Connect with us

Hír

Megvannak a döntős Hall of Fame jelöltek!

Az éjszaka folyamán kiderült, melyik 15 Modern-Era játékos került be a Hall of Fame procedúra idei döntőjébe. Köztük négyen első éves jelöltek: Peyton Manning, Calvin Johnson, Charles Woodson és Jared Allen.

Így néz ki az idei döntősök listája:

  • Jared Allen, DE – 2004-2007 Kansas City Chiefs, 2008-2013 Minnesota Vikings, 2014-2015 Chicago Bears, 2015 Carolina Panthers
  • Ronde Barber, DB – 1997-2012 Tampa Bay Buccaneers
  • Tony Boselli, T — 1995-2001 Jacksonville Jaguars, 2002 Houston Texans
  • LeRoy Butler, S — 1990-2001 Green Bay Packers
  • Alan Faneca, G — 1998-2007 Pittsburgh Steelers, 2008-09 New York Jets, 2010 Arizona Cardinals
  • Torry Holt, WR — 1999-2008 St. Louis Rams, 2009 Jacksonville Jaguars
  • Calvin Johnson, WR – 2007-2015 Detroit Lions
  • John Lynch, FS — 1993-2003 Tampa Bay Buccaneers, 2004-07 Denver Broncos
  • Peyton Manning, QB – 1998-2011 Indianapolis Colts, 2012-2015 Denver Broncos
  • Clay Matthews, LB – 1978-1993 Cleveland Browns, 1994-1996 Atlanta Falcons
  • Sam Mills, LB — 1986-1994 New Orleans Saints, 1995-97 Carolina Panthers
  • Richard Seymour, DE/DT — 2001-08 New England Patriots, 2009-2012 Oakland Raiders
  • Zach Thomas, LB — 1996-2007 Miami Dolphins, 2008 Dallas Cowboys
  • Reggie Wayne, WR — 2001-2014 Indianapolis Colts
  • Charles Woodson, DB – 1998-2005, 2013-2015 Oakland Raiders, 2006-2012 Green Bay Packers

Hozzájuk csatlakozik a korábban kihirdetett a senior jelölt Drew Pearson, az edző jelölt Tom Flores és a “hozzájáruló” jelölt Bill Nunn, így összesen 18 döntősünk van. A beválasztásra a Super Bowl előtti napon kerül sor, a 48 fős bizottság legalább négy, maximum nyolc embert választ be a Hall of Fame-be.

25 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
25 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
bjeela
bjeela
2021-01-06 10:07

Ha csak négy, akkor nálam Reggie Wayne, Charles Woodson, Peyton Manning, Calvin Johnson.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  bjeela
2021-01-06 11:02

Majdnem egyezünk, de én Megatront kicserélném Torry Holtra. Persze nem annyira volt a pályán domináns, de ő csak nyert is valamit, illetve nélküle nem biztos, hogy beszélhetnénk a “the greatest show on turf”-ről.

bjeela
bjeela
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-06 15:06

Nem hinném, hogy Megatron tehetett arról, hogy szar csapatban játszott, hogy közepes edzők edzették. Ez ugyebár csapatjáték és nem a csapat eredményessége határozza meg az egyén teljesítményét, hanem az egyéni produkciót segítő társak teljesítménye. Szerintem Megarton teljesítménye épp annak dacára lett ilyen kiemelkedő, hogy ilyen gyengécske közegben volt képes megtenni. Persze könnyű volt ilyen nagy számokat produkálni, mert nem volt komolyan számba vehető konkurenciája a csapatban, így minden teher rá nehezedett, ami egyben rengeteg yardot és TD-t eredményezett. Minden rosszban van valami jó… De ettől még az ellenfél legjobbjait akkor is le kellett nyomnia és ez jobbára sikerült neki.

De abban igazad van, hogy Holt simán CJ kategória, sőt. Kissé meginogtam… ;)

Pásztor László
Pásztor László
Reply to  bjeela
2021-01-06 11:46

Megatron-t én se szavaznám be elsőre, pl. Jared Allent helyette.

d zoli
d zoli
Reply to  bjeela
2021-01-06 11:53

Hát… Megaton szerintem kimarad. És jó eséllyel jövőre is. Jegelni fogják ezért a lerövidített karrierért. Igen? Kellett a fű? Annyira? Várjákicsit! Tipp: Steve Smith is előbb megy be. Fetyke meg valszleg beletalál Holttal.

Fetyke
Fetyke
Reply to  d zoli
2021-01-06 12:00

Én Allent választanám be. :)

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2021-01-06 12:48

Szintén Megatron helyett? Vagy Te mást vennél ki?

Fetyke
Fetyke
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-06 13:17

Elsősorban helyette. Én Megatront nem tartom HoF kategóriának, mert rövid volt ehhez a karrierje, és csapat szinten pedig semmit nem sikerült elérnie.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-06 14:05

Elfogadom, hogy rövid volt a karrierje és ez nehezíti a helyzetét, de amit addig csinált, az olyannyira elképesztő volt, olyannyira dominálta a posztját, ahogy előtte is kevesen és ez nekem elég. A második legtöbb yard/meccs evör, a 15,9-es yard/elkapás karrierszinten is nagyon durva, a karrier TD szám is elképesztő, mert neki csak kilenc éve volt, míg az előtte levőknek minimum(!) 11 éve volt TD-t gyűjteni, tehát ha éves szinten nézem, akkor alapvetően inkább minimum 9. evör, de inkább 6. és nem 25., megjegyzem kilenc év alatt is 32. az összyardszámot tekintve evör, ami agyalágyult szám.
Csak párhuzamként Reggie Wayne 35. evör meccs/yard statban 68 yarddal, azaz meccsenként 18(!!!) yarddal kevesebbet termelt, mint CJ, tehát ha CJ ráhúz még három évet, akkor röhögve leelőzte volna a össztermelt yardok tekintetében evör 10. RW-t, és nem mellesleg 14 év alatt kevesebb TD termelt, mint CJ 9 év alatt, pedig neki a nagy PM hajigált és nem a senkiházi Stafford.
Ceterum censeo a ficere túl kivételes, túl elit ahhoz evör, hogy ne pakolják be rögvest a HoF-be.

p.s.: az egyetlen komoly kifogás ellene a pocsék elkapás százaléka.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-06 15:06

Ha CJ még ráhúz 3 évet, akkor nálam is egyértelműen HoF kategória. Így viszont nálam határeset, és inkább nem mint igen.
Azt elfogadom, hogy nagyon dominálta ligát karrierje nagy részében. Mert azért Megatron első 3 szezonja még inkább Mossról szólt, aki épp akkor élte másodvirágzását a Patsnél. De ez is csak elkapásokra és a yardokra igaz. TD-ből például Moss az első 7 évében többet termelt, mint Calvin a teljes 9 szezonja alatt.
És nem véletlenül példálózok Randyvel. Őt ugye egyből beválasztották, de ehhez jóval hosszabb karrierre volt szüksége, és azért csapat szinten is fel tudott mutatni eredményeket (például a valaha volt két legjobb csapatban is játszott, amelyek végül nem lettek bajnokok) annak ellenére, hogy soha nem nyert gyűrűt. Márpedig ez nagyon hiányzik CJ teljesítményéből. Csapatszinten semmit nem ért el. Így pedig a nagyszerű előadása kicsit ahhoz a primadonnához hasonlítható, aki bár maga nagyszerűen játszik, de a darabhoz mégsem tud annyit hozzátenni, hogy az ne legyen bukás. Márpedig a darab bukása végül visszaszáll magára a primadonnára is (ellenpéldaként ugye ott van Eli).
+ Egész karrierjében Stafford dobált neki, aki jó irányító és nagyon érezték egymást. Szívesen megnéztem volna más csapatnál, más QB-al mit tudott volna.
Ráadásul a passzjáték és ezzel az elkapók teljesítménye rohamosan fejlődött az elmúlt tíz évben. Amik akkor még fantasztikus számok voltak, az ma már sokszor csak jó vagy nagyon jó lenne. Tudom nem lehet így a korszakokat egymáshoz hasonlítani, de nálam ez is belejátszik kicsit CJ megítélésébe. Megint csak egy példa: A 9 szezonjából “csak” 3-szor teljesített 1400 yard fölött, amit ugye most az újonc Jefferson hozott. De például Hopkins is hozott már ennyi 1400+ yardos szezont, pedig aztán neki többször olyan homály irányítók dobáltak, hogy azt rossz volt nézni.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-06 15:37

Szerintem nem olyan szar, ha Megatron a liga valaha volt legjobb Top 5-ös elkapójához mérhető, de kikap a legjobb háromba tartozók egyikétől. Merthogy Moss az. Amúgy szvsz Moss ha csak szintén kilenc évet nyom le, mint CJ, akkor is HoF kategória, más kérdés, hogy akkor lemaradtunk volna az agyalágyult produkciójáról a Peccben. Moss nálam simán Rice kategória, ha nem sérül meg, akkor megszorongatta volna a királyt, bár inkább TO.
Nem a QB-n múlt, hogy mivé lett CJ, Stafford ügyes gyerek. Inkább a körítés többi része a problémás, az edzői kar és a csapat többi része. CJ sosem játszhatott olyan csapatokban, mint RMoss, ami már önmagában is inspiráló. CJ-nek azzal is meg kellett küzdenie pszichésen, hogy hiába ő a liga legjobb elkapója, de szart sem fog elérni a Lionsban. És ez nagyon lelombozó tud lenni, ami kihat az egyéni teljesítményre is.
Ami a korszakok összehasonlítását illeti: ma a liga annyira védi a QB-t és az elkapókat, ahogy előtte sosem. Az eredménye pedig az, hogy ma meccsenkénti yardok statjában a top 5-be egyedül CJ fért be visszavonult játékosként(második!!!), és az első tízben is csak négyen, akik közül egy sem olyan, aki 2000 előtt hagyta abba a focit. Ez eléggé sokatmondó. Mert zseniálisnak gondolom OBJ-t, MThomast, JJonest, ABrownt, DAHopkinst, MEvanst, de nehogymár jobbak legyenek Mossnál, TO-nál vagy épp JRice-nál. Természetesen ilyen logika mentén CJ sem, de ő legalább a saját korosztályát lenyomta, mint a bélyeget. És az nagyon sokat jelent.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-01-06 19:04

Na ja! Mondom, hogy értem amit mondasz, de azért azt is vedd figyelembe, hogy a felsoroltak többsége hasonlóan domináns játékos volt a maga idejében a maga posztján.
Például Jared Allen karrierje során szerzett 136 szerzett sackje még ma is egészen hihetetlen számnak tűnik. Nem is beszélve a többi statjáról…
És akkor a látványos statokban nem annyira mérhető támadó falembereknek is kell ám helyet szorítani időnként.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-01-06 22:14

Persze, főleg, hogy pont én vagyok az egyik főátkozódó, hogy miért csak a támadók és leginkább az QB-futó-elkapó szentháromság kap bebocsájtást és elismerést a Mennyországba. De látod, hogy még engem is megbolondít a hájp… Igazad van, valóban a falemberekre nem is gondoltam, pedig nélkülük ezek nem csinálnának semmit. Az a helyzet, hogy igazságtalan, hogy csak 4-8 játékos férhet be a kapun. Mert az én négyesem is okkal-joggal lenne ott, ahogy JAllen, THolt… nagyjából mind. Marhaság volt belemennem ebbe a csapdába.

d zoli
d zoli
Reply to  bjeela
2021-01-06 22:38

Nem igazságtalan, hogy csak 4-8 fér be. Ettől elit a klub. Évente 250-300 ember kerül a ligában és durván 5 a HOF ba. Ez biza kiváltság. Tessék megdolgozni érte.

bjeela
bjeela
Reply to  d zoli
2021-01-07 10:06

Őőőőőőő… de, igazságtalan.

d zoli
d zoli
Reply to  bjeela
2021-01-06 15:36

A legkomolyabb kifogás, hogy egy olyan Barry Sanderst nyomott ami nem fexik jól a döntéshozóknál. (sem). Ha a térde elszáll akkor mindenki megérti. De ez érthetően nem tecc. Addig oké, hogy lelombozta Detroit. De hogy a füvezés komoly indok volt a korai nyugdíjra az nem varázslatosan bűbájos. Amúgy 32. az elkapott yardokban és 23. elkapott touchdownokban. És csúszik. (sanders 4. És 10. A visszavonulása után 22 évvel.)
Domináns volt? Igen. 3 all pro jó? Igen. Vannak visszavonult wr ek 4 és 5 allproval körön kívül. És aktívak is 4 AB, 3 DHop. És neki azért volt 9 éve, mert így döntött. A szavazók meg könnyen lehet, hogy amúgy döntenek.

bjeela
bjeela
Reply to  d zoli
2021-01-06 15:41

Micsinájjunk, szerette a vegán életmódot. Ma már ez érdem!

Sanders nem összemérhető kategória, kicsit jobb csapatban tolhatta, mint CJ. Barrynek összejött 5 PO meccs, amiből csak egyszer tudtak nyerni, CJ-nek viszont csak 2 elbukott meccs, amiken bitang jól játszott, ami Barry nem minden PO meccsére mondható el.

A 32. és a 23. helye evör azon a szemüvegen mérendő, hogy az előtte levők sokkal több szezont toltak le, mint CJ. Ha ő is annyi ideig kapar, akkor simán top 10, de inkább top 5-6.

bjeela
bjeela
Reply to  d zoli
2021-01-06 15:37

Holtot Krisztián mondta, és meg kell mondjam igaza van, mert Holt tényleg van olyan jó, ha nem jobb, mint CJ.

pritek
pritek
Reply to  d zoli
2021-01-06 16:01

Megatron szerintem sem azonnali kategoria. Egyszer lehet bekerul es meg is erdemli, de hogy rogton azt ketlem. En Zach Thomast es Woodsont is elobb tennem be nala. Allent mar nem biztos, szerintem nala is tulzas lenne ha azonnal bekerulne, bar oriasi fazon volt.

d zoli
d zoli
Reply to  bjeela
2021-01-06 11:53

Hát… Megaton szerintem kimarad. És jó eséllyel jövőre is. Jegelni fogják ezért a lerövidített karrierért. Igen? Kellett a fű? Annyira? Várjákicsit! Tipp: Steve Smith is előbb megy be. Fetyke meg valszleg beletalál Holttal.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  bjeela
2021-01-08 13:34

Nemá, hogy egyetértsünk! :(

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-01-08 20:36

Hidd el, én is szégyellem…

Wide open
Wide open
2021-01-06 11:24

Autót, házat, kutyát, macskát, asszonyt, mindent tessék felrakni PM-re :D

d zoli
d zoli
Reply to  Wide open
2021-01-06 11:55

Szeretsz veszélyesen élni. Szerintem erre olyan szar oddsot adnak, hogy az idődet nem fizeti vissza amit a fogadással töltesz.

ahanem
ahanem
Reply to  Wide open
2021-01-06 15:03

Kötésbe megatronnal

25
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x