Connect with us

Playoff Ranking

FK! Preseason Power Ranking 2021 – 2. rész

Lezárult a free agency és a draft, a rosterek majdhogynem megteltek, így megkezdődhet az esélylatolgatások időszaka a nyárra kanyarodva. Ezúttal egy Power Rankinggel kezdünk, ahol négy részben publikáljuk az általunk megalkotott sorrendet, az első részt már olvashattátok kedden, most folytassuk a purgatóriumban rekedt gárdákkal, akik nem szerezhetik meg a legjobb pickeket sem, ellenben a rájátszáshoz is alaposan kaparniuk kell.

A listát öt szerkesztő (Bálint, Chester, Dani, Józsi, Patrik) állította össze, mindenki sorrendje ugyanolyan súllyal számított bele a rangsorba, a szélsőséges véleményeket sem vettük ki (de ha ki is vettük volna, az egész listán mindössze egy változás történt volna). 

A lista korábbi helyezettjei:

32. Houston Texans

31. Detroit Lions

30. Jacksonville Jaguars

29. Cincinnati Bengals

28. Philadelphia Eagles

27. New York Jets

26. Carolina Panthers

25. Las Vegas Raiders

24. New York Giants

Helyezések: 21., 22., 23., 24., 27.

Legnagyobb erősítés: Kenny Golladay

Legnagyobb veszteség: Lemaradtak Devonta Smith draftolásáról

Legerősebb pont: Elkapó-szekció

Leggyengébb pont: Daniel Jones?

A Giants lényegében azt csinálta, amit a Broncos próbált meg a tavalyi offseasonben, azaz a fiatal irányítójuknak megadni minden lehetséges segítséget, hogy aztán végképp ne lehessen kifogás. Daniel Jones játéka, ha nem is komplett katasztrófa, azt mindenképpen leszögezhetjük, hogy rosszabb, mint amiben egy franchise QB esetében reménykednénk. Egy színtiszta prove it év következik egy alaposan felturbózott elkapó-szekcióval, egy visszatérő Barkley-val és egy olyan védelemmel, amely tavaly szintet lépett, idén pedig még jobb lehet.

23. Denver Broncos

Helyezések: 17., 19., 23., 24., 25.,

Legnagyobb erősítés: Shelby Harris jutányos megtartása

Legnagyobb veszteség: Phillip Lindsay

Legerősebb pont: Secondary

Leggyengébb pont: Drew Lock

Ez a roster az irányító posztot leszámítva minden túlzás nélkül top10, de majdnem top5 közeli. Hogy miért van ennyire hátul mégis a csapat? Egyértelműen Drew Lock miatt. A fiatal irányító nem hogy nem tudott szintet ugrani, de inkább arról tett tanúbizonyságot, hogy a tavalyelőtti év vége inkább egy kicsúszott jó szereplés volt részéről. A keret többi része rendben van, a támadók között sok a fiatal, de potenciálisan sok lehet az egységben. A védelem pedig eddig is jó volt, most pedig a secondary olyan boostot kapott, hogy a No Fly Zone képe lebeg előttünk. Ha az előbb Jones esetében azt írtam, hogy prove it év kifogások nélkül, akkor ez Lock estében is maximálisan igaz.

22. Chicago Bears

Helyezések: 16., 19., 20., 20., 22.

Legnagyobb erősítés: Justin Fields

Legnagyobb veszteség: Kyle Fuller

Legerősebb pont: Védőfal

Leggyengébb pont: Edzők

A Bears az előző két csapattal ellentétben volt olyan okos/türelmetlen, hogy nem adott még egy esélyt a leszereplő irányítóknak és a börzén kiválasztotta a jövő reménységét. Persze nulla játékperccel hiba lenne Fieldset rögtön a megmentőnek kikiáltani, de szerintem már csak a lelkeknek is jót tesz, hogy ő lehet a támadófal mögött. A kiszolgálószemélyzete ugyan hagy némi kívánnivalót maga után, ellenben a kétdimenziós játékával Matt Nagy is kiélheti minden vágyát. Amennyiben ez nem sikerül, akkor bizony a főedző lába alatt fog égni a talaj. A védelem ugyan kicsit talán gyengült tavaly óta, de továbbra sem lesznek kerékkötői a csapatnak.

21. Atlanta Falcons

Helyezések: 11., 17., 19., 23.,  25.

Legnagyobb erősítés: Arthur Smith

Legnagyobb veszteség: Julio Jones?

Legerősebb pont: Elkapni tudó játékosok

Leggyengébb pont: Secondary

Az első kevésbé irányítóproblémás csapat ezen a listán, ugyanis Matt Ryan jelenleg még simán elhoz egy elvárható szintet. Arthur Smith érkezése ráadásul adhat egy újabb löketet a veterán QB-nak, ami egy kiegyensúlyozottabb támadósort eredményezhet. Amennyiben Julio Jones marad, úgy Kyle Pitts draftolásával a liga legerősebb háromfejű elkapószörnye lehet Atlantában. Ellenben a védelem továbbra sem tűnik félelmetesnek, amin még Dean Pees védőkoordinátor érkezése sem biztos, hogy tud segíteni.

20. Pittsburgh Steelers

Helyezések: 13., 18., 20., 20., 24.

Legnagyobb erősítés: Najee Harris

Legnagyobb veszteség: A támadófal nagy része

Legerősebb pont: Védőfal

Leggyengébb pont: Ben Roethlisberger

Nagyon érdekes offseasont tudhat maga mögött a Steelers, mert a keret inkább gyengült, mintsem erősödött volna. A támadófalból több megbízható veterán is távozott, akiket nem igazán pótoltak, így az évekig megbízható O-line először lehet kifejezetten gyenge pontja a gárdának. Ez azért probléma, mert Big Ben tavalyi formája nem volt biztató, így nem várhatjuk, hogy nyomás alatt jól fog teljesíteni. A védelem persze továbbra is acélos, de a tavalyi teljesítmény masszív felülteljesítésnek tűnt. A csoportban ráadásul mind a három rivális sokat erősödött, így nagyon sok múlik azon, hogy az edzői tevékenység mennyire tudja eltüntetni a látszólagos gyengeségeket.

19. Arizona Cardinals

Helyezések: 15., 16., 17.,  22., 23.,

Legnagyobb erősítés: J.J. Watt

Legnagyobb veszteség: Larry Fitzgerald, ha visszavonul

Legerősebb pont: Passzsiettetők

Leggyengébb pont: Támadófal

A Cardinals az offseason alatt egyértelműen win (playoff) now fokozatba kapcsolt, így érkezhetett J.J. Watt, A.J. Green vagy Malcolm Butler is. Az eddigi fiatal mag mellé a veteránok érkezése azt jelzi előre, hogy a csapat nem igazán van megelégedve azzal, hogy ott táncol a playoff környékén, de végül mindig elmarad a várakozásoktól. A baj csak az, hogy nem feltétlenül a keret erősségével voltak gondok, hanem a Murray-Kinsgbury páros sem váltotta be eddig a reményeket. Mindenféleképpen szintlépés szükséges az edzőtől és az irányítótól is, mert a liga legerősebb csoportjában egyelőre azt is nehéz lesz elkerülniük, hogy utolsók legyenek.

18. Washington Football Team

Helyezések: 11., 17., 19., 21.,  24.,

Legnagyobb erősítés: William Jackson III

Legnagyobb veszteség: Ryan Kerrigan

Legerősebb pont: Védőfal

Leggyengébb pont: Támadófal jobb oldala

Érdekes holtszezonon vannak túl a fővárosban, ugyanis a keretet egész szépen foltozták, de a legfontosabb poszt egyelőre nyitott, legalábbis hosszú távon. Ryan Fitzpatrick ugyanis egy évre tuti meghozza a swaget, ellenben azt ő maga sem hiszem hogy komolyan gondolja, hogy még 3-4 évig stabil kezdő irányító lehet. A védelem félelmetesnek tűnik, a bivalyerős védőfal mellé sikerült erősíteni a linebacker sort és a secondaryt is. A támadósorban már kicsit több a kérdés, de érkeztek fegyverek is és idén is kellemes meglepetést okozhat a gárda.

17. Miami Dolphins

Helyezések: 15., 18., 18.,  19., 21.,

Legnagyobb erősítés: Újoncok

Legnagyobb veszteség: Ryan Fitzpatrick

Legerősebb pont: Brian Flores

Leggyengébb pont: Futók

A Dolphins még egy időre el van látva minőségi drafttőkével, így évről-évre fejlődést várhatunk tőlük. Azonban a legfontosabb, az irányító kérdése náluk is tárva-nyitva. Tuát még messze nem szabad temetni, de mindenki óvatosan fogja figyelni a teljesítményét, mert az alaposan rendbe rakott elkapósor, az egy év összeszokás és a sérüléséből való kilábalás után már kevés dologra lehet majd mutogatni. A védelemtől alighanem ugyanazt várhatjuk, mint tavaly, Brian Flores mester remek munkát végez, így a fiatal támadósornak talán nem kell majd sokat kapaszkodni az eredmények után. A secondary tavaly is rendben volt, most a legnagyobb erősítést a passzsiettetés kapta, ami a gyenge teljesítmény után csak javulhat.

61 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
61 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Kopi3.14
Kopi3.14
2021-05-26 07:08

A Steelers esetén vitatkoznék, nem Ben a leggyengébb, hanem az O-Line. A védelem meg nem teljesített felül, viszont a gyengült secondary miatt várható visszaesés.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Kopi3.14
2021-05-26 16:43

Ben és az Oline kozt sokat gondolkoztam. A védelem ellenben de felulteljesitett m aztem nevek alapjan nem a liga lehjobb v top3 defense ez. Pont pl a secondary miatt.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
2021-05-26 06:56

Az király, hogy Miamiban a legnagyobb veszteség Fitzmagic, Washington-ban pedig Kerrigan.. :) Nagyon bírtam őt, de már csak rotációs játékos volt, telített posztról kellett mennie, és remélhetőleg sok lehetőséget fog még kapni.
Ettől függetlenül oké a helyezés, ha egyben marad a csapat és megoldódik a QB kérdés jövőre lehet feljebb mászni.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  Antal Kovacs
2021-05-26 16:44

Washingtonnál kit írtál volna? Lehrt h már kioregedoben volt, de sztem maga a személy a vezérszellem h kicsit összenőtt a csapattal már magában eleg h o legyen az.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Leonidasz007
2021-05-27 06:28

Arra gondoltam csak, hogy igazából nem volt komoly veszteség. Igen, Kerrigan a legnagyobb távozó név, őt írtam volna én is, de ő sem kezdő helyről ment el, így igazából nagy veszteség idén nincsen.

Tibor Cseh
Tibor Cseh
Reply to  Leonidasz007
2021-05-26 18:28

Haskins?

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  Tibor Cseh
2021-05-27 07:44

Haskins távozása a legnagyobb érkezés :D

Tibor Cseh
Tibor Cseh
Reply to  Antal Kovacs
2021-05-27 10:37

Legfontosabb a pozitív gondolkodásLegalább nála hamar kiderült,h nem franchise qb.Nem kellett törni a fejeteket,h lehívjátok-e az 5.éves opcióját.

ahanem
ahanem
Reply to  Tibor Cseh
2021-05-26 18:45

elmosolyodtam, de az nem offseason történés volt

Tibor Cseh
Tibor Cseh
Reply to  ahanem
2021-05-27 10:35

Haskins a rendes szezont is offseasonként kezelte.

ahanem
ahanem
Reply to  Tibor Cseh
2021-05-27 16:24

és mennyire jól jártunk vele :D

csak ezt ne
csak ezt ne
2021-05-26 05:51

Szerintem eddig nehéz belekötni a listába, legfeljebb megérzések, hitek alapján, lehet véleményezgetni. A szerencse, sérülések, és a valós formák alaposan felülírják majd persze, de egyelőre ennyi van, ezen lehet mogyorózni az ínséges hónapokban.

Szerintem a leggyengébb eresztésből a Raiders (és esetleg a Lions) végezhet jobban, míg a következő nyolcból a Steelers, a Dolphins jelentősen jobb helyezését várom, míg a Giants egy nagy kérdőjel, lehetne a nevek alapján akár sokkal jobb is. A többitől valóban ilyen gyenge közepes várható. Az Arizonában is van potenciál, valahogy mégsem hiszek a szintlépésben, elsősorban Kingsbury részéről.

Az újonc (és a 2. éves) irányítóval kezdők meg teljesen homályban vannak. Ha Mahomes vagy Lamar kvázi kezdő évére gondolunk, akkor bármi lehet, de sok a nehéz kezdés. Josh Allen sem nézett túl jól ki az első évében például. Úgyhogy ez most sok helyen nagyon izgalmas év lesz, most még mindenki reménykedik, az év végére tisztulni fog a kép.

d zoli
d zoli
2021-05-26 10:15

Egyetértek a kommenttárssal aki mémeket kért ehhez a ranking hez is.comment image

katonadani
Reply to  d zoli
2021-05-26 10:18

konkrétan két hete volt kizárólag mémeket tartalmazó ranking :D

ducksfan
ducksfan
Reply to  katonadani
2021-05-26 10:28

Hol van az már :D

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2021-05-26 16:53

heti 1hez vagyunk szokva

Farubcek
Farubcek
Reply to  katonadani
2021-05-26 13:14

Ha három napja lett volna, akkor is kérnénk már a következőt :)

JackEasterby
JackEasterby
2021-05-26 08:31

Számomra értelmezhetetlen az, hogy Murray nem váltotta be a reményeket.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  JackEasterby
2021-05-26 16:44

Nekem nem váltott be semmit. Eddig egykét villanástol eltekintve egy tökéletlen dual threat qb , de semmi több.

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Leonidasz007
2021-05-26 21:09

Neked mit jelent az, hogy egy 1/1-es beváltja a hozzáfűzött reményeket?

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  JackEasterby
2021-05-27 07:45

nem csak az 1/1 mivolta miatt lehet elvárás. De amugy nekem az volt az elvárásom hogy olyan újdonságot ad a ligának ami után elhiszem h majd megreformálja a QB posztot és top5 lehet idővel. Ehelyett az eddigiek alapján egy kapkodó, pontatlna, többnyire a lábával mindent megoldani akaró QB, aki inkbb lesz ligaátlag majd legjobb éveiben is mint a legjobbak egyike. Ahztán majd ránkcáfol, de eddigiek alapján nekem eddig ez.

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Leonidasz007
2021-05-27 17:21

Azért álljunk meg egy szóra. :) A srác egy olyan csapatba csöppent bele, amelyet nem győzött mindenki lehúzni, hogy szegény Rosennek milyen nehéz dolga is volt benne és jár még neki az esély. 2 év alatt 61 TD 30 labdavesztés mellett igencsak megsüvegelendő teljesítmény. A ligaátlagot már most megütötte úgy, hogy innentől kezdve már csak az a kérdés, hogy képes lesz-e fejlődni és nem csak lábon veszélyt okozni.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  JackEasterby
2021-05-27 21:07

Azért az a csapat időközben megkapta a liga legjobb elkapóját, a támadófal is erősodödott es azon a drsfzon nem
Csak Murray jott, igy minden kör egyegy magas valasztasa is. Szal az h ugyanaz a csapat mint amit Rosen kapott az az eros tulzas. Hopkins egymaga megdobta az iranyito eselyeket egy tizessek

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Leonidasz007
2021-05-28 09:47

Murray évében draftolt támadók nagyon gyengék voltak. Vagy KK nem tudta őket csak beépíteni, megközelítés kérdése. Murray kvázi ugyanabban a támadósorba hozott óriási előre lépést. Aztán nyilván Hopkins érkezése tovább emelte a szintet. Mindenesetre az biztos, hogy a magasan draftolt irányítók közül Luck óta messze Murray tudott a legtöbbet hozzáadni a csapat támadósorához.

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  JackEasterby
2021-05-27 06:44

comment image

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Antal Kovacs
2021-05-27 07:09

Tehát szerinted azt az elvárást kell támasztanod az 1/1-es QB elé, hogy 4 MVP címe és HoF karrierje legyen?

Ui: Murray első 2 szezonja simán jobb volt, mint Peytoné.

ahanem
ahanem
Reply to  JackEasterby
2021-05-27 16:21

murray első szezonja nem volt jobb mint egy 6. körösé ugyanazon a drafton, inkább ez a probléma

Antal Kovacs
Antal Kovacs
Reply to  JackEasterby
2021-05-27 07:15

Nem egészen, de azért ha valaki 1/1, azért az nem véletlen. Általában megvan a tehetség, hogy HoF szint legyen. Aztán persze a Jamarcus Russel – Peyton Manning skála elég széles, nyilván Manning is egy szélsőséges eset, a pozitív végén. De az 1/1-estől jogosan lehet sokat elvárni, ezért lett 1/1-es.

“Ui: Murray első 2 szezonja simán jobb volt, mint Peytoné.” – látod, még Murray-ből is sokminden kijöhet :)

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Antal Kovacs
2021-05-27 17:10

“látod, még Murray-ből is sokminden kijöhet”

Ezért nem értem, hogy mit hőbörögnek páran, hogy nem azt kapták amit vártak. Mit akarnak látni 2 év alatt? :)

Wyatt
Wyatt
Reply to  Leonidasz007
2021-05-26 18:30

borzalmasan túlértékelt valami

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Wyatt
2021-05-26 21:11

Ki értékelte túl? Kapott valami szakmai elismerést?

Wyatt
Wyatt
Reply to  JackEasterby
2021-05-27 07:35

nem is tudom, eddig két éve alatt csak egy év újonca és egy pro bowl ment a neve mellé wtf módon

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Wyatt
2021-05-27 17:07

És melyik szakmai elismerés? :)

ahanem
ahanem
Reply to  Wyatt
2021-05-26 18:41

mondjuk a futás az nem tudom hol dual threat, szóval a valami szóban egyetértek veled, nem nagyon tudom megfogalmazni én sem

Tamasi Antal
Tamasi Antal
2021-05-26 07:59

A Cardinals utolsó mondata vége, helyesen: nehéz lesz elkerülni, hogy utolsók legyenek

d zoli
d zoli
Reply to  Tamasi Antal
2021-05-26 13:05

A Seahawks megoldja, hogy ne a cards legyen az utolsó.

ahanem
ahanem
Reply to  d zoli
2021-05-26 16:59

offseason alapján mindig ezt gondoljuk, aztán sose jön össze

Andras
Andras
2021-05-26 08:08

Tetszik h Rodney Hudson érkezése egyáltalán nincs említve pedig a pff alapján, (amit mindig nagyra értékeltek), a liga legjobb centerre. Emellett simán beírjátok h a leggyengébb pont a támadófal ami szintén megkérdőjelezhető. Például PFF szerint top12 volt tavaly és akkor még nem volt Rodney Hudson.

Sajnálom h ennyire nem érdekel titeket egy két csapat de azért jó lenne ha legalább úgy tennétek mintha igen.

katonadani
Reply to  Andras
2021-05-26 10:22

ez az egy bekezdés nem arra van, hogy minden offseason történés meg legyen említve csapatoknál, erre ott voltak az FA cikkek meg a draftértékelők :)

leggyengébb pontnak én a CB-sort mondtam volna, alább Sestertius három másik posztot, Patrik meg a támadófalat látta annak.
Amúgy azt pl a PFF grade önmagában nem méri, hogy a Cardinals rendszere nagyban segíti a támadófalemberek dolgát, ezért az értékelésük jobb (főleg a pass block), mint amire valójában a játékosok képesek.

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-05-26 11:56

“Amúgy azt pl a PFF grade önmagában nem méri, hogy a Cardinals rendszere nagyban segíti a támadófalemberek dolgát…”

Nem abban maradtunk, hogy a PFF pont hogy ezt (is) kiszűri? :D

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-05-26 16:58

ezen már párszor átrágtuk magunkat hogy a támadófalnál vannak a legnagyobb eltérések ilyen szempontból, mivel ott nem feltétlen egyértelmű, hogy kinek mi a dolga a behívott play alapján

nyilván próbálkoznak hogy minél kisebb legyen ez a különbség de ez nem olyan hogy akkor te most futsz egy 9est és a 30 yardosnál majd nézz fel

katonadani
Reply to  ahanem
2021-05-26 16:59

OL edzők visszajelzései alapján valami 98 százalékban jól állapítják meg a playhívásokat és feladatokat.

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2021-05-26 18:44

ellentmondást észleltem

JackEasterby
JackEasterby
Reply to  Fetyke
2021-05-26 12:05

Ha a PFF alátámasztja a véleményed, akkor a rendszer mindent is kiszűr, ha nem, akkor pedig még van mit tökéletesíteni. :D

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-05-26 12:11

miért szűrné ki? A PFF grade annyit mér, hogy milyen jól csináltad, amit kellett az adott játék alatt. Azt nem nézi, hogy ki ellen csináltad vagy hogy milyen nehéz volt maga az a feladat (illetve ezt részben igen, bizonyos dolgoknál). Pl ugyanez igaz a Ravensnél is, nem csak Cardinals specifikus a dolog. Orlando Brownnál is mindig elmondják pl a PFF podcastben is h azért a rendszer nagyban segíti a dolgát, könnyebb dolgokat kell pass próban véghezvinnie, mint mondjuk egy Bakhtiarinak (mondtam valakit).

pritek
pritek
Reply to  katonadani
2021-05-27 08:47

Ne haragudjatok, tenyleg nem bunko akarok lenni, de ez a par sor tokeletesen tukrozi, hogy valojaban mennyire nincs fogalmatok azokrol a csapatokrol amikkel nem akartok foglalkozni. Evek ota olvasom az oldalt es kb minden 5bol 3 Cardsrol szolo info helytelen, vagy ha velemenyes dologrol van szo, akkor sztereotip es ez rohadt zavaro.
Aki a Cards tamadofalat teszi a leggyengebb pontnak annak a leghalvanyabb fogalma nincs arrol, hogy ki es mi van a csapatban egyszeruen csak latta hogy Cards es akkor tuti a tamadofal, mert mindig az.
Hudsont lehagyni a par soros osszefoglalobol meg megint olyan, hogy jaaaaaaa baszki, tenyleg, o is ide jott. Kiment a fejembol. Persze, nem FA cikk ertem, de ciki.
Az, hogy nem ot vesszuk legnagyobb erositesnek, hanem Wattot azok utan, hogy evek ota kb ligautolso center jatekunk van persze lehet egy velemeny, csak szar velemeny. Mar bocsi.

Leonidasz007
Leonidasz007
Reply to  pritek
2021-05-28 09:19

Jobban értékelem azokat a kritikákat amik nem ennyire fölényeskedve akarják megmondani a magukét :)

Hogy a felvetésedre reagáljak, egyikkel sem értek egyet és nem azért mert nem nézem a Cardinalst hanem mert máshogy gondolkozom a játékról. Watt kisugárzása és játékra gyakorolt hatása sztem 100szor fontosabb mint Hudsoné, aki a maga szintjén lehet szintén hasonlóan jó (sztem nem de mindegy), de ha van egy olyan pass rushod amit egy prime közeli Watt adhat akkor lehet akármilyen erősitésed Hudson, Watt lesz a nagyobb.

Ami a támadófalat illeti ott pedig ugy gondolom, hogy még a nyilvánvaló erősőd ellenére is ez lesz a csapat legnagyobb problémája, ami keresztulhuzza a terveiket. Lehet te máshogy látod (CB sor pl), de nem kell általános igazságnak venni se az enyémet se a tiedet sztem.

pritek
pritek
Reply to  Leonidasz007
2021-05-30 07:44

Sok minden van amit en is jobban ertekelek, de ez van. A reakciom inkabb a folyamatos dezinformalasnak szolt, nem a cikknek. Ha csak arra akarnek referalni azt mondanam, hogy a helyzet az, hogy ha ez a tamadofal lesz a leggyengebb pontja a csapatnak akkor az elso Lombardit a kovetkezo szezonban rohogve behuzzuk. Nyilvan brutal seruleshullammal nem szamolva. A helyzet az, hogy lazan liga felso fele a fal, de a felso harmadot sem hinnem tulzasnak es nem lepodnek meg ha a szezonban konszenzus top tizkent beszelnenek roluk. Van egy PB szinten teljesito LT, Pugh elete szezonjat hozta tavaly es a zaszlok nelkul siman felso harmad volt, Hudson elit, RTben Beachum egy megbizhato, boven atlag felett, szinten inkabb felso harmadban teljesito jatekos. Az egyetlen kerdojel a RG ahol verseny lesz a korrekt kezdo JMurray, a helyenken tavalyi elso korbe vart JJ es Brian Winters kozott aki szinten olyan, hogy nem fogsz jajveszekelni ha be kell allitani. Tehat meg melyseg is van, foleg hogy JJ eleve T volt foiskolan. Ha a csapat elverzik iden az vagy Kliff miatt lesz mert tovabbra is rosszul hasznalja a jatekosait es szar jatekokat fog hivni, vagy azert mert a sok vezernek hozott veteran a korabol kifolyolag hamar megserul es nem lesz mogottuk hasonlo szintu minoseg es borul minden, vagy bedol a teljes CB poszt, vagy a vedofal kozepen eroltetni fogjuk a szellemharcost es semmi nyomast nem fog tudni generalni es ezert az egesz vedofal kuka lesz, vagy belebukunk Hicks nulladik napi lecserelesebe. Ha meg csak szimplan az a kerdes mi a leggyengebb poszt akkor akar azt is ra lehet vagni hogy TE, hiszen nincs egy db normalis sem a csapatban. Ok, Maxx persze. Majd beszelunk rola ha kepes lesz harom meccsen egymas utan palyara lepni es el is kapni kozeptavu passzokat amikkel kisegiti Kylert. Millio dolgot valaszthatsz mielitt a tamadofalnak egyaltalan szoba kene kerulnie. Nem farasztom magam azzal, hogy blokkolasi statokat, pff ertekeleseket kukazok elo de a baj a gondolatmeneteddel az, hogy ez az egyseg nem csak most erosodott Hudsonnel, hanem mar eddig is korrekt egyseg volt.
A masik temaban meg akar meg lehetne is igazad, ha egy kozepes centert csereltunk volna Hudsonre, de nem. Egy liga alja jatekos volt Cole, keves tapasztalattal, akin tavaly 4 vagy 6 tamadasunk bukott el emlekeim szerint snap elotti zaszlok miatt. Az 8-8nal a rajatszast is jelentheti ennyi szoros meccsel. Ezt csereltuk le egy jatekosra, akinek minden ujholdkor van egy zaszloja es az is max holding. Ezer eve jatszik, eli passz protektor es olyan segitseget tud nyujtani a semak felismereseben egy harmad eves iranyitonak ami potolhatatlan. A ketto kozott nem eg es fold a kulonbseg, hanem naprendszerek. Wattot pedig beteszed egy olyan falba ami Chandler nelkul is ossze tudtak ugy sematizalni, hogy liga teteje mennyisegu sacket gyujtottek es megbizhato LB jatek valamint cornerek nelkul ellaviroztak valahogy. Ertem en, hogy ha vegigjatsza a szezont elit szinten akkor olyan voros terror lesz itt amilyen Calais ota nem volt, de ebben komoly resze lesz a visszatero Chandlernek es talan meg a fiatal LB parosnak is. Ehhez kepest meg Hudson egymaga hoz ugrasszeru fejlodest a posztjan, ami eleg fontos is, tehat en nem latom hogyan lehetne nem o a legnagyobb erosites. Eleve meg kihagyni a felsorolasbol erthetetlen.

ahanem
ahanem
Reply to  pritek
2021-05-27 16:23

szerintem nincs olyan, hogy szar vélemény, inkább olyan, hogy nincs valóságalapja
persze ha ezt szar véleménynek vagy hazugságnak nevezzük, nekem az is megfelel

Sestertius
Sestertius
Reply to  Andras
2021-05-26 08:24

nem akarok kötekedni, de melyik PFF listán a liga legjobb centere?
Amit én nézek azon a 8., ami persze jó meg minden.. csak nem a legjobb (amúgy egész pontosan overall, passz blokk és run blokkban is a 8.)

Amúgy meg lehet h elírás és a védőfalat akarták írni, mert az még Watt érkezésével se túl acélos

Andras
Andras
Reply to  Sestertius
2021-05-26 08:33
Sestertius
Sestertius
Reply to  Andras
2021-05-26 08:37

én meg a tavalyi értékeket nézem :)
nem teljesen értem.. de a cikkben mondjuk 7. et írnak 2020ra a Center listában pedig 8….
Linsley, Tretter, Ragnow, Linden, Jones, Roullier, Whitehair és Hudson (lehet Linder 530 snapjével kiesett..)

Ahogy nézegetem amúgy az OL premium statokat egyre gyanúsabb, hogy az védőfal akart lenni amúgy, és csak elírás a támdaófal (bár a két G azért nem életbiztosítás)
de 2020 ban 3. volt pl az egység pass block efficiencyben

amúgy ha leggyengébb pontot kéne mondanom a Cards-nál akkor vagy a Dline-t vagy a Guardokat vagy a TE-eket említeném (a két első körös, egyik rookie Lb-t nem mondanám még annak) zárójelben – vagy a Qb-t…

Fetyke
Fetyke
Reply to  Sestertius
2021-05-26 11:54

“amúgy ha leggyengébb pontot kéne mondanom…”

HC lesz az

ahanem
ahanem
Reply to  Sestertius
2021-05-26 10:45

nincs is qb a csapatban (szorri mccoy)

Tibor Cseh
Tibor Cseh
2021-05-26 18:33

Giants legnagyobb vesztesege Zeitler,meg hogy Solder helyett nem igazoltak le valamelyik ex-Chiefst.Tooney nekem egyre jobban tetszik,csak felek,hogy nem fogjak tudni jol hasznalni.

pfefe8
pfefe8
2021-05-26 13:58

Komoly kis elemzés a Steelers-ről:). Legnagyobb veszteség a támadófal nagy része és a “megbízható” veteránok távozása:) Konkrétan a tavalyi szezonban talán a legszarabb támadó falunk volt és ebben főszerepet játszottak a “megbízható veteránjaink”. Azzal hogy távoztak csak erősödhetünk és fogunk is. A védelem elemzése is nagyon jól sikerült:) Masszívan felülteljesítő védelem voltunk:) Talán ha leírjátok, hogy a secondary-nk gyengül azt aláírom, de ennyire azért nem vesztetek el a részletekben:) Állítólag tavaly is “évekig megbízható o-line volt a steelers fala”:)

katonadani
Reply to  pfefe8
2021-05-26 14:21

futásblokkolásban valóban borzalmas volt a fal, de pass próban azért egyáltalán nem, abban simán átlag felettiek, jók voltak (még ha a gyorspasszos játék miatt az átlagnál könnyebb dolguk is volt). Villanueva és Feiler simán kezdő szintű támadófalemberek az NFL-ben, ez biztosan elmondható azokról, akik helyettesítik őket? Miért lenne jobb a támadófal két mondjuk átlagos kezdő elvesztésével, mikor konkrétan egy harmadik körös centeren kívül nem érkezett senki?

ahanem
ahanem
Reply to  pfefe8
2021-05-26 16:52

sikeresen lesüllyedtél az átlagos peccfan szintjére, aki a ligaátlag szót nem képes dekódolni

Gábor Ujvári
Gábor Ujvári
2021-05-26 11:26

A Giantsnel a leggyengebb pont Jason Garett inkabb. Ha o kepes lesz iden “normalis” szintet hozni, akkor lesz meglepi. 😄

Tibor Cseh
Tibor Cseh
Reply to  Gábor Ujvári
2021-05-26 18:24

Plusz egy.Tapsi Hapsiban bizom a legkevesbe.

ahanem
ahanem
2021-05-26 10:42

ezek szerint Giants drukker lettem

de ha más nem, a legmegosztóbb csapat címét elvittük

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

61
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x