Connect with us

Hír

Kevin King visszatér a Packersbe, Mike Davis a Falconsba igazolt

Jeremy Fowler információi szerint a cornerback Kevin Kinget újraigazolt a Packers egy évre $6 millióért. Mikor legutoljára láttuk játszani, akkor a konferenciadöntőben a Buccaneers ellen nagyon csúnyán megégett, 66 yardot és 2 TD-t engedett egy elég csúnya 140,5-ös passer ratingért a PFF adatai alapján.

Ennél egy fokkal jobb volt a szezonja összességében, de a 115-ös engedett passer ratinget sem teszi ki az ablakba, és egyetlen interception sem fűződött a neve mellé, ellenben hat büntetés igen. Jelen állás szerint ő a második számú szélső CB a Packersben Jaire Alexander mellett, ugyanis a csapat nem szerzett senkit a piacon. A drafton még lehet erősíteni, de ettől függetlenül ez a $6 millió Kingnek eléggé meglepő az idei piacot vizsgálva.


A Falcons közben két játékossal is erősített a reggel folyamán: egyrészt a korábbi első körös bust Barkevious Mingo, másrészt a tavaly Christian McCaffrey-t kiválóan helyettesítő Mike Davis érkezik a csapathoz.

Davis két évre $5,5 millióért írt alá Ian Rapoport információi szerint. A running back tavaly 1015 scrimmage yardot és 8 TD-t szerzett a Panthers színeiben, 2021-ben pedig a csoportriválisnál próbálhat szerencsét. Nem lehetetlen feladat a kezdőbe verekednie magát, hiszen jelenleg csak Ito Smith van rosteren futó poszton – persze a drafton érkezhet még erősítés.

Mingo egy rotációs védőjátékos (pedig 1/6-os választott volt 2013-ban), de a speciális egységben nagyon hasznos.

54 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
54 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Caselele
Caselele
2021-03-23 11:50

Packers szurkolók:comment image
Mondjuk a szerződés részleteire még várok, csak aztán vágom fel az ereimet

ewzywv
ewzywv
Reply to  Caselele
2021-03-23 12:38

ha csak nem úgy néz ki h 4-5 millió dolcsi ebből az ösztönző és csak 1-2m a garantált, akkor rá****unk :D

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ewzywv
2021-03-23 14:06

Attól tartok, mindenképp rá…

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
2021-03-23 12:00

comment image

bjeela
bjeela
Reply to  Fontos_Vidra
2021-03-23 12:50

Itt volt végre az ideje, hogy ti is megtapasztaljátok, amit én évtizedek óta érzek day by day. Na, amit most érzel, azt szorozd fel 30 évvel és évente 365 nappal és akkor megtudod, milyen Bears drukkernek lenni.

Fetyke
Fetyke
Reply to  bjeela
2021-03-23 12:52

Még szerencse, hogy nem gyermekkorod óta vagy Bears szurkoló. :D

Caselele
Caselele
Reply to  Fetyke
2021-03-23 15:57

Nemrég írta, hogy még áztatta az áztatni valót az oldalfalas csasziban, ergo kb 200 éves lehet 🤔

bjeela
bjeela
Reply to  Caselele
2021-03-23 16:48

Te kis porbafingó… Amúgy az 1980-as évek elején volt, az én hamvas tinédzserkoromban és a húszas éveimhez közel. Megjegyzem az a Csaszi zseniális hely volt. Ott taposott még a Molnár Endre faltól falig vagy négy hosszon keresztül derékig kint a vízből. Én sajna nem fértem be a Fradi ifibe, de délutánonként azért heccből lenyomtam, amit ők edzettek.

Ez ugyan 1960-as kép, de ilyen volt 1980-ban is. Imádtam. Akkor már rég megvolt a Komi is, de azt rühelltem, mert meg lehetett dögleni a párában.comment image

Caselele
Caselele
Reply to  bjeela
2021-03-24 04:35

Nemtudom ki downvoteolta, de biztos kellett 100*100-at úsznia a nyitott csasziban télen 😂
Én egy elenyésző 20 évet töltöttem eddig a Császár-Komjádi élménykombinátban, mondjuk gondolj bele hány országban és hány sportágban adatik az meg, hogy egy helyen edz olimpiai bajnokokkal?
2001-2014 között voltam a Vasasban, addig ott is pár olimpiai és világbajnok megfordult játékosként (plusz Csapó-Faragó mint up vezető és Kenéz Dzsaja mint edzőm)

bjeela
bjeela
Reply to  Caselele
2021-03-24 06:35

Najakkor tejistudod, miért isteni élmény a Csaszi. Nem tudtam olyan napot választani, amikor nem ücsörgött kint a Gyarmati Dezsőbá egy széken, mint egy király a trónján. Szinte alig beszélt, de olyan tekintély övezte, mint egy istent. Az meg hétköznapi dolog, hogy gigászokkal, ikonokkal, legendákkal találkoztál minden nap. És a Tonó annyira elhivatott volt, hogy még engem is nézett, hogy úszom, pedig én csak a fradi ifi melletti sávban úsztam és sosem lett belőlem valaki a vízilabdában, de az is természetes volt, hogy beszállt viktóriázni néha, bár abban nem volt túl sok sikerünk. Undorító módon majmot csinált belőlünk…

Amúgy az egyik legjobb korszakban lehettél a Vasasnál: 5 bajnoki arany, 5 kupa, 2 szuperkupa, 1 KEK, nomeg a korszak hozott pár olimpiai, világ és EB aranyat. Ami persze egyben szar is, mert ezek között a zsenik között kitűnni abszurd. Karrier szempontból jobban jártál volna a 90-es évekkel…

Ja, amúgy a Dzsaja az egyik legjobb utánpótlás edző volt evör.

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-03-23 17:17

Így legalább volt majd harminc boldog évem…

Walter Mitty
Reply to  bjeela
2021-03-23 13:42

Milyen?

bjeela
bjeela
Reply to  Walter Mitty
2021-03-23 16:51

Felséges! Mennyei! Eufórikus!

Néddameg, milyen jó hangulatban van a védett vízi állatka egy kis pimf sztoritól és akkor már sejtheted.

ewzywv
ewzywv
2021-03-23 12:03

wtf ennyi pénzért egy középszar cb. Ennyiért jó/átlag kezdő szintet megütő játékost lehetett volna igazolni helyette

bjeela
bjeela
2021-03-23 12:51

Apró örömök az életemben. Persze aki a kicsit nem becsüli, az a Trubot nem érdemli.

wolandrule
wolandrule
2021-03-23 13:44

Most már értem miért kell átalakítani Rodgers szerződését. Biztos szeret hátrányban játszani.

Fetyke
Fetyke
Reply to  wolandrule
2021-03-23 14:02

Rodgers helyében lassan cserekérelmet adnék be.

ClayMatthews52
Reply to  Fetyke
2021-03-23 16:10

tényleg tök szar lehet neki jó fal mögött elit elkapónak, jó futóval SB-esélyes csapatban játszani állandóan :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  ClayMatthews52
2021-03-23 16:12

Neki lehet nem annyira szar, de most már gondolhatna ránk is. :DDD

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ClayMatthews52
2021-03-23 16:27

Az elit elkapó, és a jó futó mellette vált azzá. Egyik sem úgy lett idehozva, hogy hozunk Rodgersnek egy elit elkapót, futót.
TE-t kapott eliteket, azok mind befuccsoltak. :D

ClayMatthews52
Reply to  Krisztian Fekete
2021-03-23 16:35

Egész karrierje alatt el volt eresztve elkapókkal

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ClayMatthews52
2021-03-23 16:54

Sosem lett mellé sztár elkapó igazolva. Donald Driver, Jordy Nelson, Davante Adams, Cobb mind a csapat által draftolt elkapó volt. Jól alakult draftok, és a közöttük kialakult jó kémia.

ClayMatthews52
Reply to  Krisztian Fekete
2021-03-23 16:56

de miért kéne igazolni, ha mindig volt mellette jó elkapó?

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ClayMatthews52
2021-03-23 16:57

Akkor kellett volna, amikor nem volt. Pl amikor csak az egy Adams volt, aki meg is sérült. Egy ilyen helyzetre azért fel kellene készülnie egy csapatnak.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ClayMatthews52
2021-03-23 16:57

Akkor kellett volna, amikor nem volt. Pl amikor csak az egy Adams volt, aki meg is sérült. Egy ilyen helyzetre azért fel kellene készülnie egy csapatnak.

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  ClayMatthews52
2021-03-23 17:49

Ó…keresd vissza az FK cikket, hogy milyen elkapói voltál egész pályafutása alatt…

ClayMatthews52
Reply to  Gáspár Bollók
2021-03-23 18:20

Az egész karrierjét végigkísérték Driver, Jennings, Nelson, Cobb, majd Adams, hogy csak a nagyobb neveket említsem. TE-eket mindig hoztak neki, oké, talán Finley után volt egy kis szünet, amikor pár évig Quarlessek meg Rodgersök voltak a TE-k. 2018 volt az első év, ahol Adams és Cobb mögött nem volt igazán normális ember, addig a Nelson-Cobb-Jones/Adams trióval kellett elszüttyögnie.

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  ClayMatthews52
2021-03-24 02:40

Továbbra sem értek veled egyett. Cobb például egyetlen karrier évet leszámítva max egy wr2. Adams az egyetlen elit, mellette Nelson volt még top10, de az ő játékához is sokat tett Rodgers hozzá. Draftolnak valakit a sokadik körből, vagy hoznak max. egy Lazard szintű elkapót, azt Rodgers majd sztárt csinál belőle (ha nagy mákunk van, akkor egy Adamset húzzunk) vagy nem.

ClayMatthews52
Reply to  Gáspár Bollók
2021-03-24 10:34

De egy WR2-től miért várjuk, hogy WR1 legyen? Azt a Nelson-Cobb-Jones/Adams triót bármelyik csapat megirigyelte volna.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
2021-03-23 14:07

Holt szezonban annyira nehéz Green Bay szurkolónak lenni. (Már előre rettegek a drafttól.)

Viktor Gál
Viktor Gál
2021-03-23 14:30

Vajon miért érzem úgy, hogy ebben a csoportban a Bears az etalon, ha offseasonról van szó?

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Viktor Gál
2021-03-23 14:48

Szerintem a csoport legjobb offseason tevékenységeit a vikingek szokták bemutatni. És rajtuk érzem leginkább a jobbításra törekvést.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Krisztian Fekete
2021-03-23 16:14

A törekvés az nem hiányzik. Csak azok a banánhéjak ne lennének, amiken mindig elcsúszunk. :D Ja! Meg ne kellene támadófalat kiállítani.
Azért összességében elcserélném a gondjainkat a tiétekre…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Fetyke
2021-03-23 16:23

Az impotens csapatvezetést támadófalra? :D

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Krisztian Fekete
2021-03-23 16:36

Irónia volt részemről. Mintha túl akarná licitálni a Green Bay Pace ámokfutását.

ClayMatthews52
Reply to  Krisztian Fekete
2021-03-23 16:41

szokták? :o

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ClayMatthews52
2021-03-23 16:50

Igen. Általában az ő tevékenységük aktív, és ha nem is alakul minden jól, látszik a tudatosság benne, hogy látják csapatuk gyengéit, is igyekeznek azon változtatni.
Ugyenezt nem látom nálunk. Pl a tavalyi draft teljes vakrepülés volt. Mint ahogy ez a holt szezon is. Pl elengedjük a csapat centerét, de visszaigazoljuk az egyik legjobban megégetett cornert, de legalább ahhoz képest drágán?

ClayMatthews52
Reply to  Krisztian Fekete
2021-03-23 17:20

hát meg lehet nézni, hogy a két tevékenység mennyire sikeres. Nem gondolnám, hogy az összeszokottság hátrány lenne, nem csak azáltal lehet csapatot fejleszteni, hogy mindig hozol új embereket. Én látom a rációt az idei free agencyben, ahogyan tavaly is. Az, ha felrakjuk a házat egy SB-ra, az ugyanakkora lutri, mint ez, hogy van egy folyamatos víz felett tartás, és ebből lehet egy kifutott év.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ClayMatthews52
2021-03-23 17:23

A nem csinálok semmit nálam nem fejlesztés. És nem következik belőle, hogy jobb lesz. Néha el kell ismerni, ha valami nem működik, és tenni ellene. Én pl már rég elengedtem volna King, MVS, St Brown kezét, és a helyükre mást próbáltam volna keresni.

ClayMatthews52
Reply to  Krisztian Fekete
2021-03-23 17:32

Az edzés, a játékosok fejlesztése miért “nem csinálok semmit?” Az összes draftolt ember, aki itt marad évekig, az így lesz, nem (csak) magától válik egy 4. körös játékosból ligaelitté.
Én nem látom a mostani FA-k között azt a cornert, akit jó szívvel leigazolnék (persze, ingyé a szar is jó lenne), WR-ben egyetértek (bár MVS az, aki legalább el tud szakadni, és benne van a nagy játék, szóval ő nálam ezért átgondolandó).
Szvsz sokkal rosszabb irány minden évben kicserélni a fél csapatot, a Packers sosem erről volt híres, márpedig (legalább) a szurkolóknak fontos kell, hogy legyen a franchise kultúra is. Másrészt meg látjuk, mit is ért el a Vikes ezzel a jobbításra törekvéssel? A tavalyi offseasonben itt is fel lettek szopkodva csoportelsőknek, miközben csak gyengültek.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ClayMatthews52
2021-03-23 17:44

A két dolgot, a csapatvezetés csapatépítését, és a játékosok év közbeni fejlesztését nem keverném össze.
Ne értsd félre, én is hiszek a folyamatosságban. Abban, hogy sokat zámít, hogy évekig együtt edzenek csapattársak, és nem véletlen van a fal sem a legjobbak között.
Nem szeretném a fél csapatot kicserélve látni. De annak sem látom sok értelmét, hogy amikor alig fér be a csapat a sapka alá, 6m-t adjunk egy első körös bust-nak.
MVS ahány nagy játékot bemutatott, annyi dropja is volt. Ami miatt szerintem még a csapatnál van, hogy olcsó.
Értem én, hogy fontos a franchise kultúra, de a csapatnak néha szüksége van kivülről jövő erősítésekre is. Mint voltak 2 éve a Smith-ek.
Vagy korábban Peppers, Woodson.

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  Krisztian Fekete
2021-03-23 17:47

Kingnek én sem örülök, de várjuk meg, hogy a 6 millió hogyan áll össze. Ha valójában csak 1,5 , akkor nincs nagy bajom vele (felek, inkább min. 3,5 lesz)

ClayMatthews52
Reply to  Krisztian Fekete
2021-03-23 18:09

A két dolog elválaszthatatlan.
Természetesen az az ideális, ha az organikusan fejlődő csapathoz jönnek kívülről megfelelő kiegészítők. Sztem idén túl sok volt a lyuk és túl kevés a pénz. Az biztos, hogy a CB-poszt égető, illetve OL és DL is kell. A WR csak ezek után jön a sorban.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ClayMatthews52
2021-03-24 03:44

Az a szomorú, hogy ezek a hiányposztok kb évek óta megvannak.

ClayMatthews52
Reply to  Krisztian Fekete
2021-03-24 04:16

Az a szomorú, hogy 10 éve próbáljuk a CB-posztot megoldani sikertelenül.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ClayMatthews52
2021-03-24 04:23

Általában a draftról. De közben pl elengedtük Casey Haywardot, aki utána elit teljesítményt nyújtott a Chargers-ben.

ClayMatthews52
Reply to  Krisztian Fekete
2021-03-24 04:25

ráadásul bagóért, ahogyan Hyde-ot is…

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ClayMatthews52
2021-03-24 04:28

Na igen, Hyde másik nagy kedvencem volt, aki ráadásul azóta is jól játszik. Pont ezekről beszélek.Bezzeg most visszaigazolunk egy Kinget.

ewzywv
ewzywv
Reply to  ClayMatthews52
2021-03-24 04:01

nem feltétlen értek ezzel egyet.
1, King PFF értékelései, simán átlag alatti a csávó a fejlődés jele nélkül és már 4. éve itt van, nem hiszem h pont most fog kilőni:
2017: 123rd of 131
2018: 88th of 135
2019: 69th of 138
2020: 98th of 141
2, Senki nem akarja a fél csapatot kicserélni, az h igazolok egyértelmű hiányposztra 2-3-4 embert még nem bontja meg a csapategységet, ami valóban fontos
3, szemmel látható h 10 éve ezzel küzdünk, h hiányoznak azok a plusz elemek amikkel túllendülnénk végre az NFC-n és SB-be jutnánk. Nincs rá garancia, h ezt sikerül pár FA igazolással kivitelezni, de miért is nem próbáljuk meg, amikor draftról nem sikerül, Rodgers meg öregszik és már csak pár jó éve van hátra?
4, én nem látom se a tavalyi, se az idei offseason tevékenységben a rációt. A fal gyengült és csak remélni lehet h a hátsó körös játékosok majd megint megoldják. Draftoltunk egy RB-t a második körben, majd az összes pénzünkért visszaigazoltunk egy másikat. Magyarán sikerült egy RB2-t draftolni a 2. körben. A 3. körös pickünk pályát se látott, az UFA Tonyan a no1. TE jelenleg. CB2-nk továbbra sincs, gondolom majd draftolunk és reméljük h első naptól kezdve megszolgálja a magas picket, miközben az akklimatizáció CB-k esetében ennyire nem gyors. MVS legalább annyit visz amennyit hoz a sok drop miatt, Lazard hol sérült hol nem de nem is sikerült előrelépnie igazi WR2-vé, a többiekről meg inkább ne is beszéljünk, Ember meg kéne mert szvsz a Tampa ellen nagyon látszott h a red zone-ban kényszeresen Adamst keresi ARod (meg a playcalling), mint egyetlen igazán megbízható célpont (aztán elejtett ő is 2 td passzt)
5, A Ted Thompson féle irány nekem is állati szimpi volt, de közben legalább annyira kontraproduktív. Hosszú ideig dédelgettük a draftolt játékosokat akkor is ha semmit se fejlődtek 3-4 év alatt, amikor meg kiderült h mégis jók akkor meg inkább elengedtük, minth megfizettük volna őket és draftoltunk újakat helyettük. Ez az OL esetében kiválóan működött valóban, de a secondary csúnyán megitta a levét. Az évek meg csak mentek, a playoff vereségek meg jöttek.
Nyilván nincs rá garancia h agresszívebb FA politikával előrébb lennénk, de engem zavar h miközben a liga egyik legjobb irányítója van nálunk, évek óta nem teszünk semmit az előrelépés érdekében hanem mindig a szinten tartás van meg a csodavárás h majd az következő draft class milyen fasza lesz meg mjad beérnek a fiatalok.

ClayMatthews52
Reply to  ewzywv
2021-03-24 04:11

Nagy részével egyetértek, de itt a Vikes lett kiemelve, aki tavaly lecserélte a CB és a fél DL-sorát gyengébb emberekre, és ez lett felhozva pozitív példaként.

A falra minden évben azt mondták eddig, hogy gyengült, mivel nagy neveket engedtünk el, de aztán sosem gyengült.

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Krisztian Fekete
2021-03-23 19:02

Egyetértek, de King második körös bust.

ahanem
ahanem
Reply to  Krisztian Fekete
2021-03-23 19:59

Azt mondjuk kifejthetnéd hogy a 3 éve DRAFTOLT játékosokat miért vagtad volna ki 2 év után, ha valaki játékidőt kap, akkor az ki fogja tölteni a szerződését, mert az azt jelenti, hogy nincs nála jobb jelenleg.

Nyilván nem húzhatsz mindig az első körben elkapót, mert gondolni kell a jövő irányítójára is.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  ahanem
2021-03-24 03:43

Nem feltétlenül gondolok kivágásra. De azt, aki érdemben keveset tesz hozzá a csapat teljesítményéhez, valószínűleg a keretszűkítéskor nem kerülnének be, maradna a gyakorlócsapatnál.

Ahogy pl Lazard draftolatlanként kerettag tudott lenni, és hasznosabb tagja egy St Brown-nál, aki szerintem többet volt sérült, mint egészséges.

pritek
pritek
2021-03-24 08:43

Nem hiszem el, hogy ket evre ot millat nem tudtunk volna kicsengetni Davisert. Orultem volna ha behuzzuk.

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

54
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x