Connect with us

Minden ami NFL

A Keresztapa teheti újra naggyá a Broncos védelmet

Két rekordnegatív év után Vance Joseph teljesen megérdemelten távozott a Broncos kispadjáról, így Elway öt év alatt sokadik nagy kihívása elé került. A ligában épp vezetőedző válság van és a Broncos mellett további hét csapat padja állt üresen az alapszakasz után, így egyáltalán nem volt könnyű dolga. Tetézte a bajt, hogy a Broncos kispadja messze nem a legvonzóbb állás volt a piacon, így az idő is szorította, mert a potens jelöltek kezdtek fogyni.

 

 

Igazából két lehetséges út állt Elway előtt. Vagy kockáztat és húz egy váratlant egy kisebb, fiatal névvel, akár az egyetemről, akár valamelyik koordinátori posztról, vagy egy olyan szakembert keres, aki évek óta az iparban van, megbízható, ugyanakkor az old school football híve. Végül ez az utóbbi megoldás született, amikor a csapat kinevezte Vic Fangiot.

 

Ki is Vic Fangio?

 

Nem húznám sokat az időt Fangio életútjával, mert az a kevésbé érdekes része a dolgoknak, de nézzük meg, hogy mégis kiről beszélünk. Nem túlzás azt állítani, hogy a football Fangio vérében van. Játékosként karrierje nem tarott sokáig, de nem sokkal visszavonulása után már edzősködésbe kezdett. Igazából Fangioról elmondható, hogy nem járt végig minden lépcsőfokot, de azt a párat ahol megfordult, azt töviről hegyire ismeri.

Kalandjai még az egyetemen kezdődtek 1979-ben, ahol először linebacker coach, majd defensive koordinátor is volt. Nagyon gyorsan, három év után már az NFL-ben találta magát, ahol először a védőkoordinátor mellett volt segítő, majd linebacker coach és védőkoordinátor is lett. Ezt a pár lépcsőt váltogatta jó ideig, míg végül 2011-ben a San Francisco defensive koordinátora, majd 2015-ben a Bears védőkoordinátora nem lett. Vezetőedzői interjúja ellenben csak egyszer volt, pont Matt Nagy érkezése előtt tavaly.

Pályafutása során rengeteg helyen megfordult, ebből kifolyólag pedig rengeteg nagy koponyával dolgozott együtt és leste el az edzősködés rejtelmeit. Szolgált Jim E. Mora alatt, a Harbough fivérek munkáját segítette, ott volt John Fox mellett és most egy fiatal, újhullámos edző, Matt Nagy munkásságába is belekóstolhatott.

 

 

Miket ért el a védelmeivel?

 

Mielőtt belemennénk a sémákba és egyéb finomságokba, nézzük meg, hogy sikeresek voltak-e a védelmei. Fangio 2011-2014 között volt a San Francisco 49ers védelmi koordinátora és nem túlzás azt állítani, hogy munkássága alatt a 49ers védelme újkori fénykorát élte. Ez alatt a négy év alatt a 49ers védelme a legjobb ötben volt engedett yardokban és a négy évből háromszor is a legjobb háromban volt engedett pontokban. Gondolhatnánk, hogy egy jó emberállományt kapott a kezei alá és építkezni nem tud, de ez nem lenne igaz. A Bears védelem irányítását 2015-ben vette át, az egység pedig előtte évben éppen az utolsó előtti helyen végzett. Ebből előbb a középmezőnybe emelte őket, sorrendben a 14., 15., majd 10. legjobb total defense számokat hozták, majd idén egy támadósorok dominálta évben az egyetlen igazán, minden szempontból erős védelmet hozta létre. 19 éves pályafutása során a védelmei nyolcszor voltak a top10-ben és ötször a top5-ben total defense számokat nézve és szintén nyolcszor voltak top10-ben pontszerzésben és ötször top5-ben.

 

Mi jellemző a védelmére?

 

Fangio alapvetően egy 3-4-es védelmet használ ’30’ fronttal, aminek a kulcsa, hogy a belső fal masszív, a támadófal figyelmét magára tereli és nem csak utat nyit a belső linebackereknek, de a külső linebackerek dolgát is megkönnyíti. Általában olyan embereket keres a defensive end és defensive tackle posztokra, akik nem csak a futás ellen jók, de a pass rushban sem tehetetlenek, nem ritkán kettőzni kell őket és általában 2 gap felelősségük van. A külső linebackerei ezzel szemben a gyorsaságra építenek, ahol egy az egyben maradnak a tackle-lel és könnyedén verik meg őket. A Broncos defense ilyen szempontból tökéletes lehet neki, mert a két outside linebackernél nem nagyon van jobb páros a ligában, a belső védőfal masszív, Wolfe képességei megvannak a pass rushra is, bár a túloldalára mindenképpen keríteni kell egy másik domináns defensive endet.

Fangio védelmében a kulcsszerepet az outside linebackerek játsszák, így két ilyen klasszissal, mint Miller és Chubb elégedett lehet. Az atletikusságon kívül a gyors olvasás és a reakcióidő is fontos ebben a sémában, de Millernél nem sok jobb játékos van ilyen szempontból. OLB-it közel szereti játszatni a line of scrimmage-hez és már a blokkolás felismerésében hatalmas szerepük van.

A front7 mögött általában nem ragaszkodik a zónázáshoz vagy emberfogáshoz, általában inkább valamilyen vegyes megoldást használ, vagy a kettőt keveri. Ellenben előszeretettel él a megtévesztés lehetőségével. Pre snap gyakran más koncepciót mutat, mint ami valójában a játék. Legtöbbször szereti eladni, hogy az emberei zónáznak, de aztán a snap után mégis felveszik az embereiket. A cornerei főleg outside technikát alkalmaznak. A secondary egy részének ez feküdhet, mert a No Fly Zone időszakában is hasonló volt a koncepció, a probléma az, hogy onnan már nem sok mindenki maradt. Az nem kérdés, hogy Fangio kulcsembere Chris Harris lesz, aki azon kívül, hogy nagyon jó játékos, az egyik legsokoldalúbb is a poszton, így ebben a rendszerben lubickolhat. A többiek azért lehetnek alkalmasak, mert fiatalok és atletikusak, de nem árt fejlődniük kicsit.

 

 

Ami a blitzeket illeti, Fangio nem feltétlenül erőlteti a sok blitzet, általában a belső védőfalára és a külső linebackereire támaszkodik, ellenben szeret stuntokkal élni. Ez megint csak a bajnok Broncos védelmére volt jellemző és igazából idén is működhet, ha Malik Jackson akkori szerepére találnak egy embert.

A legnagyobb probléma a belső linebacker sorban lehet, mert Fangio az elmúlt években végig klasszis vagy nagyon tehetséges játékosokkal dolgozott. Előbb a 49ersben a Willis, Bowman emberanyaggal, majd most a Trevathan, Smith duóval. A Broncosnál viszont csak egy megfáradt Marshall, Davis kettőse lesz, ez jelentheti a legnagyobb problémát. A linebackereitől sokoldalúságot szokott kérni a mester, ami passz esetén általában azt jelenti, hogy már a snap után akadályozzák meg például a tight end vagy a running back útvonalát, majd lépjenek zónázni, ritkán blitzelni. A futás ellen pedig a SAM linebackernek van fontos feladata, aki a D-gapet támadja és a falak széleit hívatott teljesen lerombolni. Egy all around linebackerre mindenképpen szükség lesz, mert messze ez lehet a védelem leggyengébb pontja Fangio rendszerében.

Ami már nem szorosan a personnelt illeti, Fangio védelmeire mindig jellemző volt, hogy nem csak stabilan tartották magukat, de pontokat is tettek fel vagy labdákat szereztek. Az idei Bears védelem vezette a ligát interceptionökben és labdaszerzésekben is.

 

Mi lesz a támadósorral?

 

A legnagyobb kérdés Fangio kinevezése kapcsán a támadósor, amely évek óta szenved. Ezt úgy igyekszik orvosolni a csapat, hogy Gary Kubiakot visszacsábították offensive koordinátori feladatköre, nála pedig nehéz jobb szakembert találni a jelenlegi állományhoz. Kubiak minden praktikája ellenére is a csúcs az a bajnok Broncos támadósor lehet, amely egy korszakos védelmi teljesítmény esetén a Super Bowl győzelemhez elég volt, de saját erőből biztos, hogy nem képes többre. A támadójáték ómegája a támadófal lesz. Ez az OL nem ligaelit, de legjobb összetételében a liga közepéhez tartozik, futáshoz meg kimondottan jól blokkol. Ez szerencse, mert a vezérfonal mindenképpen a futás lesz, Lindsay vezetésével akár még sikeresen is. Keenum így sokat passzolhat play actionből, ami az egyik erőssége, valamint sok bootleg és screen várható. Szerencsére ezek nem a legnehezebb sémák és dobások, Keenumnak akár feküdhet is. Zárójeles megjegyzés, hogy Keenum karrierjét Kubiak houstoni offense-ében kezdte meg. Ennek ellenére a támadójátéktól nem igazán várhatunk elképesztő számokat, de ha sikerül visszakapaszkodni Manning utolsó évében mutatott játékhoz, akkor egy ligaelit defense mellett egy playoff részvételhez mindenképpen elég lehet.

 

 

Összegzés

 

A fenti szempontok alapján alapvetően egy pozitív kép alakult ki bennem, de rengeteg a kérdőjel. Fangio sémája ráhúzható a Broncosra és sokkal jobban is fog feküdni a játékosoknak, mint Joseph rendszere. A teljesítmény azonban a játékosokon is múlik és két nagy lyuk is van a védelemben, ami problémát okozhat. Persze egységként jól fognak mozogni és idén is top5-7 védelem volt a Broncos, de nem várok NFZ szintű évet. Ami magát Fangio kinevezését illeti, én úgy gondolom, hogy Elway a kevésbé kockázatos utat választotta, ami inkább rövid távon jó. Amíg Keenumnál nincs jobb irányító a csapatban és alapvetően is kevés a nagy tehetség az offense-ben, addig a védelemre kell építeni és Fangio old school programja a legjobb választás. Ami negatívum, hogy az újító szellem hiányozni fog a csapatból és ha ne adjisten végre talál majd a következő években egy franchise QB-t a csapat, akkor hiányozni fog egy fiatal, kreatív arc a csapatból. Kisebb félelmem továbbá, hogy védelmi gurunak Fangio kiváló, ellenben HC tapasztalata még nincs, egy ilyen pozíció pedig sokszor mentori feladatokkal is jár, amivel nem biztos , hogy meg tud birkózni. Ismét nem volt Elway könnyű helyzetben, de Kubiakkal együtt ez egy A nálam.

Értékelés: A

40 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
40 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Gergely Angyal
Gergely Angyal
2019-01-10 14:28

A veszély tényleg abban lehet, hogy a főedzői poszton még nem bizonyított Fangio. Viszont hatalmas tapasztalata nagy előny lehet. Az offense nekem még mindig aggodalomra ad okot, ők most sem fognak szerintem sok meccset nyerni. Kubes azért örömteli, hogy visszatér, remélem a koordinátori pozíció kevesebb stresszel jár és kevésbé hat ki az egészségére. A védelmi lyukak befoltozására azért lehet esély, a motiváltság is visszatérhet a játékosokba Fangio érkezésével.
Mennyi salary cap lesz nagyjából 2019-re?

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Gergely Angyal
2019-01-10 14:40

Körülbelül 40 millió, de ne felejtsük el, hogy lesz fontos lejáró szabadügynökünk (Paradis, Roby, Barrett) és a védelemben említett lyukakon kivül azért az O-line-on is lehet még midnig turbozni (Veldheer is FA lesz). Persze ott a draft is, de minden helyre azért nem fogunk tudni hozni valakit. A fontos az lesz, hogy aki jön az tényleg beválljon és hogy azokra a posztokra érkezzen ember, ahova tényleg jó játékos kell. Nálam Paradis mindenképp megtartandó, de Roby is célszerű lenne akármenynire is nem Volt jó éve. Ezen felül azért nálam kellene még egy CB, egy DE és egy ILB is, offense-be meg vagy Veldheert megtartani szintén vagy újra megprobálni egy tackle-t.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Gergely Angyal
2019-01-10 21:32

Szerintem ez a dolog túlságosan nagy dobra van verve, hogy HC volt-e valaki vagy sem. Ha valaki jó a saját oldalán (láthatjuk, hogy Fangio jó), akkor már csak arra kell figyelnie, hogy jó embere legyen a labda túl oldalára. Szerintem ez is pipa, mert Kubiak-nál alkalmasabb embert nem nagyon találhatott volna.

Gergely Angyal
Gergely Angyal
Reply to  acsdav2
2019-01-11 00:18

Nem feltétlen értek egyet, szerintem egy főedzői állás sokkal összetettebb, és több stresszel jár.
Én pl Hugh Jacksont jó OC-nek tartottam mielőtt elment a Brownsba, de aztán főedzőnek nem volt jó. De említhetném Gase-t is akár. Kubiak sem bírta a főedzői poszttal járó terheket, egészségileg megviselte azért, de most koordinátornak szívesen visszajött.
Ariansnek is elégszer vöröslött a feje meccseken, meg volt rosszul is párszor az elmúlt években, én az ő egészsége miatt is aggódom.
Persze nem csak a stresszre gondolok, mint plusz tényező, tulajdonképpen egy hajót kell jó irányba terelnie, összehangolni az edzők, a játékosok és a csapat mindennapjait, stb.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Gergely Angyal
2019-01-11 15:24

1. Nyilván több stresszel jár ezt nem vitatom.
2. Jackson nem volt rossz OC, nyilván a Bengals 2015-ös szezonja miatt lett felkapva. Akkor amellett, hogy nem végzett rossz munkát a Bengals kerete se volt éppen gyenge. A Clevelandnél 2 év alatt nem volt tehetség támadóoldalon, ki is derült, hogy amellett, hogy HC-nak borzalmas, OC-ként se annyira jó.
3. Gase-t nem említhetnéd, mert ő jó munkát végzett. :) Tannehill se számít igazán jó irányítónak, (AFC-n belül kb. 10-nek mondanám) hát még Cutler, Moore, Osweiler. Mégis felmutatott egy 23-25-ös mérleget. Igazából ő járt a legjobban, hogy a Jetsbe került, mert ott van egy tehetséges fiatal QB, míg a Dolphins nem nagyon tud kitörni a középszerűségből Tannehillel.

bjeela
bjeela
2019-01-10 17:07

Nekünk annyi…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-01-11 08:11

Ne fogd fel ilyen tragikusan. A csapat megmarad. Legfeljebb megint nem nyeri meg a csoportot pár évig. Amúgy is a mi helyünkön ültök. :D

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-01-11 11:20

A ti helyeteken? Egy frászt! Végre visszaszereztük a jogos jussunkat, és nem adjuk, főleg ilyen nyeretlen kezdőknek. Több tiszteletet! :D Szóval nagy a sansz, hogy összerogyunk. Pedig ez a banda megérdemelte volna, hogy jövőre eljusson legalább egy konferenciadöntőbe, de nagyon úgy fest, hogy bejárja a Vikings utóbbi pár évét és eltűnik a semmibe.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-01-11 11:35

Na, ez egy kedvemre való forgatókönyv, de csak akkor, ha a Green Bay lép a helyetekre.

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-01-11 21:42

Ne álmodozz, főleg egy olyan főedzővel… :D

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-01-11 21:55

Ugyanmár, a szurkolónak mindig ez a dolga! Ha az új HC csak hagyja rodgerst játszani, és valaki megtanítja az elkapókat elszakadni, akkor a csillagos ég a határ előttünk. A védelem jó úton jár, az ST edzőt meg kivágták, és az eddiginél csak jobb jöhet. Én nagyon optimista vagyok! (Amúgy mindig)

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-01-11 22:00

Ugyan, kérlek, fogalomzavarban vagy: nem optimista vagy, hanem idealista. :D ARod zseniális QB, de nem HC.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-01-11 12:52

Na na! Azért a Vikings nem tűnt el a semmibe! Az idei évünk gyengébb volt, mint az várható lett volna, de van ilyen. Amúgy is jeleztem, hogy minden második évben kicsit gyengélkedünk, na ez most pont megint az volt. :) Csak egy jó támadófal kellene és simán SB esélyesek lennénk ismét.
Ami pedig titeket illet. Idén minden összejött. A sérülések is elkerülték a csapatodat. Sajnos ez nem lesz minden évben így, én már csak tudom. :D És az ennyire védelem által dominált csapatoknál nem fenntartható folyamatosan ez a teljesítmény, óhatatlan a visszaesés jövőre. Ha nem tud a támadósor jóval feljebb lépni, akkor semmi váratlan nem lesz abban, ha gyengébb szezonotok lesz. Főleg, hogy a sorsolás is nehezebb lesz kicsit a csoportgyőzelem miatt. De attól még az alapok nálatok is ugyanúgy megvannak, és jó kis csapat a Bears (is).

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2019-01-11 21:57

Jövőre szerintem lesz három nagyon erős csapat északon, és a Lionst sem írnám le Patriciával. Szóval hiába ül most a trónon egy mackó, elég nyitottnak látom a helyzetet. bármi lehet!

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-01-11 22:03

Ahogy a székelyek mondják: a medve nem játék. :D

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-01-11 22:10

:D

Fetyke
Fetyke
Reply to  Krisztian Fekete
2019-01-11 22:03

Csak gondoltam beszállok kicsit a zrikába én is, hadd legyen kerek a világ.
Egyébként egyetértek veled.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-01-11 22:07

Mi ez a hirtelen jött komolykodás? Itt mindenkinek elment az esze? :D Amúgy én a Lionst komolyan leírnám, bár a kedvezőbb sorsolás segíthet rajtuk. Jelenleg a Bears és a Vikings egy kicsit előrébb van, mint a Packs.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-01-11 22:10

Nem behozhatatlan a hátrány. :) Csak figyeld meg!

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-01-11 22:15

Az egyetlen előnyötök, hogy ARod a QB-tok, a többi meg egy nagy vicc. A szomorú az egészben, hogy ennyi bőven elég ahhoz, hogy szorossá tudjatok tenni egy meccset bárkivel a csoportban. És egyben ez ciki is… :D

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-01-11 22:21

Az a defense egyre kevésbé lesz vicc. Össze fog az állni, és utána megeszi majd Trubiskyt, meg Cousinst is. :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Krisztian Fekete
2019-01-11 22:26

Kuzimanót nehéz lesz, mert a verebek azt csiripelik, hogy Philbin-t igazoljuk le támadófal edzőnek. :) Ő meg elég jól ismeri a packers védőit azt gondolom. :D

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2019-01-11 22:27

DC-t támadófal edzőnek? Na, majd meglátjuk.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Krisztian Fekete
2019-01-11 22:36

A DC-t nálatok Pettine-k hívják. :D
Philbin az OC (volt), és megbízott vezetőedző McCarthy kirúgása után, ha jól tudom. :)

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-01-11 22:40

Ne kínozd, szegény annyira össze van zavarodva. Jönnek, mennek emberek, totális káosz van és közben megy a para, hogy jövőre is összejön-e a harmadik hely, vagy lecsúsznak negyediknek… ;)

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2019-01-12 11:30

Igazad van, hirtelen összekevert em.

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-01-11 22:36

Trubhoz még a Philly se tudott komolyan hozzáférni, nemhogy a Vikings D, szal ahhoz azért rendesen fel kellene kötni a csíkos alsóneműt ;) Nagyra becsülöm az elkötelezettségedet, de a realitás az, hogy csak ARodnak köszönhetően a Vikings sarkában.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-01-11 21:58

Háááát, ahhoz képest, ahogy nekiestetek a teljes ligának és minden esélyetek megvolt, hogy elhozzatok egy gyűrűt, aztán lepattantatok a kutyusról… Most meg egy önhitt majommal vezérelten égtek és nagyon kilátástalan az egész. Annyira szörnyű nézni, hogy ingeteket-gatyátokat odaadtátok egy olyan QB-ért, aki alig jobb, mint Trubisky. ;) Azt hittétek, hogy csak egy kiváló QB kell és meglesz a gyűrű, erre hazavágtátok magatokat, mert nem maradt lé a második vonalra.

Amúgy sajnos igazad van, és a legrosszabb, hogy a védelem eszét is elengedtük és a jó ég tudja, ki jön a Keresztapa helyére.. Hiába jó a banda, és a második vonal is rendben van, de Trubbal kínkeserves lesz és ehhez jön még a sokkal durvább sorsolás. Az egyetlen megnyugtató, hogy a Lions rálépett a lejtmenetre azzal, hogy szerződtetett egy volt BB edzőt, a Packs meg nagyon úgy fest, hogy mindent rábízott ARodra, de ARod csak egy zseniális QB, viszont nem HC. Szal úgy fest, hogy bár nagy szarban vagyunk, de idén is mi kaparunk a csoportgyőzelemért. :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-01-11 22:33

Azért kicsit sarkosan fogalmazol. :)
Azért a falunk teljesítményére nagyban rányomta a bélyegét az edzőjük (Sparano) szezonkezdet előtti halála. Igazából már akkor tudtam, hogy baj lesz az idényben. Sajnos ez be is jött. Ha figyelembe veszem azt az szubjektív és nem objektív szempontot is, hogy milyen fal volt Cousins előtt, akkor idén valójában csak egy irányító volt jobb nála, Mahomes. Nélküle idén nagyon befürdött volna a csapat, főleg amilyen futójátékot tudtunk produkálni. Úgyhogy én megvédem Kirk leigazolását.
És azért egy kiszaladt év után nekem kisebb lenne a mellényem a helyedben. :) na nem baj, majd jövőre ismét a helyetekre kerültök legfeljebb. :D Mármint a Lions helyére csoportutolsónak. :D :D :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-01-11 22:53

Ugrattalak és úgy tűnik ugrottál is :D Cousins zseniális QB, hogy rohadjon meg, de azért nem kell túlzásokba esni, hogy csak Mahomes volt idén jobb nála. Kirk jó döntés volt nektek, de az is igaz, hogy így sokkal kevesebb lé maradt a második sor megerősítésére. És te is pontosan tudod, mit jelent, ha kiesik valaki a frontvonalból…

A mellényem épp a sárban figyel, te kis memóriazavaros. :D Nem emlékszel, mi volt a vitaindító kommentem? Elment a Keresztapa és emiatt rohadt nagy szarban vagyunk. A többi apróság már csak hab a tortán. Ettől függetlenül erősen csodálnám, ha jövőre nem lennénk harcban a végén a csoportelsőségért vagy a Wild cardért. ;)

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-01-11 22:55

Látod! Veled már viccelni sem lehet. :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-01-11 22:55

Én értem a tréfát, DE NEM SZERETEM!!! :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  Krisztian Fekete
2019-01-11 12:43

Az már egy ideje nem a ti helyetek! :D Csoportharmadikok amúgy se beszéljenek be e a nagyok dolgába. :D
Szerintünk ti pontosan a helyeteken vagytok mér két éve! :D :D :D

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2019-01-11 22:24

Szerintem meg épp itt az ideje, hogy 1. Aaron visszaszerezze észak koronáját! :D

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
2019-01-10 21:29

Jó kis elemzés, tetszik. Szerintem Elway most jót húzott. . Csak a végén nem értem, hogy miért nem szeretnéd, hogy franchise qb-t találjon a Broncos.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Krisztian Fekete
2019-01-10 22:05

Inkább szkeptikusan probaltam megjegyezni hogy nem nagyon talal QBt mostanaban Elway

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Leonidasz007
2019-01-11 08:10

A ne adj isten szerintem arra a kívánságra utal, hogy ne is találjon.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Krisztian Fekete
2019-01-11 08:45

Akkor rosszul fogalmaztam. Bár az elmult talàlatai alapján lehet jobb ha nem ő keresgèl :D

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Leonidasz007
2019-01-11 08:47

:)

Guest
Guest
2019-01-10 23:16

Megint jön a bootleg beszarásig. Nézni is fájdalmas lesz…

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

40
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x