Connect with us

Hír

Aaron Rodgers: Azt hittem, négy esélyem lesz a végén

A Packers nyolc pontos hátrányban volt 2:09-cel a Bucs elleni NFC-döntő vége előtt, amikor Matt LaFleur úgy döntött, nem megy neki a 4&goalnak a 8 yardosról, helyette inkább mezőnygólt rúgat. A döntés végül nem jött be, és bár elmondása szerint Aaron Rodgers megérti a a főedzője logikáját (tényleg?), a dolog őt is meglepte.

“Ha tudom, hogy rúgni fogunk negyedikre, akkor más játékot hívok. Azt hittem, hogy négy esélyünk lesz eljutni a célterületre”

– mondta a mérkőzés után.

Rodgers továbbá elárulta, hogy alapvetően meg volt vele elégedve a hívásával, bár  hozzátette: ha tudja, hogy nem próbálkozhat negyedikre, akkor más játékot hív (LaFleur engedte neki, hogy ő hívja a playt). Emellett beszélt a jövőjéről is: szerinte rengeteg a bizonytalanság a csapatban, többek között az ő sorsa sem biztos. Az ESPN Wisconsin tudósítója szerint úgy tűnt, mint aki búcsúzik a csapattól.

A veterán irányító esetleges távozása már tavaly is téma volt, de meglepő lenne, ha egy MVP szezon után szakítana a Packersszel – a negatívizmusa jó eséllyel inkább az újabb elveszített konferenciadöntőnek szól. Bár tekintve, hogy Deshaun Watson és Matt Stafford is költözne, nem tűnik annyira abszurdnak egy Rodgers-trade sem.

55 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
55 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
bjeela
bjeela
2021-01-25 06:30

Nem azon a négy kísérleten múlt, hanem az azelőtti tizenkettőn… Egy MVP legyen már képben és tudjon rendesen veszíteni.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2021-01-25 07:32

Ez szerintem szimplán már csak a GM-eknek szólt.

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-25 09:43

Attól tartok azoknak sem, mindössze ARod ismét elővette a durcás kisfiú szerepet.

ewzywv
ewzywv
Reply to  bjeela
2021-01-25 09:51

attól tartok telejsen más interjút néztünk :) nekem nem az jött le h durcás, hanem h borzasztó csalódott

bjeela
bjeela
Reply to  ewzywv
2021-01-25 10:38

Szemétkedni már nem is lehet?

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2021-01-25 10:11

Ha igazán elővette volna, akkor már meccs közben leül, azzal, hogy “akkor oldja meg a tehetség, akit a helyemre draftoltatok felcserével az első körben” :D

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-01-25 10:53

Hááát, a vége felé lehet, hogy jobban járnak. Naon nem akart semmi sem összejönni az MVP-nek.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2021-01-25 20:32

Hát, ha egész szezonban 20x sackelnek, most meg egy meccs alatt 5x, akkor nekem is elment volna a kedvem :(

gyaur10
gyaur10
Reply to  bjeela
2021-01-25 09:21

Alapvetően nyilván teljesen igaz az,hogy egy -5 pontos meccsen számtalanszor a kezükben volt a győzelem és nem ezen múlt, csak arra nem tudok még rájönni, hogy miért mindig olyan stílusban írod ezeket le, hogy alapból szarul essen az éppen aktuális csapat szurkolóinak :D Most éppen nekem :D
Először elvárjuk, hogy mindenki vért igyon és a saját szívét tépje ki a pályán aztán meg azt, hogyha mégsem sikerül akkor örüljön neki, hogy veszít :D Nyilván rohadt csalódott egy ilyen vereség után, minden hiba frusztrálja. Ezek a srácok is emberből vannak…

bjeela
bjeela
Reply to  gyaur10
2021-01-25 09:40

Most mé, csak Bélabá lehet csótány, én nem? Máresse? Há mi jutnekem, miiiii? MVP Trub? Nehogymáááá…

Amúgy meg baromira sajnálom ARodot, mert kedvelem a játékát és tulajdonképpen annak szurkoltam legbelül, hogy ne legyen igazam és ne Tibibácsi nyerjen a pöttyös lasztijával, de alapvetően ARod egy utolsó sértődékeny, pikírt, szemét kis alak igen komoly kisebbségi komplexussal, merthogy tulajdonképpen úgy tekint magára, mint egy örökös MVP-re és akkor is mutogatja magán az övet, meghogy mekkora császár, amikor nem csak rajta múlt a dolog. És most megint másban keresi a hibát, holott nem a negyedik kísérleten múlt az ügy, hanem azon, hogy kapott három INT-t a védelemtől és nem volt képes jelentős mennyiségű pontokra váltani, illetve átszunyókálta az első félidőt. És ez még akkor is igaz, ha kétségtelenül fontosabb a végjátékban minden egyes kísérlet. Ja, és akkor meg ott van az is, hogy ha meglett volna a TD és a két pontos – amit felettébb csodálnék -, akkor is csak egálban vannak és Tibi bácsi meg hozott volna egy FG-t és voltszerencsém, merthogy szarul álltak az idővel, ami szintén a korábban kihagyott lehetőségekből fakadt. Összegezve szeretem ARodot, de most megint otromba surmó volt, vagy a firkászok emelték ki megint rosszul a mondandóját.

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  bjeela
2021-01-25 10:21

“alapvetően ARod egy utolsó sértődékeny, pikírt, szemét kis alak igen komoly kisebbségi komplexussal, merthogy tulajdonképpen úgy tekint magára, mint egy örökös MVP-re és akkor is mutogatja magán az övet, meghogy mekkora császár, amikor nem csak rajta múlt a dolog. És most megint másban keresi a hibát, holott nem a negyedik kísérleten múlt az ügy, hanem azon, hogy kapott három INT-t a védelemtől és nem volt képes jelentős mennyiségű pontokra váltani, illetve átszunyókálta az első félidőt.”

Újabb tájékozott és megalapozott véleményt hallhattunk tőled. Bár nincs igazad, legalább maximális magabiztossággal állítasz böszmeségeket.
Egész évben minden kedden volt interjú vele a McAfee showban, ahol minden lejött, csak azok nem amiket állítasz. Csapatjátékos, nem hisztis, tudja mi az ő és mi mások felelőssége. Egy rossz szava nem volt senkire, mindenkit megdicsért, legyen az edző vagy játékos. És amikor csapattársak adtak interjút, akkor szintén ez a kép jött le.
Persze tegnap nem volt jó napja, de nem is mondta, hogy más hibája, elmondta, hogy hiába kaptak lehetőségeket, kollektíven mint offense nem teljesítettek. És ez így volt. Lehetsz te MVP, ha az elkapók dropolnak, vagy a fal átengedi a pass rushereket. (Bírókról most nem beszélek.)

Amúgy meg megérdemeltük a vereséget, ezt nem vitatom, de pont ezután beleállni Rodgersbe tipikusan az a szint, amit Skip képvisel az Undisputedben. Abszolút küzdött végig, de semmi se akart sikerülni, a Bucs meg rendesen elvégezte a házi feladatát.

wolandrule
wolandrule
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-25 10:26

Eddig is kedveltem Rodgerst, de a keddi McAfee-ket hallgatva sokat nőtt a szememben.

bjeela
bjeela
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-25 10:51

Ennek semmi köze a tájékozottsághoz, szimplán genyó és dühös voltam(még most is), mert dühített, hogy ez a szarházi nem teljesítette a titkos vágyamat, miszerint nekem, örökös pechvogelnek bejöjjön a kontra tippje és végre kipicsázzák ezt a nyüves GOAT-nak kikiáltott Tibibácsit. És igenis volt rá lehetősége ARodnak, hogy megcsinálja, de nem tette meg. Simán tudok legalább három olyan playt mondani, ahol rosszul döntve kihagyott tiszta TD passzokat. Ottrohaggyonmegaholvan, ménemmostvoltMVPformában.

Ja, és nehogymár ne állhassak bele ARodba. Balfasz volt, elrontotta az estémet, tehát megérdemli! Most meg nézhetem annak a gejl szarházinak a képét a döntőben és ez is miatta van! Nem az alapszakaszban kell öveket mutogatni, hanem most kell péppé verni az ellent!

Ja, és a Bucs rohadtul nem végezte el rendesen a házifeladatát, mert akkora karókat osztott ki neki az élet meg a GB D, hogy háromszor is mehetett pótvizsgázni. Szóval ne mentegessük őket, ezt elkúrták, nem kicsit…

Ja, és nézegessen ARod interjúkat a nehéssség, nem vagyok én Sajtfejű.

ewzywv
ewzywv
Reply to  bjeela
2021-01-25 09:48

szerencsétlennek ez volt a kérdés amit feltettek, arra válaszolt h egyetért e a 4&goal-os döntössel? mit mondjon akkor a nyomorultja? :D pláne h az interjú más részében elmondja h a def sok esélyt adott nekik a győzelemre…

bjeela
bjeela
Reply to  ewzywv
2021-01-25 09:53

Ugyebár azért írtam a végére azt, hogy a média is kiforgathatja és rossz színben tüntetheti fel a ficerét és ha így volt, akkor én is leanyáznám a jóédesannyát annak, aki belőlem hülyét csinál. De akkor is illett volna azt mondania, hogy “amint már korábban mondtam nem ezen múlt, de másra gondoltam és reméltem még egy kísérletet” és akkor máris egészen más a kontextusa a mondatnak. Így meg félreérthető.

ewzywv
ewzywv
Reply to  bjeela
2021-01-25 09:58

egy hosszú, lelkileg megterhelő vereség után részt vett egy 15p-s nyilatkozaton, ahol többször faggaták az újsgírók nyilvánvaló okokból a 4&goal szituról. Ráadásul konkrétan ez volt az első kérdés amit kapott in medias res jelleggel :D Mindamellett az interjú során többször elmondja h megvoltak a lehetőségeik, a def sok esélyt adott nekik csak nem tudtak élni vele

bjeela
bjeela
Reply to  ewzywv
2021-01-25 10:36

Ha még párszor megismétled akkor sem tudok mást mondani, mint hogy akkor a média szopatta ARodot, de ezt már az első komment végén megjegyeztem. Ettől még ha lett volna esze kivédhette volna ezt a konfliktusos kérdést egy összetettebb válasszal, márpedig ebben is lehetne gyakorlata, mert nem először festik róla azt a képet, hogy egy kis akarnok nagyegójú raplis görcs a fickó, pedig valószínűbb, hogy baromira nem.

Fetyke
Fetyke
Reply to  ewzywv
2021-01-25 12:05

nyilvánvaló volt, hogy ezt fogják kérdezni tőle. A kommunikációs stábnak már a lefújáskor oda kellett volna adni az erre a kérdésre előre legépelt választ ARod részre…

Fetyke
Fetyke
Reply to  ewzywv
2021-01-25 12:02

Ugye Brady, aki részt vett BB továbbképzésén erre a következőt válaszolta volna:
Nem tudom! Nem foglalkozom ilyenekkel, én már a következő szezonra koncentrálok, és megpróbálunk jól felkészülni, hogy SB-be jussunk. :)
esetleg: Kérdezzék meg a mestert! Ő tudja megmondani, hogy egyetértek e vele. :D

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2021-01-25 10:03

Az első mondattal teljesen egyetértek. A rengeteg 3&out után igaz, hogy végre eljutottak az &goal pozícióba, de gyakorlatilag az is 3&out lett és én személy szerint nem láttam nagy esélyt, hogy valami csoda folytán 8 yardról negyedikre beviszik.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-25 12:43

Egyetértek!

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-25 12:53

Nem léééééétezik! Erre kellett várnom két évet? Fogaggyunk, hogy másnapos vagy!

BillyManziel
BillyManziel
2021-01-25 08:50

Ennyire rossz lenne a helyzet Green Bayben? Mármint értem én, hogy nem lesz túl sok pénz a sapka alatt és ezért fél Rodgers, miszerint nem lesz jó a csapat, így eltékozolják megint a tehetségét egy következő rossz évvel, de nem tűnik annyira leolvadó csapatnak, mint a Saints. Bár korábban is voltak elég érdekes nyilatkozatai és legtöbbször csak primadonnáskodott.

gyaur10
gyaur10
Reply to  BillyManziel
2021-01-25 09:18

Szerintem kell egy pár nap,hogy letisztuljon a dolog. Nyilvánvalóan az,hogy elbuktak egy konferencia döntőt és hogy milyen körülmények között az mindenkinek iszonyat csalódás. Sajnos egy ilyen meccsen csúnyán kijött LaFleur tapasztalatlansága, pedig a Bucs az egész második félidőben tálcán nyújtotta a lehetőségeket a meccs megnyerésére és nem csoda, ha emiatt az elszalasztott lehetőség miatt frusztrált Rodgers. Azért bárhogy is nézzük egy kezünkön meg lehet számolni, hogy hány esélye lesz még SB-t nyernie.
Megnézve a cap space-t szerintem menedzselhető a helyzet, lényegesen nem fog gyengülni a csapat. Arra pedig nagyon kevés esélyt látok,hogy egy idén ilyen jól működő rendszerrel, MVP év után Rodgers elmenjen máshova, mert egy meccsen nem jött ki a lépés.

Vicgeordie
Vicgeordie
2021-01-25 09:56

“Ha tudom, hogy rúgni fogunk negyedikre, akkor más játékot hívok. Azt hittem, hogy négy esélyünk lesz eljutni a célterületre”

mondjuk ha ezt tényleg nem egyeztették le előre, akkor elég komoly kommunikációs gondok vannak…

snookerista
snookerista
Reply to  Vicgeordie
2021-01-25 10:28

Akkor is ha ott a hely megfutom nem passzolom oda szerencsétlennek akinek van egy ember a nyakán .

Fetyke
Fetyke
Reply to  snookerista
2021-01-25 10:31

Nem oszt, nem szoroz, de volt ott kettő is Adams nyakán. :)

Péter Török
Péter Török
Reply to  snookerista
2021-01-25 11:28

Számomra pont ezért fejvakarós ez a nyilatkozat, ha úgy számolsz h van meg esélyed 4.re akkor miért vállalsz be egy merészebb passzt ahelyett h futsz legrosszabb esetben is 5 yardot és jöhet egy 4 és rövid szitu és abban a futásban akár a TD is benne lehetett volna

LG
LG
Reply to  Vicgeordie
2021-01-25 14:01

Megvolt még az összes időkérésünk. Kérdem én LaFleurtől és Rodgerstől: mi a francért nem lehetett kikérni egyet és átbeszélni ki mit akar? Agyrém az egész.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
2021-01-25 10:08

Dani, na most kellene megtudományoskodni, hogy mennyi volt a százalékos esély a sikerre az egyik, illetve a másik megoldással!

Billy2000
Billy2000
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-01-25 11:18

Redditen 10% (Nekimenni 4.-re) és 9% (Field goal) győzelmi eséllyel dobálóztak, de én csak a végösszeget láttam, azt hogy ez hogyan jött ki nekik, azt nem. ¯_(ツ)_/¯

Edit:
https://twitter.com/ben_bot_baldwin/status/1353478222801985537

d zoli
d zoli
2021-01-25 11:28

Hogy mit hittél?comment image

ClayMatthews52
2021-01-25 11:49

Rodgers (és a csapat) elbaszta, a FG-lal legalább volt valami esély a győzelemre. MLF ott jól döntött.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  ClayMatthews52
2021-01-25 12:08

Szerintem nem volt jó döntés: akár bemegy a FG, akár nem, 8 pontos hátrányban még egyszer mindenképp vissza kell szerezni a labdát, mert egy sikeres FG után is vezetett még a Bucs 5 ponttal. Ha sikerült volna a 4. down és a 2 pontos, akkor is visszakapja a labdát a Tampa, de akkor el kell jutniuk FG távolságba, vagy OT jön, és nem tudják egy first downnal lefuttatni az órát. Ha nem sikerül a 4. és a 2 pontos, akkor ugyanott van a GB mint egy sikeres vagy sikertelen FG után: kell még a labda egyszer, még ha pár másodperc is marad csak, akár egy Hail Mary-re lett volna sansz, ami ARod-nak azér szokott menni. Ha nekimennek legalább esély van az egyenlítésre.

“Rodgers (és a csapat) elbaszta” – szerintem Rodgers nem volt rossz, ami látszódott, hogy Adams rossz napja mennyire befolyásolja a csapat sikerét. A secondary is meg lett 1-2x égetve. Amit nem értettem még, hogy Dillon miért volt ilyen keveset használva, szerintem ő jó volt.

LG
LG
Reply to  Antal Kovacs
2021-01-25 14:01

“ami neki szokott menni”
Ez olyan, mint a nagy sport statisztika: négyből háromszor sikerül, az már az esetek 75%-a. Ugyan már, ez ne legyen már indok.
Egyetértek amúgy veled, baromság volt nem nekimenni (meg nem megfutni is), nem kellett volna a védelemre hagyni a végét, szvsz egyszerűen nem szabad ilyen faszsagot csinálni, hiába van 3 időkérésed és hiába volt szerencséjük a korábbi driveokban.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  LG
2021-01-25 15:27

Jó, persze, nem garancia a Hail Mary semmire, de azért ha választanom kéne, hogy melyik QB-val dobatnék ilyet, akkor ő lista elején lenne :D

bjeela
bjeela
2021-01-25 13:23

Na, megnéztem azt az ARod interjút a meccs végén. Szopatták már elsőre a negyedik kisérletes kérdéssel, de erre számítani lehetett. Sajnos látszott, hogy ARod nem volt erre igazán felkészülve valamilyen panel válasszal. A grimaszok, a nonverbális gesztusok is nagyon árulkodók voltak. Félreértés elkerülése végett nekem ezért is szimpatikusabb ezerszer ARod, mint Tibibácsi, akit BB rendesen kinevelt a semmitmondás alapjaira. De azt is tudomásul kell venni, hogy a média amint klikket szimatol, azonnal ugrik, mint egy vérszívó bolha és kegyetlenül, gátlástalanul kihasználja az adódó lehetőséget. Hogy BB-t idézzem mindenki végezze a dógát és akkor nem lesz baj. ARod sem a meccsen, sem az interjúnál nem végezte jól a dógát, meg is lett a következménye.

Azt meg nem lehet mindig elvárni az olvasótól, hogy utánanézzen minden szarházi firkásznak. Tessék felfogni, hogy a létezésünk hit alapú. Ha mindennek utánanéznék, amit mondanak, elkészítettek, árulnak, etc, etc, hogy valóban igaz, valóban úgy csinálták, valóban azt adja el, etc, etc, akkor az egész életem kereséssel tölteném. Hogy konkretizáljam: ha egy rohadt vekni kenyér minden készítési folyamatának utánanéznék, hogy az tényleg olyan, amilyet venni akarok a pékségben, akkor az a kenyér már ehetetlen lenne, mire megtudnám az igazság 60%-át. Tehát kénytelen vagyok elhinni, amit kapok. Bizonyos feltételeket lekontrollálok a “tudatos” létezés biztosításaként, de mindent lehetetlenség.

Röviden ARod természetesen viselkedik, ezért (is) kedvelem, de egy igazi idióta, mert ennyi NFL-ben eltöltött év után vezérként és megmondóként tudhatná, mit lehet és mit nem.

LG
LG
Reply to  bjeela
2021-01-25 14:00

Persze, az újságíró már most tudja mit fog tenni a játékos… Persze, h ez a média dolga, felfúj-kifordít-szétszed-környezetéből kiragad dolgokat, amikből új elméleteket készít, és sokan olvassák. Nincs ezzel semmi baj. Csak idegesítő, nem kicsit, nagyon. De ezt az olvasónak helyén kell kezelnie.
Basznám nyakon ezt az újságírót, nyilván ilyet mond a csávó, amikor alig bírja visszatartani a könnyeit, annyira dühös és csalódott. Amikor a csapattársaitól beszélt és h mennyire bizonytalan a jövőjük, nyilván utal magára is, de szerintem egy ilyen második félidő (utolsó negyed?) után csak nem dönt a távozás mellett.

Fetyke
Fetyke
Reply to  LG
2021-01-25 14:01

Ó, pedig be jó is volna! Jövőre se Stafford, se ARod. Álom, álom, édes álom!

LG
LG
Reply to  Fetyke
2021-01-25 14:01

Vigyázz-vigyázz, ha ez mégis megtörténne, akkor se bízd el magad, és féltő szemeid Sikágóra vesd, ott tudják hogyan kell felfrissíteni a QB posztot…

Fetyke
Fetyke
Reply to  LG
2021-01-25 14:01

Csodálkoztam is, hogy Haskins nem náluk kötött ki…

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Fetyke
2021-01-25 20:30

Pedig megnéztem volna, ahogy Trubisky-val megküzenek a kezdőért!

bjeela
bjeela
Reply to  LG
2021-01-25 14:52

Táttyátok tik majd a szemeiteket idén…

bjeela
bjeela
Reply to  LG
2021-01-25 14:52

A firkász nem minden esetben rosszindulatú – sőt, inkább nem -, de klikk- és szenzációérzékeny. Nem tehet róla, neki ez a szakmája része. Van aki túltolja, van aki kevésbé. De ezt egy csapat vezérének ennyi év után illenék tudnia. Viszont nem várható el az olvasótól, hogy mindenkiről tudja, mit ferdít el.

Mr Foherty
Mr Foherty
Reply to  bjeela
2021-01-25 20:38

Nem kell minden vekninek utánanézni, elég a pékségnek. Egyszer. Ha meggyőződtél róla, hogy ott rendben vannak a folyamatok, amik garantálják a megfelelő terméket, akkor nyugadtan megbízhatsz a veknikben is. Aztán, ha egyszer mégis találsz olyat, aminek rohad a belseje, majd újragondolod.

bjeela
bjeela
Reply to  Mr Foherty
2021-01-25 20:40

Látom te sem filozófia szakos voltál…

Tehát egynagylófaxt tucc mindent, és amit más garantál, az még nem jelenti azt, hogy az úgy is van. Gondolj csak a hajnövesztőszerekre vagy akármelyik politikai párt programjára. De hogy még közelebb vigyem az ecccerűbb megértéshez: az a közmondás sem véletlenül van, hogy van a rendes és van a bolti.

De hogy ne csalinkázzak el a pékség témakörétől, ha már ezt dobta ki a gép: mi garantálja, hogy a pék nem tévedett, nem figyelt, és más is belekerült a masszába, mi a garancia arra, hogy a lisztbe nem került be más anyag, mi garantálja, hogy véletlenül nem más búzát is hozzáőröltek ahhoz a liszthez, amiből a veknid készült, etc, etc…? A sor a végtelenbe nyúlik és ne gyere nekem a szabályozókkal, mert mindenféle szabályozók ellenére mégis előfordul hiba, vagy stikli.

Röviden el kell hinned, hogy a szabályozókat betartják, tehát az állításom tényszerűen igaz: hitalapú a létezésed. Ezért is vagyunk leszoktatva a kóstolásról, ami régen egy rendes piacon alapkövetelmény volt. Ma meg leveszed a polcról és asszed, hogy az tuti olyan, mint a tavalyi. Hát egy frászt.

Mr Foherty
Mr Foherty
Reply to  bjeela
2021-01-29 21:08

Én sem állítottam az ellenkezőjét, csak azt, hogy ha a pékség gyártási folyamatai rendben vannak akkor nagy valószínűséggel a termékei is mindig ugyanolyanok lesznek. Pont elég nagy valószínűséggel ahhoz, hogy ne érje meg minden egyes vekninek utánanézni. Ettől még hibák előfordulhatnak, de azt a nagyrabecsült kóstolás sem oldaná meg. Egyrészt elég expertnek kellene lenni mindenből, hogy egy kóstolással minden (akár rejtett) hibát feltárj; másrészt ott van Hófehérke esete az almával, ahol nem mindegy melyik oldalába harapsz.
De, hogy visszatérjünk a médiára: ha egy újság/portál rendre kamut oszt meg, akkor nyugodtan leállhatsz a követéséről; amelyik meg többnyire később megerősített infókat közöl, annak legközelebb már elsőre is elhiheted. Nehogy már ezt elüsd azzal, hogy minden hit alapú és egyik olyan, mint a másik, mert nem.

acsdav2
acsdav2
2021-01-25 14:36

Rodgers borzasztóan ellent mond saját magának. Ha ő 4.kísérlettel is számolt, akkor megfutotta volna 3.-ra a felkínált yardokat (vagy akár a TD-t), hogy könnyebb 4.kísérletet eredményezzen.

Dan hadnagy
Dan hadnagy
2021-01-25 14:42

itt miért nem futott?
comment image

bjeela
bjeela
Reply to  Dan hadnagy
2021-01-25 14:52

Túl gyors TD lett volna…

Nem ez volt az egyetlen kihagyott TD lehetősége ezen a meccsen. Sajna nem az MVP játékát hozta.

LG
LG
Reply to  Dan hadnagy
2021-01-25 20:41

Ezt senki, még ő sem tudja megválaszolni :( Én is vártam, h ez az, fut, nem lesz TD, max csodával, de az 1-2 yardos rá elviszi, tuti helyzet. Erre elesett az állam amikor behajitotta double coveragebe :O
Az interjúban azt mondta, h úgy érezte közel vannak hozzá a védők. Szerintem fejben nem bírta, rossz döntést hozott. Ez a szitu abszolút az ő hibája. Talán gyorsan rövidre akarta zárni a meccset és túlságosan bízott Adamsben (ő volt az, ugye?), h majd megoldja. Pedig ha elindul a pilon felé lehet simán odaér, mert a többiek akár blokkolhattak volna neki. Ezt már sosem tudjuk meg :(
A játékokat itt meg ő hívta, MLF is elmondta. Ami számomra érthetetlen az az, h miért nem kértek időt és beszélték át mi legyen a 4. kísérlet előtt. Sokan hozták rossz döntést ezekben a percekben.

Tizenkettes
Tizenkettes
2021-01-25 20:40

Egy rakás cikk volt és lesz is a meccsről, erről a szituációról, nem tudom, valaki ezt említette-e, de akkor én. Azért gondoltam erre, mert itt megy a vita ezerrel arról, hogy jók voltak-e a hívások, miért 3 pont, miért nem mentek neki negyedikre is, illetve ennél a cikknél a címben szereplő idézet Rodgerstől…
Adott egy helyzet, maximum 4 kísérletből kell 8 yardot megtenni. Rodgers háromszor is passzolt, és valamennyi passza TD-passz akart lenni. Nem tudom, ki hívta a játékokat, lehet, hogy nem Rodgers, lehet, hogy ő… Akárki is volt, hülye volt. Simán lehetett volna közelebb menni, nem azonnal TD-re. Futnak 2-3 yardot. Megint futnak, és ha sikerül néhány yard, megint kedvezőbb a helyzet.
1) Nekimennek negyedikre, sikerül a 6 pont, esetleg a 2 pont is. Egál, hosszabbítás.
2) Nekimennek negyedikre, sikerült a 6 pont, de a 2 pont nem. Így a GB Defense-nek meg kellett volna állítania a TB-t. Utána elég lett volna egy FG.
3) Nekimennek negyedikre, de nem sikerült a 6 pont, viszont a TB elég nehéz helyzetben van, safety-veszély. A GB-Defense-nek tehát meg kellett volna állítania a TB-t. Itt ugye megint TD+2 pontos.
4) Mezőnygól, de megint a GB-védelemnek kellett volna alakítania, és ekkor TD-t kellett volna csinálniuk Rodgerséknek.
LaFleur, a 4) lehetőséget választotta, ami után csak egy sima TD-t kellett volna csinálnia a Packersnek, ha megvan a labda. “Katonadani” is leírta, hogy miért lett volna logikus nekimenni negyedikre. Ezzel viszont nem teljesen tudok egyetérteni, és egy kicsit megvédeném LaFleurt. Itt szerintem már működött a pszichológia. 3 passzból kettő teljes homály volt, a harmadiknál meg lehetett látni, hogy Rodgers bizonytalan, rossz döntést hoz. El kellett tőle venni a labdát, hogy ne a “kell a TD+2 pont” lebegjen majd előtte. Tehát. Lehet, hogy LaFleur úgy volt vele, hogy ha 3 pont zsebben, majd a védelem visszaszedi a labdát, akkor Rodgerst nem nyomja úgy a teher, amiért elég “csak” TD-t kell csinálnia.
Ami miatt nem értek egyet a reklamálókkal, az az, amit fentebb írtam. Rodgers 3 kísérletből nem tudott haladni 1 yardot sem. Hogy ez kinek a hibája, nem tudom. Rodgers reklamál, hogy azt hitte, 4 kísérlete lesz. Elképzelhető, hogy ez volt a terv, amikor 8 yardra voltak, de nem lehetséges, hogy LaFleur arra gondolt, hogy amennyiben 4& rövid szitu lesz, CSAK AKKOR megy neki? Itt szinte mindenki LaFleur beszariságát emeli ki, de úgy gondolom, Rodgers hülye harmadik kísérletes ötlete miatt gondolta úgy a HC, hogy akkor nem megy rá negyedikre, hanem egy kis szünetet ad – bízva a labda visszaszerzésében – Rodgersnek. Yardokat kellett volna csinálni, legalább 3-4-et, és akkor szinte biztos, hogy bevállalja LaFleur.

Rynald
Rynald
Reply to  Tizenkettes
2021-01-25 20:41

A 3. pontban megválaszoltad magadnak mért volt rossz döntés rúgni. Ugyanis az ott vázolt szituáció semmivel sem rosszabb helyzet, mint berúgni a FG-t. Ugyanúgy TD-t kell szerezned ígyis úgyis, ha visszaszerzed a labdát. Az egyetlen különbség, hogy nem kell 2 pontos. De azt ezerszer könyebb megcsinálni, mint 3 and outtal leküldeni az ellenfelet.
Töketlenek volt feltenni mindent egy lapra, lehet ezt megérzéssel indokolni, de logikával semmiképp

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Tizenkettes
2021-01-26 07:47

“Itt szerintem már működött a pszichológia. 3 passzból kettő teljes homály volt, a harmadiknál meg lehetett látni, hogy Rodgers bizonytalan, rossz döntést hoz. El kellett tőle venni a labdát” – hát ha egy NFC döntőben, 2 perccel a meccs vége előtt, 1 támadásnyi pontkülönbségen belül, akárhanyadik down-ra, akármilyen okból is, de nem mered odaadni az MVP QB-d kezébe a labdát, akkor a csapatod meg is érdemli, hogy kiessen!

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

55
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x