Connect with us

Összefoglaló

Tökön szúrni magunkat hálaadáskor

Csütörtökön hálát adtak az amerikaiak, ami NFL-nélkül természetesen nem az igazi, így három meccset is rendeztek a 12. fordulóból. Nagyon sok ember hálás lehet, hogy nem bizonyos csapatoknak szurkol.

 

 

Chicago Bears@Detroit Lions 23-16

 

Kifejezetten alacsony színvonalú találkozó volt, kevés nagy játékkal és rengeteg hibával mindkét oldalon. A Bears továbbra is talán a leggyengébb PO-helyen álló csapat az NFC-ben, ahogy a Bearsnek 8-3-as mérlege van, úgy lehetne a Falconsnak, az Eaglesnek, a Seahawksnak, de még a Lionsnek vagy a Packersnek is. De míg előbbi öt csapatnak rendszerint nagyon rosszul pattan a labda akkor, amikor nagyon kellene, addig a Bearsnek minden összejön: bár ez őket aligha érdekli, hisz ők rájátszásba fognak jutni, míg a felsorolt ötös még véletlenül sem.

 

Az offense ugyanakkor nagyon esetleges és ez nem lett volna jobb Mitchell Trubiskyvel sem, Chase Daniel pont ugyanazt hozta (230 yard, 2 TD), amit a Bears franchise-irányítója úgy általában. A futójáték pocsék volt (38 yard), a támadófalat még a Lions ligautolsó pass rusha is zavarba tudta hozni, a skillplayerek pedig továbbra is rengeteget dropolnak. A védelem sem volt kifejezetten jó, a régóta szenvedő Lions több yarddal fejezte be a meccset, de mivel Jim Bob Cooter továbbra is annyira kreatív, hogy én is tudom, milyen játék következik, így a defense nagy játékai hozták a meccset a Medvéknek.

 

 

Ami a Lionst illeti, továbbra is ugyanott tart a csapat. Az tök jó és nagyon örülök neki, hogy a védelemben és a támadóknál is megvan a koncepció, látszik, mit akar játszani a csapat, csak ez nem akar összejönni. A defense még hagyján, ha Patricia kap olyan játékosokat, amilyeneket szeret, jövőre lehet top10-es egység ebből, de az offense teljesen kuka. Matt Stafford olyan elkeseredett arccal nyomta végig a meccset, amit legutóbb Joe Lombardinál láttam.

 

Cooter valamit nagyon eltolt és nem tudom, mennyi köze van ehhez Patriciának, de ami most folyik Detroitban támadójáték címén, az egy vicc. Az elkapók és TE-k nem tudják a route-okat, vagy legalábbis nem úgy ismerik, ahogy Stafford, a playhívások kiismerhetőek (aminek most egy pick-six lett a jutalma) és értelmetlenek (4&10 centire olyan passzjátékot hívni, ahol minden elkapóra két védő jut). Pedig a Lionsben ott a potenciál, nem véletlenül verték meg a Packerst, a Patriotst vagy a Pantherst, és a legtöbb meccsüket úgy bukják el, hogy egy szerencsésebben pattanó labdával nyerhettek is volna.

 

 

De ne legyenek illúzióink: a labda a jó csapatoknak pattan úgy, ahogy kell, a Lions pedig jelenleg messze nem az. Jövőre jó lehet, de offense oldalon egy teljes nagytakarítás kell és legfőképpen egy olyan OC, aki képes kihozni Staffordból az 5000 yardos QB-t és képes folyamatosan fejlődni, mert Jim Bob Cooter egyiket sem tudja.

 

Ja, és egy vicces tény a végére: a Bears utolsó játéka, a 10 yardos futás, ami lezárta a meccset, szabálytalan volt, illetve ismét volt egy fantom facemask büntetés is. De nem, messze nem ezen múlott a Lions veresége.

 

Washington Redskins@Dallas Cowboys 23-31

 

Nagy kár ezért a Redskinsért, ha nem sérül meg Alex Smith, idén a playoffba juthatott volna a csapat. A Cowboys viszont örülhet, Jerry Joneséknak volt igazuk, Jason Garrett pedig maradni fog (bár hogy ez utóbbi jó-e, azt mindenki döntse el maga).

 

A mérkőzés legjobbja: Amari Cooper, WR, Cowboys, 8 elkapás, 180 yard, 2 TD

 

Úgy néz ki, hogy tényleg csak Cooper hiányzott ahhoz, hogy jó legyen ez a Dallas offense. A fiatal elkapó egyelőre nagyon rászolgál az érte kiadott első körös pickre, brutálisan jól játszott. Ráadásul mellette Zeke Elliott is sokkal több szabad teret kap, aki 143 total yardot és egy TD-t tett be a közösbe. Ketten együtt gyakorlatilag lenullázták a Redskins amúgy elég jó védelmét.

 

 

Persze jár a taps Dak Prescottnak is, aki az idei szezon egyik legjobb meccsét hozta: több jó átadása és megiramodása volt, a két passzolt TD mellé ő is szerzett egy futottat. Illetve a védelem is jól működött, hisz három turnovert is kiharcolt, illetve többnyire megölte a Redskins futójátékát. Egy igazán impozáns győzelem a Dallastól (6-5), aminek hála most vezetik a csoportot.

 

A mérkőzés legrosszabbja: Colt McCoy, QB, Redskins, 268 yard, 2 TD, 3 INT

 

Sajnálhatja a Redskins Alex Smith horrorsérülését, vele nagyon komoly esélyük lett volna a rájátszásért, hisz annyira jó ez a csapat, hogy még a rengeteget hibázó McCoy ellenére is versenyben tudott maradni. A korábbi harmadik körös pick borzasztó napot fogott ki és nem csak a három pick miatt: több rossz futása és passza volt harmadik kísérleteknél, azt a kötelező minimumot nem tudta hozni, amire Alex Smith azért mindig képes, ez pedig nagyon sokba került.

 

A futójáték sem működött, Adrian Peterson a sérülése előtt csak 2,9 yardos átlaggal rohangált, enélkül pedig meg van lőve a Redskins. Egyedül a TE-kre nem lehet panasz, Vernon Davis és Jordan Reed ketten együtt 148 yardot és egy TD-t szereztek. A Washington továbbra is pozitív mérleggel áll (6-5), de már csak második helyen van a csoportban és jelenleg a Vikings és a Panthers is előzi a rájátszást érő helyekért.

 

Atlanta Falcons@New Orleans Saints 17-31

 

Ez a Falcons az új Chargers: az irányító jó, a támadófal jó, a skilljátékosok jók és még a védelem sem lenne annyira rossz a nevek alapján, mégis 4-7-tel áll a csapat. Ami nem meglepő, hisz Matt Ryan a 10 yardoson belül, Calvin Ridley pedig a 2 yardoson hagyta el a labdát, emellett volt még egy nagyon fura fumble-je Julio Jonesnak és egy INT-je Ryannek. Hiába tett tehát fel több yardot a Falcons (366 vs. 312), mint a liga legjobb támadósora, aki módszeresen tökön szúrja magát, az nem érdemel győzelmet (khmmm…. Lions).

 

Ryan nem volt rossz, 377 yardot és két TD-t is kiosztott, de nem jött ki a lépés. Ráadásul az sem segített, hogy az amúgy nem gepárdtestű irányító volt a csapat legjobb futója 16 yarddal, Tevin Coleman konkrétan 0,8 yardos átlaggal futott (összesen 25 yard jött össze csapatszinten). Ha ehhez hozzávesszük a turnovereket, akkor kész is a biztos vereség receptje, pedig most verhető lett volna a Saints:

 

 

Drew Breeséknek nem kellett kétszer mondani, köszönték a lehetőséget. Maga az irányító viszonylag visszafogott volt, csak 171 yardot passzolt 22 kísérletből, bár így is kiosztott négy TD-t. Volt egy INT-je ugyan, de ez is simán belefért (29 TD-passz mellett van neki kettő), a futójátéknak hála (Kamara és Ingram 25 futásból 141 yardot szereztek) csak a kegyelemdöfést kellett bevinnie a drive-ok végén.

 

A Saints ezzel 10-1-re javított a mérlegét, sorozatban a 10. győzelmét szerezte meg, vagyis átvette a Ramstől az első helyet az NFC élén. A Falcons 4-7-es, ha eddig nem, most már biztosan kijelenthető, hogy elúszott a rájátszás.

 

93 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
93 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
katonadani
2018-11-23 08:09

CHI@DET

“A Bears továbbra is talán a leggyengébb PO-helyen álló csapat az NFC-ben, ahogy a Bearsnek 8-3-as mérlege van, úgy lehetne a Falconsnak, az Eaglesnek, a Seahawksnak, de még a Lionsnek vagy a Packersnek is.”

Hú, hát ez nagyon mellé ment szerintem. Tök jó ez a Bears, míg pl a Falcons, az Eagles, a Lions és a Packers kifejezetten gyenge idén. A Bears védelme a legjobb a ligában, az offense meg középmezőny. Az Eagles, a Falcons és a Lions védelme mindeközben bottom 10 (DET, ATL bottom 5) például és egyik csapat támadósora sem top5 (GB, ATL top10), DET és Eagles pl már alsóház. Nem is értem, hogy lehet összehasonlítani a Bearst ezekkel a csapatokkal.

Az is látszott, hogy Danielnél jobb Trubisky, még ha a számai jól is mutatnak, azért a meccs nagyobb részében gyenge volt és sok passzt hagyott a pályán – meg voltak szép megoldásai is persze. Nyilván tök más meccs volt, de összehasonlításképp Trubisky 355 yardot és 3 TD-t tett fel a Lionsnek 11 nappal ezelőtt.

ATL

“Ez a Falcons összehasonlíthatatlanul jobb csapat, mint a Bears. Az irányító jobb, a támadófal jobb, a skilljátékosok jobbak és még a védelem sem annyira rossz, mégis 4-7-tel áll a csapat.”

Ez a Falcons összehasonlíthatatlanul rosszabb csapat, mint a Bears. A védelmek összevetésében a Bears első, a Falcons bottom 5, a védelem sem annyira rossz kifejezést nem is értem :D Skilljátékosokból amúgy a Bears szerintem jobb, támadófal hasonlóan jó, Ryan persze jobb Trubiskynél, de a Bearsnél meg jobb a rendszer. Egy kicsit a Falconsnak adnám az edge-et támadóoldalon, de a védelemben akkora a különbség, hogy nem is értem az ilyen kijelentést, hogy összehasonlíthatatlanul jobb csapat a Falcons…

elikiraly
elikiraly
Reply to  katonadani
2018-11-23 08:33

Szerintem a cikkiro ugyanugy megpakolta mixen a Lionst, amikor megtudta h Trub out 2,5 ert, es ugyanugy idegbajt kapott, amikor 16-16 nal az utolso negyed masodik feleben azt latta h csak a Lions tamad, a nagy gwinner stafford, es a vege 16-23 :DDD
De hat szegeny Chosen One-nak is beletort a foga, amikor kezdeskent egy gwinning field goalt kellett volna ellenuk osszekalapalnia meg ev elejen… Azert talan annyi h a meccs kepet latva, jobbnak tunt utolag is a Lionst tenni 2,5 ert mint igy a Bearst 1,5ert, en ezzel vigasztalom magam :D

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  katonadani
2018-11-23 08:46

Hát ez teljesen egyértelmű. Amúgy elég a rekordokat megnézni. Az fájt, hogy az üdvöskémet lehúztad :-), nem is fair, mert két első csapattal történt edzés után ugyanazokat a számokat tényleg meghozta nulla futás mellett, mint Trub a jobb napjain. Trub éppen ilyen szar játékos, jobb a futásban, erősebb a karja, viszont gyengébb vision, döntési képesség, és sokszor eladja a labdát. Ezzel a megbízható vizes nyolcassal is simán meglenne a 8-3 szerintem. Ez a Chicago egy remekül menedzselt csapat, erős védelemmel. Sima Po és ott sima zakó, szerintem ez várható. Aztán lehet otthon mennek még egyet, de az már mesés lenne nekik.

katonadani
Reply to  csak ezt ne
2018-11-23 08:47

szerintem simán van esélyük a Panthers/Vikings ellen (vagy aki bejut 6. helyen), hazai pályán meg főleg. Saints/Ramst persze szerintem sem tudják elkapni

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  katonadani
2018-11-23 08:50

Papíron igen, de úgy érzem a PO-ban ez a fickó sem fog tündökölni, mint a mestere. Valahogy arra gondolok, hogy a Panthers jön nekik és Trub 3-4 alkalommal eladja majd a labdát és sima búcsú. Aztán lehet, hogy kiderül, hogy a tét javítja a teljesítményét és akkor még igazad is lehet, hogy egyet nyernek még a PO-ban is.

bjeela
bjeela
Reply to  csak ezt ne
2018-11-23 09:13

Én Bears funként is azt mondom, hogy a PO-ban már nem jön össze a győzelem. Trub ehhez gyenge és a védelem önmagában kevés a győzelemhez. Persze baromira élvezném, hogy fos játékkal nyerjenek gyűrűt, de ez olyan sansztalan, mint fekete lyukból elszökni egy evezős csónakkal. Az Atlanta vs Bears összehasonlításban kihozni az Atlantát egy közröhej.

bjeela
bjeela
Reply to  bjeela
2018-11-23 09:39

Renningan összehasonlítása Daniel vs Trubisky a végeredmény tekintetében sajnos tűpontos: Trub átlaga meccsenként 246,9 yard és 2 TD. Annyi a difi, hogy Trub néha produkál 150-es ratingeket és 355 yardokat, néha meg… Inkább ne is beszéljünk róla, mert szétvet a méreg. De a rendszer tényleg annyira tetszetős, hogy néha már kihúzom magam, pedig erre már igen rég nem volt példa Bearsesként.

Rpi
Rpi
Reply to  katonadani
2018-11-23 09:53

“Skilljátékosokból amúgy a Bears szerintem jobb,”
Már bocsi, de he? :D
Allen Robinson/Taylor Gabriel/Anthony Miller vs Julio/Sanu/Ridley?
Értem én, hogy Burton a te kutyád kölke, de maximum egyformák Hooperrel.
Howard és Cohen sem jobb mint Teco és Smith..

katonadani
Reply to  Rpi
2018-11-23 09:55

well, Julio miatt jogos igazából. finomítottam

Rpi
Rpi
Reply to  katonadani
2018-11-23 10:00

A védelemmel kapcsolatban igazad van, Kazee-t, Olokoun-t meg Sharrod Neasmant (te jó ég, ezt is leírtam..?) leszámítva idén mindenki csak árnyéka önmagának..a 9 pickből 5 kellene a D-line-ba a draftról, meg nem visszaigazolni McClaint..

ahanem
ahanem
Reply to  Rpi
2018-11-23 20:09

Tavalyi 5. kör, idei 6 kör, UDFA. Egyébként Jack Crawford még egész jól játszik, csak kevés lehetőséget kap. Amikor meg meglátom a 29-est a pályán, a hideg futkározik a hátamon.

Szerencsére a jövő évi draft nagyon jó lesz DL szempontból, így az első két kört el is tudnám képzelni oda. A maradék meg legyen OL, mert ott is kezdünk egyre rosszabbak lenni.

Azt pedig meg sem említeném, hogy ha a 44-es a pályán van, akkor emberhátrányban játszik a védelem.

Rpi
Rpi
Reply to  ahanem
2018-11-23 20:18

Ja, a sűrejéből meglepően jól halász Dimmy, nem is tudok vele mit kezdeni. ? (Grady, Ish, Rico, Schraeder még aki most is itt van)
Az első D line, második O line, harmadik D line és így tovább..Garland apánk trükkjeit könnyen hatástalanítják egy/két meccs után, ezt idén is látjuk, meg Mack is öregszik..Schraeder cseréje sem biztos, hogy Gono lesz.
Vic meg tök jó lenne egy Fowleri szerepbe, 3. passrusshernek..6 milláért.. :D

ahanem
ahanem
Reply to  Rpi
2018-11-23 20:38

Na de Fowlert odavitték, s egyből alkotott is, Vic meg másfél éve semmi. A Dallas elleni meccset hagyjuk figyelmen kívül, mert ott szerintem kedves Dak még Clayborn szellemét vélte felfedezni benne.
Wes-nek adnék még egy kis időt, neki ez most jól jön, hogy sokat játszhat (idén is).
4-5. kör valamelyikében még húznék egy csere MLB-t. Tény, hogy Riley fejlődött év elejéhez képest, de ha a jövőképbe ő is bele van képzelve.

Ezt a szezont meg el kéne engedni, mert sem a 9-7et nem látom, sem azt, hogy az elég bármire is.
Bármi is legyen, ha mér elment a playoff legalább legyen Julio 2k-val, Ice 5k-val, Kazee meg 10+ INT-tel ligaelső. :D

Rpi
Rpi
Reply to  ahanem
2018-11-23 21:02

Csere MLB-nek inkább egy veteránt kellene majd igazolni, oda olyan kell, akinek legalább tapasztalata van..
Fowler nincs annyit a pályán, meg olyan társakkal nem annyira nehéz szvsz.
Wes nekem nagyon oké, vele már kezdőként számolok, tavaly átesett a tűzkeresztségen. Fusco marad, Garland meg a rookie meg “dance off” -ban eldönti, ki lesz a C/G backup.
Én ezt a meccset a Steelers után elengedtem, most olvasom Ledbetternél, Beadles meg Sambrailo fog játszani a jövő héten, remélem nem Ryant akarják agyonveretni, hanem Schaub hal hősi halált azok a szerencsétlenek mögött..a Packers ellen meg mehet Kurt Benvick. ?

ahanem
ahanem
Reply to  Rpi
2018-11-23 22:36

“taking into consideration” szerencsére nem 100%, szóval azért nem fognak ők játszani. Ha valaki nem veterán minimumért jön, akkor azért a fizetésekkel is ügyeskedni kell majd (így is, de úgy még inkább)

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  katonadani
2018-11-23 10:16

Sztem még igy is tulzás. nagy a különbség a Falcons javára. Julio, Sanu és Ridley is majdnem hogy jobb mint bármelyik Bears elakpó. Kivéve talán Robinsont de idén azért ő se hoz lázba (ha már csak az idei formát nézzük). A futók hasonlóan jók ,de a Freeman-Coleman kettős sztem jobb. Tight endek az ega. Szóval de sztem nagy a különbség. Az más kérdés, hogy kit hogyan használsz.

Lehet h renningan néha túltolja a szubjektivitást, de te válaszul egy még nagyobbat kontrázol. Itt is.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Leonidasz007
2018-11-23 15:01

mérhetetlenül amatőr dolog ahogy kommentekben odaszúrkáltok egymásnak így hárman a szerkesztőségből. kiábrándító. feltettem a kérdést a kérdezz-felelkben hogy profi oldal lesztek vagy gittegylet a terv, lassan eldől.

az értékelésről annyit, hogy aki végigszenvedte pl a bears-lions meccset, annak értenie kell miről szól ez az értékelés, két botrányosan gyenge csapat nézőromboló produkciója volt ez, akárhogy is forgatjuk. a PO az PO, meg is érdemli a bears mert a kötelezőket is nyerni kell, nincs itt mese, de azért nem kell felháborodni ha valaki le meri írni hogy ez a csapat a tavalyi Bills reinkarnációja kb. megdöbbentő ez a kommetn cunami amit ezek a meccsek gerjesztettek, a 3 meccs nem ért sajnos ennyit.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Fanyul23
2018-11-23 15:07

valamint isten ments hogy valakiből kiöljék a szubjektív vélemény nyílvánítást. abból csak kovács sanyi féle lózung vadászok lesznek “szakkomentátorként”, amitől agyfaszt kapok. vagy hasonlóan szánalmas semmit nem kimondó típusok a sport1-es gurulós foci “szakértők” is. kinek kell ez? senkinek.
aki a cikket írja, oda teszi a nevét, vállalja az “arcát” hozzá és állja az ütéseket, ez így fair. nekünk kommentelőknek meg annyi a dolgunk hogy pro és kontra vitázunk, anyázunk ki-ki vérmérséklete szerint.
nagyon kár az egyéniségeket letörni, még akkor is ezt mondom ha legközelebb renningan majd a giantsbe száll bele, mert ott és akkor a komment csatatéren meg lehet vívni és ez így szép.

Belicsik Béla
Belicsik Béla
2018-11-23 08:28

comment image

wolandrule
wolandrule
2018-11-23 09:09

A tippjátékom a Lions viszi el, pedig nem állok rosszul. Hihetetlen, az első félidőben annyira vakon volt Daniel, hogy simán eldönthette volna a meccset egy félig komoly csapat. Cooter csapnivaló, de lassan Staffordot is seggbe kéne rúgni, elflaccosodott. A védelmet összerántja Patricia, ha talál egy potens OC-t, és Stafford felébred akkor jó lesz a Lions.

Fino
Fino
2018-11-23 09:20

Imádom az fk-t, de Renningen, ilyen elfogult baromságokkal csak lehúzod a színvonalat.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Fino
2018-11-23 10:22

A színvonalat inkább az ilyen hozzászólás húzza le. Bocs

renningan
renningan
Reply to  Fino
2018-11-23 10:22

Ha a Bearsre gondolsz, akkor elarulom, hogy vadoltak mar meg azzal, hogy elfogult Bears fan vagyok (eddig még csak vikingses nem voltam a csoportbol, de lehet, h csak nem remlik). Attól függ, ki olvassa.

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  renningan
2018-11-23 10:30

Még a “Jon Gruden szerint nehéz jó pass rushert találni” cikkednél törött el valami.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  renningan
2018-11-23 14:01

Majd leszel az is, ne legyél türelmetlen!

Belicsik Béla
Belicsik Béla
2018-11-23 09:36

” A korábbi harmadik körös pick borzasztó napot fogott ki és nem csak a három pick miatt”

acsdav2
acsdav2
2018-11-23 09:40

Kár ezért az összefoglalóért. Mindegyikkel meccsel kapcsolatban van olyan, amivel nem tudok egyetérteni. Szerintem nem vagyok egyedül a véleményemmel.

renningan
renningan
Reply to  acsdav2
2018-11-23 10:02

Még nem volt olyan értékelő, amivel mindenki egyetert. Neked sem volt még olyan vékeményed, amivel én egyet értek. A szerkesztők közül sokan gondoljak úgy a dolgokat, mint én, és sokakkal, mint pl Dani, soha nem egyezik a véleményünk.

Ezzel nincs baj. Amit leirtam, az a sajat véleményem, soha nem törekedtem arra, h olyat irjak, ami mindenkinek tetszik. Van olyan fks, aki igen, én nem, de még neki sem sikerült soha, ahogy most sem ért egyet vele mindenki.

Én tiszteletben tartom a masik velemenyet es nem alszok rosszul, ha nem tudjuk egymast meggyozni.

katonadani
Reply to  renningan
2018-11-23 10:28

“A szerkesztők közül sokan gondoljak úgy a dolgokat, mint én”

Csak a pontosság kedvéért, ez általánosságban igaz, a fenti bearses véleménnyel kapcsolatban tudtommal senki sem nyilatkozott még pártolóan.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  katonadani
2018-11-23 10:30

egész pontosan csak te vagy ellene. :D És te is csak azóta h nyernek. Az első 3-4 forduló után azért nem voltál elragadtatva.

katonadani
Reply to  Leonidasz007
2018-11-23 10:32

egész pontosan senki nem nyilatkozott sehogy közös chatben

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  katonadani
2018-11-23 10:33

azt irtad pártoloa nem nyilatkozott. De ellenkezni se nagyon.

katonadani
Reply to  Leonidasz007
2018-11-23 10:34

és akkor a “sokan gondolják úgy, mint én” rendben van?

renningan
renningan
Reply to  katonadani
2018-11-23 12:16

Két embert tudok, egy nem reagált itt, vagyis 3-1. A többi nem nyilatkozott, szóval még mindig legit az, amit mondtam. Elleben az, hogy sokan vannak veled, az úgy néz ki, csak elméleti szinten van :D

katonadani
Reply to  Leonidasz007
2018-11-23 10:35

de ha azt mondod, hogy pl az Eagles állhatna úgy, mint a Bears, akkor nagyon jót nevetek :)

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  katonadani
2018-11-23 10:36

Azt mondom h hasonló sorsolás mellett, hasonló szerencsével és kicsit összeszedettebb játékkal nem lenne akkora hülyeség. De niylván nem minden egyes szavával értek egyet.

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Leonidasz007
2018-11-23 10:37

Szóval “csak” 3 tényező a különbség?

katonadani
Reply to  Leonidasz007
2018-11-23 10:37

mi az h hasonló szerencsével? miért szerencsés a Bears?
Az Eagles messze, messze rosszabbul játszik a labda mindkét oldalán, mint a Bears

acsdav2
acsdav2
Reply to  renningan
2018-11-23 20:03

A Falcons meccsénél ahogy látom volt változtatás, ami nem véletlen. Talán neked se bántó azt mondani, hogy az az állítás megalapozatlan vélemény volt.

Leonidasz007
Leonidasz007
2018-11-23 10:29

Az elégedetlenkedők mire gondolnak amugy pontosan? Lehet hogy kicsit túl van tolva renningan oltása, de kíváncsi lennék h ki egész pontosan hogy látja a dolgokat. A Bears lehúzással van baj? Mert szerintem még ha erős is, akkor is megállja a helyét. A tegnapi támadósor ugyanazt hozta mint egy átlag Trubisky (ahogy lentebb Bears szurkoló sportárs is írta), ráadásul tegnap nem Volt nehéz dolguk, mert ez a Lions defense cska futás ellen jó. Amugy meg Trubiskyvel annyival jobb az O h ő tud futni (jól) és erre még nem készülnek az ellenfelek. Amint lesz egy aki jobb sémát hoz erre (elég lesz egy spy azért anyniran em jó) rögtön meg leszenk fulladva. A Bears D meg jó, ez tény, de nézzük meg az ellenfeleket, pl ezt a tegnapi Lionst O-t. Volt egyáltalán normális skill Player a pályán? Én nem láttam annyira a fiatal Golladayen kivül. Egy Blount futoitt baszki és Ellingtonok kaptak el :D Rájátszás csapat ezt tény. A Bills is az Volt tavaly.Kis összeszedettség és szerencs és jó sorsolás kell hozzá. Nem rossz csapat de pont egy erős összeszedett közepes.

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Leonidasz007
2018-11-23 10:33

Értem én hogy trubisky nem egy rodgers,de azért CHASE DANIEL?
Nekem személy szerint ennyi belekötni valóm van

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Belicsik Béla
2018-11-23 10:34

Mármint hogy vele is nyertek? :D Vagy mi a baj?

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Leonidasz007
2018-11-23 10:35

“Az offense ugyanakkor nagyon esetleges és ez nem lett volna jobb Mitchell Trubiskyvel sem, ”
Egyébként nincs baj.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Belicsik Béla
2018-11-23 10:40

Leht h jobb lett volna, de nem Trub képességei miatt, hanem mert Danielnek pl 3 és fél napja Volt a kezdőkkel, nem játszott évek óta és lábon tényleg gyengébb. Ettől még Trub nem lett egy épkézláb irányító (lehet majd az lesz). Én inkább igy forditaám a modatot. Renningan ink összeségében akart arra utalni h annyira nem jó a Bears mint a mérlege mutatja.

katonadani
Reply to  Leonidasz007
2018-11-23 10:45

szerintem a Bears elhelyezésével van a gond. Nem voltak meggyőzőek tegnap, oké. Felkészülési idő nélkül, kezdő irányító nélkül. A védelem btw most is meggyőző volt.
És nyilván nem olyan domináns csapat mint a rams-saints, de felveszi a versenyt mindenki mással és közel sem lehet egy lapon emlegetni idei teljesítmény alapján az Eaglesszel például, vagy a Lionsszel, de a Falconsszal sem.
Igen, könnyű volt a sorsolás. Múlt héten jött a Vikings, nyertek. Ez a bizonyítás kellett is, de most miért is nem lehet őket legit playoff csapatnak titulálni? Vagy miért vannak egy szinten az Eaglesszel, Lionsszel, hasonlókkal?

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  katonadani
2018-11-23 10:48

A Lionsal nincsenek, ezt nem is mondtam. nem kell minden egyes szót kiemelni. Renningan Sem arra utalt h tűpontosan Lions szinten vannak. Csupán arra h a mérlegük jobb mint amennyire jók. És sztem nincs baj az elhelyezéssel Sem. Nem rossz cspat sztem Sem, de pont az a tévedés h jó csapat lennének. Egyébként több van ebben a gárdában és hamarosan akár tényleg jó csapat lehetnek. De egyelőre ez egy felfelé ívelés és nem kell 6 jó meccs után őket elhelyezni mint biztois és jó Playoff csapat. Amugy meg igen kevés votl a felkészülési időm, kb 10 órával kevesebb mitn a Lionsnak, akiknél kevesebb skill Player Volt…

katonadani
Reply to  Leonidasz007
2018-11-23 10:51

renningan arra utalt, hogy hasonló szinten vannak ezekkel a csapatokkal. Miközben közel sincsenek.

renningan
renningan
Reply to  katonadani
2018-11-23 10:55

LOL :D

Renningan nem erre utalt :D

katonadani
Reply to  renningan
2018-11-23 10:57

akkor mire? :) nagyon úgy jött le

renningan
renningan
Reply to  katonadani
2018-11-23 11:02

Neked igen. Patrik elmagyarázta fenn.

bjeela
bjeela
Reply to  renningan
2018-11-23 11:34

Najakkor hadd pofázzak bele én is emocionális alapon. A Bears idei szezonjától induláskor úgy rettegtem, mint lajhár az erdőtűztől. Adott egy Trubisky, aki hektikus teljesítményt ad le, alapvetően középszar, de ezt már Sid Lucman óta megszoktuk Chicagoban. 68 év jó QB nélkül leszoktatja az embert az elvárásokról… Ennek megfelelően az O-tól túl sokat nem vártam és ehhez képest kellemes csalódás ért, bár nem túlzóan, csak egy kicsit. A TOP 1-es védelem viszont elvárás errefelé, de – ahogy azt Leonidas007 is volt szíves érzékeltetni és én is megjegyeztem lentebb – a rózsaszín ködön át a realitás azt mondatja egy tisztességes Bears funnal, hogy azért még kibbbbbasztott messze vagyunk 1985-től, ugyanis komoly támadóegységekkel szemben ez a TOP1-es banda már nem volt olyan fényes. Fájdalom, de igaz, hogy rohadt nagy mázlinkra kivételesen könnyű volt a sorsolásunk idáig. A rendszer pedig – bármennyire is tetszetős – ennél többet nem tud teljesíteni, mert az emberanyag ennyire alkalmas. És sajnos igaz, hogy ha egy jó OC lett volna tegnap a Lionsnál, akkor úgy elvernek minket, mint jég a határt. És perfekt az is, hogy a jelenlegi PO kínálatból a Bears seggutolsó és kis szerencsével tud majd egy kanyart tolni. Slussz. Ettől még igaz, hogy a jelenlegi Falconssal való összevetés mókás, hiszen a Falcons, bár tényleg sokkal nehezebb ellenfeleket is kapott, de a kicsikkel is dadogott. A Falcons jelenleg több sebből vérzik, és így nem összemérhető a mégoly könnyű ágon virgonckodó Bears-el. Az egyetlen indok, ami miatt kétely merül fel bennem ez ügyben, hogy érzelmileg nehéz feldolgozni a vereségeket és ez rontja az általános öltözői hangulatot. Ugyanis az öltözői hangulat sokban kihat a meccsekre és ez nagyon látszik a Falconson és Bearsen is, természetesen eltérő előjelekkel. Ha így nézem, akkor még érteném Renningan érvelését, de szimplán teljesítmény alapon nem.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  bjeela
2018-11-23 11:41

Ez sztem fair elemzés. Egy szurkolótól talán még kicsit pesszimista is. A Bearsnél most nagyon jó a morál és a rendszer is. Ez kell a sikerhez. Playoffban egy kört simán mehetnek mert egy Redskins/Panthers/Hawks ellenfelet képesek verni. És igen a a könnyű meccseket is hozni kell, ez tény, ebben is jók.

bjeela
bjeela
Reply to  Leonidasz007
2018-11-23 11:51

A Redskinsre én most már nem tennék túl sok lét, hogy kiesett a QB-jük. ;) A Panthers simán lever minket, A Seahawks-al meg már találkoztunk és kösz, de nem szeretnék róla beszélni… Szóval nem simán, de kis szerencsével egy kört tolhatunk. És ez nem pesszimizmus, hanem ez a realitás. Talán tovább viszi őket a lendület és a folyamatos siker átlendíti őket ott is, ahol józan ésszel esélytelen lenne a továbbhaladás. De ha csak a józan észt tekintem, akkor ennyi és nem több a mostani gárda. Ha meg tudják őrizni ezt a tudatot és képesek még beépíteni pár jó játékost, akkor van esély a továbblépésre, de Trubbal nehéz lesz. Nem jobb, mint Cutler volt, sajnos…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2018-11-23 12:34

Tetszik, mennyire objektív vagy szurkolóként. De azt mondom, hogy a könnyű sorsolás ellenére nincs okod rá. Teljesen jogosan vezetitek a csoportot, és nem csak azért, mert gyengélkedik a Vikes, és a Packers. A védelmetek a 4 csapatból a legerősebb, és bár támadóoldalon nem Ti vagytok a legjobbak, de amit a támadóoldal esetleg hibázik, a védelem legalább ugyanúgy ki tudja javítani. És nekem úgy rémlik, a legtöbb pontot is a Ti védelmetek hozza.

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2018-11-23 19:45

Senki sem mondta, hogy nem joggal vezetjük a csoportot, mivel a Vikings tökön lőtte magát, a jó ég tudj mitől, a Lionsnál elvették Stafford kedvét, pedig sztem zseni az ürge, kár, hogy nem nálunk van, ARodéknál meg hála az égnek még mindig az a seggfej a HC, szal így nem volt olyan kunszt, főleg, hogy végre kaptunk egy elfogadható HC-t és edzői kart. Ettől még a vezetőségünk továbbra is cinkes, mert aki felmegy Trubiskyért és eladja a fél világot érte, az nem normális. Ennek fényében fogalmam sincs, hogy nyúlhattak ennyire bele Kalil Mackbe, de ez legalább bejött nekik. Amikor megvették baromira sokalltam érte a lét, de most már nem bánom… ;) Összegezve jelenleg a liga egyik legszürkébb csoportja lettünk, holott korábban pont az ellenkezője volt igaz. A Packs szárnyalt és kibaszott zseniális játékot játszottak(a HC ellenére), a Vikings előrelépve olyan kőkemény volt, hogy hűbazmegelt az egész liga és barna nadrággal álltak ki ellenük, a Lions… na jó, ők felettébb szarok voltak, de legalább néha eltáthatta az ember a száját Staffordon és még néha mi is ott voltunk, bár nem. Ehhez képest most dadog az egész banda és már tényleg csak ARodban reménykedünk, hogy hátha visszahoz valami színt ebbe a középszarba. Az egyetlen öröm jelenleg a csoportban az Bears D, de továbbra is aggodalmat kelt bennem, hogy kik ellen ilyen baromi jók. Azért meg nem kell ájuldozni, hogy egy szurkoló nem vak, mert mindegyik tudja, mi a hibája a kedvenceinek, ha nem segghülye.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2018-11-23 19:50

Én értelek, és ez mind jogos, de az ember nem ezt szokta meg, hisz sokban a csapatukat egész máshogy nézik, mint a többit, és a legkevésbé sem szeretik kritikával illetni, még ha teljesen egyértelmű is a helyzet.

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2018-11-23 20:17

Az ilyenekre kár időt pazarolni, mert akinek önértékelési gondjai vannak, az nagyobb bűnök elkövetésére is hajlamos, az ilyet meg jobb kerülni… ;)

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  bjeela
2018-11-23 20:55

Szerintem Trub jobb mint Cutler, és jó lesz ez a Bears. Már most is jó, de még sok munka lesz ezzel a csapattal.

bjeela
bjeela
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-11-23 21:11

Mondjuk az nem kunszt, mert Cutler ritka szar volt átlagban mindig is, de sajnos nem. Trubon a HC munka segít, de alapvetően nem lesz sokkal jobb belőle. Egy Staffordhoz képest szánalmasan kevés, pedig Stafford messze van a legjobbaktól. Trub egy kis szürke egérke és ezzel kell beérnünk, mert túl sokat adtunk érte. Ne fogják lecserélni, ahogy Cutlert sem cserélték le sokáig, én meg zokogni fogok megint évekig, mert hiába van tűrhető védelmünk, szart sem ér. Ahogy anno megérdemelte volna Urlacher, hogy sikeresebb lehessen, de neki is egy tökfej jutott. Ez a Bears nem rossz, de vannak kétségeim a közeljövőbeli sikerességét illetően.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Leonidasz007
2018-11-23 12:32

Redskins szerintem így be sem jut.

A Hawks / Panthers páros simán megüti őket a playoffban.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-11-23 13:53

Szerintem még a Hawks sem jut be.

bjeela
bjeela
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-11-23 19:27

elkéstél :D

renningan
renningan
Reply to  bjeela
2018-11-23 12:23

Szép elemzés, többnyire egyet értek, ezért nem vagyok elájulva a csapattól (megjegyzem, én egy ilyenben reménykedtem a Lionstől, de ettől még soha nem mondtam volna jó csapatnak. ez nem személyes és nem elfogult, Mahomesban sem látom azt, amit sokan, ennyi szabad véleményem hadd legyen :D ).

Én ha csak a kereteket nézem, akkor nálam a Falcons jobb. De ahogy te is írod, ez egyáltalán nem játszik. Nem csak a sorsolás, hanem úgy echte, a sok sérülés, a negatív morál, az önbizalomhiány, mind közrejátszott. Tavaly top3-4-es rosternek mondta őket mindenki, ennyivel nem lett gyengébb a keret még sérülésekkel együtt sem, ez mentális probléma, az egy yardoson csak egy ilyen csapat tud fumblizni.

bjeela
bjeela
Reply to  renningan
2018-11-23 20:13

A remény hal meg utoljára ;) A Lions sajnos már túl régóta képtelen kikecmeregni “az örök vesztes” kategóriából, szal ott valami űber gáz lehet a vezetésben, majdnem annyira, mint nálunk. Ami Mahomest illeti, én simán belelátom a srácba a korai Favre-t, bár az öreg igazából bűnszarul kezdte a szezonjait és csak a harmadik teljes szezonjában villantott. Ennél azért Mahomes sokkal jobb. pontos, vagány, rohadt nagy karerővel, nagy dobás potenciállal, kb úgy, mint Stafford a harmadik szezonjában. Stafford pechje, hogy elhitte, hogy Detroitban érvényesülhet. :D Mahomesnek viszont legalább egy olyan HC jutott, amelyik már eljutott a PO-ba és egyszer még SB-be is. Szal neki több sansza van kiteljesedni és a csapat is rendben van hozzá.

Ami szegény Falconst illeti, hiába jobb – bár ebben vannak kétségeim, nem is kevés,de ezt már kifejtettem korábban -, elvesztették az eszüket. Mármint a OC-t és azóta nem találják magukat. Úgy tűnik beleestek egy negatív spirálba, mint az Eagles.

Rpi
Rpi
Reply to  bjeela
2018-11-23 20:24

Ez csak a szokásos “Falconing”, erre már immunis vagyok, hogy prime time meccsen még a saját szurkolóikat is megalázzák. :D

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  renningan
2018-11-23 12:02

“Gondolta a fene” ?

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  katonadani
2018-11-23 10:56

Ha a Bears is kétszer játszik a Saintsel, egyszer Steelerszel és az első meccset pl az Eaglesel tolják akkor meglehet h ugyanannyi győzelme van Falconsnak. (és nem nem azt akarom mondnai h Falconsal egy sznten vannak, de érzed a különbséget)

László Varga
László Varga
Reply to  Leonidasz007
2018-11-23 10:53

A Bears eddig mindössze 2 jelenleg pozitív mutatójú csapattal játszott és csak a Vikings-t győzte le. A sok “hatalmas skalp” BUF, NYJ, ARI, TB meg ez a szerencsétlenkedő DET 2x, hát…legfeljebb tisztességes, de nem ligára szóló. (Természetesen a sorsolásukról és az idén gyengélkedő csoportjukról nem tehetnek, eddig jól kihasználták ezeket, de a PO más.)

katonadani
Reply to  László Varga
2018-11-23 10:56

ez fair. de melyik az a csapat a főcsoporton belül a ramsen és a saintsen kívül, amelyik a könnyű ellenfeleit (majdnem mindet) megverte és a pozitív mérlegűek ellen 50%-on áll?

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  katonadani
2018-11-23 10:58

Falcons ha a Browns elleni meccset nem nézzük?

katonadani
Reply to  Leonidasz007
2018-11-23 11:03

a falcons megverte a pantherst és a redskinst, kikapott kétszer a saintstől, a steelerstől és a cowboystól.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  katonadani
2018-11-23 11:04

Hát de azt mondom. A Bearsnek hol kellett kétszer a saitsel és a steelersel játszani? De még a Cowboys is jobb csapat mint a vikings kivételével bármeik akit a bears vert (majdehogynem még a Browns is :D)

László Varga
László Varga
Reply to  katonadani
2018-11-23 11:50

A Redskins 4 jelenleg pozitív mutatójú csapat ellen játszott uúgy 50%-os mérleggel.

A Bears eddigi ellenfeleinek L-W mutatója: 16! a ligában a legnagyobb, (a Redskins-é:3), a második a Panthers 9-el.

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Leonidasz007
2018-11-23 13:27

Amit én rendre vitatni próbálok Rennigan véleményeiben, amikor ignorálja a valóságot. Hozzászólásodban te természetesen csúsztatsz, mert nem a Bears kritikával volt a baj (abban amúgy sem Rennigan, sem a te hozzászólásodban nincs hiba szerintem) hanem azokkal a már-már szokásos, és számomra hajmeresztő kijelentésekkel, hogy az Atlanta meg a többiek sokkal jobb csapat mint a Bears. Ezek a fantazmagóriák aztán rendre terméketlen vitákhoz vezetnek, mert ha semmi tényszerű nem számít onnan hitvita van, legalábbis az egyik oldalról. Szóval egy 17 ponttal és egy elég kínos vereséggel lezárt meccset követően ne ünnepeljük már ezt az O-t, amelyik szeptemberben még ugyanennek az ellenfélnek 37 pontot felbírt pakolni, bár az is kevés volt…

A valóságtól nem szabad elvonatkoztatni, ez az Atlanta tegnap, egy (végre) nagyon takarékos üzemmódban, közepesen játszó Szentektől két TD-al kapott ki egy garbage time szépítést követően. Ez a két TD különbség bármit tett volna az Atlanta simán megmaradt volna, konkrétan zéró esélyük volt ezen a meccsen. Ha valahogy sikerült volna kevesebbszer eltöketlenkedni a végzónás lehetőségeiket, akkor a Szentek is feljebb csavarták volna a játékukat. A tegnapi meccsen Breesékről nem tudtunk meg semmit, viszont az Atlantáról annyit igen, hogy jelenlegi formájában egy gyenge csapat, hiába sok tehetség, hiába a látszólagosan kompetitív keret. Jelenleg ha Bears az Atlantát kaphatná a PO-ban az egy könnyű meccs lenne nekik, ez az igazság, de nem fogja, mert ez az Atlanta messze lesz a rájátszástól, mint Makó Pál Jeruzsálemtől.

Rpi
Rpi
Reply to  csak ezt ne
2018-11-23 14:27

A rossz Falcons meccsek után mindig jön a bashing, ha jól játszanak akkor meg kuss van. Same ol’ story. Még a Patriotsot is kikezdik ha nem úgy hengerelnek, hogy szoktak, őket sem tisztelik még ennyi gyűrű meg bizonyítás után sem, nem ezt a néhány évvel ezelőtt még ultragáz csapatot.
Szerencse, hogy Ryan normális számokat hozott, különben őt is osztaná mindenki, még Trubisky-t is fölé helyeznék..??
Ez a látszólagosan kompetitív keret pedig nagyon tetszik, ezt elteszem emlékbe. ?
Ez meg hogy ha a Bears az Atlantát kapná tök jópofa, főleg hogy idén a sérülések után a becsület megőrzése volt a cél (a Steelers meccs után már ez sem), nem a SB. Ha több meccset nyer a Falcons egy olyan védelemmel, ahol nem látszik ennyire, hogy szar a D-line, mert van egy Debo vagy egy Neal, Allen, akik megmentik a seggüket, nem lett volna így beszarva az O sem, a morál is jobb lenne. De ezt már sosem tudjuk meg.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Rpi
2018-11-23 15:39

Kikezdik???? Egy vesztes meccs után tömeges öngyilkosság / mészárlás van a szurkolók között. 1890998200 db kommentben megy a fos a védelem, fos a támadósor fos a ST… BB sem a régi, Brady meg már alig mozog VS. Mégis behúzzuk a playoffot meg talán a SB.-t is….. ???????

renningan
renningan
Reply to  Arnold Patsenegger
2018-11-23 16:34

Vissza kéne hozni Garoppolót, sérülten is tuti jobb lenne, mint ez a fos, öreg, kiégett Brady :((( BB-t meg le kell cserélni JMD-re, ez nem is kérdés!

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  renningan
2018-11-23 16:34

:”D

renningan
renningan
Reply to  csak ezt ne
2018-11-23 14:50

Nem mondtam, hogy a többiek jobb csapat, mint a Bears. Azt mondtam, hogy ahogy a Bears 8-3-as, úgy sok más csapat is lehetne (kivéve a Lions, az még így sem).

Az, hogy összehasonlíthatatlanul jobb, az túlzás volt, az kivettem, a Falcons meccs hevében írtam. Ezzel együtt is tartom, hogy még ez a Falcons is megverné 10-ből hatszor a Bearst, legalább. Persze ez csak a személyes véleményem, míg nem játszanak egymással 10szer, addig nem derülne ki. Te természetesen máshogy látod. Ennek ellenére én nem mondom, hogy ignorálod a valóságot és semmilyen módon nem nem terelem ezt személyes síkra.

A Browns elleni vereség csúnya, de ez a csapat teljesen szétesett már fejben. De még így is, ha a Bears játszott volna kétszer a Saintsszel, a Steelerszzel, illetve a pozitív mérlegű csapatok ellen hozná a feles sikerességi arányt, akkor semmivel sem lenne jobb mérlege. Sőt, azt sem tartom valószínűnek, hogy 4-7 összejött volna a Bearsnek.

De persze ezt sem tudjuk meg. Ennek ellenére ne ragadtassuk el magunkat odáig, hogy személyes síkra tereljük a dolgokat. Minden kijelentésemet megtudom indokolni, számokkal és minden nyalánkásggal alátámasztani, persze ez még messze nem elég ahhoz, hogy meggyőzzelek. Nyilván neked is vannak érveid, de azok sem biztos, hogy engem meggyőzzenek.

Ahogy olvasom itt a kommenteket, ha eltekintünk egy túlkapott mondatot, az embereknek egy elég nagy része van közel az én álláspontomhoz. Vagy, ha például Rpit nézem, akkor te ignorálod a valóságot. Szal lécci, ezt hanyagoljuk, ne tegyünk úgy, mintha bármelyikünk is birtokában lenne az egyetlen és megkérdőjelezhetetlen igazságnak és valóságnak. Véleményeink vannak.

Soha nem állítottam, hogy igazam van és mindig is hangsúlyoztam, hogy a véleményemet írom le. Ne tegyél te sem másként.

DrBaji Mihály
DrBaji Mihály
Reply to  csak ezt ne
2018-11-23 17:39

Egyetértek veled, függetlenül, hogy az NFC hidegen hagy egyelőre…..parttalan vita, megírta már Eszterházy is a “16-os mélyén” című könyvében….

Kornel Kiss
Kornel Kiss
Reply to  Leonidasz007
2018-11-23 16:30

Az előző Lions meccsen végig spy volt rajta, 42-es vagy 40-es játékos. Ha nem tudott futni ült a mélységi játék, ha elment a LB coveragebe megfutotta. Az olvasása sokat fejlődött tavaly óta.

eeeeeeeeeeeeek
eeeeeeeeeeeeek
2018-11-23 15:46

Én csak annyit szeretnék mondani, hogy legalább most nem kéne rugdosni, amikor 8-3-mal áll a Bears. Arra megvolt az utóbbi 5-10 év Cutlerestül, Trestman-estül, mindenestül. Nem vagyunk világverő csapat, de azért ennyire lenézni sem kéne minket. Ha meg innentől kikapunk a Giants-től meg a 49ers-től is, akkor tisztelettel visszasüllyedek a közöny posványába, és egy 19-0-s szezon után sem szólalok meg Bears-ügyben.

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  eeeeeeeeeeeeek
2018-11-23 16:34

Nem számít a 8-3 mert a sorsolás.
Meg a mázli.
Meg az izé.
Meg egyébként is,mit nem értesz azon,hogy a falcons jobb csapat?

Kornel Kiss
Kornel Kiss
2018-11-23 16:06

Na egy pár gondolat. Nem voltam eddig kommenteloje, csak szerény olvasója az oldalnak, de mint cikkeket író és olvasó felhasználó említést tennék pár dologról. A kritika rendben van. Lehet kritikusnak lenni a 20td – 9int aránnyal Trubiskynél, lehet szidni hogy elmaradt a fejlődésben Gofftól, lehet oltani hogy rendszer qb, hiszen Chase is jól irányította a támadósort. De miért kell megmagyarázni a mérleget? Az itt magasztalt Vikings kikapott a Billstől, a Packers nem nyert idegenben idén, a Pats kikapott a Lionstol. Kötelező meccseket buknak el csapatok, ez a csapat pedig megnyeri őket. Mellesleg a liga legjobb védelme játszik itt tele fiatal első másod harmadéves kezdő játékossal. Sokáig itt leszünk még, és rég vártunk erre szurkolokent hogy kontender focicsapata legyen Chicagonak. A reszrehajlo és ferditő cikked messze nem elegendő ahhoz hogy apadjon a lelkesedésem ?

Belicsik Béla
Belicsik Béla
Reply to  Kornel Kiss
2018-11-23 16:30

“De miért kell megmagyarázni a mérleget?”
Mert valamivel kikellett tölteni az összefoglalót.

renningan
renningan
Reply to  Kornel Kiss
2018-11-23 16:42

Nem akartam én leapasztani senki lelkesedését, egyszerűen én nem lelkesültem be ettől a Bearstől (ha 35-9-re verik meg a Lionst, akkor lelkes lettem volna). De én Patrick Mahomestól és a Chiefstől sem lelkesültem be, szerintem akkora one and done lesznek, mint a ház.

Belicsik Béla
Belicsik Béla
2018-11-23 16:41

Egyébként legközelebb inkább a bayer zsoltira bízzátok a Bears meccsét.
Tőle senki nem venné zokon,hogy trubisky egy pondró,a bears meg egy zsák szar.

rowi
rowi
2018-11-23 20:48

én ebben a bears playoffban még nem lennék annyira biztos… sztem már csak 1et nyernek (vagy a giants vagy a niners ellen) és a 9-7 még a csoportra is kevés lehet, nemhogy a wild cardra

panthersfan
panthersfan
2018-11-24 15:42

mivan? hogy a Lionsnak mindig rosszul pattan a labda? hát baszki a Packers és a Panthers ellen is csak úgy sikerült nyerni, hogy az ellenfél amúgy parádés kickere pont ellenetek rúgott úgy, mint én rúgnék, ha Crosby és Gano csak egy átlag NFL szintet hoz, ez a két meccs két L

renningan
renningan
Reply to  panthersfan
2018-11-24 22:19

Ha még háromszor így pattan, akkor most 7-4-gyel állnánk :(

panthersfan
panthersfan
Reply to  renningan
2018-11-25 10:15

ahha, tehát az 5-ből 2 az közelebb van szerinted a “rendszerint”-hez, mint a “fifty-fifty”-hez. szerintem ha 2-9-cel állnátok, akkor panaszkodhatnál, de azt, hogy az esetek felében szerencsétek van, a másik felében nem, az normális és igazságos. persze van olyan csapat, aki képes 5-ből 5-öt bemákolni, és minden szoros vereség fáj (nekem pl. fáj, hogy a Lions megverte a Packerst és a Pantherst :) ) de ez lényegtelen. 5-ből 2-re azt írni h mindig beszívjátok, az konkrétan nem igaz.

BMC
BMC
2018-11-24 18:38

Ez az írás tökéletes példa arra, hogy mit nem szeretek az FK-ban, ami az, hogy sokszor képtelenek vagytok elfogulatlanok maradni. A Bears az egyetlen csapat, amelyiknek top6-os a defense-e és az offense-e is kapott/szerzett pontokban (és a múlt héten még top5-öst is lehetett volna írni). 8-3-mal állnak, de persze, hogyne… ez egy 11 meccsen keresztül tartó mák sorozat. A Lions meg 4-7-tel csak balszerencsés, nekik mindig rosszul pattan a labda, de amúgy jó csapat. Hát nem tudom… Én pártatlanként úgy álltam fel a meccs után, hogy ahhoz képest, hogy a Bears 3 na pihenővel, csere QB-val és egy elég csendes Mack-kel tolta le a meccset, egész magabiztosan nyert, a Lionstól viszont alig láttam pozitív dolgot. De biztos nem értek hozzá.

renningan
renningan
Reply to  BMC
2018-11-24 22:15

A Lions asszem 10 órával pihent kevesebbet, ez pont nem érv és nem volt skillpozíciós játékos, amit tuti, hogy jobban megéreztek :D Bár velük is szar volt minden, szal igazából ez sem érv :D

Egyébként nem mondtam, hogy a Lions jó csapat, én lennék az utolsó, aki azt mondja, hogy a Lions egy jó csapat :D én a potenciálról beszéltem, ami van annyi, mint a Bearsben, csak hát nyomorultak és még szerencséjük sincs. A Bears ellenben nem nyomorult és még többnyire jól is kijön neki a lépés.

De attól, hogy a Lions egy kalap szar, a Bears még nem lesz jó. Legalábbis nálam. És bármilyen hihetetlen, meglepően sokan gondolják úgy, hogy ez a Bears egy tök középszerű csapat (még ha nem is olyan sarkalatosan fejezik ki magukat, mint). Persze sokat vannak úgy, akik szerint meg jó. Hát van ilyen :D

Az meg hogy elfogult, az szubjektív, az én realitásérzetem szerint nem vagyok elfogult, csak máshogy látom. De persze ez nyilván elfogultság valamilyen szinten.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

93
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x