Connect with us

Hír

Mariota opció a Patriotsnál?

Arról már volt szó, hogy Marcus Mariotát lehet, hogy elcseréli a Raiders azután, hogy tavaly két évre szerződtette és az egyetlen meccsén, amin beállt a sérült Derek Carr helyére, jól teljesített. Mike Reiss pedig úgy gondolja, hogy a New England Patriotsnál akár el is képzelhető a korábbi 1/2-es irányító. Persze nem Mariota lenne az elsődleges célpontja a Patriotsnak, de B tervként felmerülhet Reiss szerint, miközben Jimmy Garoppolo lehet az A terv, amennyiben elérhetővé válik.

A Raiders jelenleg $19 millióval van a fizetési plafon felett, így valószínűnek tűnik, hogy nem tartják meg a $22,1 milliós fizetéssel rendelkező Derek Carrt és egyben a $11,4 milliós fizetéssel rendelkező Marcus Mariotát is, tehát utóbbi csere vagy kivágás sorsára juthat. A Patriots ellenben $62 millióval van a várható plafon alatt, tehát bőven tud költekezni, és az sem elképzelhetetlen, hogy egy hátsó körös picket adjon Mariota szolgálataiért.

Prémium irányítót nem igazán tud szerezni Belichick idén, akár a piacra, akár a draftra gondolunk, így ha legalább egy korrekt megoldást szeretne, akkor elsősorban cserében gondolkodhat, ár-érték arányban pedig rövid távon elképzelhető, hogy Mariota a legjobb opciója.

52 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
52 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wolandrule
wolandrule
2021-02-15 10:09

“Ár-érték arányban pedig rövid távon elképzelhető, hogy Mariota a legjobb opciója.” Mi jöhet még…? :D
(így jár, akinek nem kell Brady)

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
Reply to  wolandrule
2021-02-15 11:17

szerintem itt fordítva volt a szitu. TB nem akart már Bostonban maradni.

tmbb
tmbb
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-02-15 12:31

pontosan

wolandrule
wolandrule
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-02-15 15:48

Nem kapta meg a kért szerződést, nem akart ő menni sehova. Ennyi röviden.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  wolandrule
2021-02-15 12:09

“Mi jöhet még?” Szerintem pont ezt kérdezték tőle és pont ilyen gúnyosan már akkor is, amikor az 1/1-es Bledsoet valami hatodik körös kutyaütővel helyettesítette :DDD

wolandrule
wolandrule
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-02-15 15:23

Ezzel csak az a gond, hogy Mariota-t már láttuk játszani.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  wolandrule
2021-02-15 19:06

Ja, hogy akkor szerinted senki nem kapná fel a fejét, ha BB Mariota helyett most is egy hatodik köröst választana, hiszen – Mariotával ellentétben – őt még nem láttuk játszani :DD

wolandrule
wolandrule
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-02-15 19:16

Tök más szitu, nem értem miért mulatsz ilyen jót ezen. :D

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  wolandrule
2021-02-15 23:44

Ne haragudj, de a szokásos elfogódottságodon mosolygok.
A két szitu egyébként tényleg teljesen tök más, de nem úgy, ahogy te gondolod.
1. Mariota az NFL-ben lehúzott 4,5 szezont kezdőként, van vagy 100 TD-je (passzolt + futott), nyert meccset a rájátszásban is. Nyilván nem top QB, de letett az asztalra ezt-azt + az idén is volt egy vállalható meccse, amikor szükség volt rá, hogy beálljon.
2. Amikor BB beállította Bradyt, 3 (!) passzkísérlete volt az NFL-ben, amiből 1 db volt sikeres.

Az 1. lehetőség szerinted a “Mi jöhet még…? :D” kategória (pedig talán elkerülte a figyelmed, hogy BB vagy a Pats egy szót nem szólt az ügyben, csak valami insider írta, hogy “akár el is képzelhető”), a 2. viszont ehhez képest egyáltalán nem volt meglepő vagy váratlan döntés. Hát de.

Azért írtam, hogy akkor mit szólnál, ha BB most választana 6. köröst, hogy hátha kinyílik a szemed, de hát nem :). Lehet kedvelni, sőt imádni is Bradyt, de te az egész világot rajta keresztűl látod.,
Peace.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  wolandrule
2021-02-15 12:46

Mutatok neked egy mókás statot, hogy elhidd, itt Tibivel se lenne már fesztivál:

Patriots Offense drive-onkénti pontátlag 2019 (TB12-vel): 1,9 pont

Patriots Offense drive-onkénti pontátlag 2020 (CN-al): 1,9 pont

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Vicgeordie
2021-02-15 15:02

Azért az elég biztos, ne is próbálj meg meggyőzni az ellenkezőjéről, hogy de, TB-vel jobb lett volna a csapat. Minimum PO lett volna. Nem hiteles, hogy nem.

Ha a franchise legjobb döntése volt leigazolni, az egyik legrosszabb elengedni. És nem 2020-ban hanem lényegében a JG csere környékén már körvonalazódott a szándék. Ez nagy hiba volt, nem is kétséges. Nyilván nehéz volt elhinni ezt a 45-ig projektet, de már látszik jobb lett volna. Az is látszik amikor BB elkezdte halmozni a posztokat, akkor jobb lett volna kisebbet vállalni. A HC, GM, DC kombó mintha kicsit túlterhelte volna. Az O oldalon elfogadható skill playert se draftolni, se igazolni nem sikerült a rengeteg próbálkozás ellenére sem. A kukából csak hulladék jött. Várható volt ez, hiszen eddig is csoda volt hogy sikerült betömni a lyukakat. De az elmúlt pár évben súlyos furcsaságok voltak. Leginkább a TB ügy 2017-től. Ma már belátható, hogy igazak voltak a pletykák a két zseni közötti törésről. De furcsa volt Amendola, Gronk esete is. TE nélkül sikerült nekivágni a 2019-es szezonnak. 2020-nak már irányító nélkül. Ezek nem apró bakik voltak, hanem a dinasztia vége. Most már tudható, hogy igenis ment volna még a szekér, ha jobban vigyáznak TB-re, az viszont nem, hogy mikor lesz újra SB esélyes csapata a Pats-nek. Mindegy, a sok szép emlék megmarad.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  csak ezt ne
2021-02-15 15:49

Én nem próbállak meggyőzni semmiről. Leírtam egy egyszerű tényt :)

Péter Polgár
Péter Polgár
Reply to  csak ezt ne
2021-02-15 17:36

Ne keverjük azért a dolgokat. TB idén azért nyert gyűrűt mert egy olyan csapatba játszott ahol tavaly kb. csak az irányító hiányzott és nagyon nagyot ment a def a rájátszásba (GB ellen 3 egymás utáni intből a def mentette ki). Ettől függetlenül korrektül játszott ő is. A patriots meg idén egy olyan csapat volt ahol vele is minden más hiányzott volna kivéve a QB (0 támadósor és jóval gyengébb def a tavalyinál, ezen kívül még egy sokkal erősebb Bills és erősebb Miami is ott volt). Nem hiszem, hogy akárkivel reális esélye lett volna ennek a pats-nek a playoffra.

wolandrule
wolandrule
Reply to  Péter Polgár
2021-02-15 18:07

Ha láttad a meccseket, akkor tudod, hogy legalább 4 olyan meccs volt, amit Brady-vel nyertünk volna. Emellett vele más a társak hozzáállása, az ellenfélnél is nagyobb a respect.

Péter Polgár
Péter Polgár
Reply to  wolandrule
2021-02-15 19:16

Hát persze…

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  wolandrule
2021-02-15 23:54

Na látod, ezzel például egyetértek. Mármint azzal, hogy valami Brady-magic egyértelműen létezik. Viszont ehhez nagyon kellett a váltás. A Tampában egyértelmű “úristen, úristen, itt van Brady!” hangulat volt és van most is. Ha Bostonban marad és ugyanezt mondja valami újonc a Patsben, a régiek közül valszeg az lett volna a válasz, hogy “igen, itt van már 20 éve, na és?” :)
Szóval szerintem Brady csak a jelenlétével nagyon sokat hozzátett a Tampához, többet, mint egy nála is jobb irányító, de a Patshez már nem nagyon tudott volna.

csak ezt ne
csak ezt ne
Reply to  Péter Polgár
2021-02-16 09:27

Nem kevertem semmit, nem is írtam a Tampáról, az hogy TB-vel PO lett volna azt nyugodtan ténynek vehetjük, akárki bármit is hisz. Egy stat alapján megtett téves következtetésre reagáltam. Itt egy másik stat, TB 2003-2020 között 17 szezonban játszott, 2008 sérülés miatt kimaradt, ebből 17-szer jutottt rájátszásba 13-szor került konferencia döntőbe, 9-szer SB-ba, amiből 6 gyűrű lett. Biztos esélye se lett volna… Ezt mantrázhatják nekem akárkik, nem veszem be. Igen, szar volt a keret, de az edzői kar plusz TB, pont 7-9 helyett hozott volna annyit, ami a PO-hoz, kellett volna. Csak már nem akart maradni. A csapat nem kezelte már első számú prioritásként, egész pontosan BB nem kezelte annak. EZ 5-10 év múlva már érthetetlen lesz, hogy miért. Főleg, ha addig bejön a papírforma és a csapat tartósan beleszürkúl a középmezőnybe.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Vicgeordie
2021-02-15 15:23

Forrás?

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  acsdav2
2021-02-15 15:48

Athletic

acsdav2
acsdav2
Reply to  Vicgeordie
2021-02-15 16:06

Bár pontos számot nem találtam irányítóra lebontva, de 1.97 és 1.92 volt a két szezon közti különbség, az 5 századot pedig magyarázza az az 1 meccs amikor Hoyer. Nagyon ledöbbent ez a statisztika. Ez a tipikus példája a padló és a plafon különbségének.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  acsdav2
2021-02-15 16:40

Engem is meglepett, amikor olvastam. De a két szezon közt leginkább a védelem teljesítményében volt különbség, és nem a támadósoréban. EPA-mutatóban az egész NFL legnagyobb visszaesést mutató csapatrésze volt a Pats D -293 pontos EPA eséssel (a második legnagyobb visszaeső a Vikings védelme volt “csak” -166 pontos visszaeséssel). Ami persze nem volt meglepő ennyi távozó/opt outoló/sérült mellett.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Vicgeordie
2021-02-15 16:50

Mondjuk a védelem magyarázná a támadósort is. Értem ez alatt azt, hogy Bradyék alatt sokszor behúzhatta a kéziféket a támadósor, mert a védelemnek köszönhetően sikerült nagy előnyre szert tenni.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  acsdav2
2021-02-15 16:50

Ha két éve írod ezt, akkor azt mondom lehet benne igazság. De pont a 19-es szezon volt az, amiben ment az önámítás ezerrel, hogy csak tartalékolunk a playoffra, csak annyit adunk ki amennyit muszáj, a legjobb játékokat majd januárban stb., aztán jött a Titans elleni 13 pont…

wolandrule
wolandrule
Reply to  Vicgeordie
2021-02-15 15:23

Inkább a szememnek hiszek, ha nem haragszol, óriási szakadék van a két játékos között. Brady-vel bőven PO lett volna, a meccsek képe alapján is.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  wolandrule
2021-02-15 15:48

Senki nem mondta, hogy nincs óriási szakadék a két játékos között :) ez a stat annyit mutat, hogy Tibi sem tudott egymaga szarból várat építeni, azaz ergya elkapó és TE gárdával csodát tenni. Ahogy CN sem, de eredményességben a számok szintjén ugyanott voltak ebben a 2 évben.

Tibivel lehet meg lett volna a wild card (megjegyzem idén ilyen erős sorsolással a szükséges 11-5 bravúr lett volna vele is) és a tavalyi one and done, de nem több (ami sem Bradyt, sem BB-t, sem a szurkolókat nem villanyozta volna fel különösebben). Cserébe újabb 1-2 évre el lett volna odázva a rebuild és a cap rendbetétele.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Vicgeordie
2021-02-15 16:06

Így se kezdtétek el a rebuildet. Annyi a különbség, hogy 20M-t megspóroltatok az irányító poszton. De ha Mariotával futtok neki a szezonnak akkor megint nem kezdődik el.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  acsdav2
2021-02-15 16:15

Nézőpont kérdése. Nem esett neki baltával az öreg, ez tény, de irányba állt a cap rendbetételével. Mindenesetre okosabbak leszünk már márciusban. Ha pl elküldi az opt outoló vének nagy részét, az egy elég erős jel lehet (én Hightoweren kívül mindegyiket kiraknám)

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Vicgeordie
2021-02-15 16:19

A rebuild ott kezdődne hogy Trask 115…

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Bélabá a csótány
2021-02-15 16:19

Adnám. Mindent vagy semmit :)

acsdav2
acsdav2
Reply to  Vicgeordie
2021-02-15 16:40

Szerintem ahogy Béla bá is írja azon múlik minden, hogy húztok-e QB-t a drafton.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
2021-02-15 10:31

Csak azt nem értem,hogy ha annyira vonzó opció akkor Mariotát miért nem igazolta le már tavaly márciusban BB… 🤔

d zoli
d zoli
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-15 10:41

Tavaly nem volt fényes a cap helyzet. És gombokért jött cam. Azért az egyértelmű volt.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  d zoli
2021-02-15 10:49

Tavalyról hozott át 19 milliót a Pats.
Cam Newtont azért igazolta le juliusban ennyiért a Pats mert a kutyának sem kellett és egy próbát megért ennyi pénzért. Ha Mariotát anno akarta volna a Patriots simán leigazolja.. lett volna rá pénz…

Szóval most meglepne ha még picket is adnának érte miközben tavaly ingyen leigazolható lett volna.

De aztán kitudja.

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-15 12:43

A rengeteg opt out miatt lett ennyi áthozott pénze a Patriotsnak. Márciusban, amikor Mariota aláírt a Raiders-höz, ez a pénz még nem volt meg (júliusban jöttek a bejelentések)

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  Vicgeordie
2021-02-15 13:06

Ezzel részben egyetértek, én is gondoltam rá. De ettól függetlenül ha a Patriots le akarta volna igazolni Mariotát akkor leigazolta volna. Lehetett vona rá pénzt csinániii.

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-15 13:11

Ha le akarta volna, akkor valóban leigazolta volna :)
De az is lehet, hogy nem akart két éves huszoniksz millás szerződést adni neki, Mariota meg nem akart fillérekért egy szezonra Bostonba költözni.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  conspiracy theory
2021-02-15 13:15

Aha, ezért kötött két éves 17 milliós szerződést a Raidersel és ment el cserének… Mintsem ha a Pats megkereste volna, akkor ott nagy eséllyel kezdő is lehetne…

Két év 17 milla… Vicc. Hagyjuk már ezt a filléres baromságot. Most sem keresett többet mint egy gyenge csere…

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-15 11:53

Lehet idén is megvárja míg kivágják.

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-15 13:06

Mert tavaly márciusban éppen azt nézte mindenki, hogy mi lesz a covid-ból. Hogy lesz-e egyáltalán szezon, meg ilyenek.
De az is lehet, hogy az idei nagy QB mozgást akarta megvárni BB, hátha leesik valami.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  conspiracy theory
2021-02-15 13:12

Akkor ez ezek szerint csak a Raiderst nem zavarta és leigazolták Carr mögé, értem.

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-15 13:14

Egy kockázati elem, amivel az egyik csapat így kalkulál, a másik meg amúgy. De ez csak egy tipp. Amúgy meg más QB-kra sem nagyon licitáltak, de a QB piacon sem volt akkora mozgás, meg kínálat(!) , mint idén.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  conspiracy theory
2021-02-15 13:19

Ez szerintem csak egy újabb konspirációs elmélet… 🤣🤣🤣

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-16 00:03

Ha jól értem a cikket, akkor nem BB szerint vonzó opció, hanem valami insider szerint “akár el is képzelhető…”

Fetyke
Fetyke
2021-02-15 10:41

A Patsnél mindig mindenki opció… Vagyis inkább fordítva…

d zoli
d zoli
Reply to  Fetyke
2021-02-15 10:41

Lehet készülni majd az ilyen kommentekre ha nem irányítóról van szó: “Bucs?”

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  d zoli
2021-02-15 10:49

A segg az új pina nem tudta uram? 😉

bjeela
bjeela
2021-02-15 19:06

Én csak azt nem értem, mit akar BB? QB-je nincs. A csapat kezd széthullani alatta. Motivációs ereje csökkenőben, ennek megfelelően a kivételes játékosokat bevonzó legenda is tovatűnőben, tehát túl sok ideje nincs. Mire vár még? Nem mondom, hogy kapkodnia kellene, de egy évet elvesztegetett teljesen értelmetlenül Cam-re és egy formabontó Peccre, ami rohattul nem jött be. Nagyon nem látni semmit abból, hogy mit óhajt építeni…

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  bjeela
2021-02-15 21:10

Fogadunk, hogy az öreg egy év újjáépítéssel többre megy mint a Bears 10 évnyi töketlenkedéssel? 😂🤣

Vicgeordie
Vicgeordie
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-15 21:22

Azért nem tetted magasra a lécet :)

bjeela
bjeela
Reply to  Lecc Go Pecc
2021-02-16 09:48

Mirő beszész? Mi az, hogy töketlenkedés? Ember, nálunk van a liga legnagyobb tökű QB-ja. Akkora, hogy nem is tud mijatta rendesen mozogni.

Lecc Go Pecc
Lecc Go Pecc
Reply to  bjeela
2021-02-16 10:36

Jogos! BBnek Folest kellene megszereznie, Ő legalább tökös.

reszelo.aladar
reszelo.aladar
2021-02-16 14:17

Pats rég húzott ennyire magasan, csúszás az elején és egy minimál felcsere és meg is van. Esetleg találnak valaki a 6 körben a 199. hely környékén…

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

52
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x