Connect with us

Hír

Belichick már megint kihasznált egy kiskaput a szabálykönyvben

A Patriots nagyon simán megverte a Jetset hétfő éjjel, azonban aki nem aludt be korán, annak Bill Belichick felhívta a figyelmét egy kiskapura a szabálykönyvben.

A Pats 33-0-ra vezetett a negyedik negyedben, és épp puntolni készült, azonban direkt benyelt egy delay of game büntetést, amit a Jets nem kért, erre az óra újra elindult. Ezt követően false start büntetést követett el a csapat, amit ismét nem kért a Jets, majd ismét elindult az óra, és végül tényleg elrúgta a labdát a Patriots, ezzel összesen 1 perc 22 másodpercet lepörgetve az órából.

A támadóóra célja pont az, hogy ne lehessen 40 másodpercnél többet égetni az órából két játék közt, azonban Belichick jót röhögve ezen a kiskapun, mégis megtette. A meccs után pedig elismerte, hogy ezt a szabályoknak nem lenne szabad engedniük.

Így épül fel a szabálykönyv. Elég sok időt elégethetünk anélkül, hogy bármit is csinálnánk. Ez egy kiskapu, amit valószínűleg be fognak zárni, és valószínűleg be is kellene zárni, de jelenleg tárva nyitva áll

– mondta Belichick, írja a PFT.

Most épp egyáltalán nem számított, mert alaposan elverte a Patriots a Jetset, de Belichicknek igaza van, hogy ez így nincs jól. Lehet épp Belichick akarja, hogy beszüntessék ezt a kiskaput, és most primetime meccsen próbálta demonstrálni a szabálykönyv hibáját.

36 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
36 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
M Doppelspeiche 405
M Doppelspeiche 405
2019-10-22 12:47
Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  M Doppelspeiche 405
2019-10-22 19:48

Szokott máskor is nevetni, igaz, hogy nem a pályán:
https://www.cnbc.com/video/2018/09/05/meet-bill-belichicks-dog-nike.html

baglacko
baglacko
2019-10-22 13:06

Örülök, hogy pont PT meccsen hívta fel a vezetőség figyelmét arra, hogy milyen kihasználható hiányosságok vannak a szabálykönyvben. :D Remélem tényleg az vezérli őt, hogy jobbá tegye a ligát. Bízom ebben. Az is erre utal, hogy ő támogatja a visszanézhetőség kiterjesztését minden szabálytalanságra.

Rynald
Rynald
2019-10-22 13:14

Hát ez aztán nagyon félelmetes lyuk a szabálykönyben, kénytelenek a csapatok kikérni a büntetést, és megengedni, hogy az ellenfél néhány yardról hátrébbról puntoljon

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Rynald
2019-10-22 13:33

Ez nem soccer hogy szigorúan számítson a távolság..

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  Rynald
2019-10-22 13:33

Három direkt fals starttal el lehet venni az ellenféltől akár két percet is, és csak 15 yardot vesztesz a punthoz, azért az nem semmi.

Rynald
Rynald
Reply to  Nyílméregbéka
2019-10-22 13:51

De ha kikéri az ellenfél a büntetést, akkor megáll az óra, nem?

magyar_newton
magyar_newton
Reply to  Rynald
2019-10-22 18:27

Persze. Ez a kiskapu egy olyan kiskapu, amit az ellenfélnek kell kinyitnia, különben nincs nyitva. Ha olyan hülye az ellenfél, hogy kinyitja, akkor megérdemli.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Nyílméregbéka
2019-10-22 19:49

Csak akkor, ha egymás után nem fogadja el a büntetéseket (miért tenné?). Ráadásul akkor yardot sem veszítesz.

bjeela
bjeela
2019-10-22 13:24

Mondomén, hogy egy igazi genyó. :D Imádom a fickót.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2019-10-22 13:33

És Gase mi, mikor már az első negyedben úgy magyaráz Darnold-nak, mintha egy fogyatékossal beszélne?:”D

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2019-10-22 14:00

Gase egy seggfej, aki azt hiszi, hogy mindenki más fogyatékos, holott neki is vannak gondjai…

Wide open
Wide open
2019-10-22 13:51

Abból látszik hogy mennyire izgi volt a meccs, hogy ilyen hülyeségekre is volt ideje BB-nek :D

falucs
falucs
2019-10-22 14:00

Sziasztok! Arra nem gondol senki, hogy a Gase sem akart már nagyon focizni ezért engedte ezt meg?

conspiracy theory
conspiracy theory
2019-10-22 17:21

Ezek szerint valaki más is rátalált erre a kiskapura, amit megtudott BB, ezért úgy döntött, hogy bezáratja :)

acsdav2
acsdav2
2019-10-22 17:21

A delay of game és false start automatikus büntetések, nem?

vanCode
vanCode
Reply to  acsdav2
2019-10-23 00:56

egy büntetés sem automatikus, a vétlen csapatnak mindig joga van eldönteni kérik-e a büntetést, csak a legtöbb esetben ez annyira egyértelmű, hogy meg sem kérdezik őket

acsdav2
acsdav2
Reply to  vanCode
2019-10-23 12:10

Köszi. Tehát akkor valójában BB semmit nem használt ki a szabálykönyvből. Max annyit, hogy ha van egy partner edző abban, hogy minél előbb lefuttassák az órát az eldőlt meccsen, akkor ezt el lehet játszani. Egy komoly mérkőzésre ennek az ég világon semmi hatása nincs, tehát nincs min változtatni.

magyar_newton
magyar_newton
2019-10-22 18:48

Na ilyen az amikor sikerül valamit félreérteni, aztán meglódulnak az agyak. :)

Szó nem volt itt szándékos időhúzásról. Ne vicceljünk, az eredmény 33:0 volt, a Jets minden támadással csak hátra felé tudott haladni, Az egész oda-vissza játék a pozícióról szólt. A Pats nem akart onnan puntolni ahonnan kellett volna, erre – szokás szerint – csináltak egy delay of game-et, hogy hátrébb mehessenek. A Jets nem fogadta el, erre Belichick azt mondta oké, akkor majd hátrébb megyünk egy false starttal 5 yardot. Gase ezt se fogadta el, és ezen nevetett mindenki. Belichick is ezen mosolygott. Ennyi a sztori, az idő kb. senkit nem érdekelt, nem volt semmi jelentősége, A Pats csinálhatot volna még büntit ha időt akart volna tényleg húzni, de megunták, elég volt a viccből, elrúgták onnan és kész. Nem számított semmit, ilyen előnyről a Pats akár ki is térdelhette volna a meccset. De azáltal, hogy valaki a sajttájon rákérdezett, Belichick meg akceptálta a tényt, hogy valóban hiba van a szabályban, mese született az időhúzásról. :) A FK mentségére szóljon, hogy nem ti költöttétek a mesét, hanem a kinti média. :)

Ez tényleg egy kiskapu, de rém egyszerű bezárni. Ha szükséged van az időre, fogadd el a büntetést és kész. Ahogy ezerből 999 esetben el szokták. Lehet, hogy van olyan hülye NFL HC amelyiknek ez nem esik le, de az úgyse fog playoffba jutni, hogy egy ilyen “kiskaput” ki lehessen ellene használni akkor amikor számít is. :)

Yossarian
Yossarian
Reply to  magyar_newton
2019-10-22 23:41

de hát láthatóan fals startra ment a pats, kb 3 mp-vel a vége előtt… konkréta vigyorog az elkövető… a meglódulás nem igazán ott volt, ahol mondod. fly eagles.

magyar_newton
magyar_newton
Reply to  Yossarian
2019-10-23 11:35

Igen, direkt false startra mentek. Mit is akartál ezzel mondani?

acsdav2
acsdav2
Reply to  magyar_newton
2019-10-23 12:20

Miért lenne hiba a szabályban? Nem tud hatással lenni egy szoros meccsre. Az ellenfél kéri a büntetést az óra pedig megáll.

Bóna Zsolt
2019-10-22 22:36

Az óra csak akkor indul el ha nem kérik a büntetést???

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Bóna Zsolt
2019-10-23 01:23

Igen,mert csak a zászló miatt állt meg.

3-9-NYJ 40 (11:13) (Shotgun) T.Brady pass short left to B.Bolden to NYJ 33 for 7 yards (K.Phillips).
4-2-NYJ 33 (10:23) (Punt formation) Penalty on NE, Delay of Game, declined.
4-2-NYJ 33 (9:58) (Punt formation) Penalty on NE-B.Bolden, False Start, declined.
4-2-NYJ 33 (9:43) J.Bailey punts 19 yards to NYJ 14, Center-J.Cardona, fair catch by B.Berrios

acsdav2
acsdav2
Reply to  Bélabá a csótány
2019-10-23 12:20

De én akkor nem értem Bélabá nyilatkozatát. Miért kellene ezen a szabályon változtatni? Ha már réges rég eldőlt egy meccs, akkor ez lehetővé teszi, hogy előbb lepörgessék az órát, ha mindkét fél úgy akarja. Ha meg szoros a meccs, akkor meg ezzel úgy se tud időt pörgetni a csapat, mert az ellenfél egyszerűen kéri a büntetést és megáll az óra.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  acsdav2
2019-10-23 12:37

Nem csak az előremozgással érhetsz el jobb játékpoziciót.
Ha 33 helyett 38-ról jössz, akkor minimális + távolságot kell megtenned,ahhoz képest amennyivel az elkapóid mozgástere,és a védők levédekezendő területe növekszik.
Puntnál ugyan így igaz.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Bélabá a csótány
2019-10-23 12:55

Ez így van. De ettől még mindig nem értem mi a rossz a szabályban, min kellene változtatni Bélabá szerint?

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  acsdav2
2019-10-23 13:14

Az hogy tisztességtelen előnyt okoz a támadó csapatnak.
Egyébként meg megállhatna az óra és utána 30 másodpercről indulna a támadó óra.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Bélabá a csótány
2019-10-23 14:30

Mi a tisztességtelen előny ebben?

Kovács János
Kovács János
2019-10-23 10:13

Idióta amerikai szarok….

stanley
stanley
2019-10-23 23:09

Zseni ez az ember!

reszelo.aladar
reszelo.aladar
2019-10-23 23:30

Akkor most annyi a feladat, hogy zászló esetén a következő play-jel induljon el a game clock. Így bármilyen down vesztéssel nem járó büntetés alkalmat ad a játékidővel való játszadozásra.
Amúgy ez ismét egy ékes példa, hogy messze BB olvasta a legalaposabban a szabálykönyvet. Bár azon sem csodálkoznék, ha lenne erre egy külön gyakornok-edző, aki nulla pénzért szállítja az ilyen tippeket. Fizetni majd mások fognak neki, amikor elviszik HC-nak.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

36
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x