Connect with us

Hír

Butler: Lemondtak rólam

Három éve berobbant a köztudatba Malcolm Butler, miután a Super Bowlban elkapta a célterületen Russell Wilson passzát, ezzel a Patriotsot hozzá segítve egy újabb gyűrűhöz. Most 2018-at írunk és Butler egy nem túl acélos szezonon van túl, de mindenki meglepődött azon, hogy Belichick/Patricia a gyengélkedő védelembe nem cserélte be a 49. Super Bowl hősét.

Butler a mérkőzés után nem tetszését fejezte ki a sajtó előtt, hogy nem engedték pályára.

Nem tudok mit mondani. Lemondtak rólam. Basszameg. Nem tudom miért volt, hogy nem léphettem pályára a védelemben, én megtudtam volna változtatni a mérkőzés alakulását.

 

A kinti sajtóban is sokan meglepődtek ezen a döntésen, hogy a cornerback csak a special teamben léphetett pályára vasárnap este. Fel is vetették Belichicknek, hogy esetleg hibát követett-e el Butler hanyagolásával, de az edző erre azt jegyezte meg, hogy a mérkőzés gameplanjébe nem jutott hely Butlernek a védelemben.

Az igaz, hogy a CB nem futott egy jó szezont idén, de azért lehetséges, hogy ott hibázott a Patriots, hogy padoztatta a játékost, mivel az Eagles egész mérkőzésen elég könnyedén ment át a védelmen és az elért 41 pont sem Patricia alakulatát dicséri.

60 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
60 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ádám Jakab
Ádám Jakab
2018-02-05 15:19

Aki ezt érti, az legyen szives kifejteni nekem. Számomra az SB legnagyobb kérdése. Gyakorlatilag a Patriots ezzel eldobta a győzelmet. Nem tudom mit csinálhatott, de kétlem hogy csak a gameplan az oka. Bármi ötlet hogy mit követett el?

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Ádám Jakab
2018-02-05 16:06

Nem volt elég jó az utóbbi meccseken.

tmbb
tmbb
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-02-05 16:20

ez magyarázatnak édes kevés!
látva a def. tegnapi teljesítményét,még egy kevésbé jó Butler is sokkal jobb,mint akik helyettesítették.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  tmbb
2018-02-05 16:35

Jobbat nem tudok.
Nálam nagyobb Butler rajongot nem nagyon találsz. De az egész éves teljesítménye ès hozzáállása nekem nem tetszett.
Nem kezelte jól Gillmore érkezését szerintem. Fejben nem volt ott.
Kétlem,hogy BB pont a Super Bowlon fegyelmezne egy olyan játékost aki valószínűleg menni fog.
Szerintem szimplán nem volt benne a gameplanben és/vagy nem volt elég jó.

tmbb
tmbb
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-02-05 16:45

Ezek után 100%,hogy menni fog.A szerződése is lejár.
Lehet,hogy nem kezelte jól Gillmore érkezését,de tettek is róla,hogy lekezelt outside-rként érezze magát.Nem tett jót neki a Saints huzavona sem.
Ezt a gameplanet pedig tényleg hagyjuk!
Pont a Patriots védjegye a félidőbeli elemzés és az az alapján végrehajtott séma változtatás.Mondjuk ki nyugodtan,hogy se Rowe,se Richards nem volt képes megfelelő védőjátékra.
Butler még ha gyengébb is volt az utolsó időkben,bármelyiküktől jobb lett volna!

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  tmbb
2018-02-05 16:49

Csak azt mondom amit az edzők nyilatkoztak. Azt meg,hogy mi lett volna ha… tök mind1 már.
Sajnálom,hogy így fog végetérni a Patses pályafutása.

Delfi
Delfi
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-02-06 12:35

Ez hétközben még nem derült ki? Mert ugye vele edzettek egész héten.
Sima BB balfaszság. Neki úgyis vége, szétesett a dream team, kezdheti nulláról egy kiöregedő Bradyvel. Én kifejezetten szeretem Tom Bradyt, de bizony neki már nincs sok hátra. Jó esetben van még 1-2 szezonja, de ha megnézed, Manning is teljesen hirtelen esett szét. Idén számtalanszor látható volt, hogy mennyire nem viselte jól a rengeteg ütközést, a teste már nem regenerálódik úgy, mint egy húszévesnek.
BB kénytelen lesz 2 új koordinátorral összeszokni, miközben belső vitája van a tulajdonossal. És itt van a miatta elbukott SB, amit rendre az orra alá fognak dörgölni.
Brady számtalan alkalommal kihúzta a szarból, de várható volt, hogy egyszer nem sikerül. Főleg úgy, hogy még direkt szopatja a védelmet, mert csak.

jasszgeri
jasszgeri
2018-02-05 15:20

2 het tetmeccs nelkul a szezonban. eleg ido bb-nek osszeveszni valakivel.

polo62
polo62
2018-02-05 15:26

számomra azért érthetetlen, mert nem BBre vall egyáltalán. ha fegyelmi oka volt, ne öltöztesse be, és nem kell magyarázkodni. az öreg mindig a csapat érdekeit helyezte előtérbe, de tegnap este ezzel teljesen szembement. ki merem jelenteni, hogy ez a közjáték a védelem többi tagjára is hatással volt a tegnapi meccsen, ennek ellenére közel sem biztos, hogy Butlerrel más eredmény született volna. nagyon sok dolgot lehet most olvasni ezzel kapcsolatban és ha csak egy része igaz, nem biztos hogy a tegnapi meccs után az eredmény lesz a legfájóbb.

Tamás
Tamás
Reply to  polo62
2018-02-05 15:38

Mire gondolsz mit és hol lehet olvasni?

polo62
polo62
Reply to  Tamás
2018-02-05 16:13

én ugyan nem néztem meg de állítólag Browner instán több posztban is védte Butlert és az edzőket szidta amit aztán korábbi és jelenlegi pats játékosok is lájkoltak

Bryan
Bryan
Reply to  polo62
2018-02-05 17:40

Mondjuk ahhoz nem kevés ész kell, hogy roster member-ként valaki egy ex csapattárs (Browner) mellé álljon ebben a kérdésben BB ellenében. Ráadásul mindezt Twitter / Insta huszárkodással, beleszarva a csapat által elvárt kommunikációs rendszerbe…

Még mielőtt: nem arról van szó hogy kinek van “igaza” Butler ügyben (valószínűleg sosem fogunk minden infót megtudni a miértekről), hanem csupán arról hogy aki neten kezd like és komment háborúba Belichickkel szemben, az ne lepődjön meg ha rövid vagy középtávon lapátra kerül, legyen szó akármekkora sztárról vagy kulcsemberről.

Kraft szintje alatt Belichicknél nincs fontosabb ember ebben a franchise-ban, ezt talán már bizonyították az elmúlt évek. Ebben a “vitában” ilyen tekintetben csapaton belül szép lehet az ember, csak okos nem. Hightower az egyik kedvencem, de mi szükség van az ilyenekre…?

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Tamás
2018-02-05 18:08

Browner csak azt írja le (mondja el a videókon a maga keresetlen stílusában), hogy elég furcsa, hogy Butler, vagy egyáltalán egy játékos minden meccsen játszik de a SB-on nem. Hogy ez a döntés szemétség Butlerrel szemben, akinek azért vannak érdemei ugye, kitolt a csapatrésszel, mert nem a megszokott összeállításban kellett szerepelniük, ráadásul megosztja az öltözőt, és végezetül mindez meg is látszik a teljesítményen, a beszedett yardokon, meg az eredményen.

csak ezt ne
csak ezt ne
2018-02-05 17:51

Ez egy rejtély, hogy legalább a 2. félidőre miért nem próbálták meg betenni. Az első félidőben egy szerencsés int-el együtt kaptunk úgy 22 pontot, hogy az O minden egyes drive-ban akkor is haladt, tehát nem az volt, hogy folyamatosan pályán voltak, hanem pontosan az, hogy folyamatosan alulmaradtak és leginkább a passz elleni védekezésben. Ezen nem tudott volna rontani, ez egy teljes összeomlást vetített előre, mert nem lehetett arra épp ésszel számítani, hogy majd TB sorozatos TD-kel meccsben tartja a csapatot.

Butler pont Arrington Seahawks elleni SB betlije miatt került be a 2014-es SB-on. Akkor egy neve nincs újoncként láttunk benne lehetőséget…

Most egy gyenge év után óriási bizonyítási vággyal és a tőle megszokott energiákkal valami tartást vihetett volna ebbe a szánalmasan vergődő D-be. Ott a Jacksonville meccs, igen megverték csúnyán párszor, de többször is jól szerelt futásoknál, rövid passzoknál, és volt kulcs blitze, amivel nagyot lendített a csapaton. Most így másokat vert meg simán Foles, a pozitívumok nélkül, ráadásul a secondary az összeszokottságra épül, és igenis látszott a többiek teljesítményén is a hiánya.

Ez egy igen drága példa statuálás volt. Tök értelmetlen, mert egyébként simán lehetett volna ez az utolsó meccse a Patriotsban, ezzel a csapatot büntették meg, hogy egy fontos esélyt kihagytak.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  csak ezt ne
2018-02-05 19:42

Azt azért ketlem hogy egy egész évnyi rossz játék után most feltámadt volna.

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Kopi3.14
2018-02-05 21:28

Egyrészt nem tudjuk. A változtatás igénye a számok meg a látvány alapján is legalább a szünetben fennállt. Ha TB meg az O nem segít, ez így egy nagyon kiadós zakó lett volna- Másrészt akik helyette játszottak, helyesebben pályára léptek azoknál ugye az idei rossz teljesítménye is legalább eggyel jobb lett volna.

kitalaltnev
kitalaltnev
2018-02-05 17:58

A képernyő előtt ez egy érthetetlen, nem szimpatikus, csökönyösségre valló edzői döntésnek tűnt. Ha Butler is csak ennyit tudott erről, akkor ez a gameplan dolog kissé karcsúnak hangzik. Akármi is volt a háttérben, mindenképpen rendkívül sajnálatos história. BB-t a lehető legtöbbre tartom, azonban Butler többet kellett volna, h. érdemeljen. Feltehetőleg a Pats-es búcsúmeccsén. Vagy ezt lehet, h. csak az érzelmek íratják velem, s a döntés pedig egy azt éppen, h. mellőző profi logika eredménye volt, ami viszont látványra pocsékul mutatott az oldalvonal mellett tipródó játékost nézve? Á, már nem is tudom, mit mondjak… A francba. ?

Jenter
Jenter
2018-02-05 18:11

Ha már csapatváltás, kaphat érte valamit is a Patriots, valamint szerintetek milyen szerződésre számíthat?

tmbb
tmbb
Reply to  Jenter
2018-02-05 18:13

lejár a szerződése.
nem hinném,hogy ezek után bármibe belemegy.
TAG-et kaphat,de annak nem sok értelme van.

Jenter
Jenter
Reply to  tmbb
2018-02-05 18:29

ja akkor mondjuk egy cousinsos story lehet belőle hogy TAG és utána csere csak nem hiszem hogy valakinek megérné cserélni rá inkább akkor kivárják hogy szabadügynök legyen, mert a Pats nem fogja megtartani. Köszi a választ.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  tmbb
2018-02-05 18:31

Azt alá is kéne írnia.

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Jenter
2018-02-05 18:29

Mit kaphat a Pats? Egy ádáz ellenséget bárhova kerül is, a Pats ellen hasítani fog.

Biztos, hogy nem egy zsíros szerződést ajánlanak majd neki, mert elég gyenge volt tavaly azért. De valahonnan azért még kap majd ajánlatot, és ott, ha visszanyeri 2015-ös, 2016-os formáját, bizonyíthat is.

Attila
Attila
2018-02-05 18:18

A 2. Felidoben nem tudom mi veszteni valo lett volna azzal ha palyara lep… nem ertem mi lehetett a hatterben

Kopi3.14
Kopi3.14
2018-02-05 18:30

Lehet, hogy konteó, de itt felvetném a kérdést:az ESPN-es balhé nem lehet, hogy valamennyire tényleg igaz volt a háttérben? Hogy bizonyos törésvonalak alakultak ki a kulcsemberek között? Pláne, mikor BB elveszíti mindkét koordinátorát, nincs már kinevelt utódja, aki a rendszert vihetné tovább, nincs már ott a Brady utód QB jelöltje, szóval kicsit keménykedett?

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  Kopi3.14
2018-02-05 20:16

Nem zörög a haraszt… Még ha az ESPN is fújja. Itt azért valami történni fog az offseason-ban, én azon sem csodálkoznék ha BB befejezné vagy elmenne.

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
2018-02-05 19:39

Hihetetlenek vagyunk mi Szurkolók.
Várom már, hogy mikor írja le valaki, hogy “Belichick takarodj”.
Nem hiszem, hogy lenne itt olyan Pats szurkoló aki még azelőtt ezt a lesajnált csapatot választotta volna, mielőtt ez az ember naggyá tette ezt a franchise-t.
Az hogy ennek a csapatnak a Szurkolói lehetünk azt mind neki köszönhetjük. Olyan történelmet élünk meg lassan két évtizede, amilyenben csak évteizedekkel ezelőtt volt bizonyos szurkolóknak része, és nagy valószínűséggel csak évtizedek múlva lesz újra egy ilyen sikeres franchise… ha lesz egyáltalán.
Olvasom, hogy “mi veszteni valónk lett volna ha a második félidőre beállítjuk”…. csak a Super bowl mi más. Ja hogy így is elveszítettük. Ti fanyalgók kitaláltatok volna valami mást amibe bele lehet kötni.

Butlerrel kapcsolatban mik is a tények? Hogy szar volt egész idényben. Semmi jelét nem mutatta, hogy fejlődne az év eleji kritikán aluli teljesítményből.
Volt egy gameplan-ünk amihez Belichick ragaszkodott -mint éveken keresztül oly sok másikhoz is… eredményesen.
Most meg keresztre akarjuk feszíteni, azt az embert aki a napjaink legeredményesebb franchise-t hozta létre, aki miatt ennek a csapatnak szurkolunk.
Szar elveszíteni egy Sb-t… rohadtul szar.
De pont Butler miatt megkérdőjelezni Belichick döntését?
Ez az Eagles rommá égette a liga legjobb védősorát, emberek. Nekünk alig tett fel több pontot a táblára mint nekik, úgy hogy mi nem 7, hanem 33 pontot raktunk mellé, és a győzelemért támadtunk.
Hogy szar volt e Rowe? Mezőnyben igen. A lábát kellett volna eltörni. DE a célterületen? Ott átlag feletti.

Kit érdekel milyen lett volna Butlerrel ez a védelem, ha Belichik azt mondja szar elhiszem, nekem minden más csak belemagyarázás.

tmbb
tmbb
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-05 19:49

1.Senki nem akarja BB-t keresztre feszíteni!
2.Az a baj ezzel a gameplan-nel,hogy eddig a szezonban 18 meccsen,18× volt Butler a kezdő.Itt nem csak Rowe-al van probléma(pláne nem volt átlag feletti célterületen),de például Richards mit keresett a pályán?!Láthatóan nem tudta hol van.
3.Lassan szivárognak azért információk,amiből kiderül,hogy mindenkit meglepett BB döntése és főleg zavart is okozott.
4.Engem speciel érdekelt volna,hogy mire lett volna képes egy más felállású D a második félidőben.

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  tmbb
2018-02-05 20:05

Rowe átlag feletti munkáját Butler idei évi teljesítményéhez viszonyítva gondoltam, de ezt valóban nem írtam oda, de a fejemben benne volt. :)
Akármit is csinált, mondott Butler, volt akkora erejű, hogy teljesítményével párhuzamba állítva nem fért be a keretbe.
Nem gondolom, hogy egy Sb-n kell kisérletzni “vajon Butler milyen formát fog mutatni, ha felküldöm a pályára” címszóval. Vitathatatlan egyszer nyert nekünk egy gyűrűt, de ha a teljesítménye nem predesztrinálja, hogy bekerüljön a kezdőbe az Sb-n én elfogadom. Bár valószínűleg a teljes igazságát soha nem fogjuk megtudni az okának, ahogy mondtam nekem tökéletes elég amit Belichick a témával kapcsolatban mond, és nem gondolnám egy ilyen szintű geniusztól, hogy sértettségből, büszkeségből vagy bármi érzelmi szarság miatt ne küldte volna pályára, ha benne látott volna megoldást.

Delfi
Delfi
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-06 12:23

Miért ne lehetett volna kísérletezni vele? Rosszabb nem lehetett volna a védelem, minthogy minden támadásukból pontot szereztek a sasok…

Delfi
Delfi
Reply to  tmbb
2018-02-06 12:21

És ha még büntet is, akkor is át kellett volna gondolnia a második félidőben, hogy csak be kellene küldeni Butlert, hátha megakasztja a sokszor neccesen játszó Eagles támadósort.
Rowe tucatnyi alkalommal késett egy gondolatnyit, és Richardsról már írtál. Náluk azért Butler biztosan jobb lett volna. Főleg annak fényében, hogy egész héten vele edzettek.
A pletykaszinten terjedő jointozást én nem hiszem, senki sem lehet olyan hülye, hogy elszúrja a döntőjét.

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-05 21:45

Köszönet és hála a sok csodás élményért, egyébként a mostaniért is. De ez a game plan amihez ragaszkodott sajnos egy katasztrófa volt, és az is maradt. A csapatot egy történelmi méretű messze SB csúcsot jelentő vereségtől kizárólag az O teljesítménye mentette meg.

Szerintem szabad kérdéseket, sőt erős kétségeket megfogalmazni ezen a meccsen védelmünk részéről előadottakkal. Én konkrétan semmi pozitívat nem láttam benne. Az egy, lássuk be, szerencsésen pattant int, meg egy 3 és ki. Az összes többi drive pontokkal végződött, többnyire TD-vel Ez még egy Browns-tól is kevés lett volna.

Ezek nem hitbéli dolgok, ezek makacs tények. Lehet Butlerrel sem lett volna jobb. De nem láttam, semmi változtatást a hosszú szünet után, pedig hidd el nagyon szugeráltam, hogy legyen, a legkisebb előrelépést is értékeltem volna. Valójában még rosszabb lett a 2. félidőre a védekezés, ha ezt a szót a produkció kiérdemelte. Ez egy jó és erős O az ellenfélnél, de nincs eleve elrendeltetve, hogy 40 felett kell kapni tőlük. Hangsúlyozom úgy, hogy a mi O-ünk is minden egyes drive-al haladt, nem volt egy 3 és ki sem, azaz pihenhettek is két pályára lépés között. Az, hogy az O remek volt, a D fájdalmas teljesítményét nem menti, nem magyarázza, csak szomorúbbá teszi.

kitalaltnev
kitalaltnev
Reply to  csak ezt ne
2018-02-06 07:24

+1

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  csak ezt ne
2018-02-06 08:43

Majdnem teljes mértékben egyetértek az általad leírtakkal.
Ha nincs az O, -sőt állítom, ha nincs az O minden idők legjobb játéka- katasztrofális, csapat egészt befolyásoló zakót kaphattuk volna. Ami számomra a legfájóbb, hogy a csapat legnagyobb alakja, az Nfl játékosok jelenlegi, -ha nem a valaha volt legnagyobbja- a legjobb nagy döntőjén kapott ki.
Hogy lehet-e megfogalmazni kérdéseket a D munkájával, teljesítményével kapcsolatban? Kell is! Ezt senki nem vitathatja, és én sem azt mondtam, hogy a védelem munkáját nem érheti kritika. A kiértékelésre visszatérve, Belichick meg fogja ezt tenni? Ha valaki akkor Ő igen!
Én arra reflektáltam, hogy itt a legtöbben, -akik közül sokan sokkal, de sokkal jobban értenek a focihoz, mint én ezt nem is tagadom- kritizálták Butler játékának hiányát az Sb-ról. Volt szerencsém két meccs híján az összes meccsünket látni. És szörnyű volt nézni Butler játékát egész idényben. Már bennem is akkora volt a hype az ő irányába, hogy sokkal, de sokkal többet vártam tőle. De sajnos be kellett látnom az idény folyamán, hogy ő ennyit tud. Nyertünk egy gyűrűt az edzők utasítására általa végrehajtott jó játékkal. Mert azért abban ne legyen senkinek tévhite, hogy az a játék Butler saját olvasása volt. Ott, akkor is az edzők szóltak a védelemnek, hogy ez a játék jöhet, amit ott akkor Butler kiválóan meg is csinált, és nyertek nekünk egy újabb gyűrűt. Ami fontos, hogy azóta eltelt számtalan meccs, számtalan felkészüléssel, meccs közbeni utasításokkal, még is Butler küszködik nem találja a helyét, számomra a pályán mutatott játéka finoman szólva is idegesítő.
Az Sb-ra visszatérve, ez a védelem egész éveben küszködött. Mindannyian tudtuk, hogy nagyon kevés ez a védelem. Nem egy Sb-ra érdemes védelem, de a folyamatos javulással elhittük, hogy meglehet az újabb gyűrű. A legszörnyűbb, hogy talán meg is lehetett volna, na nem a védelem miatt. Nem lett meg. De ez nem egy emberen múlott.
Csak tisztánlátásért:
Én amellett emeltem szót, hogy egy ember miatt, Butler miatt, nem lehet számunkra felelősségre vonni Belichicket.

tmbb
tmbb
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-06 09:13

Butler annyira gyenge volt,hogy a döntőig a snap-ek 97%-án a pályán volt!!!!!Persze önmagához képest gyenge volt,de mégis ő volt a pályán.Volt egy séma,ami azért az első 4 meccs után működött,ha nem is tökéletesen.Az már standerd,hogy a 2 hét felkészülés végig a Butler séma alapján készült a védelem.
Erre a meccs elött kiderül Butler nem játszik.Ez önmagában nem csak azt jelenti,hogy Butler out,hanem azt is,hogy mást játszik DMC is és Chung is.Bekerül gyakorlatilag Richards-mert Rowe játszott volna eredetileg is-aki az első meccs óta nem játszott és úgy mennek át rajta,mint a kés a vajon.Azt kellene végre megérteni,hogy ez már nem csak Butler ügy.Én azt is elfogadnám,ha BB kijelentette volna,hogy Butler fegyelmi okok miatt nem játszhat.Elfogadtam,Collins és Jones menesztését is.De,könyörgöm az nem az SB elött 3 órával történt!!!!!!!
Gondolom tudsz Browner tweet-jéről,ami önmagában semmit nem jelentene.Csak lájkolta HT a védelem vezére!!!!Ez számomra annyit jelent,hogy HT összel nem nálunk kezd.

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  tmbb
2018-02-06 11:11

Nem szeretnék haragból vitatkozni olyan dolgokról, amit olyan emberek hajtottak végre akik sokkal többet tudnak erről a fociról, mint mi itt együtt véve.
Ahogy lentebb is írtam nem gondolnám Belichickről, hogy érzelmi alapon nem játszatta Butlert, mondván, “na majd én megmutatom neked!”
Azt gondolom Belichick olyan döntést hozott, ami a csapat számára a legjobb volt.
Hogy ez nem tetszik nekünk? Jah kérem… Az a baj, hogy már elfelejtettük milyen Sb-t elveszíteni, mert ha mi bejutunk a Nagy döntőbe akkor azt csak mi nyerhetjük meg senki más.
Én bízom Belichick döntésében és hiszem azt, hogy ez volt a helyes döntése vasárnap éjjel, egyszerűen nem tudom elképzelni róla, hogy ha látott volna esélyt a védelem javulására Butlerrel akkor ne lépte volna meg.

Delfi
Delfi
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-06 12:17

Pedig de. Sértődött vénemberként viselkedik egy csomó alkalommal. Nem tudom merre jártál szezon közben, de még Brady is ellene foglalt állást.

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  Delfi
2018-02-06 12:32

Nem tudom de talán az objektív, érzelemmentes, mindent alaposan a részletekig kifejtő hozzászólásaid mondatják velem azt, hogy Te nagy valószínűséggel 15 év múlva már nem leszel Patriots rajongó.

Delfi
Delfi
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-06 12:39

Én a Green Bay-nek szurkolok. :)
Ettől függetlenül szeretem a Seahawks, a Steelers és a Patriots meccseit és mélységesen köszönöm az Eaglesnek, hogy szétrúgták a vikingek seggét. :)

Én elismerem BB érdemeit, de itt csak egy konok vénembert látok, aki szembement minden ésszerűséggel.

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  Delfi
2018-02-06 12:59

Nem azért hogy vitát generáljak, DE ezt mi alapján jelented ki? Mit tudsz a Butler ügy kapcsán amit mi, vagy a világsajtó sem tud?
Gondolom semmit.

Mind csak találgatunk. A “mi lett volna ha” teljesen lényegtelen. Butler olyat tett, vagy nem tett ami miatt kijátszotta magát a csapatból. Nem tudjuk milyen kárt okozott volna a csapatnak ha játszik. A legtöbben abból indultok ki, hogy Butler javíthatott volna a csapaton -bár az idei évi játékát látva ezt sem nagyon értem. Senki bele sem akar gondolni, hogy még rosszabb is lehetett volna vele a csapat és akkor tényleg vége a Sb álomnak. Ott voltunk, esélyünk volt a győzelemre az O-nak köszönhetően.
Mi van akkor, ha Butler beállása még ezt az esélyt is elvette volna már meccs közben. Olyan mintha Ti akik támadjátok Belichicket ezen döntése miatt, bele sem akarnátok gondolni a másik variációba.
Értem én, hogy kell legyen egy bűnbak, hiszen elveszítettük a döntőt, csak viccesnek találom, hogy többek között ezt pont Browner kijelentéseivel akarjátok igazolni.

Delfi
Delfi
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-06 13:11

Az a helyzet, hogy te semmi másra sem építesz, csak arra, hogy BB a király. Ez nem igazán szilárd alap, ezt beláthatnád.
A száraz tények a következőek:
– Egész héten Butlerrel edzettek, tehát a playbookos hazugság felejthető.
– Butler ott volt, egészséges volt, hiszen a speciális egységben pályára lépett.
– Egész idő alatt ott állt sisakban, harcra készen, szóval csak inteni kellett volna neki, nem ő volt besértődve.
– a defense katasztrófális volt, Butler beküldése, az, hogy kicsit visszarázódjon a csapat a megszokott/begyakorolt formákba még akkor is jót tett volna nekik, ha esetleg Butler tényleg nem volt formában.
– ez utóbbin persze nem kellene gondolkoznunk, ha a konok öregúr beküldi a pályára és kiderül, hogy mit tud aznap.
+1: ez valóban feltételezés: Hogyhogy az utolsó pillanatban derül ki, hogy Butler szar, miért nem hétközben cserélte le, hogy legyen idő nélküle gyakorolni? Szerintem ez ordas nagy kamu. A pletykákból a repülő lekésést, vagy az edzésre késve érkezést jobban elhiszem.

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  Delfi
2018-02-06 13:38

Az elmúlt 17 évben BB megmutatta mekkora király… és nem csak nekem. Mivel nem érkezett hír arról, hogy BB-nek agyvérzése lett volna a meccs előtt, így igen valóban arra alapozok, hogy mekkora király, nekem ez szilárd alap, ezt beláthatnád.
Miért is szilárd alap az hogy Butler egészséges volt?
Miért is szilárd alap az, hogy Butler beküldése jót tett volna védelemnek? Miért is rázódott volna össze kicsit a védelem Butler beállásával?
Miért is szilárd alap az, hogy Belichick be volt sértődve? (Következtetve abból, hogy te azt írtad Butler nem.)
+1 azért mert Te valamit elhiszel, az attól még szubjektív dolog, és mint ilyen ne hagyd, hogy azok alapján próbálj meg konkrétumokat megfogalmazni.

Delfi
Delfi
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-06 14:03

Tudod Payton Manning is nagy király volt éveken át. Aztán elmúlt.
Az embereknél ez már csak így megy. Öregszünk és elhülyülünk. Ha Brady kihúzta volna a szarból BB-t, akkor senki sem beszélne Butlerről. De BB nem hagyta játszani, vesztettek, így előkerült a téma, hiszen annyira kiélezett meccs volt, hogy egyetlen sorsfordító pillanat eldöntötte(Brady labdavesztése), de mivel meccs közben volt 2 vitatható TD, volt sok-sok necces first down, bizony egy Butler akción megfordulhatott volna a végeredmény.
Miután rólad a konkrétumok leperegnek, nem kívánom bizonygatni neked, hogy BB nem félisten, csak egy kiváló öregúr, aki ezt bizony elszúrta. Nem kicsit. :)

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  Delfi
2018-02-06 14:09

Legalább egy alátámasztható konkrétumot azért mondhattál volna.

tmbb
tmbb
Reply to  Delfi
2018-02-06 14:20

Legyünk reálisak!(Pats szurkolóként mondom)
Ertz TD-je nem vitatható,már futóvá vált így nem számít a föld kontakt.
Clement-é annál inkább.Végig mozgott a kezében a labda és mire uralta már kilépett.Én elfogadom,hogy ez elkapás,de miért nem volt az egész évben az!?Sőt! ezeket mindig visszavonták.
az már csak érdekesség,hogy a trükkös TD elött illegal formation volt.Katona Dani szerint az elkapó csekkolt a bíróval,amit elhiszek,de az már kérdés számomra,hogy a bíró ezt hogyan fogadhatta el,mert így gyakorlatilag négyen egyonalban álltak a backfilden és még mögöttük volt egy RB.
Az is sokkal később derült ki,hogy Hogant a hell mary alatt 2 kézzel ellöktés miközben ő is az end zone-ba futott.Ugye mondanom sem kell,hogy mit jelentett volna ez a DPI.

Delfi
Delfi
Reply to  tmbb
2018-02-06 16:33

Sajnos az egész szezont végigkísérte, hogy sohasem lehetett tudni mi lesz elkapás és mi nem. Ez nem tesz jót senkinek.
Ertz elkapásával nekem nem volt igazán gondom, pont azt mondtam a fiamnak, hogy az ilyen látványos jelenetek azok, ami miatt jó NFL-t nézni. Én igazából a 2 lábas szabályt sem szeretem, ha az elkapó megfogja pályán belül(még nem tette le a lábát kint) az miért nem lehet mesteri elkapás? Ezek a srácok össze törik magukat 1-1 elkapásért, látványos, a nézők őrjöngenek, hogy milyen jó akció volt, majd NY visszafújja.

tmbb
tmbb
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-06 13:12

Bocsi,tudom,hogy nem nekem szól,de szerinted az a Richards,aki végül is Butler helyett játszott,de nem CB-ként,csinált-e értelmes dolgot a pályán?

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  tmbb
2018-02-06 13:21

Nem, semmit, koválygott, mint gólyafos a levegőben.
De Te eltudod képzelni Belichickről, hogy pusztán a repülő lekésése, füvezés, vagy bármiféle érzelmi faszságtól indíttatva nem játszatja a Super bowl-on, úgy hogy vele megvan az esély a győzelemre.
Bármely másik meccsen ok, de ez a Super bowl.

tmbb
tmbb
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-06 13:27

Igen,sajnos el tudom képzelni.
BB sem hibátlan.
A holt szezonban elég sok minden ki fog derülni.Ez olyan horderejű dolog,ami nem fog az öltözőben maradni.

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  tmbb
2018-02-06 13:40

Érdekes lesz olvasni róla abban biztos vagyok. Félek csak maszatolásokat fogunk olvasni, és egymásnak ellentmondó híreket, ami megint csak arra lesz jó, hogy a két szemléletet vallók kibeszélhessék. :)

tmbb
tmbb
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-06 13:06

Nem haragból vitázom.
Számomra a Giants-től elszenvedett 2 vereség sokkal fájóbb volt,mert ez a Phily nagyságrendekkel jobb,mint bármelyik Giants,pláne a 2007-es Patriots mennyivel jobb csapatnak tűnt a nevek alapján.
Én igenis el tudom képzelni,hogy pedagógiai vagy érzelmi alapon nem engedte játszani.Itt a tetszés,nem tetszés alapon nem mi vagyunk az érdekesek,ha nem a játékosok.Vannak jelek arra,hogy igenis megrendülni látszik a feltétlen bizalom az öltözőben.
Elfogadtam Collinst,Jonest,sőt úgy gondoltam,hogy Wes Welkeren is jó volt a példa statuálás,de nem hinném,hogy egy SB-n is helye lenne az ilyesminek.Számtalan módja lehetett volna a megbűntetésének.Itt azonban most még 52 játékost is bűntetett.
Ez nem biztos,hogy jót fog tenni a megfellebbezhetetlen öltözői tekintélyének.

Delfi
Delfi
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-06 12:15

Értem én a szerecsenmosdatást, csak egyetlen dologra válaszolj kérlek: Ha olyan szar volt Butler, miért vele edzettek egész héten?
BB balfasz volt és azt hitte majd Brady kihúzza a szarból, mint már annyiszor. Nem jött be.

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  Delfi
2018-02-06 12:27

Nem tudom de talán az objektív, érzelemmentes, mindent alaposan a részletekig kifejtő hozzászólásaid mondatják velem azt, hogy Te nagy valószínűséggel 15 év múlva már nem leszel Patriots rajongó.

RaBAnya
RaBAnya
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2018-02-06 03:54

jó hallani (olvasni…) egy normális hangot! Évek óta, mindig azon töprengek, hogy egy magyarországi szurkoló hogyan meri kritizálni az NFL edzőnagyságait és legendáit… Tényleg, komolyan gondolhatja báérki is, hogy Ő jobban tudja, csak nem fedezték fel, amikor edzőt keresett a Patriots, Steelers, Saints… Ravens… akárki? Jó volt olvasni megfontolt soraidat!

ducksfan
ducksfan
2018-02-06 14:14

Tisztelet a kivételnek, de egy sokadrangú játékosnak volt EGY kulcsfontosságú megmozdulása évek alatt, és most emiatt azt a Belicheket fikázzátok, akinek mit is köszönhet a Patriots?
“Csak” egy franchise felvirágoztatását, folyamatos csoporturalmat, AFC nagydöntőket, SB-ket, rengeteg győzelmet.

Most LEHET, hogy hibázott, de rögtön az ő nyakába akarjátok verni a vereséget? A győzelmeket Brady hozza, meg a fasza koordinátorok, persze….BB meg csak álldogál egész héten a pálya mellett.
Pl. hol van a Patricia a nagy király DC (ő hívta a DEF játékokat, a meccs alatt többször is mutatták, ahogy a játékosoknak magyaráz)? Komolyan gondoljátok, hogy mivel mindkét koordinátor lelép, nem “szálltak” volna szembe BB-vel az utolsó meccsükön, ha BB ordas nagy baromságot csinál????!!!!!
Én elhiszem, hogy fáj a vereség, de kérdezzétek meg a többi 31 csapat szurkolóját, milyen érzés is az, hogy van 5 éve ez az AZ EDZŐ, aki megkeseríti csapatával a többiek életet. Vagy akár azt, hogy kit látnátok legszívesebben a csapatotok élén HC-nek a következő 5-10 évben?
Nem vagyok Pats drukker, szóval nekem mindegy, de BB ennél szerintem több tiszteletet érdemel.

katonadani
Reply to  ducksfan
2018-02-06 14:41

szerintem el kell különíteni azt, hogy egyébként Belichick mindenidők edzője és nélküle sehol sem lennének, meg hogy egy adott esetben hibázott. Mert miért ne hibázhatna? Attól h ő a valaha volt legjobb, neki is vannak, voltak és lesznek is hibái.

Szóval nem kell a fejét venni, de nyugodtan meg lehet kérdőjelezni ezt a döntését. Ahogy mást is, pl félidő végén nem kért időt Clement nagy játéka után, amivel 10 yardon belülre került az Eagles. Ha időt kér, utána lett volna még plusz 35 másodperce visszatámadni

ducksfan
ducksfan
Reply to  katonadani
2018-02-06 17:45

ezek szerint félreérthetően fogalmaztam: nem az zavar, hogy kritizálják, sőt, felőlem akár a kritika lehet jogos is (valószínűleg a védelem nem lett volna rosszabb vele, mint volt nélküle) csak az, hogy egy játékos mellőzése és az ő médiapicsogása miatt felvetik BB totális alkalmatlanságát; én csak ezt nehezményezem.
Minden edző hibázik, BBtől ez nem megszokott, kulcsmeccseken meg pláne nem, de ettől még nem dől össze a világ.

katonadani
Reply to  ducksfan
2018-02-06 18:01

nem csak neked szólt igazából a kommentem, hanem úgy overall a többiek kommentjeire is reagálva, szóval ezért kicsit sorry :)

ducksfan
ducksfan
Reply to  katonadani
2018-02-07 10:45

nincs szükség sorry-ra :)
olyan sok a hozzászólás, és többnyire hasonlóak, de valahol csak reagálni kell, ha már benne van az emberben :D

tmbb
tmbb
Reply to  ducksfan
2018-02-06 18:12

Szerintem senki nem beszél BB-vel kapcsolatban totális alkalmatlanságról.
…és tényleg nem dőlt össze a világ!!!!!
Annál is inkább,mert másfél hónap múlva kezdődik a magyar bajnokság is,ami egyre jobb.Évek óta járok magyar meccsekre,nem a levegőbe beszélek.
Aztán a magyar döntő után csak szűk 2 hónapot kell kibírni.

tmbb
tmbb
Reply to  ducksfan
2018-02-06 14:51
60
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x