Connect with us

Összefoglaló

Helyreállt a világ rendje

A pazarul kezdő Seahawks az utóbbi hetek gyengélkedése után a csoport harmadik helyén tanyázva fogadta a Hopkins Hail Maryje után csoportelső Cardinalst. A mérkőzés nem csak az aktuális állás (mindkét csapat 6-3-asként kezdte a hetet) miatt volt fontos, hanem a tiebreaker miatt is, az Arizona ugyanis egyszer már megállította Russell Wilsont. Most viszont az MVP-aspiráns nem égette oda a vacsorát, helyreállt a világ rendje.

Wilson az elmúlt négy fordulóban csak a San Francisco Kórházcsapat ellen játszott jól, a maradék három meccsen öt TD, hét INT és három vereség jött össze, aminek köszönhetően a Rams és a Cardinals is feljött a Seahawksra. Pete Carroll korábban azt nyilatkozta, hogy a klasszis QB “szétdolgozza a seggét”, hogy helyrehozza a dolgokat, és úgy tűnik, sikerült.

A nyitó drive-ot azonnal TD-vel kezdte a Seahawks, Wilson jól mozgatta a támadósort, több 3. kísérletet is megoldott, majd egy igazi wilsonos labdát osztott ki DK Metcalfnak. Ezután négy punt következett, majd a Cardinals is betett egy TD-t a közösbe. Murray-éknek több babér viszont nem termett az első félidőben, míg a Seahawks két akciót is ponttal zárt (TD+FG), így megnyugtató 16-7-es előnnyel mehetett pihenni (volt egy kihagyott extra).

A Seahawks 60-1-es mérleggel állt a meccs előtt, ha vezetett a félidőben, így magabiztosan várhatta a folytatást. Jól is kezdődött a félidő, simán kivédekezte a gárda a Cardinals támadását, de Quandre Diggs összehozott egy bántóan ostoba szabálytalanságot DeAndre Hopkins ellen, az Arizona pedig köszönte szépen a lehetőséget. Ezután egy gyors TD-váltás következett, a negyedik negyed két pontos hazai vezetéssel kezdődött.

Wilsonék támadásából punt lett, amit a Cardinals úgy használt ki, hogy két játékból – egy intentional grounding és egy holding büntetéssel – összehozott egy safetyt. A Seahawks erre rátett még egy mezőnygólt, az utolsó percekben így a döntetlenért támadhattak Murray-ék, de a hazai védelem állta a sarat, otthon tartva a W-t. Tanulságok.

  • Nem árt egy kis tehermentesítés

Wilson remekül játszott, 28 passzából 23 volt jó 197 yardért és két TD-ért, ami lehetett volna sokkal jobb is, ha DK Metcalf nem ejt el két labdát, köztük egy könnyű TD-passzt. Emellett volt 10 futása 42 yardért (és a társaival közösen összehozott fumble-öket is megúszta), amit lehetett, ő hozzátett a játékhoz. Ezzel együtt is jó lenne, ha Chris Carson már visszatérne: nagyon jó, hogy a Seahawks sokat passzol, ideje volt, de az utóbbi meccseken pont az látszott, hogy ezt is túlzásba lehet vinni. Kell egy kis tehermentesítés, egy stabil futójáték, ez a mostani meccsen is látszott.

Carlos Hyde 14 futásból 79 yardot és egy TD-t szerzett, Bo Scarbrough hat futásból 31 yardot, és még DeeJay Dallasnak is volt egy 13 yardos futása. Legyen meg az a meccsenkénti 100-120 yard (Wilsont nem számolva) és nem lesz itt baj.

  • No run, no party

A Seahawks védelme önmagában nem sok mindenre jó, de a futást általában jól fogja, ezzel ki is húzva a Cardinals méregfogát. Kenyan Drake 11 futásból 29 yadot és egy TD-t szerzett, Murray pedig öt nyargalásból csak 15 yardot – a fiatal QB vitán felül a liga egyik legveszélyesebb fegyvere a földön, de Pete Carrollék jól készültek fel belőle. Ez pedig azt jelenti, hogy passzolni kell, és ha passzolni kell, akkor minden hype és Hail Mary ellenére a Cardinals meg van lőve.

Murray egyelőre irányítónak nem olyan jó. Nyilván óriási csúsztatás lenne azt mondani, hogy csak egy korrektül passzoló futó, de effektíve ez közelebb áll a valósághoz, mint az, hogy titkos MVP-esélyes lenne. Irányítónak egyelőre középszerű: rengeteg rossz döntése van, könnyebb passzoknál is inkonzisztens és nem olvassa jól a védelmeket. A Seahawks passz elleni védekezése most sem volt elit, Murray-nek rengeteg lehetősége lett volna szétszedni az egységet, volt bőven rés a zónapajzson, de nem használta ki a kínálkozó alkalmakat. Hiába az egyik legizgalmasabb és legígéretesebb támadó a ligában, van még hová fejlődnie.

  • A végén még lesz seattle-i pass rush

Az eddig megszokottakhoz képest kifejezetten jó volt a Seattle védelme. Volt jó pár kreatív blitz, sikerült ölni a futást és ami talán a legörömtelibb, végre érkezett nyomás a védőfaltól is. A Bengalstól megszerzett Carlos Dunlap két sacket szerzett, az egyiket a meccs legvégén, 4. próbálkozásra – a Ziggy Ansah-k és Jadeveon Clowney-k után végre egy jó vétel a szélre. Mellette a sokat szapult LJ Colliert is dicsérjük most meg: volt egy sackje, illetve őt holdingolták az end zone-ban, aminek egy safety lett az eredménye. Már csak a coverage-et kellene egy közepes szintre felhozni és lehet Super Bowlról álmodni.

  • Ennyi “rossz futball” megengedhetetlen

A Cardinals volt a liga legtöbbet büntetett csapata a meccs előtt és erre ezúttal sem cáfoltak rá. Holding büntetések, false startok, egyéni ostobaságok, DPI-k – amit csak akarsz. Különösen a támadófallal vannak nagy problémák, Murray kvázi hard count nélkül is beugrasztja a saját embereit, és nem nehéz belátni, hogy egy 3&8 sokkal nehezebben abszolválható, mint egy 3&3. Ez edzői felelősség, Kliff Kingsbury sok mindent rendbe tett már Arizonában, de a sárgákkal még mindig hadilábon áll.

  • Patrick Peterson nettó emberhátrány

Voltak idők, amikor Peterson a liga legjobb corenere volt, de ez elmúlt. A meccsen egy DPI-vel, engedett TD-vel, pár elcsúszással és díszkísérettel vétette észre magát, mindenki megégette, aki arra járt. Kidobott pénz az idén rá költött 12,5 millió dollár, kizártnak tűnik, hogy jövőre hosszabbítsanak vele.

Arizona Cardinals@Seattle Seahawks 21-28

51 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
51 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Csabesz20
Csabesz20
2020-11-20 10:00

“Jadeveon Clowney-k után” , khhmmm , nem is tudom ki értékelte Clowney-t idén Top5 szabadügynöknek. Ugye kedves FK! :D :D :D

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Csabesz20
2020-11-20 12:36

Ez az aktuális szabadügynök piacról is sokat elmondott. :D

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
2020-11-20 10:09

” Pete Carroll korábban azt nyilatkozta, hogy a klasszis QB “szétdolgozza a seggét”,”
https://www.youtube.com/watch?v=7MhZg_hcPy8&ab_channel=BarmijeBarkinekA

Tibor Cseh
Tibor Cseh
Reply to  Bélabá a csótány
2020-11-20 14:14

Klasszikus. :)))

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2020-11-20 18:40

Ok, de akkor Carroll meg egy perverz kukkoló, hogy ezt végignézi.

Vicgeordie
Vicgeordie
2020-11-20 10:09

Ennyi “rossz futball” megengedhetetlen

https://www.youtube.com/watch?v=2G-Y3CG2g-o

d zoli
d zoli
2020-11-20 10:09

Csak én gondolom így vagy Muri labdái tényleg bukdácsolnak a levegőben?

pritek
pritek
2020-11-20 10:20

Nem volt egy jo meccs, sot borzaszto rossz volt, de meg igy is sikerult az irasnak alul mulnia.

acsdav2
acsdav2
Reply to  pritek
2020-11-20 10:41

+1

Soma
Soma
Reply to  pritek
2020-11-20 11:05

Bárki írja az összefoglalókat képtelen eldönteni mi is az elvárás a Cards-al szemben. Ugyanez Murray-vel kapcsolatban, egy másodéves QB akinek még a válla is félig meddig sérült volt…. Daniel Jones örülne ha ilyen statokkal hozna le egy meccset

renningan
renningan
Reply to  Soma
2020-11-20 11:30

Miért releváns az, hogy mi az elvárás? Játszhat egy lesajnált, gyenge csapat nagyon jól és játszhat egy jó is rosszul. Wilson rá az aktuális példa, hogy egy MVP aspiránsnak is lehet Trubisky periódusa.

Murrayről sem írtam semmi rosszat. Izgalmas, ügyes, de még fejlődnie kell. Vagy mi az elvárás egy 1/1-estől, hogy másod évesként se tudjon jól passzolni? :D

Btw megnéztem most a PFF-et (ami nyilván nem szent írás), és passzjátékban a 17. legjobb irányító, vagyis közepes, és aligha ez után a mérkőzés után fog javulni. Vicces, de Daniel Jones a 13. – ha a statisztikák nem is mutatják, de nem játszik rosszul, és pláne nem rosszabb, mint Murray, legalábbis ha hiszünk a PFF-nek.

acsdav2
acsdav2
Reply to  renningan
2020-11-20 11:57

A Jones értékelést nem tudom hova tenni. Egyre nehezebb hinni a PFF-nek. A Murray értékelés korrekt.

Soma
Soma
Reply to  renningan
2020-11-20 12:22

Persze igazad van.

Csak a közelebb áll a korrektül passzoló futóhoz mondat volt kissé pejoratívként értelmezhető. Én a szavazókkal ellentétben az MVP címét még mindig úgy értelmezem hogy, melyik az a játékos aki a leginkább pótolhatatlan a csapata számára (persze a jó mérleg alap), ez alapján RW szerintem kaphatta volna már többször is. Persze vad ötlet Murraynek adni a címet de azért nálam a top-ban van. Nem tudom ha ő nem lenne egy másik irányító tudná e Kliff ámokfutásait ellensúlyozni. Nagyon szeretném ha Murray hektikus teljesítménye valóban csak a tapasztalatlanság számlájára írható (mert néha tényleg olyanokat dob hogy sírok) és fejlődni fog, mert nagyon szeretném azt hinni hogy végre megvan a megoldás mind QB mint HC poszton és a John Skelton,, Ryan Lindley, Kevin Kolb gyötrelmes éveket nem kell újra végigcsinálni.

Jesszus ezt a PFF értékelést nem gondoltam volna, mi húzza fel Jones ratingjét ha egyel több INT-je van mint Murraynek valamint kevesebb yardja és 11-el kevesebb passzolt TD-je.

Soma
Soma
Reply to  Soma
2020-11-20 12:36

Passing DVOA alapján amúgy Murray 14. Jones 31. (L.Jackson 23.)

katonadani
Reply to  Soma
2020-11-20 13:25

az inkább teljes offense-t figyel egyébként, kevésbé QB-t elkülönítve

Fetyke
Fetyke
Reply to  Soma
2020-11-20 13:37

“Persze vad ötlet Murraynek adni a címet de azért nálam a top-ban van. ”

Jelenleg nagyon vad ötlet lenne. És valóban, legfeljebb csak nálad van a topban. Valójában a 10-ben sincs benne. Ha most kéne szavazni, akkor szóba sem kerülne.
És végleg nem akarlak elkeseríteni, de én Murrayben nem látom a hosszú távú megoldást. Fut mint a golyó, sokszor ész nélkül. Ebből várhatóan rövid karrier lesz. És túl nagy csodát ezen idő alatt sem fog csinálni…

Soma
Soma
Reply to  Fetyke
2020-11-20 13:55

Hát remélem nem így lesz, a futásokkal talán idén már jobban vigyáz magára mint múlt évben. Nem áltatom magam SB győzelemmel a következő 5 évben, de remélem egy két korrekt playoff szereplés lehet a csapatban mielőtt kirakják Kliff-et mert nem gondolom hogy olyan karrierje lesz mint Carrolnak vagy Tomlinnak

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2020-11-21 12:39

1.A 10-ben a komplett irányító teljesítményt nézve biztos, hogy benne van. Az viszont valóban nevetséges, hogy MVP címről beszélnek, amikor az Rodgers-Mahomes-Wilson szintű irányítók asztala.
2. A hosszútáv valóban kérdéses lehet, de én most inkább hiszek benne. Valóban sokat fut, de a méreténél fogva kerüli a kontaktot. Szerintem ez nem sokkal sérülés veszélyesebb, mint a zsebben álló helyzetben benyelni egy 120kg-os pass-rusher ütését. Emellett Murray (Jacksonnal és Newtonnal ellentétben) nagyon tehetséges passzolásban is.

renningan
renningan
Reply to  Soma
2020-11-20 13:37

Szerintem az a mondat korrekt. Akkora a hype körülötte, mintha az új Mahomes lenne, sokaknál titkos MVP-favorit stb. Persze oké, mindig vannak ilyen hangok, de ha lenne egy skála, ahol az egyik véglet a jól passzoló futó, a másik pedig Mahomes, akkor én azt tartom, hogy az eddigi játéka alapján közelebb van futóhoz. Nem mintha ez önmagában egy rossz szintet jelentene, pláne egy rá szabott offense-ben. Ezzel együtt szerintem egyértelműen a lába és nem a keze miatt veszélyes, és utóbbi annyit nem tesz hozzá a játékhoz, hogy MVP legyen. Legalábbis nálam vagy speciel a PFF-nél.

Ami a PFF-et illeti. Én nem akarom sem őket, sem Daniel Jonest védeni, de szerintem utóbbi idén nem szar, én a legutóbbi kupakban is őt választottam volna Wentz helyett :D vele idén a leginkább az a baj, hogy ha bénázik, az olyan átkozottul ciki és égő, hogy leszakad a pofád és ez marad meg benned :D

Az értékeléssel kapcsolatban: nem néztem utána, de tippre azt mondanám, hogy Murraynek vagy több INT-t érő passza volt, vagy több könnyű passzt rontott el, vagy kevesebb nehéz dobása volt. Vagy ezek egyvelege. Ugye szerezhetsz te egy 80 yardos passzolt TD-t egy 2 yardos checkdownból is, vagy véget érhet egy drive punttal úgy, hogy három 50+ yardos passzod is jó helyre ment, de az elkapóid elejtették. Én ezért szeretem jobban a PFF-et, mint a sima statokat.

Fetyke
Fetyke
Reply to  renningan
2020-11-20 13:48

Sima ratingben is van egy jelentősebb lemaradása Murraynek.

Soma
Soma
Reply to  renningan
2020-11-20 13:52

Nincs semmi bajom Jones-al sőt szurkoltam is neki tavaly, hogy a draft utáni sok kételkedést eloszlassa ami sikerült is neki, főleg hogy pl Haskins hol van most. Azért hoztam fel példának mert jelenleg egyértelműen inkább Murrayt választanám QB-nak mint őt, aztán hosszú távon kiderül

renningan
renningan
Reply to  Soma
2020-11-21 02:32

Most jött szembe egy PFF stat, hogy mély labdáknál Daniel Jones értékelése top5. Ha már szóba került, hogy lehet olyan magasan értékelt, ez is egy magyarázat lehet.

katonadani
Reply to  renningan
2020-11-20 14:04

nekem ezzel a jól passzoló futó kifejezéssel az a bajom, hogy nincs egyetlen olyan running back sem a ligában, aki tud passzolni :D mármint elvezetni egy offense-t, megdobálni olyan labdákat, mint Lamar vagy Murray, akikre ezt szokás használni. Még az ő rossz labdáikat sem tudnák megdobni az RBk :D
És szerintem most Murray megítélése sokaknál áldozatul esik annak a hype-nak, amit tényleg nem kéne megkapnia (MVP), mert ahhoz valóban nem ér fel és ezért túlkorrigálva negatívan beszélnek róla, ellenben azért egy nagyon is jó és rendkívül veszélyes játékos.

Soma
Soma
Reply to  katonadani
2020-11-20 14:14

Na valami hasonlót szerettem volna megfogalmazni az én korlátolt nyelvi képességeimmel azzal a mondattal és az elvárásokkal kapcsolatban

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2020-11-21 12:29

Biztos kérdeztem már, de ezt honnan tudjátok megítélni, hogy mekkora egy hype? :) Ez egy rendkívül szubjektív dolog és szerintem nincs értelme ehhez viszonyítani a játékosok teljesítményét.

Fetyke
Fetyke
Reply to  renningan
2020-11-20 13:25

A 13. az még mindig közepes! Bár valóban előrébb van a 17. helynél. :)

pritek
pritek
Reply to  renningan
2020-11-20 13:48

Nem az a baj, hogy x, y-rol irtal e jot vagy rosszat, hanem hogy a meccset vagy nem lattad, vagy nem nezted, vagy egyaltalan nem foglalkoztal vele es helyette a prekoncepcioid alapjan irtal egy novellat aminek ranezesre a fele mar megvolt a meccs elott. Ami szived joga persze, csak osszefoglalonak nem jo.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  pritek
2020-11-20 13:59

Akkor megtenned hogy a kopkodes okan leirod Te hogy lattad a meccset? En vegig kinlodtam ezt a szart, elolvastam az osszefoglalot es nem mondhatnam hogy koszono viszonyba sincs azzal amit korabban lattam. Ettol meg lehet hogy elore megirt panelokkal operal, ez esetbrn viszont fasza uveggombje van a szerzonek.
Miert nem arrol szol a fama hogy a vegen az egyenlitesert 30 yard kornyeken 1 idokeressel 40 mp az oran hail maryket dobaltatok d/t coverigebe? Mert 1x korabban bejott? Nagy otlet.
Murray bantoan nem latott passzsavokat, ezeket meg laikuskent is latni lehetett. Pl a vegen valamikor asszem 4es10re felment a palyara Nuk(why csak akkor) gyonyoruen tisztara jatszotta magat murray meg fel se nezett futott egy 0yardosat.
Tenyleg erdekel mi volt olyan fos ebben az osszefoglaloban?

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fanyul23
2020-11-20 14:48

Én is néztem, nagyjából egyet is értek. Nem volt benne a meccsben, de végig vártam, hogy most történik majd valami csoda. De egy percig sem hittem el, hogy itt fordítani fognak. Mindezt úgy, hogy Murraynek egy Nuk, egy Fitz, és Kirk, és egy Isabella a célpontjai. És mégsem tudott rendesen haladni.

renningan
renningan
Reply to  pritek
2020-11-20 20:25

Ez aranyos. Imádom, mikor egy szurkoló egy vesztes meccs és amúgy gyenge teljesítmény után azzal vádol, hogy szándékosan bántom vagy leszarom a csapatát, mintha az ő nyilván elfogulatlan véleménye maga lenne az objektív, megkérdőjelezhetetlen valóság (most is csak a Cards fanok egy részének van problémája, és mily meglepő, csak ők látták máshogy, mint az átlag NFL-szurkoló). Amit egyébként még mindig nem írtál le (ahogy a többség sem), csak annyit, hogy amit én írtam szar. Ami egyébként simán lehet szar :D – nem vagyok én semmi rossznak az elrontója, soha nem mondtam, hogy én szartam a spanyol viaszt, simán láthatom rosszul a helyzetet, de ha rámutatnál, hogy miért, az előrébb vinné a beszélgetést ;) Ahogy egyébként mondjuk páran megtették, és a véleményemet alá is tudtam támasztani, amiket nyilván nem kell elfogadni, de legalább nyugodtan aludhat mindenki, hogy nem úgy kelltem ma fel, hogy na jól beletörlöm a taknyomat a kis Cardsba, hogy bassza az ideg a szurkolókat, muhahahahahha…

Btw én felkeltem, végignéztem a mérkőzést, majd átpörgettem még egyszer, hogy jól láttam-e a dolgokat. Ezek után írtam meg az összefoglalót. Nem volt semmilyen prekoncepció a fejemben, még csak fogadni sem fogadtam, mert annyira lutri volt, hogy egy petákot nem tettem volna rá, a tippjátékban is csak 2 pontot ért a Seahawks győzelme :D ami rossz, az rossz, azért írtam azt, amit, mert a meccs alapján ez volt a benyomásom. Egy csalódott rajongónak nyilván más, lehet még mindig anyázza mit tudom én, a bírót, mert szerinte rosszul fújt, de én erről nem tehetek.

Még ha egy Lions öf után szólna be valaki, akkor azt mondanám, hogy basszus, lehet tényleg elvetettem a sulykot, talán túlságosan is szidtam mérgemben a csapatot, vagy nagyon mozsdatni próbáltam (általában az előbbi szokott lenni). De azt soha nem értettem, hogy az egyértelműen elfogult szimpatizáns miért gondolja azt, hogy én vagy bármelyik szerkesztő direkt lehúz egy számára közömbös csapatot. Ha neked jó, hogy a meccs miatti frusztráltságodat rajtam töltöd ki, hát legyen, ha ezzel segítek, miért ne. De ha esetleg érdekel, hogy mit miért gondolok, akkor vedd a fáradságot, és ha már minden szar, akkor írd le, hogy miért, hátha meg tudom védeni az álláspontomat. Nem hiszem, hogy meg tudlak győzni, nem is akarlak, de talán elérem azt, hogy ne írj akkora, már bocsánat, faszságokat, hogy szarok a munkámba és hasamra csapra írtam valamit. Köszi.

Jó hétvégét :)

pritek
pritek
Reply to  renningan
2020-11-21 15:35

Nem figyelsz. Sehol nem mondtam, hogy beletörölted volna a Cardsba az orrodat, egészen egyszerűen a cikk nem volt jó. Később külön kiemeltem, hogy nem az a baj, hogy kiről mit írsz, hanem, hogy szerintem a cikk inkább tűnik egy aktuális helyzet megállapításnak, mint összefoglalónak. Amihez ismételten jogod van és nekem nem kellene összefoglalót várnom.
Nem is a leirtakkal van leginkább problémám, hanem pl azzal, hogy Murray általános értékeléséről többet írtál, mint a komplett első félidőről és arról, hogy Dunlap hozzáadásával fejlődött a passzsiettetés (wow) meg, hogy Carson visszatérésével kiegyelítettebb lenne a Hawks O (super wow) többet mint a meccs hátrlévő részéről. Arról, hogy Murray összeszedett egy kisebb sérülést az első sack után a dobó vállánál és ez szemmel láthatóan zavarta és ez kihatással volt/lehetett (nyilván nem ismertem a playbookot) legalább az első félidő játékhívásaira semmi. Arról, hogy volt egy drive ahol a Cards megállította a Hawks tamadasat feltehetoleg mezonygolon(amivel totalisan mas lett volna a meccs vege) , de annyira gyökér volt Kirkpatrick, hogy egy beugatása miatt mehetett tovább csak a drive, amiből végülis pontokat tett fel az ellenfél semmi. A gyötrelmes bírói tevékenységről ami az egész mérkőzést jellemezte és a közvetítésben is kiemelték semmi. Nem, nem a bírók miatt kaptunk ki (bár a végén mindkét passznál erősen dobható lett volna a DPI és a safety sem volt teljesen tiszta, mert nem az end zoneban kezdődött a szabálytalanság), mindkét oldalra rossz dobások/nem dobások tömkellege érkezett. False stratok, befújt, be nem fújt holdingok, a dulakodás….főszerepet vállaltak a srácok a nemzeti porondon, amikor tökre nem kellett volna. Az utolsó Cards drive besűrítve fél mondatba, KK fafej módon érdekes játékhívásairól, amik kb megint a meccsbe kerültek semmi.

Helyettük megtudhattuk, hogy Peterson már nem az a corner harminc évesen, mint aki fénykorában volt.
A Hawks siettetés, a futó helyzet, az hogy egy másodéves irányítónak van még hova fejlődnie, Peterson, a “sok zászló rossz értem?” ezeket bármilyen cikkben el lehetne sütögetni, helyette csokorban megkaptuk a csütörtök esti rangadó összefoglalójaként. Nagyjából ez volt a bajom a cikkel.
Az megint más kérdés, hogy szerintem Petersont, Murrayt és a Cards futójátékot, a támadófalat is rosszul látod, de ezek tényekről alkotott egyéni vélemények amik egészséges esetben különbözhetnek. Ha ezzel lenne bajom, úgy kezdtem volna, hogy szerintem nincs igazad.

Andás
Andás
Reply to  renningan
2020-11-20 20:23

Amikor Daniel Jonest jobb irányítónak tartod mint Kyler Murrayt akkor a véleményed teljesen irreleváns… Ha ennyire nem tudsz objektív lenni egyébként, akkor inkább ne írjál összefoglalókat a Cardinalsról mert teljesen felesleges. Egyébként nézd már meg h kik az elkapók Hopkinson kívül mielőtt KM-et bántod minden hibáért. De mondjuk teljesen lényegtelen ha szerinted Daniel Jones jobb.

Fanyul23
Fanyul23
Reply to  Andás
2020-11-20 20:24

Ennek fuss neki ujra mert kurvara szo se volt arrol, plane nem a szerzo altal, hogy daniel jones jobb. Egy kommentelo citalta ide ki tudja miert es erre reflektalt. Statokkal. Kiemelve hogy fun fact.
Bazzeg a cards drukkerek az uj patsesek??😐😶

renningan
renningan
Reply to  Andás
2020-11-20 20:25

Nem mondtam, hogy Daniel Jones jobb, sőt még csak nem is én hoztam fel őt. Én csak megosztottam egy fun factet (hogy a PFF!!!!! szerint jobban passzol, mint Murray), és azt, igaz, egy másik kommentben, hogy inkább választanám Daniel Jonest idén, mint WENTZET :) ennyi.

És amúgy látom, kik az elkapói és a legtöbb csapat összetenné a két kezét, ha lenne egy Nuk-Fitz-Kirk hármasa. Ha már Jones, nem mondanám, hogy a Slayton-Tate-Shepard/Engram/bárki erősebb lenne ennél.

Ha az a kérdés, hogy kit vinnék el JONES és MURRAY közül, nem kérdés, hogy Murray-t, PFF ide, vagy oda, benne több potenciált látok, ahogy írtam is. Ettől még szvsz továbbra sem ő az új Mahomes jelenleg és több hibája van, mint ami a körülményeket figyelembe véve indokolt lenne.

Andás
Andás
Reply to  renningan
2020-11-20 20:32

Senki se mondta h ő az új Mahomes. Értem h nem tartod MVP jelöltnek mert ahhoz még sokat kell fejlődni szerintem is de nyilvánvalóan top 10 qb jelenleg. De téged valamiért annyira idegesít h valaki MVP jelöltnek tartja hogy szerinted egy passzolni tudó futónak megy el csak. Az a baj az összefoglalóddal h nyilvánvalóan nem láttad az összes meccsét a szezonban. Néha néha belenéztél egy egy meccsébe és mivel nem Mahomes volt ezért már lényegében teljesen rossz.

Elkapókhoz visszatérve, Fitz már egyáltalán nem tud szeparálódni míg Kirknek még sokat kell fejlődnie h wr2 legyen valaha. Lehet kritizálni Murrayt sok mindenért de nem minden az ő hibája ahogy beállítod.

renningan
renningan
Reply to  Andás
2020-11-21 02:28

Minden meccset láttam idén, még ha nem is full time, csak átpörgetve. (jó, ez nem igaz, a múlt hetiből van még három, azt majd bepótolom). Murray szvsz nem top 10-es irányító még, ahhoz ennél több kell. De ha az számít, szerintem idén így is jobban játszik, mint az amúgy nálam overall top10-es Stafford.

Az elkapókkal egyetértek nagyjából, de a poén, hogy még így is átlagon felüli az egység. És nem mondtam, hogy minden Murray hibája, csak azt, hogy van neki és hogy indokolatlanul túl van hájpolva. De azt is írtam, hogy egy nagyon izgalmas és veszélyes játékos a maga módján, bőven nem arról volt szó, hogy egy mit tudom én, Trubisky 2.0 vagy Tim Tebow 2.0.

Szerintem azért nem kellene bocsánatot kérnem, ha szerintem nem top 10-es, hanem csak top 16-os QB, pláne egy olyan meccs után, ami szintén ezt támasztotta alá. Ezzel azért szvsz elég sokan vannak így, de még a Cardinals fanok között is akad pár kritikusabb szemléletű.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Andás
2020-11-21 17:39

Mahomes. Wilson. Brady. Lamar Jackson, Rodgers, Stafford, Dak, Tannehill, MAtt Ryan, Roethlisberger, Brees. Ez 11 qb, aki szerintem jelen pillanatban még jobb a “nyilvánvalóan top 10” qb-nál. És akkor Allen, Fitzpatrik, Wentz, az újoncok (Tua, Herbert, Burrows) szóba sem kerültek.
És azzal az elkapógárdával, ami jelenleg van Arizonában, azért a fentiek többsége jó eséllyel nyert volna a csütörtöki meccsen.
Persze van Murray-ben potenciál, de még nincs azon a polcon, ahova Te kicsit elfogultan tennéd.

acsdav2
acsdav2
Reply to  renningan
2020-11-21 12:29

Őszintén, az ilyen szánalmas hozzászólásokra miért reagálsz? Csak felhúzod magad rajtuk és az idődet viszik

acsdav2
acsdav2
2020-11-20 10:47

1.A Seahawks védelme 1,5 meccse nyújt jó teljesítményt. Persze ott van a nagy kérdőjel, hogy valóban ők léptek előre vagy a Rams vett vissza a biztos előny tudatában a 2.félidőben illetve, hogy a Cardinals volt-e borzasztó rozsdás a rövid hét miatt. Mindenesetre a Seattle-re most nyugodt hetek jönnek a papírforma szerint. A 3 NFC East és a Jets, ráadásul az Eagles elleni idegenbeli meccsre jut a 10 nap felkészülés. Utána szerintem a Rams is verhető hazai pályán, illetve talán a 9ers se lesz motivált az utolsó heti meccsre. A 13-3-as mérleg most abszolút reális.
2. A Cardinalsnál nagyon biztató, hogy alapvetően egy rossz meccsükön is simán meccsben voltak a Hawks ellen. Ez az év jó tanuló pénz nekik, kicsit bele kóstolnak abba milyen esélyesként játszani, ha ők is a figyelem központjában vannak, aztán ezzel a tapasztalattal jövőre a csoportgyőzelemért menni.

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2020-11-20 13:48

1. Ezt azért nehéz eldönteni, mert a Cards támadó sora legtöbbször saját magát hozta nehéz helyzetbe, a sok szabálytalansággal. És ez nagyon megkönnyítette a Seattle védelmének a dolgát is, hiszen 3 és hosszúra nem olyan bonyolult kitalálni, hogy mit hívhat az ellenfél.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2020-11-20 14:44

Ja, eszméletlen sok volt a büntetés…

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2020-11-20 18:38

Teljesen egyetértek. Mindenesetre annyit azért már le lehet szűrni, hogy történelmi mélységekben nem zár ez a védelem. A következő könnyebb 4 meccsen akár a középmezőnybe is felzárkózhatnak.

Fetyke
Fetyke
2020-11-20 13:32

Szerintem Józsi jól foglalta össze a mérkőzést. Az a csapat nyert, aki kevesebbszer, jóval kevesebbszer lőtte lábon saját magát.
Nincs minden veszve az Arizona számára, a sorsolásuk nem vészes, a Ramst kell kétszer megverni és bejutottak a rájátszásba.
A Seahawksnak innen már valóban be kell húznia a csoportot.

Soma
Soma
Reply to  Fetyke
2020-11-20 14:04

Azt kizártnak tartom hogy a Rams-et kétszer megverjük annak is örülnék ha egyszer. Az a szerencsénk hogy a Chicago a Vikings (és a Lions) küzd még a rájátszásért. Talán elég a másik négy meccset behúzni ami nem lehetetlen

LG
LG
Reply to  Soma
2020-11-20 20:24

Hello NFC South! Azért a Saints-Buccaneers is ott lesz. A Lions meg tuti kizárt (bocsi Renningen :P)

Soma
Soma
Reply to  LG
2020-11-20 21:14

Persze őket úgy vettem hogy bent vannak. Az utolsó wild card helyért küzdünk ezzel a két csapattal

d zoli
d zoli
Reply to  Fetyke
2020-11-20 14:32

Igen. Mindkettő próbálta meg veretni magát. Az volt az érzésem, hogy a Cards görcsölős kistestvér volt a lehetőség kapujában túlzottan akart és a bátyó némi balfaszkodás után végül behúzta a partit.

pritek
pritek
Reply to  d zoli
2020-11-21 21:45

Nagyon sokat szamitott, hogy kb nem volt vedofalunk. Peters nagyon fontos volt es vegul Phillips sem tudott jatszani es a rovid het+covid protokoll miatt mar uj embert sem lehetett hozni. Ha Blackson es Dogbe is oda tudott erni RWhoz, akkor ok ketten szetszedtek volna es nagyobb lett volna a nyomas rajta. De nem baj, jon majd Peko, meg talan meg valaki es lesz megint nemi veteran tapasztalat a fronton. Talan eleg lesz a rajatszashoz.

bjeela
bjeela
2020-11-20 18:40

Én ebből az egészből csak Fitz-et sajnálom. Most már tuti, hogy nem lesz gyűrűje.

LG
LG
Reply to  bjeela
2020-11-20 20:24

Hát, ezt még szerintem korai kijelenteni, simán jöhet egy nagy hajrá a Cardstól: Giants, 49ers, Eagles hozható, Pats talán, és még 2xRams. 10-6 akár elég az egyik WC helyre. A playoffban meg bármi lehet… De tény túl sokba nem fogadnék rá. Fitz megérdemelné, szép lezárása lenne egy ilyen karriernek, de sztem a főcsoportdöntő is masszív túlteljesítés lenne tőlük. Majd jövőre.

pritek
pritek
Reply to  bjeela
2020-11-21 21:10

Nyeee, az idei evben nyerni sosem lehetett realis cel. Ezt Fitz is tudja. Egy evre meg beruhazhazza magat az oreg jovore szerintem, ha iden nem serul meg es bejutunk a rajatszasba, aztan vitorla.

51
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x