Connect with us

Érdekességek

Hol játszik jövőre Deshaun Watson?

A következő pár hónap legfelkapottabb témája Deshaun Watson sorsa lesz, és a héten mi is jelentkezünk egy hosszabb cikkel ezzel kapcsolatban. A Texans irányítója nagyon kiakadt a csapat vezetésére, és ugyan egyelőre nem kért cserét (mert onnan már nincs visszaút), nagyon úgy tűnik, hogy nem akar többé a houstoni franchise-ban játszani.

A DraftKings fogadóoldal kihozta az oddsokat azzal kapcsolatban, hogy vajon melyik csapat tagja lesz Watson a 2021-es idény első fordulójában:

  • Texans -110
  • Jets +400
  • Dolphins +600
  • 49ers +800
  • Panthers +900
  • Broncos +1000
  • Patriots +1200

A DraftKingsnél tehát úgy gondolják, hogy az a legvalószínűbb, hogy Watson marad a Texansnál, legalábbis az első fordulóig, bár azért a -110-es odds (110 dollár tét esetén 100 dollár nyeremény) nem számít túl magasnak, kvázi 50-50%-ot jelent. A fogadóiroda szerint a Jets számít a legesélyesebbnek, ha elcserélik az irányítót, 100 dollár tét esetén 400 dollárt nyerhetünk, ha így lesz. A Dolphins a harmadik, ami azért is érdekes, mert állítólag Watson Miamiba szeretne menni elsősorban. Ennek a két csapatnak van meg leginkább a drafttőkéje ahhoz, hogy kompenzálni tudja a Texans a QB elvesztéséért. A listán utánuk további irányítóhiányos csapatok találhatók, akik alapvetően jóval kevesebb ellenértéket tudnak felajánlani a Houstonnak.

132 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
132 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Csabesz20
Csabesz20
2021-01-20 09:18

Ha tényleg bekövetkezik a csere akkor a Dolphins részéről egy Tua + 2021 1/3 + 2021 2/36 + 2022 1. kör+ 2022 második kör nagyságú csomag elég lehet?

Snagal
Snagal
Reply to  Csabesz20
2021-01-20 09:35

Nem először látok ilyen csereértékeket a témában, de nekem továbbra is szürreálisnak tűnik: egy elsőkörös QB + 2db első kör és 2db 2 kör???
Nem rossz játékos Watson de ez… Mahomes + Andy Reid-ért TALÁN adnék 1/3 at meg egy másik első kört és egy Tua-t.
Nagyon meg fogok lepődni ha valaki egy Tua szintű kezdőt és még 2 első kört ad érte.

ps: a Ravensbe jöhet LJ mögé cserének :) adunk érte egy 6. kört meg RG3-t … ja, őt már nem

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Snagal
2021-01-20 09:43

Egy ligában, ahol egy OT, egy CB vagy egy S két első kört ér, akkor egy Top 5 irányító szerintem simán megér 2 első és két második kört + egy eddig nem sokat mutató első körös irányítót, akiben a potenciál megvan, de ha nincs, akkor is még kvázi 3-4 évig viszonylag olcsón megtartható. És egy ennyire draftttőke szegény csapatnál szerintem ezt is bele kell kalkulálni.

Snagal
Snagal
Reply to  Csabesz20
2021-01-20 12:03

:disqus
:disqus

tua lutri, az oké, de pont úgy lutri mint egy elsőkörös QB. Akármi lehet még belőle. Emiatt én nem tudok a cserealapban úgy tekinteni rá, “mintha ott sem lenne”. Ennyi erővel Watson is lutri, hogy mit tud nyújtani egy új csapatban.

A két első kör meg:
– nekem annak tükrében too much hogy az egyik azért 1/3as amivel jó esély van rá, hogy az idei darft második QB-ját elhozhatják. Emellé még 2 második kör (amiből az egyik szintén elég magas)…
– akikért meg eddig adtak 2 elsőkört ők azért a pozíciójuk legjobbja volt akkor. Ezt szintén nem érzem Watson esetében.

szerintem nonszen, de hát biztos ezért nem én vagyok NFLben GM (bár mondjuk bob is az volt oszt látjuk mi lett a vége ¯_(ツ)_/¯

katonadani
Reply to  Snagal
2021-01-20 12:27

“akikért meg eddig adtak 2 elsőkört ők azért a pozíciójuk legjobbja volt akkor. Ezt szintén nem érzem Watson esetében.”

Watson a liga második legértékesebb erőforrása (Mahomes után). Top5ös irányító 25 évesen. Egy az egyben ha cserélni kellene irányítót, minimum 25 csapat Watsont választaná a jelenlegi helyett.

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-20 12:53

Ha csak a játékát nézzük, akkor még mi is simán. :D
Egyébként jó lesz az 29-30-nak is. :DDD

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fetyke
2021-01-22 01:17

Gondolkozok, hogy melyik 3 csapatra gondolhattál, akik nem lennének hajlandók cserélni. A Chiefs az egyik. A másik nyilván a Bears. De ki lehet a harmadik? :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-01-22 08:46

Hát a Texans! :DDD

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Fetyke
2021-01-22 13:52

Kurvára jogos! Erre nem gondoltam. :)

Snagal
Snagal
Reply to  katonadani
2021-01-20 13:40

Rodgers, Wilson, Mahomes minimum előtte van, de egyéni preferencia alapján még ide lehet tenni +2-3 QB-t és nem beszélünk olyan irányítóról mint Burrow.
tehát Watson pozícióján is legjobb esetben 3-4, míg ahogy fent is írtam, szerintem az 2x1körért csapatot cserélő játékosok az adott évben a pozíciójuk legjobbjai voltak.
(és akkor most csak 2db első körről beszélünk, azért ott van még egy 36. pick is + Tua akiről értem, hogy nem robbant be de azért 1 körös volt ő is – az elmúlt évek tradjeiben azért ilyen kaliberű csere érték nem volt benne – max egy két töltelék player cserélt gazdát az első körös pickek mellett)

Snagal
Snagal
Reply to  Snagal
2021-01-20 13:49

Ráadásul a Miami úgy váltogatja a QB-kat mint más az alsógatyát.
Az elmúlt 3 évben: Tanyahill, aztán Rosen, aztán Tua, most meg Watson ?
Watsonnak ebből az jön le, hogy ide érdemes jönni?
Ráadásul láttuk Tanehillből mi lett a Titansben, a Miami meg nem tudott vele mit kezdeni, nekem ez Watson szemszögéből hatalmas redflag.
Persze ha most csak konkrétan a miami cserét nézném, de mondjuk én általánosságban sokallom a csere értéket.
Nagyon meg lennék lepve ekkora ellenértéktől.

katonadani
Reply to  Snagal
2021-01-20 14:03

top5ös qb »»»»» bármelyik poszt legjobbja

Fetyke
Fetyke
Reply to  Snagal
2021-01-20 09:53

Tua az eddig mutatott játéka alapján egyelőre szinte semmit sem ér, őt tekinthetjük a tölteléknek. Az idei első és második kör nagy lutri lesz a pandémia miatt. 1/3-on már a két legjobb QB prospect nem lesz bent, a többiek pedig szintén kockázatosak.
Tua + 2 első + 2 második körért szerintem nemhogy a Mahomes + Reid kettőst nem kapod meg, de a top 10 irányító egyikét sem adják oda neked. Nagyjából Stafford már mozdítható lenne ekkora ellenértékért.

ThySoul
ThySoul
Reply to  Fetyke
2021-01-20 12:50

Azért egy játékos cseréjénél nem csak az számít hogy milyen poszton van meg milyen a teljesítménye. Ott a kora, a jelenlegi szerződése, eddigi eredményei, jövőbeni lehetőségek meg hogy akár e a csapatnál maradni vagy annyira szar a viszony hogy inkább félköti magát semmint hogy egy meccset letoljon még.
Stafford azért nem fix top10 QB, sérülékeny, 32 (?), rajatszas győzelem nélkül. Így sem érne egy Tua+2 első +2 második kört, ha elvagyodna meg főleg :D (bár valaki idén írt olyat hogy Darnold első kört ér, azóta én már semmin nem lepődök meg)
Watsonért szerintme ez a reális, ráadásul ugye bele is tud szólni hogy hova menjen, ha annyira szar a helyzet a texasnak az a legjobb ha lepasszolja Miami-na, Tuaval lehet próbálkozni +1/3mat akár cserélni is hogy legyen az újjáépítéshez tőkéjük.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Snagal
2021-01-20 10:43

McSorley színben jobban passzol a Texans tulajához :)

ahanem
ahanem
Reply to  Snagal
2021-01-20 22:24

“Nem rossz játékos Watson de”

igaz is, jelenleg a liga top3 legjobb játékosa között van, és az egészségesek közül pedig egyenest a legjobb

Tua meg pont annyira kezdő szint, mint amennyire Ryan Finley :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Csabesz20
2021-01-20 09:46

Nem! Ez szinte semmi…

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Fetyke
2021-01-20 11:32

Szerinted semmi a kvázi 3 első kör + 2 második? Úgy, hogy közben se pénzed se tőkéd, hogy előrevidd a franchise-t?

Fetyke
Fetyke
Reply to  Csabesz20
2021-01-20 11:46

Ahogy Dani is említette, ez nagyban függ Tua megítélésétől. Nálam Tua nem ér első kört, ő most az aprót jelenti ebben a cserében.
Így pedig marad két első és két második kör. Ami nálam nincs meg 3 első kör. Ráadásul figyelembe véve, hogy a Doplhins Watsonnal jövőre mit érhet el és ezért a jövő évi draftjogok nagyjából hol helyezkedhetnek el, az még tovább rontja a csereértéket. Igaz az idei 1/3 viszont sokat érhet akár, ha valaki föl akar jönni egy irányítóért.
Idén nincs tőkéje a franchise-nak. Ezért ezt az évet a szemét kipucolására is szánnám… és akkor jövőre már lenne pénz és drafttőke is az építkezéshez. Watson nélkül rámennék a 1/1-re is. Akkor pedig minél több picket akarnék begyűjteni Deshaunért… Minimum 3 első kör közepének megfelelőt…

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Fetyke
2021-01-20 13:29

Hát amíg Burrow nem villantott egy brutál szezon amelett, hogy emellett Tua sérült volt, addig mindenki az ő “f.szát szopkodta”, hogy mekkora határtalan tehetség. Szóval az a tehetség ott van benne, csak ki kell hozni egy jó stábbal. Én úgy gondolom, hogy ezt ki lehet hozni egy win-win szituációra. Kiváncsi vagyok, hogy ki lesz az a balek, akik ezek után odamegy a Texanshoz, mert azzal az állással jelenleg inkább csak bukni lehet, mint nyerni.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Csabesz20
2021-01-20 13:43

“Ahogy Dani is említette, ez nagyban függ Tua megítélésétől.”
Te így látod, elfogadom. Én ennél óvatosabb vagyok az egyetemi teljesítmények megítélésével. Túl sok 1/1-et láttam már megbukni…
Nálam az elsődleges az, hogy az NFL-ben mit teljesít valaki, ha már itt játszott. De a legnagyobb gondom nem is ez lenne Tuaval a Texans helyében. Hanem hogy nincs rá szükségük. Ha akkora rebuildet akarnak, hogy Watsont elpasszolják, akkor egyértelműen a következő évi 1/1-re kell rámenni. Tua-val a Texans nem tud mit kezdeni, a 2021-es szezonban biztosan nem hoznak ki belőle semmit (se O-line, se futójáték, ki tudja, hogy az elkapók közül ki marad). Akkor meg a következő drafton úgyis jön a QB választás…

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-01-20 13:49

nem elképzelhetetlen viszont, hogy Tua jobb opció, mint az idei 1/3 vagy a jövő évi 1/1

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-20 13:51

Valóban nem az.
“Ahogy Dani is említette, ez nagyban függ Tua megítélésétől.” :D

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Fetyke
2021-01-20 14:03

Ez is benne van. A Texans nem áll jól cap ügyileg jelenleg 18,2 millióval vannak a cap felett, szóval ez a keret erősödni nem fog, sem idén, de még jövőre se biztos, mivel már a 2022-es cap hez viszonyítva is az egyik legszarabbul áll a Texans. Ha Watson elcserélik, kivágják Watt-ot valamint futó posztról a két Johnsont, máris felszbadul majd 40 milló, amiből ha levonjuk amivel jelenleg túllépik a cap-et, illetve Tua caphitjét, még mindig marad majdnem 15 millió szabad helyük, egy fiatal irányítójuk, egy 1/3-as és egy 2/36os pickjük, amivel lehet erősíteni az Ofalat és WR sort. és akkor az egyéb embereken megspórolható pénzekről (Brandin Cooks 12 milliója, aki mondjuk pont megéri az árát, jobban mint ugyanennyiért Cobb, aki ráadásul mozdíthatatlan a szar szerződése miatt) nem is beszéltünk.

katonadani
Reply to  Csabesz20
2021-01-20 10:13

attól függ mit gondolnak Houstonban Tuáról.
Egy gyengébben sikerült újonc év után nem feltétlen kell leírni, főleg hogy újonc szezonokat nézve ez egy átlagos szezon volt, szóval lehet benne látni még az egy évvel ezelőtti játékost, akkor elég lehet.
Ha meg nem lát a Texans Tuában semmit, akkor valszleg off az egész üzlet, vagy bedobnak helyette egy első kört és másnak passzolják le Tuát.

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2021-01-20 22:25

Tua azt hozta mint anno Rosen, csak ő nem verte meg a Green Bayt

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Csabesz20
2021-01-20 10:43

az Athletic tippje ez volt:

Texans adja: Deshaun Watson + 2022 4th (via Arizona)
Dolphins adja: Tua Tagovailoa + 2021 1st (No. 3) + 2022 1st + 2023 2nd (can upgrade)

Fetyke
Fetyke
2021-01-20 09:58

“…állítólag Watson Miamiba szeretne menni elsősorban.”

Mert ott aztán ki fogják kérni a véleményét bármiről is. :) Emberileg nevetséges…

Zoard
Zoard
Reply to  Fetyke
2021-01-20 10:03

Aztán csere után meg: “Houston, we have a problem”
/ ha ismered az eredetét… /

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-01-20 10:10

még mindig nem érted a problémát, de ennyi idő után már valszleg nem is fogod, szóval nem is megyek bele :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-20 10:16

Hogyne érteném! :D
Szar a Texans mert a vezetőség szétverte. Remény sem nagyon van arra, hogy a következő években contenderek legyenek. Watson pedig nyerni akar, és olyan csapatot, ahol komoly célokért játszhat. Csak akkor ezt el kell mondani őszintén…

ui.: azért tegyük hozzá, hogy ebben a szétverésben BoB-nak is igen jelentős szerepe volt.

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  Fetyke
2021-01-20 10:16

Meg ugye megígérték neki, hogy legalább a véleményét meghallgatják.
Meg nem kellemes a hangulat Easterby miatt. Egyedül bassza szét a hangulatot meg a franchise jövőjét.

rowi
rowi
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-20 10:18

azért ehhez kell egy tulaj is, aki ezt hagyja

Fetyke
Fetyke
Reply to  rowi
2021-01-20 10:35

Ez igaz, de ebben őt lehet a legkevésbé hibáztatni, mert neki aztán tényleg tök irreleváns, hogy hogyan szerepel a csapat. ő nyilván, és valahol érthető okokból csak dollárt lát, meg tőkejavakat az egészben. A pénze pedig nagyjából akkor is megvan, ha náluk játszik Watson, meg akkor ha már majd nem…

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-01-20 10:38

ebben az egészben a tulajt lehet a LEGJOBBAN hibáztatni, hiszen miatta áll úgy a helyzet, hogy watson le akar lépni

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Fetyke
2021-01-20 12:13

Itt jön, ki, hogy a tulajdonos, minként tekint a csapatára: egy bankjegy automataként, vagy a sajátjának érzi ténylegesen és mindent elkövet, hogy a legjobb mederbe terelje. Nézd meg a Kraft – Brady viszonyt. Nem modnom, hogy minden franchize irányítónak puszi pajtásnak kell lennie a csapat tulajával, de azért messze jobb, mintha egy darab szarnak nézed. Vagy nézd meg a Tampa front office-t: alapból nem igazán volt szükségük Gronkra, de Brady felvetette és elintézték. Nem lepődnék meg azon sem, hogy ha jövőre James White oda kerülne McCoy helyére, csak azért, hogy Brady még konfortosabban érezze magát. Mert pont a Tampa példája jól mutatja, hogy egy irányító önmagában mennyire fel tud húzni egy csapatot, akik évek óta szenvednek, most hétvégén, meg már a SB részvétel a közvetlen cél.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Csabesz20
2021-01-20 12:38

Na igen, csak az a nem elhanyagolható különbség, hogy Watson nem hatszoros bajnok a csapatával, hanem csak egy egyszeres PO győztes irányító. Az meg ugye egyelőre Cousins szint…
Egyébként is! A főszerkesztő urat idézve: Bradyvel példálózni nem ér! :D

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Fetyke
2021-01-20 13:18

Az igaz, de az a viszony is elindult valahonnan. De nézd meg a többi hasonló korú irányítóval rendelkező csapatot: 1. Bills, hoztak egy olyan elkapót Allennek, akivel szintet léptek. 2. Kansas: folyamatosan azon dolgoznak, hogy Mahomes zsenijét minél jobban ki tudják aknázni. 3. Dallas: Az offense oldal ott is annak van alárendelve, hogy Prescott konfortosan érezze magát.

A példákban hozott csapatoknál, a vezetőség mindent elkövet, hogy az irányítójuk minél jobban érezze magát, minél jobb játékosokkal vegyék körbe, függetlenül attól, hogy az illetvő MVP + SB MVP vagy effektíve még semmit nem tett le az asztalra.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Csabesz20
2021-01-20 13:20

Lehet az új GM + HC ugyanezeket mind megtennék Watsonnak, csak előbb meg kéne őket hallgatni.
De ez a történet itt rohadtul nem erről szól ugye…

acsdav2
acsdav2
Reply to  Csabesz20
2021-01-20 21:00

Dallasban egyébként pont, hogy mindent megtesznek, hogy Prescottot állítsák be az önző, kapzsi, szar alaknak. :D

bjeela
bjeela
Reply to  Csabesz20
2021-01-20 20:59

Kraft imádta Bradyt, nagyra becsülte, mindenhol nyilatkozott is erről és nem csak a szája járt. De ha BB rendet akart tenni a csapatnál, akkor egy árva szót sem szólt BB dolgába. A Paccnél mindenki tudta a dolgát és tette is, amit a tulaj is tiszteletben tartott. Nem is ugatott bele Tibi, hogy ki legyen az akárki a csapatnál, mert tudta, hogy az nem az ő dolga.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-20 10:20

Na látod, ebben nem lesz változás Miamiban sem nagyon…
Merthogy a BB iskolán felnövő, és azt a kultúrát megvalósító Flores alatt sem lesz öröm az élet. Nem lesz ám ott sem, hogy majd én elmondom a véleményemet, meg BLM aktivistáskodok…
Egyébként ha jól emlékszem, akkor Flores így is kezdte Miamiban. Már az első edzésen lefektette az alapokat, és megmondta/megmutatta a játékosoknak, hogy hol a helyük…

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-01-20 10:24

szerinted egy fekete edző nem támogatja a BLM aktivistáskodást?

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-20 10:27

Ha jól emlékszem, akkor az első edzésen direkt berakta a Miami játékosai által utált rapper számait, és az szólt egész edzésen. Csak hogy tudják, hol a helyük…
Szerintem Floresnál első a foci, második a foci és harmadik a foci. Utána lehet természetesen mást is csinálni, ha marad rá energia…

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-01-20 10:29

“Szerintem Floresnál első a foci, második a foci és harmadik a foci.”
ezt szvsz elég rosszul látod, Flores rendkívül jó leader és fontosak neki a játékosai, az ilyen ügyek stb

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2021-01-20 11:49

Van rap szám amit a színesbőrűek nem szeretnek? :O

Fetyke
Fetyke
Reply to  acsdav2
2021-01-20 11:51

Kanye West nem túl népszerű náluk. :D

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  Fetyke
2021-01-20 10:46

Az a baj, hogy jobb helyzetet látsz a texans szervezetén belül, mint ami valójában van. Keresd vissza azt a cikket, ami Dani linkelt neked és fordítsd le google segítségével. A lényeg úgyis látszani fog. Egyszerűen tarthatatlan a helyzet. Easterby mindenbe beleszól, kirúgatja azokat akik tényleg építették a franchiset. Nem az a gond, hogy Watson mindenbe bele akar pofázni, hanem az hogy Easterby egy cezaromán pöcs és képtelen arra, hogy párbeszédet alakítson ki vezetői helyzetből.
Azzal nem hiszem, hogy bárkinek baja lenne, ha megmondanák neki mit csináljon, amíg jól megy a dolog, de az hogy 1 ember szétszed mindent és elidegenítette a teljes csapatot, az biztos zavarja. Ráadásul sokszor képviseli a játékosokat, vagyis neki még több a súrlódása ezzel az emberrel.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-20 10:54

Ezt mind megérem. Csak amikor leakasztotta a rasszista tulajtól a nagy lóvét, és aláírta a szerződését, akkor nem pont ugyanígy volt mindez? Mennyire gerinces dolog kitömött zsebbel most cserét követelni, odébbállni és anyagilag még nagyobb szarban hagyni a csapatot, a játékostársaidat (mert ugye pont most már halott pénz is keletkezik utána rendesen)?

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-01-20 10:56

ahogy lentebb is írtam, nagyon nem ugyanez volt a helyzet augusztusban, mint most. Nagyon, nagyon nem.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Fetyke
2021-01-20 10:56

sztem te nagyon félreismered BB-t. A maximális fegyelem mellett ő igencsak sokat törődik a játékosaival. Csak egy interjúrészlet tőle:

“There are a lot of things that affect what happens on the field that occur off the field,” he says. Players “have wives and girlfriends. And they have babies. And they have personal situations. They have parents that are sick. All of it runs in together.”

Work and life, in other words, are inseparable, and it’s incumbent on leaders to help their people sort through it. “The more you and the organization can help take care of personal situations,” he says, “the smoother the ship runs on the football end.”

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-01-20 10:20

mondom h nem érted :D illetve részben ez is igaz és nem segíti a helyzetet, hogy nulla lett a texans

de a nagy probléma az, hogy leszarják Watsont és semmibe veszik. ami elég nagy hülyeség, tekintve h az egyetlen értékük jelenleg és az egyetlen dolog, ami miatt odamenne bármilyen normális edző és játékos. és nem is lenne nehéz boldoggá tenni, meghallgatod a véleményét, mondasz neki pár szép szót, és minimális tisztelettel bánsz vele. nem gondolom, hogy ez nagy elvárás lenne egy franchise irányító irányába :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-20 10:24

Vagyis akkor kell hozzá egy pszichológust felfogadni. :D
Akkor te nem értetted amit mondani akartam. Én meg pont arra célzok, hogy Flores szerintem pont nem az az edző, aki majd ápolgatja a játékosai lelkivilágát. BB alatt sem ezt tanulta, és eddig sem mutatott ilyen jeleket.
Nem kell messzire menni, ott van az idei irányító cserélgetése.

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-01-20 10:24

nem is az kell Watsonnak, hogy pátyolgassák. hanem h megadják neki a tiszteletet. Flores ezt maximálisan megtenné szvsz

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-20 10:33

Most őszintén!
Az a tisztelet jele, ha meghallgatják, hümmögnek neki majd egy-két sort, aztán az edző úgy is azt és úgy csinál, ahogy akarja? Meddig lehet ezt eljátszani, amíg nem jön rá a játékos, hogy csak színjáték az egész?
Másrészt! A tiszteletet ebben a sportágban ki kell harcolni. Az edzőnek is és a játékosnak is természetesen. Az nem jár magától. És nálam Watson azt a keveset is eljátszotta volna, amit alapból minden játékos megkap. És mielőtt bárki ezzel jön, nem, nem a bőre színe miatt…

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-01-20 10:35

Watson mivel játszotta ezt el? :D évek óta alázatosan játszik a Texansnál, mindent úgy csinál, ahogy kell. ő bőven kivívta már azt a jogot, hogy tiszteljék. szerinted Watt hogy gondolkodik róla? a játékosok miért őt küldik egy közös ügy érdekében a főnökökhöz, hogy képviselje őket?

és az a tisztelet jele, hogy ha megígérsz valamit, akkor meg is tartod a szavad.

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2021-01-20 10:35

Itten faszméregetés zaljik erősen, ezt ércsétek meg. A vezetés úgy tekint a játékosra, hogy annak kuss a neve és tuggya a helyét, merhanem akkor káosz lesz, ha mindenki előjön a kérésével/nyűgévelbajával. A sztár meg azt akarja, hogy legyen több tere, ő finghassa a passzátszelet. Mint Messi a Barcában. Nem lesz jó vége…

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-20 10:43

Magam is így gondolom amúgy…

katonadani
Reply to  bjeela
2021-01-20 10:43

szvsz itt nem teljesen erről van szó. a vezetés részéről eléggé így néz ki a helyzet, és ez szerintem borzasztó hozzáállás egy watson szintű játékoshoz, aki talán a liga második legértékesebb assetje. Őt nem úgy kezeled, mint egy 30. játékost a rosteren.

amennyire én látom, Watson nem a passzátszelet akarja fingani, hanem szeretné, ha legalább minimális tisztelettel bánnának vele és nem egy senkiként kezelnék. amire szvsz “joga” is van, hiszen épp a csapat tette őt ilyen befolyásos emberré, amikor megadták neki azt a szerződést. onnantól kezdve nem úgy kell rá tekinteni, mint egy senki munkavállalóra, hanem mint a hajód kapitányára vagy mittudomén mi a jó hasonlat

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2021-01-20 10:54

Naggyából ugyanazt mondod, amit én, legfeljebb máshonnan nézed. Tehát Watsonnak megadták a kedvezményeket, hogy ne menjen el innen és itt termeljen profitot. Elengedték neki a gyeplőt, amit másnál sosem tennének meg. Lásd Messinél. Messi azt is elérte, hogy az igazgatót rúgták ki és ő maradt, mert ő akkora érték. Watson még nem az, de erős gyerek és megy a faszméregetés a vezetéssel. A végszót úgyis a tulaj mondja ki, mert neki zsebbevágó a kérdés. És akkor kiderül, kinek a cerkája nagyobb.

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-20 10:43

Már ezt is átbeszéltük nem egyszer. Ez a helyzet nem most kezdődött, nem tavasszal csúcsosodott ki. Évek óta tart. Akkor mi a fészkes fenének írt alá Watson hosszabbítást, ha tudta, hogy nem akart maradni?
Ha pedig akkor még nem tudta hogy menni akar, akkor a szerződés jobban kötelezi őt mint egy adott szó, legalább 1-2 évet tartson be belőle, mielőtt hisztizni kezd. Ráadásul most olyanokért szólal fel, amik az előtt is pont ugyanúgy voltak. Ettől hiteltelen számomra az egész…

ui.: ráadásul még ki sem nevezték az új főedzőt. Legalább azt megvárhatná. Hátha sikerül olyan embert találni, aki ezt az egészet megoldja, és megadja Watsonnak a tiszteletet, valamint a vezetőség felé is jobban képviseli a játékosok érdekeit. Hozzáteszem erre én is kevés esélyt látok, de nem az lenne a normális, hogy legalább a HC személyét megvárja?

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-20 10:48

Nézzük ezt máshogy. Az NFL esetében az árú a foci, amit a játékos állít elő. Ha van egy kivételes focikészítő játékos, aki sokkal több profitot állít elő, azt kivételes elbánásban részesíti az épeszű vezető/tulaj, hogy még sokáig neki hozza a profit és ne vigye máshová. Itt a határok kvázi végtelenig nyúlhatnak annak függvényében, hogy mekkora az a profit, amit remélünk ebből. És akkor kezdődik a húzdmeg-ereszdmeg, amit épp néztek. Az egyik erősebbik kutya fogja megnyerni a kötélhúzást és nem az elvek. ;)

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-01-20 10:54

miért gondolod, hogy évek óta tart ez a probléma? és nem, nem így voltak ez előtt a dolgok, millió dolog változott augusztus óta. Easterby megkapta a maximális hatalmat, a tulaj pedig őt támogatja bárki mással szemben, miközben semmi fociháttere nincs.

és nem a főedző a kérdés, probléma itt, nem a HCn múlik, hogy Watson hogyan áll a csapathoz. De igen, van még esély, hogy megoldódjon a dolog.

ezt a szerződés argumentet sosem értem. Watsonnak megvan a joga, hogy ne játsszon – nyilván következményekkel. Watsonnak megvan a joga arra is, hogy cserét kérjen. És a lehetősége is megvan arra, hogy ezt megvalósítsa. És a másik oldalról meg miért ruházta fel a csapat Watsont mindennel, ha utána semmibe veszi? Miért adtak neki ennyi pénzt, miért akarták a csapatban tudni, ha utána leszarják és inkább harcolnak vele, mintsem hogy egymás oldalán dolgozzanak?

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2021-01-20 10:58

Mert túllépett egy határt Watson és ezt nem akarják meghonosodni.

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2021-01-20 11:01

Ha most ebbe szól bele, akkor később mibe fog? Ki itt a döntéshozó, ki a vezető, ki a főnök? Ez a faszméregetés zajlik.

katonadani
Reply to  bjeela
2021-01-20 11:06

szerintem itt is kicsit félremegy a dolog, mert a jelenlegi ifnormációk/tudásunk alapján Watson nem akarta megmondani, kit nevezzenek ki, különben irgumburgum megsértődök. Ha így volt, akkor az egy másik kérdés és az tényleg erős túlzás, akkor bőven lehet Watsont is hibáztatni.

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2021-01-20 11:08

Nem érted Danikám. :D Arról van szó, hogy nem akar a vezető precedenst teremteni. Más szóval nem akarja, hogy Watson betegye az ajtón a lábujját, mert attól tart, hogy ennek az lesz a vége, hogy Watson legközelebb a kanapén hentereg, szívja a szivarodat, issza a wiszkidet és ugat neked, hogy húzzá már le a boltba zsemléért és párizsiért és ne ugass bele a nagyok dolgába, mert még egy görbét sem dobtál egész életedben, akkor meg minek jártatod itt a szádat és okoskocc. Röviden pozícióharc folyik, más szóval feszméregetés.

katonadani
Reply to  bjeela
2021-01-20 11:11

értem, hogy ezt nem akarják. de valami köztes megoldást találni kellene, mert ha watson elidegeníted, akkor konkrétan 0 a franchise-od.

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2021-01-20 11:16

Mondomén, hogy ugyanarról beszélünk. Tejjesen egyezünk, úgy hülyék, ahogy vannak, de nem ők az egyedüliek ebben a ligában. A faszméregetés, pozícióharc ott fordul elő legsarkosabban, ahol az illetők nem biztosak a dolgukban, valamit rosszul csinálnak, vagy szart örököltek, amit képtelenek még rendbetenni. Nincsenek kialakítva a szerepek és mindenki keresi a helyet a rendszerben. Amíg ez nem derül ki, addig ez fog menni.

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-20 11:16

Látod ez már viszont képmutatás. Ha nem akart beleszólni a dolgokba, akkor nem tök mindegy, hogy elmondhatta e vagy sem a tulajnak a véleményét? Írja meg twitteren! Szerintem az nem tisztelet, hogy beszélhet Watson, akár a falra hányt borsó, annyit sem számít. Ez a képmutatás. A tisztelet azt jelenti nálam, ha már partnerként is kezelnek bizonyos ügyekben.
És ez már kapcsolódik a Bjeela által mondottakhoz.
És abba akarok belemenni, hogy a döntési és felelősségi szintek… A tulaj oké nem hallgatta meg, az új GM-nek meg már esélyt sem ad, hogy meghallgassa, mert föl sem veszi neki a telefont…

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2021-01-22 01:18

“Ha most ebbe szól bele, akkor később mibe fog? ”
A végén még az első ajtón akar felszállni a csapatbuszba! :)

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-01-22 08:09

Hja kérem, vannak ilyen megátalkodottak, akik nem tuggyák hol a határ.

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-20 11:11

Na várjunk! A csapat szétverése szakmailag évek óta tart konstansan, nem augusztus óta. Eddig BoB volt mindenért a hibás, most már Easterby? De csak augusztus óta? Most már előtte kánaán volt? El kellene már ezeket dönteni! :)
Csak egy kérdés? Hopkins trade-nél megkérdezte Watson véleményét BoB? Akkor még nem volt baj, hogy nincs tisztelet? Nem igazán értem én már ezt…

Ettől függetlenül amit mondasz az tény. Sok mindenhez joga van a játékosnak is még mindig (és ez jó), és sok mindent tehet is. Én ezt nem is akarom elvitatni.

DE! Az én filozófiámba bizonyos dolgok nem nagyon férnek bele. Attól, hogy a másik fél egy gerinctelen féreg, nem jogosít fel engem arra semmi, hogy én is akként viselkedjem. Mert akkor én sem leszek különb. Még véget sem ért a szezon, el sem kezdődött a holtszezon és már a háttérből keverni a szart, és szivárogtatni az újságoknak minimum nem túl szimpatikus. Gondolj csak bele szegény Tua helyzetébe, aki ezeket olvassa a nem túl jól sikerült szezonja után. Neki például biztosan nem tesz jót. De ha a Miami esetleg egyáltalán nem is gondolkodik a trade-ben, akkor nekik sem. Tehát itt már nem csak arról van szó, hogy magát vagy a Texanst hozza Watson kellemetlen helyzetbe, hanem arról is, hogy más, a történetben egyáltalán nem érintett szereplőket is. És ez már viszont baj. Nálam elfogadhatatlan is lenne… De engem szerencsére senki nem kérdezz. :D Ezért kell nektek itt olvasgatni a hülyeségeimet. :DDD

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-20 11:18

És akkor most kezdjük el sorolni, hány olyan trade volt, ahol sérült mások pozíciója, helyzete, megítélése, érdeke, mennyi kellemetlenséget okoztak másoknak. Itt ülhetnénk a következő szezonig a klaviatúra előtt… Ne menj messzire, ott van a kedvenced, Favre :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-20 11:20

Pont ezért lettem sajtfejűből viking végül :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-20 11:23

És ezt most kellett megtudnom? Áruló…

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-20 11:29

Már többször mondtam korábban is, de te sosem figyelsz rám…

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-20 11:34

Méghogy éééén neeem? Hát akkor ki a tököm? A francseemlékezett erre…

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-20 11:34

Különben se keverjük a szenilitást a jóindulat hiányával.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-20 11:38

Cseszd meg, most esik le a tantusz! Ez tök olyan, mint a nejem! Te vagy az, édesem?

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-20 11:38

Nem, de kíváncsi voltam, hogy milyen az ha én mondom másnak egyszer. :D

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-20 11:39

Én is imádom használni, zseniális módszer. Az érzelmi zsarolásnál nincs is jobb.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-20 11:43

Mindenesetre a frászt hoztad rám, épp azon agyaltam, mit találjak ki, hogy én tulajdonképpen közben azért lábbal porszívózok éppen. Sose legyen tisztaságmániás nejed…

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-01-20 11:20

a csapat szétverése valóban tart hosszabb idő óta a külső személőnek. Watsonnak viszont nem feltétlen ez jött le, hiszen egy éve még 24-0ra vezettek a chiefs ellen és majdnem konfdöntőbe mentek. Nem volt kánaán, de augusztus óta (szerződés aláírása) nagy változások voltak a szervezetnél, és elég egyértelmű. És BoB minden hibája ellenére valszleg sokkal jobban kezelte a játékosokat, köztük Watsont is, mint Easterby és a tulaj.

Egyébként képzeld bele magad, hogy te vagy a cég magasan legértékesebb alkalmazottja, te termeled a tulajnak a pénz nagy részét, aztán beszélsz a tulajjal, hogy majd leültök beszélgetni, hogy kivel dolgozz együtt és átbeszélitek a helyzetet, de mikor erre kerülne a sor, akkor inkább azt mondják, hogy dönt helyetted valaki más, akiről tudod, hogy semmit nem ért a céged tevékenységéhez. Látod, hogy magasról leszar a tulaj és ez a másik ember is. Akkor nem akarnál felmondani és kihasználni a lehetőséged, hogy ne kelljen velük/nekik dolgoznod?

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-20 11:30

Hát azért az a majdnem odébb volt. És a 24-0-t sem maguknak, mint inkább a Kansasnak köszönhették.

És a válaszom nem! :) Én már kinőttem a lázadó korszakomból. :D Ha engem jól megfizetnek ba..ok én az alkotmányra! Párdon. Az alaptörvényre. Ha érdekli a kutyát is a véleményem akkor elmondom, ha nem, akkor oldják meg az “okosok” a saját problémáikat ahogyan tudják. Elég nekem a saját bajommal foglalkozni…

És csak a példádnál maradva. Ha a cég magasan képzett embere úgy igazából még semmit nem rakott le a cég asztalára (mert az egyéni statokkal csapat szinten azért kitörölhette eddig a Texans is…), akkor olyan nagyon nincs mire döngetni a mellkast.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-20 11:32

Megalkuvó opportunista… Rohattul igazad van! :D Egy kedves barátom mondta annak idején, hogy ha háború van, akkor két dolog érdekli igazán: a felesége és a gyerekei. Mindenki más érdeke le van szarva.

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Fetyke
2021-01-20 11:49

Hát nem tudom, ha választanom kéne, hogy rohadtul megfizetnek, de úgy alapból leszarnak, vagy rohadtul megfizetnek és tisztelnek is emellett, akkor az utóbbit választanám.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Csabesz20
2021-01-20 11:51

Mert még fiatal vagy ezek szerint. :D

Csabesz20
Csabesz20
Reply to  Fetyke
2021-01-20 12:24

Hát fura a hozzáállásod a munkához. HA én választhatok, hogy maradok x-nél és továbbra is utálok bejárni dolgozni, vagy ugyanazért a pénzért elmegyek y-hoz, ahol még emberszámba is vesznek (pláne, ha én hozom a profitot cégnek, mert miattam tud odahoni más magasan kvalifikált dolgozókat, velem adja el a merchandise termékeket, én hozom a nézettséget) akkor gondolkodás nélkül mennék át y-hoz.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Csabesz20
2021-01-20 13:12

Ja! Ha szabadon választhatok akkor én is. Csak ne felejtsük már el azt, hogy itt az NFL-ben nincs ám szabad piac, meg munkaerő áramlás! Vagyis valamit nagyon félre értelmezel. Itt nem arról van ugyanis szó, hogy Watsonnak most döntenie kellene, hogy Houstonban játsszon e vagy máshol. Ez nem kérdés. A szerződése a Texanshoz köti!
A történet most arról szól, hogy van e olyan, az üzleti életben tisztességtelen piaci magatartásként jellemezhető dolog, amivel Watson mégis ki tudja esetleg erőszakolni, hogy máshol játszhasson.
Nagyon nem ugyanaz a két dolog!

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2021-01-20 11:30

Szerintem is ha van esze Watsonnak, akkor lelécel innen.

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2021-01-20 21:00

Csak, hogy teljesen pontosak legyünk milyen munka is zajlott a játékoskeret menedzselését illetően mióta Watsont draftolták. Sikerült Duane Brownnal összeveszni, akit el kellett cserélni emiatt Seattlebe. 1 év nyugalmat és jó szezont követően Clowneyt elpasszolták egy 3.körös pickért és 7M-t álltak a Seattle-i fizetéséből. Tunsilért 2 első kör és a borzasztó túlfizetés, mert nem hosszabbítottak vele azonnal. Tavaly pedig meg lett koronázva a Hopkins trade-del, amit szerintem nem kell részletezni. Fetykének van itt igaza. Ami eddig zajlott az miért nem zavarta Watsont? Easterby nyilván katasztrofális CEO lesz, de amíg ténylegesen se HC kinevezést, se GM munkát illetően nem láttuk az ő eredményét nem jogos Watsontól azt mondani, hogy mostantól nem tetszenek neki a dolgok és le akar lépni.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-20 10:38

Indujjá ki a Messi vs Barca sztoriból… Ugyan Watson még nem tart ott, mint Messi, de szeretné.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-20 10:38

Ha jól emlékszem, akkor Messinek maradnia kellett végül akarata ellenére…

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-20 10:43

Persze, de a BArca igazgatója is lemondott. 1:1 :D Sőt, inkább Messi nyert.

petyace
petyace
Reply to  Fetyke
2021-01-20 20:57

Messi maradt, mert nem akart pereskedni a Barcaval. Neki egyébként papírja volt/van arról, hogy bármelyik szezon végén elmehet, szóval kicsit sántít a hasonlat…

d zoli
d zoli
Reply to  Fetyke
2021-01-20 11:28

Esetleg azt mondták neki valamikor, hogy meg fogják hallgatni. És ebbe az ígéretbe szartak bele. Esetleg mondatja, hogy kabbe gyíkok én leléptem, mert nem ebben állapodtunk meg. Az új csapattal meg mind majd megegyeznek valamiben.

Fetyke
Fetyke
Reply to  d zoli
2021-01-20 11:34

Továbbra is azt gondolom, hogy ez óvodás gondolkodás ezen a szinten.
Számomra tisztességesebb ha kiáll és elmondja frankón az igazat, hogy PO-ba akar jutni, bajnok akar lenni. itt pedig azt nem lehet…

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-01-20 11:40

de miért gondolod, hogy csak ez lehet az igazság? :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-20 11:49

Nekem ez jön le az eddigiekből. :D
– “nem akarok beleszólni, de azért hadd mondhassam el”…
– az új GM-nek és HC-nek esélyt sem akar adni…

bjeela
bjeela
Reply to  katonadani
2021-01-20 11:57

Leginkább azért, mert ha nem tudod, mi történt, akkor mindig a legegyszerűbb változat lehet a valós. Márpedig mit akar egy QB a sok pénzen túl? Gyűrűt. Mikor lesz esélye erre a Texansban? Soha. Mennyi ideje van még rá? Nem sok, mert a QB-k zöme fiatalon szerezte a gyűrűit. Összegezve a srác már megkapta a nagy lét, most már csak a gyűrű és a vele járó hírnév hiányzik.

acsdav2
acsdav2
Reply to  katonadani
2021-01-20 11:43

Flores a tavalyi filozófiája alapján felküldené Watsont azzal a gameplannel, hogy többet halad a labda oldalra, mint előre és 10 yardnál ne nézzen messzebb. Aztán ha ég a ház, akkor lehet önmaga. Hangsúlyozom, hogy ez tavalyi hozzáállás és lehet, hogy változtat ezen. De ahogy nem gondolkodott Tua lecserélésen szerintem Watsonnal szemben se tenne kivételt a gameplant illetően.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Fetyke
2021-01-20 12:39

Floressal kapcsolatban nagyon egyezünk. Én nem nagyon látom, hogy Watsonnak a játékát illetően miben lenne előrelépés. Jó csapatba kerülne, de nem lenne olyan szupersztár, mint Houstonban.

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-01-21 14:00

Flores legalább kisebbségi, nem pedig egy 90(60) éves rasszista

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2021-01-21 14:00

“egy franchise irányító irányába :D”
ez még oké is, de egy néger irányába? az már nagy elvárás

Attila Horváth
Attila Horváth
Reply to  Fetyke
2021-01-20 11:06

Kutya legyek, ha a BLM mozgalom nem dolgozik a háttérben és fűzik Watsont a tulaj ellen…

rowi
rowi
2021-01-20 10:03

ha valahonnan képesek eltrade-elni a 25 éves franchise qb-t, aki ráadásul fényesen bevált, akkor azt a franchise-t be kell zárni. pont.

(btw a fins részéről sztem tua+a 2 idei első kör+a jövő évi 1. kör+ a jövő évi 2ik a minimum ár szvsz amiről egyáltalán érdemes beszélni, de watsonért még ezt is kevésnek érzem. bárh a fins okos, akkor ebben a helyzetben nem tua a cserealap, hanem fitz. úgy legalább nem fog watson megsérülni jövőre, haha)

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  rowi
2021-01-20 10:16

Azt hiszem, Fitz szerződése a szezon végeztével lejárt.

rowi
rowi
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-20 10:18

hopsz, valóban. akkor ez sajnos nem opció

Fetyke
Fetyke
Reply to  rowi
2021-01-20 11:18

Hogyne lenne. Egy taget még tehet Fitzre a Dopihns. :)

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
2021-01-20 10:13

ezt a -110-es oddsot magyarázza el valaki, mert a cikkben szereplő nem segít :)
110 dollár tét esetén 100 dollár nyeremény = beteszek 110 dodót, és ha bejön, akkor 100-at nyerek, kvázi bukok 10-et? ez így nem lenne logikus, tehát biztos rosszul értelmezek valamit.

Bálint Unger
Bálint Unger
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-01-20 10:20

110 dollárral fogadsz és 210-et kapsz vissza.

rowi
rowi
Reply to  Bálint Unger
2021-01-20 11:11

100ra 190,91et egész pontosan

katonadani
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-01-20 10:22

magyar rendszerre lefordítva 1,9-es odds

euskadi68
euskadi68
2021-01-20 13:34

Eddig csak a Finsről beszéltetek alább, de mi a véleményetek a többiektől?
Én azt gondolom, hogy érdemben csak a Jets és a Fins jöhet szóba (persze, ha nem marad).
A Friszkónál úgy látom, hogy a kirakósból szinte csak Watson hiányzik. Ha vele beindulnak, akkor gyakorlatilag értéktelenek a következő évi pickek. Idén 1/12, utána 1/29-32 között… Ezzel nem sokra menne a Texans.
Ha trade lesz, akkor az idei Jets és Dolphins pickek érnek valamit. Idén saját jogon már az 1/18 a miénk, jövőre DW-nal valszeg PO lenne.
Talán még a Panthers futhat be, de azt sem hiszem…

katonadani
Reply to  euskadi68
2021-01-20 13:40

épp most írok egy hosszabb cikket a Watson ügyről, amiben erről is lesz szó, de igen, Dolphins és Jets magasan a legesélyesebb a drafttőke miatt, majd a 49ers azért, mert talán ők vállalhatják be leginkább, hogy beáldoznak 3 évnyi első kört (vagy ehhez hasonlót) a csapat erőssége miatt és mert csak a QB hiányzik kis túlzással (nem teljesen igaz, de óriási előrelépés lenne)

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-20 13:46

Én meg már várom azt a cikket nagyon. :) Éppen e miatt nem is akartam most más vonalakba nagyon belemenni. :D

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-01-20 13:49

még ennél több vonalad is van? :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-20 13:49

Na hallod! :D Rengeteg szál van itt még kibogozatlanul. :DDD

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  Fetyke
2021-01-20 14:43

comment image

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-01-20 13:51

Szerintem a trade-nél egyébként jó kiindulási alap lehetne, hogy annak idején a Rams és ti mennyit áldoztatok Goffra és Wentzre. És azok rizikósak draftválasztások voltak, Watson játéktudása nem az.

Bocsi, hogy belepofázok. :)

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-01-20 13:56

nyugodtan, segítenek formálni a cikket a kommentek :)
jó kiindulási alap egyébként, a bizonytalanságot a rookie szerződés viszont kompenzálja (most hogy melyik felé billen kicsit a mérleg, az már részletkérdés)

euskadi68
euskadi68
Reply to  katonadani
2021-01-20 21:00

A Patset ki ne hagyd, ahogy olvasgatok mindenfélét, lassan annak is látom realitását; sok pénz, sok pick + BB.

bjeela
bjeela
Reply to  euskadi68
2021-01-20 21:01

És ugyebár a Texans a kis Pecc, tehát a kapocs is megvan…

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  katonadani
2021-01-20 23:11

Mely csapatoknak lenne amúgy fit? A jelen keret képességeihez passzoló.

katonadani
Reply to  Kopi3.14
2021-01-21 08:08

bármelyiknek :D nyilván nem árt ha van fal meg elkapók, de nincs igazán fit, bárhol jó lenne

LG
LG
Reply to  euskadi68
2021-01-20 21:04

“értéktelenné válik a pick”
Szerintem ez az érv azért sántít, mert így gyakorlatilag minden csapat ki van zárva. Ha a Texasban (abban a Texasban, ahol nem volt extra kisegítő személyzete!), ilyen teljesítményt tudott letenni az asztalra, úgy gondolom ezt bármelyik másik helyen meg tudná ismételni, így kvázi az új csapata így is úgy is PO esélyes lehetne.
Szerintem ha elég második kört + az idei évről néhány aprót is felajánlana a 21 és 22es (talán 23-as) első körök mellett akár egy ‘9ers vagy Broncos, az új GM belemenne egy cserébe. Szóval szvsz itt most minden QB needy csapat játszik.

ahanem
ahanem
Reply to  LG
2021-01-21 13:55

a Texans is ki volt zárva, hogy jááj új frencsájz left tackle, sima playoff, oszt látjuk mi lett belőle :D

Kopi3.14
Kopi3.14
2021-01-20 21:02

Colts, Saints, Steelers?

rowi
rowi
Reply to  Kopi3.14
2021-01-21 08:57

csoporton belülre kizárt, hogy elboltolják, a másik kettőnek meg annyira nincs pénze, hogy ihaj

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  rowi
2021-01-21 16:14

1) Ahogy hallom van ott még ey BoB-nál is nagyobb zseni.
2) Mint az közismert, a cap túlértékelt. :)

ahanem
ahanem
Reply to  Kopi3.14
2021-01-21 16:15

a covid meg túlreagált :)

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

132
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x