Connect with us

Hír

Kraft csak remélni tudja, hogy Brady marad – vagy visszavonul

A Patriots irányítója, Tom Brady nem akarja abbahagyni a focit, a jelek szerint a visszavonulás nem foglalkoztatja, és folytatni akarja illusztris karrierjét. Az viszont kérdés, hogy hol teszi ezt, azaz marad-e New Englandben. Robert Kraft, a csapat tulaja csak remélni tudja ezt, hiszen a döntés egyedül Brady kezében van.

A szezon előtt nagyon fontos volt Tomnak, hogy év végén szabad legyen és azt tehesse, amit csak akar. Azt mondtam magamban, hogy bárki, aki 20 évet lehúz egy csapatban és szerez hat gyűrűt, mindeközben teljesen önzetlen, az teljesen megérdemli ezt. Szeretem a srácot, mintha a családom lenne. Vér szerinti családom. Bárki, aki ennyit letett az asztalra, kiérdemelte a jogot, hogy dönthessen a saját jövőjéről.

Én pedig remélem, hogy elsősorban itt marad és a Patriotsban fog játszani. Vagy ha nem, akkor visszavonul. Megvan a szabadsága, hogy úgy döntsön, ahogy akar, és ami a legjobban szolgálja érdekeit. Remélem és imádkozom, hogy beleillünk a terveibe. Egyedülálló vezér kiváló munkamorállal, önzetlen személyiséggel, mindennel. Gondoljatok csak bele: az NFL történetének 20%-át nálunk töltötte.

– mondta Kraft, via Peter King.

Érdekes a helyzet Brady körül, hiszen tényleg nem tudni, mit hoz a jövője, és a Patriots mezében látjuk-e a 2020-as szezonban. Kérdés, hogy akar-e maradni, vagy inkább menne egy melegebb helyre, egy játékosközpontúbb edzőhöz, illetve egy olyan csapathoz, ahol jobb fegyverei vannak és jobban az irányító köré szervezik a csapatot.

És persze az is kérdés, hogy Belichick mennyire akarja megtartani az irányítóját, mennyire gondolja, hogy ez a legjobb hosszú távon a csapata számára. A keret öreg, fiatalításra van szükség, ezt pedig lehet, hogy nem egy 43 éves, rengeteg pénzt kereső irányítóval akarja megkezdeni.

65 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
65 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
bjeela
bjeela
2020-01-06 15:16

Én azon csodálkozom, hogy BB egyáltalán még akarja folytatni Tibi nélkül. Kraft meg ügyesen manipulálja BB-t és Tibit eccerre ezzel a szöveggel… ;)

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2020-01-06 15:23

Mivel nyilván nem nullán akarja a pistagyereknek átadni a csapatot.
Más dolog az hogy mégis ki lesz TB utód,látván hogy Stidham egy rakás szar.

mp_00
mp_00
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 15:23

egyértetlműen famous jameis… :D

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 16:14

JG playoff szereplésétől sok függ, de hozhatja úgy még a sors, hogy TB-vel csapatot cserélnek

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Viktor Gál
2020-01-06 16:20

Mullens-TB cserét susmognak november óta.

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 16:34

Az sem lenne rossz, mert idén még ERFA, jövőre már meg kellene fizetni Pufit, ha meg akarná tartani a Niners. És persze kérdés, hogy mit adna BB érte? De akkor JG hova kerülne, ha mégsem kellene Friscóba? Colts, Chargers?

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 22:11

Én egy lejáró szerződésű, vagy utolsó éves top közeli QB-ra tippelnék egy éves szerződéssel. Csak nem tudom kire :)

bjeela
bjeela
Reply to  Viktor Gál
2020-01-06 20:59

Az roppant mókás lenne, Tibi gyerekkori álma valósulna meg Friszkóban.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 16:34

Ne legyen igazam, de nekem a pistagyerek úgy tűnik, hogy max. kávét főzhet a többieknek és cserébe (meg azért, akinek a fia) elviselik, hogy a meccsek alatt fejhallgatóval a fején feszítsen az oldalvonal mellett, mint pók a lucernásban.

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-06 20:59

Ez majd kiderül, ha BB abbahagyja. Addig tuti nem tud meg erről senki semmit.

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  bjeela
2020-01-06 21:43

Miután abbahagyja, azután is ott lesz még a háttérben egy jó darabig.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  conspiracy theory
2020-01-07 02:00

Ezt már a Star Warsban is elsütötték. Azt hittük, hogy Palpatine meghalt, aztán tessék…

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-07 02:07

Unka már van.
Mondjuk nem nagyon kedvellek most, hogy előhoztad ezt a filmet, mert próbáltam elfelejteni azt a gigaf*st. ;)

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  conspiracy theory
2020-01-07 02:22

Hehe, a legjobb, hogy én nem is láttam a filmet (a 7-nél hagytam abba végleg), csak hallottam, hogy mi történt benne :)

redbull76
redbull76
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 20:38

Flacco elmegy hozzàtok apròpénzért levezetni!

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  redbull76
2020-01-06 20:58

Kispest-re?

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 20:59

Felcsútra.

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  redbull76
2020-01-06 21:43

Kaepernick :)

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 20:58

Ezért gondolom azt, hogy mivel kialakulatlan a helyzet QB fronton, ezért Tibi még marad legalább egy évet.

Remete
Remete
Reply to  bjeela
2020-01-06 21:43

Azért nincs ebben igazad, mert Brady pont ahhoz nem fog asszisztálni a maradásával, hogy BB újjáépítésbe kezdhessen, vagy tegyenek köré mindent, vagy oldja meg Bill, és ebben rohadtul igaza is lesz, ha ezen elv mentén lelép. Már így is megalázó volt ez a szezon, az előzőben sem volt könnyű az élete a támadósorban, de legalább Trent Brown-nal, Allen-nel, Gronk-kal ment a futás, és még dobni is lehetett Gronk-nak ha égett a ház, sőt, még Hogan-ben is jobban bízott, mint idén bárkiben, és bár Hogan is sokat ejtett, azért ő bravúrt is csinált, egykezes elkapás a Chiefs ellen pl., ez az idei brigád meg az útvonalait sem találta
Az évről-évre növekvő számú draftcetli pedig ékes bizonyíték rá, hogy építkezésben gondolkozik Bill, és nem win-now módban van. Persze, bolondnak sem kell lenni, mint a Rams volt Ramsey esetében 2 első körössel, de azért kötve hiszem, hogy ne lehetett volna megfelelő ajánlatot tenni a Redskinsnek egy elit támadófalemberért mondjuk, és ez csak egy poszt ami ócska volt, összesen egy 2. kör feláldozása egy amúgy 3. számú WR-ért nagyon gyenge kísérlet az erősítésre, aztán meg a megváltónak szánt Sanut bedobni visszahordónak, hogy azonnal meg is sérüljön…
A rengeteg FA, öregedő keret, esetleg több visszavonuló játékos miatt pedig a következő évre a 13 pick kevesebbet ér, mintha idén használt volna fel belőle a lyukak betömésére, újjáépíteni nulláról nehezebb lesz, a falból, ami a legfontosabb is megint távozó lesz (Thuney), méghozzá nagyon jó távozó, és Edelman sem lesz fiatalabb, nem fog ennél is több terhelést elbírni, idén sem bírta el, a sok drop és még egy fumble is okozott komoly gondokat, része volt vereségekben, azzal együtt, hogy így is az egyetlen pozitív eleme a támadósornak kis túlzással szerencsétlen, és őt végképp nem lehet hibáztatni, mert mindezt gombokért csinálja évek óta.

Remete
Remete
Reply to  Remete
2020-01-06 22:11

És még Petterson-t ki is felejtem rendre, pedig tavaly nagyon jól beépült a támadósorba, sokkal többet tett hozzá, mint idén Sanu mondjuk, vagy akár Gordon, és neki is igen jó viszonya volt Brady-vel, a SB után egy gyémánt TB12 logos láncot vett neki, ehhez képest magáról a csapattal elért sikerről úgy beszélt, mint valami jelentéktelen dologról, miután nem tartották meg, pedig azért nem került vagyonokba ős sem, Bennett-nél olcsóbban megtartható lett volna, és bizonyosan több haszna lett volna. Ilyenkor pedig azért megkérdőjelezi az ember BB 1-1 döntését is, és szkeptikus azzal kapcsolatban, hogy ő majd a semmiből egy noname QB-val is SB győztes csapatot épít megint…

Remete
Remete
Reply to  Remete
2020-01-06 22:11

És még Petterson-t ki is felejtem rendre, pedig tavaly nagyon jól beépült a támadósorba, sokkal többet tett hozzá, mint idén Sanu mondjuk, vagy akár Gordon, és neki is igen jó viszonya volt Brady-vel, a SB után egy gyémánt TB12 logos láncot vett neki, ehhez képest magáról a csapattal elért sikerről úgy beszélt, mint valami jelentéktelen dologról, miután nem tartották meg, pedig azért nem került vagyonokba ős sem, Bennett-nél olcsóbban megtartható lett volna, és bizonyosan több haszna lett volna. Ilyenkor pedig azért megkérdőjelezi az ember BB 1-1 döntését is, és szkeptikus azzal kapcsolatban, hogy ő majd a semmiből egy noname QB-val is SB győztes csapatot épít megint…

bjeela
bjeela
Reply to  Remete
2020-01-06 23:12

Én ehhez nem értek, de feltételezem, hogy talán BB egy kicsit többet konyít ehhez, mint te és vélhetően tudja mit csinál. Legalábbis az eredményei mintha erről árulkodnának. Persze ettől még lehet, hogy tévedek és te jobban tudod…

Remete
Remete
Reply to  bjeela
2020-01-07 00:18

BB hozzáértését senki nem vitatta, csak te látsz bele nem létező dolgokat más mondandójába. Az eredményeihez viszont égig volt neki egy Brady-je, ezt nem kellene elfelejtenie, sem neki, sem neked. Az emberekkel meg azért ő nem bánik olyan jól, sokan neheztelnek rá azért, ahogyan kikerültek a csapatból. Persze igaza volt az öregnek általában, bár azért tévedni is tudott ő is, nem is egyszer. De ez lényegtelen ebben a kérdésben, hogy mihez ért és mihez nem, fölösleges erről beszélni.
Az a lényeg, az egyetlen lényeg, hogy Brady-nek tetszik-e amit tesz, amikor arról van szó, marad-e vagy nem! Vagy szerinted ő mosolyogva lenyeli ezt, hogy megalázó körülmények közt érjen véget a karriere, amilyen az idei év volt, csak mert Bill-nek nincs alternatívája jelenleg a posztra, ha ő elmegy? Vagy azt gondolod ez nem BB felelőssége, hogy silány volt az egész csapat, komédia ahogy jöttek-mentek a játékosok, ugyanazokat vágták ki és igazolták újra háromszor, mert közben akiket a helyükre vittek mégsem váltak be? Miközben tele pickekkel a csapat amikből erősítést lehetett volna szerezni, nem jövőre, hanem idén? Már tavaly is gyenge volt az O, a futás (meg egy bizonyos Gronk) mentette meg, az meg a jó blokkolás eredménye volt csak (ismét Gronk-kal). A fal jelen állás szerint romlani fog jövőre, pótolni kell, márpedig azt sosem olyan könnyű, a TE posztot sem sikerült.

Gondolod nem lesz csapat aki azt mondja TB12-neki, itt van 2 ligaelit WR, 1 TE, top 5-ös fal ami mögött kávézni is van idő passz előtt, jó futó, jó védelem, zsíros szerződés, csak gyere és nyerj velünk egy gyűrűt? Ki kell ábrándítsalak, lesz, és akkor BB-nél a labda, enged-e, vagy Brady elmegy, neki meg nincs irányítója, ami miatt szerinted nem megy el Brady. Nehezen tudom értelmezni, hogy a jelen helyzetben miért gondolod, hogy BB elképzelése és érdeke a döntő a kérdésben, Brady kezében a döntés mit csinál akár vissza is vonulhat. Hogy jön ide Bill és az én hozzáértésem összevetése? Kraft sem véletlenül mondja amit, mert pontosan tudja, hogy erre Brady nem fog maradni amit idén kapott. AB-t a házába is befogadta, annyira kellett neki egy elit WR, mint egy falat kenyér, és egyre több minden fog neki kelleni, ahogy öregszik, nem csak egy WR! Brady apja amúgy szerintem többet tud a fiáról, beszédes, hogy már pedzegette, hogy BB-n múlik minden, szerintem nem én, és nem is ő találta ki, hogy Brady esetleg elégedetlen, mert egy kalap sz*r az egész O, hanem esetleg beszélgetett tulajdon gyermekével, amiből elégedetlenséget vélt sejteni…

euskadi68
euskadi68
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 22:11

BB-nek Rosen pont az esete. Egy második és egy negyedik kör kb reális ár lenne érte, annyiért odaadná a Dolphins. BB kapna egy kész, de még alakítható fiatal (és még 2 évig olcsó) irányítót, a Fins pedig pickeket. Win-win.

GzsakSam
GzsakSam
Reply to  euskadi68
2020-01-07 08:36

Rosent már tavaly is elhozhatta volna, ha akarja. És akkor nem 2, hanem három évig lett volna egy kész, de még alakítható fiatal és olcsó QB-ja. Ráadásul nem a csoportriválist erősítette volna pickkel.
(és szerintem el is kellett volna hoznia)

Sestertius
Sestertius
2020-01-06 15:23

Őszintén mondom, hogy megnézném egy másik csapatban, és BB-t is Brady nélkül.
Elképzelhető, hogy Bradyben is van egy kis bizonyítási kényszer, hogy megmutassa, hogy megy neki más csapatban is, csak azt sajnálom, hogy ezt nem 4-5 éve próbálta meg, mivel ha úgy alakul, hogy valóban beszakad a teljesítménye akkor nem tudjuk meg soha, hogy ez a kornak, vagy a másig HC-nek, rendszernek köszönhető.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Sestertius
2020-01-06 15:23

Max oda menne TB ahol éppen egy Jimmy nevű digó a kezdő…

Zsolt75
Zsolt75
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 16:00

Szerintem két éve is ő akart volna jobban SF-ba menni, hogy a gyerekkori kedvenc csapatából vonulhasson vissza.

Sestertius
Sestertius
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 16:01

mondjuk ott előrelépést is jelentene :D

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Sestertius
2020-01-06 16:14

Jimmy G egy olyan TB utánzat, amit Kínában csináltak fröccsöntéssel. Ilyenre szokták mondani, hogy “ja, az eredetiben még vót anyag”.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 16:14

Ott nem csak a csapattársak, de még a HC is fiatalabb, mint TB. Megölné az öltöző hangulatát, hogy hirtelen a csajozás helyett prosztata gondok és a köszvény lenne a téma… :)

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Sestertius
2020-01-06 16:01

BB-nek könnyebb, egy edző kora nem számít, de TB már nem lesz egy Mahomes, aki bárkinek, bármikor, bárhova, bármilyen helyzetből passzolni tud és a futásaira is lehet számítani. Neki egy tökéletesen bejáratott gépezet kell, ahol mindenki minden pillanatban tudja, hogy hol a helye és mit kell csinálni. Szóval marad.

vabu
vabu
2020-01-06 16:33

Meglepődnètek ha BB felcserèlne idén Burrowèrt( ha egyáltalán fel tud)?

katonadani
Reply to  vabu
2020-01-06 16:34

nem tud, közel sem tud

renningan
renningan
Reply to  katonadani
2020-01-06 17:21

Szóval meglepődnénk, ha sikerülne :D

vabu
vabu
Reply to  katonadani
2020-01-06 17:25

Nem vagyok tisztában vele, hogy mikor és meddig lehet felcserélni. Az 1/1 kőbe vésett, azt mindenképpen a leggyengébb csapat viszi?

katonadani
Reply to  vabu
2020-01-06 17:25

cserélhető elméletben, de gyakorlatban nem fogja a Bengals. Meg nagyon nagyon messze is van a Patriots, oda felcserélni kb 4 első körbe kerülne, vagy inkább még többe

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  vabu
2020-01-07 04:01

Mi van akkor, ha a QB mondjuk nyilvánosan lehülyézi és meglökdösi a GM-et, erre kidobják, a Pats meg nagylelkűen leigazolja a problémás játékost? Ilyen még biztosan nem volt! ;)

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  katonadani
2020-01-06 17:27

Esetleg “Elizik” egyet Burrow:”D

Csabesz20
Csabesz20
2020-01-06 16:34

Szerintem nem kérne már rengeteget, ő is tudja, hogy ha marad, akkor is már az alagút végén jár és ha még egyszer vissza akar jutni a csúcsra, ahhoz társak kellenek, amihez pénz kell. Szerintem egy 20 +/- 2-3 milliós szerződéssel már ő sem lenne elégedetlen, benne sok ösztönzővel.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Csabesz20
2020-01-06 17:25

Mi lehet még cél neki? Egy ikszedik gyűrű? Soha nem érik utol a mostani 6-tal sem. Vagy hogy QB-ként túlélje Breest és övé legyen az összes QB rekord? Vagy csak egyszerűen játszani szeretne?
Ha még valami eredményre hajt, simán megteheti, hogy ingyen (szimbolikus összegért) játszik (OK, kaja, lakás legyen biztosítva) és a kimaradó fizujából durván fel lehet turbózni a csapatot. Sőt, megkérheti Zsizellt, hogy vegye meg neki karácsonyra Julio Jonest (vagy akit akar) :)
Szóval mit akar elérni, aki már mindent elért és mindene megvan?

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-06 17:27

Minden.

Attila
Attila
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-06 21:43

IS

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-06 20:59

Még fiatal vagy és nem érted, hogy egy embernek sosem elég, semmi sem elég, mert mindig van valami, ami még hiányzik. És ott az iszonytató rettegés, hogy abbahagyja és akkor mi lesz? Minden sportoló rémálma, pláne egy ilyen hosszú karrier után, hogy mi lesz ezután? Őrült stressz, kétely, unalom, kiüresedés, bizonytalanság, a megszokott sablonok, percre beosztott tevékenységek fizikailag fájó hiánya, a sporttársak hiánya, a stadion, az edzés hiánya, etc, etc…

Gergely Nagy
Gergely Nagy
2020-01-06 19:12

Egy kis érdekesség, ha Sanut kivágják 55 milkó lesz a capben amivel lehet gazdálkodni.

NE Fa-k:

Tom Brady(6milkót már amúgy is foglal a sapkából)

Devin McCourty

Kyle Van Noy

Phillip Dorsett

Matt Slater

Nate Ebner

Jamie Collins

Nick Folk

Danny Shelton

Marshall Newhouse

Joe Thuney

Ben Watson

James Ferentz

Shilique Calhoun

Jermaine Eluemunor

Ted Karras

Elandon Roberts

Adam Butler

Keionta Davis

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Gergely Nagy
2020-01-06 19:26

Sztem DMC és JMC is visszavonul és megy velük talán Hightower és Slater is. Szóval lesz pluszpénz, de lyuk is bőven. A fenti listából TB-n kívül KvN és Thuney megtartása lenne fontos, az előbbi maradni is fog. Thuneynak jó szezonja volt most is, simán liga Top5 LG, így a világ összes pénzét elkérheti, amit meg is kap majd. Máshol… (Hasznos kiegészítő még Butler, Shelton és Roberts, de ők aprópénzért megtarthatóak. Collins meg megint aláír valahova nagy pénzért még egyszer utoljára)

Remete
Remete
2020-01-06 19:21

Ez a beszéd nagyon szép, sőt, ugyanakkor kissé beárnyékolja, hogy TB12 apja korábban azt nyilatkozta, egyedül BB-n múlik mi lesz, és abból ahogyan 2 éve intézi Bill a dolgokat, közel sem érezni részéről ugyanezt a szentimentális gondolkodást, és nem látni az igyekezetet, hogy “csak még egyszer újra a csúcsra együtt barátom, bármi áron”…

bjeela
bjeela
Reply to  Remete
2020-01-06 20:59

BB szvsz még életében nem volt szentimentális senkivel… ;)

Remete
Remete
Reply to  bjeela
2020-01-06 21:24

Ezt cáfolnám, a magánéletében nagyon más képet fest, azért azt várná az ember, hogy 20 év folyamatos együttműködés a munkában is kihoz belőle valamit abból… Ha valaki nem látta esetleg, bár nem ez az első és egyetlen amikor egész más arca mutatkozik meg, mást sem látsz rajta, csak vigyort, szinte fel sem ismerni. :D

https://www.cnbc.com/2018/09/06/bill-belichicks-little-wolf-named-nike-always-puts-a-smile-on-his-face.html

bjeela
bjeela
Reply to  Remete
2020-01-06 21:43

Okos fiú, pontosan tudja, hogy van a munka és van a magánélet és ezeket semmilyen szinten nem szabad keverni.

Remete
Remete
Reply to  bjeela
2020-01-06 21:43

Szerintem azért 20 év után amikor több időt töltöttél valakivel, mint a családoddal, és mindent együtt értetek el, azért elvárható lenne, hogy keverje kicsit a kettőt az illetővel szemben, és ne ugyanúgy kezeljen valakit, mint egy tegnap megismert, és alkalmazott idegent, de ez én vagyok aki így gondolom.

bjeela
bjeela
Reply to  Remete
2020-01-06 23:12

Mégeccer: BB okos ember. Azért lett sikeres, mert nem vitte bele az érzelmeit a munkába és nem keverte a barátságot a munkával. És ebben a végletekig következetes. Te meg nem és ezért csodálkozol. :DDD

BB a stadionon kívül biztos másként beszél Tibivel, de amint bekerülnek a stadionba az már munka és hierarchia, ahol ő a góré és mindenkinek kuss van. Tibinek is. És ez így van jól. A másik verziót láthattad ARod és McCarthy eseténél. Tibinek egyszer lenne sansza ilyesmit megtenni BB-vel. De Tibi is okos fiú és soha nem tenne ilyesmit…

Remete
Remete
Reply to  bjeela
2020-01-06 23:53

Jól lehetett PO-ról lemaradni is Tom nélkül, sőt, jó lehetett kirúgás áldozatává válni Cleveland-ben, jó lehetett 5-11-es szezont futni Bledsoe-val, gondolom ezeket az időket sírja vissza az öreg amikor senkiként bánik Brady-vel aki nélkül sosem ért el semmit (7 szezon 1 PO szereplés, vele először és utoljára 2002-ben nem jutott PO-ba, 17-szer meg igen 18-ból), maximum védőkoordinátorként ugye, ahol is nem az ő felelőssége volt a csapat összeállítása és főképp a támadójáték körül bármi. De igazad van, BB sosem téved, a Bennett trade is ezt igazolja idén, meg az összes 2. körös bust akiket évről évre draftol. Zseni az öreg, de azért nem hibátlan, márpedig ahogyan ezeket az éveket kezeli az hiba, milliószor nehezebb lesz neki más QB-vel gyűrűt nyerni, mint Brady-vel lenne, ha megfelelően állna hozzá, és ez esetben nem lenne a végletekig következetes ahogyan írod… Szerinted nyilván a SB52-t elveszteni is okos dolog volt, legalább is esélyt sem adni Butler-nek, és annak, hogy vele miként működik egységként a D, mert azt én sem gondolom, hogy magában egy ember döntött volna (bár azon a meccsen akár csak egy leütött passz is elég lehetett volna 3. kísérletre, csak egyetlen eset amikor puntolnia kell az Eagles-nek), viszont vele a rendszer volt más egész évben, és az nem mindegy, fontosabb, mint az egyén esetleges sikeres védekezése. Az a gond, ha komoly dolog lett volna, mindenki tudná, hiszen abból okulhatna más, ált. ismert a kiváltó esemény, ha büntet valakit, Butler kapcsán miért nem tudni semmit? Talán mert annyira piti és nevetséges az indok, ami semmiképpen nem elég egy SB eldobására, dehát ő következetes ugye, az Eagles meg örülhet története első és egyetlen győzelmének, igazán örömteli…

Sokan azt hiszik neki lesz könnyebb dolga HC-ként mással nyerni, pedig ez nincs így. Neki egy komplett csapatot fel kell építenie ahhoz, és egy QB-t leakasztani. Brady meg, ha elmegy mondjuk Indianapolis-ba, $100M-os anyagi keret, ami akár tovább is bővíthető, még akkor is, ha sok dead money-val is járna (nagyon jó meglévő szerződések mellett, nem úgy, mint NE-ben az $50M, amiből rengeteg kulcsember szerződését meg kellene oldani, ha azt akarják maradjanak), jó sok hasznos pick (majdnem annyi, mint NE-ben, csak magasabban), dome, és igen sok egyéb (többek közt jó támadófal, ami a 3. volt a ligában idén) várja, ergo ő lesz az egyetlen hiányzó láncszem kb, köré tudnak szervezni mindent, mert van mozgástér. Még csak hozzá sem kell tennie, hiszen egy tökéletes keret elég lehet, Peyton-nak elég volt, és Brady közel sincs annyira leharcolva. BB-nek hol lesz ilyen mozgástere, amikor a fél csapat FA, öreg, visszavonul, és ráadásul támadóoldalon kvázi alapvetően mihaszna? És honnan lesz akár csak feleennyire jó irányítója utolsó láncszemnek? Én jobban megbecsülnék egy Brady-t, Chester is remekül leírta a minap…

bjeela
bjeela
Reply to  Remete
2020-01-07 10:28

A legnagyobb tisztelettel kérdezem tőled, miért adsz a számba olyan gondolatokat, amiket nem mondtam? Olvastál te tőlem olyat, hogy BB hibátlan? Olvastál te tőlem olyat, hogy BB ért a támadófocihoz? Olvastál te tőlem olyat, hogy BB-től SB52-t elveszteni és Butlert kihagyni okos dolog volt? Ez nagyon illetlen hozzáállás a vitánkhoz…

Azt állítom, hogy BB egy jó QB-val is hozott volna PO-t, mert a rendszere erre alkalmas. Még a bűnszar Cassellel is hozott egy 11:5-ös szezont, ami ippeg nem volt elég a PO-ra(más csoportban röhögve bejutott volna ezzel a produkcióval). Más kérdés, hogy az egyetlen JG-t leszámítva nem volt a jó QB-ja Tibi mellett. Azt is állítom, hogy BB-nek fingja sincs a támadófocihoz, de jól választ segédedzőket. Azt állítom, hogy Tibinek van még 1-2 jó éve, amit ökörség lenne kihasználatlanul hagynia a Peccnek és BB-nek, de lehet, hogy BB fejében már egy másik csapat körvonalazódik, amit meg rohadtul nem értek, mert BB 67 éves és nem látom, hogy BB-ben van még 5-7 év ugyanilyen tempóban. Szerintem nyugdíjba kellene vonulnia 2-3 év múlva, de lehet, hogy munkál benne valami kötelességérzet, hogy egy jó csapatot hagyjon maga után a Peccre és főleg a fiára. Szerintem ez ökörség, de majd kiderül, mit akar, mert jelenleg senki sem tudja.

Remete
Remete
Reply to  bjeela
2020-01-07 16:43

Ez egy idei cikk, BB nem akarja befejezni, bár szerintem is jobban tenné, ha Brady-vel együtt menne.
https://www.cbssports.com/nfl/news/bill-belichick-doesnt-rule-out-coaching-beyond-age-70/

Szerintem ugyanaz a szint felhozni BB és az én hozzáértésem közti különbséget, mint rámutatni, hogy ő sem tévedhetetlen, főleg, ha az az érv valamire, hogy azért jó ahogy van, mert Bill okos. :)
Én csak annyit állítottam, téves megközelítés ahogyan Brady-hez áll most, és mivel máskor is tévedett már, így a konkrét kérdésben nem döntő érv, hogy okos-e, és nagy százalékban jó döntéseket hoz-e. Ha tavaly és idén, főleg idén megpróbálja segíteni az irányítóját, áldozatokat hoz, akkor biztosan el sem jutunk ide, hogy arról beszéljünk Brady elmegy-e. És nem csak mi beszélünk róla, meg a média, Kraft is erről beszél, Tom apja is, és bizony maga Brady is. Éppen tegnap is egy nyilatkozatban nem csak annyit mondott, hogy nem tudja mit hoz a jövő, ő játszani szeretne, úgy érzi tud még bajnok szintjén, hanem bizony külön benne volt, hogy, ha a NE-ben folytathatja jó, ha nem akkor ez van… Ez pedig egyszerűen nem lehet másnak az eredménye, csak annak, hogy ő nem érzi úgy, hogy kell az öregnek. Rodney Harrison is ilyesmiről beszélt, Moss is azt emelte ki, hogy segítségre lenne szüksége Brady-nek. Mindenki látja, hogy nem tesz érte semmit Bill, nem csak én. Ha pedig Kraft azt akarja Brady maradjon, és tudja ahhoz az kell, hogy többet kapjon, akkor az is egyértelmű, hogy ő nem azt kérte Bill-től, hogy 5 év múlva contender csapatot hagyjon maga után, hanem azt szeretné, ha most nyernének, Brady-vel. Egyedül Bill-en nem látszik, hogy ő is ezt akarná.

BB meg maga választotta a QB-kat Brady mögé, akik aztán elmentek ide-oda kezdeni, cserének, ez még egy érv, hogy nem igazán volt sikeres a QB-k kiválasztásában, nem kéne kidobni Brady-t, hiszen senki nem vitte semmire, Jimmy G-t majd meglátjuk, de ne felejtsük el, hogy körülötte remek a csapat, amit nagyon sok év nagyon gyenge szereplése árán rakhattak össze, sokan keveset keresnek még, fiatalok, és éppen őt tartották a csapat leggyengébb pontjának a fél szezonban, volt 60-as rating alatti meccse neki is, Sanders érkezéséig jogos is volt a kritika. És hát egy szezonból még akkor sem lehet kiindulni, ha SB-t nyer, Flacco is nyert, ott is a csapat volt tökéletes körülötte Baltimore-ban, akár csak idén. A jelek szerint Harbough egy évtizedben 1-2-szer össze tud rakni egy olyan gárdát ami világverő minden téren (én nem tudom Lamarnak tulajdonítani, nélküle, és Ingram nélkül is 224 yardot futottak egy elit védelem ellen akik számára még volt tét, ez nagyon nem azt mutatja, hogy LJ-n múlt a szezon, tökéletes a csapat minden egysége). Na de ez már kitérő. :D

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2020-01-07 03:38

Úgy néz ki, hogy ebben a huzavonában BB az erősebb, pedig Kraft biztosan megtehetné, hogy inkább őt küldi el, mint engedi Bradyt elmenni. Az utóbbi napokban rengeteg komment foglalkozik vele, hogy mennyi mindent tett Brady a CSAPATÉRT, mennyi mindenről lemondott, mennyi kompromisszumot kötött. Közben viszont nem nagyon foglalkoznak vele, hogy ki is (volt) valójában az a CSAPAT. Ahogy én látom, a CSAPAT = Kraft + BB +TB (+ a Patriots márkanév), az összes többi az idők során feláldozható, kidobható, cserélhető töltelék (expendables, hehe). A szurkerek megszokták, hogy BB rendszere és kultúrája nagyon jól működött és azt is hogy ennek megfelelően a Patsnél csak a hibátlan az elfogadható. Nem csodálkoztak, ha egy fumble után az illető játékos már csak nézőként vett részt a meccsen, vagy a legkisebb probléma esetén repült az 1/1-es csapathoz. A dolog már annyira (szerintem) beteges szinten van, hogy a legtöbben kapásból évekre visszamenőleg vágják, hogy kinek a hibája, szabálytalansága, dropja (RIP Wes Welker), akármije miatt ment el egy meccs és soha nincs bocsánat, hiszen abban az évben “amiatt” nem nyertek SB-t. A napokban pl. valaki Edelman idei játékát látta a rossz idény okának (liga 5. elkapóként, 1100+ yarddal).
Szóval arra akarok kilyukadni, hogy az egyik oldalon ott volt a “tartsd a lépést és a szád, ne hibázz, ne panaszkodj, pénzt ne kérj, hiszen nálunk gyűrűt nyerhetsz, egyébként bármikor mehetsz” mentalitás, amit minden szurkoló elfogadott és természetesnek tartott. A másik oldalon pedig az, hogy Bradynek a csapat a CSALÁDJA és így is kell vele viselkedni, ami vicces, ha eszünkbe jut, hogy a fiataloknak uramozni kellett TB-t és megszólítani is csak engedéllyel lehetett. És természetesen gondolni sem szabad rá, hogy esetleg valaki más léphetne a helyére, még 100 éves korában sem.

tmbb
tmbb
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-07 08:26

Már sokadszor hozod fel Wes Welkert, pedig ő nem elsősorban a dropja miatt ment el a Patriots-tól, hanem azért mert nem tudtak megegyezni a pénzben.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  tmbb
2020-01-07 12:21

Egyáltalán nem írtam arról, hogy emiatt kidobták volna, olvasd el újra. Arról beszélek, hogy ezzel a droppal Welker valamilyen páriává vált a szurkolók szemében (ráadásul a jelek szerint örök időkre) és egy pillanat alatt tette semmissé az addigi 5db, átlagban 1200+ yardos szezonját, meg bármit, amit addig a csapatért tett, mert “ha ezt megfogja, egy SB-lal több lehetett volna”. Pedig nem is volt triviális elkapás, nem a melléről pattant el a labda vagy hasonló és nem is az endzónában ejtette el.
Ami a lényeg: 9 év után sem tudsz úgy beszélgetni egy átlagos Pats szurkolóval, hogy el ne mondaná, hogy igen, van 6 SB, de “ha akkor Welker nem ejti el, akkor 7 lehetne”.

Remete
Remete
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-07 23:34

Attól, hogy emlékszünk valamire, még nem utáljuk Welker-t, nem haragszunk rá, és főleg nem felejtettük el, hogy milyen jó kis WR is volt ő. Viszont attól, hogy nem hozzuk szóba még ugyanúgy létezett a hibája, és annak volt következménye. Én pl. a Kearse elkapást is szóba szoktam hozni, emékszem mely testrészein és összesen hányat pattant a labda mielőtt megfogta. Azon majdnem elment egy SB, megint, pedig még a helmet catch-nél is nevetségesebb mázli volt, szerencsére a sors végül ott igazságot szolgáltatott a Butler INT formájában.
Ez már csak ilyen, mindenki jobban emlékszik a hibákra, szerencsétlen rúgók tudnának erről beszélni. A bírói hibákról is sokat beszélünk, a jó ítéletekről pedig nem, akkor sem, ha bravúr kategória észrevenni egy század másodperc leforgása alatt az egytized mm-en múló dolgokat. Ne a Patriots drukkerein kérd számon az emberi természet alapvető vonásait, más csapat drukkerei épp ugyanúgy felhozzák a hibákat, vagy talán nem hallottad még, hogy, ha van egy Lynch-ed, akkor 1 yardról futni kell? Annak ellenére, hogy azon a meccsen már vagy 3 alkalommal nem sikerült megcsinálni a rövid yardos szituációt neki, akkor is, mert nem sikerült a hívás. Ilyen ez.
Ettől függetlenül én pl. az életemben rengeteg olyan dologra emlékszem, ami apró, jelentéktelen, de egyszerűen megmaradt, akár egy telefonszám amit nem is nekem mondtak, hanem mellettem másfél méterrel valakinek, egy kocsmában, zajban a pultnál, és nem is igazán érdekelt, ha érdekelt volna elkérem magam, hisz ismertem az illetőt. Napokkal később mégis felhívtam, mert bevillant, és épp nem volt más ötletem kivel igyak egyet. De az általános iskolai osztálytársaim felének a születésnapjára is emlékszem, pedig egyetlen egy nincs akivel egyáltalán szóba álltam volna az elmúlt évtizedben, és nagyon nem egy évtizede fejeztem be az elemit… :D
Miért ne emlékezhetnék minden fontos momentumra a kedvenc csapatommal kapcsolatban? Mi van, ha a pozitívakra is emlékszem, mint Edelman embertelen elkapása a Falcons ellen pl? Az is baj, vagy csak arra tilos emlékezni, ha valaki hibázik?

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Remete
2020-01-08 21:37

Lehet, hogy neked személy szerint nincs gondod Welkerrel, de akikről beszélek, egyáltalán nem pozitívan emlékeznek rá. Ő az, “aki miatt elvesztettük a SB-t és aztán meg elárulta a csapatot, mert eligazolt nagy pénzért”. Ezen a portálon találsz is ilyen kommentet ládaszám.

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-07 10:28

Az egyértelmű, hogy BB az erősebb, mert Tibi nem tud csapatot építeni, BB viszont igen. És a Peccnek jövőre is szüksége van, nem csak jelenre.

Remete
Remete
Reply to  bjeela
2020-01-07 19:15

BB csak egy QB-val tudott igazán csapatot építeni, pedig próbálkozhatott mással is, pl. egy korábbi 1/1-essel, aki előtte 2 szezon kivételével PO-ba jutott (ezekből is csak az egyik volt negatív mérleg), SB-t is megjárt, vele meg karriere legrosszabb mérlegét érte el.
Nem értem miért bagatellizálja mindenki Brady saját érdemét a dinasztiában, sőt, azt a tényt, hogy lehet, hogy a beállítása és megtartása kezdőnek 5-2-es mérleg után BB karrierét is megmentette, aki, ha 2001-ben nem mutat pozitív mérleget könnyen végleg kiírhatta volna magát a ligából, és hát Bledsoe-val nem indult valami fényesen az az év sem az előző kudarca után, 2 vereség, első a 6-10-es Bengals ellen, akiknek kevesebb pontot sikerült feltenni, mint amit átlagban kaptak abban a szezonban, majd 3 szerzett pont a Jets ellen. Brady karriere Bill miatt indult be, de szerintem Bill karriere meg Brady miatt nem ért véget, akár az is az ő döntése volt, hogy mellette teszi le a voksát, akár nem… Nem sok HC kap 7 szezonnál több türelmet, hogy elérjen valamit, és a valami nem csak a SB, hanem akár PO, ugyanis Bill 2001-ig nem tudta elérni azt másodszor, nagyon de nagyon könnyen repülhetett volna, ha nem pozitív az a szezon. És persze, ez feltételezés, hogy ne lett volna pozitív, ha Bledsoe visszaáll, csak hát nem teljesen megalapozatlan feltételezés, tekintettel arra, hogy 30% alatti győzelmi mutatójuk volt együtt, és 5-4-es mérlegnél térhetett volna vissza, ott bizony sokkal több kellett volna még tőle is a PO-hoz a 30%-os mutatónál, még ha Brady meg is alapozta, tehát még csak nem is nulláról kellett volna maga elérje.

2008-at meg kár emlegetni, meg kell nézni, az a csapat mikor épült, mert nem abban az évben, és nem Cassel köré. Támadófalban 5-ből 5-en 2007-ből maradtak, elkapók közül Moss és Welker, nem gyenge nevek, védelemben pedig szintén Vrabel, Bruschi, Seymour, Mayo, mind a 2007-es brutális, veretlen reg season-t hozó csapat tagjai. Semmi újat nem kellett Cassel-lel építeni, viszont elég volt egy gyengébb QB a poszton, és máris lemaradtak a PO-ról, még ha tényleg extrém is volt ez azzal a mérleggel. Brady-vel 18 év alatt sikerült egyszer lemaradni, nélküle csak a Pats-nél 2-ből 2-szer. Egy HoF-er Qb elég jó alap építkezni, ha azon kell gondolkodni ki legyen az első tégla, sokkal nehezebb a feladat, így kár biztosra venni, hogy Bill-nek olyan könnyen sikerülne, sőt, a korábbi éveiben nem is sikerült.
Szinte minden kimagasló HoF-er HC HoF-er QB-val dolgozott, a komolyabb dinasztiáknál mindenképpen így volt, elég ritka, hogy különböző QB-kal sikerült SB-t nyerni, ergo új csapatot építeni mással, és az sem mindegy, hogy ugyanott, vagy más csapatnál sikerült, hiszen a más csapat lehetőségei sokkal jobbak lehettek esetleg, borzalmas korábbi évek okán, ráadásul salary cap sem feltétlenül szólt bele akkoriban az építkezésbe…
Azt, hogy melyiküknek lesz könnyebb még SB-t nyerni a másik nélkül pedig másik posztban kifejtettem már, nem BB az, ahogyan nem a Colts nyert újabb gyűrűt Peyton távozása után…

conspiracy theory
conspiracy theory
2020-01-06 22:22

Amúgy miért gondolja mindenki, hogy BB, QB ügyileg, a TB utáni időszakot egyből a draft-ról akarja megoldani?
Más posztoknál sem azt teszi. A draftolt újonc fasza, ha bejön, mert az elején olcsó, utána el lehet trade-elni. Ha meg egy Gronk, vagy egy TB, akkor úgyis marad. Amúgy meg egy rohadt nagy lutri az egész.
Miért kukázná ki a teljes csapatot újjáépítés címén a karrierje végén? Komolyan azt gondolja valaki, hogy lemenne pl. 1/1-ig egy “vagy bejön, vagy nem” QB jelöltért(!!!)? Mert ezek azért 1/16-ra elkelnek.
Ahogy eddig, úgy ezután is lesz egy terve a következő szezon csapatára nézve. Tudni fogja, hogy abban a szezonban mit akar, hogy kell összerakni a D-t, az ST-t, az O-t (jó, idén ez annyira nem sikerült). Ehhez meg megvan a koncepciója, a szervezete és a jelöltjei. A QB csak egy poszt, még ha az egyik legfontosabb is.
Szerintem igazol egy szabad ügynök QB-t, aki gyűrűt akar és akiben azért ő is látja, amit egy QB-tól akar. Aztán minden évben húz egy-két QB-t a draft-on a maradékból, hogy hátha. És ezt a dolgot sok-sok évig csinálhatja, mert mindig lesz olyan QB, aki elmenne a Pecchez egy utolsó esélyért.

65
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x