Connect with us

Hír

Jöhet a London Chargers?

A Chargersnek nem igazán jött be egyelőre a Los Angelesbe költözés, és Vincent Bonsignore (TheAthletic.com) információi szerint a franchise jelölt lehet egy londoni költözésre, amivel az első állandó tengerentúli csapat lehetne.

A Chargers elhivatott az LA-be és jövőre az új, 4,5 milliárd dolláros otthonba költözés kapcsán, azonban a szurkolói bázis nincs meg, és ha az NFL megkeresné a csapatot a relokáció ötletével, mindenképp megfontolnák a dolgot, legalábbis Bonsignore információi szerint. Az NFL-nél aggódnak a Chargers Los Angeles-i jövője kapcsán, hiszen a Rams jóval nagyobb bázist tudott kiépíteni magának, míg a Chargers kis stadionja tele van vendég szurkolókkal.

A döntés megkönnyítseképp az NFL akár kifizethetné a 650 millió dolláros relocation fee-t, amivel még tartozik a franchise az LA-be költözésért, illetve át is kerülhetne az AFC Southba vagy az AFC Eastbe – ebben az esetben a Texans átkerülne az AFC Westbe, a Miami pedig az AFC Southba.

Persze sokak szerint a Jaguars Londonba költözése még mindig valószínűbb opció – például eleinte egy 4 meccs Londonban, 4 meccs Jacksonville-ban felállással -, és állítólag Shad Khannak, a Jaguars tulajának előjoga van a költözésre, így tehát előbb neki nemet kellene mondania, és csak utána mehetne a Chargers. A PFT mindeközben arról spekulál, hogy ez a kiszivárogtatott információ arra lehet jó, hogy megkösse Khan kezét és felgyorsítja a Jaguars Londonba költözésének folyamatát.

Ráadásul a Chargers bárhová költözésébe a Ramsnek is bele kell egyeznie, ugyanis 20 éves bérleti szerződést írtak alá a csapatok az új stadion kapcsán, a költségeket figyelembe véve pedig ez sem tűnik egy túl valószínű opciónak.

UPDATE:

Dean Spanos, a Chargers tulajdonosa így kommentálta a franchise Londonba való költözéséről felröppent pletykákat:
 
Nem megyünk Londonba. Nem megyünk sehová. Kib***ott sokáig tervezünk LA-ben maradni. Ez a egész egy kib***ott bullshit.

62 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
62 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Tamer Link
Tamer Link
2019-11-05 10:27

A szöszért kellett erőltetni, hogy LA-nek két csapata legyen egyszerre?

acsdav2
acsdav2
Reply to  Tamer Link
2019-11-05 12:02

A Chargers erőltette. Nem tetszett nekik, hogy San Diego nem akar új stadiont, ezért mindenképp dobbantani akartak onnan. Oaklandben ugyanolyan rossz stadion lenne, így maradt LA.

Tamer Link
Tamer Link
Reply to  acsdav2
2019-11-05 12:23

Hááát? Stadionjuk lesz még ha csak egy majdnem fél is, DE szurkolók?

acsdav2
acsdav2
Reply to  Tamer Link
2019-11-05 12:34

Ez van, ha nem végeznek alapos felmérést a lehetőségekről :)

Tamer Link
Tamer Link
Reply to  acsdav2
2019-11-05 12:46

Ezen viszont csodálkoztam én is, mert azért ilyen hatalmas változtatásnál illene erre is figyelni. Állítólag ilyen veszély fenyegetheti az ex Oaklandot is.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Tamer Link
2019-11-05 20:34

A Raiders szerintem megfogta a tutit. Vegas a turizmusból él. Szerintem bevonzzák a turistákat könnyedén.

Tamer Link
Tamer Link
Reply to  acsdav2
2019-11-05 20:48

Ezt vitatják éppen mert a turisták a szerencsejáték miatt mennek oda. A kis naivok!

acsdav2
acsdav2
Reply to  Tamer Link
2019-11-06 13:16

Mondanám, hogy biztos kiszámolták ezt és tudják mit csinálnak, de látva mi történik a Chargerssel nem kizárható, hogy Vegasban se gondolták át. :)

Tamer Link
Tamer Link
Reply to  acsdav2
2019-11-06 14:01

Úgy emlékszem, hogy itt is azonos sablon szerint ment a döntés meghozatala. Kell egy új stadion. A város nem akar adni annyit, amennyit a tulajdonos szeretne és belengeti az elköltözést mint végső érvet és a végén ottmarad az ígéretével.

nimfas corporation
nimfas corporation
Reply to  Tamer Link
2019-11-05 17:02

Amikor még azt hitték, hogy LA-ben kolbászból van a kerítés, akkor a St. Louis Rams még balfasz csapat volt, ők meg jók, így remélték, hogy nekik lesz több új szurkolójuk helyben.

Tamer Link
Tamer Link
Reply to  nimfas corporation
2019-11-05 19:42

A város nagysága megtévesztette Őket.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  acsdav2
2019-11-05 13:30

Mert San Diegoban voltak?

acsdav2
acsdav2
Reply to  Kopi3.14
2019-11-05 20:23

Tudtommal a Chargers igen :)

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  acsdav2
2019-11-06 00:04

Drukkereik? Egyébként bocs, egy kommenttel arrébb akartam.

Wide open
Wide open
2019-11-05 10:58

Én lennék a legboldogabb ha a Chargers Londonba költözne, de jelenleg nem gondolom hogy ez valós alternatíva lenne.
Az időeltolódás miatt amúgy is sok problémával járna egy ilyen franchise üzemeltetése.
Új ötlet: legyen USA Chargers a csapat neve és ne legyen hazai pálya egyáltalán (kb most sincs), hanem mindig idegenben játszunk.

conspiracy theory
conspiracy theory
2019-11-05 10:58

A londoni meccs jó nagy szívás lehet a nyugati parti csapatoknak.
Ahogy nézem, még a London – NY repülés is nettó 8 óra (tehát minimum 12 bruttó)

Pizsama
Pizsama
Reply to  conspiracy theory
2019-11-05 11:29
Tizenkettes
Tizenkettes
2019-11-05 11:08

Örülnék, ha a Chargers jönne az AFC Eastbe. Nevetséges, hogy egy csapat annyira domináljon egy csoportot, mint teszi azt a Pats lassan két évtizede. A Patriots a liga messze legunalmasabb, legjellegtelenebb csoportjává változtatta az AFC Keletet, nagyon jó lenne egy kicsit megkavarni az állóvizet. Most éppen ne szóljunk egy szót se, mert a Bills nagyon jól áll, de szinte minden évben van legalább 1 olyan AFC East-csapat, amely a liga 5 legrosszabb csapatában van.

A kisebb piac-nagyobb piac dilemmája becsapós. Nyilván a tulajok a nagyobb piacban érdekeltek, de akkor is örülni fognak a Chargersnél, ha pangás lesz a meccseiken, mert a város inkább a Rams rajongoja? Bizonyos esetben lehet, hogy elég lenne egy kisebb város is, ahol megőrülnének egy csapatért. Kaliforniában 4 csapat is van, Floridában 3, valamint további 4 államban 2-2 csapat. 17 államban van 1-1 csapat, ami azt jelenti, hogy 28 államnak nincs NFL-csapata, persze nyilván egy “törpeállam” nem annyira vonzó a tulajoknak. De érdekes, hogy a majdnem 8 milliós Virginiának nincs csapata, a több mint 4 és fél milliós Alabamának, továbbá Kentuckynak vagy Oregonnak sincs. Mondjuk az oregoni Portlandben (4 milliós állam kb. 600 ezer portlandi) el tudnék képzelni egy franchise-t.

Józsi14
Józsi14
Reply to  Tizenkettes
2019-11-05 11:29

A Patriots a liga messze legunalmasabb, legjellegtelenebb csoportjává változtatta az AFC Keletet. Ezzel full egyetértek, de csak mert nem kedvelem őket, és tényleg unalmas. Ugyanakkor mesteri húzás volt a patriots részéről, hogy Adam Gase-t leigazolták miamiból new yorkba.

Pizsama
Pizsama
Reply to  Tizenkettes
2019-11-05 11:29

Nem csak az AFC East unalmas, az egész AFC-ben nincs még egy olyan tartósan erős csapat mint a Pats, miközben az NFC-ben sokkal kiélezettebb harc folyik a PO helyekért.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Pizsama
2019-11-05 13:30

Ez az! Oszlassuk föl az AFC-t!!!

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  Tizenkettes
2019-11-05 12:12

Egyetértek abban hogy a csaoport unalmas, de ez nem csak a Pats miatt van. Senki sem mondta a másik három csapatnak, hogy legyenek balf*szok. Hihetetlen, hogy micsoda dilettáns banda vezeti mindhárom franchise-t.

A felsorolt államokban virágzik az egyetemi foci, szóval annyira nem hiszem, hogy hiányzik a nekik az NFL csapat, mint gondolnád.

Chargers-szel tényleg kezdeni kéne valamit mert az már a ligának kínos, hogy a Chargers hazai meccsén több Steelers drukker van. Abban azért biztosak lehetünk , hogy a Liga látja micsoda éhség van európában egy franchisera és a pénz nagy úr. Az FA-t illetően nem olyan egyértelmű a helyzet. Az NFL játékosoknál (is) a pénz beszél. Lehet lenne egy felreára dolgoknak, de a játékésosok nagy része sokszor máshol él mint ahol játszik, és olyankor nem nagyon van lehetősége utazgatásra.

acsdav2
acsdav2
Reply to  atis123Juve
2019-11-05 12:23

Az a baj, hogy nem a Chargers az egyedüli csapat amelyik nézőhiánnyal küzd. Jacksonville,Cincinnati,Washington, Miami mind közel félházzal üzemel. Nem igazán értem, hogy miért nem kínos az NFL-nek és miért nem ösztönzi a csapatokat, arra, hogy megtöltsék a stadionokat.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  acsdav2
2019-11-05 13:30

Azért érdekes kérdés, hogy a tankoló csapatok meccseire mivel lehetne nézőt csábítani. Én a szurkolóik helyében visszakérném a bérlet árát és az életben nem mennék oda többet.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Megawatt Szvetozár
2019-11-05 20:35

Nem is a tankolással van a baj, mert az csak egy év hanem magával a vezetéssel egy-két csapatnál. Számomra az botrányos, hogy Washingtonban még mindig csinálhatják a baromságokat a Front Officeban. Cincinnatiben pedig már nem is titok, hogy a tulaj nem ad arra pénzt, hogy megfelelően nagy edzői gárda legyen.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  acsdav2
2019-11-06 14:05

Nyilván a rossz tulajdonosi döntések, a hülye vezetés, a stratégia hiánya is rendesen közrejátszik, de ezt azért nem tartom tervezett átverésnek. Viszont azt, hogy tudják, hogy tankolni fognak, de az ezzel kapcsolatos kiszivárgó információkat folyamatosan, határozottan tagadják (nem tankolunk, nem adunk el senkit, stb.), aminek hatására sokan nyugodt (vagy éppen kicsit nyugtalan) szívvel bérletet vesznek és jut nekik 7-8 szégyenteli, nézhetetlen meccs, na az nálam súrolja a bűncselekmény határát.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  atis123Juve
2019-11-05 12:46

Konkrétan kelet-európát letudnák tarolni,mert a nyugati fociklubbok miatt itt színvonaltalan a soccer,nem is nézik.
Szlovákia,románia,szlovénia,cseh és lengyelország,stb…..

Fetyke
Fetyke
Reply to  Bélabá a csótány
2019-11-05 13:30

Csak halkan jegyzem meg, hogy a kaliforniai egy főre jutó GDP nagyjából az ötszöröse a magyarországinak, ami nagyjából jellemzi a vásárlóerőben lévő különbségeket is.
Azaz egy fél ház Los Angelesben (majd az új stadionban) nagyjából 150-200 ezer szurkolót jelentene Budapesten. :) A többit rád bízom! :D

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fetyke
2019-11-05 13:30

Magyarországon nem kell szurkoló, hogy jól menjen a csapatnak. Kapnának TAO pénzt + a MVM és a Szerencsejáték Zrt. kötelező jelleggel támogatná őket. ;)

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Fetyke
2019-11-05 14:04

Baszhatod az egy főre jutó GDP-t, ha azt nem nálad akarják elkölteni.
Bonyolultabb dolog ez, mint egy szimpla szorzás.
Pl olyan dolgok is beleszólnak az egyenletbe,mint a melegek sporthoz való viszonyulása,esetleg a konkurens események sűrűsége

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Bélabá a csótány
2019-11-06 00:04

Csorólandnek kéne pont egy NFL csapat? Ezt komolyan gondolod?

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Kopi3.14
2019-11-06 04:37

Ki beszélt itt bármilyen csoróland-ről,meg NFL csapat-ról?

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Bélabá a csótány
2019-11-06 04:38

Te. Kelet-Európával, meg hoy le tundák tarolni egy ottani csapattal.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Kopi3.14
2019-11-06 15:00

Nem írtam semmilyen csapatról.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Bélabá a csótány
2019-11-06 18:07

Mivel az egész téma egy Európába érkező NFL csapat, akkor mégis mi a rákról írtál, hogy le tudná tarolni a liga, mert a gurulós erre nem népszerű? Cheerleaderekröl?

Stathead
Stathead
Reply to  atis123Juve
2019-11-06 00:05

Ezt itt hagyom, jó?

Minden csoport legjobb csapata, totál győzelmeik száma, és csoporton belüli és kívüli győzelmeik száma 2002 óta:
AFC East: NE Patriots, 209. 80, 129
AFC North: PIT Steelers, 175, 71, 104
AFC South: IND Colts, 174, 73, 101
NFC North: GB Packers, 163, 66, 97
NFC East: PHI Eagles, 159, 61, 98,
AFC West: DEN Broncos, 156, 59, 97
NFC West, SEA Seahawks, 156, 61, 95
NFC South: NO Saints, 153, 56, 97

A Patriots csoporton kívül 25-tel több győzelmet szerzett, mint a 2. Steelers, és 34-gyel többet, mint a legrosszabb Saints. A saját csoportjukban ez a szám 9 és 24. A Pats csoporton kívül 75,8, míg a Saints csoporton kívül 57%-kal nyer. Csoportban 78,4% és 54,9%. 102 csoportmeccs és 170 azon kívül. Szóval az elvben legerősebb csoport, ahol a legjobb csapat a legkevesebbszer tudott nyerni csoporton belül 17 év alatt 2,1%-os eltérést jelentett csupán, ennyivel rosszabb a Saints győzelmi aránya saját csoportjában, mint az egész liga ellen totál. A Pats meg az állítólag leggyengébb csoportban 2,6%-kal tud csak jobbat. Konkrétan 102-ből 2 meccsről beszélünk, ennyi ugyanis a százalékos eltérés.
A Steelers pl. 5%-kal jobb mutatókat hoz saját csoportjában, mint összességében, és 8%-kal jobbak, mint csak csoporton kívül. A GB is 5%-kal jobb a saját csoportjában, mint totálban, és 7%-kal jobbak, mint csak csoporton kívül kívül. Magyarán a Pats kevesebbet profitál a saját csoportjából, sokkal kisebb mértékben jobb a győzelmi mutatójuk csoporton belül, mint másoknak.

És akkor minden csoport legrosszabb csapata totál győzelmeik száma, és csoporton belüli és kívüli győzelmeik száma 2002 óta:
AFC East: BUF Bills 116, 39, 77
NFC East: WAS Redskins, 113, 36, 77
NCF South: TB Buccaneers, 112, 41, 71
NFC West: LA Rams, 111, 44, 67
AFC South: JAX Jaguars, 108, 39, 69
NFC North: DET Lions, 100, 36, 64
AFC West: OAK Raiders, 93, 34, 59
AFC North: CLE Browns, 83, 23, 60

Érdekes, a liga leggyengébb csoportjában, az AFC East-ben szereplő Buffalo szerezte a legtöbb W-t a csoportok leggyengébb csapatai közül 2002 óta. Tette ezt úgy, hogy közel sem övék a legtöbb csoporton belüli győzelem, 8 csoportból holtversenyben harmadik helyen állnak ebben, középmezőny. Szóval nem a többi, állítólag nagyon gyenge csapatot, a Dolphins-t és Jets-et verték rommá mindig, épp ellenkezőleg, a csoportjukon kívül is övék a legtöbb győzelem e 17 szezon alatt, ergo a liga sokkal erősebb többi része ellen ők a legjobbak a leggyengébb 8 csapatból.
Elgondolkodtató, nemdebár!?

acsdav2
acsdav2
Reply to  Tizenkettes
2019-11-05 12:35

Azért hosszútávon a Chargers se tűnik sokkal jobb csapatnak, pedig nekik van franchise QB-juk.

Ball or nothing
Ball or nothing
Reply to  acsdav2
2019-11-05 16:44

De

snookerista
snookerista
Reply to  Tizenkettes
2019-11-05 13:09

Londonban se a Chargers szurkolók fognak meccsre járni, hanem azok Europai fanok akik elérhető közelségbe akarnak NFL meccset láttni. Ugyanaz lesz mint LA-ba. AKkor tennék a legjobban ha visszavinnék a Franchiset San Diegoba ahol még vannak is szurkolóik.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  snookerista
2019-11-05 13:30

Ott is mindig idegenben voltak.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Tizenkettes
2019-11-05 13:30

Mi is a Chargers beceneve?

ahanem
ahanem
Reply to  Tizenkettes
2019-11-05 16:01

Hiszen épp most nyert a Miami, neked már semmi se jó? :DD

Most így végigolvasva a kommentedet azért azt is vedd bele, hogy ezeken a helyeken CFB > NFL, nem biztos, hogy mindenhol életképes lenne egy NFL franchise. Superbowl ide meg oda, LA-ban a Rams nem a legnépszerűbb csapat.

R. Baggio
Reply to  Tizenkettes
2019-11-05 17:43

Alabamának van csapata, kettő is, Alabama Crimson Tide-nak és Auburn Tigers-nek hívják őket, melyek sokkal népszerűbbek, mint egy nfl franchise valaha is lenne. Portland meg hippifölde, ott senkit nem hoz igazán lázba a futball

Tizenkettes
Tizenkettes
Reply to  R. Baggio
2019-11-05 18:41

Ha már két nem akármilyen egyetemi csapat van Alabamában, miért törvényszerű, hogy egy profi csapat nem lenne legalább olyan népszerű ott?

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Tizenkettes
2019-11-06 00:04

Az egyetemi foci az nem sport, nem szórakozás, az vallási fanatizmus.

ahanem
ahanem
Reply to  R. Baggio
2019-11-06 21:57

UAB nem is létezik? :(

R. Baggio
Reply to  ahanem
2019-11-07 05:12

a Troy-t se írtam meg a South Alabamát, vagy még alacsonyabb szintről a North Alabamát :)

danc
danc
2019-11-05 11:50

Nem hiszem, hogy egy Londonba költözés után csalogató lenne FA játékosoknak a Chargers.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  danc
2019-11-05 12:35

Miért?
Hiszen még FA kupát is tartanak évente….

KGVinny
KGVinny
2019-11-05 12:23

Go St.Louis-ba!

kitalaltnev
kitalaltnev
2019-11-05 12:24

Bejó lenne Riverséket tudni a csoportban a Miami helyett. Áldásom rá! :))

Fetyke
Fetyke
Reply to  kitalaltnev
2019-11-05 13:30

Hát mondjuk pont Riversről nem hiszem, hogy kocsikázna otthonról minden nap Londonba edzésre. :DDD

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2019-11-05 12:35

Felcsút Patriots
Kisvárda Jaguars
Gyirmót Giants

Soroljam még az értelmesebb ötleteket?
NFL csapat a szákör hazájában mi?

https://www.youtube.com/watch?v=ggyGY9EQCf8

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Bélabá a csótány
2019-11-05 13:41
bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2019-11-05 15:46

Háááát, azért még lennének 5leteim… ;)

Zotya
Zotya
Reply to  Megawatt Szvetozár
2019-11-06 14:06

Hú, itt vannak nagyon zseniális nevek: Győri Eto’os, Tokodi Owngoals, Pápa Popes, Boba Fetts :D

Zotya
Zotya
Reply to  Megawatt Szvetozár
2019-11-06 14:06

Hú, itt vannak nagyon zseniális nevek: Győri Eto’os, Tokodi Owngoals, Pápa Popes, Boba Fetts :D

nimfas corporation
nimfas corporation
Reply to  Bélabá a csótány
2019-11-05 17:01

Geccc!

Vallisolitano
Vallisolitano
2019-11-05 12:45

Toronto miért nem merül fel ilyenkor sohasem? Nem lenne ott piac?
Minden más major ligában van kanadai csapat. Meg ha jól tudom a Bills egy időben játszott meccseket Torontóban.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Vallisolitano
2019-11-05 12:46

CFL…

Vallisolitano
Vallisolitano
Reply to  Bélabá a csótány
2019-11-05 14:29

Nem hiszem, hogy NFL-be nem kellő játékosok bohockodasa le tudná nyomni az NFL-f. Főleg, hogy már Manziel sincs ott 😔😀

ducksfan
ducksfan
2019-11-05 13:51

Mennyivel egyszerűbb lenne egy LA Raiders és egy Vegas Chargers.
Előbbinek még vannak ott szurkolói, utóbbi meg egy csomó turistát vonzana Vegasba. Win-Win.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

62
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x