Connect with us

Összefoglaló

Meglepett a Saints, alázott a Pats, fura meccsen nyert a 49ers

Ismét nagyon sűrű vasárnapon vagyunk túl az NFL-ben, érkezik az összefoglalóink első adagja, rögtön hat találkozóval! 

New Orleans Saints @ Seattle Seahawks 33-27

A mérkőzés, ahol a Seahawks 515 yardot szerzett a Saints 265-jével szemben, nem engedett sacket, Wilson pedig ismét nem adta el a labdát, ennek ellenére esélye sem volt a győzelemre. A Saints ugyanis minden csapatrészével képes volt touchdownt szerezni a zuhogó esőben, ez pedig végül túl nagy előnynek bizonyult, Kamarára pedig nincsenek szavak.

Az előjelek vendég részről nem voltak kedvezőek, ugyanis Sean Payton még soha nem nyert meccset Brees nélkül, de rögtön az első puntot Harris visszahordta hat pontért, ami a Saints részéről különösen nagy szó, 64 mérkőzés óta nem tettek ilyet. A hazaiak még az első negyedben egy Wilson-Lockett összjáték után egyenlítettek, de a 2. negyed közepén Carson újra fumble-t vétett. Ezt ezúttal Bell vitte vissza TD-re, és itt álljunk is meg egy pillanatra, Carsonnak ezt volt ugyanis idén a harmadik fumble-ja! Az egészen eddig a pontig semmit sem mutató Saints O itt felébredt, és Kamara révén az offense is felkerült a táblára. 20-7-ről pedig a 2. félidő roppant egyszerű képet ígért, már csak azért is, mert a New Orleans kezdhette a 2. félidőt, és egy jól összerakott drive-val már 27-7-re nyúltak el.

A 2. félidő innentől kezdve üldözőversennyé alakult, ahol Wilson próbálkozott becsülettel, de egyszerűen nem volt elég, túl nagy előnyt kaptak Bridgewaterék. Akarom mondani Kamaráék, ugyanis utóbbi szerezte a csapat yardjainak 60 %-át, egészen pontosan 161-t a többiek 104-ével szemben.  Nem csak Kamarával nem tudott mit kezdeni egyébként a hazai védelem, hanem tulajdonképpen Teddyvel sem, a hazai pass rush felől Bridgewater egészen nyugodtan osztogathatott egész meccsen… A Saints végül valódi csapatmunkával, az offense részéről pedig tulajdonképpen három jól összerakott drive-val bravúrgyőzelmet aratott, és ezzel a lendülettel fogadhatják jövő héten vasárnap éjjel a Cowboyst, bár azt hiszem ott sem ők az esélyesek. A Seahawksnak ez a mérkőzés még nagyon fog hiányozni december végén, ha más nem akkor egymás elleni eredmény miatt, mindenesetre a Cardinals ellen javíthatnak idegenben.

(rowi)

Pittsburgh Steelers @ San Francisco 49ers 20 – 24

Néha egészen furcsa eredmények tudnak születni az NFL-ben. A 49ers úgy kezdte ezt a meccset, hogy amit csak el lehetett rontani offense terén, azt elrontotta. Az első négy drive négy eladott labdával ért véget, és ezek mindegyike a saját hibájukból született. Garoppolo 2 INT-t dobott, de valójában az elkapók hibája volt mindkettő. Az irányító mindkétszer jó passzt adott, de az elkapók kezéről felpattant a labda, és a Steelers védők leszedték. A két fumble is elkerülhető lett volna, és azok ráadásul red zone-ban jöttek. Borzalmas kezdés volt.

A Steelers azonban nem igazán tudott mit kezdeni ezzel a 4 turnoverrel – mindössze 2 mezőnygólra futotta. Így a 49ers meccsben maradt, és a második félidőre már tudott javítani. Ott már csak egyszer adták el a labdát Garoppolóék, cserébe viszont háromszor is TD-t szereztek. Az utolsó ráadásul (egy Garoppolo-Pettis összjáték) egy perccel a vége előtt született, ami végül a győzelmet is jelentette.

A 49ers győzelméhez nagyban hozzájárult a Steelers támadók gyengélkedése, de ez elsősorban nem az irányító Mason Rudolph hibája volt. Ő, amikor hagyták, akkor tudott nagy passzokat elereszteni. Két 40 yardnál hosszabb TD is született a jóvoltából. A probléma ott volt, hogy ritkán engedték őt játszani. A Steelers valamiért folyamatosan rövid checkdown passzokat hívott, amikből nagyon nem tudtak haladni. Ha többször engedik Rudolphot játszani, akkor lehet több pontot tudtak volna szerezni.

Ami azonban a Steelersnél egyértelműen borzalmas volt, az a defense. Furcsa lehet 5 turnover után ilyet olvasni, de ahogyan fent is írtam, a turnoverek nagy része a 49ers hibáiból született, és nem a Steelers védők zsenialitásából. Ha levesszük a 49ers okozta turnovereket, akkor azt látjuk, hogy a Steelers védők el voltak veszve egész meccsen. A 49ers elkapók folyamatosan üresen voltak, Garoppolónak meg sem kellett erőltetnie magát, hogy megtalálja őket. Ha a 49ers nem bénázik az első félidőben, akkor itt 40+ pontot is kaphattak volna.

Végső soron a San Franciscóiak megérdemelte a győzelmet, mert bár sokat hibáztak a meccs elején, de a végére összeszedték magukat, és ők legalább tudtak kezdeni valamit az ellenfél eladott labdáival. A 49ers ötször adta el a labdát, de csak 6 pontot kapott belőle. A Steelers kétszer adta el a labdát, de a 49ers 14 pontot szerzett belőle. És ez volt a legfontosabb különbség.

(jarred)

Denver Broncos @ Green Bay Packers 16-27

A vártnál talán szorosabb összecsapást követően a Green Bay otthon tartotta a W-t, köszönhetően elsősorban a támadófalak közötti különbségnek, másodsorban pedig annak, hogy a védelem három labdát is begyűjtött Flaccóéktól.

A Broncos meglepően sokáig, egészen a 4. negyed elejéig látótávolságon belül tudott maradni Rodgersékhez képest, annak ellenére, hogy a támadósoruk hibát-hibára halmozott. A vendég támadófal az ementáli sajt alakzatot vette fel, ami végül 6 engedett sackben (ebből Preston Smith 3, Za’darius Smith 2) jelenik meg a statisztikai lapon. Ez önmagában még nem lett volna akkora probléma, de a két vesztett fumble és az interception végül eldöntötte az összecsapást.

Ahogy az az első mondatból is kiderült, ezúttal sem sziporkázott a hazai offense, avagy megfordítva, a Broncos D tulajdonképpen egész meccsen elég jól kontroll alatt tartotta a retrómezes ellenfelet. Ez sackekben (0) és szerzett labdában (0) sem nyilvánult meg, és végül Rodgers is csak 60 % körüli teljesítménnyel (17/29, 235 yd, TD) zárt, de a 4. negyed közepéig ez inkább 50 % körül billegett. A futást pedig annak ellenére elég jól fogták (23/77), hogy Aaron Jones neve mellé azért két rövid futott hatpontos csak felkerült. Rodgershez pedig végül tulajdonképpen hozzá sem tudtak érni egész meccsen, egyetlen egyszer került csak földre. A győzelemben nagy szerepe volt annak, hogy mindkét szerzett fumble után TD-re tudta váltani az offense a nagyon kedvező mezőnypozíciót; Preston Smith strip sackje után 5 yardról jöhettek a félidő előtt, rögtön a félidő után pedig Noah Fant kezéből szedte ki a Broncos térfelének közepén a disznóbőrt Alexander. Meg kell említeni még, hogy a Packers frissen draftolt védői is beindultak, hisz Rashan Gary nevéhez a hatodik sack, Darnell Savage-éhez pedig az interception fűződik.

A Broncos így továbbra is nyeretlen maradt Green Bayben (0-6-1 immár az örökmérleg), a Green Bay pedig 3-0-val fogadhatja csütörtökön a két meglepő vereséget is begyűjtő Eaglest.

(rowi)

Oakland Raiders @ Minnesota Vikings 14-34

Az első heti győzelmet követően mindkét csapat vereséggel folytatta a szezont, így a meccs előtt az volt a kérdés, hogy melyikük lesz képes visszatérni az első héten mutatott formához. Nos, ez végül az esélyesebb Vikingsnak sikerült.

A Minnesota 2017 óta immáron 20-1-es mérleget tud felmutatni azokon a meccseken, amikor legalább huszonöt alkalommal hívtak futójátékot, és a jól bevált recept az Oakland ellen is működött. Dalvin Cookra a Raidersnek sem volt ellenszere, így a vikingek futója idén már harmadik alkalommal jutott 100 yard fölé, végül 110  futott- és 33 elkapott yarddal, illetve egy TD-vel zárt. Összesen pedig már 375 yardnál tart, így időarányosan egyelőre 2000 yard körüli szezonra áll Cook. Igazság szerint nem csak Cookkal működött a futójáték a lilák részéről, a csapat ugyanis végül 38/211-et teljesített a földön, ami bőven 5 yard fölötti átlagot jelent. Igaz, ebben már benne van az is, hogy gyorsan elhúztak 21-0-ra, így bátran pörgethették az órát. Ilyen futójáték mellett Cousinstól sem kellett extra, tulajdonképpen jó közepes teljesítménnyel (15/21, 174 yd, TD) járult hozzá a győzelemhez.

A Raiders részéről a meccs első másfél negyede kész rémálom volt, Carr ekkor 7 (ejtsd hét) yardnál tartott, de a korán kezdődött garbage time-ban végül elég szépre kozmetikázta a számait (27/34, 242 yd, 2 TD, INT). Ugyanakkor ha ebből levonjuk a két sikeres hosszú passzát, egy 30 yardos passzt Wallernek és a 29 yardos flea-flicker TD-t, akkor látszik, hogy valójában csak a line of scrimmage köré dobált, hosszúakat, de még középtávoliakat sem igazán vállalt. Azt azonban semmi esetre sem lehet állítani, hogy a sima vereség ellenére minden rossz lett volna oaklandi részről, ugyanis Darren Waller, a tavaly leigazolt tight end végre elkezdte igazolni tehetségét (13/134).

A folytatásban a Raiders a Coltshoz utazik, és elnézve Brissettéket egyáltalán nem lesz könnyű még csak szoros meccset sem játszaniuk, a Vikings pedig rangadóra látogat a Bearshez, bőven nem esélytelenül, sőt.

(rowi)

New York Jets @ New England Patriots 14 – 30

Copy week 2 game, paste week 3 game. Legalábbis 3 negyeden keresztül úgy nézett ki ez a meccs a Patriotsnak, mint múlt héten a Dolphins ellen. Brady és a védelem hiba nélkül játszott, és 3 negyeden keresztül a Jetsnek momentuma nem volt. Mindössze 5 first downt tudtak szerezni, de abból kettő büntetésből jött, szóval igazából csak 3 volt az ő érdemük. Ami eggyel több, mint múlt héten a Dolphinsnak. Ha a Patriots nem vét az utolsó 16 percben két kulcshibát, akkor ebből ismét egy nullázás lett volna. De előbb Olszewski ejtett el egy puntot, amit a Jets a célterületen összeszedett, majd a csereirányító Jarrett Stidham dobott egy INT-t, amit Jamal Adams vitt vissza hat pontért. Ennek a két hibának köszönhetően a Jets összeszedett 14 pontot, de ha a támadókon múlik, akkor ez sima nullázás lett volna.

A Jets offense ugyanis katasztrófális volt. Főleg a támadófal. Szegény Falkot szinte minden passzánál megütötték, és Bell is csak néhanapján talált lyukat, ahol átférhetett. Ilyen támadófal mellett tökmindegy ki irányít és ki fut, esélytelen bármit is elérni. Jelenleg ott tart a Jets, hogy 3 meccs után több defense TD-je van (2), mint offense (1). Ez már valahol teljesítmény.

A Patriots igazából lehozta ezt a meccset simán, ha nincs az a két baki a végén a két újonctól, akkor sokkal nagyobb lett volna a különbség. De inkább egy ilyen meccsen ejtse el a returner a puntot, mint a playoffban. Ami inkább aggodalomra adhat okot az Edelman sérülése. Az elkapó az első félidő végén bordasérülést szenvedett, és már nem is tért vissza. Nélküle is simán nyert a Patriots, de a későbbiekben szükség lesz rá.

(jarred)

Carolina Panthers @ Arizona Cardinals 38-20

Avagy Kyle vs. Kyler

Elkezdődött a Kyle Allen-éra a Panthersnél, a fiatal irányító karrierje 2. meccsén végezte ki a gyenge Cardinals védelmét. Allen egyébként “hazai pályán” léphetett pályára, hiszen középiskolás korában a State Farm Stadiontól pár kilométerre játszott. Allen a számai ellenére igazából nem hozott kiemelkedő teljesítményt, jól kihasználták a mismatcheket, rövid passzos játékokra és play actionökre építették fel a meccset, persze a 4 TD-passz így is megsüvegelendő. A Cardinals pedig továbbra sem tudja levédekezni a tight endeket, Greg Olsen 6 elkapással, 75 yarddal és 2 TD-vel zárta a napot. A hazaiak védelme a futást se nagyon tudta megállítani, CMC 153 yardot szerzett a földön, ebből 76-ot egy playben.

A Cardinals támadósora a két félidő első drive-jaiban működött remekül, mindkettőből TD-t szereztek, utána viszont megállt a tudomány. Kyler Murrayt nyolcszor sackelték, amiben benne van a támadófal is, de ennek legalább a felét Kyler futkorászásából sikerült összehozni. Az újonc QB még nem érzi annyira a zsebet, nem lép fel, amikor kell, valamint az első adandó alkalommal megpróbálja lefutni a passz-siettetőket, akik persze utolérik. Mondjuk így is sikerült 69 futott yardot szereznie. A Panthers 8 sacket utoljára 2016 októberében szerzett, pont az Arizona ellen.

Donte Jackson kétszer is lehalászta Kyler passzát, miután David Johnson csúnyán megégette az elkapott touchdownjánál. A másik oldalon a védelemben pedig Chandler Jones két strip sacket is szerzett. A következő hetekben még biztos Allen lesz a kezdő Carolinában, eddig biztató a teljesítménye, jövő héten a Texans defense ellen valószínűleg nehezebb dolga lesz majd. Hazai oldalon mindkét oldalon van hova fejlődni, de már csak 3 hét és visszajöhet Patrick Peterson, hátha utána egy fokkal jobb lesz a védelem.

(löfli)

65 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
65 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Vicgeordie
Vicgeordie
2019-09-23 08:28

“A Minnesota 2017 óta immáron 20-1-es mérleget tud felmutatni azokon a meccseken, amikor legalább huszonöt alkalommal hívtak futójátékot, és a jól bevált recept az Oakland ellen is működött.”

És a távolban felhangzik Buday Zoli fájdalmas sóhaja :)

bjeela
bjeela
Reply to  Vicgeordie
2019-09-23 08:52

Buday “A futójáték felesleges” Zoli érvkészlete ebben a témakörben logikus, nagyjából a Pats féle hetvenhét nyisszantásos rövidpasszos gyilkolásaira utal és igaza van. Mármint abban az esetben, ha van egy pontosan, gyorsan dobó QB-d és kiváló memóriájú, fegyelmezett támadósorod a zseniális OC mellett, aki kivételesen hatékony gameplant készít. Na, ez a csillagállás a ritka…

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  bjeela
2019-09-23 09:09

Itt elsősorban arra a (sztem amúgy helyes) gondolatmenetére gondoltam, amit kifejtett tegnap is (és már podcastben is), miszerint nem azért nyerik meg ezeket a meccseket a csapatok, mert sokat futnak, hanem azért futnak sokat, mert nyerésre állnak. Így természetes, hogy az ilyen sok futásos meccsek mérlege erősen pozitív :)

katonadani
Reply to  Vicgeordie
2019-09-23 10:00

ebben egyébként teljesen igaza is van :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2019-09-23 12:37

Teljesen azért nincs. :) Pont a Vikes az a kivétel, ahol nagyon jól értelmezte Rowi a statokat. Múlt héten 0-21-nél is erőltettük a futásokat, amelyek segítségével sikerült visszajönni a mérkőzésbe. Aztán futás helyett passzt hívtunk a Packers 8 yardosán…
Szóval azért ez sem ilyen fekete-fehér, hogy azért futunk, mert már nagyon vezetünk. Futunk mi hátrányból is és döntetlen közeli állás esetén. Ha egyszer idén az megy jobban…

bjeela
bjeela
Reply to  Vicgeordie
2019-09-23 10:39

Persze, tökéletesen egyetértek. Ettől függetlenül ha nincs a fentebb általam vázolt képességű QB-d, akkor a passzjátékod sikeressége felettébb kérdéses. Még akkor is, ha alapvetően a passzjáték mindig is több yardot hoz és hatékonyabb eszköz a támadásban,mint a futás.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
2019-09-23 09:01

Alakul ez a védelem.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Krisztian Fekete
2019-09-23 12:37

Valóban!

bjeela
bjeela
2019-09-23 09:01

Sean Payton egy zseni, de ritka nagy mázlista is, mert hiába van sok esze, ezt a meccset simán elvesztette volna, ha a spec egységei nem produkálnak olyat, amit még sosem. A Panthers csere QB-ja viszont oltári meglepetés a számomra, igaz az OC nagyon okosan bánt vele: hagyta játszani, amivel önbizalmat adott neki és a srác nagyon szépen dobált.
Ha már QB és dobálás: Lamar Jackson egy rendes ellenféllel szemben is igazolta, hogy igenis nagyon jó QB. A Ravens-szel számolni kell a végén.
Ja, és ez a Browns bandvagon Mayfield vasutassal az élen nem csak kisiklott, de fel is gyulladt.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-09-23 10:00

“Lamar Jackson egy rendes ellenféllel szemben is igazolta, hogy igenis nagyon jó QB. A Ravens-szel számolni kell a végén.”
Végülis csak egyre szarabbak a statjai… :D
comment image

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-23 10:17

Azért ennyire nem játszott szarul. Inkább az 54-es QBR-t nézd. Amúgy bőven elfogadható volt amit dobált. Hollywoodra volt pár elrontott dobása. Többször dobta túl. Illetve az oldal vonal melletti az 10 centire volt egy highlight reel bravúrtól. Ha nem erőltetik a 2 pontosokat és a 4.-eket akkor ez nagyon meleg is lehetett volna.

bjeela
bjeela
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-09-23 10:55

És közben rendesen kergették…

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-23 10:24

Hé, csak a vak nem látja a fejlődést! Első héten 1, másodikon 2, most 3.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-23 10:24

Persze, de azért az sem mindegy, kikkel szemben produkálta azokat. A fala rohadtul nem védte meg, ezért állandóan menekült és láthatóan ez nem tetszik neki. Ennek ellenére voltak jó megoldásai egy top csapattal szemben, amiket korábban sosem gondoltunk volna róla. Ezért mondom, hogy jó QB a srác, csak nem kellene összeszarnia magát. Bááár, ha végignézzük, hogy hány QB-t hajigáltak ki a védők az első két-három fordulóban, akkor megértem… És ilyen alapon Mayfieldet is. Ja, amúgy Goff és Mayfielddel összehasonlítva egy fikarcnyival nem produkált szarabb teljesítményt Lamar ;)

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-09-23 11:04

“Persze, de azért az sem mindegy, kikkel szemben produkálta azokat.”
Igen, pont ezt igazolja a stat.
Ne a Dolphins legyen már a mérce,mikor valaki PO-ról álmodozik.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-23 11:04

De a liga egyik abszolút SB várományosa se… ;) A srácot rommá pofozták és ahogy Zoli is írta olyan helyzetekbe kényszerítette őt a HC, amikben abszolút benne volt a bukás esélye. Igazán csak háromszor sackelték, hatszor megpofozták és a tököm tudja hányszor siettették, pedig káprázatosan mozog a zsebben és menekül ki onnan. Ha lenne egy rendesebb fala ez a srác nagyon is szépen teljesítene.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2019-09-23 12:44

Én nem várom SB-ba a Kansast idén sem. :)
Nagyon meglepődnék, ha az AFC-ből nem a Pats lenne a nagydöntős…

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Fetyke
2019-09-23 16:13

Még esetleg hozzátehetted volna, hogy abban meg a győztes :-)

Sajnos az ilyen kezdéseknek nyögés a vége.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2019-09-23 18:00

Én viszont nagyon várom! Más kérdés, hogy megint nem fog sikerülni… ;)

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  bjeela
2019-09-23 11:14

Ha jól tudom, KC sem a deff-ről híres. Mondjuk a Ravens nem is fog sok komoly védelmmel találkozni az alapszakaszban.

bjeela
bjeela
Reply to  Gáspár Bollók
2019-09-23 11:14

Épp ezért mondom, hogy a Ravens támadófala egy rakás szar, ha már ezektől is berogyott. Mi lesz egy igazán rendes védelem ellen?

LG
LG
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-23 21:46

Nincs igazad! Nem látod, h a Sck és a SckY meg folyamatosan nő! Ajj… 🙄

apollo
apollo
2019-09-23 09:09

Két dolog kellett a Hawks vereségéhez az első, ahogy korábban ti is írtátok nincs mégegy csapat aki ilyen rosszul kezd meccset idén és most is visszahordott td, fumble.. A másik meg a fal minden meccsen úgy áll fel ahogy éppen tud. Év elején kinézett egy Ansah-Reed-Ford-Collier sor amiből most is egyedül Clowney állt rendelkezésre. Se pass rush se futásvédekezés nem volt. Fáj hogy ekkora mákot, hogy Brees nincsen, nem sikerült kihasználni.

Vicgeordie
Vicgeordie
2019-09-23 09:27

Csóri Stidhamet sajnáltam csak. Beállhat végre egy megnyert meccsen (mondjuk Brady arca megér egy misét ez alatt:), elrontja a rekorddöntést a pick6-el (borzasztó homály passz volt), majd azonnal visszaültetik a padra…

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Vicgeordie
2019-09-23 10:00

Nyomorék kretén.Konkrétan ennyi a véleményem az eddigi Stidham hájpról.

katonadani
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-23 10:00

bezzeg az Etling-hájp :(

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  katonadani
2019-09-23 10:09

Idézek:”Danny Etling wouldn’t have thrown a pick 6
@patriots”

Szilárd Süveges
Szilárd Süveges
Reply to  Bélabá a csótány
2019-09-23 10:17

Darnold elso dobasa pick6 lett.
Kulfoldon lehet hogy hypoljak Stidhamet, de talan a nyomorek kreten szigoru jelzo ranezve. Nekem tetszik, de nem varom hogy Mahomes kepessegu legyen.

bjeela
bjeela
Reply to  Vicgeordie
2019-09-23 11:04

Brady azért nézett úgy, mert a szemébe sütött a nap… ;)

BarMateos
BarMateos
2019-09-23 09:43

Szia Dani! Jó látni hogy visszatértél! Mint eagles drukker kérdezem, milyen esélyeket jósolsz a csapatnak? Ez a sok sérülés nagyon elkeserítő.

katonadani
Reply to  BarMateos
2019-09-23 10:00

köszi :)
nem csak a sok sérülés, hanem a szar játék is több egységtől :D
meglehet még a PO, de nem ilyen játékkal

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  katonadani
2019-09-23 10:17

Hali, eddig 0-3 az MVP candidate tipped. Lesz way too early update? Olyan jóízű kommentkedés ment alatta.

katonadani
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-09-23 10:24

hé, Mahomes volt a legesélyesebb nálam, meg is nyeri :D
ja a Brownsszal csúnyán mellélőttem.
Luck visszavonulására meg ki számított? :D
Wentz am jól játszik, csak kb a csapat 90%-a szarul és sérült. Erre nem számítottam :D

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2019-09-23 10:31

Wentz jól játszik?! Volt egy jó meccse a középszar Redskins ellen, aztán égett a bűnszar Atlanta ellen és most hozott egy éppen átlag felettit a nem túl acélos Lions ellen.

katonadani
Reply to  bjeela
2019-09-23 10:31

Falcons ellen első félideje szar volt tény, második félidőben ő vitte hátán a csapatot, és nyert is volna, ha agholor elkapja.
Most is ő volt a csapat legjobbja, még ha nem is feltétlen óriási a mérce jelenleg :D
ha ez 3 win lett volna (amihez közel voltunk, de nem érdemeltük meg), akkor mindenki nagyon másról beszélne :D

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2019-09-23 10:46

Akkor jöjjön egy politikai átirat: nem elég győztesnek látszani, győzni is kell. ;)

De a lényeget a második mondatban közölted… ;) A mi lett volna ha ebben a kontextusban sajnos értéktelen.
Amit láttunk Wentztől a sérülése előtt, na az a Wentz még nem látható a pályán és félő, hogy nem is fog.

vabu
vabu
Reply to  bjeela
2019-09-23 11:04

Azért azt ne feledd, hogy azt a (ha jól emlékszem) 14-2-t és a lehengerlő támadójátékot Frank Reich alatt érte el, mióta elment visszaesett az Eagles offense kreativitása. Én legalábbis ebben látom az okot.

katonadani
Reply to  vabu
2019-09-23 11:04

ez is egy ok. nem az egyetlen.

bjeela
bjeela
Reply to  vabu
2019-09-23 11:14

Na, látod ebben lehet igazság, erre nem is gondoltam. Kösz.

Fetyke
Fetyke
Reply to  vabu
2019-09-23 13:14

Én mondok még egyet! Az utolsó bő két percbe néztem bele, miután véget ért a Vikes mérkőzés (+ láttam a Falcons ellenit teljes egészében). A liga top 5 támadó falának a nyoma sem látszott/ látszik eddig. Se futásra, sem passz esetén nem blokkol jól. A végén a 3 emberes Lions pass rush simán nyomást generál nem is egyszer. Azért ez hihetetlenül nevetséges!

vabu
vabu
Reply to  Fetyke
2019-09-23 15:15

Igen, mintha elfelejtettek volna focizni, de ua. igaz a támadókra, rengeteg az elejtett labda, Td-k, győzelmek mennek el miatta. A védelemről pedig ne is beszéljünk, nem is emlékszem rá mikor kaptunk három meccsen majd nyolcvan pontot.Nem megbántva egy Lions drukkert se de sikerült a középszer Falcons és Lions ellen középszernél gyengébben játszani úgy, hogy mindkét meccsen megvolt az esély GWD-re.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  katonadani
2019-09-23 10:46

Ezért írtam 0-3 állást. Csóri Luckkal ugye nem poénkodunk. Mahomest a helyesírásellenőrző is beírja, ha kihagytad volna. Szóval az érdemi, sajátkútfős predikció az 3 db. Ebből Mayfield jó lövés! Bedobás. Farmers bajuszherceg kapufa. Weöres Károly meg muffed punt.

katonadani
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-09-23 10:46

mondjuk jelenleg Mahomeson kívül ki nem lenne kapufa? Lamar Jackson lehetne a legközelebbi?

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2019-09-23 10:46

Ugyan kérem, ez annyira triviális: Trub!

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-09-23 10:46

Trubiális

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  katonadani
2019-09-23 11:04

Az teljesen mindegy. A Kommentszekció mókás módon pörögne.

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2019-09-23 11:04

Amúgy a jelenlegi helyzet alapján Prescott abszolút esélyes :D

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2019-09-23 09:52
RvBalazs
RvBalazs
2019-09-23 10:00

Csendben jegyzem meg, hogy az első 3 meccs alatt a Vikes védelme mindössze 4 negyedben engedett pontot. sikerült eddig 8 negyedet kapott pont nélkül lehozniuk. Azért ez a mai fociban nem egy rossz szám.
Griffen is teljesen visszatért a tavalyi problémáiból. És az egész védelem harap. Valaki mindig előre tud lépni, Hunter, Barr, Griffen, vagy most épp Kendrics végezte pontosan a munkáját.
Kicsit Hughes még rozsdás, tavaly is 1-2 alkalommal meg tudták égetni a sérülése előtt, most is volt 1-2 olyan elkapás, ahol ő maradt le. De a CB sor is elég szépen mutat, főleg ha mindenki visszatér.
Ha mindenki egészséges marad, akkor a védelem kész egy PO run-ra.
És végre az előzőeknél kicsitvel nagyobb hangsúlyt kapott az első drive-ok alatt a passzjáték. Kell! jók az elkapók, és most már az újonc TE, Irv Smith-t is használtuk elkapásban.
Végre a büntetések száma is normalizálódott, habár Thielen-re dobtak értelmetlen zászlót.
Csak haladjon így tovább a csapat. A Macik elleni vasárnapi rangadó lesz egy jó erőfelmérő.

bjeela
bjeela
Reply to  RvBalazs
2019-09-23 10:39

Erőfelmérőőőő? Te viccelsz? Nekünk nincs támadófalunk, szarrá fogjátok verni, de ha mégse, akkor majd jön Trub és segít. Nektek. Szóval tőlünk pontot ne várj… Az egész azon fog múlni, hogy fogjuk meg a futást, mert Cousinstól olyan nagyon nem kell tartani, ahogy elnézem. Sok pont nem lesz, hacsak nem termelnek a védelmek.

RvBalazs
RvBalazs
Reply to  bjeela
2019-09-23 12:55

erőfelmérő, igen.
Nem a védelemnek, de a támadóknak igen ;-)

Fetyke
Fetyke
Reply to  RvBalazs
2019-09-23 13:14

Csak Cook meg ne sérüljön! :)

bjeela
bjeela
Reply to  RvBalazs
2019-09-23 18:00

A mi támadóinkat már felmérték és kevésnek találtattak…

Fetyke
Fetyke
Reply to  RvBalazs
2019-09-23 13:22

Valóban nagyon harap a védelem! Jó látni. Kevés szó esik róla, de a pass rush idén ismét félelmetes. Legalábbis az első két hétről azt olvastam, hogy a Griffen-Hunter kettős generálta a legtöbb nyomást, és ha a szemem nem csalt, akkor ez a 3. fordulóban sem nagyon változhatott. És Stephen visszatérésével a futás ellen is kiegyenesedtünk végre. Nem véletlenül örült neki annyira Joseph a nyáron.
Jó lenne a következő idegenbeli mérkőzéseken is kicsit a hazaihoz hasonló formában játszani, és akkor félidőben egész reményt keltő mérleggel állhatna a csapat.

Kopi3.14
Kopi3.14
2019-09-23 10:24

A Pittnek határozottan komoly személyi gondja van. A vigyori a pálya szélén.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Kopi3.14
2019-09-23 10:46

Csóri Rudi.

Csabi
Csabi
2019-09-23 12:36

Érdekes ez a Packers. A védelem hihetetlen jó, és ennél ők csak jobbak lehetnek, ahogy haladnak előre a meccsekben, nem gondoltam volna, hogy megérem azt Rodgers alatt, hogy a védelem nyeri a meccseket. És ha már Rodgers. Igazából a 3. negyedben amit művelt az egészen egyszerűen felháborító volt. 2-3 alkalommal is úgy jöttek le a pályáról, hogy szinte körbe sem nézett csak földhöz vágta a labdát, utána meg szigorúan nézett LaFleurre. Itt gondoltam arra, hogy jobban jár mindenki, ha leültetik, oké, hogy egy zseni, de abban a negyedben több kárt okozott, mint hasznot. A tegnapi meccsen az O-nak az egyetlen dolga az lett volna, hogy hagy elég időt a D-nek, hogy kipihenhessék magukat, de legtöbbször ez sem jött össze, egy keményebb offense a meccs végére fel tudja majd őrölni a védőket, ha folyamatosan ők lesznek a pályán.

Az első 3 meccs után úgy gondolom, hogy a PO nagy eséllyel meglesz, de ha az Offense oldalon nem történik valami csoda, akkor azzal a lendülettel mennek is majd haza, ahogy bejutottak.

Fetyke
Fetyke
2019-09-23 12:55

Raiders at Vikings: Rowi mindent elmondott a meccsről és tökéletesen foglalta azt össze. Azért nem ér ennyire elvenni az önjelölt törzskommentelő(k) elől a levegőt. :)

Saints at Seahawks: Egy lukas két fillérest nem adtam volna a szentek győzelméért. A meccs alapján erre jó okom is volt. Szerencséjükre a teljes Seahawks saját maga ellen fogadott, és a New Orleans van annyira jó csapat, hogy ha meg akarod veretni magadat, akkor velük nagyon könnyen sikerül is. Most láttam először a Seattle-t, de ezzel a játékkal és ezzel az edzői dilettantizmussal (amin egyébként teljesen ledöbbentem, mert korábban ilyet nem tapasztaltam náluk) nem fog hiányozni ez a mérkőzés a PO szempontjából. Ha nem kapják össze magukat, akkor a PO közelében sem lesznek a hazaiak. A Saints pedig nagyon szépen élt a kapott lehetőségekkel. Azért az sem mindig megy mindenkinek (lásd a Steelerst). Ez mindenképpen a javukra válik és ezzel a győzelemmel nagy lépést tettek a PO remények életben tartása irányába!

Ádám Váradi
Ádám Váradi
Reply to  Fetyke
2019-09-23 16:32

Hogy kritizáltuk mi a draftot, pont Irv Smith és Mattison miatt. Pedig kivételes tehetségek. Nekem főleg Mattison játéka tetszik, és az a berepülős TD mi volt?😮

Fetyke
Fetyke
Reply to  Ádám Váradi
2019-09-23 23:07

Engem egyelőre Cook lenyűgöz. Az új AP-t látom benne. Csak bírja a lába az egész szezont. :) Mondjuk ebből nagyon jó Mattison, mert lehet vele pihentetni Delvint. Egyébként az egész futósémánk eddig nagyon tetszik. Már csak a passzjátékkal kellene valamit kezdeni…

pritek
pritek
2019-09-23 14:26

Szeretnek mindenkitol elnezest kerni, akiben azt az erzest keltettem, hogy bizom Vance Joseph vedelmeben. Tokre nem. Harombol ket meccset buktunk miatta ugy, hogy a vedelmunknek a leghalvanyabb fogalma sem volt arrol, hogy mit kene csinalni ahhoz, hogy megallitsuk az ellenfeleket. Fukju VJ.

ducksfan
ducksfan
Reply to  pritek
2019-09-23 18:01

A szomorú, hogy a Broncos def jobbnak tűnt alatta, mint most Fangio alatt.

bjeela
bjeela
Reply to  ducksfan
2019-09-23 20:03

Én zokogtam, amikor elment Fangio, de most tényleg nem tudom, hogy ez csak a jetleg miatt van nála és még várjunk, vagy tényleg elfelejtett védelmet működtetni attól, hogy HC lett?

bjeela
bjeela
Reply to  pritek
2019-09-23 20:03

Hát jó, most az egyszer ezt még elnézzük neked, te többé elő ne forduljon!

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

65
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x