Connect with us

Összefoglaló

A Chiefs és a 49ers jutott be a Super Bowlba!

Nem maradtak óriási izgalmak a konferenciadöntők végére, a Kansas City Chiefs és a San Francisco 49ers is magabiztosan nyert és jutott be a két hét múlva rendezendő Super Bowlba!

Tennessee Titans @ Kansas City Chiefs 24-35

Eddig tartott a Titans csodája, a Chiefs 1970 után játszhat újra az idény utolsó meccsén. A Kansas City védelme volt képes hosszú idő után újra kordában tartani Derrick Henryt, ami elég volt ahhoz, hogy ne haladjon előre a Titans. Mahomes pedig most időben az offense vezéralakjává vált, ezzel megalapozva a sikert.

Az első  három drive után ugyanazt láthattuk, mint egy hete a Chiefs-Texans összecsapáson. A vendég csapat halad előre és szerzi a pontokat, a hazai elkapók pedig fontos szituációkban ejtik el a labdákat. Most azonban nem adott 24 pontos és másfél negyedes előnyt az ellenfelének a Chiefs, “csak” 10 pont hátrány és egy fél negyed kellett az ébredéshez.

A mérkőzés elején a Titans jól kihasználta, hogy a Chiefs védelme komoly figyelmet szánt Derrick Henry megállítására, így elsősorban Tannehill passzaival tudtak előre haladni. Az első három drive során mindig pontot szerzett a Tennessee, és úgy tűnt megint csak megállíthatatlan lesz a Titánok támadósora és még a Kansas City védőinek buta szabálytalanságai is segítették őket. De azt már kevesen gondolták, hogy a második negyed közepére feltett 17 pont egészen a záró játékrész közepéig nem gyarapszik.

A Chiefs védelme végül megtette azt, amit a Patriots-Ravens duónak nem sikerült, megfogta Derrick Henryt. A Titans futószörnyét mindössze 69 yardon tartották, ami 100 yarddal kevesebb, mint amit az előző hetekben szerzett. Ezzel rákényszerítették arra Tannehillt, hogy passzjátékával nyerje meg a mérkőzést. Ez nem jött össze, hiába passzolt most az előző két körhöz képest jóval több yardot, szám szerint 209-et, futójáték nélkül nem volt elég a sikerhez. A Chiefs védelme az első három támadás kivételével jelesre vizsgázott, és megmutatta, hogyan kell védekezni a Titans ellen.

A hazaiak múlt heti teljesítményéhez képest változás volt, hogy a Mahomes vezette offense csak egy támadást aludt végig. Ezek után a fiatal irányító beindult és csodálatos játékot láthattunk tőle. Passzolás mellett futásban is kiemelkedett, 53 futott yardja a legtöbb volt csapatában. Elkapóit pedig rendre megtalálta. Sammy Watkins 114 yarddal és egy TD-vel, Tyreek Hill pedig 67 egységgel és két touchdownnal zárt. A félidőre már megfordította az eredményt a Chiefs és ezek után nem is engedte kezéből az előnyt, ami pont elég volt, hogy megváltsa jegyét Miamiba.

A Titans védelme felkészülését dicséri, hogy Mahomes extra játéka kellett a győzelmükhöz. Jól helyeztek nyomást az irányítóra, de már láthattuk tőle, hogy ő erre jól reagál és kimozgás után futás közben is pontosan tud passzolni. Két sack mellett többször sietették Mahomest, de ez most kevés volt az egységtől a sikerhez. Idei playoff teljesítményére azért büszke lehet a Titans, hiszen nem sokan gondolták, hogy egészen az AFC döntőig menetelnek.

(kronikk)

Green Bay Packers @ San Francisco 49ers 20-37

Amitől a Packers szurkolók tarthattak, az teljes mértékben beigazolódott ezen a mérkőzésen, és a 49ers szétfutotta a Sajtfejeket, hihetetlen első félidei dominanciát mutatva. Raheem Mostert egészen parádés napot tartott, a nagyszünetben már 160 yardnál és 3 TD-nél járt a földön (14 futókísérletből), ami bőven több volt, mint amennyit a Packers meg tudott tenni az első két negyedben. Rodgerséknek mindössze 93 yard jött össze a 9ers kiváló védelme ellen 25 játékból, a leghosszabb drive-juk 50 yardos volt és fumble-lel végződött – a második leghosszabb 25 yardot haladt -, ráadásul A-Rod (31/39, 326 yard, 2 TD, 2 INT) interceptiont is dobott saját térfelén.

A félidőben 27-0 volt már a hazaiaknak, így sokan el is mehettek aludni, ugyanis teljesen lefutottnak tűnt a találkozó, tényleg dominált a 49ers, épp ahogy az alapszakaszban is. A futójáték egészen hihetetlenül működött, a Packers semmit sem tudott ezzel kezdeni, és támadóoldalon is impotensnek tűnt a Green Bay-i alakulat.

Aztán a második félidőben felébredtek Rodgersék és három támadásból három TD-t sikerült elérniük, Davante Adams végül 139 elkapott yarddal zárt, csak hát közben a 49ers is tudott haladni, órát égetni és még 10 pontot feltett a táblára, így legfeljebb egy nagyon rövid ideig lehetett csak valamilyen szinten reális esélye a fordításra a Packersnek, összességében kontroll alatt tartotta már a mérkőzés második felét a 49ers.

Tette mindezt úgy, hogy egyáltalán nem kellett a passzjátékhoz folyamodnia. Jimmy Garoppolo mindössze 8, azaz nyolc dobást kísérelt meg a találkozó folyamán (6 sikeres, 77 yard), volt egy valós időben mért másfél órás időszak, amikor egyetlen egyszer sem passzolt az irányító, ami egészen hihetetlen adat, még ha benne is volt a félidő. Úgy volt 34-7 az állás, hogy mindössze hatszor passzolt Jimmy G, és a harmadik negyedben egyetlen egy dobást sem kísérelt meg – nem is volt szükség rá, abban az egy drive-ban hétből hét futással is sikerült TD-t elérni.

Mostert végül 220 yarddal és 4 TD-vel zárta a meccset, élmény volt nézni a sebességét az óriási lyukakban az ementáli sajt közepén. A 220 yardja egyébként a valaha volt második legtöbb egy játékostól a rájátszásban, és ugyanez igaz a 4 TD-jére is. Deebo Samuelt lehet még kiemelni, aki 43+46 yardot ért el földön, illetve levegőben.

A meccset végül Richard Sherman interceptionje zárta le, a 49ers pedig bejutott a Super Bowlba. Tette ezt mindössze a harmadik csapatként – és ebben az évezredben elsőként – úgy, hogy az előző évben legfeljebb 4 győzelmet számlált.

(katonadani)

119 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
119 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Vicgeordie
Vicgeordie
2020-01-20 08:07

Eddig óriási csalódás az egész playoff. Már tavaly is húztuk a szánkat, de akkor legalább a konferencia döntők jó meccseket hoztak. Idén volt kb 1 nézhető meccs (Saints-Vikings), a többi vagy minősíthetetlenül színvonaltalan (Texans-Bills, Patriots-Titans, Eagles-Seahawks) vagy dögunalmas (mint a tegnapiak) volt…

Gergely Angyal
Gergely Angyal
Reply to  Vicgeordie
2020-01-20 11:47

Nekem max ez a két főcsoportdöntő a csalódás, hogy ilyen sima volt. Szerintem a többi meccsre (az Eagles-Seahawkson kívül) nem lehet nagy panasz. Ezek a konferencia döntők most fájóan egyoldalúak voltak.

Tomi
Tomi
2020-01-20 08:37

Ezt a 6/8 77 yard-ot nem bírom feldolgozni.

bjeela
bjeela
Reply to  Tomi
2020-01-20 08:48

Az tényleg a szánalom kategória egy QB-tól.

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  bjeela
2020-01-20 10:06

Nem értek egyet. Nem kellett tőle több. Érdekes, Tanehillről nem láttam ilyen írásokat az elmúlt két meccs után. Tény, hogy a srác nem egy Mahomes, de ennél bőven többet tud.

bjeela
bjeela
Reply to  Csabesz20
2020-01-20 10:06

Igazad van, de ettől még irtó ciki, hogy egy QB a passzkorszak csúcsán nem éri el a 100 yardot sem.

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  bjeela
2020-01-20 10:12

Ha nem is hívnak rá passzjátékot, akkor nem tud passzolni szerencsétlen. Amúgy ez a mintapéldája, hogy mi különbözteti meg a jó és a zseniális edzői brigádot, mikor az abszolút passzdomináns ligában kicsapod a lompost az asztalra és egy főcsoport döntőben előjössz egy brutál futásdominált gameplannel.

bjeela
bjeela
Reply to  Csabesz20
2020-01-20 10:24

Félreértesz, én ezt a vagányságot akceptálom, de amikor rommá verted az ellenfeledet és a QB-d még mindig nem passzol és még a koszos 100 yardot se hozza, akkor az ciki.

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  bjeela
2020-01-20 11:07

Pont ha már rommá verted minek passzolj? Akkor még inkább futsz, hogy pörögjön az óra. Illetve újra elmondom, ha nem hív az OC vagy HC passz játékot, akkor az irányító nem fog passzolni.

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  bjeela
2020-01-20 12:24

Jól van na, nem kell mindjárt alázni. Ha Trubit nem engedjük át nektek bagóért, akkor tegnap szálltak volna a 30-40 yardos lézerpasszok.

bjeela
bjeela
Reply to  Viktor Gál
2020-01-20 12:56

Irigykeccc, mi? Akkorsemaggyuk!

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  bjeela
2020-01-20 18:13

Pedig reméltem, hogy lesztek ismét olyan lágyszivűek és Raheem Mostert után őt is átengeditek.

bjeela
bjeela
Reply to  Viktor Gál
2020-01-20 18:32

Pedig nálunk tradícionálisan kiváló az értékfelismerési képesség, ezért nem is törtéhetett másként, mint a közismerten jó szívünk adakozásra sarkallt minket.

Bár ahogy elnézem nem csak mi voltunk vele kapcsolatban ilyen engedékenyek…

Attila Horváth
Attila Horváth
Reply to  bjeela
2020-01-20 15:18

Nem hülye gyerek Shanahan, minek mutogatni mindenfélét a KC edzői stábjának, ha nem muszáj?

bjeela
bjeela
Reply to  Attila Horváth
2020-01-20 15:45

Csak gyakorolja a jelbeszédet, mert OKJ-s tanfolyamra jár és ha nem vizsgázik jelesre, akkor vissza kell fizetnie a tandíjat.

Bujdy Bujdy
Bujdy Bujdy
Reply to  bjeela
2020-01-21 09:15

Nem. Amikor rommá vered az ellenfelet úgy, hogy még passzolni sem kellett hozzá érdembe, az a ciki. Az ellenfélnek…

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Tomi
2020-01-20 09:01

comment image

bjeela
bjeela
2020-01-20 09:01

Ez a 49ers tényleg meg sem feszült és lemosta a pályáról a Packs-et. Az erőviszonyokat nézve röhögve kell megnyerniük a gyűrűt. Nem is értem, mire fel a Chiefs a favorit a fogadóirodáknál. Nagyon szeretném, hogy Mahomes gyűrűt szerezzen, mert a srác embertelen jó, de most sem fog. Ez a 49ers védelem mindenkit felzabál reggelire.

snookerista
snookerista
Reply to  bjeela
2020-01-20 09:01

De náluk van a jobb irányitó és klasszisokkal jobb mint Jimmy G és ez lehet döntő

bjeela
bjeela
Reply to  snookerista
2020-01-20 09:07

Ez igaz, és én is rühellném, hogy JG pöffeszkedjen a trónon 77 yardos teljesítménnyel SB MVP-ként, de nagyon úgy fest, hogy ez lesz.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2020-01-20 09:41

Ha a Niners nyer, szerintem JG a top10-ben sem lesz benne az MVP jelöltek között. Védők, futók, kicker, szertáros, aztán jön az ő neve.

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-20 09:47

Kihagytad a vizesfiút.

tmbb
tmbb
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-20 17:29

biztos nagyon meg fog sértődni a Jimmy!

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  tmbb
2020-01-20 17:34

Á, szerintem nem, nem valószínű, hogy olvasná a kommentjeimet ;)

vabu
vabu
Reply to  bjeela
2020-01-20 09:47

Szerintem nem kell ezt túllihegni. JG nem topirányító, messze nem Mahomes, de szerintem a playbook tegnap nem is rá volt felépítve(lásd Tannehill a Baltimore ellen). Valószínűleg ezt kérték tegnap tőle.

bjeela
bjeela
Reply to  vabu
2020-01-20 10:12

Persze, én is tudom, de azért a passzkorszak dübörgésének korában, amikor a QB-t úgy védik a bírók, mint a hímes tojást nem éri el egy QB a 100 yardot egy PO meccsen a láthatóan sokkal jobb csapat irányítójaként…

d zoli
d zoli
Reply to  bjeela
2020-01-20 11:08

Ha a GB előhúzta volna a nyulat a cilindelből akkol kellett volna a sok yald. De így? Nekem egyenesen tetszett, hogy a csapatsportban a csapatra volt építve a playbook.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-01-20 09:01

Ezzel nem értek egyet. Mahomes van olyan mobilis irányító, hogy képes legyen meghosszabbítani a játékokat, és amint láttuk a hosszú passzokkal azért akadhat gondja a 49ers secondarynak. Márpedig a Cshiefs elkapósora szélvész gyors, szinte lehetetlen tartani őket. Egyedül bennük látom azt jelenleg, hogy támadó oldalon képesek megtörni ezt a 49ers védelmet. Sherman nem tud egyszerre mindenkit fogni….

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-20 09:07

“Mahomes van olyan mobilis irányító, hogy…” Valami LJ gyerekről is eszonták, azt egy Titans beledöngölte őt a műfűbe. És ez a 49-ers D jobb, mint a Titans D.

Ami a secondary-t illeti az lehet, hogy kicsit sorosabbá teheti ezt a meccset a bénázásuk, de itt nem csak zseniális D van, hanem egy kiváló támadószekció is, amelyik majmot csinál mindenkiből.

vabu
vabu
Reply to  Fetyke
2020-01-20 09:19

Az a kérdés lesz-e esélye Mahomesnak kimenekülni a zsebből és meghosszabbítani a játékot, mert ha igen, nyer a Kansas. Ha Bosáék odaérnek és egész meccsen zaklatják, megütik akkor nem. A két irányító között ég és föld a különbség a Kansas javára. Nagy kérdés még tudja e fogni a Kansas a 49ers futójátékát. Nagy párharc, igazi taktikai csata lesz a két edző között, az egyik oldalon egy öreg, vén róka nagy tapasztalattal, a másik oldalon meg egy fiatal, feltörekvő tehetség háta mögött 3 SB-t nyert édesapjával.

vabu
vabu
Reply to  vabu
2020-01-20 09:25

Daniéktól kérdezem hogy volt már olyan hogy apa és fia ugyanazon csapattal – természetesen nem egyidőben – nyerjen Super Bowlt edzőként? Azért írom hogy edzőként és nem vezetőedzőként mert ha jól tudom az öreg Shanahan az első SB alkalmával OC volt az aranyásóknál.

Kopi3.14
Kopi3.14
2020-01-20 09:01

Ami furcsa volt, amikor kiesett Coleman és egyemberes lett a futás, akkor sem sikerült megfogni. De még bend but not break módon sem.

snookerista
snookerista
2020-01-20 09:01

Tannehill megy a probowlra Mahomes helyett :D sztem ha azt mondják neki szezon előtt hogy afc döntőt játszik és mehet Orlandoba lehet röhögött volna :D

Fetyke
Fetyke
2020-01-20 09:01

A Titans jól kezdett megint, egy félidőn át tartotta magát Kansasban, ami dicséretes. Ha előbb kezdtek volna a passzjátékhoz nyúlni, akkor még akár szorosabb is lehetett volna a mérkőzés. De! Ez a Kansas támadósor félelmetes. Gyakorlatilag ha nem ejtik el a labdát az elkapók, akkor ahány drive, annyi TD, messze a liga legjobbjai ezen csapategység terén. Megérdemelten jutottak be az SB-ba.
A 49ers ahogyan az várható volt lesimázta a mérkőzést hazai pályán. A mérkőzés alakulásának tükrében azért már kicsit máshogy látom a múlt heti Vikings vereséget is. Ez a 49ers védelem félelmetes, messze a liga legjobbjai ezen csapategység terén. Megérdemelten jutottak be az SB-ba.

Szilárd Süveges
Szilárd Süveges
Reply to  Fetyke
2020-01-20 10:06

Már csak az a kérdés hogy ezt az SBt ki hozza: D# vs O#

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Szilárd Süveges
2020-01-20 14:56

ST!

Szilárd Süveges
Szilárd Süveges
Reply to  Kopi3.14
2020-01-20 15:45

No way! bold: nem lesz punt. A Kickoff-ok meg touchback-ek lesznek. :D

ahanem
ahanem
Reply to  Szilárd Süveges
2020-01-20 22:00

blokkolt FG/XP? az lenne az igazán kitolás.

ahanem
ahanem
Reply to  Szilárd Süveges
2020-01-20 22:00

a kéréds inkább az, hogy Shanahan vagy Reid fog leolvadni, mert mindketten hajlamosak rá.

Tibor Fotó
Tibor Fotó
2020-01-20 09:07

Igen. Ritka unalmas rájátszás volt eddig. Remélem, a 49ers elkeni Mahomesék száját a SB-ban. Amúgy sem egy szimpi srác, van benne valami feminin is, de ahogy Ricsi szurkol, azzal szerintem mindenkit, aki nem Chiefs-fan, a csapat ellen fordít.

RvBalazs
RvBalazs
Reply to  Tibor Fotó
2020-01-20 09:07

én sem vagyok az elfogult közvetítés híve. És nem csak a Chiefs meccsen zavaró a pártatlan hozzáállás.

Fetyke
Fetyke
Reply to  RvBalazs
2020-01-20 10:24

Azért meghallgatnám szívesen, hogy egy Vikings SB-t hogyan közvetítenél le elfogulatlanul? :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-20 10:24

Én simán…

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-01-20 10:24

Miközben a marhasültedre gondoltál volna és a nyálcsorgásodat hallgathattuk volna a mikrofonban? :DDD

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-20 10:24

Nanana, tisztázzunk valamit: én a marhahús irányába vagyok elfogult, a csapat rohadtul nem érdekel! A nyácsorgásom pedig kimondottan hangulatos…

RvBalazs
RvBalazs
Reply to  Fetyke
2020-01-20 10:48

már a kickoff-ra alig tudnék beszélni a piától…
De nekem nem is ez a szakmám :D

snookerista
snookerista
Reply to  RvBalazs
2020-01-20 14:25

Amúgy ha anno Favreal nyert volna SB-t a Vikes( Saints elleni megvan onnan sima sztem) megbocsáltotatok volna neki hogy szivatot titeket két évtizedig a GB-vel ? :D

bjeela
bjeela
Reply to  RvBalazs
2020-01-20 10:24

Engem is zavar a pártatlanság, inkább echte drukkerek tolják le a meccseket és anyázzák az ellenfelet!

Brain Schottenheimer
Brain Schottenheimer
Reply to  RvBalazs
2020-01-20 10:24

nem azzal van probléma, hogy elfogult a közvetítés, hanem hogy totálisan inkompetens alakok közvetítenek pff_zoltánon és makán kívül.. nem mondom, hogy tony romo-nak kell lenni mindenkinek, de szerintem a minimum, hogy megtanuljuk azoknak a játékosoknak a nevét, akik az adott estén játszanak.

bjeela
bjeela
Reply to  Brain Schottenheimer
2020-01-20 10:31

Sok mindennel lehet vádolni a Ricsit, nem is ok nélkül, de ami a meccsre való felkészülését illeti az általában példamutató. Néha ő is téved, de nem az a tipikus, sőt. Ő azért a jobb szpíkerek közé tartozik, más kérdés, hogy megőrülök a sivításától és mindig keresem olyankor a böllért a tévé mögött…

Amúgy meg Romo nem lehet mérce, mert annyival jobb mindenkinél, hogy az USA-ban, ahol minden tévénéző szakedző/QB/GM/playbook készítő egyben, na még ott is kapkodja mindenki a fejét, hogy ezt hogy?

snookerista
snookerista
Reply to  Brain Schottenheimer
2020-01-20 14:12

Bencsics Márk se rossz és én tartom, hogy a 4th and long Eu szinten egyik legminőségibb NFL-es podcast. Ádám szintén nagyon ért hozzá és látszik rengeteget készül egy meccsre. Kovács Sanyira ez nem igaz és az állandó puffizásával megőrjit.
Gyula elmegy, bár néha azt érzem bármi van védi a birókat .

ahanem
ahanem
Reply to  snookerista
2020-01-20 21:47

Sankó ért hozzá, csak nem tudja ezt úgy átadni, mint mások.

Hozzáteszem, ha ismersz pár koncepciót és nem 2 éve kezdted el nézni a játékot, vagy az átlagnál kicsit érdeklődőbb vagy, akkor az itthoni, kicsit ismeretterjesztő kommentár már bőven nem lesz elég a számodra. Leginkább azért, mert ahelyett, hogy arról beszélnének, hogy a Cover 3 ellen miért jó egy olyan O play, amiben van 2 megjátszható Seam útvonal meg egy Hook vagy Comeback (vagy miért nem), ahelyett arról kell beszélni, hogy mikor áll meg az óra, mi az a jogosult elkapó, mi az a OPI/DPI meg hasonlók.

Attila Horváth
Attila Horváth
Reply to  RvBalazs
2020-01-20 12:42

Ühüm, a Vikes konstans lesajnálására gondolsz?

RvBalazs
RvBalazs
Reply to  Attila Horváth
2020-01-20 12:49

Nem! direkt nem akartam Vikes-t írni.
de ez már tényleg az én személyes meglátásom.
voltak olyan meccsek, ahol nagyon kiéreztem, hogy ezen a meccsen épp a GB-nek(vagy másnak) szurkol (nem tudom már, hogy ki ellen)
Vagy volt ,hogy ezt éreztem másik csapattal, nem a Chiefs-szel
Még a saját csapatára azt mondom, hogy megértem, én is szurkoló vagyok. De egy attól független meccsen nem jó, ha meg tudom állapítani, hogy kinek szurkol egy riporter.
Mondom ezt úgy. hogy azért amikor nem Vikes meccset adtak, akkor abban az idősávban azért stream-t hallgattam.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Attila Horváth
2020-01-20 14:00

Mondjuk amikor a sport tv képernyőjére kerülünk, akkor általában szarul is játszik a csapat…

Attila Horváth
Attila Horváth
Reply to  Fetyke
2020-01-20 15:02

Hehe, ez Game Pass-on is elő- előfordul. De a kétféle közvetítés között nagyon nagy az a különbség, hogy az amcsi kommentátoroknál sosem érzed részrehajlás jeleit. (én még legalábbis nem éreztem). Ricsiéknél sem kibírhatatlan, elvégre ők is egy fanatikus NFL szurkolói közösség és ez ki is van téve az asztalra. De azért észrevehető volt, hogy pl. a Saints-Vikings wc meccsen hiányzott nekik, hogy nem tudják a Saints sztárokat (Brees, Thomas) ajnározni.

ahanem
ahanem
Reply to  Attila Horváth
2020-01-20 21:41

“az a különbség, hogy az amcsi kommentátoroknál sosem érzed részrehajlás jeleit”

rossz csapat meccseit nézed, ez csak ennyit jelent

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Tibor Fotó
2020-01-20 10:00

Mi a gond azzal, ha valaki nőies? ;) Mahomes egyébként nem az. Egy riporter miatt utálni valakit meg nem igazán fair.
http://joemontanasrightarm.files.wordpress.com/2011/03/tom-brady-hair.jpg

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-20 10:06

És akkor még szóba sem került

comment image

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2020-01-20 11:27

Milyen kedves és vidám lóképű, bocs, JÓképű fiatalok!
Ha meg már Lawrence, akkor nem lehetne inkább ő?comment image

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-20 11:47

Megőrültél? Ne pakolgassad fel a Chester nőjét, mert még megsértődik!

vabu
vabu
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-20 11:47

Áúúú, ő ki? Elnézést a tájékozatlanságomért..

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  vabu
2020-01-20 12:30

Komolyan nem tudod? Ő Jennifer Lawrence, Oscar és Golden Globe díjas színésznő, a tehetsége errőla képről is csak úgy sugárzik! (különben tényleg nagyon jó színész).

vabu
vabu
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-20 13:03

Ruhában nem ismerem fel. :)))

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  vabu
2020-01-20 16:57
bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-20 13:15

Kérdésedre a válaszom: meg hát!

Bujdy Bujdy
Bujdy Bujdy
Reply to  Tibor Fotó
2020-01-21 08:51

Szerintem még bírható, ahogy Ricsi szurkol. Nem durvább, mint pár másik riporter esetén a Pats, vagy ARod fényezése. Engem pl. nem fordít a Chiefs ellen a viselkedése, meglátjuk, az SB alatt mennyire tudja magát visszafogni.

Bár tény, hogy viccesebbek voltak azok az évek, amikor Sanyival egymás vérét szívták, miközben a Bears és a Chiefs egymást múlta alul! :D

Sztoti
Sztoti
2020-01-20 09:31

Gratulálok a Frisconak, megérdemelten jutottak a Super Bowlba, remekül használták ki azt, hogy egész éven a futás elleni védekezése a Packersnek gyatra! Izgalmas Super Bowlra és jó meccsre számítok!

Ugyanakkor azt gondolom, szeretett Sajtfejeim rendesen tökön lőtték magukat nem egyszer a meccsen, ami szépen hajtotta a Frisco malmára a vizet. Az, hogy a legígéretesebb drive-unk egy A-rod snap fumble-el érjen véget a Frisco 28 yardosán, előtte JK Scott 23 (!) yardos puntot rúg, majd a fumble után A-rod még egy gyönyörű INT-et is passzol, az egyszerűen – ahogy Chester is megírta – nem fért bele. Főleg úgy nem, hogy ott miénk volt (elvieleg) az utolsó drive a félidőben és mi kezdtük a második félidőt is. Ahogy a közvetítésben is elhangzott 20-14 (ha esetleg húzunk 2 pontosokat 20-16) és újra nyílt a meccs.Nem gondolom, hogy ténylegesen 17 pontnyi különbség volt a csapatok között, de amíg a Frisco szépen csinálta a dolgát, mi a nagy akarás közepette nem jutottunk pontszerzésig. A szünetben sajnos megírtam előre, hogy nem fogjuk tudni 0-án tartani a Friscot és sajnos nincs bennünk,hogy 40 pontot a táblára pakolunk, úgy pedig nehéz győzni.

Véleményem szerint nincs miért szégyenkeznünk egyébként. A tavalyi 6-9-1 után az idei 14-3 és konferencia döntő megsüvegelendő, ott a jobb csapattól kikapni pedig nem szégyen. Ami látszik, hogy a D ígéretes a Smitheket top igazolásnak tartom, de Martinez egyedül kevés. Ugyanígy Lazard, Kumerow és MvS is előrelépett, de még nem top elkapók, egy Adams-el pedig nem lehet mindent megcsinálni. Jones és Williams együtt jók, de csak tőlük sem várhatunk csodát. Grahamet el kell engedni, mert bár a Hawks ellen azt tette ami a dolga lenne, egyébként nem sokra mentünk vele. Kíváncsi leszek, hogy húzunk a drafton! LaFleur első éve ült, de azt érzem, hogy nagyon nem variálta át a playbookot, jövőre tőle is egy picivel többet várnék, igaz ebben a draft és a szabadügynök piac segítségére lehet.

Végezetül bármennyire is fáj ezt írni, de el KELL kezdeni keresni A-rod utódját. 36 éves, van még benne, de ugyanúgy ahogy ő ült Favre apó mögött, mögötte is ott kell legyen az aki, 3 esetleg 4 év múlva át tudja venni a helyét. Bármennyire imádom a zsenialitását, azt gondolom még egyszer ekkora pénzt a vezetőség nem adhat neki.

Go Pack Go!

acsdav2
acsdav2
Reply to  Sztoti
2020-01-20 12:30

Te komolyan azt hiszed, hogy Rodgers azért ilyen jó, mert 3 évet padozott? Megértem, hogy a Packers 3 évig nem merte elmozdítani Favret, mert ő maga volt a Packers, de 3 év padozás már időpocsékolás volt.

Sztoti
Sztoti
Reply to  acsdav2
2020-01-20 12:49

Nem ezt állítottam, csak annyit, hogy ahogy Farve mögött megvolt már az utód, úgy most is el kell kezdeni keresni a következő irányítót, mert Rodgersbe sincs több szerintem 3-4 évnél.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Sztoti
2020-01-20 13:02

Hát oké, de ennyire előre ezt nem érdemes csinálni, mert 3-4 évre nem lehet előre tervezni. Ezt ráértek majd akkor amikor 2 évvel vagytok a szerződés lejárta előtt.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2020-01-20 13:39

Akkor helyben vannak, mert ARod szerződése a gyakorlatban 2 év múlva lejár…

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  acsdav2
2020-01-20 14:48

Hacsak nem szakad be Arod teljesítménye. Bár annak még nagyon jeleit nem látni. De a két évvel egyetértek.

ClayMatthews52
Reply to  Kopi3.14
2020-01-20 14:56

Azért idén elég közepes teljesítményt hozott. Vigyáz a labdára, de extrát nem nyújtott, miközben neki mindig az volt a fegyvere.

hengörfej
hengörfej
Reply to  Sztoti
2020-01-20 22:06

“majd a fumble után A-rod még egy gyönyörű INT-et is passzol”
azért ott ma az ismétlésben is nagyon olybá tünt, hogy annak a passznak oda a first down-ra címezve a helye, csak az Alisson túlfutott rajta…

Sztoti
Sztoti
Reply to  hengörfej
2020-01-21 08:11

Ez téma volt a közvetítésben is, hogy Alisonnak ott visszafelé kellett volna jönnie nem pedig előre. 🤔 Fene tudja, lényegen nem változtatott sajna.

bjeela
bjeela
2020-01-20 10:06

Többen is aszondtátok, hogy uncsi volt a PO. Pedig volt itt buli rendesen. A Texans-Bills szoros meccs volt, a Titans-Pecc is, és pecc héterként öröm volt nézni a pecc fuldoklását a titans szorításában. Bocsi… ;) A Seahawks sokkal jobb is lehetett volna, ha hamarabb veszik le a láncokat Wilsonról, a Texans hangulatot csinált egy félidőig Kansasban, a Titans kinyírta az abszolút gyűrűfavoritot, hogy csak kapkodtuk a fejünket(én még mindig nem értem, a Kansas után meg pláne nem…), és a Titans még Kansasban is összehozott másfél negyedet, mire rájöttek a Chiefs védők, mit kellene csinálni. Jó, a többi tényleg túl könnyű volt, de volt már ilyen. Majd az idő megszépíti azokat is…

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  bjeela
2020-01-20 10:12

Hát azért volt még ott egy izgi Vikings-Saints meccs is pluszba, szerintem jó volt ez a PO és kiváncsi leszek nagyon az SB-re.

d zoli
d zoli
Reply to  bjeela
2020-01-20 13:21

A tavalyi 2 hosszabbításos championship Sunday elényeztette a jónépet.
Az idei OT meccseket már el is felejtették.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  d zoli
2020-01-20 13:21

Attól, hogy hosszabbítás van egy meccsen, az még nem lesz jó. Csodás példa erre a Texans-Bills, ami a meccs háromnegyedében bűnrossz játékot, óvodás hibákat és borzasztó töketlenkedést hozott. Az volt a kérdés, hogy melyik csapat a nagyobb balfék és ki tudja alulmúlni a másikat…

bjeela
bjeela
Reply to  Vicgeordie
2020-01-20 13:47

Most mit elégedetlenkecc? Az is izgalmas versengés, hogy ki lesz a nap hülyéje. Amúgy nem volt az olyan riasztóan szar meccs.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  bjeela
2020-01-20 15:18

biztos a blue monday hatása :(

d zoli
d zoli
Reply to  Vicgeordie
2020-01-20 15:29

A Chiefs comebacket a Texans ellen okvetlen gyorsítva, Benny Hill zenével nézd. Szórakoztató.

d zoli
d zoli
2020-01-20 11:26

Csak engem emlékeztetett a második meccs a 2013-as SB-re? Snap fumble. Tehetetlen O. Overmatchelt D. Manning szerepében Rodgers. A nap amikor semmi nem jön össze…

acsdav2
acsdav2
Reply to  d zoli
2020-01-20 12:42

Különbség, hogy Rodgers hozott egy korrekt szintet, míg Manning maga vezette a csapatot egyre nagyobb mélységekbe.

d zoli
d zoli
Reply to  acsdav2
2020-01-20 12:49

A második félidő elmegy garbage time-nak.

renningan
renningan
Reply to  acsdav2
2020-01-20 12:56

Nem tudom, Rodgers hol hozott egy korrekt szintet, pont ugyanolyan szar volt :D sőt, a 4 yardos passzaival, amikor még számított az első félidőben, még szarabb is (64 yardjából asszem 40 elkapás után született). Az, hogy 3-4 labdabirtoklásnyi hátrányban, amikor már minden mindegy és dobálni kellett az égbe a labdát, összejött pár TD, max a fantasy tulajoknak számít :D

d zoli
d zoli
Reply to  renningan
2020-01-20 13:03

Erre való a qbr ami leveszi a garbage time eredményeket. Manning 74 passer rating de 61 QBR. Rodgers 97 passer rating de 22 QBR.

katonadani
Reply to  d zoli
2020-01-20 13:21

(((QBR is sok mindenben megkérdőjelezhető egyébként)))

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2020-01-20 13:27

Akkor maraggyunk annyiban, hogy szar volt, de hajigált 326 yardot és két TD-t 2 INT és 3 FUM mellett.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  bjeela
2020-01-20 16:05

Én kérek elnézéstcomment image

d zoli
d zoli
Reply to  katonadani
2020-01-20 13:47

Mint a Passer rating és x idő távlatából az eye test is :)
Ez is csak egy bigyó amire rá lehet csavarodni ha az ember sorbanállás közben kommentkedik :)

ahanem
ahanem
Reply to  d zoli
2020-01-20 21:35

ne állj sorba, nem egészséges.

acsdav2
acsdav2
Reply to  renningan
2020-01-20 13:21

Akkor úgy módosítanám, hogy Manninghez képest volt korrekt az ő játéka :D

bjeela
bjeela
Reply to  d zoli
2020-01-20 13:15

A gond az, hogy az utóbbi években egyre több ilyen napja van…

Gergely Angyal
Gergely Angyal
2020-01-20 12:00

A Titansről sajnos kiderült, hogy annyira nem jók, hogy hátrányból is tudjanak fordítani. Nagy sztori lett volna, ha bejutnak a döntőbe, de nekik reálisan tényleg idáig szólt a jegyük.
A döntő szerintem nagyon jó lehet, én úgy érzem, hogy nagyjából egyenlő esélyekkel indul neki a két gárda. Mahomes képes megverni ezt a brutál 49ers D-t, de nagyon meg lesz nehezítve a dolga. A másik oldalon pedig Shanahan képes lehet egy olyan támadó stratégiával előjönni, amivel ki tudja játszani a Chiefs védelmét. Remélem egy szoros döntőt kapunk, viszonylag sok ponttal. Nem szeretném, hogyha a tavalyi döntőhöz hasonló szenvedés valósulna meg a pályán. :D

euskadi68
euskadi68
Reply to  Gergely Angyal
2020-01-20 12:07

“de nekik reálisan tényleg idáig szólt a jegyük.” Reálisan még eddig sem.A Pats ellenit még adom (a dinasztia már nem a régi), de a Ravens lealázása mestermunka volt. Itt most folytatódott a tündérmese másfél negyeden át, de – bármennyire is szurkoltam a Titansnek – valahogy végig az volt az érzésem, hogy Mahomes végül behúzza.
Zseniális a pali, kíváncsi vagyok, hogy a csapatszinten brutális 49 vagy Mahomes (és elkapói) fogják eldönteni a SB-t.

bjeela
bjeela
2020-01-20 12:00

Azért baromira kiváncsi lennék a reakciókra és az edzők/játékosok nyilatkozataira.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-01-20 13:47

Mert mindig csak a bulvár! :)

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-20 13:47

Most micsinájjak? Van egy lócám az ámbituson, néha kiülök és nézem a népeket, micsinálnak és aztán jól kibeszélem őket. Meg nézem a Maónika sót. Nekem már csak ez jutott… Irigykecc?

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-01-20 13:47

Nem mert a Maónika sót én is nyalom. Lóca meg csak decemberben kell.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-20 14:00

Te agyalágyult, az a Luca széke! Mit kevered itten a dógokat(mega málnaszőrt)?

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-01-20 14:00

Nekem a széke nem kell, csak a Lóca. A székét megtarthatod!

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-20 14:00

Az asszony tuggya, hogy elment az eszed? Mikor mekegtél neki erről a sónyalási vágyadról?

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-01-20 14:00

Pszt!

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-20 14:06

Jahogy. Az más. Éjjen a férfiszolidaritás! De most ne zavarj, mert paprikáskurblit tömök az arcomba. Az asszony nagyon tuggya…

ClayMatthews52
2020-01-20 14:06

Azt magyarázza meg nekem valaki, hogy Pettine miért nem változtatott a futás elleni védelmen meccs közben, ha látta, hogy semmi nem működik?

bjeela
bjeela
Reply to  ClayMatthews52
2020-01-20 14:07

Nézd, dolgozott vele napokat, nagy nehezen kitanáta, akkor most csak azért, mert nem vált be, még nem kellene azonnal kihajítani az ablakon és mindjárt kicserélni valami másra. Miért vagy ilyen türelmetlen, hát nem ebben az országban szocializálódtál?

camillo 7777
Reply to  bjeela
2020-01-20 23:22

😁

Fetyke
Fetyke
Reply to  ClayMatthews52
2020-01-20 14:31

Hát én azt gondolom, hogy azért mert nem tudott mit kitalálni.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-01-20 14:37

Az nem lééétezik!

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  ClayMatthews52
2020-01-20 18:32

Nincs meg az emberanyag sem a LB sorban, hogy kontrolálni lehessen ezeket a futásokat.

Goodell
Goodell
2020-01-20 16:45

Titans meccs nem lepett meg, és így utólag a Greenbay se meglepetés. A jobb és kiegyensúlyozottabb csapatok nyertek.
Van egy kis hiányérzetem mert a New Orleans és Baltimore-ba szerintem több potenciál volt, de hát az nfl playoff rendszer ilyen, hirtelen halál és minden meccs más. Sajnos így a végére unalmas lett ez a playoff, de hát a superbowl meg igazi csemege lehet.
Győzzön a jobbik, sportszerűen.

stanley
stanley
Reply to  Goodell
2020-01-20 23:03

Szerintem is egy Packers-Saints jobb meccs lehetett volna, és így talán a 49ers-Seahawks is. Kurva Vikings.

Zoard
Zoard
2020-01-21 11:39

Puntoláskori időhúzásról tennék megjegyzést.
Minjárt mondom is hogy semmiképpen nem ezen múlt a 49’s – Packers meccs kimenetele!!!
Reméljük a jövőben egy szoros PO vagy SB meccsen nem egy ilyen eset befolyásolja majd döntően az eredményt.

Az öreg bostoni kócs már az idény elején direkt megjátszotta a támadóidő lejárást, hogy megmutassa ez így nem sportszerű, de zavartalanul használható eszköz minimum 40mp elégetésére (még lehet fokozni).
Változatni kellene a szabályokon.
Példa: A mexikói foci vb-n tömegesen előforduló kapusnak hazaadogatós, labdaölelgetős időhúzáscunami után
megváltoztatták a szabályt és a kapus azóta csak elrúghatja . Ez azért jelentős mértékben megváltoztatta a játék tartalmát.
A gurulósfocihoz hasonlóan valamit itt is ki kellne taláni.
Milyen tippetek van erre?

pritek
pritek
2020-01-21 18:50

Nekem nem ugy jott le, hogy Henryt olyan nagyon meg tudtak volna allitani (es itt nem arra gondolok, hogy 2nd downnal mar megvolt neki a first az elso felido vege fele). Egeszen egyszeruen a Titans hatranyba kerult es befejeztek a futast. Amivel aztan orveny szeruen szepen le is huztak magukat.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

119
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x