Connect with us

Hír

A Jaguars long snappere eladományozná a dühös Colts-drukkerek szezonbérleteit

Egyes Colts-szurkolók annyira dühösek és csalódottak Andrew Luck visszavonulása miatt, hogy pénzvisszatérítést követelnek a megvásárolt szezonbérleteik miatt. A Jaguars long snapperének, Matt Overtonnak – aki 2012 és 2016 közt a Coltsban játszott, így Luck csapattársa volt – elég jó ötlete van a probléma megoldására.

Overton a twitterre írta ki, hogy ő személyesen nagyon szívesen megveszi ezeket a szezonbérleteket, és az indianapolisi Riley Gyerekkórháznak adományozza őket, ami csak pár mérföldre van a Lucas Oil Stadiumtól. Tegnap délutánig még nem ütött nyélbe egy üzletet sem, de elég jó reakciókat kapott a tweetjére.

A long snapper elmondta azt is, hogy őt is sokkolta a hír, azonban megérti és támogatja Luck döntését, és megszakad a szíve, hogy az irányítónak így – füttykoncert közepette – kellett utoljára elhagynia a Lucas Oil Stadium gyepét.

Overton egyébként a holtszezonban még mindig Indianapolisban él, a menyasszonya is indianapolisi, szóval nagyon is kötődik a városhoz.

62 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
62 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
2019-08-27 09:00

Sajnálom a normális colts szurkolókat, akikre rossz fényt vetnek a többiek.

Nagir
Nagir
Reply to  Krisztian Fekete
2019-08-27 09:08

+1

István_Szamos
István_Szamos
Reply to  Krisztian Fekete
2019-08-27 09:23

Valószínűleg azok a bérletesek fújoltak, akik Luck és nem a Colts miatt vettek bérletet a szezonra.

Walter Mitty
Reply to  Krisztian Fekete
2019-08-27 12:44

rám ugyan nem, miért vetne bárki is rossz fényt rám?

bjeela
bjeela
Reply to  Walter Mitty
2019-08-27 15:11

mondjuk egy hülye világosító a filmgyárban…

Walter Mitty
Reply to  bjeela
2019-08-27 15:49

(na tessék, már megint én vagyok, aki nem gondolt mindenre… ;)

bjeela
bjeela
Reply to  Walter Mitty
2019-08-27 16:20

Azért vagyunk, hogy segíthessünk…

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2019-08-27 09:53

Kicsit clickbait a cím :D

katonadani
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-27 10:43

most komolyan, mi ebben a clickbait? Nem pontosan azt írtam le a címben, mint ami a cikkben van? (az lehetett volna még pontosabb, hogy megvenné és eladományozná, de már nem férne ki)
az lenne a clickbait, hogy “Nem hiszed el mit csinálna a rivális csapat kulcsjátékosa a hülye Colts-szurkerek bérleteivel”

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  katonadani
2019-08-27 11:18

Simán megeshet hogy adott csapat belső szabályzatra hívatkozva kitilt szurkolókat,és az így “üresen maradt” bérleteket eladományozza,bármiféle visszatérítés nélkül.
Egy olyan eset simán következtethető a címből.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-27 11:34

Na, az lenne még egy öngyilkos vállalkozás a Colt tulajdonosaitól, ha a búúúzó szurkereket kitiltja a pályáról és elveszi tőlük térítés nélkül a kifizetett bérletüket. Azt a fogyasztóvédelmi pert szívesen végignézném… ;)

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-08-27 12:26

Lófaszt se perelhetsz,ha az apróbetűs részben bennevan.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-27 12:38

A picsába, ezt mindig elfelejtem! Hová tettem az olvasószemüvegemet…

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-08-27 12:53
bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-27 15:11

Már megint ezek a zsidók…

ducksfan
ducksfan
Reply to  katonadani
2019-08-27 12:11

Ez mekkora cím lett volna pedig :D

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-27 11:18

Inkább a téma az, a címadás korrekt.

bjeela
bjeela
2019-08-27 10:03

Teljesen megértem ezeket az embereket. Ők szép előadást akartak látni Lucktól, győzelmekkel, erre fizettek és nem a csapatra és az esetleges szenvedéseire. Ők nem szurkolók, hanem szolgáltatást igénybe vevő vásárlók. Teljesen jogos a felháborodásuk. Ha elmegyünk egy koncertre, ahol a Queen fellép Freddie-vel(imádom a poszthumusz sztorikat), aztán a koncert előtt kiderül, hogy Freddie nem lép fel, akkor joggal ki vagyunk akadva és követeljük a pénzünket. Ők sem csinálnak mást.

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  bjeela
2019-08-27 10:18

Ez oltári baromság. Ha egy ember miatt veszel egy szezonra szóló bérletet, teszem azt Luck miatt, de megsérül és majd két évig nem játszik, az nem gond. De ha visszavonul, mert mentálisan nem birja már a gyogyszereken való függést, akkor a csapat kapja be és fizessenek vissza mindent? Esetleg ne szünjön meg egyből az egész szervezet is?

A Queen-es példa azért szar, mert egy zenekarból ha a frontembet kiesik azt nem lehet pótolni, de általában nem is próbálják, lemondják a koncerteket és visszafizetik a jegy árát mindenkinek. De a csapat játszik majd 8 meccset hazai pályán, pluaz playoffba is juthat, szal nincs okuk visszafizetni a bérletet. Colts bérletet vettek, nem Luck bérletet. De gondolom, ha nem az offense van épp pályán, arra se vonatkozik a bérlet és addig elhagyják a stadiont az ilyen hülyék.

Everlast77
Everlast77
Reply to  Pásztor László
2019-08-27 11:11

Szerintem az igazság, mint mindig, valahol félúton van. Jellemzően én is inkább egyes játékosokért nézek NFL meccset, és elsősorban a 12-es miatt vagyok “Pecces”, de persze kedvelek másokat is a csapatból. Szóval ha én vettem volna szezonbérletet, és 2 héttel az indulás előtt Brady visszavonul, én is ideges lettem volna. Ennek ellenére eszembe nem jutott volna boozni, legfeljebb mérgelődök kicsit magamban, azt ez van.

bjeela
bjeela
Reply to  Everlast77
2019-08-27 11:11

Ez csak azért van, mert egy gyáva, beszari mentalitású ember vagy, nem úgy, mint az átlag amerikai, akit már felneveltek a fogyasztói társadalomban, ahol elvárás az egyéntől a fogyasztói érdekek érvényesítése és a jogaiért való kiállás. :D

Everlast77
Everlast77
Reply to  bjeela
2019-08-27 11:11

Baszki ezt nem is értem :DDDD

bjeela
bjeela
Reply to  Everlast77
2019-08-27 11:11

Olvass, értelmezz, menni fog az… ;)

bjeela
bjeela
Reply to  Pásztor László
2019-08-27 11:11

Először is kösz a minősítést, igazán jól esett. Másodszor hadd gratuláljak, hogy rögvest megértetted a mondandóm lényegét, bár azért hadd javasoljak egy újrázást, hátha felfedezel benne más gondolatot is a primer indulat lecsillapodása után. De egy apró segítséget fogadj el tőlem. Tehát az ilyen mentalitású ember nem szurkoló(voltam szíves ezt az első kommentemben kihangsúlyozni), ergo rajta érzelmi kötődést számon kérni felesleges. Ő magasról leszarja a frontemberen túli embertömeget. Az ilyen mentalitású ember az, aki csak Messiért, Ronaldóért, Bradyért, LeBron Jamesért, Freddie-ért etc fizet, a Barca, a Real, a Pecc, a Cleveland, a Queen őt egy fikarcnyit sem érdekli. Tőle számonkérni, hogy rajongjon a csapatért kb olyan, mint egy vaktól számonkérni, hogy vegyen észre színeket.

Everlast77
Everlast77
Reply to  bjeela
2019-08-27 11:11

Sarkítasz te is erősen!!!

bjeela
bjeela
Reply to  Everlast77
2019-08-27 11:11

nem, csak pontos vagyok, erősen. ;)

Everlast77
Everlast77
Reply to  bjeela
2019-08-27 11:18

Nem, a te világodban csak kétféle ember létezik, a csapatért rajongó, vagyis szurkoló, meg a másik fajta, aki csak “turista”. Ki kell hogy ábrándítsalak, hála az égnek még nem tartunk itt ;)

bjeela
bjeela
Reply to  Everlast77
2019-08-27 11:18

Ismét hibás következtetés. Írtam én olyat, hogy kétféle ember létezik?

Everlast77
Everlast77
Reply to  bjeela
2019-08-27 11:19

Kétféle ember az NFL-t néző közönség köreiben, hogy pontosítsak. Konkrétan nem írtad le, viszont nekem ez jött le. Persze lehet, hogy félreérettem valamit, és a szarkazmus detektoromon is lehetne finomítani. Nekünk turistáknak is vannak hibáink :)

bjeela
bjeela
Reply to  Everlast77
2019-08-27 11:34

Nagyon helyes, ez így már mindjárt más. Tehát nem én mondtam, nem az én fejemben alakult ki ez a nézet, hanem a tiédben. Viszont a te fejeddel az én fejemet nem lehet irányítani, ahogy fordítva sem, ergo inkább ne is tegyünk erre kósza kísérleteket. Szívemből áradó őszinte emberbaráti szeretettel kérlek ezért, hogy ha lehet ne adj a számba nem oda tartozó, nem onnan származó szavakat, gondolatokat, inkább az onnan kikerülő gondolatokra fókuszálj, ha értelmezni akarod azt, amit mondok. Így sokkal könnyebben fogunk szót érteni egymással. ;)
p.s.: a turisták is emberek és az emberek hibázhatnak(jó, én nem)

Everlast77
Everlast77
Reply to  bjeela
2019-08-27 11:48

Semmi gond, akkor fogalmazz legközelebb pontosabban :D

bjeela
bjeela
Reply to  Everlast77
2019-08-27 11:48

:DDDDDD Igyekezni fogok… :DDD

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  bjeela
2019-08-27 16:00

Elnézést, nem ellened irányult a komment, inkább az ötlet iránt. Én nem hiszem, hogy vannak emberek, akik 1 ember miatt éves bérletet váltanak. Azt elhiszem, hogy vannak rajongók akiket egy ember vonzott a csapathoz, de ha a csapat nem szimpatikus, nem vesznek bérletet. Aki vett, mondjuk csak Luck miatt bérletet, de mellette a Colts-t leszarja, az hőzöng most. Csak sajnálom, hogy ezek veszik el a helyeket a valódi szurkolók elől.

bjeela
bjeela
Reply to  Pásztor László
2019-08-27 16:20

Úgy láccik nem volt elég egyértelmű, mert mások is félreértették, tehát neked is ide írom, hogy ne kelljen a többi kommentet végigolvasnod: irónia volt. Ezzel ezeket a “szurkolókat” levásárlóztam, kvázi leminősítettem, akiket csak a fogyasztóvédelmi törvény érdekel. Így talán érthetőbb a kommentem, bár én úgy véltem ez elég triviális, de mint kiderült tévedtem.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Pásztor László
2019-08-27 11:19

“mert egy zenekarból ha a frontembet kiesik azt nem lehet pótolni, de általában nem is próbálják”
De, pont hogy a pótlás a gyakoribb.

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-27 15:50

Ha hosszútávon esik ki, mint például Mercury. Vagy Cipő. De ha Pataky Attilát fél évre leszerződtetik az ufok a Marsra, addig nem Nagy Feróval koncerteznek, hanem abbahagyják a túrat.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Pásztor László
2019-08-27 16:20

Talán mert pl lófasz SE tudja hogy ki az Edda dobosa, és pataky nélkül lófaszt se érdekel az egész.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-08-27 11:41

Lehet, hogy megérted őket, viszont szerintem ez akkor sem normális reakció. Azt az apróságot felejtik el, hogy a pályára lépő játékosok is emberek, érzésekkel, fájdalmakkal, álmokkal. Egy normálisan gondolkodó ember elfogadja, hogy van az a pont, ami után nem érdemes tovább csinálni. Van, akinek 20 évesen, van akinek 45 évesen jön el. Van, aki kiöregszik, van, aki megsérül, van, aki megunja.

Csalódottak. Szerintem ez egy őszinte dolog volt Luck-tól. Bátor, és őszinte. Csinálhatta volna tovább, szenvedve, lélek nélkül, vagy eljátszhatta volna, hogy mindent megtesz. Ülhetett volna az IR-en. Jobb lett volna a csapatnak? Nem hiszem.

Így meg új szezon, tudnak tovább lépni. Úgyis van egy top 20 irányítója https://fuzovelkifele.com/2019/06/a-coltsnal-szeretnek-hogy-jo-legyen-brissettnek-csak-nem-most/, aki ráadásul szeretne kezdő lenni. https://fuzovelkifele.com/2019/01/jacoby-brissett-kezdo-akar-lenni/

A szurkolók pedig nem egy Luck bérletet vettek, hanem Colts bérletet. A Colts pedig pályán lesz, a lehető legjobb összeállításban. Remélem, bejutnak a rájátszásba Brissett és Kelly vezetésével. Volt már ilyen.

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-08-27 11:41

Ejnye, Krisztián, tőled azért többet várunk el. Te belátást feltételezel olyanoktól, akik szimpla vásárlók. Nem szurkolók, nincs érzelmi kötésük a csapathoz, nem érdekli őket más, mint hogy vettek egy terméket és azt a terméket akarják a pénzükért. Pont. Lásd fogyasztóvédelmi törvény.

Egy szurkoló ilyet nem csinál. Őt a csapat érdekli, felé érzelmi kötéssel bír. A két véglet nem összekeverhető, köztük hasonlóságot keresni, azonos értékrendi elvárást megfogalmazni teljesen hibás megközelítés.

Természetesen ironizálok, szerintem is tahók, de ez is egy cikizős szurkapiszka az ilyenek felé tőlem, ahogy az már megszokható volt korábban.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-08-27 11:48

Nem feltételezek tőlük semmit. (Illetve hogy nem tudnak normálisan gondolkodni) Én azt írtam le, hogy ez (szerintem) nem normális, emberi reakció. És biztos vagyok benne, hogy a normális szurkolók szégyenkeznek miattuk.

Én vártam többet Tőled, hogy nem leszel ilyen empatikus ezzel a fogyasztói magatartást tükröző, de a korrekt szurkolói, sportszerető magatartástól távol álló viselkedéssel szemben.

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-08-27 12:03

Ez gyönyörű volt, hogy már az első mondatodat megcáfoltad zárójelben. :D

Amúgy egy vásárló részéről ez igenis normális és emberi reakció, mert én marhafelsálat akarok a pénzemért és nem sertésdagadót, és ha az nincs, akkor kérem vissza a pénzemet. Mi ebben a nem normális és nem emberi?

Cukorfalat vagy, de tessék tudomásul venni, hogy ez egy ironikus hozzászólás volt, ahol a magukat szurkolónak tekintőket levásárlóztam, mert egy csöpp belátásuk sem volt, egy csöpp megértés sem szorult beléjük. Ezért mondtam azt, hogy tőled többet várunk, kedves Krisztián, hogy ezt egyből észreveszed. Ez most nem sikerült. Majd legközelebb… ;)

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2019-08-27 12:03

Nem jött át. Máskor jobban csinálod.

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2019-08-27 12:32

Igenis, főnök, igyekezni fogok! ;)

GzsakSam
GzsakSam
Reply to  bjeela
2019-08-27 13:59

Amúgy egy vásárló részéről ez igenis normális és emberi reakció, mert én marhafelsálat akarok a pénzemért és nem sertésdagadót, és ha az nincs, akkor kérem vissza a pénzemet. – ez a példa tök rossz. A marhafelsálért nem fizetsz előre, se a hentesnél, se az étteremben. Az NFL szezonbérletért meg igen.
(értettem az iróniát, csak pontosítok) :)

bjeela
bjeela
Reply to  GzsakSam
2019-08-27 15:10

Mégegykötözködő… és a rohadéknak még igaza is van. Így nem leszünk jóba, hallode!

camillo 7777
Reply to  bjeela
2019-08-29 05:39

A szurkoló az szurkoló, ha van Luck, ha nincs. Ők csak nézők.

bjeela
bjeela
Reply to  camillo 7777
2019-08-29 08:22

Tévecc, a néző is lehet belátó. A vásárló, na az egy egészen más kategória…

apollo
apollo
2019-08-27 10:18

Én is megértem a szurkolókat. Be lehetett volna jelenteni ezt még márciusban, és akkor mindenkinek tiszta lett volna a helyzet. Esetleg a Colts szerzett volna egy másik irányítót, bár sztem Brisett megérdemli az esélyt. Így viszont nyilván csalódás mindenkinek. Még jó hogy nem az alapszakaszban jelentik be.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  apollo
2019-08-27 10:44

Nem tudom, kő alatt éltél-e, de az előszezonban is megsérült a tavasz óta nem rendbe jövő sérülése mellé.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  apollo
2019-08-27 10:53

Szerintem meg sokkal komplexebb a helyzet, és a vezetőséget nem vágta át. Biztos függővé tette a játékát már tavasszal attól, hogy alakul a felépülése, és ezt a rizikót vállalta a vezetőség. És mondjuk tudták, hogy Brisett jó lesz B tervnek (mintha már szivárgott ki volna ilyesmi… : https://fuzovelkifele.com/2019/06/a-coltsnal-szeretnek-hogy-jo-legyen-brissettnek-csak-nem-most/ ). Vagy esetleg már tárgyalnak valakivel. Eliszem, hogy ez egy Colts szurkolónak nem jó hír, de azt hogy be lehetett volna jelenteni márciusban, azt viszont nem. Lehet, hogy múlt héten kapott egy olyan orvosi jelentést, ami miatt ez a döntése most jutott odáig, hogy biztos. A vezetőség, meg ha tudott is erről, olyat nem komunikálhatott nyilvánosan tavasz óta, hogy “vagy lesz Luck, vagy nem, majd kiderül”

Johnny Teitelbaum
Johnny Teitelbaum
2019-08-27 10:32

Még megérteném a szurkolókat akkor, ha Luck teljesen egészségesen döntött volna úgy, hogy ennyi volt, de mindenki tudja, higy egész profi karrierjét végigkisérték a sérülések.
Luck túl intelligens ahhoz, hogy beáldozza a jövőjét és egy emberi roncs legyen negyven éves korára.
Nem mondom, engem is sokkolt az egész, de attól még a Colts a szívem csücske és hiszek a jó szereplésben, mégha Brissett nem is említhető egy lapon Luck-al.

bjeela
bjeela
2019-08-27 10:53

Hoppla, még egy adalék a Luck sztorihoz, ami arra utal, hogy cherhez la femme: “Emellett nem árt megjegyezni azt sem, hogy Andrew Luck a Sports Illustratednek tavaly elárulta, ha nincs a vállsérülése miatti kihagyása, akkor valószínűleg már nem lenne együtt párjával, akivel nem is olyan rég összeházasodott. A nyilatkozata arra enged következtetni, hogy az irányító magánéletének annak ellenére sem tett jót a sztárság és a nagy nyomás, hogy Luck kifejezetten kerüli a nyilvánosságot, nem szokott internetezni, nem foglalkozik a médiával, okostelefonja sincs, sőt, olyannyira nem szeret magáról beszélni, hogy ha néhány héttel ezelőtt nem szólja el magát Jim Irsay tulajdonos, akkor vélhetően a mai napig ki sem derült volna, hogy Luck és felesége épp az első gyermeküket várják.”

http://www.nemzetisport.hu/amerikai_sportok/a-sokkolo-bejelentes-arnyekaban-58-millio-dollarrol-mondott-le-az-egeszsegeert-az-nfl-sztar-2718437

Úgy fest, hogy Lucknál az asszony viseli a nadrágot és Luck-ké az utolsó szó: Igen, drágám. Nem egy tipikus Brady, aki leugatja az asszonyt.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-08-27 12:53

Asperger+sok edzés.
Gondolom megviselte az asszonykát,hogy nem cipelte haza a teli puttonyt.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-27 15:10

Baaazmeeeeg és ezt csak most mondod, hogy Luck a Mikulás?

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-27 15:11

Az asperger sztem is áll, de a teli puttonyt tuti hazavitte, mert az asszony ki is hordta és most közösen nevelik.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-08-27 16:19

Még egyelőre nem.
De egyébként 2012 óta vannak mint a borsó meg a héja.
Simán bennevan hogy a feszkó miatt nem ment, és erre célzott az SI cikkben.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-08-27 16:57

Jéééé, nem is tuttam, hogy az asszonyka szertornázott. Azért olyan kertitörpe és néz ki úgy Luck mellett, mintha a lánya lenne. :D

Amúgy a puttonykihordást benéztem, aszittem 2018 júniusában lett terhes.

nimfas corporation
nimfas corporation
2019-08-27 11:27

Nem értem miért hisztiznek. Anno az volt a szlogen, hogy SUCK FOR LUCK, most megvan, most meg az a baj.

bjeela
bjeela
Reply to  nimfas corporation
2019-08-27 11:34

ezeknek semmi se jó…

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
2019-08-27 12:44

Breaking: A Colts könyvelési osztályának dühös dolgozói kifütyülték Bjeelát.
A hatóságok tehetetlenek. Az Elnök kijelentette, hogy a széthúzás most tragikus hatású lehet. A nemzet remél és imádkozik.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-08-27 12:53

comment image

bjeela
bjeela
2019-08-27 15:49
62
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x