Connect with us

Podcast

Triple Coverage #301 – Mi lesz veled, Aaron?

Nem hagyhattuk adás nélkül az Aaron Rodgers körül kialakult helyzetet, ami vajon megpecsételődött Blake Bortles leigazolásával? Mivel ez a szerződtetés a felvétel után történt, ez nem derül ki az adásból, az viszont igen, hogy három Packers szurkoló hogy látja a fejleményeket. Bizony, a tavalyi draft okozta őrjöngés után ezúttal is Szymczak Vincével és Tóth Balázs “alatriste”-vel boncoltuk ki a kérdéskört.

Továbbra is várjuk véleményeiteket, iratkozzatok fel iTunes csatornánkra, de a Spotifyon is eléritek az adásokat! ERRE a linkre jobb klikk –> “link mentése másként” opcióra kattintva pedig le is tudjátok tölteni a teljes epizódot.

27 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
27 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ThySoul
ThySoul
2021-05-14 05:13

A főszerkesztő úr egy kicsit nem figyel és már egy másik Dani lesz a főnök

Fetyke
Fetyke
2021-05-14 09:20

Ennek nagyobb a füstje, mint a lángja. Rodgers lesz a Packs kezdője szepte,berben.

Amivel nem teljesen értek egyet, az az, hogy kellett volna szólni Rodgersnek Love draftolásáról. Egyrészt ARod-ot és a helyzetét ismerve ugyanúgy hiszti lett volna. Ebből a szempontból szerintem tök mindegy, hogy szóltak e neki vagy sem. Másrészt én nem hiszem el, hogy Rodgers ne tudott volna előre legalább pletykákat arról, hogy húzhat a csapat irányítót is. Azért egy ilyen döntést nem egy vagy két ember hoz meg, ráadásul nem egy vagy két nap alatt. Komoly scout előzi meg a kiválasztást, kizárt hogy ARodnak ne mondta volna el valaki, hogy Love is benne van a pakliban…

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-05-14 10:48

állítólag LaFleur sem tudta

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-05-14 10:51

Na de ki hiszi ezt el? Majd ha MLM is lemond, akkor talán…

ui.: Egyébként én úgy emlékszem, hogy a közvélemény már nyílt titok szinten kezelte, hogy a Packers irányítót húzhat az első körben, ha bent marad addig Love. Szóval ha nem is szólt nekik Gute, legalább az internetet azért figyelhették volna…

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-05-14 11:07

Nekik nem ez a dolguk, hogy a zinternetet figyeljék és én remélem is hogy nem erre pazarolják az idejüket, bár Rodgers ugye kivétel lehetne, neki még nincs családja

Nyilván ha nekem van egy belső forrásom, én se nézem a zinternetet, kicsit disszonánsnak tűnik ez így nekem

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-05-14 10:27

fészbukon láttam egy kommentet, aminek az volt a lényege, hogy majd akkor elhiszi ezt a sok szart, ha Rodgerstől jön mindez, nem pedig a szarkeverőktől twitteren

valahogy nem tudok nem egyetérteni ezzel

ja egyébként Disón elvileg közel van a megegyezéshez, na nem a csapattal, hanem a zaklatókkal, na ez is pont egy olyan infó, hogy a Sefteré, hogy nem jött egy ideje semmi, akkor biztos közel vannak a pénzügyi rendezéshez
lófaszt.

szóval majd ha az áronka kiáll a pódiumra és belebögöi egy mikrofonba hogy igen, szertnék elmenni innen és nem fogok játszani, akkor talán el fogom hinni, addig nem nagyon

A Love pickről sokat nem tudok, elvileg LaFleur se tudott róla, akkor meg nagyobb gondok is vannak annál, hogy Rodgers játszani fog-e még náluk vagy sem

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-05-14 11:04

Brockers is milyen szépen kivágta magát a Goffról tett nyilatkozata után. :D

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-05-14 11:08

:DDDD

katonadani
Reply to  ahanem
2021-05-14 10:53

szerintem ez hülyeség, mármint h várjuk meg amíg Rodgers mond valamit, ez nem így működik (Watson sem mondta soha nyíltan, hogy le akar lépni, meg így van ez minden mással is az NFL-ben, mindent az insiderek, a szócsövek mondanak, ami érdekes, mindenki más csak bullshitel a nyilvánosság előtt). Nyilán nem fog kiállni mindenki elé, hogy akkor én most leléptem, csáó, szar minden. De pl azt elmondta, hogy nem örül, hogy kitudódott ez az egész – nem cáfolta egyáltalán, hogy el akarna menni vagy hogy ne lenne igaz amit mondanak mások.

És hát a konfdöntő után is egyből úgy nyilatkozott, hogy azon lehetett érezni a frusztrációját

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2021-05-14 11:11

Aha

A sefter “most éreztem úgy, hogy elég tudásom van ahhoz, hogy most tegyem közzé” az kurvára messze van az insider infohoz

Az egy másik kérdés hogy ennek következtében jöttek kijelentések más megmondóemberektől, de mindegyik csak arra hivatkozik, hogy ha ez nem proton, akkor bizony elektron, neutron pedig nem is létezik

katonadani
Reply to  ahanem
2021-05-14 11:25

ez a schefteres dolog nagyon fel lett fújva /félre lett értve a pakcersösök részéről amúgy :D
amit mondott az valójában azt jelenti, hogy nagyon régóta tudott már belső körökben, hogy rodgers elégedetlen, elvágyódik stb.

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2021-05-14 11:31

Érthető a félelem a részükről, pont azért, mert ők is tudják már több, mint egy éve, csak hát ugye mint a csapat szurkolói, személyes ügyüknek is érzi

Az meg nagyon nem segít rajtuk hogy az ehhez kapcsolódó médiában mindenki bele akarja böfögni a saját hot take-jét, hogy aztán később majd lehessen dicsekedni

Az meg még nagyobb gáz, hogy elvileg ilyen médianyomás következtében a Packers adna egy új szerződést neki, mert ilyet is olvastam

katonadani
Reply to  ahanem
2021-05-14 11:37

hát igen, de szerződés kapcsán is nagy kérdés, hogy nézne ez ki. lehet csak az idei capet akarták csökkenteni eredetileg (olvastam ilyet még anno) és nem valódi hosszabbítás lett volna, vagy nem lett volna sokáig garantált benne stb. Gondolom ez lehet a probléma leginkább, hogy a csapat sem akarja 4-5 évre elkötelezni magát

ahanem
ahanem
Reply to  katonadani
2021-05-14 12:07

szerintem meg a garantált tartalom a problema, hogy nem sok maradt, és azt szeretne a kis áronka, teljesen jogosan, a cap menedzselése pedig nem az ő dolga, de hát nyilván ez is egyszerűbb lenne a GMnek, ha nem vakon lövöldözgetné az értékes pickeket, hanem olyan játékosokat hozna, akik cap reliefként működnének, esetleg Rodgers kaphatna ezáltal több pénzt

azért Rodgers ügynöke nem egy barom, úgy tűnik, Gutekunsttal ellentétben

ha február óta nem jutottak közös nevezőre, akkor érthető, hogy Rodgers miért gondolja úgy, hogy most már nem is fognak, nyilván arra várnak, mikor dobja be a törcsit az FO

én adnék neki 2 év full garantáltat és opciós éveket, amik valamikor értelmes időben válnak garantálttá (méhómsz)

chester
chester
Reply to  ahanem
2021-05-14 11:35

Az első hírekben pont azt emelték ki, hogy azért lett még feszültebb a helyzet, mert nincs meg az új szerződés. És Murphyék elismerték, hogy februárban megkezdődtek a tárgyalások erről.

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  katonadani
2021-05-14 14:23

azért na, végignéztem az interjút és úgy érzem hogy van olyan stabil angol tudásom hogy megértsem amit mondott
azt mondta hogy Rodgers nem elégedett a vezetés döntéseivel de az hogy elvágyódik az tipp volt a részéről, hiszen senki nem erősítette meg neki
mindezt lehozza a draft napján, amire a csapatok elkezdenek telefonálni de értelmetlen mert esélytelen 8 óra alatt rgy ilyen cserét lebonyolítani, ezzel meg ugye a saját ügyét erősíti schefter, mert innentől a nyilvánossáf azt látja csak hogy rodgers menne, de a vezetés nem engedi –> schefter elégedetten hatradol mert addig kavarta a szart amig elő nem állt a helyzet amit elvileg hírként lehozott

katonadani
Reply to  Fontos_Vidra
2021-05-15 07:29

abból az interjúból nekem leginkább az jött le, hogy abban lehet hibáztatni Scheftert (ha ezért hibáztatni lehet), hogy épp draft napján hozta le a sztorit, amikor a legnagyobb a figyelem az nfl körül. Lehozhatta volna egy héttel előbb meg egy héttel később is, kb ugyanaz az infó állt volna rendelkezésére.

Amúgy az új infó aznap az volt h a 49ers felhívta a Packerst ezzel kapcsolatban, ez triggerelte az addigi infókat, hogy aznap lehozza őket.

Ez nem egy ilyen légből kapott kitaláció volt, hanem hosszú hetek, hónapok információi összerakva.

Nem konkrétan ehhez az esethez, de tökre ajánlom meghallgatni ezt a podcastet Rand Getlinnel az insider életről. Már két éves, szóval fogalmam sincs, hogy épp ehhez a sztorihoz hogyan és miként kapcsolódik vagy mit lehet leszűrni belőle, régen hallgattam már, de mindentől függetlenül érdemes meghallgatni, hogyan működnek az insiderek:
https://www.youtube.com/watch?v=YV7bvmPHuFw

chester
chester
Reply to  ahanem
2021-05-14 10:46

“A Love pickről sokat nem tudok, elvileg LaFleur se tudott róla, akkor meg nagyobb gondok is vannak annál, hogy Rodgers játszani fog-e még náluk vagy sem”

Nem vagyok benne biztos, hogy erről egy HC-nak tudnia kéne egyébként. Persze nem rossz ha összedolgoznak, de a két embernek más a feladata. Lehet ha összeszedek elég szabadidőt utánajárok ennek egy cikk erejéig.

ahanem
ahanem
Reply to  chester
2021-05-14 11:14

Nem muszáj tudnia róla, ez elképzelhető, de annak sem látom értelmét, ha a GM keresztbetesz a HCnak, mikor elég egyértelműnek tűnik nekem az, hogy szimbiózisban létezik a két poszt és manapság egyre többször jönnek együtt és repülnek egyszerre

Egyébként valszeg nem lenne ekkora visszhangja ha Love a 3. körben megy Green Baybe

katonadani
Reply to  chester
2021-05-14 10:49

szerintem az rég rossz, ha a GM úgy hoz döntést, hogy nem beszél a főedzővel. akkor működik jól egy csapat, ha együtt dolgoznak.

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-05-14 10:53

Szerintem is elsőként az edzői stábnak kellene összeállítani egy anyagot, hogy hova kellene még erősítés a draftról. Persze nem feltétlenül kell oda húzni (főleg ha nincs is kit) de azért nem ártana ezt a GM-nek figyelembe venni.

chester
chester
Reply to  Fetyke
2021-05-14 11:06

Mindkettőtökre reagálva, ezt lehet úgy is nézni, hogy a GM áll mindenki felett, tehát a GM hoz maga alá olyan edzőt, aki az ő elképzeléseit átviszi a játékosokra, és a GM hoz ezekbe a saját elképzelésekbe játékos. Mostanában ez ugye, mármint hogy a GM hoz “magának” HC-t ez pont fordítva van, de papíron simán lehet ilyen reláció.

Nem releváns, de ugye a Draft Day-ben is leszarta a Costner a HC-ját meg mindenkit, csak ugye, spoiler, de a végén csak kikérte a véleményét ki kéne neki. :D

katonadani
Reply to  Fetyke
2021-05-14 10:57

nem biztos, hogy ilyen sorrendiséget meghatároznék, meg nem is feltétlen posztot határoztatnék meg, hanem h milyen posztra mit várnak el a játékostól, miben legyen jó stb

Fetyke
Fetyke
Reply to  katonadani
2021-05-14 10:58

Igen, így gondoltam én is. Hiszen egy boardot csak illik összeállítani. Aligha hiszem, hogy abban csak pár ember venne részt.

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2021-05-14 10:34

Szerintemis uborkaszezon van, unatkoznak a szakértők és a firkászok, illetve kell valami, ami fenntartja az érdeklődést és a feszkót, mert abból van bevétel. Dögunalom…

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2021-05-14 11:16

Mi is unatkozunk, lehetne már szeptember 12

Fetyke
Fetyke
Reply to  ahanem
2021-05-14 15:34

Én már az augusztussal is kiegyeznék

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

27
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x