Connect with us

Hír

Bennett: Lesz*rom a fájdalmat, nyomjuk!

Martellus Bennett pályára lépett az éjjel a New England Patriots színeiben, amivel végleg elásta magát a szurkolók szemében. A Green Bay Packers pedig tovább folytatja hadjáratát a pénze után, amit teljes joggal tehet meg.

 

 

Aki esetleg lemaradt volna, bővebben ITT foglalkoztunk az üggyel, így csak röviden összefoglaljuk a történteket. Bennett arra panaszkodott, hogy vállfájdalmai vannak, és meg akarja műttetni sérült testrészét, de a Packers ahelyett, hogy IR-re tette volna, inkább kivágta a játékost. Sokak szerint azonban annyiról van szó, hogy Aaron Rodgers sérülése után nem akart a Packersben játszani az – elvileg – utolsó szezonjában, aminek a cserehatáridő előtt három nappal adott hangot. Ezt erősíti az éjjeli pályára lépése is, valamint az, hogy semmilyen vállvédőd (hámot) nem viselt, amit ilyen súlyos vállproblémánál a minimum azért, hogy ne sz*rd össze magad a fájdalomtól. Természetesen az érintettet megkérdezték a mérkőzést követően, hogy most akkor mi a helyzet.

 

Múlt héten még azt hittem, hogy IR-re megyek, helyette egy új csapatban léptem pályára. Nagyon örülök, hogy Bill Belichick megadta nekem ezt a lehetőséget. A történtek után felspanoltam magam, és bosszúra szomjazok. Szóval lesz*rom a fájdalmat, nyomjuk!

– mondta a tight end.

 

Bennettnek egyetlen mentsége van, hogy a waivelést követően a többi csapatra volt bízva a sorsa, így az, hogy pont a Patriotshoz került, az pusztán a többi csapat “hibája” volt. Vagy mégsem? Bennettről ugyanis a kivágást követően elterjedt a hír, hogy rotátorköpeny-szakadása van, valamint ő maga is elmondta, hogy óriási fájdalmai vannak, és kés alá szeretne feküdni. Valószínűleg ez az összes csapat fülébe is eljutott, de mi van, ha a Patriots nem ezt, hanem az igaz információt kapta, hogy Bennett válla mégsem vállalhatatlan (de rossz)? Ez persze csak teória, de nem megalapozatlan mint látjuk.

 

 

A Packers már túllépett Bennett dívaságán, őket most csak az a cél mozgatja, hogy visszakapják a kifizetett bónuszokat a 30 éves tight endtől. A szerződés szerint $6,3 milliót kapott aláírási bónuszként, így a 7 lejátszott meccse miatt nagyjából $5,4 milliót visszakérhet a Packers. Ezt annak ellenére is megteheti, hogy Bennett játszik, ugyanis az egész ügy azon múlik, hogy Bennett sérülése mikor keletkezett. Ha már akkor fájdalmai voltak amikor aláírt a Packershöz, és azt nem jelentette, akkor bizony visszakérhetik a le nem játszott meccsekért járó pénzt. A szabály arról szól, hogy ha a játékos nem jelenti a sérülést, az új csapatának orvosi vizsgálata pedig más eredményeket mond, mint a régi csapatáé, akkor a pénz visszakérhető.

 

Bár Ted Thompsonékat is elő lehet venni, hogy nem vettek észre egy ilyen komoly sérülés jeleit, ők végig azt állították, hogy nem tudtak semmilyen vállsérülésről, ami egyre inkább hihető történet a dolgok előrehaladtával. Wisconsinban ezzel új közellenség született, de vélhetően jogi útra terelik az egészet, mert aligha hisszük, hogy Bennett simán visszafizeti a pénzt.

57 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
57 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Bálint Unger
Bálint Unger
2017-11-13 09:43

Gerinctelen féreg.

Attila Sándor
Attila Sándor
2017-11-13 10:24

Pálinkát inni és ítélkezni azt világszínvonalon tudunk.

Sestertius
Sestertius
Reply to  Attila Sándor
2017-11-13 10:32

odakint, meg csak ítélkezni?

Bálint Unger
Bálint Unger
Reply to  Attila Sándor
2017-11-13 11:05

Amikor kiderült, hogy amikor lekerült a waiverről, valahogy sejtettem, hogy hirtelen meggyógyul ez a senkiházi. Hirtelenjében nem olyan sürgős visszavonulnia, inkább játszik feleannyit egy meccsen, de neki derogál, hogy Hundley osztogatná neki a zsugát. Mint Packers-drukker, senki nem örült neki, hogy ARod megsérült, tudjuk, hogy elúszott a szezon, de ennél gerinctelenebb húzást keveset lehetne elképzelni, mint amit ez féreg megcsinált.

Attila Sándor
Attila Sándor
Reply to  Bálint Unger
2017-11-13 12:00

A történet (minden eddig napvilágot látott cikket elolvasva) valóban rosszul néz ki Bennett jelleme szempontjából (19), de ugyanúgy a Packers részéről sem tiszta (egy híján 20). Pálcát törtél felette…

Bálint Unger
Bálint Unger
Reply to  Attila Sándor
2017-11-13 12:46

Melyik része nem tiszta? Megvizsgálták, az mondták romon van. Aztán jött Bennett részéről is, hogy romon van, de hirtelen, ahogy leigazolja a Pats, telibe szarja, hogy sérült és hadd szóljon? De a Detroit ellen még nem tudott játszani. Furamód a keret többi része nem terheli a dokikat, hogy ők lettek volna a hülyék. Még ha nyilvánvalóan túlzok is, lévén, hogy kedvenc csapatomról van szó, laikusként is szerintem minimum megkérdőjelezhető a hozzállása, de inkább csak egy f.sz. (tenném hozzá, nem a Pats-cel van a bajom, ha a Browns viszi el és ott is hirtelen játszana, akkor is a 3,14csába kívánnám )

Attila Sándor
Attila Sándor
Reply to  Bálint Unger
2017-11-13 14:56

Megértelek, mint GB szurkolót, ua. az ítélkezést nem tartom elfogadhatónak.
Amire utaltam: “…de a Packers ahelyett, hogy IR-re tette volna, inkább kivágta a játékost.” Ezt konkrétan tudjuk, h. miért? Miért nem rakták rá akkor a sérült listára? Csak feltételezhetjük, hogy azért, mert igazándiból tele lett Bennett-tel a hócipőjük. Ebben is van egy olyan adag szubjektív elem, ugyanúgy, mint (a nálatok még a vállával nyígó) játékos viselkedésében, nem? S mivel nyilván nem volt meg a játékos (ügynöke) és a csapat között a kellő kommunikáció, ill. arra való hajlandóság, az álláspontok, meg az érdekek eltérőek voltak, ennek következményeként lett ez a megoldás. Ergo a GB, mint erősebb kutya b…tt. Nem? Bennett meg elérte célját, ha egyáltalán ez volt neki.
A kirugása után viszont az IR-ről a Pats előtt álló másik 29 csapat bármelyike felvehette volna.

Bálint Unger
Bálint Unger
Reply to  Attila Sándor
2017-11-13 15:06

Valószínűsítem, hogy a GB-s vezetők sejthették a simlit, mert ez a “sérülés” hirtelen ARod-é után jött, csak mindenféle előjel nélkül. Nyilván a színfalak mögé nem látok be, de ha már gyanították, hogy nem teljesen mond igazat Bennett, akkor jobbnak látták megválni tőle. Amúgy sokat nem vesztett vele a Packers, az idei teljesítménye megfelel egy erős közepesnek se.
Azért mondom, hogy nem a Pats-et akarom szidni, a dühöm szigorúan a “játékos” felé irányul.

combat
combat
Reply to  Bálint Unger
2017-11-13 15:58

Na de akkor a Packers is simlis, mert ők azt mondják sérülten írt alá, ha jól tudom. (Máskülönben nem lehetne a pénzt visszakövetelni.)

Laszlo Kuhn
Laszlo Kuhn
2017-11-13 11:15

Azért ez nagyon durva….simán elgondolkodnék egy peres ügyön csalás miatt.

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
2017-11-13 11:25

Elég szar orvosai lehetnek a Green Baynek ha szerintük Bennett eltitkolta a sérülését előttük mikor aláírt.

Sestertius
Sestertius
2017-11-13 12:27

remélem most már jogos a gerinctelen senki jelzőm…. :)
most mondjuk a liga részéről is vizsgálódnék az ügyben, és el is tiltanám… erre szintén rá lehet húzni a “viselkedésével olyan üzenetet közvetít, amivel kárt okoz a ligának dolgot”

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Sestertius
2017-11-13 12:59

A Patsnél jobb orvosok vannak mint a Ravensnél :D :D nálunk egy hét alatt meggyógyították Bennett vállát is. Igazoljatok tőlünk orvosokat :D… két perc alatt összestoppolják a Ravens- t :) ès irány a Playoff

Bálint Unger
Bálint Unger
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-11-13 14:44

you mean “Packers”, ugye? :D

Sestertius
Sestertius
Reply to  Bálint Unger
2017-11-13 14:57

nem, a Ravensre gondolt, mert nekem címezte :)
és ugye a Ravens offense80%-a meg a védelem fele épp a rehabon csücsül :D

Bálint Unger
Bálint Unger
Reply to  Sestertius
2017-11-13 15:07

Áhh, oks :D Hirtelen nem voltam képben, ezesetben sorry :)

Sestertius
Sestertius
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-11-13 14:50

hacsak nem ez a magyarázat :D

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Sestertius
2017-11-13 15:26

Nem tudom mi a magyarázat. Sok mindent eltudok képzelni. Abban biztos vagyok,hogy valami sérülése biztosan van. Mennyire lehet komoly? Szerintem megkaptuk a választ, tud játszani szóval nem hal bele. Maximum valami, részleges szakadást tudok elkèpzelni,amit lehet műteni de nem kötelező, valóban fájdalommal jar egy ilyen sérülés főleg gyulladt állapotban. De van az a fájdalomcsillapító amivel simán felküldik a pályára.

Én már mikor elkezdte ezt a visszavonulok hisztit már akkor azt mondtam,hogy műbalhé.

Amúgy megértem a Packers szurkolókat abban hogy becsapva érzik magukat. De azért valljuk be ,mind hozzá is teszi hogy Bennett egy 0 volt. A szezon elment uh mind1, a pénzt vissza lehet perelni, az öltözőben nem hisztizik…
A Pats meg marha jól járt, még ha csak el se kap ès a pályán van lefogalal pár vèdőt… utat nyitva a többieknek… (amúgy tud elkapni is minden gond nélkül amimt láttuk)

Sestertius
Sestertius
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-11-13 16:56

nekem nem lenne bajom az egésszel, csak ez a hiszti, meg visszafele köpködés ne lenne…. fizesse vissza a pénzt, aztán csókolom, ennyi.. jobban jár a Packers is, hogy nincs egy lázító az öltözőben

Frank Guerilla
Frank Guerilla
Reply to  Sestertius
2017-11-13 19:12

Anno Jeremiah RATliff is eljátszott egy hasonló műsort, ugyanúgy játszott tovább a Bearsben mint most Bennett.

Tizenkettes
Tizenkettes
2017-11-13 15:23

Patriots-drukkerként próbálnék valamibe kapaszkodni, amivel védeni lehetne Bennettet. De számomra elég egyértelműnek tűnik, hogy amikor látta, hogy ennek a szezonnak már lőttek, el akart kerülni Green Bayből. És nem is akárhová. Az lenne a jó, ha a többi csapat részéről lenne egy nyilatkozat, hogy miért nem szedték fel. És akkor valószínűleg kiderülne, hogy Bennettet úgy tekintették, mint egy potenciális IR-est. És érdekes módon a Patriotsnál kötött ki, az első meccsén játszott, 3 elkapása is volt… Sajnos gyanús, hogy ebben a történetben mind Bennett, mind a Patriots igyekezett úgy alakítani a dolgokat, hogy újra egymásra találjon a két fél. Ez megint egy olyan dolog, amivel nem fog több szurkolót szerezni a New England. Bennett egy remek TE, de egyetértek Unger Bálinttal… Ez egy undorító dolog volt.

combat
combat
Reply to  Tizenkettes
2017-11-13 15:50

Pats drukkerként, abszolút nem érzem, hogy védenem kellene Bennettet. Viszont abszolút nem látom, hogy a Pats hibás lenne bármiben. (Jó persze megint huncutok, de hülyék lennének nem megtenni, ha megtehetik.)

szerk: Mármint, szerintem Bennett IR-re akart kerülni, a GB meg nem akarta vonszolni, meg példát statuálni is jó, hát kirúgták. Erre sem Bennett, sem a Pats nem számíthatott. Meg szerintem jelenleg is potenciális IR-es csak alig kockáztatunk vele valamit így belefér…

Doppelspeiche 154
Doppelspeiche 154
Reply to  Tizenkettes
2017-11-14 12:39

A pats csak ezert vette fel waiverröl, h legyen csapata, mert akkora a nyari elengedese miatt kapnak egy 4. körös kompenzacios picket, ha IR-re rakjak ha nem. Az, h gyürüt akar nyerni es emiatt elhalasztja a mütetjet es fajdalommal jatszik, az az elhivatottsagat mutatja es le a kalappal elötte. A packers meg geci volt, h egy serült jatekost inkabb cutoltak, nem beszelve arrol, h ezzel a patsel is kibaszcsiztak volna, mert elvesztettek volna emiatt egy 4. körös picket.

tmbb
tmbb
2017-11-13 15:27

Felőlem mindenki úgy utálja Bennett-et(és a Pats-et),ahogy akarja,de az éremnek két oldala van!
Miután Bennett sérültet jelzett,a GB simán IR-re tehette volna és akkor továbbra is a Packers játékosa maradt volna.Ehelyett cut-olta!Ez sem igazán úriemberhez méltó húzás volt!Vagyis ez ügyben a sumákság fifty-fifty!

Sestertius
Sestertius
Reply to  tmbb
2017-11-13 17:00

de ezek szerint mégsem sérült….. ha képes pár nap múlva meccset játszani….
gondolom lusta nem esélyes csapatban kimenni a pályára, szóval inkább hisztizett és közölte, hogy IR-re akar menni.. ..

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Sestertius
2017-11-13 17:25

Figyelj szerintem a képlet egyszerű.
Biztosan sérült, mert akkor a műtét szóba se jön + a Greenbay se rakja csak úgy ki.
Bennett annyira sérült csak,hogy fáj neki de tud játszani. Csak gondolom nem akart. Úgy gondolta minek játszon feleslegesen le egy amúgy is kuka szezont ha a pénzét megkaphatja, megműtteti a vállt azt go IR.. utna vagy visszatér kipihenten egy új évre Rodgersel vagy visszavonul. A Greenbay meg erőltette hisz fizet neki és tud játszani… persze ez nem tetszett Bennettnek.

Én csak annyit látok,hogy a Greenbay kirakott egy sérült játèkost hogy pénzt spóroljon. (Hisz senki nem mondta h azért menesztették mert nem akart Greenbayben játszani). Szerintem jobb ha elengedik a Packers szurkolók ezt a Bennett ügyet. Nem voltak előrébb vele, Rodgers nélküleg főleg. Èn legalább is így látom.

Sestertius
Sestertius
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-11-13 18:04

Nagyjából összefoglaltad a véleményem, ezzel együtt gerinctelen dolognak tartom.. vagy sérült és IR vagy tud játszani, de akkor a GB nél se hisztizzen, hanem álljon fel

combat
combat
Reply to  Sestertius
2017-11-13 18:21

Szerintem Bennett épp oly önző, mint amennyire a csapatok azok szoktak lenni… (lds. mondjuk Amendola folyamatos fizu csökkentése, vagy amit a Lions csinált Megatronnal).

Csak a csapatoktól könnyebb elfogadnunk.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  combat
2017-11-13 18:24

Dola aláírta amit az orra alá raktak, senki nem kènyszerítette ugye? Gondolom gyűrűt akart és bevállalta? És lám meg is kapta? Hol itt az önzőség? Nem értem.

combat
combat
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-11-13 22:34

Dola aláírt, aztán a csapat az orra alá dugott egy másik papírt kevesebbért, aztán még kevesebbért…
Nem azt mondom átverték, de hogy a Pats mint csapat csak a saját érdekeit nézi az megkérdőjelezhetetlen. Nincs ezzel baj, csak amikor egy játékos szintén a saját érdekeit nézve sok pénzért aláír, akkor csomósszor megy a fikázás.
Egyébként tessék, másik példa mennyire b@szott ki BB Jamie Collinsszal? Egy percig is érdekelte BB-t hogy mi lesz vele? Nem hiszem, csak az számít a csapatnak mi a jó!
Persze a drukkerek SB-t akarnak. A csapatoknak csak ez a fontos, meg a szurkolóknak is. Így mivel a csapat meg a szurkolók érdeke találkozik sokszor nem is gondolunk arra milyen kibaszások is történnek néha a játékosokkal, sőt van úgy, hogy ezt még pozitívnak is látjuk.
Ne értsetek félre, távol álljon tőlem, hogy Bennettet piedesztára emeljem. Csak amíg be nem bizonyosodik, hogy direktbe átverte a GB-t, nem fogom mindenféle dolognak emlegetni, és próbálom azt az oldalt is figyelembe venni, ahol ő van.

Frank Guerilla
Frank Guerilla
Reply to  combat
2017-11-13 19:10

Meg a csapatok nem dörgölik bele a játékosok arcába, hogy csak a pénz érdekli őket. Ha Marty-B-nek tényleg sérült volt a válla már márciusban, akkor szándékosan verte át a Packerst. Nem passzióból, pénzért. Beképzelt farizeus ez a faszi. :D

combat
combat
Reply to  Frank Guerilla
2017-11-13 22:23

Az hogy ez hogy történt továbbra is csak feltételezés, az egyik fél ezt mondja a másik meg azt. Ha sérült vállal írt alá, akkor átverte őket (mondjuk a csapatnak van lehetősége leellenőrizni a játékost aláírás előtt). Ha meg közben sérült rá, akkor nem. Az igazság mint rendesen valahol (odaát?!) félúton lehet. Lehet sérült volt már, de a GB bevállalta így is, aztán rásérült még, és a kedve is elment, behisztizett, vagy csak úgy döntött nem vereti tovább magát a semmiért (persze tudom igazából csomó lovéért, meg ha bevállalta amikor úgy tűnt megy a szekér ocsmány dolog leugrani, amikor elakad). Másrészről, az vesse rá az első követ, aki hezitálás nélkül széttöretné magát, gyakorlatilag feleslegesen… Nem mondom, hogy szép amit Bennett tesz, sőt kifejezetten gerinctelen, de az, hogy az emberek el se gondolkodnak a miérteken, és hogyanokon azért röhelyes.

Frank Guerilla
Frank Guerilla
Reply to  combat
2017-11-14 14:47

Bennett egyik pillanatban “ezt” mondja, a másikban meg “azt”. Ezen nincs sok mérlegelendő. A két nyilatkozatát összevetve (még GB-ben, már NE-ben) azt látom rosszul hazudik. Mármint a saját két nyilatkozatában olyan ellentmondások és kifogásolni valók vannak, hogy a Packers segítsége nélkül is hülyét csinál magából.

combat
combat
Reply to  Frank Guerilla
2017-11-14 15:03

Utolsó gondolatként, azért megjegyezném, hogy a 9. hétig a csapat is azt állította egészséges Bennett most meg azt, hogy már aláírni sérülten írt alá. Szerintem mindkét fél sáros egy kicsit, de ez a téma messze nem annyira érdekes, hogy ennyit vitázzunk rajta, szóval én elengedtem…

tmbb
tmbb
Reply to  Frank Guerilla
2017-11-14 07:42

Ja és a GB-nek nincs orvosi stábja,meg magyarországi SZTK-ba küldték állapot felmérésre!

Frank Guerilla
Frank Guerilla
Reply to  Sestertius
2017-11-13 19:08

Meg be akarta mocskolni a csapatorvost aki azt mondta játsszon, nem olyan vészes a válla. Előadta a múltkori nyilatkozatában a hattyú halálát, most meg tényleg játszani fog! :D

tmbb
tmbb
Reply to  Sestertius
2017-11-14 07:40

Csak szólok,hogy a tavalyi szezon nagy részét is boka sérüléssel játszotta végig és volt pár meccs amit ki is hagyott!Hogy is vizsgálta meg a csapatorvos!?Szerintem sehogy.Inkább az első szóra cut-olták!

Sestertius
Sestertius
Reply to  tmbb
2017-11-14 08:44

akkor miért nem akart a Packersnél pályára lépni ha ilyen kemény gyerek?…

tmbb
tmbb
Reply to  Sestertius
2017-11-14 09:00

A GB miért nem lobogtatja a megfelelő orvosi véleményt?
Mint írtam a sumákság jelen esetben minimum fifty-fifty.

Sestertius
Sestertius
Reply to  tmbb
2017-11-14 09:06

annyira vicces, hogy az pats szurkolók 90% a olyan vak mint a bányaló… bezzeg, ha az ő csapatukat éri valami hátrány akkor meg… no mind1.. legyetek boldogok vele.. igazi erős jellem, egy labdafújogatós csapatba :)

tmbb
tmbb
Reply to  Sestertius
2017-11-14 09:16

persze,persze csak épp a kérdésre nem válaszoltál

Sestertius
Sestertius
Reply to  tmbb
2017-11-14 14:43

honnan tudjam :) semmi közöm a GB-hez, nem olvasok csapatközeli forrásokat.
Mellesleg mi köze a GB orvosi véleménynek a dologhoz?..
– Arról szól a fáma, hogy a tudták, hogy sérült de a GB orvosok szerint ezzel a sérüléssel lehet játszani..
– a gyökér bevágja a hisztit, hogy ezzel márpedig nem lehet, tegyék IR-re..
– a csapat inkább kiteszi, mert nincs szüksége egy balhés hülyére..
– Senki sem akarja felszedni, mivel lusta primadonna..
– a Pats meg felveszi, mert ott hajlandó a drága szentem kimenni a pályára..
– Kimegy a pályára, mert annyira mégsem sérült.. (ergo hazudott és hisztizett GB-ben, nem pedig alázatosan teljesíti a szerződésében foglaltakat…)

Addig semmi bajom nem volt a sztorival, amíg ki nem ment játszani a patsben.. szíve joga, ha sérült és nem akarja kockáztatni az épségét..
de amint felvette a sisakot műtét nélkül….. ettől lesz vki gerinctelen

szóval miért releváns a GB orvosi szakvéleménye??
Senki sem mondta, hogy nem sérült, de szerintem a játékosok 80%-a folyamatosan az..

tmbb
tmbb
Reply to  Sestertius
2017-11-14 19:42

Azért (lenne) érdekes a GB orvosi szakvéleménye,mert ők azt hangoztatják,hogy “becsapta” őket az állapotával kapcsolatban az átigazoláskor.Felmérték-e az állapotát vagy nem?Ha felmérték akkor mit mértek?Eddig tudtommal semmi válasz.
Egyébként most már értem(visszaolvasva),hogy honnan fúj a szél!
Harbough “mester” is 2015 januárjában a Colts-ra bízta a “piszkos” munkát.(a nagy jellem)

tmbb
tmbb
Reply to  Sestertius
2017-11-14 09:18

mellesleg ha már labdafújogatásról van szó,épp Rodgers ismerte el,hogy ő meg keményebbre fújatja a labdát.

combat
combat
Reply to  Sestertius
2017-11-14 10:17

Ejjj- ejjj. No mi ez a személyeskedés…
Vagy az bántja a hoLlók csőrét, hogy az utóbbi időben arra a kérdésre, hogy mikor jut a Ravens rájátszásba? A válasz, hogy: Soha már. :D

Sestertius
Sestertius
Reply to  combat
2017-11-14 14:43

mondtam, hogy a 90%-uk :D
Őszintén szólva, én sosem voltam az a nagy nyerésmániás… :)
csak szép védekező focit szeretnék látni, ha bejutunk bejutunk, ha nem akkor nem, nincsenek vérmes reményeim, amíg Flacco áll a center mögött :)

combat
combat
Reply to  Sestertius
2017-11-14 15:01

Akkor nézz Jaguars meccseket! :D
Ott aztán van védelem, és passzjátékban nem is tűnik utánok olyan gyengének a Ravens! :D

Sestertius
Sestertius
Reply to  combat
2017-11-14 15:50

szebb a mezünk :D

combat
combat
2017-11-13 15:48

Én kezdem elveszteni a fonalat, valaki segítsen ki, megpróbálom levezetni, aztán ha valami hibádzik kijavítotok:

GB azt állítja Bennett már akkor sérült volt mikor hozzájuk aláírt (így kaphatják vissza a pénzüket). Ami mondjuk azért kérdésesé teszi az orvosi stáb hozzáértését, meg gondolom az edzők is csak kiszúrják, ha nem úgy emeli a kezét mondjuk. Másik oldalról, vajon miért nem kellett a Patsbe akkor Bennett? Szerintem biztos volt már akkor is valami sérülése (de olyan amivel azért lehet játszatni), Bill bácsi meg nem akart ennyi pénzt kockáztatni, mostanra meg szipi-szupi mert csak nagyon kis lóvét kockáztat, és még nála is játszik.
Bennett azt állítja ő idény közben sérült le, és hiába jelezte ezt akkor, nem törődtek vele (ezt némileg alátámasztja, hogy a 9. hétig limitálva sem volt).
Bennett látva, hogy a GB idénye elúszott, gondolta nincs miért küzdeni így akkor inkább IR, műtét, legalább hamarabb kezdi a pihit (hát ez mondjuk ritka önző dolog, de nem nagy meglepetés tőle).
GB-nél mivel így nincs a hasznukra inkább kitették a szűrét.
Arra számítani azért, hogy a Patsig csúszik nagy lutri lett volna, mind Bennett, mind a Pats részéről, nem hiszem, hogy tervszerű volt a dolog. Persze Billi bá trükkös fazon, de huszonX másik csapat fejébe ő se hiszem, hogy ennyire belelát. Azt tuti megkérdezte, hogy mennyire sérült, vállalná e a játékot, Bennett meg biztos igent mondott, de szerintem ezt mindegyik másik csapat is megtette (hogy Bennett nekik mit mondott, vagy mit nem, azt nem lehet tudni).
Bennett egy primadonna, aki csak akkor hajlandó tenni bármit, ha az a saját szűk kis érdekeit képviseli. A Pats szerintem nem csinált semmit, örült az ölébe hulló lehetőségnek. (Mondjuk nem lepődnék meg, ha idény végén, főleg ha nincs SB, Bennett nekimenne a Patsnek, hogy ő sérült volt még is játszatták! :D)

Attila Sándor
Attila Sándor
Reply to  combat
2017-11-13 16:45

Aztaaaa, remek summázat, jó írókád is van, bizton te mozgattad ebben a történetben a szálakat. :))

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

57
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x