Connect with us

Hír

BREAKING: Antonio Brown a Buccaneersbe igazol!

Ugyan Bruce Arians márciusban még azt mondta, hogy Antonio Brown túl nagy díva és nem illene a csapatába, most a Buccaneers mégis leigazolja a kiváló, ámbár problémás elkapót – írja Adam Schefter. A felek már megegyeztek, még a részleteket kell kidolgozni, illetve Brownnak át kell mennie a fizikai és COVID felmérőkön, de ha minden jól megy, a 9. héten a Saints ellen bemutatkozhat új csapatában (eltiltása lejárta után).

Az igazolás hátterében nyilván Tom Brady áll, aki jó kapcsolatot ápol az elkapóval tavalyi New England-i kalandjuk után, ahol Brown egy meccsen lépett pályára, de akkor 4 elkapással, 56 yarddal és 1 TD-vel segítette a Patriotsot. Karrierje során 11.263 yardnál és 75 TD-nél jár Brown, hétszeres Pro Bowler, négyszeres első csapatos All-Pro. A tehetsége vitán felül áll, a kérdés inkább az, hogyan fogadja majd az öltöző.

35 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
35 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
demonsss
demonsss
2020-10-24 08:21

B* sszus , annyira tudtam , h ez lesz :D Vajon volt ennèl elitebb elkapó brigád az NFL törtènelmèbe valaha is

bjeela
bjeela
Reply to  demonsss
2020-10-24 08:46

Dögunalom. Esetleg nem szeretnék még megszerezni JJonest, vagy visszahívni a békés nyuggerségből Megatront?

atis123Juve
atis123Juve
Reply to  bjeela
2020-10-24 13:00

Ezek után lehet kedved lap. Itt legalább lenne esély SB-re

d zoli
d zoli
Reply to  atis123Juve
2020-10-24 13:00

Kedve NE ben is volt. Pont kellett is volna elkapó. Hát még ő. Csak fűtötte a dilivonatot. Saját márka. Rap lemez. Mindenki bassza meg. Barátnő, szerető, volt csapattárs. Mindenki.

d zoli
d zoli
Reply to  demonsss
2020-10-24 08:59

Volt. Chris Carter, Randy Moss egyszerre az űberel mindent.

bjeela
bjeela
2020-10-24 08:39

Ésakkor az első meccs után, ahol hoz 70 yardot, 1 TD-t féktelen jókedvében megerőszakolja a masszőzt, leköpi a főedzőt és közli, hogy itt senki sem érti meg őt, nem is kezelik rangjának megfelelően, majd bejelenti, hogy visszavonul, majd mégsem, de biztos, ami biztos csinál pár videót a tikkos megbeszélésekről, amit közkinccsé tesz. A Tibi meg szomorkodik majd, hogy már megint, de legalább Bündchen jól érzi magát az édeshármasban.

Staten Island
Staten Island
Reply to  bjeela
2020-10-24 13:05

Így van, „jókedvében megerőszakolja”, megteheti, hiszen az első zaklatás (mint ismert, a háta mögött észrevétlenül maszturbált és a ruhájára élvezett NFL-szupersztár sztorija után), a „rettegő, traumatizált nő” érdekes módon visszament korábbi zaklatójához, ahol ezután még együtt edzettek, többször járt Brown floridai lakásán, a közös képeiket töltögette fel a közösségi médiafelületekre (hiszen sosem árt ha szerény személyünket és vállalkozásunkat egy zaklató, ámbár gazdag hírességgel hirdetjük), hogy aztán megtörténjen a második, immáron tényleges nemi erőszak, ami után – Brown szerint – a megerőszakolt áldozat még ingyenjegyeket kért tőle a Steelers hazai meccseire. Nem tudom melyik hihetőbb: az, hogy a masszőz kisasszony „manipulációval, az ő kedvességét és jóhiszeműségét kihasználva” szexuálisan áldozat lett vagy az, ezek között munkakapcsolat mellett szexuális viszony volt, csak nem lett jó vége. A lényeg, hogy mint tudjuk AB kattant és ha kattant, akkor bizonyára nemi erőszakoló is, hiszen egyrészt „nem zörög a haraszt, ha nem fújja a szél”, másrészt jól hangzik ez a médiaélmény, lehet belőle vicceket, mémeket gyártani, jönnek is a lájkok, pofon egyszerű az egész, az igazság, ill. egyáltalán a másik oldal nézőpontja (!) meg nem sokakat érdekel, a közvélemény szemében már úgy is bűnös…

bjeela
bjeela
Reply to  Staten Island
2020-10-24 14:00

Tisztázzunk valamit: sem te, sem én nem álltunk ott gyertyával, hogy végig nézzük az esetet, így aztán marad az, amit hol ez, hol az a médium volt szíves közölni. Hogy mi hihetőbb és mi nem, az végülis tök mindegy, hiszen mintha megállapodás született volna az ügyben. Magyarul nem derült ki az igazság, maradt a bizonytalanság, ahol tök érdektelen, hogy ki mit tekint valószínűbbnek. Én örömmel megadom AB-nek az ártatlanság vélelmét, de ilyen magas lasztit – amiket amúgy ő hajigált fel tömegével az elmúlt években – akkor is lecsapok, ha rohadtul mellé megy, mert beledöglenék, ha kihagynám. Nota bene az én kommentem nem mérhető egy többmilliós látogatottságú médium állásfoglalásával, ergo nem értem a túlméretes párhuzamot, amit állítottál. De ha téged ez személyedben zavar, ám legyen: tekints el tőle, hogy erőszakolónak minősítettem, attól még a fickó bőven generált annyi megmagyarázhatatlan, zavart elmére utaló helyzetet, hogy jövő Karácsonyig foglalkozhatsz vele, ha épp rád tör a szerecsenmosdatással kevert heveny érdekvédelem.

Staten Island
Staten Island
Reply to  bjeela
2020-10-24 15:56

Szóval én vagyok a szerecsenmosdató azért, mert valóban a konkrét ügyben az ártatlanság vélelmét kérném számon (mivelhogy ugyebár sem te, sem én nem álltunk ott gyertyával, ill. elmarasztaló bírósági ítélet sem született), míg te azzal jössz, hogy hát mennyi labdát feldobott (nem zörög a haraszt, ha nem fújja a szél) és te le fogod ütni, mert ez így rendben van. Érdekes gondolkodás.

Most te komolyan azt hiszed, hogy én azért „védem” a kis kedvencemet, mert szerelmes vagyok belé? Nyilvánvalóan a közvélekedéssel egyetemben én is úgy gondolom, hogy nincs mentség a sisakos hisztijére, arra amit a Raidersnél művelt le és sorolhatnánk. De ez egy másik ügy, ember. Elhiszem, hogy nem jön le, de nekem valójában nem a te kommenteddel van problémám (értem, hogy a kommentfalon ez így megy, én is tolom) hanem abból a gyakorlatból, hogy elég valakire a puszta gyanút rásütni, mint egy billogként bele ég az illető profiljába, a köz pedig onnantól kezdve már erőszakolóként hivatkozik rá, miközben… és itt most nem kezdem el újra felsorolni. Egy tendenciát látok, ami az USA-ból ered, de mára itt is erős kultúraformáló hatása van és a „poénkodásoddal” te is reprezentálod ezt és ebben az esetben nem számít az, hogy a te kommented állásfoglalása mihez (nem) mérhető, mivel egy jelenség része vagy. Nekem ezzel van bajom meg a jelenséggel önmagában.

Sokat elmond erről a vitáról, hogy én egy kulturális referenciát kérek számon (az ártatlanság vélelmét), te pedig a szórakozáshoz és szórakoztatáshoz való jogodat.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Staten Island
2020-10-24 16:24

Én inkább kicsit képmutatásnak gondolnám azt amit csinálsz ebben az ügyben. Ugyanis ha maga a konkrét erőszak/zaklatás (remélhetőleg) nem is történt meg, AB ebben az ügyben akkor sem egy ma született bárány. Kezdve onnan hogy családos emberként fölvesz egy “személyi edzőt”, akit aztán folyamatosan kettyintgetett az asszonyka mellett, folytatva azokkal az e-mailekkel, amiket aztán bizonyíthatóan elküldött a nőnek az ügy kipattanása után. AB sok mindent érdemel ezen ügy kapcsán, de az ártatlanság vélelme nem tartozik ezek közé. Maradjunk annyiban, hogy némi zrika a legkevesebb, amit megérdemel azért, amit tett.

ui.: és nem azért, mert mindig, mindnehol, mindenbe belekötök de mégis. Az ártatlanság vélelme még véletlenül sem kulturális referencia. Az egy olyan dolog, ami a büntető eljárás lefolytatásakor megillet minden személyt. Viszont amikor erkölcsileg mondanak valakiről ítéletet akkor ezt számon kérni nevetséges. Mert tudod:Nem zörög a haraszt, ha …

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2020-10-24 17:04

Ezt a kulturális referenciát én sem igazán értettem, hogy társul az ártatlanság vélelméhez, de fogékony vagyok minden új ötletre, még ha hülyeség is, mert legfeljebb jót lehet rajta röhögni és ugyebár az is fontos.

“…és nem azért, mert mindig, mindenhol, mindenbe belekötök de…” Már az elején tuttam, hogy ez egy hosszú barátság kezdete lesz. Ja, amúgy, de, azért…

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2020-10-24 19:55

Szerintem meg mind bunkók vagytok.
Ezeket olvasva mit érezhet a gazdája?

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2020-10-24 21:23

Én tudom: azt érzi, hogy zergebasztavágtában elaggya annyiér, amennyiér megveszik, mert ha ilyeneket mondanak róla, akkor hamarosan szart sem ér a niggere. Dehát ilyen érzéketlenek ezek a rabszógatartók…

bjeela
bjeela
Reply to  Staten Island
2020-10-24 17:18

Félreértésben vagy: semmit sem kérek számon senkin, de ha mégis, akkor a véleménynyilvánítási jogomat kérem számon, ami tudtommal alapvető szabadságjog. Amúgy firkászként volt pár perem a véleményem miatt az elmúlt harminc évben és érdekes módon mind megnyertem. Szóval köszönöm a figyelmeztetést és felvilágosítást az ártatlanság vélelmét illetően, de kellően edzett vagyok a témában.

Ja, és nem az USA-ból ered, szimplán országhatároktól függetlenül emberi tulajdonság és az emberiséggel egy idős. Gondolj csak a falu főutcájára kiücsörgő vénasszonyokra, akiknek a szeme mindent lát és a szájuk mindenkit megszól… ;)

ahanem
ahanem
Reply to  Staten Island
2020-10-24 19:34

nyilván az usában jelenleg érvényben lévő jogrendszer ártatlannak nyilvánítja az arcot, csak ez az emberek intelligenciahiányának és az emellé társuló saját igazságérzetükbe vetett bizalomnak köszönhetően a jogszolgáltatáson kívül értelmét veszti

magyarul, ki a faszt érdekel, hogy ártalmatlan, ha szerintem nem az

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2020-10-24 21:39

Most ártalmatlan, vagy ártatlan, mert vannak kételyeim, hogy az nem ugyanaz. Aztán persze tévedhetek is…

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2020-10-24 22:54

jól elírtam a végét, kösz hogy szóltál
az ártalmatlan az csak temetés után mondható el

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2020-10-25 11:28

Azért még ne temessük, hátha kedvet kap ahhoz, hogy csak a focival törődjön, mert akkor igencsak jó móka nézni, mit művel.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Staten Island
2020-10-25 10:29

Dehát tényleg szerecsen, és tényleg mosdatod! :D

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2020-10-24 16:59

A sisakot kihagytad! Szerintem Zsizell szava döntött, egyébként. Lejjebb írtam is. ;)

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2020-10-24 16:59

A francba, tuttam, hogy valami hiányzik.

d zoli
d zoli
2020-10-24 08:55

Nem vogymuk boldog. Persze röhögve fogom átköpni a szobán TVig a teát amikor a SM és AB elkezdenek egyszerre fadet futni és a Safety egy basszátokmeg mind felkiáltással elindul ez egyik felé és a másik egy 10 yardos separationnal kapja a labdát. De akkor sem tecc.

conspiracy theory
conspiracy theory
2020-10-24 12:26

A szerződése olyanokat fog tartalmazni, hogy elveszik a telefonját és beköltöztetik TB-hez, hogy ne csak a edzés idején legyen felügyelet alatt.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  conspiracy theory
2020-10-24 12:26

Tamás báttya kunyhója.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  conspiracy theory
2020-10-24 16:59

Zsizellnek a jelek szerint a múltkori ottalvós buli nagyon bejött. Tom az ő korában a foci és az ágy közül már csak az egyikben tud jól teljesíteni és a jelek szerint a foci most jól megy :D

Shy Pooper
Shy Pooper
2020-10-24 15:06

Akkor ezek szerint meglett a megfelelő sisak. Jól van :-)

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Shy Pooper
2020-10-25 01:22

Már mindegy.

Fetyke
Fetyke
2020-10-24 16:24

Nem hallom a Seahawks szurkolók megkönnyebbülését…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
2020-10-24 16:44

Én nem vagyok biztos, hogy ez a csapat hasznára lesz. Adott egy eleve elit elkapó brigád, ahol pl . Mike Evans eleve elég feszült volt az elmúlt pár meccsen. Most érkezik egy labilis, de ugyancsak elit elkapó, aki miatt nyilván senki nem fog annyi labdát kapni, amennyit szeretne. Szerintem nagy feszkó lesz a csapaton belül, edző legyen a talpán, aki ezt tudja majd kezelni.
Szóval nekem vannak kétségeim a döntés helyességét illetően.

Tams_U
Tams_U
Reply to  Krisztian Fekete
2020-10-25 03:23

Teljesen egyetértek! Ha annyira akar ott játszani akkor mehet a special teambe, de az offenset ne áldozzak be egy bohóc miatt.

ahanem
ahanem
2020-10-24 19:34

: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

d zoli
d zoli
2020-10-24 21:39

Jó lesz ez a special team…

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

35
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x