Connect with us

Összefoglaló

A Ravens brusztolósan, a Saints simán, a Browns őrülten jutott tovább

Őrült mérkőzéssel ért véget a Super Wild Card hétvége, ahol a Cleveland Browns 26 év után először tudott nyerni a rájátszásban. Előtte a Saints bántóan simán verte meg a Bearst, a Ravens pedig revansot vett a Titansen. 

Baltimore Ravens @ Tennessee Titans 20-13

Szoros mérkőzésre volt kilátás a Nissan Stadiumban, a liga két legjobban futó csapata találkozott egymással, ahol két teljesen eltérő stílus mérkőzött meg. Az egyik azonban könnyű falatnak találtatott. A liga legjobb futóját ugyanis a Ravens egész meccsen kivette a játékból. Derrick Henry 18-szor próbálkozott, de mindössze 40 futott yardot ért el. Ez a 40 yard és a 2.2-es átlag az egész szezonban messze a legrosszabb a kiváló running backtől. Ezeken túl megszakadt Henry 29 meccs óta tartó sorozata, amely szerint legalább egyszer összejött neki egy 10+ yardos futás.

A Ravens az egész offseasonban arra készült, hogy ne történhessen meg újra a tavalyi eset, és ne tudja őket egy csapat futójátékkal kiejteni a playoffból. Ennek keretében szerződtették Calais Campbellt és Derek Wolfe-ot is az egyébként előtte sem túl gyenge védőfalba. A dolog pedig teljes mértékben kifizetődött. A Ravens folyamatosan meg tudta állítani a Titans kísérleteit a line of scrimmage környékén. Henry rendszerint egy, de akár több védőfalemberrel is találkozott azelőtt, hogy igazán felgyorsulhatott volna. A terv tökéletesen működött. A Titans a mérkőzés vége előtt 2 és fél perccel szerezte meg az első futott first downját, amikor Ryan Tannehill 4&1-re hajtott végre egy sikeres QB sneaket.

A Titans egyik legnagyobb gyengesége pedig teljes mértékben kiütközött. Képtelenek voltak elengedni a futójátékot. A mérkőzés korai szakaszában látni lehetett már, hogy nem fogják tudni feltörni ezt a Baltimore-i frontot. Ennek ellenére erőltették a futást. Hozzá kell tenni, passzolni sem volt egyszerű, mégis több fantázia volt ebben az aspektusban. Bár AJ Brown 6 elkapással, 83 yarddal és 1 touchdownnal fejezte be a meccset, sokkal többször is be lehetett volna vonni a játékba. Több elképesztő elkapást is produkált a mezőnyben és a célterületen egyaránt.

Érdemes megnézni, a meccset eldöntő Peters interception közben is, hogy a pálya tetején AJ Brown megveri az emberét, Tannehill mégsem őt választotta, pedig ha ott be tudja tenni a labdát az elkapó elé, senki nem állította volna meg az end zone-ig.

A kevés passzjáték mellett pedig a meccs közbeni döntéseket is elő lehet venni a Titanstől. A 4. negyedben, 10 perccel a mérkőzés vége előtt a Ravens 40 yardosán 4&2-re puntolta el a labdát 4 pontos hátrányban a csapat. A visszahordást követően a Ravens a saját 15 yardosáról indíthatta a támadását, tehát nettó 25 yardért nem vállalta fel Vrabel a 4. kísérletet. Az eredmény, egy több mint 5 perces Ravens drive field goallal a végén. A stathead.com oldal alapján 1994-óta ez volt az első alkalom, hogy egy csapat egy labdabirtoklásos hátrányban a rájátszásban hasonló field pozíció esetén nem ment rá a 4. és rövid szituációra. Idén pedig az alapszakaszban sem volt erre példa, az év egyik, ha nem a legrosszabb negyedik kísérletes döntése volt ez Vrabeltől.

A sokat szidott Titans védelemre azonban egy rossz szava sem lehet a drukkereknek. 20 ponton tartották a Ravenst, amivel megadták az esélyt a támadósor számára. Ők azonban ezzel nem tudtak élni. Az egész szezonban a liga egyik legkevesebb sackjét jegyző Titans 5 alkalommal is földre tudta vinni Lamar Jacksont, amiből Harold Landry vállalt kettőt a 8 tackle-je és egy negatív yardos szerelése mellé.

Bár a Titans a meccs elején 10 ponttal is vezetett, a vendég Ravens nem adta fel a startégiáját és továbbra is futottak a labdával. A végeredmény pedig magáért beszél. 20-3-ra nyerték a meccs hátralévő részét a futójátékra támaszkodva. A Ravens támadósor majdnem 200-zal több yardot szerzett a meccsen, de ami még elképesztőbb, hogy a Titans 51 futott yardjára ők 236-tal válaszoltak. Természetesen a leghatékonyabb futó Lamar Jackson volt, akire egészen egyszerűen nem volt válasz. Jackson 8.5-ös átlaggal futott 136 yardot és a meccs legszebb TD-jét is ő szerezte.

Bár a nettó távolság 48 yard volt, a célterületig Jackson 71 yardot cikázott a pályán a védők között, ezzel pedig ez lett karrierje legtöbb yardját felölelő futása az NFL-ben. Jackson a futójátékon kívül 179 yardot szerzett a levegőben, TD-t nem osztott ki és dobott egy interceptiont. A Malcolm Butler által leszedett labdára nem igen lehet magyarázatot találni, de azon a dobásán kívül jól tudott a levegőben is haladni a Ravens. Marquise Brownnak több kulcsfontosságú elkapása is volt és végül úgy teljesített, ahogy egy első körös elkapótól kulcsszituációban azt elvárná az ember, és 109 elkapott yarddal fejezte be a meccset, amihez még 19 futottat is összehozott. Az pedig látszódik, hogy a kémia megvan közte és Jackson között.

A Ravens támadósor persze nem csak Jacksonnak köszönhetően tudott remekül haladni. Mind JK Dobbins, mind Gus Edwards 4.8-as átlaggal futott. A sikerhez, és a Titans 3 negyeden át való szinte nullázásához azonban kellett, hogy a front seven mellett a defensive back sor is remek teljesítményt tegyen le az asztalra. A három sztár cornerüket lehet kiemelni:

  • Marcus Peters – 6 target, 3 elkapás, 29 yard, INT
  • Marlon Humphrey – 8 target, 4 elkapás, 64 yard, TD
  • Jimmy Smith – 0 target 16 coverage snap alatt

Egyikük sem engedett 50%-nál jobb elkapási arányt, a célbavételenkénti 6.6 yardos átlag pedig egészen parádés. Talán többet is passzolhatott volna a Titans, miután a futójáték reménytelen volt, de a Ravens védelmének hátsó része sem végzett rossz munkát.

A mérkőzés krónikájához hozzátartozik, hogy a Ravens a meccs végén Peters interceptionje után jól összetaposta a Titans logóját, visszaadva a kölcsönt az alapszakaszból, majd az utolsó térdelés után a játékosok nagy része nem ment oda kezet fogni az ellenféllel. Nagy a rivalizálás a felek közt, jövőre viszont az alapszakaszban nem futnak össze, legfeljebb ismét a rájátszásban.

(alatriste)

Chicago Bears @ New Orleans Saints 9-21

Nem jelentett igazi kihívást a hetedik kiemelt Bears a második kiemelt Saintsnek, a Wild Card kör legegyoldalúbb és legunalmasabb meccsét játszották a felek. Chicagóban ezek után érdemes lenne újragondolni a Matt Nagy projektet (ha már az Eagles is ezt teszi Doug Pedersonnal), a Saints pedig készülhet a Buccaneers elleni idei harmadik csörtére.

A Saintsnek hatalmas szerencséje a vasárnapi kezdéssel, ugyanis Michael Thomas mellett Alvin Kamara is visszatérhetett a pályára, ami egyértelműen döntőnek bizonyult. A klasszis futó 99 yardot és egy TD-t szerzett a földön még rozsdásan is, illetve volt két elkapása 17 yardért, míg Thomas több mint egy év után szerzett újra TD-t, ráadásul rögtön a második drive-ból.

Rajtuk kívül is jól nézett ki az egység a Bears top védelme ellen, a másodéves Deonte Harris lubickolt (7/7 elkapás, 83 yard), Jared Cook is jól használta ki a Roquan Smith hiányában keletkező réseket a pálya közepén, illetve Drew Brees is a jobbik arcát vette elő. Ugyanakkor ezzel együtt is túlzás lenne azt állítani, hogy a veterán irányító viszi a hátán a csapatot, annál többet nem nagyon lehet várni tőle, mint hogy ne rontson el semmit.

Nem úgy, mint Taysom Hill, akibe továbbra is indokolatlanul szerelmes Sean Payton és most már még passzoltatni is próbál vele. Tény, hogy remek játékot rajzolt fel, amiből egy átlagos irányító TD-t passzol volna, de Hill szokásához híven megint meg akarta várni, míg 10 yardra elszeparálódik a célpontja, aminek az lett a vége, hogy kiverték a kezéből a labdát. A fumble-ből egyébként mezőnygólt szerzett a Bears 7-3-ra módosítva az állást a második negyed közepén, tehát elég súlyos hiba volt. Pontosabban csak súlyos hibának tűnt, ugyanis ennél többre effektíve nem volt képes a Bears, pedig lehetett volna ez sokkal jobb is.

A csapat első támadása punttal ért véget, a második viszont jól indult, Mitch Trubiskynek volt egy 28 yardos passza, majd egy trükkös játék után megdobta élete egyik legjobb labdáját a Saints 40 yardosáról, amit Javon Wims elejtett. TD helyett pár játékkal később turnover on downs lett a drive vége, majd az egész első félidőben csak a már említett fumble után sikerült pontokat feltenni a táblára.

Itt tegyük hozzá, hogy kifejezetten antipatikus volt Matt Nagytől, hogy közel két perccel és két időkéréssel a félidő vége előtt nem próbált meg pontokat feltenni a pályára. Védhető persze azzal, hogy csak 7-3-as hátrányban volt, a Bears kezdte a második félidőt és Mitch Trubiskyval nem kell kísérteni a sorsot, de ilyen mentalitással kár volt rájátszásba jutni. A Washington rosszabb személyzettel és egy abszolút tapasztalatlan irányítóval sokkal bátrabb és kreatívabb játékkal állt elő, és a Bears is játszhatott volna egy jót. Sajnos Nagy kiegyezett egy vállalható, unalmas vereséggel, nehogy úgy járjon, mint Pederson.

A Bears követkő három drive-ja természetesen punttal ért véget, a Saints pedig szépen lassan bedarálta a chicagói védelmet. 21-3-as állásnál, a legutolsó másodpercben sikerült a szépítés, de a 239 total yardra aligha lehet büszke Nagy. És önmagán kívül mást nem is nagyon hibáztathat: Trubisky inkább hozzátett, mintsem elvett a csapattól, ez a teljesítmény az ultrakonzervatív biztonsági támadójátéknak köszönhető.

Természetesen ne menjünk el szó nélkül a Saints védelme mellett, ami Trey Hendrickson nélkül is remekül játszott. Ugyan nyomást csak mértékkel sikerült generálni, de jól működött a coverage így is, futás ellen pedig félelmetes volt az egység: a Bears összesen 46 yardot szerzett a földön, David Montgomery 2,6 yardot átlagolt. Negatívumként és egyben zárszóként ugyanakkor említsük meg a corner Chauncey Gardner-Johnsont, aki a Saints Materazzijaként funkcionál: a két csapat 8. heti találkozóján Javon Wimsből provokált ki egy ütést és kiállítást, most pedig Anthony Millerrel játszotta el ugyanezt. Lassan neki is érne már egy eltiltás.

(renningan)

Cleveland Browns @ Pittsburgh Steelers 48-37

Őrület. Ezzel a szóval lehetne jellemezni, ami az első negyedben zajlott a Browns@Steelers összecsapáson, ugyanis ami itt történt, az teljességgel megjósolhatatlan volt. A legelső támadósnap után felvillant a szemünk előtt a Broncos-Seahawks Super Bowl, ugyanis Maurkice Pouncey a snapet átlőtte Ben Roethlisberger feje felett, az bepattogott a célterületig és a Browns tudta megkaparintani, így egyből TD-t szerzett a clevelandi védelem. Érdekesség, hogy Pouncey az utóbbi pár évben a legrosszabbul snapelő center volt a ligában a PFF értékelései szerint.

Oké, nincs semmi veszve a Steelersnek, adtak egy kis előnyt az esélytelenebb Brownsnak, de lehet újra támadni. Big Ben viszont egy csúnya dobással eladta a labdát, amiből aztán nem sokkal később Jarvis Landry szerzett újabb TD-t a Barnáknak. Még nagyobb gödörben volt a Steelers, erre úgy gondolták, a legjobb dolog nem támadni a Browns kezdőit nélkülöző secondaryjét, hanem jobb ötlet három futást hívni egymás után – three and out és punt. Oké, bízzunk a védelemben, gondolhatták Tomlinék. A Browns viszont szuper drive-ot vezetett le és Hunt futott TD-jével tovább növelte előnyét. A Steelers oldaláról már csak azért is volt ez probléma, mert sosem állt még fel a csapat 21+ pontos hátrányból a franchise történelmében.

Itt azonban nem volt vége, Big Ben ismét dobott egy interceptiont, ezzel a Steelers harmadjára adta el a labdát, és még mindig csak az első negyedben jártunk. Ebből újabb Hunt TD született a Browns oldalán, amivel már 28-0 állt az eredményjelzőn, mindenki megrökönyödésére. A Super Bowl érában a rájátszásban még soha senki nem szerzett 28 pontot az első negyedben – a mai napig legalábbis.

Aztán jött a meccs addigi legérthetetlenebb edzői döntése (ekkor azt hittük, hogy ez lesz a legérthetetlenebb, de Tomlin tudta fokozni), ami vetekszik Mike Vrabel Ravens elleni negyedik kísérletes blamájával. Azt ugyanis elég nehéz megmagyarázni, hogy 28 pontos hátrányban az ellenfél 38 yardosán miért puntol valaki negyedik kísérletre. Fokozva a problémákat, a következő Steelers drive ismét labdaeladással végződött, hiszen Roethlisberger passzába beleütöttek (egyébként is neki ütötték le a legtöbb passzát a line of scrimmage körül), majd a védőfalember Porter Gustin vetődve meg is szerezte az interceptiont. Az első hat drive-jából tehát a Steelers összehozott egy rossz snapet (Browns TD), három interceptiont és két puntot – borzalmas teljesítmény.

A félidő vége előtt még tudott egy touchdownt szerezni a Steelers James Conner révén, de egyből válaszolt rá a Browns egy 2 perces drive-val, így 35-10-zel vonultak a csapatok az öltözőbe. Ez a 35 bekapott pont a Super Bowl érában a legtöbb, amit a Steelers engedett egy félidő alatt.

Óvatosan gondolhattuk, hogy eldőlt a meccs, de azért láttunk már ilyen fordításokat és mégiscsak a Brownsról van szó. A harmadik negyed pedig pontosan ennek megfelelően zajlott. A Steelers megindult, ültek a passzok, ahogy azt a meccs elején vártuk, hiszen a Browns secondary nagyon gyenge. A clevelandieknek viszont nem igazán mentek a támadások, ha futni akartak, túl konzervatívnak tűntek, ha pedig passzoltak, akkor az nem ment pár drive-on keresztül.

Így fel is merült a fordítás veszélye, 12 pont hátrányban támadhatott a Steelers még a harmadik negyed végén. És akkor itt jöhet egy újabb edzői blama, ami túltett minden eddigin. Mike Tomlin úgy döntött a félpálya környékén, hogy nem megy neki a negyedik és 1 (!!!) szituációnak, és inkább puntol. Pedig úgy szedte szét a Steelers a Browns védelmét az előző drive-ok során, ahogy csak akarta. Az pedig elég jó jelen annak, hogy rossz döntést hoztál, ha az ellenfélnek óriási kő esik le a szívéről, hogy nem mentél neki. Ben Baldwin negyedik kísérletes modellje szerint idén csak hét olyan negyedik kísérletes döntés volt, ahol egy csapat 7 százaléknál többet bukott a nyerési esélyeiből egy punttal. Ma kettőt is láthattunk, egyet Vrabeltől, egyet pedig itt Tomlintól.

Megmagyarázhatatlan hiba, és meg is bosszulta magát, ugyanis a Browns végigment és TD-t szerzett a következő támadásból. Ezzel már szinte biztossá vált a győzelem, azonban a Steelers gyorsan TD-t szerzett, ez pedig azt jelentette, hogy legalább még egy mezőnygólra szüksége van a Brownsnak. Ez össze is jött, nagyon szép támadást vezettek Mayfieldék, nem voltak konzervatívak folyamatos futásokkal, hanem jöttek a play actionök, amik nagyon jól működtek. Hogy minden végleg eldőljön, 16 pontos hátrányban Big Ben megdobta negyedik interceptionjét is, karrierjében először a rájátszásban. Egy Browns field goal után még egy szépítő touchdown összejött a Steelersnek, de ez már teljesen mindegy volt, a “kisöcsi” megverte a nagy tesót!

A Browns ezzel egy 17 meccses nyeretlenségi szériát szakított meg a Heinz Fielden, és a legjobbkor tette mindezt, hiszen 26 év után ezzel ismét nyerni tudott a rájátszásban. Nyilván kellett a meccs eleji őrület ehhez, de egész heti edzés nélkül, főedző nélkül ez mindenhogy óriási teljesítmény. Ugyanis emeljük ki ismét, hogy a koronavírus miatt Kevin Stefanski otthon, a pincéjében nézte a meccset minden kommunikációs csatornától elvágva, így a special team coordinator Mike Priefer látta el a főedzői feladatokat, a támadóhívásokat pedig Alex Van Pelt támadókoordinátor vezényelte le. Mindketten kiváló munkát végeztek.

Az offense remekül játszott egy elit védelem ellen, Mayfield is nagyot ment, a futások is ültek, minden nagy nevű játékos (Chubb, Hunt, Landry, Hooper) kivette a részét a sikerből, a sérülésekkel tizedelt támadófal is kiválóan teljesített, a játékhívások is jók voltak a meccs nagy részében, tényleg csak dicsérni lehet az egységet. A védelem már más tészta, a Steelers 553 yardot haladt a meccsen, azonban az öt szerzett labda olyan dolog, ami nem történik meg minden héten.

A Steelersnél viszont sok pozitívat nem lehet kiemelni. Oké, az elkapók jók voltak, de egyrészt nagyon gyenge cornerekkel meccseltek, másrészt azért a mérkőzés jelentős része abból állt, hogy próbált zárkózni a Steelers szinte beláthatatlan távolságból. A támadóhívások a mérkőzés elején nagyon rosszak voltak, Tomlin két nagyon csúnya negyedik kísérletes döntési hibát is vétett, és a védelem sem tudta kisegíteni a csapatot, igazából nem volt válaszuk Mayfieldékre.

A Browns szurkolói nagyon régóta vártak már egy ilyen sikerre, és meg is érdemelték már ennyi szenvedés után. A csapat jövő héten a címvédő Chiefs otthonába látogat, hátha megint összejön egy őrült meglepetés.

(katonadani)

147 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
147 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ThySoul
ThySoul
2021-01-11 07:04

Én megmondtam hogy összejön a Hollywoodi sztori. Kár, hogy ez azzal jár, hogy a Ravens jön Buffaloba :D

euskadi68
euskadi68
Reply to  ThySoul
2021-01-11 08:03

Szerinted a Ravenst tegnap olyan teljesítményt nyújtott, amitől félnetek kéne? :)
Én nem ülök fel a Bills bandwagonra (jövőre csak a hátunkat nézhetitek majd :P), de szerintem most sokkal stabilabb, összetettebb csapat a Bills, mint a Ravens.

Sestertius
Sestertius
Reply to  euskadi68
2021-01-11 08:09

A Titans a kriptonitunk.. de szerintem a védelem megmutatta, hogy képes meccset nyerni. Szerintem a Ravens minden tekintetben jobb csapat mint a Colts..
Szoros meccs lesz.. de őszintén szólva az AFC ben a Titans meccstől tartottam a legjobban

Caselele
Caselele
Reply to  Sestertius
2021-01-11 08:13

A Bills védelme emlékeim szerint eléggé rendben van, elit safety párossal. Érdekes meccs lesz, az tuti

Sestertius
Sestertius
Reply to  Caselele
2021-01-11 09:14

Persze, remek csapat a Bills.
Szerintem a Chiefs, Bills, Ravens, Titans (kb ebben a sorrendben) a legjobb az AFC ben, de viszonylag közel egymáshoz.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  euskadi68
2021-01-11 09:14

Ha elengeditek Fitzet, akkor nem lesz ott semmi.

ahanem
ahanem
Reply to  Kopi3.14
2021-01-11 09:23

ezért kell cserélni Watsonért

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  ahanem
2021-01-11 10:32

Ha elengedik Fitzet, hiába jön Watson, nem lesz semmi. Rossz ómen, mint azt már láttuk.

euskadi68
euskadi68
Reply to  Kopi3.14
2021-01-11 10:11

Most szabaügynök lesz, én hosszabbítanék vele. Van a sapka alatt 25-32 milla. :)

Currahee
Currahee
Reply to  euskadi68
2021-01-11 10:22

Colts 24 pontot szórt Riverssel ennek az “összetettebb” Billsnek, a Ravenstől többet fognak kapni… Emellett a Ravens D# van olyan jó, mint a Coltsé azt gondolom.

tmbb
tmbb
Reply to  ThySoul
2021-01-11 08:43

aki superbowl-t akar nyerni, annak a rájátszásban mindenkit meg kell verni.
bárki jön szembe.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  tmbb
2021-01-11 10:07

Hát most elsütötted az egyik legnagyobb kaliberű közhelyágyút :) Viszont teljesen igazad van, tény.

snookerista
snookerista
2021-01-11 07:24

1. Pouncey hogy lehet minden évben pro bowl keret tag? Évek óta nem nyújt semmi kiemelkedőt , sok sacket enged , többször elrontja a snapet és agressziv. Ligába nem láttom szivesen nem a pro bowlon , vicc az egész.
Big Ben hattyu dala volt ez Rudolphal jobban nézett ki mult héten a csapat és ezzel sokat mondtam.
Brownsnál meg ez már kijárt végre. Nagyon szimpi csapat és jól éltek a szerencséjükkel.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  snookerista
2021-01-11 07:52

“Pouncey hogy lehet minden évben pro bowl keret tag?”

A Steelers egy népszerű csapat, a center poszt pedig nem túl ismert az átlag kocaszurkoló előtt, így szavaz a saját kedvencére (vagy arra a kevés név valamelyikére, akiről már hallott) :)

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  snookerista
2021-01-11 10:03

“Pouncey hogy lehet minden évben pro bowl keret tag? ”
Ez költői kérdés volt, vagy tényleg nem tudod, hogy hogyan megy a Pro Bowl szavazás? Ha Justin Bieber ott lenne a listán, ő lenne legjobb center. Vagy Ariana Grande.

d zoli
d zoli
2021-01-11 08:03

Ha pénteken tippelnem kellett volna ki dob pick hegyeket, Ben nem lett volna a top 5 Ben sem… Mi a fuck?

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  d zoli
2021-01-11 09:11

Pedig neki elég sok sok pickes meccse volt már.

d zoli
d zoli
Reply to  Kopi3.14
2021-01-11 09:57

Öreg róka VS underdog. Ezért nem gondoltam volna. 250 meccsből ez a negyedik. Nálam Heinecke, Russ, Baker, Philip, goff lett volna tippre az első öt. Trub azért nem, mert őt lecserélik Nickre ha gond van.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  d zoli
2021-01-11 10:28

Viszont van neki 15 3+ INT-es meccse karrierje során az alapszakaszban.233 meccsből.6,44%-os arány. PO-n már 3/22 3+ INT meccse van.
Kieg.:És 7/22 a 0INT Po meccsei száma.

d zoli
d zoli
Reply to  Kopi3.14
2021-01-11 10:37

Szorgos méhecske.comment image

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  d zoli
2021-01-11 11:18

Darázs lesz az! A méhecske hasznos! :D

euskadi68
euskadi68
2021-01-11 08:09

Vrabel hozzáállását már csak azért sem értem, mert tavaly mindhárom WC meccsükön csináltak trükkös játékot, most pedig nemhogy semmit, de még csak tökösek sem voltak.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  euskadi68
2021-01-11 10:01

Kicsit hasonló volt a meccs, mint a Colts-Bills. Az elején úgy tűnt, hogy Vrabel is megtalálta az ellenszert (a D biztosan), csak a csapat képtelen volt végig fegyelmezetten tartani a tervet. A Coltsszal szemben itt viszont az offense az első pillanattól kezdve kilátástalan volt.

tmbb
tmbb
2021-01-11 08:18

Kíváncsian várom, hogy az NFL mikor alkalmaz végre szankciót erre az elharapódzó logó taposásra?

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  tmbb
2021-01-11 08:38

az ostobaság sajnos gyógyíthatatlan

wolandrule
wolandrule
Reply to  tmbb
2021-01-11 09:11

Írják oda, hogy black lives matter és meg van oldva, egyik agysebész se fogja megtaposni. Mondjuk ha megtenné valaki lehet ki is végeznék, amilyen hisztéria van ott.

d zoli
d zoli
Reply to  tmbb
2021-01-11 09:32

A Titansnál ez hagyomány. Még jó, hogy csak terrible toweleket taposnak. Nem mondjuk hollókat, kutyákat vagy kosokat stb. https://www.google.com/amp/s/syndication.bleacherreport.com/amp/269407-is-the-curse-of-the-terrible-towel-still-haunting-the-tennessee-titans.amp.html

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  d zoli
2021-01-11 10:22

… vagy hazafiakat :)

atom100
atom100
2021-01-11 08:28

A hajnali meccsben az volt a legjobb,hogy nem láttam…

ThySoul
ThySoul
2021-01-11 08:38

Mennyiért hosszabbítanátok Lamarral? Az egyik evfolyamtarsa valszeg kap egy új szerződést szeptemberig, ergo nagy valószínűséggel ő is.

Danika
Danika
Reply to  ThySoul
2021-01-11 09:11

Deshaun Watson szerződést. 4 év 180 Milla. Allen újonc szerződését még a jövő év végéig biztos nem piszkálnám.

ThySoul
ThySoul
Reply to  Danika
2021-01-11 09:48

Szarkasztikus?
Egyébként ma rendelek sapit td storebol, vasárnap hajnalban már abban drukkolom ki a tovabbjutást :D

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ThySoul
2021-01-11 10:37

Vagy elégeted. :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-11 10:40

Idén a taposás a menő. :D

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2021-01-11 10:43

A pálya közepén? :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-11 10:43

Lehet azt a nappali közepén is. Fölfesti a logó-t, aztán …

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2021-01-11 10:53

Igaz. Meg biztos lehet olyan szőnyeget is kapni.

ThySoul
ThySoul
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-11 14:27

Nyerünk, majd megverjük a Chiefst is, így ki kell alakítanom Magyarország első hivatalos Bills szurkolói sarkát :/

Sestertius
Sestertius
Reply to  ThySoul
2021-01-11 09:11

Én semennyiért :D
De ismerve a szervezetet, sajnos nem ez fog történni.. Félek, hogy megint belekormányozzuk magunkat egy Flacco dealbe..

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Sestertius
2021-01-11 09:26

izgulsz mi, nehogy SB-t nyerjetek?! :)

Sestertius
Sestertius
Reply to  Vicgeordie
2021-01-11 19:10

Hát, elég ambivalens lenne :D

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Sestertius
2021-01-11 09:26

izgulsz mi, nehogy SB-t nyerjetek?! :)

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  ThySoul
2021-01-11 09:57

“Mennyiért hosszabbítanátok Lamarral?”
Úgy érted, hogy ő mennyit fizet? ;)

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-01-11 10:01

Mármint a gazdája?

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-11 10:10

Hát nem tudom, neki miért érné meg? Én arra gondoltam, hogy Lamarnak lehet egy ki összespórolt zsebpénze (szülinap, karácsony)…

wolandrule
wolandrule
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-11 10:37

Aki futtatja?

ducksfan
ducksfan
Reply to  ThySoul
2021-01-11 11:02

Szerintem az egész AFC örülne, ha a világ minden pénzéért tennék :)

Kopi3.14
Kopi3.14
2021-01-11 08:53

Ez így olyan meccs ránézésre, mint anno a Jags elleni volt. A védelem nem tudott mit kezdeni a támadókkal. Szerintem elfáradtak. Az Offense meg futhatott az eredmény után, Tomlin meg nem tudott reagálni. Az Intek közül az első akár kikényszerített hibának is felfogható a Browns védelem részéről, a második csúnyán az ő hibája, bár két Browns védő kezét is súrolta a labda. Bár nála ezek mindig benne voltak. A negyedik az a teljes QB blackout kategória.

A játékokat elnézve az, hogy Ben nem tud már hosszúakat dobni így nem igaz, de több idő kell neki, jobban bele kell állnia. Amihez a falnak meg kéne védeni.
Kérdés megint, hogy mi történt most, hogy elkezdett működni a Pitt offense, mikor eleinte szenvedett. Ki és mit változtatott. Mint a Colts elleni meccsen.
Tomlin ugyanazon hiányosságai jöttek ki coaching téren, mint eddig hasonló helyzetben mindig. Itt a plafon neki.

Hogyan tovább? Ben visszavonulása nem lenne meglepő, akkor viszont kéne egy center is, mert Pouncey is lép vele együtt. Túl sok pénz FA-ra nem lesz, hátul draftolni sem lesz könnyű pótlást. Esetleg Watson csere? A fallal sokat kell dolgozni, hogy valami futás legyen újra, mert egész szezonban nem létezett. Plusz kell igazolni egy pszichológust, mert fejben elszálltak páran maguktól.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Kopi3.14
2021-01-11 09:54

“Plusz kell igazolni egy pszichológust, mert fejben elszálltak páran maguktól” – érdekes ahogy a Steelers a WR helyzetet kezeli. Nagyon jól draftolnak, és top pickek nélkül is kiemelkedő WR alakulatokat raknak össze. Aztán valami furcsa okból elkezd a legjobb WR meghülyülni. Remélem JuJu összekapja magát, és a holtszezonban nem olyan híreket kell majd olvasni, hogy lefagyasztotta a lábát, nem jó a sisakja vagy kiszőkítette a bajuszát… (amúgy semmi gond nincs az önbizalommal, de ha az ellenfél logo-ján táncolgatasz, meg rossz játékosoknak hívod az ellenfél csapatának tagjait, és utána kikapsz, akkor az nem javít a renomédon, és mindenki azt fogja mondani, hogy maradtál volna inkább csöndben)

d zoli
d zoli
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-11 10:01

A negyedik negyedben is volt, hogy táncikált. Nem értem az embert.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  d zoli
2021-01-11 10:07

Az a furcsa, hogy 1-2 éve még semmi ilyen allűrt nem lehetet hallani róla, szépen csendben hozta a jó meccseket. Most nemrég borulhatott meg valami. Lehet sisak fejelgetős drilleket csinálnak WR edzésen, e maitt kemények, csak pár év alatt megsínyli az agyvelő…

d zoli
d zoli
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-11 10:34

Vagy úgy motiválják/tartják kordában őket, hogy agyondícsérik őket. Ez is megmagyarázhatja, hogy mitől zakkannak meg. “te vagy a legjobb. Szép az arcod. Jó a csípőd ringása. Okos is vagy.”

wolandrule
wolandrule
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-11 10:37

Leért a teljesítményfokozó.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-11 10:03

Ward nem hülyült meg, mondjuk végig eléggé sunyi volt a pályán.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Kopi3.14
2021-01-11 09:54

Tegnap valamelyik meccs alatt Watson -> Miami pletykákat emlegettek (Tua cserével).

Fetyke
Fetyke
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-01-11 10:01

Azt csak Watson emlegette. :)
A csere többi résztvevőjét eddig még nem kérdezték meg a dologról…

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fetyke
2021-01-11 10:13

Szerencsétlent meg tudom érteni. Most döbbent rá, hogy olyan helyzetben van, mint Messi lenne mondjuk Felcsúton. Tudják róla, hogy jó játékos, kapja is a nagy pénzt, de attól még kilátástalan a helyzet és jó eséllyel egy trágyadombról vonul vissza, eredmények nélkül.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-01-11 10:37

Hát nem tudom. Semmi nem kényszerítette, hogy aláírja tavasszal a szerződéshosszabbítását. Nyugodtan kivárhatta volna ennek a szezonnak a végét, és akkor elfogadom amit mondasz.
De így nekem ez nagyon nem szimpatikus, és szerintem nincs is jó üzenete ennek a hisztinek a többi csapat irányába (A Doplhins helyében biztosan visszautasítanám most még a csere gondolatát is).
Mostanában jóval kevesebbet beszélünk róla, de nekem ebből a szempontból Dak (és korábban Cousins) hozzáállása ezen dolgokhoz sokkal elfogadhatóbb.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fetyke
2021-01-11 11:05

Hogy korábban hogyan döntött, az most már édesmindegy, utólag megváltoztatni nem lehet. Szar helyzetben van, próbál belőle kimászni. Az esetleges érdeklődők meg eldöntik, hogy mennyit ér meg nekik.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-01-11 11:08

Illetve azért csak van valami beleszólása a Texansnak is a dolgokba…

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fetyke
2021-01-11 11:12

Nyilván van, csak mi értelme? A közeljövőre nézve kivégezték saját magukat :(

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  Fetyke
2021-01-11 11:05

Daknek jelenleg nincs szerződése, mert ő meg akkor akart izmozni. Ehhez képest megsérült, lehet visszaesik a mobilitása, ami játékának meghatározó része.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-11 11:12

De szabadon választhat csapatot. Eldöntheti, hogy szakmailag melyik ajánlat lesz számára a legmegfelelőbb. Vagy természetesen választhatja a pénzt is.
Nem kell mindezért nevetséges okokat kitalálnia és óvodásként durcizni…

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  Fetyke
2021-01-11 11:30

Sajnos a játékosoknak nincs más lehetősége, ha nem tetszik nekik a “munkahelyük”. A szerződéseik olyan szempontból egyoldalúak, hogy nem állhatnak fel, ha nem tetszik nekik amerre tart a franchise.

euskadi68
euskadi68
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-01-11 10:53

Csak felvetődött a Fins. Jelenleg OC sincs Miamiban, nincs miről beszélni. Attól tartok, hogy Tua-kompatibilis OC-t keresnek, hogy igazolják a “tank for Tua” döntést.

wolandrule
wolandrule
2021-01-11 09:11

Nem csak a mezőny hígult fel, hanem a színvonal is, borzalmas meccseket láthattunk szerintem. A Steelers-Browns legalább szórakoztató volt, a Bucs-FT meg kimondottan jó, nem gondoltam volna, hogy pont a fővárosiak fognak úgy és olyan tökösen játszani, ahogy a PO-ban kell, a többiek meg… Valaki összeszedhetne egy top 10 WTF futáshívást, meg rossz edzői döntést, vicces lenne.
“A Saintsnek hatalmas szerencséje a vasárnapi kezdéssel, ugyanis Michael Thomas mellett Alvin Kamara is visszatérhetett a pályára”. Hívhatjuk szerencsének is…

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  wolandrule
2021-01-11 09:11

Ahhoz elég csak a Titans, vagy csak a Steelers hívásokat összeszedni. Külön-külön.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Kopi3.14
2021-01-11 09:14

A Seahawkst se hagyjuk ki…

Danika
Danika
Reply to  wolandrule
2021-01-11 09:11

4-2 a rossz meccsek aránya (inkább 4-1-1, mert a Saintest a bírok csezték el legalább részben). Azért nem kell kiakadni.

wolandrule
wolandrule
Reply to  Danika
2021-01-11 09:14

Nincs kedvem visszakeresni, de amikor azt írtam meg fogják tolni a szekerüket, kaptam, hogy negatív vagyok, de ne menjünk el ebbe az irányba, jövő héten úgyis anyázok eleget majd. Egyszeri Patriots szurkernek már csak a Bucs maradt, meg hogy csak ne a Chiefs a gyerekverővel, meg az idegbeteg Kelce-vel.

d zoli
d zoli
2021-01-11 09:14

Ollé. Ez mi? Valaki nézte így a Saints Bearst? https://youtu.be/a7JuMmCQpe4

wolandrule
wolandrule
Reply to  d zoli
2021-01-11 09:17

Szóval nem követted a kibeszélőt. :)

d zoli
d zoli
Reply to  wolandrule
2021-01-11 09:17

Nem. Az első meccs után boldogan kipihentem magam.

acsdav2
acsdav2
2021-01-11 09:26

Egy érdekesség miatt kár, hogy nem nyert szombaton a Colts. Ugyanis akkor mindhárom AFC meccsen 3 idegenbeli siker születik és a Ravenssel megtörtént volna az az abszurdum, hogy 5.kiemeltként a Divisional Roundban hazai pályán játszik :)

Péter Török
Péter Török
Reply to  acsdav2
2021-01-11 09:35

És ez az NFCben is teljesülhetett volna, hogyha a Bears veri a Saintset.

Tamasi
Tamasi
Reply to  acsdav2
2021-01-11 10:57

Csak idegenbeli siker, nem 3 idegenbeli siker. 1 meccsen csak 1 siker lehet.

Kopi3.14
Kopi3.14
2021-01-11 10:34

Most megnéztem, Tomlin érkezése óta 5/9 a Steelers PO szerpelései one and done mutatója.és szintén öt meccs volt 7 ponton belüli vereség.

wolandrule
wolandrule
Reply to  Kopi3.14
2021-01-11 10:40

Most kell megszabadulni tőle, sokat ér a kompenzációs piacon.

bjeela
bjeela
2021-01-11 10:43

Szunyókáltam egyet rá. Naszóval a Titans egy ökör, mert ezt a Ravenst odavissza kellett volna vernie, de az elmebetegek Henryt akarták futtatni minden értelemben, pedig igazán feltűnhetett volna, hogy az alapszakasznak vége és ez már nem számít bele a 2000 yardba. A Ravenstől meg sokkal többet vártam, ezzel a produkcióval nem jutnak sokáig.

Ami minket illet az első félidő még nem is volt olyan rettenetesen veszélyes, simán meccsben voltunk, sőt, ha kicsit merészebb Nagy akkor vezethettünk volna(nem beszélve néhány furcsa bírói ítéletről, de inkább hagyjuk). Aztán jött a demoralizálás Nagy módra a félidő végén lefuttatott órával és akkor már éreztem, hogy itt komoly bajok lesznek. Lettek. Amikor megvolt a második TD-je a szenteknek, én már aludni vágytam, de gondoltam adok még egy esélyt(de minek?). Nem kellett volna.
Összegezve Matt Nagynak mennie kell, ahogy GM-nek is és a támadószekció java részét is lapátra kellene tenni. Mert az nem megy, hogy a védelem egy félidőn át hét(7!!!) ponton tartja a liga egyik legjobb támadószekcióját és támadóguru HC-ját, miközben összesen 3 pontot tudnak feltenni a támadók egy támadógurunak vélt HC-val, azt is a védelemnek köszönhetően. A Bears vagy belefog egy nagytakarításba támadó és vezetés oldalon, vagy ugyanott marad, ahol közel hatvan éve: egy kazánszürke gyenge középcsapat lesz néha jó védelemmel és egy semmit nem érő, egyre inkább halványuló legendával.

A Browns a részemről egy dafke húzás volt, bár volt némi bizakodás bennem a legutóbbi meccs alapján. De azt senki sem gondolta volna, hogy a Steelers olyan hülye, hogy egy negyed alatt megveri magát. Mert ez a Vasas fényévekkel jobb annál, amit az első félidőben mutatott. Ha tízszer lejátsszák ezt a meccset, akkor legalább hétszer megverik a barnákat. Itt azonban minden összeesküdött ellenük és ami elromolhatott, az el is romlott. Sem a támadók, sem a védők nem produkáltak értékelhetőt. És ebből a legmeglepőbb számomra a védelem, amit fű-fa-virág a liga talán legjobbjának vélt, ehhez képest úgy nyelték be a pontokat és a yardokat, mint én a tőtöttkáposztát az ünnepek alatt. 390 összyardot és öt TD-t engedtek a barnák támadóitól. Ehhez képest a Ravens kevesebbre taksált védelme 209 összyardon és egy(1!!!) TD-n tartotta a titánokat. Ez a Vasasra nézve ciki. Még akkor is, ha a támadók voltak látványosabban idióták, de nem maradt el tőlük nagyon a védelem, sőt. És inkább ezt érzem Tomlin nagyobb hibájának és nem a negyedik próbálkozások ignorálását, bár az is a világ szégyene, amikor ég a ház.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-11 10:49

Akkor, ha jól értem te nem hosszabbítanál Trubbal.
Egyébként most kéne cserélnetek Watsonért, és akkor nagyjából 5 első körből meglenne az a játékos, akit egyért is kiválaszthattatok volna anno…

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-11 10:57

Ne tréfálj, Fetyke! MVP Trubért még a kezemet is levágom és odaadom neki, csak maraggyon!

Nincs semmink, amivel ide csábíthatnánk egy valamirevaló QB-t. Se pénz, se pikk. Viszont van egy kamu támadógurunk, egy seggfej GM-ünk és egy igazi semmirekellő tulajdonosi körünk, akik viszont legalább hülyék. Épeszű ember szerinted a Bearst választaná, ha jövőt akar építeni?

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2021-01-11 11:02

Lehet, azzal a kézzel pontosabb lenne! :)

Viszont Traubi védelmére: Lehet, hogy egy jó edző mellett, rászabott playbook-kal tényleg MVP Trub lehetne.

Egy jó rendszerben akár még vállalható is lehetne, egy Goff, Garoppolo szint például.

Viszont nem hiszem, hogy neki megadatik olyan esély, hacsak nem valahol csereként.

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-11 11:08

Egy frászt. A srác nem konzisztens. Elvétve dob olyat, hogy tátott szájjal azannyátozol, aztán meg a következő passzal 2-3 méterre elméri az elkapót. Trubi nem NFL kaliber és ez már három éve is egyértelmű volt, azóta meg minden évben látható, hogy nem képes ezen változtatni.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2021-01-11 11:12

Első két éve Allennek is elég gyengus volt, most meg hüledezünk.
(De akkor mekkora ötlet volt egy inkonzisztens qb mögé/mellé hozni egy Folest. :D Akinek egész jó szezonokat követ vállalhatatlan. :D )

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-11 11:18

Mongyuk ebben igazad van, bár Allen statjai azért jobbak voltak, mint Trubé. Az utolsó mondatodat nem értem.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-11 11:18

“Első két éve Allennek is elég gyengus volt, most meg hüledezünk.”
Na azért ne túlozz! :) Jól rémlik, hogy olyan csapat szurkolója vagy, ahol lassan 40 éve HoF irányítóteljesítmény van? Azt is eléggé kritizáljátok, ha nem MVP szinten dobál a QB. Nem hüledeztek ti olyan könnyen. :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-11 11:22

Azé a gunslingernek is voltak pocsék szezonjai…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2021-01-11 11:22

És már ott ül a kispadon a következő! :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-11 11:12

“Trubi nem NFL kaliber és ez már három éve is egyértelmű volt…”
Csak akkor még nem hittél nekem. :)

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-11 11:14

Egy vikingnek? Soha!

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2021-01-11 11:18

A nagyobbik baj, hogy igazán fejlődés nem látszik. Szóval vagy Trubit, vagy Nagyot kell elengedni (mindkettőt. :D )

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-11 11:02

Épeszű ember természetesen nem választana titeket. De szerencsére ezeket a játékosokat nem is az eszükért szeretjük.
Mondjuk épeszű ember nem ír alá szerződést egy olyan csapatnál, ahol a liga egyik legjobb elkapóját egy marék szotyira cserélik holmi zabigyerekek gyártása miatt. Szóval én ez alapján látok esélyt számotokra…

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-11 11:08

Azért te sem vagy ép: tehát a logikád szerint hülyéket szerződtessünk? De épp az a gond, hogy azokkal van tele a rószter és a vezetés.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-11 11:14

Hát agysebészből nem nagyon lehet feltölteni a rostert ebben a ligában…

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-11 11:18

De legalább józan parasz… izéééé… gettói esze lenne.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2021-01-11 11:22

Mondjuk a kispadra van egy épp szabad rakétamérnök…

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  bjeela
2021-01-11 11:18

azért Thuney-kból viszonylag kevés szaladgál a pályán, szóval persze hogy azokkal van tele a roster

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-11 12:31

Egyébként tegnap a meccs alatt eszembe jutott, hogy mi lenne, ha jövőre közös csapatot indítanánk? Mi adjuk a támadósort, ti pedig a védelmet és az ST-t. A nevünk pedig lehet Vikebears…

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Fetyke
2021-01-11 13:17

Beakings.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-11 13:48

Ritka ronda egy képződmény lehet egy tülöksisakos medve szekercével és söröskupával a kezében lila-narancs ruhában… Amúgy összteljesítményben akkor lennénk ott, ahol a GB. Már csak az a kérdés, hogy ki a tököm hívja a playeket, ki csinálja a playbookot és főleg ki a HC és a GM?

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2021-01-11 15:03

Te lennél a GM, Fetyke a HC. Vagy fordítva szeretnétek?

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-11 22:12

Nem vagyok én idióta, hogy reflektorfénybe kerüljek, de az kétségtelen, hogy élvezném, hogy ugráltathatom Fetykét. De igazából tulajdonos lennék szívesen. Az sokkal megnyugtatóbb lenne…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2021-01-11 22:45

Akkor elég, ha beházasodsz a minielnökhöz, vagy a strómanjához, és Tiéd lehet Felcsút, vagy Eszék, stb…

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-11 23:09

Őőőőőőőő… nem.

Attila Horváth
Attila Horváth
Reply to  Fetyke
2021-01-11 12:25

Nem hiányzik északról Watson, ugye nem? Már a drafton is kiderült, jobb Trub, semmi szükség utólag adjusztálgatni a dolgokat 🙂

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2021-01-11 10:59

Szerintem a védelem szimplán elfáradt a szezon végére. Plusz az első negyedben volt három rövid pálya. A hibák viszont eléggé emlékeztettek a Jax elleni Po meccsre.

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2021-01-11 11:05

Nemááá, Kopi, ez olyan ócska kifogás. Tucc te jobbat is. Egynagylófaxt. Szarok voltak és kész. Egy jó védelem rövid pályát is megvéd, de ezek most szarok voltak. És mégeccer mérd össze a hollókkal és rájössz, hogy ez ciki a liga top2-3-as védelmétől.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2021-01-11 11:05

Mondom, a Jax PO-t idézte a meccs. A védelem ugyanúgy nem tudott megfogni semmit ott sem. Azt nem tudom megtippelni, hogy ez edzői hiba vagy inkább játékosok gyenge teljesítménye.

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2021-01-11 11:14

Ha az adott védelem alapszakaszban ligaelit, akkor az edző felelőssége, hogy a legjobb formát időzítse a PO-ra ezekkel a kivételes játéktudású emberekkel, hogy legyen sansz gyűrűt szerezni. Ehhez képest ez gyalázat volt és az edző felelőssége. Nem motiválta a játékosokat, nem hegyezte ki a formát a PO-ra, nem tudott változtatni a hibás játékfelfogáson.

pritek
pritek
Reply to  bjeela
2021-01-11 11:27

Azert mondjuk sokat az sem segit amikor ha megdoglesz is a palyan a sikerert, jon a masik es megint keresztbe tesz neked. Amugy lehet csak en nem lattam a cikkven, vagy csak siman rosszul ertekelem, de a Steelers elkapoi vastagon benne voltak ebben a veresegben. Nem feltetlenul az eladott labdakban, de otvar ronda dropjaik, hibaik voltak a termelt yardmennyiseg mellett.

bjeela
bjeela
Reply to  pritek
2021-01-11 11:54

Persze, de ettől még nem kell 5 td-t benyelni…

acsdav2
acsdav2
Reply to  Kopi3.14
2021-01-11 16:55

De abban az évben jött a szezon vége felé Shazier sérülése. Ő azért egy fontos láncszem volt. Idén Watt sérülését tartottam volna hasonlóan nagy érvágásnak.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  acsdav2
2021-01-11 16:56

Tudom. A hibák azonban sem akkor, sem most nem vezér hiánya jellegűek voltak. Jó lenne tudni ki hívta a def playeket.

Attila Horváth
Attila Horváth
Reply to  bjeela
2021-01-11 12:31

Titans: trónus, király, hype… első félidő 24 futott yard, de hát a király az a király… akkor is ha végetér a playoff

bjeela
bjeela
2021-01-11 11:02

Ja, amúgy a Browns szerintem a következő kanyarban simán kipottyan, de a Ravens vs Bills meccsre nincs vállalható tipp, apróm meg nincs itthon, hogy fej vagy írást jáccak. A Tampa szvsz kipofozza a szenteket, és a rams megkeseríti a csomagolók életét, de nem állítja meg őket.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-11 11:05

“…apróm meg nincs itthon, hogy fej vagy írást jáccak.”
Kiszámoló?

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-11 11:24

Nem agyhalott vagyok, csak qrvára nem akarok dönteni!

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2021-01-11 11:08

Két papírt kell írni, beletenni a kalapba, és kihúzni.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2021-01-11 11:12

Dobj fel egy húszezrest. vagy 500€-st.

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2021-01-11 11:22

Hogy aztán rezegve beleálljon a betonba, mi?

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2021-01-11 12:25

Akkor mindkét csapat tovább megy és egyszerre játszik a Chiefs-szel.

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Kopi3.14
2021-01-11 11:30

No, bjeela, lásd arany a szívem. Nem minden évben van a Bears rájátszásban, kisegítleg. Melyiket dobjam fel?comment image

bjeela
bjeela
Reply to  Viktor Gál
2021-01-11 11:58

Ha a pénztárcám alatta van, akkor mindkettőt.

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  bjeela
2021-01-11 12:07

Megpróbálom, de most mennem kell, mert a vérzés a lábamon nem áll el, és dühös emberek a magánéletembe vájkálnának, és folyton azt kérdezik, hogy van-e társam?

d zoli
d zoli
Reply to  bjeela
2021-01-11 17:10

Jut eszembe. Nemrég nagyon políroztad Tomlin szobrát. Nem vagyok híve az egy meccs alapján hozott sarkos véleményeknek, de hogy látod az embert az elmúlt 1-2 hónap alapján? Még mindig liebchen?

bjeela
bjeela
Reply to  d zoli
2021-01-11 22:03

A fickó összteljesítménye kiemelkedő a ligában, ez nem kérdés. Idén is szépen teljesített, az alapszakaszbeli eredményei ezt igazolják. 12:4-es teljesítményt nem kell magyarázni. Más kérdés, hogy temérdek hiba is becsúszott ebbe a produkcióba és most ez tetőzött. Van ilyen. Ezen a meccsen amit lehetett elrontott a banda és benne Tomlin is. Ahogy leírtam ezzel a gárdával és Tomlin vezetésével tízből legalább hétszer nyer a Vasas. A véleményem tehát nem változott, mindössze ezt rohadtul elrontották. Azt nem tudod menedzselni, hogy a támadószekciód amit lehet elront egy félidőn át és 25 pontos hátrányt csinál.

Viszont az is igaz, hogy BigBen megérett arra, hogy elgondolkozzon a visszavonuláson. Túl sok a sérülése, túl sok a bakija, de nála sosem lehet tudni, így az is lehet, hogy jövőre megint hajigál 5000 yard felett és megváltja a világot. Viszont rendes utódja nincs. Vagy lelécel és megszerzik bármi áron Watsont, és akkor ez a banda ismét szárnyalásra kész és SB esélyes, vagy egy kivételes sorozat szakadhat meg jövőre. Mert Rudolph nem lehet méltó utódja BigBennek, ami magával hozhatja Tomlin első negatív szezonját. Kemény döntés előtt áll a Vasas.

d zoli
d zoli
Reply to  bjeela
2021-01-12 12:13

Megnéztem BB ratingjét a Pff en. 69. Ezt nem gondoltam volna. Idén csak az indy és a Ravens meccsüket láttam. Simán jobbnak hitem.

LG
LG
2021-01-11 11:24

Az NFl ismét bizonyította, hogy nincs olyan, hogy underdog :D Hihetetlen, ami az éjjel a Heinz Fielden történt. Valószínű, hogy a Browns nem tud majd lenyomni egy olyan PO runt, mint amilyet az Eagles csinált 3 éve, de ez egy óriási meglepetés volt, hiába eresztett le a szezon végén a Steelers, és persze a 12-4-es mérleg is olyan, hogy na, nem erős ellenfelek voltak többségben, de hogy a Vasas védelme miért volt ilyen halvány tegnap, az rejtély. Pont múlt héten írtam, h milyen hollywoodi story lenne, ha ez a Browns gyózelem összejönne. Na, lesz folytatása? Egy Chiefs skalp bődületeset szólna (ezzel a védelemmel kizárt).

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
2021-01-11 11:58

Tegnap főleg, de az egész hétvégén cikibe maradtak a csapatok élére várt koordinátorok.
Amit nagyon nem értek, az hogy Arthur Smith hogy interjúzhatott közvetlen a meccs előtt. Ez egy plusz stressz, ráadásul többet tett volna magáért, ha nem az interjúra készül, hanem jobban a meccsre és faszra húzza a Ravens D-t kifogástalan game plannel. Ahogy a Titans-t se értem, hogy ezt hogy engedték meg neki. Ezt nem tudom fogják-e emlegetni, de nagyon sokat rontott a renoméján ez a meccs.
Eberflus se segített magán. Az egész meccsen felemás volt az amúgy elitnek kikiáltott védelem.
Még Daboll csak-csak csinált valamit, de az is csak azért fordul pozitív irányba, mert a Bills győzni tudott.
Egyedül Martindale hozta a szintet, nála csak az a kérdés, hogy hívják-e bárhova.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-11 16:54

1.Ugye a gond az, hogy 18 csapat koordinátorai már nyugodtan mehetnek interjúra és egy Smith értelemszerűen aggódhat ilyenkor, hogy egy Joe Brady, Robert Saleh vagy Bieniemy (aki a bye week miatt elmehet nyugodtan) lecsap az állásra.
2. Szerintem a Titans rossz taktikáját inkább Vrabelre fogják kenni. Előfordult már, hogy a védő HC kiadja az OC-nak, hogy a futásra kell építeni. (lásd Zimmer)

Skyfire
Skyfire
2021-01-11 12:01

hihetetlen hogy megint nézni kell Mahomest a superbowl-ba…egy Ravens aztán Bills ellenfélnek jobban örültem volna, de komolyan Browns? ezt felkészülés nélkül is hozza…áhhhhhhh (már bocs Browns szurkolók, de annyira utálom a srácot hogy sajnos nincs esélytek mert ezzel ver a sors hogy őt kell néznem)

Attila Horváth
Attila Horváth
Reply to  Skyfire
2021-01-11 12:16

Kettőt kell még nyerni az SB-be jutáshoz

Skyfire
Skyfire
Reply to  Attila Horváth
2021-01-11 12:43

tudom de egy Baltimore – Bills/Pits vagy Browns – Bills/Baltimore nem mindegy, kb olyan ez mint tavaly a Houston, edző meccs, aztán egy kemény döntő amiben úgyis ők nyernek, mert frissebbek lesznek

rowi
rowi
2021-01-11 13:07

ez a chiefs-browns még mókás is lehet. azt nehezen gondolnám, hogy mayfield túldobja mahomes-t, főleg ezzel a browsn D-vel, de a brownsnak volt idén mondjuk 5-6 meccse, ami alapján ez abszolút nem kizárt, főleg az utóbbi hetek chiefse ellen. igen andy reid pihenőhét után, meg clevelendben ez a konzisztencia sem ismert fogalom, de egy 25-30 % esélyt látok browns upsetre

bjeela
bjeela
Reply to  rowi
2021-01-11 13:19

Csak hogy képbe legyél… ;) Az egyetemen már eccer sikerült neki. Az egyik legendás meccs. Embertelen mennyiségű yardot és TD-t rámoltak be egymásnak.

https://www.espn.com/college-football/boxscore?gameId=400869616

bjeela
bjeela
Reply to  bjeela
2021-01-11 13:26
d zoli
d zoli
Reply to  rowi
2021-01-11 14:43

Abban van a bízás, hogy vasárnap lesz a 21. nap Mahomes utolsó meccse óta. Hátha megrágja a rozsda.

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  rowi
2021-01-11 14:43

A Chiefs-nél szerintem most az a legnehezebb, hogy újra felpörgessék a csapatot. Hetek óta nem kellett igazi tétmeccset játszaniuk.

Caselele
Caselele
Reply to  conspiracy theory
2021-01-11 14:49

És, hogy komolyan vegyék a Brownst. Mert simán lehet, hogy úgy fognak hozzáállni, hogy pocsék steelers, mi úgy sem vagyunk ekkora loser banda, és akkor simán benne van egy zakó.

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  Caselele
2021-01-11 15:46

Jaja. Úgy járhatnak, mint múlt évben a Ravens a nagy pihengetés után.

Kopi3.14
Kopi3.14
2021-01-11 13:22

Megnéztem a Steelers első INT-jét. Hát, gyerekek, az valami fantasztikus, hogy a Browns öt emberrel elnyomta a papíron félelmetes Vasas O-Line-t, amely kiegészült még két emberrel.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Kopi3.14
2021-01-11 15:53

“…papíron félelmetes Vasas O-Line-t…”
Azt hittem én is, hogy azok. Aztán a közvetítés elején kiírták a PFF helyezésüket. Mondhatni meglepődtem. De meccs visszaigazolta a szakmai portált…

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Fetyke
2021-01-12 09:18

A futás valamiért egész évben szar volt. Okát nem tudom. És abban sem vagyok biztos, hogy a pass protection jó volt, Ben gyors szabadulása a labdától nem ok nélküli szerintem.

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2021-01-11 23:09

Ilyen az, amikor egy DC-ből HC lesz. SPayton meg azt nem értené, mit művel Tomlin a védelemmel.

Vince
Vince
2021-01-11 16:55

Az azért számomra durva, hogy a tapasztalatlan Heinicke ugyanabban a helyzetben értelmesebben döntött, mint a sokkal rutinosabb Tannehill: a visszapattanó passzt Heinicke leütte így incomplete pass lett belőle, míg Tannehill elkapta, hogy egyet fusson, persze egyből leszerelték minusz yardokért. Abban a helyzetben még Lamar Jackson is nehezen hozott volna pozitív játékot szerintem.

Kopi3.14
Kopi3.14
2021-01-12 09:18

Fasza, Tomlin azt hiszem elvesztette az irányítást az öltözőben, már Claypool szövegel olyat, amit inkább nem kéne.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

147
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x