért a Rams tavaly Goff irányításával döntőzött, szóval a Titans még attól is egy meccsre van hogy azt lehessen mondani ugyanazt elérte mint a Rams. Az hogy Goff milyen irányító itt irreleváns, nincs rá bizonyíték hogy másik irányítóval jobb lett volna a Rams tavaly, ahogy arra sincs hogy ha megtartja a pickeket a Rams, akkor jobb eredményt ér el mint a döntő.

d zoli
d zoli
Reply to  Raist
2020-01-17 12:08

Aszodod “Superbowlba segítette a Goff csere a Ramst”?

Raist
Raist
Reply to  d zoli
2020-01-17 12:38

Nem, én pontosan “aszodom” amit írtam: “a Rams tavaly Goff irányításával döntőzött”. Tehát a Rams vele SB-t játszott, a Titans meg még ott sem tart hogy legalább kikaphasson a döntőben. És mivel ez csapatsport, arra pedig hogy “mi lett volna ha” nem lehet felhúzni egy állítást, így pusztán a tények alapján JELENLEG még a Rams ért el többet a csere után.

Nandito
Nandito
Reply to  Raist
2020-01-17 12:53

Ki mondta azt, hogy a Titans többet ért el, mint a Rams? Mert a cikk nem erről szól, hanem hogy a cserével jól járt a Titans. Lehet, figyelmesebben kéne olvasni…

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Nandito
2020-01-17 12:53

“a Titans még attól is egy meccsre van hogy azt lehessen mondani ugyanazt elérte mint a Rams” – senki nem mondta, hogy a Titans többet ért el, mint a Rams :D ha már figyelmes olvasás :D

Nandito
Nandito
Reply to  Antal Kovacs
2020-01-17 13:09

“így pusztán a tények alapján JELENLEG még a Rams ért el többet a csere után.”

Két hozzászólással lejjebb. :) Amúgy jól megfogtad a hozzászólásom lényegét… :D

Raist
Raist
Reply to  Nandito
2020-01-17 14:08

Ugyanaz mint az előző kötözködésedhez, oda van írva hogy a Titans nyerte a cserét, erre reagáltam én is és Antal is.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Nandito
2020-01-17 14:23

jó, de te a fenti hozzászólásra reagáltál (a Disqus szerint legalábbis), és ez összezavart, ezért nem értettem, hogy mire gondolsz, nem volt jó a kontextus :) – így a hozzászólás lényegét sem sikerült elkapnom

Raist
Raist
Reply to  Nandito
2020-01-17 14:07

A lecserélés egyértelmű haszonnal járt a Titansnek,
nyerte a cserét így utólag az együttes. Oda van írva a cikkbe kerek-perec, hogy a Titans nyerte a cserét a Ramshez képest. Lehet figyelmesebben kéne olvasni…

Nandito
Nandito
Reply to  Raist
2020-01-17 17:38

Igen, magát a cserét! A Titans jól draftolt, és több kezdőt, vagy aszintű játékost szerzett a Ramshez képest. Itt nem az eredményességről van szó, mert akkor már az egész a divízió szinten eldőlt volna, mert a Titans emberemlékezett óta nem nyerte meg a csoportját, míg a Rams a csere óta kétszer is. De erre a szerző is utal, hogy az eredményesség kárpótolta a Ramst, csak azt levágtad a mondat végéről: “A lecserélés egyértelmű haszonnal járt a Titansnek, nyerte a cserét így utólag az együttes (oké, a Rams sem feltétlen panaszkodik a Super Bowl-részvétel után).”

ahanem
ahanem
Reply to  Nandito
2020-01-17 19:08

a csoportgyőzelem csak amatőröknek való, főleg akkor, ha utána mind kikap egy WC csapattól

Géza
Géza
2020-01-17 11:54

Dani én elhiszem hogy Wentz az Isten, de felesleges ez a Goff szapulás folyamatosan. Nem kell folyamatosan azt bizonygatni hogy az Eagles mennyivel jobban járt Wentzzel. Idén borzasztó fal volt előtte meg egyszer super bowlt játszott. És a 9-7 sem egy borzasztó eredmény, ugye idei Eagles? van ahol ez playoffot ér pedig ők a csoportban játszottak kétszer a legjobb 4 nyugati csapatból 2szer (Seahawks, 49ers). Arra meg hogy Corey Davist úgy állítod be mintha nem lenne írtó nagy bust, minimum érdekes. Ennyi erővel Agholor vagy Dorsett se Bust mert kezdő játékosnak számít, pedig ők nem is 1/4esek csak 1. Kör végi játékosok.

katonadani
Reply to  Géza
2020-01-17 12:23

egyrészt ki beszélt itt Wentzről, vagy arról ki járt jobban kinek a draftolásával? :D
másrészt ki szapulta Goffot? Annyit írtam, hogy nem elit, szupersztár irányító, ez azért megállja a helyét. Ahogy Wentz sem az egyébként.

A folyamatos szapulás és bizonygatás kijelentést főleg nem értem, mert nem rémlik, hogy bármi rosszat írtam volna róla az utóbbi egy évben, de legalábbis okfejtésekbe egész biztosan nem mentem bele, valszleg az átlagnál jobb véleménnyel is vagyok róla, nem tartom annyira “McVay bábjának”, mint sokan.

Davisről is annyi szerepel a cikkben, hogy kezdő, semmi más.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  katonadani
2020-01-17 12:53

Na látod, már tagadsz IS! :D

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-17 14:08

Ezek mind ilyenek…

Jakab Ádám
Jakab Ádám
Reply to  katonadani
2020-01-17 13:52

Nem érveket akarunk! Halál reád pór kutya!

Sarossy Dávid
Sarossy Dávid
Reply to  Géza
2020-01-17 13:09

Hogy kerül ide az Eagles? Mi köze ahhoz az Eagles-nek h a Titans jól járt egy cserével? Mert hogy erről szólt a post és valahogy ez a Goff szapulást sem vélem felfedezni? Akkor meg miről írsz?

pritek
pritek
2020-01-17 13:17

Viszont. Milyen izgalmas lett volna, ha a Titans marad a helyen es elviszi pl Bosa-t. Henryt a 33. valasztassal is vihettek volna, nem vittek mar utana futot Henry elott.
Ha Mariota nem omlik ossze, kb ugyanitt lennenek, csak egy talan meg utosebb vedelemmel. Ha meg igen, Tannehill ugyanigy johetett volna.
Szerintem a Rams nyerte a cseret. Goff sikertelensege egyertelmuen megmutatta, hogy Fischernek vegre mennie kell, ennel jobb pedig keves csapattal tortent az elmult evekben.

Szilárd Süveges
Szilárd Süveges
Reply to  pritek
2020-01-17 14:08

bakker tenyleg izgalmas lett volna!!!!!
ha bosa megy ki 1/1en akkor az eagles kihuzza Goffot, aki nem serul meg 2 eve igy nem all be helyette Folse a playoffra es a pecc az eagles elleni dijat is elviszi -> Titans Bosat szerette volna de meghozta ezt az aldozatot azert hogy kiszurjon a peccel.

katonadani
Reply to  Szilárd Süveges
2020-01-17 14:38

(Eagles minden bizonnyal akkor is Wentzet húzza egyébként)

acsdav2
acsdav2
2020-01-17 13:17

Csak még egy adalék, hogy Snead mekkora zseni. Ha nem lett volna ez a mánia, hogy Los Angelesbe új QB-val menjünk, akkor 2017-ben az 1/5-n Mahomes/Watson duóból lehetett volna választani McVay-jel.

bjeela
bjeela
Reply to  acsdav2
2020-01-17 14:07

Abszolút igaz, de azért utólag könnyű okosnak lenni. Akkor mindenki azt hitte, hogy Goff és főleg a Heisman díjas Mariota is zseni lesz az NFL-ben.
Pl. most mindenki leteszi a nagyesküt, hogy majd Burrow, meg Tua lesz a legjobb és majd hajigálják rájuk a pickeket, aztán…

acsdav2
acsdav2
Reply to  bjeela
2020-01-17 14:38

Goffról azért ezt nem mondták arra emlékszem. Mariotaról talán, de akkor még olyan részletesen nem követtem a focit. Igaz az valóban okoskodás a részemről, hogy Mahomes vagy Watson juthatott volna nekik, hiszen őket még annyira se tartották, mint Goffot.

acsdav2
acsdav2
Reply to  bjeela
2020-01-17 16:28

Én Lawrencre tenném le egyedül a nagy esküt :D Viszont Burrow és Tuaban is meg van a tehetség, hogy franchise QB legyen. Csak hát amilyen csapatokba kerülnek várhatóan sok reményük nincsen. :( Az NFL-nek ezen kellene változtatni, hogy csökkentsék már a csapatok létszámát és ne legyenek olyanok, mint a Bengals vagy a Chargers ahol nincsenek szurkolók, ergo nincs aki tüntetne és számon kérné a rossz munkát végző GM-et.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2020-01-17 17:51

Mondjuk az 1/1-re kiválasztott QB tehetségek ritkán szoktak jó csapatba kerülni. :)

bjeela
bjeela
Reply to  acsdav2
2020-01-17 18:22

Ezt ugatom én is, hogy csóri Burrow konkrétan a mennyországból ugrik fejest a szarral teli medencébe. Viszont ez a sokszínűség és kiegyenlítettség okozza az NFL sikerességét. Csak rohadt nehéz elfogadni, hogy közben ez a rendszer temérdek zsenit tesz tönkre. Inkább áldjuk a szerencsénket, hogy Mahomes a Rozmárhoz került, LJ meg Harbaugh-hoz és zokogjunk, hogy DWatson O’Brienhez…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2020-01-17 21:24

Truby meg Chicagoba. :D

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2020-01-17 22:06

Igazad lehet, az sem kizárt, hogy Trub máshol már sztár lehetne. Olvasztár.

acsdav2
acsdav2
Reply to  bjeela
2020-01-17 22:06

O’Brient is áldjad, mert ha egy normális stáb alatt dolgozna Watson, akkor nem lenne ennyi improvizatív varázslatos játéka :)

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2020-01-17 18:52

hát, Burrownak fel van adva a lecke hogy odavigye a szurkolókat, ott azért nagyobb rá az esély, mint a Chargersnél

acsdav2
acsdav2
Reply to  ahanem
2020-01-18 19:15

Az tény, hogy LA-ben már nincs esély szurkolókat megfogni. UCLA,USC, Rams és csomó NBA csapat. Óriási bukó lesz látnia az NFL-nek, hogy a Chargers meccsei az óriási új stadionban, hogy fog kongani az ürességtől. De Cincinnatiben se látok sok reményt.

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2020-01-18 20:16

comment image?resize=968%2C640&ssl=1

acsdav2
acsdav2
Reply to  ahanem
2020-01-18 22:41

“Amikor már azon gondolkozol, hogy csinálsz egy Eli Manninget és nem írsz alá a Bengalshoz” :D

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2020-01-18 23:12

sajnos nem gondolkozott eleget és azt nyilatkozta, hogy esze ágában sincs ilyet tennie

acsdav2
acsdav2
Reply to  ahanem
2020-01-19 12:27

Akkor sajnos egy újabb remek tehetséget nem látunk majd kiteljesedni az NFL-ben :(

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2020-01-17 16:21

De az is lehet, hogy felcseréltetek volna Trubiskyért! :D A Bears pedig hoppon maradt volna és kénytelen lett volna Watson és Mahomes közül választani. :D
Ne feledd! Amikor már azt hiszed, hogy ennél nincs lejjebb, mindig kiderül, hogy de mégis van. :DDD

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-17 18:51

Óóóóh Uram, mér hagytad, hogy így legyen?

reszelo.aladar
reszelo.aladar
2020-01-17 13:52

Itt ezzel a cserével mindenki jól járt. A Rams SB-t játszott tavaly, ami minimum előrelépés a korábbi évekhez képest. A Titans meg idén játszhat, egy lépésre vanna tőle és így az AFC döntő előtt ki lehet jelenteni, hogy a legforróbb csapat azzal, hogy idegenben lecsavarta a Patriotsot és a Ravenst. Tavaly pont a Rams volt ilyen, bár végül a döntőre a támadók bőven lefagytak.
Ha egy csomó jó csapatnak csak egy QB hiányzik a sikerhez, akkor a Titans pokoli mázlista volt Tannehillel. A Dolphins azt hitte tudja kit enged el, a Titans meg nem is sejtette, hogy kit szerzett meg. Ha pedig Mariota csak annyival jobb, hogy pont ne cseréljék el, akkor most készülnénk a Ravens Chiefs AFC döntőre.
Tannehill pályájának ismeretében annak a valószínűsége, hogy a Titansnak ilyen mázlija volt pont annyi, mint egy 16 csapatos fantasy ligában egészséges nem eltiltott 100+ yardos futót találni a waiveren a 7. héten.

ahanem
ahanem
Reply to  reszelo.aladar
2020-01-17 18:37

“hogy a Titansnak ilyen mázlija volt pont annyi, mint egy 16 csapatos fantasy ligában egészséges nem eltiltott 100+ yardos futót találni a waiveren a 7. héten.”

Ezt a futót Derrick Henrynek hívják

Wyatt
Wyatt
2020-01-17 21:07

Tyű, azért húzni 1/8-ra egy RT-t, a második körben egy futót és egy szituációs játékost (NT-t), majd az első körben egy bust WR-t, meg egy 3 év alatt 800 yardos TE-t. Már bocsánat, de ezek lennének azok a nagy húzások? 1/8-ra ha RT-t hozol, az a minimum, hogy legalább egy Conklin-szintet hozzon, 2. körös RB-nél is elvárás, hogy legyen marha jó, de oké, Henry ezt felülmúlta. A 2. körben hozol egy évenként 400 snapet sem játszó, full átlag NT-t, 1/5-re egy game changer játékos helyett egy full szürke WR-t, meg ott van még a 3. körös Jonnu Smith, akiből mondjuk jövőre tényleg lehet valami egészen jó dolog is.

Szóval én egyáltalán nem látom, hol volt ez olyan jó draft, sőt, egy teljesen átlagosnak nevezném, ami most szexibbnek néz ki, mert Henry rommáfut mindenkit. De na

Nandito
Nandito
Reply to  Wyatt
2020-01-17 23:11

A Titansnél akkoriban rostert kellett fejleszteni. Ez szerintem sikerült, két kiemelkedő játékos mellett találtak még három használhatót. De ez csak a Ramstől kapott pickek, saját jogon még húztak jó pár játékost. A lényeg, hogy a cserében kapott pickeket sikerült elég jól felhasználni. Persze nem kiemelkedően, hogy neked is igazad legyen. :)

46
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x