Connect with us

Hír

BREAKING: Mahomesszal 10 évre hosszabbít a Chiefs!

Adam Schefter számolt be arról, hogy Patrick Mahomes és a Chiefs megegyezett egy 10 évre szóló szerződéshosszabbításról! A kontraktus így 2031-ig szól majd.

Egyelőre annyit tudunk, hogy több, mint 400 milliót fog keresni Mahomes. Hogy pontosan mennyivel többet, az még kérdés.

75 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
75 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
2020-07-06 21:28

‘sztaqrva
Na itt leszek nagyon kíváncsi a részletekre. Hogyan lesz megállapítva a zseton úgy, hogy ne akarjon 2-3 évente fizetésemelést kapni, stb
Kétségkívül a csapatnak a 10 éves szerződés nagyon jó is lehet, viszont csak akkor, ha kizárták benne a rinyálást (más kérdés, higy PM-ből ezt nem nézem ki)

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Hurrá Torpedó
2020-07-06 21:34

Éves keret X százaléka.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2020-07-06 21:34

Tízre?
Százra!

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2020-07-06 22:03

Százat, ezeret!

Bandi
Bandi
2020-07-06 21:34

Volt-e valaha ennél hosszabb szerződés?
Vagy valami hasonló?

Passzinter Ferenc
Passzinter Ferenc
Reply to  Bandi
2020-07-06 21:43

The longest contract in the league is the eight-year, $97.6 million extension signed by Dallas left tackle Tyron Smith. No player is currently signed to a seven-year contract, but two of the 15 players signed to six-year deals are Martin and Cowboys center Travis Frederick.

Bandi
Bandi
Reply to  Passzinter Ferenc
2020-07-06 21:55

Köszi

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Bandi
2020-07-07 16:42

Nem olyan nagy dolog. Bledsoenak is volt aztán a Kecske mégis kitúrta (képzavar) :)

Gergely Nagy
Gergely Nagy
2020-07-06 21:43

Drew Bledsoe is aláírt egy 10 éves hosszabbítást egyszer :D

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Gergely Nagy
2020-07-06 21:48

Nem “lifetime” volt?

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  Bélabá a csótány
2020-07-06 21:48

:D akkor már meghalt volna a kétezres évek elején

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  Bélabá a csótány
2020-07-06 21:48

a Billshez paszolta el BB ha jól emlékszem amúgy

Passzinter Ferenc
Passzinter Ferenc
Reply to  Gergely Nagy
2020-07-06 22:09

Tényleg, de jó hogy emlékeztél rá, köszönöm :-)
Ha jól tévedek 2001-ben írta alá, 100 millió usd értékben, aztán 2002ben már a Billsben volt, abban az évben ProBowl össze is jött neki talán, de erre nem esküszöm meg. Majd a Cowboysnál fejezte be 2006ban.

conspiracy theory
conspiracy theory
2020-07-06 21:43

Remélem a cap 50%-át megkapja minden évben. Szerintem megérdemelné ;)

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  conspiracy theory
2020-07-06 21:43

legyen 70 :D:D

bjeela
bjeela
Reply to  Gergely Nagy
2020-07-06 22:03

Ne legyünk beszariak, legyen 100% és akkor minden OK.

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  bjeela
2020-07-06 22:09

Hé aztán Hill és Kelszi családja haljon éhen? Amúgy csak Mvp Trub méltó a 100%-ra sőt az ő fizujába még a Packers és a Vikings is beszáll 10-10%-al mert sok embernek csal mosolyt az arcára a játéka :D

bjeela
bjeela
Reply to  Gergely Nagy
2020-07-06 22:16

Te itten csak ne fogjá hozzá az érzelmi zsaroláshoz, mert te kezdted itten felverni az árat, én csak tromfoltam, mert nálam a piros hússzáz ulti terített durchmarsh MVP Trub képibe.

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  bjeela
2020-07-06 22:39

Csak ebben a játékban nincs 10-es Trub kezében és az ászok is más csapatokban vannak. Szóval azt mondja az öreg tímár ez az ulti nem ulti már :D

bjeela
bjeela
Reply to  Gergely Nagy
2020-07-07 08:43

Kontra! Mit kontra, rögvest FedákSári! Mééé jáccik az, aki nem ért az ultihoz? Az összes narancssárga és kék színű lap nálunk van és MVP Trub egymaga négy ászt jelent. Akkó hogy is nyomod le az ultit? Legfeljebb talán a durchmarshot, de asse. A nyamvadt tízesedet meg kinemszarjale, megcsapjuk az első körben.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Gergely Nagy
2020-07-07 16:47

Szar a világ, tök a tromf! (mondjuk ez nem tudom, hogy jön ide)

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Gergely Nagy
2020-07-07 16:42

Hülye! Meg van repedve egy bordám, nem röhöghetek! :)

ahanem
ahanem
Reply to  Gergely Nagy
2020-07-07 17:39

majd Mahomes kifizeti őket, ideje termelni a yardokat, ha nem akarnak éhen halni… :D

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2020-07-07 16:42

Ez egy teljesen jó ötlet. Onnantól ő fizetné zsebből a többi játékost. Tiszta munka.

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-07-07 23:11

Végre valaki érti a koncepciómat…

Goodell
Goodell
2020-07-06 22:03

Ha lesérűl akkor is fizetni kell? És pl 5 év múlva emelik neki? Ez lehet a Kansas hatalmas huzása, vagy halála, de gondolom ha új vezető edző lesz, vagy menni akar máshova, az adott csapat elhozhatja, vagy nemtom egy ilyen szerződés milyen

RA7
RA7
Reply to  Goodell
2020-07-06 22:51

Átvállalja kezdésnek ezt a szerződést az új csapat, majd megállapodnak egy újról, amibe hülye lenne belemenni a játékos. Max az időtartam csökkentve lesz, de a pénz még nőni is fog.
Ha lesérül ami a szerződésben van garantált azt igen ki kell fizetni + ami a sérülés esetére garantáltnak lesz feltűntetve.

Nehogy jövőre jöjjön egy sérülés mint Smithnek és hello 10 év.

Danika
Danika
2020-07-06 22:03

Nos ő oké. Kansasban valami orbitális jointot szívhattak, hogy ezt a 10 évet bármilyen formában is bevállalták. Pláne azt, hogy mostanság mindenki 3-4 évre ír alá, Dallasban meg egy éven megy a vita. Jézus Úristen még mindig. Ez a francokat lett a pusmogott 200 millió. Tippre min. 330 millió lesz ebből gyerekek, de a 400-on sen lepődnék meg kicsit sem. Na erre aztán a szerkesztő srácok véleményére podcastben igazán kiváncsi leszek.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Danika
2020-07-06 22:22

400+

Danika
Danika
Reply to  Bélabá a csótány
2020-07-06 22:58

A min. 330-ban benne van az, hogy 400 lehet :D.

bjeela
bjeela
2020-07-06 22:03

Na, akkor a Mahomes család már nem hal éhen… Azért érdekelne, hogy ebből mennyi a garantált tartalom. :D

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2020-07-07 16:48

Kecsap már eddig is volt bőven. Most végre szegény Pat meg tudja hozzá venni a sztéket is.

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-07-07 23:11

Ahogy drágul a marhahús nem biztos, hogy sokáig…

Vicgeordie
Vicgeordie
2020-07-06 22:39

comment image

ahanem
ahanem
Reply to  Vicgeordie
2020-07-07 17:46

The “Chiefs”
A Patrick név valósággal való bárminemű egyezése csupán a véletlen műve

bjeela
bjeela
2020-07-06 22:39

Azzal szórakoztatnak egyesek, hogy 511 milliós lesz a szerződés és ebből 250 misi garantált. Eszelős lenne, ha igaz lenne.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2020-07-06 23:11

Ha belegondolsz, akkor ez évi 51 milliós fizut jelent. Ez most rengetegnek tűnik, de ha a következő 10 évben csak fele annyival nő az NFL bevétele, mint az elmúlt 10 évben tette azt, akkor gyakorlatilag mindez aprópénz lesz.
Én leginkább két gondot látok így elsőre ebben a szerződésben. Egyrészt az aláírási pénzt legfeljebb 5 évre lehet leosztani, így az nem lehet magas összeg. A másik, hogy Patrick a várt bevétel és cap növekedés miatt 5-6 év múlva már emelésért fog reklamálni, ami bennem mindig visszás érzetet kelt…

Danika
Danika
Reply to  Fetyke
2020-07-06 23:11

Az megoldható, hogy 2025re és 2030ra betesznek egy roster bónuszt, ami átalakítható aláírási bónusszá. Lásd Wentz szerződése.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Danika
2020-07-06 23:18

Csak akkor azt a pénzt nem most fogja megkapni Patrick, hanem majd 2025-ben vagy 2030-ban. Ez meg ugye kockázat a játékos szemszögéből, hiszen ahogy azt mifelénk mondani szokták, azt meg is kell ám élni.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-07-06 23:11

Pedig fog és neked szar kedved lesz :D

Danika
Danika
2020-07-06 23:11

Ez egyre betegebb. 400+ millió. Vagy az évtized húzása, vagy az évtized bukása lesz ebből. Nem akarok még nagyon ítéletet mondani az egész szerződés felett, de elsőre min. 5 év biztosan teljesen garantált, ami nekem még fr. QB esetén js bödületes nagy hülyeség a bármilyen esemény kockázata miatt.

Fetyke
Fetyke
2020-07-06 23:18

Azért arra kíváncsi leszek, hogy a következő 10 évben Cousins vagy Mahomes keres e majd több pénzt? :)

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2020-07-07 17:47

Lamart majd elkasználják játék közben, de Mahomes nyilvánvalóan sérülésmentes.

Még jó, hogy Cousins, hogy lehet ez kérdés?

RA7
RA7
2020-07-06 23:18

Hihetetlen pénzek ezek… Felfoghatatlan mire.

Fetyke
Fetyke
Reply to  RA7
2020-07-06 23:54

Azért rengeteg lemondás van abban, hogy ezek a srácok ezen a szinten űzzék ezt a sportot. Én nem sajálom tőlük.
Mahomes például 21 éves volt amikor draftolták. Azóta kis túlzással azt is előírják, hogy mikor kell wc-re mennie. Én majdnem ennyi idős voltam, amikor elkezdtem a főiskolát. Életem legszebb 5 éve volt. :)

RA7
RA7
Reply to  Fetyke
2020-07-07 00:37

Ennyi pénzért mondják is meg mit csináljanak. Ha úgy nézem hogy a tulaj belőlük húz hasznot, akkor persze húzzák csak le a tulajt ha belőlük lesznek csilliárdosok. Itt maga az hogy egy szórakoztató iparban dolgozó(nfl játékos vagy bármely más sportágban) ember ennyit kereshet évente.

ahanem
ahanem
Reply to  RA7
2020-07-07 17:54

“Itt maga az hogy egy szórakoztató iparban dolgozó(nfl játékos vagy bármely más sportágban) ember ennyit kereshet évente.”

Jóval többet hoznak a konyhára, csak is ezért kereshetnek ennyit. Nézd meg a mezek, jegyek árát, a gamepasst, meg a többi, a ligához köthető értékesíthető dolgot. Aki nem látja belülről a dolgokat, annak kb. felfoghatatlan az a mennyiségű pénz, ami ott forog, főleg több ezer mérföld távolságról.

A Packersnek van éves pénzügyi kimutatása, nem térnek ki mindenre egységesen lebontva, de ha érdekel, javaslom ott kezdd.

Balazs Simon
Balazs Simon
Reply to  Fetyke
2020-07-07 00:37

Mindjárt megsajnálom szegényt a sok-sok lemondás miatt. Látszik is rajta egyébként az a nagy világfájdalom és szenvedés amit eleddig átélt ;)
Hol van ehhez képest egy afrikai mélyszegénységben élő gyerek lemondása.
….
túltoltam, tudom. DE mindig ilyen érzelmeket vált ki belőlem, ha dollárcsilliárdos sportolókat kell sajnálni.

acsdav2
acsdav2
Reply to  RA7
2020-07-07 00:11

Felfoghatatlan miért ér meg ennyit a Chiefsnek a munkája?

RA7
RA7
Reply to  acsdav2
2020-07-07 00:37

Az felfoghatatlan hogy egy sportoló ennyit kereshet

acsdav2
acsdav2
Reply to  RA7
2020-07-07 11:21

Te hány éves vagy, hogy ilyen dolgokkal nem vagy tisztában?

RA7
RA7
Reply to  acsdav2
2020-07-07 15:15

Teljesen tisztában vagyok mért éri meg, lejjebb egyet is értettem azzal hogy igenis húzzák le a tulajt ha a játékosból gazdagodnak meg(még jobban).
Átlag ember szemmel nézve Akkor is felfoghatatlan hogy valakik ennyi pénzt kapnak azért hogy sportolnak.

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2020-07-07 17:55

50 év után nyert SBt, vagy mi
a méhómsz név 2 év alatt többet hozhatott a séfek konyhájára, mint amennyit most rááldoztak (vagyis inkább csak terveznek)

mirdal
mirdal
2020-07-06 23:46

450 millió dolláros szerződés… Atyaég! Amikor a Vikings 40 millás szetződést adott Adrian Peterson-nak anno, akkor is felhördült a közvélemény, hogy nemár egy rookie-nak ekkora összeget…!
Erre tessék, Mahomes megkapja, igaz, nem rookie.
Hihetetlen az összeg, felfoghatatlan, mondom mindezt Chiefs drukkerként.
És akkor hol marad Chris Jones szerződése?

acsdav2
acsdav2
Reply to  mirdal
2020-07-07 00:13

Vannak kételyeim, hogy mennyire vagy te Chiefs drukker, mert minden átlag szurkoló tudja, hogy a részletek nélkül fogalmunk sincs, hogy mi az amit Mahomes fixen megkeres.

Fetyke
Fetyke
2020-07-06 23:54

Őszintén szólva én ezt az összeget még keveslem is egy ilyen hosszú távú szerződés esetén. A medve persze mindig a részletekben alszik el, de nekem egyelőre ennek dealnek a nyertese a Chiefs.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2020-07-07 00:11

Egyetértek. Bár tudni kell a részleteket. Nekem érthetetlen ez a deal. Ha kb 8 évig garantált a fizu, akkor óriásit bukhatnak egy sérüléssel. Mahomes meg jóval kevesebbet keres, mintha 3-4 évekre szerződne.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2020-07-07 00:19

Egyszerű! Ez egy évi 45 milliós szerződés. A legjobbak most 30-35 millió között keresnek.
Ha csak a harmada bejön annak, mint amit a tulajok a meghosszabbított alapszakasztól és a kibővített rájátszástól várnak, akkor Mahomes fizetése 5 év múlva már a legjobb 10-ben sem lesz benne.
És már nincs holdout, mint tavaly!

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2020-07-07 00:19

Ezzel teljesen egyetértek. Ami kérdéses számomra, hogy mivel győzték meg a 10 évről. Kb. garantáltnak kell lennie az egésznek.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-07-07 09:07

Nem is aludtam, csak kicsit pihentettem a szememet…

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
Reply to  Fetyke
2020-07-07 09:24

a jelen állás szerint all time legtöbb fizuja eddig Eli Manning-nek volt 252 milliót focizott össze. Tibi csak a negyedik, 20 év alatt 235 misivel. Akkor hogy a pékbe kevesellhetjük ezt a szerződést 10 évre? ha a felét elviszi (mert nem tölti ki mondjuk a 10 évet), akkor is ő lesz a legtöbb pénzt kereső NFL-es all time.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Hurrá Torpedó
2020-07-07 13:18

Már annyiszor megbeszéltük, hogy ezeket a különböző idejű pénzeket nem lehet egymással így összevetni…
Stafford 2017-ben kötött évi 27 millió dolláros, akkor megával jellemzett szerződést, amivel ő lett a legjobban kereső QB. Eltelt 4 év és nincs bent a legjobb 10-ben az éves keresete. Mahomesre ugyanez a sors vár, ha az elmúlt évek tendenciái folytatódnak. Akkor pedig ez nem egy jó szerződés a játékos szemszögéből…

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2020-07-07 17:55

a medve sikágóban alszik már vagy 30 éve :D

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
2020-07-07 00:11

Értem Én,hogy Ő azAtyaÚrIsten de ha két év múlva belefut egy sérülésbe ami véget a karrierjének akkor mihez kezd majd a Chiefs?!

Fetyke
Fetyke
Reply to  Lecc Go Pecc
2020-07-07 00:19

Na ez valóban a Kansas kockázata. De azért irányítók közül ritka a karriersérülés ennyire a pályájuk elején.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2020-07-07 00:19

Én arra tippelek, hogy valami olyan konstrukció lehet, hogy egy liga év márciusában a következő 2 évre válik garantáltá fizetés. Azzal kivédhető a kockázata egy sérülésnek, de Mahomes is garantáltnak érzi az összeget.

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2020-07-07 18:03

nyertél. :D

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  Fetyke
2020-07-07 00:19

Maradjunk annyiban,hogy az életben nagyon nehéz pár évnél előbbre tervezni… de hogy 10 évre?

A másik,hogy most mindenki hasra van esve,hogy mekkorát nyert a Chiefs mert majd 5 év múlva ez apró pénz lesz… Komolyan elhiszi bárki is,hogy nem fog majd Mahomes fizetésemelésért hisztizni 4-5 év múlva??? 😆😆😆😆

Szerintem ekkora szerződést mind két oldlalról nézve hatalmas rizikó… Mi a garancia arra,hogy a Chiefs nem lesz egy kalap szar a következő 10 évben? vagy arra,hogy Mahomes nem esik vissza vagy sérül le? hm….

De jó látni,hogy vannak csapatok akik legalább bepróbálkoznak valami újjal….

Viktor
Viktor
2020-07-07 03:36

https://mobile.twitter.com/TomPelissero/status/1280283087688077314
Ütős kis szerződés, nem kevés garantálttal…
Amennyire előre kapja a roaster bonusokat elég jól járt Mahomes.

d zoli
d zoli
Reply to  Viktor
2020-07-07 08:53

Ez elég csapatbarát. Ok 2027 húzós. De addig jók.

Más: ez a faszi mit gondolt amikor az Excelt tweetelte? Legalább 4 különböző formátumban vannak a számok (ha a szeparátort is számoljuk) . Van olyan oszlop ahol azon belül is változik.

reszelo.aladar
reszelo.aladar
2020-07-07 13:18

Első év után mennyi lenne a halott pénz?

katonadani
Reply to  reszelo.aladar
2020-07-07 13:18

OTC szerint 65,6 millió

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2020-07-07 13:18

Akkor simán elküldhető. :)

75
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x