Connect with us

Érdekességek

Mahomes az egyértelmű favorit a Super Bowl MVP címre

A Chiefs szűk favorit a Super Bowlon, azonban a csapat irányítója egyértelmű favorit az MVP címre. Patrick Mahomes győzelme esetén minden feltett dollár után visszakapunk még egyet (a Westgate Sportbooknál).

A második helyen a 49ers irányítója, Jimmy Garoppolo szerepel 7/2-es oddsszal, majd Raheem Mostert következik (8/1), őt pedig a Chiefs futója, Damien Williams követi (12/1). A kezdő irányítók és kezdő futók után pedig a tight endek következnek, de George Kittle és Travis Kelce mellett Tyreek Hillnek is 16/1-es az oddsa a győzelemre. Az első védő pedig Nick Bosa (20/1) a listán.

Tovább görgetve Deebo Samuel következik (30/1), majd Sammy Watkins (40/1), utána Emmanuel Sanders, Tevin Coleman és Mecole Hardman holtversenyben (50/1), aztán pedig néhány védő, Tyrann Mathieu, Richard Sherman és Chris Jones (80/1). A két rúgó, Robbie Gould és Harrison Butker MVP címe esetén pedig százszoros pénzt fizetnek a fogadóirodák.

54 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
54 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2020-01-21 11:09

“A második helyen a 49ers irányítója, Jimmy Garoppolo szerepel 7/2-es oddsszal”
https://www.youtube.com/watch?v=ODLsmnykktI

Fanyul23
Fanyul23
2020-01-21 11:10

Meg is fogja nyerni. Földönkívüli.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fanyul23
2020-01-21 11:39

De ahhoz nyerni kellene a csapatnak is, nem? Ezt én még azért nem látom annyira biztosnak…

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-21 12:03

Ezt ki-ki ízlése szerint látja. Nálam toronymagas favorit a Chiefs, Mahomes miatt. Folyamatosan az az érzésem velük kapcsolatban hogy olyanok mint az Aranycsapat, majd úgy is többet lövünk ha kell.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fanyul23
2020-01-21 12:10

Remélem, hogy így lesz, nagy kedvencem a Béka, de nagy pénzt nem mernék tenni rá. Az irodák szerint 1-1,5 pontos esélyes a Chiefs, ami gyakorlatilag egált jelent.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-21 12:10

Én az idei alapszakaszban az erre szánt szemmel látható összeget már elbuktam, így nem fogadok. “A szerencsejáték amúgy is balekoknak való” :D

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Fanyul23
2020-01-21 12:33

“Aki fogad, az veszít. Én pedig nyerni szeretek!”

bjeela
bjeela
Reply to  Fanyul23
2020-01-21 12:43

Én is teljesen egyetértek ezzel a szemlélettel, olyannyira, hogy ezt meg is fogadtam helyre tétre befutóra, oda vissza.

makosteszta
makosteszta
Reply to  Fanyul23
2020-01-21 12:35

Nem akarlak elkeseríteni, de az Aranycsapat pont arra példa, hogy nem feltétlen elég ha toronymagas esélyes vagy, vagy ha az a taktikád, hogy majd úgyis több pontot szerzel.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  makosteszta
2020-01-21 12:43

Így van, az egyetlen elvesztett döntő alapján bizonyított a véleményed. Egyébként csak érzékletesség miatt hoztam a példát, gurulós foci nem ide való mélyebb elemzésre.
Nem keserítettél el. :)

makosteszta
makosteszta
Reply to  Fanyul23
2020-01-21 12:50

Akkor jó. :) Legyen igazad, én is szorítok a Chiefs-nek, optimizmusodban sajna nem tudok osztozni.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  makosteszta
2020-01-21 12:50

Akkor majd osztozunk a győzelmi mámorban..vagy nem. Személy szerint nem kedvelem a Chiefs-t, csak Mahomes miatt érdekesek számomra, Hill-től pl kiver a víz, minden zseniális megmozdulása után csak köpök egyet, de ez van :)

bjeela
bjeela
Reply to  Fanyul23
2020-01-21 12:56

Egyezünk, engem is csak Mahomes érdekel, bár az elkapói és a Rozmár nélkül ő is csak egy béna kacsa lenne, de így… Öröm nézni. De akkor is kikapnak. Sajnos.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  bjeela
2020-01-21 12:56

Csak félig egyezünk, szerintem még a Giants-ben (sic!) se lenne béna kacsa.

bjeela
bjeela
Reply to  Fanyul23
2020-01-21 12:56

Most kezdjük el sorolni az elcseszett zseniket mondjuk 1980-tól? Itt ülhetnénk a klaviatúra előtt még két hétig…

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  bjeela
2020-01-21 13:08

Ettől még Mahomes esete lehetne más, de valóban akadémikusnak tűnik a vita erről :)

bjeela
bjeela
Reply to  Fanyul23
2020-01-21 13:49

Nem győzöm elégszer hangsúlyozni, hogy én lennék a legboldogabb, ha Mahomes esete más lenne, mert rajongok az első meccse óta ezért a tipegő-topogó taknyosért, de…

makosteszta
makosteszta
Reply to  Fanyul23
2020-01-21 12:56

Én inkább Reid miatt akarnám, hogy nyerjenek, nagyon kijárna már neki az elmúlt 2 évtized munkája utána.

bjeela
bjeela
Reply to  makosteszta
2020-01-21 13:07

Pedig mire vihette volna, ha már a karrierje elején lett volna órája…

d zoli
d zoli
Reply to  makosteszta
2020-01-21 14:05

Ó az Aranycsapat.
A sztori megvan?
Puskás nem volt 100%-os, mert az első NSZK meccsen lerúgta a védő. Állítólag trash talk miatt: 5 gólos előnyben bejelentett, hogy mostantól kötényeket fog osztani.

Raist
Raist
Reply to  d zoli
2020-01-21 14:05

“mostantól kötvényeket fog osztani”

Mondjuk azért én is lerúgtam volna ha magyar államkötvényeket akart volna rámsózni a meccs közben. :D

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Raist
2020-01-21 14:21

pláne akkoriban, mikor repesztett a kapitalista rákosi féle BUX index :D

d zoli
d zoli
Reply to  Raist
2020-01-22 09:51

Picsába. Egyre biztosabb vagyok, hogy o’brien fejleszti az autokorrektort.

bjeela
bjeela
Reply to  Fanyul23
2020-01-21 12:39

És nyert az Aranycsapat? Vagy a ’74-es hollandok, vagy a ’82-es brazilok? Ja, nem.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  bjeela
2020-01-21 12:43

Mondjuk olimpiát nyert..A 74-es totális futball Hollandok szar példa, nem mutat analógiát arra hogy többet rúgunk mint kapunk. Amúgy meg had gondoljam már úgy hogy Mahomes több pontot tesz fel a táblára mint amennyit a D enged, ok? :)

bjeela
bjeela
Reply to  Fanyul23
2020-01-21 12:43

Ki vagyok én, hogy megakadályozzalak abban, hogy hülyeségeket beszélj? Ez mindenkinek alapvető emberi joga. ;) Amúgy én is azt szeretném, hogy a srác megszerezze az első gyűrűjét, de sajnos a 49ers a jobb csapat.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  bjeela
2020-01-21 12:50

“És nyert az Aranycsapat? Vagy a ’74-es hollandok, vagy a ’82-es brazilok?” A jobb csapat feltétlenül nyer? :O :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fanyul23
2020-01-21 12:50

Ne próbálj meg az önellentmondásommal zavarba hozni, a koncepcijóm akkor is áll! Különbenis te kezdted!

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2020-01-21 12:56

Ha kifulladnak a futójátékok akkor pont ennyi lesz a különbség a két csapat közt:
comment image
comment image

bjeela
bjeela
Reply to  Fanyul23
2020-01-21 12:39

Rohattul nem nyeri meg, sajnos…

Fetyke
Fetyke
Reply to  Fanyul23
2020-01-21 13:18

Túl sok Ősi idegenek sorozatrészt nézel. :)

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Fetyke
2020-01-21 13:18

hja, erich von danikenen nőttem fel..

bjeela
bjeela
Reply to  Fanyul23
2020-01-21 13:53

Azannyát, akkor Mahomes fődönkívüli, vagyis atlantiszi, azaz magyar?

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  bjeela
2020-01-21 13:53

kipcsak.

bjeela
bjeela
Reply to  Fanyul23
2020-01-21 13:55

Dejaz nem atlantiszi, ne keverd itten a dógokat.

RvBalazs
RvBalazs
Reply to  bjeela
2020-01-21 14:52

majd Frei Tamás kideríti, hogy milyen ágon magyar

d zoli
d zoli
Reply to  Fanyul23
2020-01-21 14:05

“ez nem törött amfora, hanem az űrhajó kerámia hőpajzsa”

Józsi14
Józsi14
2020-01-21 12:03

Február 4-én meg lehet gondolkodni Kansasbe, hogy egy Mahomes GIGA szerződés amit várnék az SB győzelem után hogyan hat majd a cap-re.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Józsi14
2020-01-21 12:10

Mindenképp megkapja.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Bélabá a csótány
2020-01-21 12:10

Szerintem sem számít a pénze szempontjából, hogy mi lesz a SB-n. Egy rohadt nagy összeg lesz, Rodgerst valszeg megüti a guta.

Jakab Ádám
Jakab Ádám
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-21 12:29

Hogy jön ide Rodgers? Miért ütné meg a guta? Mi köze neki bárki más szerződésében?

bjeela
bjeela
Reply to  Jakab Ádám
2020-01-21 13:55

Csak. Mertmértne? Olyanokat kérdezel…

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-21 12:34

200+

ahanem
ahanem
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-01-21 17:50

amíg a Statefarm neki fizet többet addig nem lesz gond :DD

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Józsi14
2020-01-21 12:10

Nem emlékszem már hogy a Dani mit szokott erre mondani, de biztos lesz aki tudja.. :DD

acsdav2
acsdav2
Reply to  Józsi14
2020-01-21 13:36

5 év 200millió. Mivel az 5.éves opcióval még 2 éve van az újonc szerződésből így 7 évre kap 210 pár milliót. Az 5.éves opciót nem tudom ezért tippelek.

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2020-01-21 17:50

5. éves opció top10es picknek az adott poszton játszó játékosok top10 fizetésének az átlaga az előző szezonban

szóval a QB szerződések nagyban befolyásolják, az idei évben ez majdnem 21 millió volt, 2 év múlva én olyan 25-26 millió köré tippelném

acsdav2
acsdav2
Reply to  ahanem
2020-01-21 20:38

Köszönöm. Így azért kicsit másabb, de szerintem a Chiefs a 200milliót összeakarja hozni. Igazából felesleg húzniuk az időt, mert a sapka csak nő és ott lesz még a CBA újra tárgyalása is.

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2020-01-21 21:07

ha van eszük, akkor még az új CBA előtt megadják a nagy szerződést, mert ha nő a szétosztandó pénz, az emelni fogja a capet, és százalékosan sokkal jobban járnak a szerződés utolsó éveire

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  ahanem
2020-01-22 01:30

Már tavaly megkapta volna, de a 3. szezon után kaphat csak új szerződést egy rookie.

acsdav2
acsdav2
Reply to  ahanem
2020-01-22 14:27

Én is így gondolom. A CBA-tól függetlenül emelkedik a cap, kérdés a mértéke. Eddig a csapatok a bevételük kb.46%-a adta a salary capet. Nem tudom pontosan mennyi. Nyilván a játékosok ezt szeretnék feljebb tornászni, de kétlem, hogy érnek el eredményt. Szerintem az a reális, hogy az 5.éves opciót törlik az első körösöknél.

juhaszvik
juhaszvik
2020-01-21 14:22

Az édes keserűség: kedvenc játékosom játszik a kedvenc csapatom ellen. Lehet meg se nézem a meccset. :)

A fenti okfejtéssel kapcsolatban bennem az a kérdés merült fel, hogy lehet-e Mahomes MVP, ha a 49ers nyer? Ha elmarad a pontháború, akkor nyilván csökken az esélye egy QB MVP címnek (pontosabban mindenki más közelebb kerül a fazékhoz), ha pedig sok pontos lesz a vége, akkor meg nyilván a győztes csapatnál is talál a “zsűri” olyan teljesítményt, amit értékelhet.
Persze ezzel a saját agyamat húzom, mert amit szeretnék: Mahomes MVP, de eggyel több pont a Ninersnek.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  juhaszvik
2020-01-22 01:12

“lehet-e Mahomes MVP, ha a 49ers nyer?”
Nem.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

54
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x