Connect with us

Hír

Megvan a Redskins ideiglenes főedzője, aki még többet akar futni

Jay Gruden kirúgása után a Washington Redskins kinevezte ideiglenes főedzőnek az asszisztens főedző / támadófaledző Bill Callahant – jelentette be a Redskins a tegnapi sajtótájékoztatón.

Callahan érdekes módon korábban Jon Gruden örököse is volt Oaklandben, 2002-ben és 2003-ban ő volt a Raiders főedzője. Super Bowlba is vezette a csapatot, ahol kikapott Grudentől, majd egy évvel később egy 4-12-es szezon után kivágták. Utána a Nebraska egyetemen volt főedző négy évig, a Redskinshez pedig 2015-ben csatlakozott.

Elmondása szerint az újonc Dwayne Haskins nem is jelölt a kezdő QB posztjára, habár azt még nem tudja, ki fog kezdeni. Emellett Josina Anderson információi szerint Callahan még többet szeretné futtatni a labdát, hiszen nem emlékszik, hogy lett volna olyan csapata, amely ilyen kevés futókísérletet tudott volna magáénak.

Érdekes állítás, hiszen a Redskins a negyedik legtöbbet futja első kísérletekre az első félidőben (49%, via Warren Sharp), ezekből mindössze 3,3 yardot átlagol (3. legrosszabb), és a negyedik legtöbb yardot kell megtennie átlagosan a csapatnak második kísérletekre (9,1). Sikerességi rátát nézve első kísérletes futásokat tekintve a liga második legrosszabbja a Redskins jelenleg, emellett pedig a liga második legrosszabbja harmadik kísérletes passzoknál is – ami nagyrészt annak köszönhető, hogy ennyire erőlteti a futást első- és második kísérletre.

De persze, biztos jó ötlet lesz még többet futni…

40 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
40 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Kopi3.14
Kopi3.14
2019-10-08 12:17

Az általatok kicsemegézett adatok alapján viszont passzolni elsöre még rosszabb ötlet. Szóval annyira nem tünik hülyeségnek.

katonadani
Reply to  Kopi3.14
2019-10-08 12:26

Redskins sikeressége első kísérletes futásoknál: 35% (31.)
Redskins sikeressége első kísérletes passzoknál: 49% (21.)

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2019-10-08 12:53

Mindig csak a matek!
Vasárnap milyen játékot kell hívnunk ahhoz, hogy nyerjünk? :D

katonadani
Reply to  Fetyke
2019-10-08 13:04

hát nem milió futást, az biztos :D

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  katonadani
2019-10-08 13:04

“ezekből mindössze 3,3 yardot átlagol”
“negyedik legtöbb yardot kell megtennie átlagosan a csapatnak második kísérletekre (9,1)”

Akkor melyik adatokkal hazudtok?

pritek
pritek
Reply to  Kopi3.14
2019-10-08 13:16

A sikertelen passzkiserletek es a buntik lesznek a kulcs.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  pritek
2019-10-08 15:22

A sikertelen passzkísérletek is beszámítanak a passzolásba, vagyis mégse éri meg nekik elsöre passzolni az elsö félidöben.

katonadani
Reply to  Kopi3.14
2019-10-08 16:27

Leírom még egyszer:

Redskins sikeressége első kísérletes futásoknál: 35% (31.)
Redskins sikeressége első kísérletes passzoknál: 49% (21.)

(Akkor sikeres egy játék első kísérletre, ha a megteendő yardok 40%-át megszerzi.)

Nem hazudunk egyik adattal sem (de kösz a rágalmazást), a 9,1 például úgy jöhet ki, hogy sokszor második és mondjuk 18-ra kell menniük holding büntetés után.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  katonadani
2019-10-08 16:53

Olvasd már el amit leírtatok a cikkbe Dani! Fogalmazzátok meg rendesen a modnatot, addig marad a hazudtok állítás!

katonadani
Reply to  Kopi3.14
2019-10-08 17:26

Akkor megpróbálom egy extrém esettel szemléltetni, hogy miért nem hazugság egyik adat sem, és hogy mégis kijöhet az, ami oda van írva.

1. és 10, holding
1. és 20, 3,3 yardos futás, 16,7 yardot kell megtenni második kísérletre

1. és 10, false start
1. és 20, 3,3 yardos futás, 11,7 yardot kell megtenni második kísérletre

1. és 10, 9 yardos passz, 1 yardot kell megtenni második kísérletre

Mindezek eredménye:
A Redskins mindössze 3,3 yardot átlagol futásonként, és átlagosan a csapatnak második kísérletekre 9,8 yardot kell megtennie.
Emellett 9 yardot átlagol passzonként, és sikeresebb passzolással, tehát megéri passzolni.

pritek
pritek
Reply to  Kopi3.14
2019-10-08 17:49

Azzal a reszevel nem is foglalkoztam. Csak a matekra akartam ravilagitani. A nem futasbol eredo 0.9 yardnal eredmenytelenebb jatekok hozzak ki az atlagot. Tobbek kozott ilyen a sikertelen passzkiserlet is.

Fanyul23
Fanyul23
2019-10-08 12:26

aham, tehát akkor ez az edző az, aki zseniális taktikával semmit nem változtatott állítólag a super bowlon a játékhíváson és a play bookon amit az ellenfél edzője dolgozott ki mielőtt elcserélték tampába, ennek megfelelően meg hülyére olvasták a játékokat és ki is kaptak simán?
Bomba ötlet bájgúnár.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  Fanyul23
2019-10-08 12:41

Van egy söröm rá, hogy most is a 2001-es Raiders playbookra fog építeni.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-10-08 12:53

azért azután hogy annyit mond fussunk, ez nem egy nagy vállalás :D

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Fanyul23
2019-10-08 13:04

Ennek neked nem örülnöd kéne?

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Kopi3.14
2019-10-08 14:27

nem is bánkódtam, félre ment a komment ha ez jött le belőle.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fanyul23
2019-10-08 13:25

“interim head coach” – valószínűleg nem marad az, ha igen, akkor lehet lesz gond, de valószínűleg már keresik a hosszú távú megoldást. ami kiindulva a front office-ból még mindig lehet rossz döntés, de most hirtelen kellett valaki Gruden helyére aki azért valamelyest ismeri már a csapatot. a legtöbb kivágásnál ilyen jellegű beugró HC-ket látunk, és offseason-ben jön egy hosszú távú utód.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Antal Kovacs
2019-10-08 14:27

Persze, nyílván most tüzet oltanak. Jelenleg az egyszeri Giants szurkolónak ennyi maradt, nevetni a másik szerencsétlen csapaton :D Sorry :)

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fanyul23
2019-10-08 14:59

“Jelenleg az egyszeri Giants szurkolónak ennyi maradt” – Naaaa! :D A New England az tradícionálisan meg szokott lenni, bár főleg playoffban, a Dallas / Philly páros meg fogható, ha betliznek utól is lehet érni őket, szóval azért ott még nem ment el szezon :)

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Antal Kovacs
2019-10-08 15:56

Láttad a vikingek elleni meccset? Nincs itt remény, csak NBII-es gárdák ellen.
A patriots meg szerintem csak azért is rettenetsen meg fogja törölni a lábát a Giants-ben, ha már arra járnak :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Fanyul23
2019-10-08 16:41

A Vikings jó csapat! :)

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Fetyke
2019-10-08 19:03

Egyreszt szerintem iden nem jo csapat, de ez szubjektiv.
Masreszrol nem allitottam mast a kommentben, csak azt hogy a vikings ellen semmi sanszunk nem volt, maximum a hulladek csapatok ellen van keresnivalonk.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fanyul23
2019-10-09 09:14

Nem láttam, az eredményt nyilán, de a Dallasét igen, meg a Philly-nek is voltak gyengébb meccsei. Csak annyit akartam mondani, hogy jelenleg még 3 esélyes ez a csoport :)

pritek
pritek
2019-10-08 12:53

McCoy in da house!!!! Biztos, hogy az iranyitonak beoltoztetett forma az Colt, nem Mike?

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  pritek
2019-10-08 13:35

Lehet hogy már kész van egy trade a KC-vel, és jön LeSean, aki direct snap-eket fog kapni, és így érthető, hogy miért lesz csak futás :D :D :D

Csabesz20
Csabesz20
2019-10-08 13:25

Amúgy hétévégére szerintem tök valid tipp a roncsderbin a Dolphins otthon. Illetve továbbra is tartom, hogy amúgy a GM székben nem történik váltás, semmi előrelépés nem lesz a Redskinsnél.

Zoltán Debreczeni
Zoltán Debreczeni
Reply to  Csabesz20
2019-10-08 13:45

No. Ott a tulajdonos a kulcs. Sokszoros Most Seggfej of the Year győztes.

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Zoltán Debreczeni
2019-10-08 13:45

Igaz ami igaz, az egész Front Office, kezdve a tulajjal, elég gáz.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
2019-10-08 13:34

Igen, csak az, hogy nem működött nagyon jól a futás eddig, lehet hogy a play hívásoknak is köszönhető. Meg annak, hogy PHI, CHI, NE defense is volt az ellenfelek között. Önmagában az, hogy többet akar futni, nem kellene hogy gondot jelentsen, ha változatosabban futunk, jobb play hívásokkal. Illetve egy blokkoló TE is érkezett tegnap a csapathoz.

Nem kell keverni a szezont a fazonnal, az, hogy pl. első kísérletre sok futás volt hívva, azt jelenti, hogy kiismerhető lett a csapat, de ha sok passz lenne, akkor is az lenne. Lehet többet futni tehát, ha kreatívabban tudjuk csinálni. Erre nem vennék mérget, de jelenleg kb. minden változtatás csak pozitívabb irányba mozdíthatja a csapatot (a negatív minimumról). Azt meg végképp nem értem, hogy ez a Philly és NYG drukkereket miért zavarja…

katonadani
Reply to  Antal Kovacs
2019-10-08 15:11

Nem azért nem megy a futás első kísérletre, mert kiismerhető az offense, hanem mert overall a védelem futásra számít első kísérletre. Nem csak a Redskins ellen, ligaszerte. Nem véletlen, hogy ligaszerte jóval hatékonyabb passzolni első kísérletre, mint futni.

De persze, aki akar, fusson csak a falba folyamatosan :D

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  katonadani
2019-10-08 15:33

Ezért mondtam, hogy lehet futni többet, ha kreatívabban sikerülne akkor talán nem falnak futás lenne a LOS-en… :D

Illetve az, hogy első kísérletre futásra számítanak a defense-ek, bármelyik csapat ellen, az nem jelenti azt, hogy ne lehetne az összes down-t figyelembe véve többet futnia ennek a csapatnak (nem csak és kizárólag 1st down-okat beleszámítva, globálisan minden játékra nézve). Főleg ha figyelmbe vesszük, hogy a 2 veterán QB mekkora homályokra képes időnként… :D

Egyébként pont a futások hanyagolása és AP leültetése volt az, ami segített a Philly-nek fordítani az első héten.

katonadani
Reply to  Antal Kovacs
2019-10-08 16:27

persze lehet futni az összes downra is, csak hülyeség. Erre akarok rávilágítani :D

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  katonadani
2019-10-09 08:29

Én meg arra, hogy amit te mondasz (és ezt egy fentebbi kommentben meg is erősítetted), az egy globális probléma, az NFL nagy része érintett, erről olvastam is a cikket, és egyet tudok vele érteni. Viszont én meg arra gondoltam, hogy egy adott, konkrét, eleve szenvedő csapatnál egy kisebb változtatás a filozófiában is már hozhat pozitív változást. Szerint e miatt lehetett egy kis félreértés :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2019-10-08 17:25

Könnyen beszél az, akinek a csapata fogja legjobban a futásokat. :D
Azért ez nem ilyen egyszerű, ahogy leegyszerűsíted, ezt te is tudod. Csak két példa a hétvégéről: a Colts at Chiefs meccsen a Colts nagyon hatékonyan futott, ölte ezzel az időt és lent tartotta Mahomest a pályáról (ugyanezt játszották évekkel ezelőtt a fénykorában Brady ellen is, már aki persze tudta). Azaz, ha egy csapat gyengén védekezik a futások ellen, akkor azért nem haszontalan azzal próbálkozni ellene. A séfek ezzel szemben 73,6%-ban passzoltak, de az elégtelen futójáték miatt mégsem mentek vele semmire. A másik példa pedig a Packers teljesítménye a Cowboys ellen. A meccs előtt a sajtfejűek bekenték halzsírral Jones-t, kipróbálták, bejött, és teljes joggal erőltették az egyébként viszont jó futás elleni védekezéssel rendelkező texasiak ellen mindezt egész mérkőzésen.
Szóval nem csak szégyen a futás, de van amikor azért hasznos is tud lenni. :D

katonadani
Reply to  Fetyke
2019-10-08 17:36

a Coltsnál ez lehetett indokolt valóban, mert tudták, hogy az OL teljes mértékben dominálja a védőfalat majd. De kivételeket kerestek egy nagyon általános probléma kapcsán :D
És még csak nem is ezzel nyert elsősorban a Colts, hanem azzal, hogy Mahomes megsérült, és hogy védőoldalon jól embereztek (ez hatékonyabb Mahomes ellen, mint a zónázás, és a Colts ráadásul sosem emberezik sokat, de most megtette), ami Hill és Watkins hiányában különösen fontos volt, mert így nem tudtak elszakadni a 3+. számú elkapók.

slowmotion80
slowmotion80
2019-10-08 14:08

hát… ha nem hagyják, hogy ő hívja a játékokat, akkor nem halott ügy.
Dallaszba is eljött OL coachnak, 2012-ben karcoltunk. 2013-ban ő lett az OC, akkor nagyon ergya lett a teljesítmény. 2014-ben megint nem ő hívta a játékokat, lett is 12-4.

go figure.

reszelo.aladar
reszelo.aladar
2019-10-08 14:59

Esetleg fel lehet még Hue Jacksont kérni OC-nak, csak a biztonság kedvéért.

domi
domi
2019-10-08 15:34

Megint meg kell emlitenem, hogy ez a csapat tavaly az egyik nagy kedvencemmel, az elkepesztoen alulertekelt Alex Smithel siman playoffba jutott volna, ez megint csak ot igazolja, hogy milyen nagyszeru iranyito is

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  domi
2019-10-08 20:01

Simán 10 W-vel végeztek volna minimum. Én is rendkívül szeretem Smith egyszerű játékát. De szerintem ezután a sérülés után max csere lesz. Esetleg Qb mentor/edző, mivelMahomesnek is jót tett az egy év pad mögötte. Állítólag sokat segített neki.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  domi
2019-10-09 08:29

Igen Smith hiányzik, de a defense is jobb volt azért tavaly

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

40
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x