Connect with us

Érdekességek

MVP: Mahomes a favorit, Gurley nagyon közel

Az NFL 2018-as szezonjának legnagyobb sztorija minden bizonnyal Patrick Mahomes. Tornádóként csapott le a ligára a másodéves, korábban csak egy kezdő meccsel rendelkező irányító, jelenleg ő a favorit az MVP-cím megnyerésére is, így féltávhoz közeledve.

 

 

  1. Patrick Mahomes +150
  2. Todd Gurley +200
  3. Drew Brees +500
  4. Aaron Rodgers +1000
  5. Tom Brady +1200
  6. Philip Rivers +1400
  7. Carson Wentz +2000
  8. Jared Goff +2000
  9. Kirk Cousins +3300
  10. Matt Ryan +3300
  11. Cam Newton +4000
  12. Alvin Kamara +6600
  13. Kareem Hunt +6600
  14. Khalil Mack +6600
  15. Andre Luck +10000
  16. Ben Roethlisberger +10000
  17. Matthew Stafford +10000

*100 dollár tét esetén ennyit lehet nyerni

 

Az utóbbi 17 évben mindössze három futó nyert MVP címet (2005 Shaun Alexander, 2006 LaDainian Tomlinson, 2012 Adrian Peterson), Todd Gurley azonban közel állhat ehhez, legalábbis a fogadóirodák szerint. A veretlen Rams futója vezeti a ligát futott yardokban, scimmage yardokban és TD-kben is, így statisztikailag jól néz ki a pályázata.

 

A harmadik helyen a minden héten rekordot döntő Drew Brees áll, aki nem dobott még idén interceptiont, 39 évesen is a a liga legjobbja. A legtöbbet előrelépő jelölt a múlt heti oddsokhoz képest egyébként érdekes módon Philip Rivers.

15 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
15 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
acsdav2
acsdav2
2018-10-25 11:06

Nem igazán értem Gurley helyzetét, hogy miért ennyire esélyes. Yardokban kb. ugyanúgy áll, mint tavaly a TD-k száma nyilván zseniális. Viszont annyi jó QB teljesítmény van, (többek közt a csapattársa is), hogy 2000 körül scrimamge yard esetén nem tudom elképzelni, hogy nyerhet. Mahomes, Brees, Goff, Rivers zseniális számokat produkál és eredményesek a csapataik. Nem látom az esélyét annak, hogy mind a 4-en visszaesnének.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2018-10-25 13:09

Én meg igazából azt nem értem, hogy Goff szerinted mi alapján esélyes? Nemhogy az MVP cím megnyeréséhez kellő űr, de még csak az általad említett zseniális számokat sem látom sehol a statisztikáiban. Az eddigi 7 meccsen dobott 5 INT pedig nálam túl sok ahhoz, hogy egyáltalán szóba kerüljön, mint MVP várományos. Az irányítók közül Goff idén nincs a top 5-ben sem nálam, így pedig bármilyen jó is a csapat körülötte, kizárt hogy MVP legyen, ha csak nem javul valami hatalmasat a teljesítménye. A Rams-ből egyértelműen Gurley az esélyes.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2018-10-25 20:42

1.Goff-ot esélyesnek csak akkor tartanám, ha a Mahomes, Brees, Rivers trió mindegyik tagja visszaesne. És ha ez megtörténne, akkor én esélyesebbnek tartanám, mint Gurleyt.
2. Az 5 INT-ből igazából kettő volt az ő hibája, a Cardinals és a Chargers ellen, de a Cards elleni is 19-0-nál történt.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2018-10-25 23:20

1.) Én akkor sem. A számok és a teljesítmény alapján még Ryan és Rodgers is jobb nála, és egyiküknek legalább WC helyre jó esélye van odaérni a csapatával. SŐT! Tudom elfogult vagyok, de nálam Cousins is jobb Goffnál, ha nem veszít több fumble-t akkor ő is előtte lesz. Nálam már most is előtte van, ha figyelembe vesszük, hogy Kirk milyen nyomás alatt játszik és teljesít hétről-hétre.
2.) Ez már ilyen belemagyarázás. Mert az 5 INT-ben viszont nincsenek azok, amelyek a dobás alapján simán labdaeladások lehettek volna, de vagy az elkapó meg tudta akadályozni a védőt az elkapásban vagy maga a védő ejtette el egyszerűen a labdát. Maradjunk annyiban, hogy ehhez a játékhoz bizony kell a szerencse is, és az 5 INT az 5 INT a mutatóban. (ui.: ilyen alapon Cousins sem dobott talán egyet sem, de legfeljebb egyet eddig.)

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2018-10-25 23:36

1. Nem vitatom, de Wild Card pozícióért nem tudok elképzelni MVP címet. És Cousinssal kapcsolattal is egyetértek, de őt akkora utálat övezi (vagy nem tudom, hogy fogalmazzam), nem csak itthon, de az USA-ban is amiért átmenetileg a legjobban fizetett QB lett, hogy nála még a 2.kiemelés kiharcolását se tartanám elegendőnek.
2. De mindenképp meg kell említeni, mert csak a számokat nézni nem elég. Goff nem is a legjobb példa, mert Brady például a 7 INT-tel már biztosan kiszállt a versenyből, pedig neki zsinórban 3 labdaeladásnál az elkapók kezéből estek ki a labdák. Viszont igazad van abban, hogy azt is meg kell említeni, ha védő kezéből esik ki a labda. :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2018-10-25 23:54

1.) Minneapolisban egyelőre szeretik! :D

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  acsdav2
2018-10-26 20:47

“mert Brady például a 7 INT-tel már biztosan kiszállt a versenyből”
Azért az nem olyan biztos,lettek már MVP-k sokkal többel is.

Fetyke
Fetyke
2018-10-25 13:19

Mahomes esetében ugyanazt tudom elmondani, mint lejjebb Goff esetében. Nekem az 5 dobott INT kicsit sok azért, de mivel szépen szórja a TD-ket is ezért nála az még határeset. Azért ha azt nézem, hogy Brees még egyet sem (!) dobott az eddigi hét meccs alatt, akkor nálam egyértelműen ő az esélyes eddig az irányítók közül.
De én inkább Gurley-nek adnám, mégpedig azon megfontolásból, hogy ha megnézem a játékosok csapatra gyakorolt hatását, akkor szerintem egyértelműen a Rams futójának kellene nyerni a címet az eddigiek alapján.

Pizsama
Pizsama
Reply to  Fetyke
2018-10-25 20:43

Ne feledjük, Gurley tavaly is nagy esélyes volt. Végül Brady vitte el előle, nem is alaptalanul. Ő meg egy OPOY címmel vigasztalódhatott. Ha tényleg fölülmúlja a tavaly évet, és egy QB se hoz csillagászati számokat, akkor Gurley-nek adnám!

acsdav2
acsdav2
Reply to  Pizsama
2018-10-25 20:54

De Bradynek nem volt annyira extra szezonja és Gurley pechjére idén 4 QB is úgy néz ki, hogy jobb számokkal zár, mint tavaly Brady.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2018-10-25 23:27

Az igaz, hogy idén QB parádé van (főleg tavalyhoz képest), még a 4-et alá is becsülted szerintem.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2018-10-25 20:56

1.Mahomes, ha ebben az ütemben 45 TD és 5000 yard felett zár, akkor még 10+ INT-nél is megkapná szerintem. Bár Brees nagy rivális, mert ő is nagyon megérdemelné, eddig zseniális.
2. A csapatra gyakorolt hatással viszont nem tudok egyetérteni. Pont ma írt cikket Katona Dani, hogy mennyire megkönnyíti Gurley dolgát McVay.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2018-10-25 23:25

1.) Ezért mondom, hogy ez még nálam határeset és Gurley-val szemben elég is lehet talán, de például Brees-el szemben lehet, hogy számít. Meglátjuk! A Mahomes-Gurley csatát szerintem az is eldöntheti akár, hogy melyikük csapata jön majd ki győztesen az egymás elleni mérkőzésből, mert szerencsé(nk)re idén játszanak majd egymással.
2.) Az edzőknek is van díj, McVay legfeljebb megkapja azt. Az MVP-t meg csak játékosok kaphatják, edzők nem. :) Egyébként a gondolatmenetet követve Mahomes már eleve szóba sem kerülhetne a cím várományosaként.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Fetyke
2018-10-26 00:26

Az INT mutató önmagában nem feltétlenül jelent bármit is. Csak hogy egy egyszerű példát mondjak: Brady utolsó három labdaeladása olyan volt, amihez az irányítónak semmi köze nem volt. Tűpontosan odadobta a labdát az elkapónak, aki azt magától vagy segítséggel kiszerencsétlenkedte a kezéből…

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Vicgeordie
2018-10-26 20:40

Alapvetően szerintem ritka mikor Brady vakotdob.
Legtöbbnél vagy droppol az elkapó,vagy nem elég agresszív és lenyomják.

15
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x