Hatalmas bomba robbant az éjjel, ugyanis a várva várt Stafford-csere megtörtént, de nem épp úgy, ahogy számítottunk rá. A Detroit Lions ugyanis Los Angelesbe küldi az irányítót, méghozzá Jared Goffért, egy idei harmadik körös pickért, illetve egy 2022-es és egy 2023-as első körös pickért cserébe – írja Adam Schefter.
A csere csak március 17-én mehet hivatalosan végbe, de igazából ez nem sokat jelent, ez a trade meg fog történni.
Állítólag nyolc csapat is ajánlott első körös picket Staffordért (köztük a Panthers, a Broncos, a Washington, a 49ers és a Colts), de ennyit senki, mint a Rams (bár a Washington ajánlata állítólag bizonyos szempontból jobb volt, gyorsabb segítséget adott volna a Lionsnek). Ráadásul a kapcsolat is megvolt a két front office közt, hiszen Brad Holmes general managert épp Los Angelesből szerezte meg a Lions. Holmes ráadásul nagyon is kardoskodott amellett, hogy a Rams felcseréljen Goffért 2016-ban az 1/1-re.
A Rams így átveszi Stafford két évre szóló $43 milliós szerződését és benyel $22,2 milliónyi halott pénzt Goff miatt (de spórol vele $12,75 milliót), a Lions pedig átveszi Goff négy évre szóló $106,6 milliós szerződését és benyel $17,9 milliónyi halott pénzt Stafford után (és felszabadít $14 milliót). Goff szerződéséből még $43 millió garantált a következő két évben.
Érdekes, hogy Jared Goff az utolsó játékos, akit a Rams az első körben draftolt, és ez minden bizonnyal így is marad legalább 2024-ig.
Legfrissebb cikkeink
- Bill Belichick és Mike Vrabel is népszerű főedzőjelölt lehet tavasszal
- Közel sem biztos, hogy a Jets meg akarja tartani Aaron Rodgerst
- George Kittle és Will Anderson sem tud pályára lépni a fordulóban
- Erősítést kap a Saints támadófala, a Billsnél optimisták Amari Cooperrel kapcsolatban
- A Seahawks majdnem összehozta a Deebo Samuel, DK Metcalf duót a 2019-es drafton
- Christian Barmore már most visszatér, IR-re került a Packers első köröse
- Kivágta második körös elkapóját a Patriots
- Már holnap kirúghatják Doug Pedersont
- FK! Coin Toss – A legjobb fogadások a 11. fordulóra
- A Texans már négy mérkőzés óta nem szerzett TD-t a második félidőben
- Jahmyr Gibbs: Azt gondoltam, hogy a Bengals vagy a Cowboys draftol majd engem
- Taylor Decker: Az én hibám volt a Lions első félidei szenvedése
- FK! in LA & Seattle 🎥 – Day 3 & 4 & 5 – Stadiontúra 🏟️ & Venice Beach 🏖️ & Seahawks 🦅
- Fontos kimaradók a 11. fordulóból
- Tee Higgins, DK Metcalf, JuJu Smith-Schuster és Nico Collins is visszatér
Legutóbbi hozzászólások
- katonadani on FK! Coin Toss – A legjobb fogadások a 11. fordulóra
- Tinka1495 on FK! Coin Toss – A legjobb fogadások a 11. fordulóra
- katonadani on FK! Coin Toss – A legjobb fogadások a 11. fordulóra
- Tinka1495 on FK! Coin Toss – A legjobb fogadások a 11. fordulóra
- atis123juve on Triple Coverage #567 – Hogyan javítanánk meg a reménytelen csapatokat?
- Zotya on Derrick Henry a legnagyobbak nyomában
- Zotya on Hetekre kidőlt a Chiefs rúgója, a Jetstől happolták el a helyettesét
- atis123juve on Legalább 2026-ig Indianapolisban marad a Combine
azt hiszem itt mindenki örül. stafford a legjobban, végre contender csapat (és még meleg is van, höhö). mcvay is, hogy nem egy világtalanra kell gameplant és playeket varázsolnia, de a lions sem szomorú. bridge qb-nak jó lesz, utána pedig lesz 2+2 két első körük, abból kell egy qb-t húzni. szóval ez win-win
(én persze nem örülök, de az kit érdekel…)
Milyen rebuild az olyan ahol 100 milliót fizetünk egy Bridge QB-nak? 🤣 A két első kör még csak csak oké, de az is csak 22-23 ban és valószínűleg a kör vége felé. Szerintem ezt tök simán a Rams nyerte meg Stafford. A Lions meg kicsit balek kicsit jól járt, Goff meg jól megszopta.
A browns is anno átvette úgy Osweilert, hogy 1 percet se játszott náluk. Az se volt egy annyira hú de fasza dolog, mert legalább egy W-t összekapart volna abban a 0-16-os szezonban.
🤣🤣🤣 hát jó ha kifizetnek 43! Milliót még Goffnak és egy percet sem játszatják akkor még nagyobb balekok 🤣🤣🤣
Justlionsthing
Nem annyira a kör vége felé lesz az…
Mert miért nem?
Nézd meg a cap helyzetüket. És a csoportellenfeleket.
Szerintem nem fognak hirtelen a középmezőnybe süllyedni… Ha csak Stafford le nem sérül az egész szezonra.
már ki is fizették a 100 milliót?
De 43at tuti kifognak azért az sem két fillér.
Szerintem lehet, hogy most mindenki örül, de hogy Osweiler féle tradekből egyik franchise se jött ki jól belőle rövid-középtávon az is biztos. Feljebb mindjárt írom a gondolataimat.
Hát azért Stafford helyzetét átértékelném kicsit. Egy olyan csoportba került, ahol mindenki contender. A Rams pedig épp szétesik anyagi okok miatt. Már csak 24 millió minuszt kellene ledolgozniuk jó esetben…
Elkapók kellenének és fal, de miből, hiszen a keretüket sem tudják megtartani. Stafford nem járt jól. Ha felépül a 49ers kerete, akkor nem állítja meg őket senki, Wilson az Wilson, a törpeegér a pintyőkéknél is veszélyes, szal megint ott lesz, hogy kaparhat a sokadik helyért.
a Seahawks többet akar futni, az Arizona nem tudja, hogy a törpe tud-e egyátalán passzolni, a 9ersnek pedig új orvosi csapat után kéne néznie
legalább izgalmas lesz
Csak én érzem túlzásnak az ellenértéket? Innentől kezdve nagyon meleg a pite Watsonnak mert már nem is lehet ellenértéket meghatározni esetében.
goff szerződése miatt én azt gondolom, hogy kellett a két első kör. watsont azért nehéz belőni, mert goff szerződése jelentős ballaszt, de sztem két első kör alatt szóba sem fog állni senkivel a texans, de inkább több az
Nem tudom eljut e majd az agyukig Goff szerződése vagy csak annyit spammelnek hogy “Stafford ért QB-t meg két elsőt kellett adni, szóval Watson 4 első kör”
Mi 4?
Hét!
Tőlem lehet 15 is ha a jets /Dolphins /Pats hármas közül adja valamelyik
Vigyázz! nehogy Allent cseréljétek el a végén! :)
Watsonért anno 2 elsőt áldozott a Texans + csere estén be kell nyelni 21,2 millió halott pénzt. Te mennyit kérnél érte a Houston helyében?
eljutott
Gofftól függetlenül Watson ér idén két első kört, két második kört (vagy egy másodikat és két harmadikat), talán még egy idei 3. kört is
jövő évi első és második kört
2023as első és harmadik kört
plusz még aprót vagy 1-2 közepes veteránt (talán kezdő szintet is)
nyilván csak akkor, ha Caserio “hajlandó” cserélni :)))
mert az idei pickek még lehetnek magasak, de a jövő évi első és második már necces, a 23as pedig tuti 25+ helyek minden körben
emellett Watson szerződése, amikor nincs benne az elosztott aláírási bónusz, nagyon kedvező a vevőnek, úgy meg főleg, ha a 22es cap nagyobb növekedés lesz a vártnál
Két első kör körül jövőre is fog kapni Watsonért a Texans. 4-5 első kör, vagy 2 évi teljes draft pick lista (benne természetesen első, második és harmadik körrel is) lehet az az ár, amiért most érdemes lenne gondolkozniuk.
A Rams QB fronton nyilván jobban jár így, érdekes lesz vele az offense, de egy deep target WR még így is kellene nekik, mert az idén is nagyon hiányzott, Goff gyenge játékát leszámítva. Snead úgy látszik yolo üzemmódban van az első körös pickekkel, nem tudom hosszú távon ez fenntartható-e, hogy így épít csapatot, bár ez pl megint a saját baromsága volt, hogy Goffnak ilyen horror szerződést adtak, emiatt kb nem volt más megoldása, minthogy 2 első kört is adjon.
Már rövid távon, pontosabban most sem fenntartható. Jelenleg 40 milliós cap minuszban vannak. Draft pick nincs, a lejáró szerződésű FA-k-al esély sincs a hosszabbításra. Pedig vannak fontos szabadügynökei a csapatnak.
Szegény Goffból a szart is kiverik abban a csoportban. Még szerencse, hogy jó nyomás alatt. :D
Mondjuk mindkét játékos mondhatni a helyére került, végre kiderül, hogy Stafford mire megy egy jó csapatban egy jó edzővel.
Hihetetlen! Detroitban valamit tudnak! Akár ha kivágják Goffot jövöre szuper csapatot építhetnek! Goffal meglehet az 1/1 is simán és biztos,hogy a Rams pickjei is nagyon alacsonyan lesznek! Rodgersért kaphatnánk 3 elsó kört? :D
Miért lesznek a Rams pickjei alacsonyan? Goffal is top 4 voltak az NFC-ben.
Az első körök hiányozni fognak…. és szerintem Stafford sem váltja meg a világot eléggé egysíkú a játéka bár hosszú dobásokat lehet rá hívni…
A Rams brutál lesz Stafforddal, és van benne még jópár év. Brutál lesz az NFC, főleg, ha pl. Watson a 49ers-ben köt ki.
Hát a brutáltól kicsit messze lesz a Rams. A z egyharmad kezdő védelem távozik, Philips lelépett. Támadó oldalon is lesznek érzékeny veszteségek.
Wade Phillips tavaly lelépett már. :D
Ja tényleg. :DDD De a fiatal DC-t is elvitte a Chargers főedzőnek.
Ja tényleg. :DDD De a fiatal DC-t is elvitte a Chargers főedzőnek.
Nem is azt írta hogy idén lépett le, csak hogy már nincs ott (értsd, ha elmegy a fél védelem idén Ő nem lesz ott hogy újat építsen).
így aztán biztos a 9ersbe akar menni Watson :DD
Persze. Csakisaz NFC West-be kellett elcserélni :(
Nem mintha nem lett volna így is bivaly erős a csoport de még erősebb lett.
Wilson, Murray, Stafford, Garoppolo (?)…. Gondolom most őt is elcserélni a 4ers valamelyik TOP 10-es irányítóért. Csak, hogy teljes legyen a kép.
Garoppolo – Watson
Milyen szimpatizáns vagy?
#goHawks
Részvétem legalább meghallgatáttok Gaset, hogy mi az, amit nem szabad csinálni.
Ha még a 49ers szerez egy épkézláb irányítót, akkor olyan véres ütközetek lesznek abban a csoportban, hogy ihaj.
Az NFC North meg csoporton belül picit könnyebb lett, de nem örülhetnek sokáig, mert a jövő év irdatlan nehéz lesz, szembejön az AFC North és az NFC West.
Kíváncsi vagyok mit fognak kezdeni a Coltsnál. Most akkor kit hoznak?
Staffordnak is lehet jobban megérte volna: erős keret, gyengébb csoport. Valahogy oda jobban el tudtam képzelni. Plusz a Lionsnak se kellett volna a nyakába vennie egy ilyen anyagi terhet.
De ezek szerint vagy ennyire számított a kötődés, vagy ezzel engedték útjára az új GM-et, vagy Ballard nem ajánlott 2 első kört. Szerintem az első és az utolsó, bár Stafford nem ér 2 első kört, szóval ügyesen csinálta, hogy nem ígért annyit.
Jacob Easonra tippelnék, mint kezdő. Megnézik, hogy milyen lesz, vagy ők is cserélnek egyet akár a bajuszosért, akár Hurtsért.
ki a bajuszos?
Minshew.
Őt szerintem nem adja csoport riválisnak a Jags, inkább legyen a cseréjük, plusz nem megoldás a fickó hosszútávon. Én nagyon imádom, de pl mélyre képtelen dobni, ami nagyon behatárolja a játékát, így könnyebb ellene védekezni.
A helyükben egy Darnoldot próbálnék meg.
Az is valid.
Tua a Coltsba :DD
“Lions pedig (…) benyel $179 milliónyi halott pénzt Stafford után”
Nem sok az egy kicsit?
Szerintem az 17,9 millió vagy valami ilyesmi.
örülök h nem a patsbe megy
harrison vagy ki elemző szerint tökéletesen illene a patsba :D:D:D
Áhh.. tudtam,hogy nem oda jön. Igaz kicsit örülök neki, mert így nőtt az esély,hogy valakit draftolni kell.
Remélen nem lesz patreonos a trade elemzős cikk. Kíváncsi vagyok az FK-s véleményekre. Ahogy látom a kommentszekcióban nem esett le sokaknak mekkora hibát követett el a Lions.
Mondom, balek a Lions.
A Rams zseni. Senkinek sem gyanús, hogy a Ramsből lett kinevezve a Lions GM-je? :)
Neee. Tényleg :D.
Elemzős cikk=patreon (bocsesz a lelohasztásért).
De mindjárt kapsz tőlem egy tescosat :D.
Miért szopna a lions így? Valszeg senki nem akart kettő első kört +egy harmadikat adni nekik, szinte 100% hogy nem Goffal terveznek. Gyűjtöttek picket az újjáépítéshez, Goffot meg kivágják amikor ki kell
Kispadra jó lesz. Drafton meg felcserélnek egy jó qb-ért. Vagy már idén, vagy jövőre.
Vagy a felcserébe belerakják Goffot is.
Nem találnak rá senkit, aki átveszi a szerződését.
Nana, ez az a liga, ahol BoB-ok garázdálkodnak. A Jags-ből is kinézem.
Jags-nek már most is van két viszonylag frissen draftolt qb-ja (+ Glennon) és elvileg még viszik a drafton Lawrence-t is. Semmi oka Goff átvételére.
Mondjuk ha valakinek, akkor a Jagsnek elfér a capbe. Ha a Lions ad mellé két első kört, akkor miért ne? :DDD
Miért adná oda a Lions a két első kört, amit most kapott? :D
Hogy nekünk jobb legyen. :DDD
Ok, nem mondtam, hogy nem támogatom! :D
Szerintem fölösleges felmenni idén irányítóért. Inkább meg le kell tenni az Offense alapjait, mint O fal, WR ek.
Mert nekik is hosszabbítaniuk kell Goffal, a 28 milliós cap-je nem maradhat meg. Vagyis nagyjából 3 évig kivághatatlan lesz a csapatból, mert ez a hosszabbítás nyilván nem lesz olcsó….
Leosztják inkább az alapfizetését, muszáj, mert ott is kb. 35 milliával sapka felett vannak.
Na ja csak abba Goffnak is bele kell mennie. Nyilván nem hülye az ügynökével együtt. Egy minimális emelés mellett jelentősen növelni fogják a garantált tartalmat, vagyis 3 évig kivághatatlan lesz majd (jelen szerződése alapján jövőre már ha fájdalmasan is, de kivágható lenne)
Az alapfizetés leosztáshoz nem ügynök és játékos beleegyezés, sőt az a játékosnak kvázi jó, mert az új aláírási bónuszt azonnal megkapja, plusz a jövőben nehezebben lehet tőle megszabadulni a kövi években a növekedett caphit miatt.
De bele kell egyezniük, hiszen az a szerződés módosítása. Goff fizuja így is, úgy is teljesen garantált. Az, hogy fél évvel előbb kapja meg a pénzt nem túl nagy vonzerő. A Lions meg van szorítva. Most kell/lehet még egy kicsit facsarni rajtuk…
De éppen ez az. A leosztással akkor kivághatatlan lesz jövőre is. Plusz egy alapfizetést is megkap. Innentől kezdve dominált stratégiai lenne a részéről ha erre nemet mondana.
A jövő évi alapfizetése épp lófütyi. 1 év alatt nem építenek sem köré, sem senki más köré új csapatot. Nem sokat nyer vele. Kis emelés, kis hosszabbítás, garantálttá tenni a 2023-as fizu legalább felét is, és akkor már 3 évig fix helye van.
A Lionsnak pedig nem nagyon van más választása, mert 28 milliót nem tud benyelni idén.
Most nem szabad szívbajosnak lennie Goffnak. :D
Miért ne tudna? Shelton, Trufant és Nicholas Williams kivágásával meg is vannak pozitívban.
Végül is, ha az 1/1 a cél, akkor igaz.
láthatóan nem rövid távban gondolkodnak, hanem majd 2-3 év múlva akarnak előrelépni, szóval szerintem az idei év “szervezeti tankolás” szerű dolog lesz, még ha nyilván nem is mondják ezt meg a meccseken kiharapják majd a térdkalácsokat, de olyasmi lesz ez mint a dolphinsnál volt
Na várjál! Ha az idei év kuka, és majd jövőre kezdik az építkezést, akkor nagyjából 2-3 év múlva fognak ott tartani, mint most. Ez nem előrelépés, legfeljebb a kövi szezonhoz képest lesz az.
És ez egyben azt is feltételezi, hogy a draftról egy minimum Goff szintű irányítót sikerül szerezniük. Lehet ám ott Traubikba is belenyúlni. :)
az idei 3. körössel is tudnak Goff-szintű irányítót húzni, akinek meg nem is baj, ha nem kezd egyből
rengeteg lehetőségük van, ami szerintem egy új GMnek nagyon jó helyzetet teremt
A két első kör az azt fedezi, hogy átveszik Goffot. Stafford egy 3.körért ment el. Ha ez nem óriási hiba akkor nem tudom mi.
Jól látod, hogy a Lions azért is kapott ilyen sokat, mert átvette Goff szerződését, de ne túlozz. Goff szerződésének átvétele legfeljebb egy második körös picket ér,, ha pedig sikerül ennyiért továbbadni (van olyanelmélet, hogy a Lions megróbálja elcserélni pl a Coltsba), akkor ez rendben van.
Nem mondom, hogy örülök neki, érdekelt volna, mit adott a Washington, de tekintve, hogy most 1-2 évig szar lesz minden, nem vagyok benne biztos, nem érte meg ezt bevállalni.
Goff átvétele minimum 2 első kört ér, főleg így, hogy a Rams pickjei 1/20 környékén várhatóak. Vagy kifizettek neki 53M-t 2 évre, vagy csak idén 28M-t és utána kivágás, de 15M roster bónuszt akkor is kifizettek. Szerintem nem túlzás azt mondani, hogy Newton, Jimmy G vagy Trub ugyanazt a teljesítményt elhozta volna.
nagyon hajtogatod ezt hogy 2 első kört ér a Goff szerződés, de ez nonszensz
És miért lenne nonszensz? :) Vagy 43M-t egy évre vagy 53M-t fizetsz egy olyan játékosnak 2 évre akit Wolford kijátszott a csapatból és akinek a teljesítményét Jimmy G és Newton simán hozza. Ha a Rams nem tudta volna megszerezni Staffordot, hanem Wolforddal vagy egy újonccal fut neki a szezonnak, akkor azt mondom, hogy az idei 2.kör és a jövő évi 1. állja a számlát. De ugye közgazdászként vedd hozzá, hogy milyen kereslet és kínálati viszonyok voltak, tehát a Rams még a 2 első körnél is rosszabbul játhatott volna.
mert vagy beválik és jó lesz a csapat (kis esély)
vagy nem válik be és rossz lesz a csapat -> magas draft pickek, ami több értéket jelent a következő évekre, mint a Goff-szerződés egyes értékeinek benyelése, úgy meg főleg, hogy a kapott pickek nem lesznek magasak, jóval kisebb értéket képviselnek
a jó GMnek nem csak rövid, de közép- és hosszú távra is van terve, így érdemes nem 2 napra előre gondolni, hogy kinek mi mennyit ér meg
Ha azt akarnák, hogy magasan draftoljanak (ami egy valószínű terv) akkor elhozzák Newtont 6M-ért és ugyanúgy hozza nekik a magas picket. Mellette pedig lesz még 36M-juk és az idei 1.kör, hogy valamit építsenek a jövőbeni franchise QB köré.
ebben én nem vagyok annyira biztos, Newton MVP, Goff meg nem
Akkor biztosra mennek és Trubot hozzák el kezdőnek. :)
NVP > MVP, igaz
Pedig jelen helyzetben nagyjából a 2 első kört a szerződés átvétele jelenti. Goff fizuja nyilván nem fér bele a sapkában. Az átalakításért cserébe viszont elérheti az irányító, hogy a következő 3 évben ismét kivágható legyen akár. Igaz, ezen idő alatt rendesen meg lehet erősíteni a csapatot majd.
2 első kör nonszensz, egy első kör oké. Stafford értéke első kör + apró volt, ennyit fizettek volna mások, erre ígért rá a Rams egy első kört, hogy a Lions átvegye a fizut.
túlgondolod ezt a pénz témát goffnál, Lions nem fogja több időre lekötni, az fix. Az idei évet benyelik mindenestül, kifizetik neki a 43 milliót aztán kész, jövőre kezdik az újjáépítést
Meggyőztél. :)
” most 1-2 évig szar lesz minden”
most MÉG 1-2 évig szar lesz minden
Mért követett volna el hibát a Lions? Abból a csapatból a következő 2-3 évben úgysem lesz semmi. Stafford menni akart, benyelték Goff fizetését 2 első körös és egy 3. körös pickért. Egy teljes újraépítkezés előtt álló csapatnál szerintem ez nem hiba. Mire a csapat ok lesz, addig Goff is kivágható – ha nem teljesít – ebben az esetben viszont tudnak húzni egy QB-t majd a következő években elöről.
Egy újjá épülő csapatnak szerintem, nem 100 milliós( 43 garantált) fizetésű játékosokat kellene gyűjtenie. A Draft pickek mellett, a fizetési sapka megtisztítása szerintem ugyan olyan fontos.
Szerintem nem csinálja rosszul a Lions. Az újjáépítést szerintem nem qb-val kell kezdeni. Idén lehet húzni a O-falba, meg WR-t. Szerintem a Lions jövőre is top10ben fog húzni, így ha úgy alakul meglesz a tőkéjük bőven, hogy jövőre menjenek fel irányítóérty vagy majd csak 2022ben, addigra fel lehet tölteni a csapatot tehetséggel.
Ez nem ilyen egyszerű. Hiába van tőkéje a Miaminak, nem tud fölmenni belőle most sem az 1/1-re vagy 1/2-re a biztosnak tűnő irányítóért.
Cserél Lionssal, majd az így kapott pickeket átdobja a Texansnak.
A Miami részét értettem eddig is. A Lionsnak minek kellene felcserélni egy irányítóért, ha most szereztek egy elég drágát és egy darabig kivághatatlant? Csapat meg nincs körülöttük…
pontosan azért, amiért az emberek 145%-a irányítót mockol a Falconshoz
Goff átvétele reálisan a 2 első kört éri. Tehát Stafford egy 3.körért ment el. Szerinted ez nem hiba?
Vikings drukkerként rendben van ez így 😁, welcome to the north Jared.
Most tényleg erre kellett felébrednem? 😁
Szegény Józsi! 😁😁😁
még alszik, nagyon várom a reakcióját :D főleg h éjjel megírt egy nagycikket stafford, goff és wentz lehetséges csereértékéről :D
Ki mással, mint Józsival történne ilyen :D.
Na most írhat egyet arról, hogy ki miért járt rosszul? :DDD
https://www.youtube.com/watch?v=bCkK-52yWX8
🤣🤣🤣🤣 szegény…
Dani Te hogyan értékeled amúgy a cserét?
nálam relatíve win-win, kicsit lions felé húzva. Lions újjáépítkezik, a 2021-es év totál kuka lesz, így belefér h benyeli goff pénzét és feladja az idei évet, meg ilyen felfogással jövőre a 15 millió sem annyira vészes, amit be kell nyelni miatta (ha kivágják), főleg h jövőre jóval több lesz a cap.
Rams meg egész nagy upgrade-et csinált a legfontosabb poszton a következő 4-5 évre, és látták, hogy Gofftól szabadulni akarnak, ezt csak így lehetett értelmesen meglépni.
Nekem eléggé win-win szitunak tűnik ez a deal, Stafford véleményem szerint ér két első kört (vagy 1, 2,3/4 köröket), és Goff fizetése miatt is kellett érte ennyit adni sztem, de mondom: itt igazából mindenki jól járt szvsz.
“de mondom: itt igazából mindenki jól járt szvsz”
Legjobban az NFC északi és nyugati csoport többi tagja. :)
Az NFC West nem járt jól szerintem. A Rams mindenképpen erősebb lett ezzel.
Meglátjuk.
szerinted rövid távon nem érte meg a 6 millió plusz pénz a Stafford-Goff cserét?
Ez a win now üzemmód nem igazán jött még be senkinek.
a hosszú távú kérdés más, most csak arra reflektáltam h nfc west többi csapata jól járt-e vagy sem
Annyiból igen, hogy így sem volt már pénze a Ramsnek a tavalyi csapat alapembereinek a megtartására, most még annyi sem lesz. EgyStafford pedig nem csinál nyarat, hiszen pont azért akart elmenni Detroitból.
Hosszabb, sőt már akár középtávon pedig a pickek hiánya és Stafford várható fizuja végképp vakvágányra terelheti a franchise-t.
Eagles szurkolóval beszélsz, nem illik az arcába hazudni
de a Ramsnek is elég volt egy döntőre
“de mondom: itt igazából mindenki jól járt szvsz”
Legjobban az NFC északi és nyugati csoport többi tagja. :)
Amúgy szegény Goff, valóban nem tehetséges, de rajta leverni a port egy szar GM tevékenységért, az picit meredek. Ami a legszebb, hogy érte is felcserélt Snead, majd megfizette, majd lekutyapicsázták, majd kb mint burdent elcserélték és 24ig nem húznak az első körben. Én úgy vágnám ki a GM-et, mint macskát szarni.
Ha Stafford idén is megsérül, ahogy szokott, akkor kiderül mekkora hülyeség volt.
Szóval a Rams rizikózott egyet egy nehéz csoportban, ami lehet nem fogja megérni, a Detroit meg kihozta a maximumot a helyzetből. Stafford menni akart és ezért future pickeket kaptak. Stafford egészségétől függően akár top 15 is lehetnek. Ráadásul ott van John Dorsey, aki a pickek jó elköltésének a mestere. Így nyilván az egész edzői gárda megkapja az esélyt hosszabb távon. Szerintem az építkező Lions nyert, a Rams csak akkor ok, ha nem sérül meg Stafford (több, mint valószínű). Az hogy pénz sincs semmire, az csak hab a tortán. Se pick, se pénz, lehet kinéz pár év múlva egy Texans 2.0.
GM szerintem win now üzemmódban, előre menekül. Bent voltak a rájátszásban, kb csak egy potens qb hiányzott. Ez most megvan, ha bejön, akkor marad az állása. Ha jövőre sincs SB, akkor meg kivágják.
És Stafford szerintem jobban lesz kímélve, mert a jó futójáték, és a fal sok terhet levesz róla. Így én azt látom valószínűbbnek, hogy nem sérül meg.
Aki rosszul jöhet ki ebből a holtszezonból, az a Seahawks. De sebaj, majd szétfutnak mindenkit, végülis minden adott hozzá. :D
Lions Grade: C+
Rams Grade: C
Aki nagyon szomorú: Watson
Akiknek tanulságot szolgáltat az eset: minden csapat, aki szerződést akar adni a negyed éves irányítójuknak.
Hány olyan csapat van, aki képes úgy elcserélni a Franchise arcát, hogy abból idén egy félig használt tűzoltó-készüléket lát viszont. Justlionsthing. Ahelyett, hogy elfogadták volna a Panthers vagy a 49ers ajánlatát (ahol szinte biztosan az idei 1/12 ment volna) plusz egy 3-dik kört, inkább rábólintottak egy jövő évi meg egy két év múlva esedékes 1/20-1/24-es cetlire plusz Jarred Goffra. Dan Campellék ezzel a lépéssel majdnem, hogy hiteltelenné váltak a szemembe. A kiharapjuk a térdüket mentalitást annyira kell komolyan venni, mintha csillámpónikkal akarnánk megvédeni Minath Tiritht. Ha már elcseréled a csapatod néha top 10 de inkább átlagos játékosát, szeretnél legalább a helyére legalább egy top 10 prospect játékost, akit nem a 20-24-dik helyen fogsz megtalálni. De, ha kihúzzák Trey Lancet, akkor már B-, ha meg legalább a kapott drafttőkét egy 1/3-as trade nyomatják a Miamihoz, hogy beszerezzék Wilsont vagy Fieldet, akkor B+-ra felmegy a szememben. Mcvay jelenleg boldog meg Snead is, a kérdés csak az, hogy ez a boldogság meddig marad. A Tradet követően mínusz 34 millióval áll a Rams az over the cap alapján. Pénzt felszabadítani pedig lényegében csak Donald és Ramsey szerződésének manipulálásával lehet lényegében és ezzel szép lassan elindulhatnak egy olyan úton, amibe a Saints került. Erősítés ergo már csak a draftról jöhet, ahol bár van 6 pickje a csapatnak (ebből 1 második körös, és még 2db 3.körös), az hogy ennyire ragaszkodtak a második körös pickjeikhez valami feltradere is készülhetnek az első kör közepéig, de hogy kiért, a franc se tudja. A PO szinte biztos meglesz, ha Stafford megint nem sérül le, de hogy utána hogyan tudna tovább lépni a csapat, azt nem tudom. Jóval kisebb eséllyel fognak már a draftról a következő években nagy tehetségeket találni, akiknél még az olcsó szerződésüket kitudnák használni. Világ megváltást, ne a 3-5-dik körösöktől várjunk. Ezért nem látom annyira jónak az egész cserét, szemben egy Coltsal, ahol legalább a csapatot is lehetett volna erősíteni körülötte. A jövő lett eladva Los Angeles kosos felében, ami mostanság annyira jól működött, lásd Tunsill trade vagy Sainst-Eagles cap helyzete. Watson meg ül a kanapén, és azon gondolkodik, hogy mégis hogy a büdös életbe fog onnét elkerülni, mert ezután a piaci ára 4 első kör lesz az is biztos (szememben Watson legalább 3-szor többet ér mint Stafford). Ki lesz az aki ezt megadja? Talán a Miami, ha az általam vizionált tradeből odanyomják a Lionstól kapott elsőköröket, vagy a Jets, mert ott a Jamal Adams csere miatt van a ráció. A Többiek innentől kezdve, húzzuk is ki a listáról. A Ravens és Bills-es vezetőknek meg üzenném, hogy nagyon bölcsen járjanak el szerződés ügyileg, mert a bölcs mások hibáiból tanul, a hülye a sajátjából se.
Meg mindig ott az 1/7 egy QB pickre, es mar lett municio egy esetleges feltrade-re is, szoval a Lions helyzete azert nem olyan borzaszto.
De kinek fog dobálni az az irányító vagy Goff? Magának?
Ha nem cserélnek irányítóért, akkor Devonte Smithnek. Ő van ott kb. a Boardon, akit ki kéne húzniuk.
Oké de minek kellett nekik Goff meg a szerződése?
Mert különben nem kapták volna meg a pickeket sem. :D Ezt a Rams GM nyomhatta le a torkukon.
Stafford nelkul a Lions win rate-je szerintem kozelebb van a 0-hoz mint a 0.25-hoz, Goffot meg lehet szidni, de olyan rossz nem lesz hogy ezt ne mulna felul azert. Plusz valszeg a Rams csak ugy ment bele ebbe, ha atveszik ot, mert igy joval kevesebb DM-et konyvelnek, Osweiler 2.0.
Ez eddig rendben is van. Csak azt nem értem miért nem lett volna jobb a Lionsnak a Washington idei első köröse + második. És megmarad egy csomó pénz, jövőre meg rámenni Stafford nélkül az 1/1 re.
nem tudjuk a Washington pontosan mit ajánlott, de mivel a Lions hosszú távon építkezik, így nekik nem kellett feltétlen idei segítség, jobb volt a két első kör a következő két évben, amikor igazán elkezdenek építkezni.
az a helyzet, hogy itt pont összejött az, hogy mindkét csapatnak úgy alakultak az érdekei, hogy összejöhessen egy ilyen csere. ez nagyon ritka így
Nálam egy kicsit lehúzza Goff szerződése,de ahogy levezetted emelkedni fog a sapka… Így el tudom fogadni.
Nem olvastam eddig hogy tenyszeruen megneveztek volna mas erdeklodo franchise-t. Azt plane nem tudjuk, hogy mas csapat milyen ajanlatokat tett, errol is csak pletykak vannak.
Goff egy biztositek, annyira nem rossz, hogy 1/1 legyen vele a Lions, illetve ha draftolnak egy iranyitot, akkor megvan a bridge az atmenethez. Uj stab van, nekik is konnyebb egy NFL atlagot meguto jatekossal tervezni a playbookot mint egy nem kiemelkedo ujonccal, ugyanis senki nem akar vesziteni.
Ezt így akkor eltudom fogadni, ha tényleg türelmesek lesznek a stábbal és tényleg kapnak 3-4 évet a projekt megvalósításának.
a rövid távú építkezés 90 éve nem jön be, lehet, kicsit több időt adni érdemes, nem gond, ha megpróbálják
nyilván nem ártana, ha renningan átpártolna a Ramshez pár évre, akkor már esélyük is lenne az újjáépítésre
Mert nem biztos hogy fel tudnak mozogni idén nekik tetsző irányítóért akkor se ha 1/7 + 1/12 kombóval próbálják ezt meg (a top3 irányító ki fog menni az első három helyen, ha a Miami QB-t akar, vagy elcseréli az1/3-at Watsonra).
Akkor pedig okosabb a jövő évi drafttőkét halmozni az idei helyett, hogy ez a kapu jövőre is nyitva legyen. Nem egyértelmű hogy így jobb, de van ráció ebben az irányban is
Persze a kérdés csak az, hogy megteszik-e. Ha tényleg cserélnek a Dolphinssal akkor nálam is jobb értékelést kapnak, ahogy leírtam. Remélhetőleg az beindízja a dominót és után jön a Miami – Watson Trade. Miami adja: 1/7, 1/18, 2022-es saját és Rams első körös, 2023-as Rams első körös. Texans adja: Watson és JJ Watt.
Mac Jones 1/7? :D
Az beütne, pláne, hogy ott lesz valszeg még Trey Lance is.
osztmé?
Jags, Jets: Lawrence, Fields
Falcons: Wilson
Panthers vagy Broncos simán felcserél a Lions elé és elviszi Lance-et
olyan hangok vannak, akik szerint a Bengals Slatert vinné, nem Sewellt, elkapók közül meg igaztából midnegy, kit viszel, ha a Miami elvisz egyet (de ugye ide is lehet cserélni QB-ért), még mindig marad legalább 1 nagyon jó, ha nem 2.
nyilván ha mindenképp QB-t akarnak, akkor cserélniük kell nekik is, ha meg a Texans feljön 1/3ra, akkor már azt se látom, ki adná a top4ből a saját pickjét.
Bármennyire is szép lenne, a Falcons nem fog irányítót választani, egyszerűen nem látom magam előtt. Inkább fognak a védelembe választani egy edge játékost. 1/3 QB nem kérdés, csak az, hogy ki fog húzni ott. Ha bengals tényleg nem Sewellt viszi, akkor szégyeljék össze magukat majd és Burrow is keressen kiutat onnét (bár mi köszönnénk szépen az ajándék OT-t). Phili elkapó vagy CB (mindkettő valid) mert jelenleg Wentzet kell megjavítani. Carolina, elvileg Trey Lance, de ha nem akkor bár védőt mondanak, egy Kyle Pitts is valid a szememben és Joe Brady játszógathatna. Lionsnál így Trey Lance, mi pedig köszöntük szépen Sewellt :D. De ha Mac Jones tényleg top 10-es játékos lesz, szegény Bálint a fejét a klaviatúrába verné :D.
Edge 1/15ig nincs értéken
Slater ugyanúgy OT, és ha úgy látják, hogy jobban illik az általuk kiválasztott rendszerbe, nem látom a problémát
ha a Philly előtt mindenki OT meg QB picket nyom, akkor megéri nekik hátracserélni 1-2-3 helyet
Mac Jonesszal nekem semmi bajom nincs, de szerintem első kör második fele, és annak is a második fele az, amit adnék érte, nagyon max, de mindezektől függetlenül nem látom, hogy lesz 1/7en top4 QB (akik nálam top3, mert én nem hiszek Lanceben)
ja, a Falcons azért fog QB-t választani, mert ha minden jól megy, akkor sokáig nem lesz ilyen magas pickjük, Ryan mögött pedig 1-2 évet (inkább 2) padozhat az újonc, Lawrencen kívül pedig rá is férne mindannyiukra
Lecsere után látom, hogy Parsonst ki lehetne húzni egy hibrid LB/pass rusherként, bár z LB core az egyik legjobb a ligában, oda igazán nem kéne még egy játékos
cserepartnertől függően CB is kinézhet, de én a cserét sem látom egyelőre.
Azért ez több, mint egy Tescos elemzés :D
Nem FK-s hanem saját és kvázi ingyen a részetekről. Ezért tescos :D.
Az eddigi Dani és Józsi vélemények alapján szerintem az övüké inkább üti meg a Tescos szintet. :D
Ne légy gonosz na, azért ők jobban értenek hozzá, mint én.
Jobban értenek hozzá, de ezt most rosszul látják :)
Nagyon tetszik!
Annyi észrevételem lenne, hogy a második kör végéről az első kör közepéig nem fog tudni felcserélni a Rams a 2 harmadik körös kompenzációs pick segítségével. Az első kör legvége a maximum elérhető szint nekik. De az is erősen kérdéses.
Való igaz. Gyorsan csekkoltam a Trade kalkulátorommal és a 2/57 valamint a 3/88 és 3/101 összértéke a 2/33 kb. De mivel ott van a Saints 1/27-en akiknek nincsen 4-dik kör után pickjük és össz-vissz 5-tel gazdálkodnak velük cserélhetnek, vagy a 30-dik helyen lévő Billssel, akiknek 6 pickjük van, 93-dik és a 162-dik választás között semmijük sincsen.
ha Stafford 2 első kör, akkor Watson vajon mennyi lesz? 3+vmi jétákos?
Mennyi pénze maradt így a Ramsnek a sapka alatt?
Lentebb írtam egy Tradet. Mínusz 34 milliót számoltam.
wall of text :D koran volt meg ahhoz h végig olvassam. 4 első kört nem tudom adnak e érte
A kukában ment cikkemben Watsonért a kora és a hosszú távú potenciálja miatt én négy első kört és egy másodikat adtam volna.
Értem én, hogy ebbe az irányba tart a trend, hogy egy játékosért odaadunk mindent, de szvsz senki nem ér 4db első kört. Még Mahomes sem. Oké, a draft lutri, meg a sérülés mindig benne van ebben a játékban, de ha 4db első kör után tol a QB egy karrier ending sérülést, akkor 4 évig esélytelen vagy bármire, már alanyi jogon.
Ez nem érv, ilyen alapon bármelyik első körösöd is lesérülhet.
Egy normális csapat Watsonnal vagy Mahomesszal rendre top 25-ön kívül húzna. Négy top25-ös első körös pickért a trade value chart alapján még egy 1/1-et sem kapnál, úgyhogy Watsonért nem nagy ár. Pláne, hogy az első kör végén már több a bust és a középserű játékos, mint az elit.
Oké, de ha lesérül az első körösöd, jövőre ott a másik első kör :) Ez szerintem inkább szemléletbeli különbség, mint ahogy a csapatoknál is úgy érzem (nem néztem utána), hogy az idősebb FO-val rendelkezők mintha nem szórnák annyira a pikkeket, mint az “új hullámosok” :) Lehet ez megérne egy összehasonlító cikket :)
igen, mert az idősebbek nem értenek annyira a számok nyelvén
nem tudok pontos arányt, de ha megnézed, hogy hány első körös (főleg első kör vége) kap új szerződést, netán 10 évig a ligában marad (főleg a draftoló csapatnál), viszonylag kedvezőtlen számokat kapnál a draftpickek alátámasztására
azért egy Watsonnál vagy Staffordnál már tudod, hogy mit kapsz, Lawrence pedig ugyanúgy lehet bust, mint JaMarcus Russell :DD (nyilván nem lesz, de a Jags még segíthet ezen)
Megnéztem a trade kalkulátoromban és 3 db 1/22-es pick és egy 1/23-as pick ad ki egy 1/1-et az 1000 chart alapján. Bár tökéletes egyensúlyhoz egy 215-dik picket is vissza kéne dobnia.
Na!!! És Love az samfu?
az első kör vége pont arra jó, hogy valaki túlfizessen az 5. éves opcióért, te pedig bezsebelj néhány viszonylag értékes picket érte
Mahomesért 10 et is adnék. 😂
Nem éri meg, hatalmas a járulékos költség, mivel brutális a ketchupfogyasztása :(
Pontosan én is így vagyok, csak probálom mindig elképzelni az aktuális helyzetet, és az alapján tippelni.
17 műtét nem elég, hogy egy 50 évesnek a karrierjét befejezze
de az 1/28akkal meg aztán sokkal előrébb vagy csapatépítés szempontjából :)
Ezért nem szabad várni a publikálással! :D
4 első kör? Làtom nincs màr hatàr. :D
BoB tevagy az? :D
4 első kör a liga top3 játékosáért, aki legalább 10 évig a csapatodban lesz
még kevés is
“…aki legalább 10 évig a csapatodban lesz…”
Erre semmi garancia nincs
mint ahogy arra sincs semmi garancia, hogy az elkövetkező 5 év első és második körösei nem sérülnek meg az edzőtáborban, netán nem csak egy évet hagynak ki, vagy a felépülés után árnyékai lesznek az egyetemi énüknek
teljesen felesleges ilyen baromságokkal dobálózni, a mai QB-k döntő többsége 10-15(-25) éves karrierrel számolhat, de ez a 15 év akkor is megvolt már, amikor nem védte 8000 szabály a QBkat.
Én nem a sérülésre gondoltam.
Ha kicsit is nem úgy megy valami, ahogy Watson szeretné, simán kihisztizi a továbbcserélését. Vagy csak nem hosszabbít veled. Te még rég az első köreidet adogatod Houstonba, Deshaun pedig már máshol játszik vagy sehol sem. Tudod, te mondtad, hogy ez már a social média kora. :)
Ha valakiért 4 első kört áldozol, akkor onnantól már ő a főnök nem te.
nyilván érdemes onnan kiindulni, hogy minden franchise akkora baromságokat csinál, mint a texans
nyilván
Mahomes (az egyetlen hozzá hasonlítható érték, ugye) is nyilván nincs lekötve 10 évre, mindenki arról beszél, hogy 2 év múlva mennyire fog hisztizni amiatt, hogy kevés a pénz, amit neki adnak
Nem értem hogy jön ide Mahomse és a Chiefs.
Pont arról van szó, amit a hsz-ben érzékeltettél. Ha 4 első kört adsz egy játékosért, akkor könnyen a fejedre nőhet. Van olyan típusú ember aki nem, de Watson szemmel láthatóan ugyanúgy félistenként gondol magára, ahogy te rá. Csak amíg az utóbbi nem jelent semmit, az előbbi nagyon is veszélyes.
Nem kell itt nagy dolgokra gondolni barátom. Ha AFC csapatba kerül hamar rájön, hogy Mahomes mellett labdába sem rúghat, mindig csak Patrick árnyékában élhet. Az NFC pedig túl diverzifikált jelenleg annál, mintsem kijelentsük, hogy mindig minden évben rendben lesz körülötte. A bajok hamar jönni fognak bárhová is kerül.
“az egyetlen hozzá hasonlítható érték, ugye”
attól még, hogy zárójelben van, elolvashatod, nem harap; úgy jön ide Mahomes, nem pedig a Patrick price miatt
ez mind spekuláció, aminek pontosan annyi alapja van, mint annak, hogy egy lelkészt nevezel ki menedzsernek. ZÉRÓ
Watson még BoB baromkodásait is elviselte, én nem látom, hogy egy korrekt franchise (Miami mondjuk, Jetsnél vannak kételyeim) esetén mibe kötne bele az elkövetkezendő 10 évbe
nyilván csak akkor, ha ők nem neveznek ki egy kertészt, mint következő GM (akit ugye amúgy se kéne leváltani, mert a csapat sikeres lesz többé-kevésbé)
Kelce mindjárt 32 éves, Reid meg 63, 5 évnél többet biztos nem kell várni arra, hogy a Chiefs visszaessen annyira, hogy másoknak is legyen esélye.
Goff esete pedig cáfolja egyes állításaidat.
Attól, hogy te beleszerettél Watsonba, még nem lehet összevetni Mahomessel. Sem értékre, sem teljesítményre. Azt hittem nem kell ezt így a szádba rágnom, de látom, kell.
Hagyjuk ezt a lelkész dumát. Aki benyeli, hogy csak ezért akar Deshaun lelépni, annak úgy is kell. BoB hülyeségeit is csak azért tűrte el, mert még újonc szerződésen volt, nem igen tehetett mást (vagy lehet egyetértett BoB-al, ami még rosszabb). Ha nem azon lett volna, már évekkel ezelőtt lelépett volna, amint megkapja a nagy szerződést.
Éppen ezért egy ilyen embert te nem tudsz 10 évig magadhoz láncolni, csak ha jó csapatot teszel alá. Mert Watson egy személyben nem garancia semmire (ezért sem Mahomes vagy Rodgers szint), ha pedig el kezd szarul menni a csapatnak, Deshaun nem magában fogja keresni a hibát, hanem a csapat körüli lelkészekben.
durva, hogy milyen egyértelműen meg tudod állapítani, milyen ember watson abból az egy dologból, hogy le akar lépni a texanstól :D
Nem abból, hogy le akar lépni. Már írtam korábban is, hogy azt teljesen megértem. Az nem tetszik, ahogy le akar lépni, és amire fogja.
Valamint elfogadva minden érveteket sem tartom akkora játékosnak, akiért mindent el kellene dobni. Hogy úgy mondjam nem egy Mahomes a szememben.
persze, azzal sincs semmi gond, ha valaki vakon puffogtat a levegőbe, mert azóta, amióta nem top10 QB-nak titulálod, ez megy.
BoB hülyeségeit azért tűrte el, mert egyrészt ő adta neki a nagy lóvét, másrészt nem sértegette, meg ha jól tudom, a játékosok nagyrészt szerették BoBt, persze tudunk kivételről
Az egy másik dolog, hogy GMként milyen volt, de a Bamán majd megint sikeres lesz edzőként, szóval annyira nem fogja ez őt érdekelni
Azzal sincs semmi gond, hogy te látatlanban egy embert megbélyegzel egy viszonylag jól körülirható, indokolt lépése alapján, amit még lehet, hogy rosszul is értelmezel. Nem mondom, hogy így van, de könnyen nincs annyi tudás a birtokodban, hogy csak úgy eldöntsd, ez az ember valójában egy csótány, és ilyen is marad a következő 10 évben.
A csávó intelligensebb annál (bár ugye az intelligenciát leginkább személyesen egyszerű belőni a helyes szintre), mint amit te feltételezel róla, de azért arról ne feledkezz meg, hogy kint ‘merikában az emerek gondolkodásmódja nem a magyar értelmiségi kisnyugdíjas gondolkodásmódjával, szemléletével egyenértékű.
Persze azzal sincs semmi gond, ha valaki élettapasztalat nélkül nagyon bölcsnek és okosnak hiszi magát. Ilyen fiatalon ezt így is kell. Teljesen természetes, ha a te korodban még hisz valaki a jók és rosszak közötti harc meséjében.
Így is megy az, amióta belém álltál Watson miatt. Pedig csak nem akartad megérteni amit mondtam. Most sem akarod, mert neked kötözködni könnyebb. Csak nyugodtan, engem nem zavar.
Azzal sincs semmi gond, hogy te mindig félremagyarázod a dolgokat, amikor már nincs mit mondanod. Így szeretünk.
Senki nem bántotta Deshaun intelligenciáját. Ha már szóba hoztad, nagyon is okosan csinálta, ez vitathatatlan. A gond a tisztességgel van. És hiába magyarázod ezt félre a tények makacs dolgok. Aláírt egy szerződést, amit a Texans nem szegett meg. Ő viszont mindenféle, a szerződésben egyáltalán nem is szereplő indokokra hivatkozva egy napot sem akar belőle betartani. Tudom, hogy a szemedben Watson ettől egy grál lovag, de az üzleti élet nem így működik. Amerikában sem. Az NFL pedig elsősorban még mindig üzlet.
Persze lehet hinni az áldozat mítoszban, nyilván lesz olyan GM is, aki hisz majd benne. Aztán ha majd mégsem jól alakulnak esetleg a dolgok, akkor lehet csodálkozni.
A sértgetésnek meg a személyeskedésnek külön örülök, sikerült ezt a szintet is elérni. Engem nem hatsz meg ilyenekkel.
Egyetlen dolognak örülök, hogy az NFL-szerződések nem a te álomvilágodban születnek.
Kevès?
Mèg jò hogy nem te vagy a GM.
Semmi garancia arra hogy 10 èvig top3-as jàtèkos lesz plusz vègig nàlad jàtszik.
Ahogy arra sem persze hogy a 4 vagy az àltalad több első körös jàtèkos bevàlik, de ùgy gondolom hogy arànyban a 4 mindig jobb esèly mint az 1.
arra sincs semmi garancia, hogy holnap nem üt el egy autó
de semmi gond, a statisztikák alátámasztanak, veletek ellentétben, akik azt mondják, hogy JAJJ BÁRMIKOR MEGSÉRÜLHET
naoszt? covid is bármikor jöhet, mégsem volt senki felkészülve rá
Te figyelj csak, mielőtt ìrsz nèzd meg hogy mit ìrtam meg hogy kinek ìrsz.
Èn egy szòval sem hoztam fel a sèrülèseket.
“Semmi garancia arra hogy 10 èvig top3-as jàtèkos lesz plusz vègig nàlad jàtszik.”
röviden: de.
Szòval te ezt szűrted le ebböl.
Nemsemmi :D
Röviden: Nem
nincs ezzel semmi gond, de ha életedben nem láttad játszani a srácot, akkor nem érdemes véleményt formálnod róla
Te miröl beszèlsz?
Ha nemtudsz normàlisan èrvelni akkor inkàbb ne irj semmit.
Hagyjuk ezt a beszèlgetèst mert csak az időmet rabolod.
tudod, itt nem nekem van szükségem érvelésre, magyarázatra
azt írtad semmi garancia, holott erre semmi bizonyítékot, vagy valami ahhoz hasonlót nem hoztál rá
egyre inkább látszódik, hogy nyilván nem láttad játszani, úgy meg mondjuk nehéz hitelesnek tűnni
Kit nem làttam jàtszani? Ne idegesitsèl màr fel……
A garanciàra milyen bizonyìtèkot kell szerinted felhozni? Össze vissza beszèlsz.
Fogd fel hogy azt irtam hogy 4 első körös ember arànyàban többet èr mint 1. Legyen szò bàrkiröl.
Nézd meg, hogy egy franchise QB mennyit játszik átlagosan.
Ha egy szaros Jamal Adams két kör, akkor Watson legalább 2x, annyi, ha nem 3x.
4 első körös mondjuk 1/24 és feljebb, azokból jó eséllyel 1-2 bust, a többi lehet kap második szerződést, de elég esélyes, hogy a 4 WAR-je nem éri el egy top3 QB-ét
Fogd fel, hogy amíg csak üres szavakat puffogtatsz kontextus nélkül, addig engem nem fogsz meggyőzni. Mást lehet, de nekem azt tanították, hogy teljesen mindegy, hiszel-e a gravitációban, attól az még ott lesz (nyilván megpróbálhatod bebizonyítani az ellenkezőjét, de nem fog menni).
Na làtod megvan a problèma.
Èn leirtam az èn vèlemènyemet ami nem egyezik a tièddel ezèrt te belèm kötöttèl amit nehezen tűrök el.
De hogy maradjunk a tèmànàl Jamal Adams aki nemis annyira szaros sem èrt szàmomra 2 első kört. Ezèrt nàlam egy Qb 2 első kört meg nèmi apròt èrne.
Szerimtem nemszabadna engedni hogy az őrület hatàràig adogassàk a draftcetliket. De hangsùlyozom ez az èn vèlemènyem, ès nemkell hogy egyetèrts velem.
jó, nekem Adams egy első kört sem érne meg, mert egy blitzelő safety, aki coverageben nulla, az a mai passzoló ligában nem feltétlen értékes, akkor meg pláne, ha még nekem kell új szerződést is adni neki, s így nem tudok spórolni sem rajta
az meg kb senkit nem érdekel, hogy én (vagy te) mit gondolok erről, mert valaki adott érte 2 első kört, így az értéke is ez lett, minket meg nem kérdeztek meg arról, hogy szerintük megérte-e ez vagy sem
Ez már feljött máshol is, a fiatalabb GM-ek jobban érdekeltek a számokban, mintegy jobb hatásfokkal szeretnék üzemeltetni a csapatuk motorját, az pedig azt is takarja többek közt, hogy megnézik a statisztikákat az elmúlt x évben, és ha az alapján azt látják, hogy az első kör első felében nagy százalékkal, az első kör második felében viszont ennél jóval csekélyebb mértékben találtak valóban értékes játékost (itt mondjuk gondoljunk egy jó kezdő szintre, akinek szívesen adsz második szerződést), akkor a második felében a pickek már jóval kevesebb értékkel bírnak, ha pedig a csapatod playoff résztvevő (netán ott még meccset is nyer), akkor viszonylag nehéz igazi nagy hatással rendelkező játékost hozni (olyat, aki szinte biztos, hogy jó lesz, ezt ott kint bluechip playernek nevezik), akkor meg már jobban jársz, ha hozol valakit, aki ezt már bizonyította.
Ezek alapján pedig még mindig tartom, hogy Watsontól nem fognak megválni 4db első kör vagy azzal egyenértékű pickes ajánlat alatt, és még úgy is a vevő fog jól járni.
Azért, mert egyszer megtörtént, hogy Tunsil ellenében 1/3at kapott a Miami, ez egy 50 évente előforduló dolog, de elég csak megnézni, hogy az említett tradekben az 1/23 és az 1/25 került idén az eladóhoz. Ezeken a helyeken az elmúlt pár évben TE, WR, LB, OT, CB, S pickek voltak, azokból sem a jó fajták :D (legalább a fele bustnak tűnik)
de menjünk visszább egy kicsit, 2012-16 között megnézem neked a 1/23 1/25 pickeket
2012: Riley Reiff, egyértelmű bust, bár a Vikings nem így gondolta
Dont’a Hightower, ő oké, de ma már LBt nem érdemes első körben
2013: Sharrif Floyd, bust
Xavier Rhodes, talán értékes, mert kapott egy nagy szerződést
2014: Dee Ford, kapott egy nagy szerződést, azóta nem olyan jó, első éveiben bustnak tűnt
Jason Verrett, ő nem tűnt bustnak, mert annyit nem volt egészséges, hogy megtudd róla
2015: Shane Ray, bust
Shaq Thompson, jó fogás volt, de megintcsak LB
2016: Laquon Treadwell, bust
Artie Burns, bust
10 játékosból a fele bust, kettő félig, egy valóban értékes pick ezen a helyen, meg kettő LB, akik akkor még értek első kört, ma viszont már nem érnék meg, megegyezhetünk egy 60-40 bust-nem bust arányban
rohadtul értékes, na
úgy meg főleg, hogy ez a 10 játékos talán együtt nem ér annyit, mint egy top franchise QB, ha tetszik, ha nem
Mit foglalkozol ezzel az elmebeteg debillel? Arra recskáz otthon, ha felbaszhat. Nem kell neki válaszolni, mert különben abba nem hagyja.
ilyenkor jó, hogy a patreon nem teljesítménybérezést valósít meg :D
Érdekelne a cikk igy is, hogy már nem aktuális.
Én azt csinálom 9 óta, hogy itt is vagyok vásárlás közben.
Stafford egy 3.kört ért. Goff átvételéért kaptak 2 elsőt.
Haha, vicces :D
Mindenki rád vár :D
A logikáddal amúgy egyet értek, de nincs olyan szerződés a ligában, aminek az átvétele két első kört ér :D Stafford Goff szerződése miatt ért ennyit, de azt én egy 2. körben manifesztálnám, így a maradék az, amit a Lions kapott érte: effektíve 1. kör + 2. kör + 3. kör, ahol a 2. kör + goff adott ki egy újabb első kört.
adott évi 2. körben egyetértenék, de jövő évi / két év múlva elsőre az nagyjából átkonvertálható, szal sztem kvázi az egyik első kör volt Goff átvételének az ára.
Tételezzük fel, hogy a 22-es első kör az ár Goff átvételéért. Akkor Stafford egy idei 3.kört és 2 év múlva esedékes első kört érne?
Stafford értéke egy első kör meg apró volt a többi csapatnál, Ramsnél ezt az aprót tekinthetjük a 3. körnek. Erre fizetett rá a Rams egy első kört azért, hogy Goff szerződését átvegyék. A Lionsnek pedig a szervezet iránya miatt többet ért a két jövőbeli első kör + goff szerződés benyelése, mint egy idei első kör. Legtöbb csapatnak nem lett volna így, Lionsnek viszont igen
Az a gond az elméleteddel, hogy szerinted a többi csapat mindenáron az idei 1.körösét szerette volna odaadni és a Lionsnek ezért kellett a Ramset választani. De hát ez egy hülyeség. :) Szerinted a Colts nem mondta volna boldogan, hogy adjuk az idei 3.körünket és egy jövő évi 1.kört ha azt szeretnétek? Hülyék lennének az 1/21 elcseréléséhez ragaszkodni, amikor azt rögtön beforgathatnák a csapatba, hogy Staffordnak minél jobb csapatot adjanak és egy jobb eredménynek köszönhetően a 22-es pick már 1/26 környéki legyen.
Így kettő első köröst kaptak, ha másnak adják át 1-et + aprót kaptak volna érte. A Lionsnak nem számít a benyelt pénz annyira mint a többi csapatnak, mert nem a következő két évre akarnak erős csapatot építeni amíg ez a pénz akadályozza őket hanem mondjuk a 24-ben kezdődő szezonra. Teljesen felesleges lenne most nekik akárkit rommá fizetni akire nem biztos hogy támaszkodni tudnak 3-4 év múlva is.
Kvázi 43M-t kifizetsz 21-ben és 22-ben, hogy 23-ban kapj egy első kört. Ez sehogy se jó biznisz.
Csak 4-5 órám ment a kukába a cikkekkel, amiket este írtam… pazar :D
Másrészt ez overall mindenkinek elég jó, még ha nem is tökéletes. És plíz, hagyjuk már ezt a Stafford sérülékeny dolgot. Mindenki sérül, tavaly törött mindennel is top 10-es szinten játszott, Patricia kivágása után pedig csak Rodgers, Brady, Allen és Tannehill kapott jobb értékelést nála a PFF-től.
Ne terelj minket az érdekel mit gondolsz a Lions oldaláról! 😂
Detto.
írja az elemzést, még a mai nap kimegy :) am tetszik neki
Akkor most Watson mégsem top5 irányító?
:D az utolsó hat meccs alapján csak a 6. legjobb, szintén elit, 90+ os értékeléssel. De gondolom szegénynek végképp elment már a kedve is az élettől a szezon végére :D
akkorra dőltek ki Fullerék is asszem, de ha nem is, az is benne van, hogy Coutee meg CHAD HANSEN voltak az elsődleges célpontok
amúgy meg milyen kérdés ez, nem hogy top5, de top10 se.
Nem is kap érte lassan a Texans egy első kört sem
kapnak két Oilers mezt, aztán legyen az elég nekik
“Mindenki sérül”
dadgummit
vicces lesz most élőben végigkövetni ahogy végigmész a kommenteken :D
köszi :DDDDDDD
nem akaródzott időben felkelnem, és most nem is tudom, hol kezdjem
amúgy a Texans járt a legrosszabbul ezzel, mert nagyon csúnyán fog kinézni a Watson trade az átlagemberek szemében ezek után :D mert úgy fog lecsapódni h Stafford két első meg egy harmadik (+Goff), Watson meg mittudomén 3 első meg egy második és ennél nyilván nagyobb különbség van köztük. De itt a 2 elsőből az egyik Goff szerződés átvétele, csak hát ez nem így fog lecsapódni
Már ha elcserélik Watsont😅
igazad van, már most ezt lehet mindenhol olvasni
De hisz a Texans nem is akarja elcserélni Watsont. 😅
Stafford három első kört ér, azért az durva
jó persze ha úgy nézzük, igazából ez egy első kör, amit meg ugye mindenki mondott
Snead all-in után még egy all-int tol
Es akkor így a Lions fel fog menni mondjuk Zach Wilsonert?
Az lenne a logikus.
Tök értelmetlen lenne. Ha nincs körülötte csapat (márpedig nem lesz), akkor csak egy újabb Rosen lesz belőle.
Még Goff bevállalását meg tudták nekem magyarázni Daniék (nem te :D), de ezt a felcserét nagyon nehéz lenne. Ha csak nem persze az új Mahomest sikerül kifogni.
ha jön az új Mahomes, akkor neki is ülnie kell egy évet :D
Goff nem egy Smith, de vehetjük annak
Fekete mágiát használtak vagy mégis mivel győztek meg? :)
Elmagyarázták az őrült rendszerben a logikát. Ha nem alakítanak Goff fizuján, hanem kivágásokkal oldják meg a 2021-es szezont, akkor jövőre azért már kivágható Jared. Ennyit meg végül is megérhet egy első kör ott (Staffordért akkor kaptak egy 1. és 3. kört), ahol teljes rebuildet terveznek.
Ne viccelj már. 43M-t fizetsz ki 21-ben és 22-ben, hogy aztán 23-ban kapj egy első kört. Nem gondolhatod komolyan, hogy ez megérte és ebben van logika. Ráadásul 43M-t egy évnyi játékért fizetsz ki.
Számomra akkor az új vezető edzőék süllyednének a föld alá, meg a kiharapjuk a térdkalácsukat mentalitással és ceruzával be is lehet őket karikázni, mint 1/1 esélyes csapat.
Smith/Waddle/Chase
Slater/Sewell
mind értékesebbek, mint egy QB meztelenül
Goffot tovább cserélik majd? Vagy mi lesz vele?
Van olyan elmélet, mely szerint igen.
Ha Goffért mondjuk még egy 3. kört pluszban bezsebeltek, akkor mindent vissza szívok, és k..va nagyok vagytok.
Ha nem lesz ertelmes iranyito a rosteren (ez majd a draft utan kiderul) akkor azert nem akkora nagyok
Attól függ, mi a tervük. Ha nem erre, hanem a jövő évre terveznek, még bármi is lehet. “Ellébecolnak” egy évet, egy gyenge qb-val (vagy Fitzpatrickel, Newtonnal, egy másik szabadügynök irányítóval, vagy Goffal), jövőre meg magas draftcetlivel, plusz az első körökkel kb bárkit draftolhatnak. Vagy bárkivel tárgyalhatnak cseréről.
De a plusz első körök már most reális tárgyalás alapja lehet akár Darnoldért, akár Minshew-ért, ha őket akarnák.
Szóval azért most tárgyalási alapjuk máris akad.
22-es es 23-as elso korrel nyilvanvalo, hogy jovore terveznek, ettol meg nem kell 2021-et a kukaba dobni rs Chase Daniellel nekivagni a szezonnak.
Keenum most hol van? biztos nem kérne olyan sokat, bár asszem Danielnek is sokat fizetnek
Brownsnál csere. Nem hiszem, hogy pont a Lionsba menne.
mé? kezdőnek lenni jobb, mint cserének
nyilván ez nem igaz, mert a backup QB a legjobb poszt az NFLben, de kezdőként meg esélyed van több pénzre a kövi szerződéssel
Keenum 8 milliót keresne idén a Brownsnál (kivágni nem fogják, mert scheme fit és mert a barnáknál van pénz), ennyit a Lions biztos nem fizetne neki úgy, hogy Goff mellette padozik.
senki nem mondta, hogy nem cserélik tovább Goffot
Ahhoz igazán kemény tudatmódosító szert kellene Detroitban szedni az Eire tó vize mellett.
akad ott bőven abból
Az csapat kérdése. Ahogy most kinéz, minden jobb, mint kezdő QB-nak lenni a jövő évi Lionsban.
43 millió dollárért agyonveretném magam 16 héten keresztül, ha ez megnyugtat
Te igen, de Goffnak még lehetnek hosszabb távú tervei a ligában.
2 éve. :D
Hm, Minshew vajon most mennyit ér? Az érdekes lenne, ha őt bárki elvinné.
első kör :DD
Jagsnek nemigazán van értelme elcserélni, jó, olcsó csere, így ha valai vinni akarja, bőven túl kell fizetnie a valós értéket
azt már láttuk, hogy értelmes irányítóval mire mentek
fukin wow
RAMS S+++++
Lions B??
azt még hozzátenném, hogy a GM kiléte Detroitban biztos egy könnyítő tényező volt, tegnap a Senior Bowl alatt még az volt a hír (via RapSheet), hogy a Lions még a SB előtt elcserélHETi Staffordot
ha meg most nem cserélik tovább Goffot, akkor egyszerű lesz vele tankolni, utáni pedig kezdődhet egy Dophins-féle gyorsított rebuild
Ha a Dolphins-modell a cel, akkor nem biztos hogy annyira jol jarnak.
a pickek megvannak hozzá, az edzőkről nem tudok nyilatkozni
Fitzmagic még elérhető
Fitz a Bearsbe vagy a Patsbe menjen :D
azt is adnám, csak akkor csorbulna Fitzmagic hatása a Dolphins Wayre :D
Tökéletesen egyetértek, én is ezt írtam az értkelőben.
nekem ami kicsit vicces, hogy nagyon gyorsan megtörtént a trade, mintha ezzel engedték volna el Holmest, hogy akkor a szerződésedben ez a trade benne van :D
Mit tettél Viktor Gállal, hogy kb minden hozzászólásod lehúzza? :D Ráléptél a tyúkszemére? :D
nem tetszett neki, hogy volt pofám valósan látni a 9ers helyzetét
vagy Shanahan chokerkedését? nem tudom, valamelyik a kettő közül
Legfeljebb apád f@szát láttad te valósan, emellett csak megállás nélkül zúditod az ordas nagy baromságaidat a többiekre.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
remélem ezért megérte regisztrálni
Akkor nyisd ki a pofád, ha kérdeztek. Mesemérnök, volt időd 60 posztot irni a tervasztal mellett? Faszt vagy te mérnök. A család addig vigyázba állt, mig a rakás zagyvaságot 7-8 óra alatt itt összehordtad? Se ebéd, se vacsora? XDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ez csak úgy most kijött belőlem, ha meglátom az idióta nicknevét. Ő egy az internet szennyei közül, aki név és arc nélkül osztja az észt, ráadásul magát vlmi szakértőnek képzeli, aki mindenkit kioszt. Már vagy tucat kommentelő küldte el a halál taknyos faszára, ennél a cikknél is voltak páran. Képzelj el egy debilt, aki magát mérnöknek hazudja. Az az egyetlen szórakozása, hogy minden beszélgetésbe belepofáz, érvek nélkül tolja a baromságait, és amig visszairsz neki, addig nem hagyja abba, akár reggelig. És nem két sorban válaszol, hanem 30-40-ben. Ennél a cikknél a 270 kommentből 60 az övé, kb. 1000 sor. Mindezt állitólag úgy, hogy mérnök és családos. XDDDDDDDD Páros lábbal rúgnák ki otthonról és a munkahelyéről, ha napi 7-8 órát posztolgatna. Én már elküldtem pár hónapja a jó k@rva anyjába, de oda se neki, simán belepofáz a másokkal folytatott beszélgetéseimbe. Voltam olyan hülye, hogy pár napja reagáltam az egyik összefüggéstelen baromságára. Ja, és roppant humoros ember, a MÓTVÁ szót már vagy 30-szor leirta. Eddig még senki nem dijazta, talán abbahagyná, ha vlki lájkolná.
Mai nap legjobb kommentje :D
De igazad van.
Huh, nekem úgy tűnik Snead all-int mondott McVayyel egyetértésben. Amúgy teljesen érthető, fura, h eddig Mcvay elviselte Goffot. A Lionsnek meg ha másért nem, a pickek miatt abszolút megérte.
(Bocs ha már ezt vki leírta előttem, de a 189 hozzászólást átnézni elég húzós :P)
vajon mi lehet az oka, hogy mindenki az NFC WEST-be szeretne igazolni. Jövőre megint vérfürdő lesz, pláne ha Watson is a Cardinals csoportban fog kikötni. Egyébként valami azt súgja, hogy nem lesz előrelépés a Rams-nél. Hiába egy kicsit jobb QB, ha maga a csapat leszálló ágban van. Ráadásul arra sincs biztosíték, hogy a Cards, vagy a Hawks nem fog megtáltosodni, hogy a San Fanciscoról már ne is beszéljünk.
Az eddigiek alapján a Cards nem nagyon fog és a Seahawks van inkább erős leszállógában, a 49ers pedig QB-függő lesz. Jelenleg talán a Rams áll a legjobban.
Most már a Lionsnek van draftőkéje és egy cserélhető qb-ja Watsonnért :D
Hehe :D erre nem gondoltam, de ezt is adnám. 3-4 első kör + Goff :D bár szerencsétlen Watsonnak aligha tetszene.
hát megkönnyeztem amikor jött a hír, hogy a Jets tetszik neki inkább menjen a Lionsbe bár inkább a Texansnak teszik az a draftpozició:D. Meg Arod kivénhed lassan JLovetól meg jobb irányító Watson lényegében 2021-et leszámítva potens PO résztvevő a Lions és rá nem hathat a Lions átok, mert az csak a Lions által draftoltakra hat :D
Amúgy tegye fel a kezét akinek velem együtt már most rohadtul tetszik a még szinte el sem kezdődött offseason. Breaking hegyek!! És még el sem kezdődtek a cap helyzet miatti extrém kivágások…. Várós lesz az FA és a Draft nem kicsit…
Azok mindig városak. Pláne ha megint lesznek hülye tradek :D.
de már egy hónapja offseason van :D
sokkal izgalmasabb lesz, mint szerintem bármikor, egyelőre pedig még azt is sikerült felül múlni