Connect with us

Hír

Nem lesz könnyű felcserélnie a Billsnek a top5-be

Egy hete a Bills elcserélte Cordy Glennt és az első kör 21. választási jogát a Bengals csapatához, így az első körben megszerezték az 1/12-es draftcetlit. A trade után mindenki vadul elkezdett találgatni, hogy az 1/12-es és az 1/22-es drafthely elcserélésével meddig mehet még feljebb a Bills, mert abban mindenki egyetértett, hogy a cél a top5 vagy akár a top3.

 

Nem kérdés senki számára, hogy a Bills irányítót szeretne húzni az első körben, Taylor elcserélése után pedig szinte biztosra vehető (McCarron ellenére is). A csapat general managere azonban egyelőre nem hajlandó felfedni a szándékait, sőt a Peter Kingnek adott interjújában azt mondta, hogy egyelőre nem kész a felcserélésre.

 

 

A kifogások között azt hozta szóba, hogy nem volt még ideje felmérnie megfelelően a cserepartnereket és needjeiket, elsietni pedig semmit sem szeretne. Ez azonban senkit sem fog elriasztani attól, hogy megpróbálja nagyon lehúzni a Billst, ugyanis azt a top5-ben szereplő csapatok is jól látják, hogy jelenleg A.J. McCarron és Nathan Peterman van a csapat rosterén. A Bills ugyan rendelkezik megfelelő erőforrással a felcseréhez, a két elsőkörös pick mellett, további négy választásuk van a legjobb 65-ben, de valószínűleg ők sem szeretnék túlfizetni a felmozgást.

 

Helyzetük azért sem egyszerű, mert az első vagy a negyedik választás jogával a Browns jó eséllyel irányítót választhat. A Jets szinte biztos, azért jött be a top3-ba, hogy QB-et húzzon és a Giants esetében sem lehet kizárni ezt. Sőt az ötödik helyen választó Broncosnál is 50-50, hogy milyen irányba mozdulnak el. Akárkivel is sikerül végül megegyezniük (ha egyáltalán sikerül), biztos nem ússzák meg olcsón a dolgot És akkor olyan problémákról még nem is beszéltünk, hogy ha csak a negyedik (de akár a második esetében is) pick helyére tudnak cserélni, akkor sem biztos, hogy a kiszemeltjük ott lesz az opciók között.

19 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
19 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Barni
Barni
2018-03-19 21:45

Én személy szerint annak örülnék a legjobban ha mi cserélünk(Denver) a Billsszel. Hogy miért? Mert az 1/12-ön simán bent maradhat egy nagy név akit kivihetünk. Szerintem akár Fitzpatrick is bent maradhat vagy egy Ward d mindegy. És 1/22
kivinnénk Jackson és a Bills hozzá dobna még egy 3. kört és jól jártak. Mivel az 1/5-ön ott lesz Josh Allen de szerintem még Mayfield is ott lehet akár és nem került annyira sokba mint a Jetsnek az 1/3. Ti mit gondoltok?

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Barni
2018-03-19 22:04

Én tobbet kernek a Billstol h kicsereljunk. 1/12+1/22+2. Kor. Tudom h ez igy mar sok de ha annyira kwll nekik a qb akkor fizessek meg. Az kehet a gond h 1/5re mar nem marad bent senki nekik akiert erdemes feljonniuk. Ez egyebkent ugye nekunk is gond lehet m lehet az az egy iranyito marad bent (adott esetben egyik se) akit nem akarunk. Erdekes lesz

Barni
Barni
Reply to  Leonidasz007
2018-03-19 23:01

Szerintem Allen biztos bent marad de azt sem tartom kizártnak hogy Mayfield is bent lesz. Allenért szerinted képes lenne a Bills feltraedelni??? Amúgy igazad van le kell húzni a Billst ha ők qb-t akarnak és valaki(k) még bentmarad a 4 prospect közül. Te amúgy traedelnél vagy jó az a hely és van valaki akit szívesen draftolnál?

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Barni
2018-03-20 06:33

Ha mayfield bent van akkor berantanam. Ha nincs akkor sztem kitradelnek megfekelo ellenertekert

Gergely Angyal
Gergely Angyal
Reply to  Leonidasz007
2018-03-20 01:01

Szerintem a Bills vagy elénk trade-el, vagy sehova.

Cruyffista
Reply to  Barni
2018-03-20 07:42

Én biztos nem cserélnék ki. Még két első körért meg egy másodikért sem. Az hülyeség, hogy bent lenne akit húznánk. Egyrészt azért nem cserélnék, mert félek attól, hogy nem sikerül Elwaynek jól választani, másrészt azért, mert Rosen/Mayfield/Barkley/Chubb/ Nelson közül bárkit vesz ki Elway 1/5-ön, nagyon is jól jár a csapat. Ezek igazi franchise playerek. Fitzpatrick és Ward már nem lesz bent 1/12-ön. Szerintem.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Cruyffista
2018-03-20 14:34

Ellenben 1/22 körül is lenne Guard vagy tackle jó értken 1/12ön pedig nemtudom egy CB vagy LB is akár a legjobb aki a classban van. Én Mayfieldet kihuznám ha bentvan, ha nicns akkor magas árért kitradelnék.

Cruyffista
Reply to  Leonidasz007
2018-03-20 14:41

Hát nem tudom. Én azért jóval óvatosabb lennék. A fentiek szerintem egytől egyig franchise playerek lesznek, akiknél nagyon nagyon minimális az esély arra, hogy besüljenek. Egy újabb Bolles szintű falemberre nincs szükség. Én bármelyiket kivenném a felsoroltak közül. Rosennek vagy Barkleynak örülnék a legjobban. De egyelőre még a szabadügynökpiacon is össze kéne hozni valamit, mert ez eddig nagyon gyengusz.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Cruyffista
2018-03-20 14:49

Sok mindent mondjuk már nem nagyon lehet, mert nincs senki :D

pritek
pritek
2018-03-19 22:29

Kam. Egyszeruen nem akarjak hogy az egy eve dedelgetett tervuk teljesen befuccsoljon szerintem. Erzik, hogy meleg a pite. Siman benne van, hogy a Giants megragadja az eselyt es szinten iranyitot huz, akkor meg mekkora eselyuk van, hogy akar a negyedik helyen hozzajutnak ahhoz akit szeretnenek? Nem sok. Szerintem ki akarjak varni hogy kit huz a Browns es aztan minden mindegy alapon nekimennek a Giantsnek. Rajtuk kivul ugysincs egy csapat sem akit a Giants be tudna buzizni. Meg azt is el tudom kepzelni, hogy erezik, hogy nem lesz meg ez az iranyito draft es kezdik izlelgetni a lehetoseget annak, hogy McCarron kore draftolgassanak.

acsdav2
acsdav2
Reply to  pritek
2018-03-19 23:33

1.És mi van, ha a Jets cserélni akar a Giants-sel? Tudják, hogy a Bills képes lenne felcserélni az 1/2-re és elvihetik az ő irányítójukat.
2. A Bills ezt szerintem nagyon benézte. Glenn-t elpasszolták, most már nem nagyon van vissza út. Persze behúzhatják a kéziféket, de akkor meg mindenki rajtuk röhögne. Amivel talán nem járnak rosszul, mert McCarron-ban van lehetőség.

pritek
pritek
Reply to  acsdav2
2018-03-20 00:41

Azt már szerintem nem tudják megfizetni. Úgy olvastam, hogy eredetileg is akartak, de a Giants nem állt kötélnek. Ha egyszerre mozogtak volna az ő helyükre, akkor még talán, de ha felcserélne megint a Jets, akkor az csak úgy lehetne, hogy kihúzzák azt az irányítót akit a Giants is akar. Ami nem fog megtörténni, mert a teljes new yorki média rajtuk röhögne, illetve ha mégis, akkor botrány összeget kéne fizetni, ami a 3 második körössel együtt már eltemetné a Jetst.
Amúgy szerintem a Giants csirkéset akar játszani a Billssel szó szerint az utolsó másodpercekig és jelen állás szerint a Billsnek ezt némán is kell tűrnie.
Abban pedig tökéletesen egyetértek veled, hogy ezt a Bills csúnyán benézte. Szerintem álmukban sem gondolták, hogy már azért is vérezni fognak, hogy a 12. helyig eljussanak azután, hogy a fél csapatot elcserélgették. Lehet Tyrodot ezért is nem akarták megtartani, mert így kib*szott velük ezzel a draft pozícióval :)

acsdav2
acsdav2
Reply to  pritek
2018-03-20 13:27

De mi van, ha nem irányítót húznak és Barkley a céljuk? Akkor nyugodtan hátra cserélhetnek az 1/3-ra, mert akkor is meg lesz. A Jets-sel el kell hitetni, hogy a Bills felcserélne. Ha azt bekajálja a Jets, akkor cserélnek, hanem akkor meg cserélnek a Bills-sel. A kapott pickek-ből meg bőven vissza cserélnek az 1/4 -re és akkor is meg van Barkley plusz néhány pick. Hangsúlyozom, hogy ez akkor lehetséges, ha Barkley-t akarják. Én pedig azt gondolom, hogy őt akarják.

Fetyke
Fetyke
2018-03-20 08:49

Szerintem is nagyon elrontotta ezt a Bills. Már csak abban bízhatnak, hogy a Browns nem akar 2 irányítót az első 5 választásban húzni. Viszont a negyedik helyre még mindig felcserélhet bárki más is rajtuk kívül, akinek irányítóra van/lesz szükséges és akkor bukta az egész.
Már pár héttel ezelőtt is felvetettem, hogy a Billsnek a piacról lehetett volna jó irányítót szereznie sokkal olcsóbban, mint amennyibe ez most kerül. Például ha Keenumot megtageltették volna velünk, és aztán egy első körös cetliért el is cseréltük volna. Pénzbe néhány millióval többe került volna, viszont megmaradtak volna a választási lehetőségeik és most lenne egy irányítójuk.
Egyébként pedig én a Bills helyében nem erőlködnék, nem cserélnék. Szépen ellőném a mostani pickjeimet és megnézném, hogy mit tud McCarron. Lehet, hogy beválik és akkor nagyot nyer vele a buffaloi csapat. Ha meg nem, akkor jövőre úgy is jó helyen lesznek, majd húznék akkor irányítót.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Fetyke
2018-03-20 10:25

Szerintem még mindig tudnak irányítót vadászni, ennél olcsóbban, mondjuk egy friss SB győztest.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Kopi3.14
2018-03-20 12:10

Ez így igaz! Ha nem idén, akkor jövőre FA-ként. Csak kell hozzá csapat és némi pénz.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Fetyke
2018-03-20 12:51

Idén a Philly lehet hajlandó lenne cserélni

Toxic Waste
Toxic Waste
Reply to  Fetyke
2018-03-20 13:33

Egyetértenék az utolsó bekezdéseddel, de nem látom, jövőre kit tudnának húzni, pedig követem a college footballt is. Attól tartok, a Bills bármi áron előrejön, és jó eséllyel jön nekik még sok év homály utána.
McCarron sem járt jól, két éve nem játszik, közben jó páran előtörtek a backup pozícióból, erős a draft class is – gyakorlatilag egy Bills is cserének viszi csak, a fizetéséből is ez látszik. Két éve több nézett ki ebből a történetből.

Főhadnagy
Főhadnagy
2018-04-19 13:17

Sziasztok! Mi van akkor, ha elviszik Folest tőlünk? Bizonyított (ott a gyűrű), inkább zseb irányító, amire vágyik a Bills és nincs benne akkora kockázat, mint egy újoncban. Az Eagles-től meg olcsóbban megkapnák (1/12-ért, esetleg még egy második körért), mint amennyit lehúzna róluk a Giants. Amúgy meg a Giants hülye, ha most nem visz irányítót.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

19
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x