Connect with us

Hír

Karrierévet csinálhat Tom Brady ezzel a kisegítőszemélyzettel

Egy korábbi cikkben összegyűjtöttem a 21. század – de facto a történelem – legjobb támadó arzenáljait. A Patriots kétszer is szerepelt a listán: előbb a Randy Moss, Wes Welker, Kevin Faulk, Benjamin Watson, Laurence Maroney ötössel, majd a Wes Welker, Deion Branch/Brandon Lloyd,  Rob Gronkowski, Aaron Hernandez, BenJarvus Green-Ellis/Stevan Ridley garnitúrával. A 2019-es kisegítőszemélyzet még ezeknél is jobb lehet.

 

 

Antonio Brown sok tekintetben Mosshoz, Calvin Johnsonhoz vagy Jerry Rice-hoz hasonló számokat hozott a Steelersben, a Megatron utáni éra talán legjobb elkapója volt (Julio Jonesszal párban). Josh Gordon tehetsége alapján All-Pro kaliber, és ha végre sikerül rendbe tenni az életét, akkor top 10-es teljesítmény várható tőle. Mögöttük pedig ott van Julian Edelman, aki bár soha nem tudott annyira domináns lenni, mint Welker, de a hasznossága és a megbízhatósága miatt nem véletlenül lett Brady kedvenc célpontja.

 

Normális TE ugyan nincs a keretben (hacsak Rob Gronkowski vissza nem tér), de cserébe két nagyon jó futója van a Patriotsnak. James White és Sony Michel is kiváló, tökéletesen egészítik ki egymást, óriási szerepük volt a tavalyi menetelésben. A felsoroltakon kívül pedig ott a keretben Demaryius Thomas, az első körös, de jelenleg IR-en lévő N’Keal Harry, valamint a szezon első meccseiről eltíltot Benjamin Watson – adott a mélység és az utánpótlás is.

 

Hacsak Antonio Brown nem teszi tönkre az öltözőt, az idei Patriots-offense minden idők egyik legjobbja lehet.

95 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
95 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
2019-09-08 07:15

Korán keltél Józsi. Jaó reggelt mindenkinek! Egyébként: miafasz? Mi? A. Fasz? No ez érdekes lesz. Reméljük: Boomin! Vajon AB elviseli, hogy kap 60, max 90 targetet?

László Varga
László Varga
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-09-08 09:25

Ő meccsenként 10-11-hez van szokva, de egy gyűrűért áldozatokat kell hozni… :)

bjeela
bjeela
2019-09-08 07:25

Lehiggadva és aludva az egészre egyet megállapítható, hogy BB egy geci.

AB – leszámítva az utolsó évének a végét – a Vasasban egyáltalán nem volt öltözőgyilkos, hisztispicsa drámaprimadonna, sokkal inkább egy kegyetlenül sokat melózó elit elkapó, aki a belét kidolgozva inkább volt példamutató. Aztán Le’Veon Bell balhéja után hirtelen ő is összeveszik BigBennel, szétverve ezzel a Vasas egyik legjobb trióját és elkezd keresni egy hozzá mérhető csapatot, aki SB esélyes. Közlik vele, hogy a Patsbe sose adják.

És a torkom rá, hogy AB, a menedzsere és a Pats vezetése összehozták ezt a csapdát a lúzer Grudennek, bár akárki is lehetett volna, ugyanígy jár. Ez egy előre eltervezett sztori volt. És ez így rosszabb, mint amikor Durant elment a Golden State-be és mindenki elkezdte utálni a Golden State-et. Erősen csodálnám, ha ezt követően nem változna meg gyökeresen az NFL hozzáállása az ilyen simlikhez, mert pont azt az esélyegyenlőséget veszélyezteti, amitől az NFL sikeres lett, hogy a kis csapatoknak is van esélye és rendszeres forgás volt a PO esélyes csapatok között.

Geiz
Geiz
Reply to  bjeela
2019-09-08 07:56

Szívemből szólsz!!! 100%ig ugyanerre jutottam én is, és szerintem nagyon sokan még nálunk hozzáértőbbek is!!!

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  bjeela
2019-09-08 08:05

Olyannak ismered GODellt aki nem próbál meg egy tamperinget a Pecc re húzni ma délig?

bjeela
bjeela
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-09-08 13:07

Semmiképp, de a kérdés, hogy van bármi bizonyítéka.

vabu
vabu
Reply to  bjeela
2019-09-08 08:24

Teljes mértékben egyetértek.Ez egy tudatosan felépített műsor volt, amiben az Oakland a szerencsétlen áldozat.

pfefe8
pfefe8
Reply to  bjeela
2019-09-08 09:06

Én meg nagyon remélem, hogy ha ez így van ahogy mondod, akkor a Raiders nem hagyja annyiban a dolgot és alárak mind a Patsnek, mint AB-nek. Eszköze biztos van hozzá egy ekkora klubnak.

bjeela
bjeela
Reply to  pfefe8
2019-09-08 13:36

Eszköze van, a kérdés az, hogy bizonyítéka van-e.

DrBaji Mihály
DrBaji Mihály
2019-09-08 08:44

Ás mi lesz, ha bejelentkezik Gronk is????

Peter Kiss
Peter Kiss
2019-09-08 09:06

Szóval ha valaki kiszemel magának egy csapatot akkor nem mehet oda ? Ez a nagy szabadság ? Tipikus 50-s évek. Ott van a fizetési sapka, legyen elég az az egyenlősdihez. Ha a menedzsment meg annyira jó, hogy élcsapatokat tud “gyártani”, akkor viseljék el a tehetséget a többiek.

wolandrule
wolandrule
2019-09-08 09:06

Ez tényleg brutális… Brady, AB, Edelman, Gordon, Harry, Thomas, a futók, a támadófal valszeg rendben lesz. Emellé van egy pofás, mély D, sok szerencsét mindenkinek. Alakul a veretlen szezonos boldom, bár én féltem Bradyt a mai meccstől, a Steelers passzsiettetői nem fogják visszafogni magukat, az biztos.

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
2019-09-08 09:16

A másik cikkhez is megírtam ide is beillesztem:
Az a gusztustalan ebben az egészben hogy eddig mindenki nagypofával szidta AB-t milyen idióta, mindenki alanyi jogon jelentette ki, hogy ezek után hülye lesz bármelyik csapat is leigazolni, DE most hogy a Pats ezt felvállalta egyből ők a rohadékok meg ők a szemetek mert tuti előre le volt zsírozvan az egész. Pedig nem csak a Pats-nek jött jól AB zsenialitása, van még ebben a ligában másik bajnokesélyes csapat is ahol jól jött volna. Másik contender csapatnál fel sem merülne itt sok emberben hogy esetleg mutyi van az egész dolog mögött, de persze a Pats-el kapcsolatban…. És sajnos nem vagyok meggyőződve arról hogy a liga nem fogja elmeszelni megint a Pats-et mondvacsinált indokkal.

gergerger
gergerger
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2019-09-08 09:56

Szerintem ez nagyon hasonló helyzet mint a Barca-Griezmann szerződés, már korábban megegyeztek mindenben, aztán amikor eldöntötte hogy megy akkor nem kellett sokat tárgyalni, de biztos hogy olyan időszakban is volt egyeztetés amikor nem lehetett volna, itt is amikor lehetett tudni hogy menni fog Brown a Steelersből akkor körbeudvarolta a Patst meg Bradyt ha jól emlékszem twitteren, biztos hogy tudta ő is amikor tovább balhézott hogy lesz neki ott helye, de szerintem egyik esetben sem kellett egyik csapatnak sem különösebben sportszerűtlenül viselkedni. A Pats akkor lett volna szerintem gusztustalan ha mondjuk nem elkapóra szánja az első kört, és nem tesz meg mindent azért hogy megerősítse az elkapó sort azért mert tudja hogy jönni fog Brown. Egyébként a Steelers ha nem akar kibaszni Brownnal meg a New Englanddel akkor tőlük is megkapta volna a 3. és 5. kört, cserébe így a NE kicsit jobban járt a Raiders kicsit rosszabbul.

Nem robot
Nem robot
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2019-09-08 13:26

Szegény kicsi patset folyton indokolatlanul bántják :( :(

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  Nem robot
2019-09-08 13:36

Ennyi?! Tényleg ennyi telik tőled?
Kezdj el olvasni, akkor idő múltán lesz majd szókincsed, meg önálló, konstruktív véleményed.

Nem robot
Nem robot
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2019-09-08 13:44

Önálló véleményem: Gudel rosz, pats jó

Skyfire
Skyfire
2019-09-08 09:25

tavaly azt hittem utolsó Brady superbowl, megkapta a nagy pénzt amit megérdemel, kineveli a következő QB-t és végre nyugdíjba megy…erre meg milyen keretet kap?
a világ égése lesz ha nem jut AFC döntőbe legalább ez a csapat, és szerintem csak Bradyn fog múlni hogy a superbowl meglesz onnantól

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
2019-09-08 09:34

https://youtu.be/o-gwWVYmW7Y

Na mondja valaki hogy AB egy hülye díva meg hisztis picsa… Ez volt AB célja oda akart menni ahová Ő akart… Most megkapta. Jövőre megint csak oda megy ahova akar… Annyi pénzért amennyiért csak akar.

vabu
vabu
Reply to  Arnold Patsenegger
2019-09-08 09:35

És ez szerinted emberileg igazolható? Lehet hogy extraklasszis,lehet hogy lesz gyűrűje,de elveszíti a tobbi játékos tiszteletèt,egy gerinctelen,jellemtelen embernek fogják tartani.

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  vabu
2019-09-08 09:44

Szerintem ez AB-t aligha érdekli ha már ezt így intézte.

acsdav2
acsdav2
Reply to  vabu
2019-09-08 11:11

Azért ez érdekes. A Steelers hoz egy döntést, full üzleti alapon, csak a saját érdekét nézve. Nem vágják ki, nem cserélik kontender csapathoz, mert nekik így a jobb. Logikus, érthető, nincs ezzel baj. Aztán AB hoz egy döntést, ugyanúgy csak a saját érdekeit tartja szem előtt, mint tette azt a Steelers, erre ő meg jellemtelen ember.

bjeela
bjeela
Reply to  acsdav2
2019-09-08 13:17

perfekt

conspiracy theory
conspiracy theory
2019-09-08 10:05

Srácok! Még a szombaton elkezdett üveg Nikka whisky hatása alatt vagyok, vagy már felébredtem?

bjeela
bjeela
Reply to  conspiracy theory
2019-09-08 17:24

Te utolsó gazember és nem szótá nekem? Inkább a minőségi alkoholos halál, mint ez a hiperrealista abszurd.

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  bjeela
2019-09-08 19:33

Akkor most szólok: Tegnap ketten megittunk egy egy maradék Koval Rye-t , meg egy Nikka Pure Malt Black-et. :)
Nem értem mi ez a verbális agresszió, látod, hogy velem is mit tett?!

bjeela
bjeela
Reply to  conspiracy theory
2019-09-08 19:55

Van pofád még részletezni is? Milyen ember az ilyen? Amúgy meg miféle verbális agresszió? Egy szimpla finomkodó minősítést hogyan tekinthetnénk támadásnak? Ecccerűen csak felháborító sértésnek tekintem, hogy ilyen kitűnő nedűt nem ihattam, mert gyalázatos módon kizártál engem ebből az élvezetből. Micsoda önzés…

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  bjeela
2019-09-08 21:22

Van valahol egy Red Johnnie Walker-em. Azt neked adhatom fájdalomdíjként. szerzek neked mellé egy üveg Spar kólát :)

bjeela
bjeela
Reply to  conspiracy theory
2019-09-08 22:04

Nagyra becsült hajléktalan ismerőseidnek szerezz velük örömet… ;)

Sebaj, a gyomoridegemre kortyolok egy kis Tanqueray-t.

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  bjeela
2019-09-08 22:15

:)

conspiracy theory
conspiracy theory
2019-09-08 10:15

Vajon BB-t meg tudja verni?
(AB, BB .. ez is furcsa … mi lesz a következő)

Caselele
Caselele
Reply to  conspiracy theory
2019-09-08 10:15

TB?

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  Caselele
2019-09-08 10:15

Véletlen lenne?

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  Caselele
2019-09-08 10:15

SB

conspiracy theory
conspiracy theory
2019-09-08 10:15

Ha az Eagles le tudja igazolni Eli-t, akkor még lehet egy izgalmas SB :)

Caselele
Caselele
2019-09-08 10:24

Amúgy miért merül fel barkiben is, hogy BB oltozojet szét lehet verni?

Everlast77
Everlast77
Reply to  Caselele
2019-09-08 10:24

Mert nem lehet :DDD
Írták már itt, Collins egyszer nem ált be a sorba, köv héten már a Brownsban nyomta (akkor még temető volt)!

demonsss
demonsss
2019-09-08 11:50

Hosszúlabdákkal bajba lehet Brady , de a patriots játèka amúgy sem arra èpül, mindenesetre szerintem így a legizgalmasabb offense lett AB vel ( remèljük itt nem fog bomlasztani ès csak arra ment ki ez az egèsz játék h a patshez igazoljon , de azèrt nem lepődnèk meg egy 5 meccses eltiltáson)

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  demonsss
2019-09-08 15:33

Ez a Brady nem tud hosszút dobni dolog a Nagyláb és Nessi ajándéktárgy gyártó kft egyik szlogenje ugye?

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-09-08 17:24

Brady még az asszonyt SE tudja kielégíteni, azért hord haza mindenféle négert.
Ha lesz még konteóm.
Megírom.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-08 17:24

Eskü ez volt a nap kommentje!

bjeela
bjeela
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-09-08 17:24

Dehogy, ez a Vakok és Gyengénlátók Intézetének közleménye a kialakult helyzetről.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-09-08 17:46

comment image

ahanem
ahanem
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-08 17:46

: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

mindjárt érthető az a csütörtök este

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-08 19:55

Jéééé, a szóvivő úr!

Tamer Link
Tamer Link
2019-09-08 12:10

“az idei Patriots-offense minden idők egyik legjobbja lehet.”

renningan! A próféta beszéljen belőled!

bjeela
bjeela
2019-09-08 13:53

Elnézve a kommenteket elég sokan félreértenek pár dolgot. Egy szerződés nem öt perc alatt dől el, ahhoz előtte rengeteg előzetes felmérés, egyeztetés, tárgyalássorozat kell, még akkor is, ha egy koszos egy éves kontraktot akar a két fél kötni. Másrészt BB és egyáltalán a Pats vezetése nagyon nem arról híres, hogy meggondolatlanul, pillanatnyi elmezavarból döntve köt szerződést akárkivel. Igen, nagyon vélelmezhető, hogy BB és a Pats ezt nagyon régóta, illő alapossággal végiggondolta és ezt követően döntött látszólag pillanatok alatt. Félreértés elkerülése végett ez nem a Patsről szól, akárki, ha ilyen magatartást tanúsítana ugyanez lenne a véleményem, de ennek ellenére örömmel vállalom a Pats héter minősítést bárkitől.

Ceterum censeo a Pats itt előre megfontolt szándékkal rákarmolt már a Vasasban elkezdődött balhé után AB-re – aki ezt követően nagyon rátaposott a hisztis drámapicsa műsorra, hogy elcseréljék a Vasastól -, vele megállapodott, hogy örömmel látják akármikor, majd a Raiderses szerződés után nagyon gyanús, hogy a folyamatos műbalhékban nyakig benne voltak, hiszen csak úgy lehetett megszerezni AB-t, ha a Raiders kivágja AB-t, minden más esetben bukó a buli. Okos fiú ez az AB, de ennyire nem, illetve ennyit nem rizikózik – 29 millió dollár! -, ha nem tudja, hogy bőven lesz kompenzációja kontender csapatnál és fizuban. ;)

Nem robot
Nem robot
Reply to  bjeela
2019-09-08 14:03

Logikusnak tűnik amit leírtál, ha tényleg eltervezték, akkor valahogy így lehetett.

Nekem csak annyi bajom van az egésszel, hogy ha ennyire kitalálták ezt, akkor miért voltak olyan dolgai Brownnak, aminek nem volt köze ahhoz, hogy kitegyék Oaklandből. Pl.:

-folyamatos beszólások BigBennek, ok összevesztek, de simán hagyhatta volna annyiban
-beszólás JuJunak, hogy miatta vesztettek a Saints ellen. Itt lehet hogy az interneten kötekedtek vele és amiatt lett ideges, de szerintem ha értelmes az ember, ezt is hagyhatta volna

-láblefagyasztás :D ,az ilyen eszközökön szokott lenni használati utasítás

Persze nem azt mondom, hogy nem tervezték el a cut-olást, de szerintem nagy rá az esély. Mert az a véleményem, hogy Brown egy ostoba ember. Emiatt pedig nem lepne meg ha ezután is bomlasztana.

bjeela
bjeela
Reply to  Nem robot
2019-09-08 17:12

A Vasas és BigBen irányába történő utólagos buffogások szerintem a korábbi tettek igazolására voltak hivatottak és a hitelesség látszatának fenntartására.

Ami a láblefagyasztást illeti az szerintem is szimpla ökörség volt a részéről, épeszű ember ilyet célzatosan nem csinál. Bakizott, elcseszte, csinált belőle egy kis hájpot magának, hogy nédda, milyen ökör vagyok és kész. Ebben nincs több és nem is értem, miért van köze a konteómhoz.

Brown nem hülye, ez nagyjából kiderült mostanra. Vagy ha mégis, a környezetében lévő menedzser(ek) igencsak észnél vannak. ;) Ami meg az öltözőbomlasztást illeti emlékezz, mennyire bomlasztott a tavalyi év előtti években a Vasasban, pedig csak eltöltött ott nyolc évet. Jéééé, semennyire. Defurcsa… ;) Szerinted csak most hülyült meg fél évre? ;) Na, ne máááá…

Nem robot
Nem robot
Reply to  bjeela
2019-09-08 18:13

Igen, így is lehet nézni ezeket.

Szinte szórakoztató, mennyi verzió lehetséges az egész ügyben, egész sok tűnik logikusnak. Az a jó, hogy nagyjából ki fog derülni mi történt, mert ha pár hét múlva kirúgják a srácot, akkor tudjuk, hogy igen most hülyült meg, ha meg marad, akkor sejthetjük, hogy tényleg összehozták az egészet.

bjeela
bjeela
Reply to  Nem robot
2019-09-08 19:55

Erősen meg lennék lepve, ha BB-nél is elkezdene ugyanúgy emberkedni és drámázóhisztispicsázni…

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  bjeela
2019-09-08 14:22

Szerintem a Pats-nél már egy ideje ott lapulhatott a fiókban ez a szerződés, de legalábbis egy nagyon hasonló és/vagy már beszélgethettek menet közben is az ügynökével, hogy “mi ilyen feltételekkel leszerződnénk veletek ha egyszer szabadügynök lesz AB”, ezt én sem tartom kizártnak. De ezt még 30 másik csapat is megtehette volna, ugyanígy.
De persze tudom, hogy sokak szerint csak a Pats ilyen szarházi csapat, hogy ilyet tegyen.

bjeela
bjeela
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2019-09-08 14:22

Bocsáss meg, de az üldözési mániáddal ne hozzám fordulj kezelési tanácsadásra, mert nem vagyok terapeuta. Bááááár, van az a pénz. ;)

Mint már mondtam ez nem pecchéterkedés, de micsinájjunk, ezt (ismét) a pecc követte el. Pont. Hajez héterkedés, akkor vállalom.

Homoki Szabó Tibor
Homoki Szabó Tibor
Reply to  bjeela
2019-09-08 14:50

Szerintem az általam leírtak hasonló gondolatmenetet követett mint a tied. Ergo nem az általad írottakat akartam megcáfolni, ezáltal nincs miért kifakadnod. Bár az utolsó mondatot vehetted magadra, nem neked írtam, hiszen
ezért is kezdtem új sorba, általánosságban jelöltem meg sokakat.
Kinek is van üldözési mániája?

bjeela
bjeela
Reply to  Homoki Szabó Tibor
2019-09-08 16:48

Elnézést, de ha nekem válaszolsz, akkor feltételezhetem, hogy a leírtak nekem szólnak. Ha mégsem így volt, akkor tekintsd meg nem történtnek a kissé vitriolos reakciómat, viszont kérlek egy nüansznyit körültekintőbben fogalmazz, mert így kissé félreérthető voltál.

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  bjeela
2019-09-08 15:33

Egyrészt kijelentesz dolgokat, mintha naponta írnál ilyen szerződéseket. Szerintem te érted félre, hogy mennyi idő egy ilyen szerződés, nem öt perc, de néhány óra. Mivel érvet most sem mondtál csak kijelented, hogy nem ehhez rengeteg idő kell, ezt még ugye nem muszáj elhinni. Tévedsz. Nem kell rengeteg előzetes felmérés tárgyalás sorozat, hogy szeretnéd-e a csapatodban tudni AB-t, szerintem ez elég egyértelmű. Ha igen, akkor meg lecsapsz rá, szerintem egyébként nem sok csapat merte bevállalni. Sokkal nagyobb pénzekkel azonnal megtámadhatták volna.

AB bukott egyelőre egy nagyot anyagilag, úgyhogy a második fele az “érvelésednek” itt ugyanis legalább van érv, ha totál hamis is. Tehát ha a pénz számít neki akkor nagyon elbénázta. Úgyhogy ez gyenge volt, nem azért mert a Pats ellen szólt, hanem mert csak a savanyú a szőlő jön le belőle, de az nagyon.

bjeela
bjeela
Reply to  csak ezt ne
2019-09-08 16:47

Ha ennyire eccerű a megállapodás, akkor ugyan miért egyeztettek hetekig az egymást kiválóan ismerő felek a Falconsnál, úgyismint Julio Jones és a vezetőség? Na, ne röhögtessük már egymást… ;)

AB rohadtul nem bukott, mert kapott egy SB esélyes csapatot, ahol bajnok lehet, ami minden kibaszott kölyök álma, amikor erre a pályára lép. Qrvára leszarja, hogy mennyit keres, ő bajnokként akar visszavonulni, sárga zakóban, dicsfénnyel övezve. Eddig is betegre kereste magát, nem szorul rá, hogy 29 vagy 15 millája legyen idén. A felvetésemben az volt a lényeg, hogy BIZTOSÍTÉK kellett neki, hogy ha kibasszák, akkor elhappolja a Pecc, mert ha nem, akkor a lé a fontos. És qrvára nem érdekel a szőlőd, mert veszek én édeset a piacon. :D

Azt viszont rohadtul fájlalom, hogy a PISA teszten te is lemaradtál…

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  bjeela
2019-09-09 10:01

Vagy lehet, hogy amikor valaki feltesz egy 1. kört tradre, akkor szól a jogi osztálynak, hogy draftoljanak egy szerződést is.

Wyatt
Wyatt
2019-09-08 16:47

Edelman legfeljebb az alapszakaszban nem tudott olyan szép számokat hozni, mint Welker, a rájátszásban teljesen más a kávéház, ráadásul ő egymaga képes volt SB-t nyerni nekünk támadóoldalról, Welkernek azért voltak segítségei. Nálam Edelman>Welker

stanley
stanley
2019-09-09 08:10

“eltíltot” LOL.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
2019-09-09 10:01

Kurvára kell AB ebbe a Pecc offensebe.életeket menthet!
Ha továbbra is Dorsett égeti meg a CB-ket, akkor tömeges öngyilkosságokra számíthatunk. Gyere AB! The NFL needs a savior!

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

95
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x