Connect with us

Hír

Jamal Adams: Nem Adam Gase a megfelelő ember a Jets élére

Jamal Adams továbbra is elégedetlen a helyzetével a New York Jetsnél, most pedig beleállt a főedzőjébe és a general managerébe is egy Manish Mehtának (New York Daily News) adott interjúban. A kiváló safetynek (top50-es listánkon a 15. helyen végzett) még két év van hátra a szerződéséből, de mivel már három évet lehúzott, így jogosult hosszabbításra, az utóbbi időkben zajlott dolgok miatt viszont inkább cserét kért a csapattól (amire az engedélyt nem kapta meg).

Adamsnek különösen rosszul esett, hogy ugyan Joe Douglas general manager arról beszélt, mennyire meg akarják tartani, ennek ellenére még csak ajánlatot sem kapott a csapattól és a vezetők azt akarják, hogy bizonyítsa, teljes vállszélességgel a Jets mellett áll. Nos, első három szezonjában ez így volt, így sértőnek találja ezt a hozzáállást.

“Ez sértő volt. A belem is kihajtottam a csapatért, minden egyes nap. Az, hogy ezt mondták nekem… hű, egy kicsit sok volt.

Miért mondaná Joe Douglas, hogy karrierem végéig ide akar kötni, aztán meg még csak ajánlatot sem hajlandó tenni? Ne bullshiteljünk. Én egy egyenes ember vagyok, nem kell velem bullshitelni, mert én őszinte leszek továbbra is.”

Bárhogy is alakulnak a dolgok a szerződés kapcsán, az biztos, hogy Adam Gase-szel nem jön ki valami jól Adams. Azt mondja, hogy nem beszéltek a szezon vége óta, de igazából idény közben is alig volt kapcsolatuk. Gase azt mondta, jó a kapcsolata Adamsszel, de a jelek szerint a safety nem így látja.

“Úgy érzem, hogy nem ő a megfelelő vezér ahhoz, hogy ez a szervezet eljusson az ígéret földjére. Nagyon zavar, hogy vezérként nincs kapcsolata mindenkivel az épületben. Nem ő beszél a csapattal. Ha valami probléma van az öltözőben, akkor rábízza valamelyik másik edzőre, hogy kezelje. Ha szarul játszunk és vesztésre állunk, nem beszél az egész csapattal félidőben. Kisétál az öltözőből és ráhagyja valaki másra.”

Adams egyébként elmondta, hogy ott lesz az edzőtáborban, nem hagyja cserben a csapattársait, de ettől függetlenül olyan csapatban szeretne játszani, ahol nyerni akarnak és helyesen csinálják a dolgokat. Tegyük hozzá, hogy holdout szempontjából sok alkupozíciója nincs, hiszen ha közelebb akar kerülni a “szabadsághoz”, akkor meg kell jelennie, így kaphat egy újabb érvényes szezont.

A legjobb lehetősége a csapattól való mielőbbi távozás eléréséhez a problémázás, bármilyen hülyén is hangzik. Láthatóan ezt meg is próbálja.

54 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
54 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
frankovics.andras
frankovics.andras
2020-07-24 16:05

Mondanám, hogy addig fog szájalni, hogy elcserélik valami szar helyre, de hát… 😃

snookerista
snookerista
Reply to  frankovics.andras
2020-07-24 18:42

Ennél csak jobb lehet. Dolphins is előrelépés Gasehez képest 😂😂

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  frankovics.andras
2020-07-25 20:46

Ezeréves vicc
Politikai foglyok Szibériában:
1: Hallottam egy jó viccet Sztalinról.
2: Hülye vagy? El ne mondd, elvisznek!
1: Innen? Hova?

atis123Juve
atis123Juve
2020-07-24 20:57

Csak azt nem értem másnak miért nem világos, hogy Gase nem oda való?

acsdav2
acsdav2
Reply to  atis123Juve
2020-07-24 21:27

Ha Belichichkről 2001 nyarán jöttek volna ilyen nyilatkozatok, amikor főedzőként 41-55 volt a mérlege akkor vajon róla is azt mondtad volna, hogy nem oda való?

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  acsdav2
2020-07-24 22:06

Gase-től még semmi értelmeset sem láttam

acsdav2
acsdav2
Reply to  atis123Juve
2020-07-24 22:06

Ezek szerint 2014 óta követed az NFL-t. Nos, hadd világosítsalak fel, hogy a 2013-as szezonban Manning az ő irányítása alatt hozta össze mindenidők legsikeresebb támadósorát.

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  acsdav2
2020-07-24 22:25

Akkor neked nem kell említem, hogy egy bizonyos Josh McDaniels volt a 2007-es Pats offense támadókoordinátora, aztán csúnyán megbukott vezetőedzőként. Eddig Gase is megbukott.

acsdav2
acsdav2
Reply to  atis123Juve
2020-07-24 22:45

Szerinted bukás 11-17-es mérleget összehozni miközben Kyle Orton az irányítód?

Jarred
Jarred
Reply to  acsdav2
2020-07-25 12:22

Ez így önmagában nem, de nem mindegy hogyan jött össze ez a mérleg. McDaniels 6-0-val kezdett a Broncos élén, utána viszont 8-8-al fejezte be a szezont, majd a következő évben összehozott egy 1/2-es szezont. Egy ilyen összeomlást pedig simán lehet bukásnak mondani.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  acsdav2
2020-07-25 17:23

Manninggel még én is megcsináltam volna. :)

acsdav2
acsdav2
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-07-25 19:17

Hogyne. :) Egyébként nem Manningen van a hangsúly, mert adott volt előtte 10 évig más edzőknek is, hogy ilyet összehozzanak mégse sikerült. A skill playerek voltak brutálisak. Welker, Demaryus és Julius Thomas, Decker.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  acsdav2
2020-07-25 20:46

Nálam mindig Manningen van a hangsúly, nagyon szerettem a magas homlokút :)
A skill playerek meg Manning visszavonulásával nagyjából ki is fújtak, legjobb példa Julius Thomas, aki soha többet nem ért el fele annyi (!) TD-t sem, mint Manninggel kétszer is.

Gergely Nagy
Gergely Nagy
Reply to  atis123Juve
2020-07-24 22:54

Nagyon rossz szurkolói hozzáállás, neked azt kellene írnod, hogy Gase oda való nagyon jó edző bárcsak még több ilyen edzó lenne az nflben :D

acsdav2
acsdav2
Reply to  Gergely Nagy
2020-07-25 00:30

Ha megtanult abban hinni, hogy Newtonnal újra SB esélyesek ez se lesz nehéz :D

acsdav2
acsdav2
2020-07-24 21:58

Adams bármennyire is egy imádni való játékos a játékát tekintve szerintem ezt most nem csinálja jól. Ugye a Jetsnek 3 év után etikailag és jogilag se kötelező új szerződést adni. Én személy szerint adnék neki, de nem tudjuk, hogy a koronavírus miatt a Jets pénzügyileg, hogy néz ki idén. Ha úgy döntöttek, hogy nem adnak neki, mert nem fér bele, akkor neki ezt el kell fogadni, A helyzetén az végképp nem fog segíteni, hogy fikázza Gase-t, mert a Jets-nek így még kevesebbet fog érni, ha el akarja cserélni.

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2020-07-27 01:47

hát, most már okosabbak vagyunk

László
László
2020-07-24 21:58

Az soha sem jó ha egy öltözői hangadónak ilyen véleménye van az edzőjéről és azt ki is nyilatkozza a nagyvilágnak. Ez eléggé A. Brownos megoldásnak kezd tűnni, ki akarja rúgatni magát.

Fanyul23
Fanyul23
2020-07-25 11:09

Azt a jatekost aki ilyet nyilatkozik az edzorol nyilvanosan azonnal ki kell vagni, nincs az a penzugyi veszteseg ami nagy ar lenne.
Es ez alol nem mentesiti hogy valoszinuleg gase egy idiota.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fanyul23
2020-07-25 17:22

Á, nem gond, Belichickről is így beszélnek a játékosai. Ja, ha belegondolok, nem is. :)
Hogy a Jetsnek (vagy bárkinek) mi szüksége volt Gasere, az egy rejtély. Adams meg nyilván nem véletlenül csinálja, ki akarja rúgatni magát, amire a csapat rá is fog kényszerülni.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-07-25 18:01

Igazad van. En azt varom amikor egy csapat lesz vegre olyan geci hogy csak azert se csereli el, fizetik ami jar, benyelik es nem engedik jatszani sehol.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Fanyul23
2020-07-25 19:10

Én pontosan ezt várom most a Jetstől.
Adamset a speciális egységben játszatnám azt kész. Még két évig van szerződése, utána jöhet a 3 tag, azt szevasz. 30 évesen már a kutyának nem fog kelleni.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fetyke
2020-07-25 19:37

Ha a cél a bosszúállás példa statuálás, akkor OK, de ellene több minden szól:
-fizeted a semmiért
-kell helyette szerezned valakit, akit szintén fizetni kell + elvesztesz egy roster helyet
-mérgezi a levegőt a csapaton belül és kívül is (sajtó, twitter, facebook)

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-07-25 19:37

Vagy a pelda statualas, ami pedagogiailag nyilvan nem a legjobb megoldas, de mintha az utobbi evekben egyre tobb ilyen hulye termelodne mint ez a srac, tehat legitim megoldasnak tunik latvanyosan bemutatni hogy egy szervezeten belul milyen kevesse relevans meg a legjobb jatekosod is.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fanyul23
2020-07-25 19:57

Ezt nem vitatom, a kérdés csak az, hogy megéri-e (az NFL-ben mindent pénzben mérnek). Ráadásul példát statuálni – úgy, hogy legyen is értelme – olyan ember tud, akinek van tekintélye, a szavának súlya és a Jetsben jelenleg nem nagyon látni ilyet (már ha tényleg igaz, hogy Gase konfrontálódni sem mer)

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-07-25 19:57

Hat hogy anyagilag mennyire erezne meg egy szervezet, azt innen nehez megitelni, de amikor valami szar szerzodes (suh miami)miatt vagy csak peches szerzodes (a.smith) miatt buknak sokat, nem ugy tunik hogy csod fenyeget.
A tekintely kivivasa mar fogosabb kerdes, plane egy ilyen szoporolleren levo franchise eseteben.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fanyul23
2020-07-25 20:23

Nem is az a kérdés, hogy mennyire érezné meg, hanem az, hogy akarná-e. Én sem halnék éhen, ha elveszítenék bizonyos összeget, de attól még jobb, hogy a bankszámlámon van :)
Smith esete vis maior volt, Suhot sem azzal a gondolattal szerződtették, hogy “bukunk rajta egy jó nagyot” (még ha az is lett a vége). Itt viszont dönteni kell, hogy példát statuálnak Adamsszel, ami x millióba fog kerülni, vállalják-e. Lehet, hogy igen, lehet, hogy nem (nyilván számít, hogy mennyi az annyi + esetleg milyen hatása van a capre ezekben az ínséges időkben) + mennyire tökös a döntéshozó.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-07-25 21:06

Valojaban en ertem hogy mirol beszelsz, alap esetben maximalisan a kommunikacio hive vagyok, inkabb azon fortyantam fel hogy erzesre mintha nagyon megszaporodtak volna az ehhez hasonlo hisztik, ami innen nezve bizony kisse irritalo.
Ezek a sracok amerikai viszonylatban is horribilis osszegekert csinaljak amit elvileg a vilagon a legjobban szeretnek, aztan lassan minden napra jut egy ilyeb hulye.
Tudom hogy ez kispolgari attitudnek tunhet, vallalom.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fanyul23
2020-07-27 17:12

Nem veled lesz a gond. Rám sokan mondják, hogy túlságosan pragmatikus vagyok és a vitákból teljesen kizárom az érzelmeket, van benne valami.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-07-25 19:57

Azért nekem van egy olyan érzésem, hogy ha Jamalt a 3. csapatba száműzném, és a fiatal újoncoknak az ő testén keresztül kellene megragadniuk a rosteren (értsd ki töri össze jobban), akkor Adams elég hamar belátná, hogy Gase a világ legjobb edzője.
Ha nem akkor a csapat érdekébe mindezt be kell vállalni. Azért nem véletlen, hogy a sikeres(ebb) kluboknál nem fordulnak elő ilyen fegyelmezetlenségek.
Példát kell statuálni, különben a Jets eltemetheti magát. Nagyon gyorsan lefordítanám Jamal számár a Szózat ide vágó részét: “.Áldjon vagy verjen sors keze: Itt élned, halnod kell.”

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fetyke
2020-07-25 20:14

“értsd ki töri össze jobban”
Ezt te sem gondolod komolyan, ennyi erővel egy sikátorban is megverethetnéd. Ha lenne valami bounty a csapaton belül, biztos kitudódna valahogy. Egy QB-t vagy futót talán össze lehet töretni, de Adams védő, nagyon kilógna a lóláb.
Én inkább a BB féle “elcseréléssel (eladással) szar helyre” megoldás híve vagyok, csak az a baj, hogy a Jets jelenleg elég szar hely, nagyon rosszabb helyre nem tudod elpasszolni.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-07-25 21:06

Mielőtt még félreértesz, semmi szándékosságra nem akartam célozni. Egyszerűen csak azt fejeztem ki, hogy roster végi helyekért küzdő játékosok valószínűleg picit sem fogják vissza magukat az edzőtábor során. Sokkal nagyobb elánnal mennek bele minden ütközésbe, és ez bizony nem lehet kellemes. Meggyőződésem, hogy az első csapat játékosai pontosan tudják, hogy hogyan vigyázzanak magukra és egymásra az éles edzéseken. Az újoncok ezt a luxust nem engedhetik meg.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fetyke
2020-07-27 17:26

Végül is lett mindenkinek jó megoldás. A Jets két első körös pickkel biztosan jobban járt, mint egy összetörött, megalázott, durcás Adamsszel, akit még fizetni is kellett volna. Egy kisebb békát mondjuk lenyeltek miatta (Adams sárdobálása), de hát néha nincs mit csinálni.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Fetyke
2020-07-25 19:37

Egyezunk

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2020-07-25 19:37

Azért nem mindenki O’Brien, hogy vita esetén kicsinyesen csak a játékossal akar kicseszni. :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2020-07-25 19:57

Itt nem kicsinyességről lenne szó, hanem példa statuálásról. Ebben a sztoriban Jamal számít(ana) nálam a legkevésbé. A lényeg az lenne, hogy másnak az én csapatomnál eszébe se jusson ilyeneket csinálni…

pfefe8
pfefe8
Reply to  Fetyke
2020-07-25 20:23

Valamit tenni kell ezzel a helyzettel, viszont nem gondolom, hogy értelme lenne a csapatnál tartani őt, mert az öltözőt szétcseszi teljesen. Azt is gondolom, hogy a játékos részéről ez a fajta hozzáállás nagyon nem jó. Csendesebben is lehetne ezt intézni és ő is sokkal jobban járna.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fanyul23
2020-07-25 19:37

Meg lehetne csinálni, de nem éri meg. Egy játékos, ráadásul egy jó játékos, akinek szava is van, nagyon meg tudja mérgezni az öltözőt, főleg, hogy a hőbörgésen kívül Adamsnek egyben-másban igaza is van. Arról, hogy a padon ülést fizessék, meg nem is beszéltem.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-07-25 19:57

Adamsnak jelenleg semmiben nincs igaza. Kihasználja, hogy a BLM miatt az emberek együttérzését elnyeri azzal a szereppel, hogy a csóró fekete srác a belét is kihajtja, de a fehér edzője nem dolgozik ennyit, a fehér GM pedig nem hajlandó megfizetni.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  acsdav2
2020-07-25 19:57

Nem látunk a dolgok mögé. Én arra gondolok, amikor Adams azt mondja, hogy bizonyítást várnak el tőle, amit szerinte már bőven megtett és ennek ellenére nem állnak szóba vele. Ezt a másik oldal egyelőre nem cáfolta.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-07-25 19:57

Adamstől azt várják, hogy azt bizonyítja, hogy a Jets mellett áll ki. A srác eddig mindent csinált, csak azt nem bizonyította, hogy kiáll a csapat mellett.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  acsdav2
2020-07-25 19:57

Na de miből állna ilyen kiállás a Jets szerint? Hogy ne akarjon több pénzt? :) Egyébként meg akkor miért nem hívatja be Gase (vagy a GM) és beszél a lelkére? Én sem a twitteren írom meg a mukatársaimnak, ha valami nem OK velük…

acsdav2
acsdav2
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-07-25 19:57

Hát abból állt volna, hogy nem rohan a médiához és kezdi el a sírását, hogy 3 év után nem adnak neki új szerződést :)

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  acsdav2
2020-07-25 20:23

Lehet, hogy még ha az elején behívják, leülnek, más lett volna a vége. De nem látunk a dolgok mögé, ahogy írtam. DE: már több kommentemre jött válasz olyan értelemben, mintha én Adams ügyvédje lennék, pedig én egyfolytában a csapat oldaláról nézem a dolgokat. Megéri-e ezzel hosszan szarakodni, növelve a feszültséget és az indulatokat, vagy inkább valahogy gyorsan megszabadulni a játékostól? Nem minden ellentétből lehet teljesen gyöztesen kijönni…

ThySoul
ThySoul
Reply to  acsdav2
2020-07-25 20:46

Lehet szarul emlékszem, de az egész mintha azzal indult volna, hogy tavaly biztosították arról, hogy nem fogják elcserélni (mondta is, hogy szerinte van annyira jó játékos hogy meg csak a telefont se vegyék fel érte) aztán árulták boldog-boldogtalannak :D
Nyilván amit most tol hiszti kissé túlzás (azért akármennyire gyűlölöd a jelenlegi csapatod au edzőt csak nem kéne nyilvánosan kritizálni) de látszik hogy ez a viszony már romlott annyira hogy esélytelen hogy békülés legyen, és próbálja elérni hoyg valahogy elhúzzon onnan.

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2020-07-27 01:47

lolgec
Adams nélkül ez a csapat top3as pick lett volna tavaly

acsdav2
acsdav2
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-07-25 19:57

Adamsnak jelenleg semmiben nincs igaza. Kihasználja, hogy a BLM miatt az emberek együttérzését elnyeri azzal a szereppel, hogy a csóró fekete srác a belét is kihajtja, de a fehér edzője nem dolgozik ennyit, a fehér GM pedig nem hajlandó megfizetni.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  acsdav2
2020-07-25 20:38

Ugyanott Renningan le is írja, hogy miért nem jó ez.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-07-26 12:10

Nekem semmikép se tisztem, hogy az NFL és amerikai foci csapatok öltözőjét kívülről-belülről jól ismerő renningannel vitába szálljak ebben a témában. Csupán arra akartam felhívni a figyelmet, hogy míg Amendola úgy érezte, hogy Gase ott van a csapat mellett, Adams “ki tudja miért” már arról beszél, hogy nem tart kapcsolatot a játékosokkal.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  acsdav2
2020-07-27 17:03

Renningan véleménye nem attól legit, hogy mennyire ismeri az NFL berkeit vagy nem, hiszen egy általános igazságot írt le, ami minden főnök-beosztott viszonyban érvényes.

acsdav2
acsdav2
2020-07-25 19:37

“Gase mester egy közülünk, és te vért izzadsz a társaidért. A Patriotsban viszont ez teljesen másképp működött: ott Bill Belichick a főnököd volt, még véletlenül sem érezted azt, hogy egyenlőek lennétek. Gase más, ő a vezérünk, a mesterünk, de mégis a mi fiunk. Ez pedig nagyon menő. Igazi felüdülés, hogy ilyen kapcsolatban lehetsz egy edzővel, nagyon régóta nem volt részem hasonlóban.” – Danny Amendola

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  acsdav2
2020-07-25 20:46

Pont ebben látom a gondot. BB ellen Adams nem mert volna lázadozni. A HC-játékos viszony egy főnök-beosztott viszony, ha tetszik valakinek, ha nem. Renningan is írja ugyanebben a posztban:
“Ha a játékosok túlságosan is egyenlőnek hiszik magukat a főnökeikkel, akkor csökken a fegyelem, a koncentráció, sokan elkezdenek a saját fejük után menni: egy HC ilyenkor nagyon könnyen elveszítheti az öltözőt.”

Tizenkettes
Tizenkettes
2020-07-25 21:36

Valahogy az ilyen “beleállásoknál” mindig Belichick kerül elő, pedig úgy gondolom, ezt Reid, Payton vagy Shanahan sem tűrné. A sporttevékenység nem tipikus munkatevékenység, adott esetben egy edzőnek érdeke lehet, hogy a játékosokkal jó kapcsolatot alakítson ki. Ez azonban nem mindig működhet, sőt, többségében szerintem több kára van, mint haszna. Akárhogyan is nézzük, az edző és a játékosok között egy alá-fölérendeltségi viszony kell hogy legyen. Ezt néha BB és a Pats talán túl is tolta, de ott eredmények is voltak és rend is volt. Egyéb franchise-oknál meg a gyengekezű edzők és GM-ek következtében iszonyatos kuplerájokat sikerült teremteni. Amit acsdav2 ír, hogy Amendola mit nyilatkozott… Nos, ő nyert néhány Super Bowlt, pályafutása végén már mehet egy ilyen “menő” helyre ide vagy oda. De ha lehúzta volna a focis karrierje nagy részét ilyen “menő” helyen nulla eredménnyel, akkor nem biztos, hogy ezt a “rendszert” annyira istenítené. Egy edzőnek igenis távolságot kell tartania, mert a nagy számok törvénye alapján lesz olyan valaki, aki ezzel a bratyizással visszaél.
Adamsnek az volt a célja, hogy kirúgják. Én már ezen nyilatkozata alapján ezt tenném. Így főnökről nem beszélhet senki, akár igaza van, akár nem. Ezért jobb az a rendszer, amiben egy ilyen megnyilvánulásra csak gondolni sem mer a játékos, mert tudja, hogy ennek mik a következményei. De ott vissza kell menni odáig, hogy az illetőt megszerzik. Bár volt néhány hülye, azért pl. a Pats igyekszik megválogatni, hogy kiket szerződtet, és őket is úgy, hogy ha gond van, viszonylag könnyen megszabadulhasson tőlük…

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

54
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x