Connect with us

Érdekességek

Tom Brady a 49ersben? – Gond nélkül megoldható

Tom Brady jövője még mindig bizonytalan, ő maga is folyamatosan kikerüli a kérdést, hogy marad-e a Patriotsban. Emiatt rengeteg a teória, hol és milyen feltételek mellet köthet ki, az egyik potenciális célpont pedig a 49ers. Azt gondolhatnánk, hogy Jimmy Garoppolo miatt erre nem sok esély van, pedig pont ő jelenti a legkisebb gondot.

 

Amikor a 49ers a liga legjobban kereső játékosává tette Garoppolót öt meccs után évi 27,5 milliós fizetéssel, nem bízta a véletlenre a dolgot. A garantált tartalom minimális volt a szerződésben, így hiába van még három évig kontraktusa, április elsejéig mindössze 4,2 millió dollárnyi halott pénzért cserébe simán elküldhető/elcserélhető. A lépéssel 22,4 millió dollárt spórolna a csapat, tehát Bradynek sem kellene éhbérért játszania.

 

A 49ersben továbbá minden adott, amire Brady csak vágyhat: van elit támadófal, elit futójáték, elit tight end, jó elkapók, zseniális támadókoordinátor és top védelem is. Ráadásul a kedvenc csapatáról van szó, a szülővárosa 39 mérföldre van Santa Clarától, gyakorlatilag hazatérne.

 

Technikailag tehát semmi akadálya nincs annak, hogy Brady 1-2 évre aláírjon az NFC legjobb csapatához. A 49ersnek is megérné, hisz Brady még most is jobb, mint Garoppolo, a szakmai érveken túl pedig a marketing értéke is óriási lenne a dolognak. Arról nem is beszélve, hogy Garoppolót nemcsak kivágni, de elcserélni is el lehet, például egy második körért a Patriotsnak, ami szintén nem hátrány.

 

Elméleti szinten tehát minden adott egy bombaüzlethez, de a házat azért ne tegyük fel rá.

87 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
87 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Vicgeordie
Vicgeordie
2020-02-07 09:37

A Patriotsnak nincs második körös pickje (hello Sanu), így azért biztos nem jön JG :) (személy szerint negyedik körnél többet biztos nem adnék érte)

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Vicgeordie
2020-02-07 09:43

Mármint hetedik körre gondoltál?

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Vicgeordie
2020-02-07 09:49

A lejárt szavatosságú rúgótokat a patses blogokban 2. körért szeretnék elcserélni, ehhez képest a 4. kör egy irányitóért tényleg kidobott pénz az ablakon.

renningan
renningan
Reply to  Vicgeordie
2020-02-07 11:17

LOL, tényleg. Az mennyire mellé ment :DD akkor egy 2021-es 2. kör, mert smucigok :D

acsdav2
acsdav2
2020-02-07 09:49

Az NFL remélem kicsit ösztönzi mindkét csapatot, hogy ezt összehozzák, mert óriásit szólna :) És lenne ősszel egy Pats@9ers is :)

acsdav2
acsdav2
2020-02-07 10:37

1.Szerintem ez a 9ers oldaláról lenne kicsit neccesebb dolog, mert 1-2 lehetséges jobb évért eldobnák a távolabbi jövőt. De ha megszereznék az óriási reklám értékkel bírna nekik. Illetve San Franciscoba nincsenek igazán szurkolók, csak nézők. Akik csak akkor mennek ki ha felkapott a csapat. Ezt a lehetőséget kár lenne kihagyni.
2. A Patsnek szerintem egy első kört gondolkodás nélkül oda kell adnia Jimmy G-ért. Nevetségesen jó szerződése van és ismeri már az edzőket a rendszert is. Szerintem Bradyvel már nem jön össze az újabb SB részvétel. Jimmy G-vel se idén, így, hogy nem lesz első körük, de jó csapat lennének vele is és nem kellene aggódni a jövőért.
3. Bradynél pedig mondani se kell, hogy mennyire jól járna. :)

Raist
Raist
Reply to  acsdav2
2020-02-07 10:49

4. és ahogy a cikkben is van, kedvenc csapatába is kerülhetne végre (gondolom a 3.-ban főleg a jelenlegi csapaterőre gondolsz és nem az érzelmire).

Én meghúznám Lynch-ék helyében (már ha a másik oldalról is lenne rá hajlandóság). Eddig sem az irányítón múlt elsősorban a siker, hiszen azért tavaly két gyengébb irányítóval sem volt kutyaütő a csapat (játéka!) és idén is inkább Shanahan rendszere volt zseniális és az teljesedett ki. 2 év baromi hosszú idő, addig bőven kitalálhatják mi legyen Brady után. És ha van egy Brady a csapatban, idén is nyugodtabb lettem volna az utolsó fél negyedben.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Raist
2020-02-07 11:17

A Patsnek nem nagyon van beleszólása a dologba. Brady szabadügynök lesz és ha megegyeznek a 9erssel akkor oda megy. Az egyetlen kérdés, hogy Garoppolonak találnak-e csapatot. Szerintem találnak. Chargers, Colts vagy Buccaners ugyanúgy lehet csere partner. Ha Jimmy G-nek nincs beleszólása a cserébe, akkor a Patsnek nem is biztos, hogy könnyű dolga lesz megszereznie, mert az ő pickjük a legértéktelenebb.

renningan
renningan
Reply to  acsdav2
2020-02-07 11:24

Szerintem is csak annyi akadálya lehet a dolognak, hogy a 49ers bevállalná-e az öreget 2 évre a fiatalért cserébe, akibe akár 10 év is lehet, még ha nem is lesz soha HoF.

A Coltsot annyira nem tartom potens csapatnak Brady szemében, de a gyerekkori kedvenc csapatát, a példaképének korábbi csapatát, pláne, hogy az ennyire jó, már igen. Nyilván ez egy nagyon erős és sok “ha”-s tényező, de kivételesen ebben tényleg lenne ráció és még a feltételek adottak.

Kvázi semlegesként félek, hogy simán marad a Patsben, de nagyon remélem, hogy legalább egy kört tesz majd. Brutálisan megdobná az offseasont izgalmi szempontból a Hová megy Brady-saga.

acsdav2
acsdav2
Reply to  renningan
2020-02-07 11:24

Pontosan ezen múlik a dolog, amit elsőként felvetettél. Ha nem San Francisco, akkor Brady marad.

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  acsdav2
2020-02-07 12:13

Mit tudsz te a Ninersnation-ről ? Hülyeségeket ne irjál más szurkolótáboráról a félinformációid és pár fotó megtekintése után:((( Van egy nagyon is széles és fanatikus, országos jelentőségű szurkolótábora a csapatnak, a lelátóra meg nem a St.Louis-i csendharmónia a jellemző.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Viktor Gál
2020-02-07 13:22

Én 2015 óta követem a focit. 2018-ig bizony nem a teltház volt jellemző a Levi Stadiumra :)

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2020-02-07 17:10

“Illetve San Franciscoba nincsenek igazán szurkolók, csak nézők.”
egyetértek, a szurkolók egészen Santa Claráig mennek

Goodell
Goodell
2020-02-07 11:17

Pats – Colts – 49ers, szerintem ezek a csapatoknak jöhet szóba Brady-nél mert superbowl esélyes mindegyik. kérdés ki mondja neki a legjobb ajánlatot, Pats ha ad egy Gronkot meg 1-2 elkapót szerintem nem fog lelépni.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Goodell
2020-02-07 11:17

És miből ad a Pats?

bjeela
bjeela
Reply to  acsdav2
2020-02-07 14:33

Baráccságbó. Ennyi év után már kijár ennyi…

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2020-02-07 14:47

Jerry Jeudy majd nyom egy “drewlock”-ot és lecsúszik a 3. körbe :”D

ahanem
ahanem
Reply to  Bélabá a csótány
2020-02-07 17:10

azon azért néznék nem is kicsit

Byk Djook
Byk Djook
Reply to  Goodell
2020-02-11 16:05

Pont az a három csapat, ahol a ’16-os bajnokcsapat irányítói vannak? :)

Akos Sarudi
Akos Sarudi
2020-02-07 11:24

Más kérdés, hogy mennyire lenne fit Brady ebben a rendszerben.. mert ugye a 9ers nem pocket passer QBra van berendezkedve.. play action és RPO játékokra alapoznak.. oda pedig kell a láb egy QBtól.. azaz vagy nem megy Brady (ez esélyesebb jóval), vagy át kellene alakítani az idén is olajozottan működő sémát.. és akkor még nem tudni, hogy Brady játékán a következő szezonban mennyire látszik majd az újabb 1 év “öregség”. Imo kizárható, h Brady miatt lemondjanak Jimmyről.. idén is SB-t játszottak, amit Shanahan “besülése” miatt buktak el (lásd a futójáték teljes mellőzése a 4. negyedben és még nem is beszéltünk a töketlen 2 minute drilljéről).

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Akos Sarudi
2020-02-07 11:58

“oda pedig kell a láb egy QBtól” – Láttad te már menekülni Garoppolót? Mintha az öregotthon izomsorvadásos részlegének maratoni befutóját nézném.
Nemcsak Shanahan múlt, JG 3szor nem vette észre az előtte üresen álló Kittlet, Sanderst pedig túldobta az utolsó driveban.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Viktor Gál
2020-02-07 12:27

Ha már a hibákat keressük, akkor a védelmet se felejtsük ki. 7 perccel a vége előtt, 10 pontos vezetésnél sok mindent engedhetsz az ellenfélnek a saját 35 yardosán, de 44 yardos nagy játékot biztosan nem. Ez óriási hiba a volt a védelem részéről. Hillt akkor sem lehet ennyire egyedül hagyni, ha már lefújták a bírók a játékot.

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Fetyke
2020-02-07 12:54

Hiba volt, de nem akkora, mint a biróké. Bosan fogtak egy hatalmas holdoutot, 4és25 lett volna, ha nem akarják elengedni. A védelem korrekt volt a meccsen, a támadások voltak töketlenek.

bjeela
bjeela
Reply to  Viktor Gál
2020-02-07 14:33

A bírók következetesen végig leszarták a holdingokat pro és kontra.

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  Fetyke
2020-02-07 19:33

A gyereke tudna erről mesélni.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Viktor Gál
2020-02-07 14:33

“Láttad te már menekülni Garoppolót?”
Igen.
https://www.youtube.com/watch?v=VaFPFCAM-qs

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2020-02-07 14:47

Nem is menekült meg…

ahanem
ahanem
Reply to  Bélabá a csótány
2020-02-07 17:10

mondjuk ez nem is a menekülésen múlt, hanem nem tanították meg rendesen tacklet csinálni meg ütközni

és amikor azt kérdezed hogy “mé minek kell az egy kúbénak?” hát pont ezért, mert ha gyökér és nem tud kitámasztani úgy, mint az előbb említett tartóberendezés, akkor 4-12es szezon lesz a vége

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  ahanem
2020-02-07 18:42

Az ACL-szakadásának nem volt semmi köze a tacklehöz. No contact injury.

ahanem
ahanem
Reply to  Viktor Gál
2020-02-07 18:47

nem, de ha ki tudna támasztani, mint egy form tacklenél, akkor nem olyan irányban hatott volna a nyíróerő a szalagokra, és megússza egy húzódással, vagy anélkül

FitzMagic
FitzMagic
Reply to  Akos Sarudi
2020-02-08 01:21

Ha jól tudom a play action és RPO játékokhoz sem kell mobilis irányító

Fetyke
Fetyke
2020-02-07 11:37

“…Brady még most is jobb, mint Garoppolo…”

Nálam ez sehogy sem állja meg a helyét. A 2019 Jimmynél még a 2018-as Brady is rosszabb volt, nemhogy a legutóbbi. Értem én, hogy Brady a GOAT, meg minden, de ezen szakmailag csak bukhat a 49ers, de nem nyerhet.
Pénzügyileg és marketing szempontból persze megérné, de szakmailag ezt hívnák öngyilkosságnak.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2020-02-07 13:28

A 2018-asnál azért nem. Tavaly meg azért nem a legerősebb csapat volt Brady körül. Ellentétben Garoppoloval. Nálam nagyjából hasonló szinten vannak alapszakaszt tekintve, a rájátszásban viszont Brady rutinja és neve sokat számíthat.

renningan
renningan
Reply to  Fetyke
2020-02-07 14:33

Hát, Garoppolo szerintem a top 15 legalja. Garoppolo semmit nem tett hozzá ehhez a csapathoz, annyira volt csak jó, hogy ne szúrja el a tökéletes rendszert, a szükséges minimumot hozta. Amikor meg teljesíteni kellett, nem ment neki. Brady egy sokkal rosszabb offense-ben volt overall jobb, nálam nem kérdés, kit választanék a kezdőbe a következő 1-2 évre.

Amúgy 2018-ban szerintem Brady még mindig top 5 volt, max önmagához képest volt gyengébb, mert az előző három éve már már legendásan jó volt.

Fetyke
Fetyke
Reply to  renningan
2020-02-07 15:10

Hogy lett volna már top5 2018-ban Brady? Kicsit nézz már rá a számokra könyörgöm! Ha nagyon megerőltetem magam és a csapat által neki megnyert bajnoki címet is figyelembe veszem, akkor a top10-be még épp befér valahogy. De nézd meg a konf döntőn és az SB döntőn nyújtott teljesítményét! Gyakorlatilag siralmas…
Csak viszonyításképpen: a 2018-as Bradynél a 2018-as (nem a legutóbbi) Cousins is jobb teljesítményt tett le az asztalra, egy lényegesen szarabb fal mögött.
Azért egy 88-as és egy 102-es rating között nehogy már csak a fal, meg az elkapók legyenek a különbség? Emlékszel még a tegnapi cikkre? Ott azt állítottad, hogy nem kell megfizetni a jó futót, mert nem éri meg. Akkor ezek szerint QB-ra is fölösleges áldozni? Viszont akkor csak nekem van igazam, hogy szakmailag nem nyerhet semmit a 49ers Brady leigazolásával.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Fetyke
2020-02-07 15:17

Rájöttem! Jakab Ádám feltörte a Disqus-fiókodat és ő írogat a nevedben! Mit tettél Fetykével? 🙂

Jakab Ádám
Jakab Ádám
Reply to  Vicgeordie
2020-02-07 17:21

Hogy jövök én ide?

Jakab Ádám
Jakab Ádám
Reply to  Jakab Ádám
2020-02-07 17:26

A hírnév szép dolog azt elismerem, de jó lenne tudni mivel szolgáltam rá ha már itt tartunk.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Jakab Ádám
2020-02-07 18:36

Az mindegy! Fürödj a dicsőségben! :)

Jakab Ádám
Jakab Ádám
Reply to  Fetyke
2020-02-07 21:27

Ám legyen, ha már ilyen ismert oldalon ilyen ismert név vagyok, akkor Hollywood már csak egy gyereklépés!

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Fetyke
2020-02-07 15:17

“Csak viszonyításképpen: a 2018-as Bradynél a 2018-as (nem a legutóbbi) Cousins is jobb teljesítményt tett le az asztalra, egy lényegesen szarabb fal mögött.”
https://www.youtube.com/watch?v=ODLsmnykktI

Fetyke
Fetyke
Reply to  Bélabá a csótány
2020-02-07 15:32

A rosszabb támadófalat szemrevételezés alapján állapítottam meg. :D

ahanem
ahanem
Reply to  renningan
2020-02-07 16:58

Garoppolo a playoff alapján a Dalton-skálán a gengszter alatt van, a szezon egésze alapján meg éphogy felette. Nem ezek a legjobb kilátások, főleg ha az edződ még Reidnél is nagyobb zárószelep.

acsdav2
acsdav2
Reply to  renningan
2020-02-07 21:27

Amit a Saints vagy a Seahawks ellen a 2.meccsen hozott az közel sem az a kategória, amit te itt előadsz, hogy semmit nem tett hozzá. Ha abból a kettőből csak egy is vereség elég valószínű, hogy nincs SB.

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  Fetyke
2020-02-07 14:47

Hát ezen még dolgozz kicsit mert így marhaság. :) Brady a legrosszabb évében is jobb volt mint JimmyG bármikor, pedig én szeretem a srácot és utálom, hogy mindent az ő nyakába akarnak most varrni. A mostani szenzonban is Brady passzpontossága a látszat ellenére a top5-ban volt, készült erről egy elég alapos elemzés, ahol megnéznék minden irányítóinál, hogy hova mentek a passzai, mennyire voltak elkapjatók, függetlenül attól, hogy volt-e elkapás. És ebben az elemzésben Brady a legjobbak között volt, csak éppen elkapni nem tudták a passzait, mert nem volt egy első számú szintű WR sem a csapatban, TE-ről nem is beszélve, nem véletlenül volt ennyire frusztrált.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Nyílméregbéka
2020-02-07 15:02

Ha már passzpontosság!
Garoppolo 69,1%-os pontossággal dobált. És a szomorú valóság az, hogy Brady soha, még a legjobb évében sem tudott ilyet elérni. A 2018-as Brady passzpontossága is csak 65,8%-volt, pedig akkor volt Gronk, nagyon jó támadófal és még WR is a csapatban.
Engem nem érdekel, hogy magukat elemzőnek tekintő ködszurkálók miket hadoválnak össze. A tények és a számok makacs dolgok. Persze nem muszáj elfogadni és tudomásul venni, de attól még a tény tény marad.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Fetyke
2020-02-07 15:03

Tehát szted lényegtelen, hogy van-e a csapatnak életképes futójátéka (ami megalapozza a passzjátékot), van-e elit TE-je, egynél több használható, egészséges elkapója, megbízható, összeszokott támadófala, ahogy az is mind1, hogy egy meccsen 8 vagy 38 passzt kell megeresztenie a QB-nak, a lényeg a passzpontosság. Minden más csak sallang :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Vicgeordie
2020-02-07 15:25

Természetesen nem! Egy irányító teljesítményét sok minden befolyásolja.
De! Figyelmedbe ajánlom Cousins egy évvel ezelőtt tett nyilatkozatát, amikor azt mondta, hogy könnyű lenne másokat hibáztatni azért, mert nem jutottak rájátszásba (és neki is igaza lett volna), de nem ezt teszi.
Bocsi, hogy ezt mondom, de kicsit azt érzem a Pats szurkolói részéről, hogy a száraz tényeket ők sem akarják tudomásul venni, ahogy Brady sem. 3 éve mindig romlik TB teljesítménye, nyilván erre a legutóbbi szezonban rátett, hogy nem volt körülötte személyzet, de ettől még tény, hogy a legutóbbi két szezonban már nem azt az elit Brady-t láthattuk, mint korábban.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Fetyke
2020-02-07 15:32

Ez így is van. Az elmúlt két szezonban egyértelműen gyengébben teljesített, rajta is látszik a kor. De ahogy renningan is írta, elsősorban magához, az elit önmagához képest lesz egyre ergyább, ami még így is TOP10 ligaszinten. JG nem az és ilyen játékkal nem is lesz az soha.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Vicgeordie
2020-02-07 16:36

Én JG-t még nem írnám le ennyire. Nyilván engem sem győzött meg az az egy teljes éve, de még minden lehet belőle. Lehet Goff szerű projekt irányító (legvalószínűbb), lehet bust, és még akár ki is emelkedhet.
Viszont a 49ersnek most egy nagyon tehetséges kerete van. Ha leigazolják Brady-t és kiderül, hogy már nem csak a csapat miatt, hanem önmagáért sem a régi, akkor mire megint szereznek egy potens irányítót ez a keret szétszéled. Viszont ez a keret még JG-vel is eljutott a döntőbe és nyerhetett is volna akár. Nem látom azt, hogy csak JG miatt ne tudnának egy szintet még feljebb lépni (bár én sem hiszem).

ahanem
ahanem
Reply to  Vicgeordie
2020-02-07 16:53

Winston vs Brees

Nyílméregbéka
Nyílméregbéka
Reply to  Fetyke
2020-02-07 17:10

Azok a “magukat elemzőnek tartó ködszurkálók” a PFF csak szólok. Bár amilyen arrogáns vagy, gondolom az sem számit, hiszen a tények téged nem zavarnak, mivel neked VÉLEMÉNYED van és azt már nehogy felülírja a valóság ugye. :DDD

Fetyke
Fetyke
Reply to  Nyílméregbéka
2020-02-07 17:48

Azt hiszem ez a társaság, amely szerint Stefanski a 3. legjobb játékhívó volt a szezonban. Erre kérdezzük azt Vikings szurkolóként, hogy végignéztek ezek egyáltalán egy meccset is? Mert ha szerintük Stefanski volt a 3. legjobb, akkor milyen lehetett a legrosszabb? Csak középső futójátékot hívott 20 pontos hátrányban is?
Csak hogy rendbe tegyük a dolgokat! Tény az, ami bárhol hozzáférhető nyers számadat, hogy Brady 613 passzából 373 lett elkapás, amely 60,8%-os passzpontosságot jelent. Ez a puszta számadat, amibe belekötni nem igen lehet, legfeljebb kimagyarázni.
Na! VÉLEMÉNY pedig az, hogy Brady mindezek ellenére top5 volt idén is, mert például a passzai jó helyre mentek, csak nem volt (ott) aki elkapja őket.
Ha nem érzed az objektív és a már bőven szubjektív adatok közti különbséget, akkor azzal nem tudok mit kezdeni. Ha szerinted Brady még mindig top5 irányító, ennek ellenkezőjéről sem kívánlak meggyőzni. Ha véleményed van rólam, mert rosszat írok Bradyről az sem baj. Van ilyen.
De ha szeretnél te meggyőzni engem, akkor azt kérlek kevésbé arrogánsan és több ténnyel alátámasztva tedd meg, mert így biztosan nem fog sikerülni. Bár szerintem ez soha nem is volt célod…

katonadani
Reply to  Fetyke
2020-02-07 19:33

én csak annyit tennék hozzá ehhez a vitához, hogy nagyon, de nagyon rossz dolog csak a passzpontosság szerint megítélni egy irányítót.
Ez valóban egy tényszerű adat, csak sok mindent nem lehet megmondani, kikövetkeztetni belőle.

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2020-02-07 20:05

Ezzel egyetértek!
Én nem is csak ez alapján állítom, hogy Brady már nem a régi, és már nem nyújtott olyan teljesítményt, ami alapján azt lehetne mondani, hogy jobb, mint JG. Kevesebb INT-et dobott, de minden más mutatója elmarad TB-nek. És a tavalyi Brady sem volt top5, amiért érdemes lenne egy potens franchise QB-t eldobni…

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  Fetyke
2020-02-07 20:33

Én szurkolok a legjobban, hogy legyen belőle potens franchise QB, de amit eddig mutatott az nem az.

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  Fetyke
2020-02-07 19:06

Jah, csak Jimmy G sajnos nem nagyon dobált 10 yardnál messzebbre. Ezt így itt hagyom. És emészgesd.

Fetyke
Fetyke
Reply to  atis123Juve
2020-02-07 20:12

Brady 60 darab 20+ és 6 darab 40+ yardos átadást csinált. Garopplonál ugyanez 61 és 8 darab. Brady átlagosan 6,6 yardot passzolt, JG 8,4-et, amivel Jimmy a 3. legjobb volt e téren Brady gyakorlatilag a legrosszabb.
Emésztgessük…

katonadani
Reply to  Fetyke
2020-02-07 21:27

ez megint fals adat, mert JG számait leginkább az elkapás után szerezték a társai.
ezt alátámasztva: Garoppolo dobott az egész ligában a második legrövidebben átlagosan (Bridgewater mögött) (Avarage depth of target)

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2020-02-07 22:13

A rövid passzokat is meg kell tudni dobni. :)
És azért az is kisarkítás, hogy a YAC-t csak az elkapó számlájára írjuk, hiszen az is függ a jól kivitelezett és időzített dobástól is, és még sok minden mástól. Például a játékrendszertől is.
Persze, ha ilyen komplexitásában nézzük a dolgokat, akkor nagyon mélyre kell leásni, és a végén azt az eredményt kapjuk, hogy nem lehet összehasonlítani bármely két irányító teljesítményét egymással, hiszen két külön csapatban, két külön edző alatt, más-más játékrendszerben játszottak.

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2020-02-07 22:30

“Bridgewater mögött”
szóval az első volt, nem a második. :D
egyébként meg nextgenstats (én nem tudom patreon moneyból megvenni a pff előfizetést :))) ) szerint Carr mögött a második, és akkor már szűrtem legalább 2000 passzolt yardra, bár itt average intended air yardsnak hívják

Remete
Remete
Reply to  Fetyke
2020-02-07 23:26

Tedd Brady-t a 49ers fal mögé, a 49ers futójátéka és elkapó ill. TE sora mellé, aztán beszéljünk róla, ki a jobb. Tényekről beszélsz, de az a fő tény, hogy a játékosállomány NE-ben siralmas volt idén, és elit a 49ers-nél. Brady pedig ugyanolyan körülmények közt biztosan jobb, mint Jimmy G, pl. simán belement volna a sack-be és nem dob INT-et a SB-on abban a helyzetben.
A PFF értékelése igen kiváló, de anélkül is, Brady 2. legjobb volt as ligában idén amikor 20 yardon túlra kellett passzolni tiszta zsebből. Pedig igen gyenge volt a WR sor, nem is volt igazi mélységi célpont, és mégis. Neki csak egy jó fal kell, elsősorban középen. Jimmy G pedig igencsak gyenge volt főleg míg nem volt Sanders. Kb. mindenki őt tartotta a csapat leggyengébb pontjának, ami sokat elárul.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Remete
2020-02-07 23:52

Ezek olyan fals dolgok. Egy évvel ezelőtt másról sem szóltak az elemzések, mint hogy a Pats támadófala milyen elit, mennyire jól megkomponált a futójátéka a csapatnak, milyen hasznos játékos Gronk, és ezzel együtt mekkora terhet vesznek le Brady válláról. Ami valóban így is volt.
És akkor megnézem TB 2018-as teljesítményét, és nincs a legjobb 10 között az alapszakaszban. Megnyerik az SB-t, de ahhoz TB-nek nem sok köze volt. Bűn rosszul játszott.
Én komolyan nem értelek titeket. Úgy beszéltek Bradyről, mintha még mindig Brees szinten dobálna, pedig ez már két éve nem így van.
Helyezzük be Bradyt a mostani 49ers-be, rendben. Ha a csapat megnyeri a bajnokságot magától, irányító nélkül, mint ahogy megnyerte azt 2018-ban a Pats, akkor segítség Brady. Csak ehhez szerintem JG is elég. De pluszt mit vártok tőle?
Mindig erre az elkapó hiányra hivatkozik Bradynél mindenki. Mintha Sanderssel az élen elit elkapósora lenne a 49ersnek. Kittle az. De az elkapók? Hol volt eddig Sanders? Meg az újonc Samuel? Demagógia, de kihozzátok belőlem. Az utóbbi időben agyonszidott Rodgers bárkiből képes jó elkapót varázsolni. Ezért (is) tartozik ő nálam top5-be most is. Idén is volt, amikor mindenki sérült volt és névtelen emberekkel kellett játszania és megoldotta. Na Bradynek ez viszont most nem ment (korábban egyébként ő is ugyanúgy megcsinálta), és akkor mindjárt mindenki más hibás lett csak az irányító nem romlott semmit?

zsömi
zsömi
Reply to  Fetyke
2020-02-08 09:32

Hangsúlyoznám az elején véleményként (és nem Pats drukkerkent, sajnos itt is megy a szekertabor-logika), hogy szerintem már csak a csúnya végjátékat fogjuk Bradynek látni, mást nem nagyon… Viszont, ha ilyen baromsagokat beleböksz az érvelésnek szánt mondataidba (“Ha a csapat megnyeri a bajnokságot magától, irányító nélkül, mint ahogy megnyerte azt 2018-ban a Pats”), ne csodálkozz, ha nem lehet komolyan venni, amiket írsz. Így ez sajnos csak sok hűhó semmiért.
Brady papa pedig már rég üzent Neked :)
https://youtu.be/yFOxHlyoocY

ahanem
ahanem
2020-02-07 13:14

“napibrédi, a dinasztiának még nincs vége” rovatunkat hallhatták.

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  ahanem
2020-02-07 19:07

Ez van pajtás. Remélem Schumachert is utálod, meg Hamiltont, meg gondolom Michael Jordant is. De már csak az ilyenek miatt is remélem még játszik még vagy 2 évet, hogy neked ne legyen egy jó napod sem. Segítek a következő 5-10-15 év Mahomesról fog szólni ameddig játszik. Ez a dolog így működik. Remélem őt bírod, mert különben keserű éveid lesznek. A dinasztiának nincs vége, mert BB csinált csapatot már Clevelandben is, mikor Bradynek híre-hamva sem volt. A Pats nem így fog kinézni, hanem pl visszatér a bivalyvédekezés meg a futójáték, amíg nem lesz egy jó irányító.

ahanem
ahanem
Reply to  atis123Juve
2020-02-07 19:26

Schumit szerettem, már ha Michaelről van szó és nem Ralfról, Jordant nemigen láttam, a félniggert mondjuk kevésbé szeressem, de az arroganciája miatt, nem az eredményessége miatt.

Brekivel semmi bajom, de azt nem látom, hogy Reid még 10 évig nyomná, nála már az is tiszteletreméltó, hogy ekkora méretekkel még nem küzd egészségügyi problémákkal, de ezek záros határidón belül meg fognak jelenni. Az pedig különösképp jó kedvvel tölt el, hogy van még nála is nagyobb zárószelep a ligában.

Az a clevelandi csapat 1 playoff szerepléssel meg nem volt különösképp meghatározó, de nincs ezzel semmi gond, hitegessétek csak magatokat ezzel, aztán majd meglátjuk, kinek mekkora a hite akkor, amikor a pecc csoportutolsó lesz folyamatosan évekig (remélem azért ezt is megérem, bár ahhoz lehet 1-2 fiatalító italt is el kéne fogyasztanom).

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  ahanem
2020-02-07 20:12

Na akkor te sem vagy álszent….. Kicsit sem….. Schumi sem ment arroganciáért a szomszédba.Voltak gusztustalan húzásai. Én nem hitegetem, magam. Simán benne van, hogy 5-10 évig nem lesz semmi. Nem fogok a kardomba dőlni. De hogy egy Boston Globe-os cikket idézzek, BB azon 3 edző közt van, aki tudja, hogy egy vesztes SB után hogy kell nyerni, a másik kettő Tom Landry és Don Shula… Amíg a Jets a csoportban van, addig nem félek a csoportutolsó lesz a Pats. Sőt, amíg az AFC-ben ilyen töketlenség van, szinte a PO is garantált. Amiatt aggódok, hogy Scharnecchia visszavonult,őt nehéz lesz pótolni.

ahanem
ahanem
Reply to  atis123Juve
2020-02-07 22:07

a Jets idén 7-9 volt, persze még mindig fogalmuk sincs, hogy hogyan működik egy franchise a XXI. században, de lehet, hogy jövőre eljutnak addig, akkor meg már csak 2-3 győzelem kéne erre a teljesítményre.

Egyébként meg nem vagyok álszent, csak fiatal. Schumi 7. vb-címénél voltam 10 éves, és ha egy 10 évest az zavar, hogy a kedvenc piros kocsijában a bácsi szeret győzni, akkor lehet, hogy gyerekpszcihológus kell oda. Most azért, mert 15 évvel később már más a felfogásom, a világnézetem, még nem fogom megváltoztatni az akkori véleményem.

Scarnecchia visszavonulása jelenti a dinasztia valódi végét, de ezt abban a cikkben leírtam már.

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  ahanem
2020-02-07 23:19

Gase-zel nem fognak nyerni semmit az egy idióta. Semmi bajom a schuni imádattal, de Hamilton arrogenciáját kiemelni, mikor Schumi egymillió alattomos dolgot elkövetett, kicsit kettős mérce.

ahanem
ahanem
Reply to  atis123Juve
2020-02-07 23:26

nem kettős mérce, hanem az egyik a pályán, a másik a pályán kívül az, előbbit megértem, utóbbit annyira nem
persze akkor még nem volt ilyen, hogy szociális média, 2020-ban már könnyebb ráhúzni ezt adott emberre, amikor két nagyságrenddel több interakció áll rendelkezésre
azért azt nem mondtam, hogy imádtam, mert az Kimi, annyit mondtam, hogy szerettem, mert gyerekként addig tudtam eljutni, hogy aki sokat nyer, az nekem jó.
azt meg még hozzátenném hogy míg Hamiltonnak az egész pályafutását volt lehetőségem követni, Schumachernél ez nem volt adott, mivel mire megjött az eszem, már 2x nyert vb címet, azért ez sem egyenlő feltétel

Gaseben egyetértek, a kérdés az hogy a játékosok mikor tessékelik ki, Dolphins példára alapozva

Remete
Remete
Reply to  atis123Juve
2020-02-07 23:19

BB mérlege Brady nélkül negatív. 7 szezonban volt HC más kezdő QB-val, ebből 6-szor nem volt meg a PO, közte a Pats-nél sem, konkrétan 5-13-mal nyitott 2000-2001-ben a korábbi 1/1-es SB-t is megjárt Bledsoe-val. Brady-vel 7 meccsen összejött utána az az 5 W. Még a 2008-as, Cassel vezetésével (és gyakorlatilag a 2007-es komplett világverő kerettel) lejátszott évvel sincs pozitív mérlege NE-ben sem!
A 49ers idei védelménél nehéz sokkal jobbat építeni, de a mai NFL-ben, azzal, hogy a támadófocit erőltetik, egy jó QB nélkül nem nyersz. Nem nyert tavaly a Rams sem, hiába volt jó a védelem, egy TD-t sem tudtak feltenni, és nem nyert idén a 49ers sem, Jimmy G akkor mondott csődöt amikor a leginkább kellett volna hozza magát. Jah, Jimmy G az akit BB választott Brady utódjának, ezt ne feledjük! Az öreg sosem bizonyította még, hogy jó szeme van az irányítók kiválasztásához, Brady-vel belenyúlt a tutiba, maximum cserének vagy egy Edelman/Etling féle projektnek került oda, ráadásul kérdéses, hogy akkor is teljhatalma volt-e már BB-nek a drafton. Alapvetően sosem kezdett volna, ha Bledsoe nem sérül meg, nem utódnak nézte ki. Jimmy G pedig idén is szenvedett kb. Sanders érkezéséig, pedig azért elit fal és elit TE csak volt…
A Jets pedig 2002 óta a legtöbb győzelmet, és legtöbb PO szereplést tudja magáénak az AFC East-ben, már nyilván a Pats-et leszámítva, akkor is, ha most épp elég balf*szok, bár Darnold-ot nem kell azért teljesen leírni, az idei 7-9 a kezdő QB-t nélkülözve több meccsre egyáltalán nem olyan rossz, kicsit erős azt mondani, hogy őket nem lehet alulmúlni…
Ezt a 49ers vonalat egyébként Skip dobta be a minap, és egyáltalán nem hülyeség, főleg, hogy Brady kedvenc csapatáról van szó. Totálisan igaza van, hogy Brady-vel megnyerték volna ezt a SB-t, ez egyébként nem csak az ő véleménye.

https://www.youtube.com/watch?v=8m8vUgDXf4M

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  Remete
2020-02-07 23:46

Sohasem mondtam, hogy jó szeme van az öregnek az irányítókhoz. Azt adom, hogy jók voltak korábban
Darnold is biztató, de ahol Gase-nek teljhatalmat adnak, ott baj van.

wolandrule
wolandrule
Reply to  Remete
2020-02-08 07:57

Nem csak QB-t nem tud draftolni.

Mr Foherty
Mr Foherty
Reply to  Remete
2020-02-11 10:35

“Jah, Jimmy G az akit BB választott Brady utódjának, ezt ne feledjük! ”
Ez, ugye, maximum egy közkeletű vélekedés, nem tény.

Andras Daroczy
Andras Daroczy
2020-02-07 14:33

Szerintem Garoppolóval soha nem fog super bowlt nyerni a 49ers.
Ezen a Brady 9ers cserén meglepődtem, de eddig, ebben van a legtöbb ráció.
Véleményem szerint nem fog sehova menni, bár Belicheck mindenre képes(jó értelemben a csapat érdekeit szem előtt tartva)

Zsolt75
Zsolt75
2020-02-07 15:43

Nekem JG elcserélésekor is volt egy olyan összeesküvés elméletem, hogy TB berágott azon, hogy BB JG-t tartotta volna meg kettőjük közül, miközben pont 49ers-hez ő is elcseréltette volna magát. Kb. azóta vág a padon ülve olyan durcimurci fejet…
Azt gondolom, hogy egy TB-JG cserével elméletileg mindkèt fél jól járhatna.

Zoltan Szilard v. Pinter
Zoltan Szilard v. Pinter
2020-02-07 17:31

Persze, mindenki mondhatja, hogy utólag könnyű okosnak lenni, de tényleg ez jutott nekem az eszembe először, mikor egyáltalán felmerült, hogy TB máshol is játszhatna. :)

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Zoltan Szilard v. Pinter
2020-02-07 21:18

Utólag könnyű okosnak lenni.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2020-02-07 23:02

Ne bomolj már, ebben mi a csótánykodás, ha már mindenki mondhatja? Így már nincs is hozzá kedvem…

Tibor Fotó
Tibor Fotó
2020-02-07 22:07

19,5 milliós cap space-el és számos FA-el sanszosnak látom. Azt is, hogy Brady elmegy egy 49ershez 30 milla alatt.

Savagex21_jet
Savagex21_jet
2020-02-08 18:18

Egy még rosszabb system Qb a 49ers-be? Mindegy, úgyis jobban áll az NFC West-nek ha a Seahawks nyeri.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

87
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x