Connect with us

Hír

Párterápiára van szüksége McVaynek és Goffnak

Sean McVay a Packers elleni kiesés után nem pont úgy nyilatkozott, mint aki bízik irányítójában és benne látja a jövőt – nem hogy a kezdő pozícióját, még a roster helyét sem garantálta. A holtszezon így érdekes dolgokat hozhat Los Angelesbe, hiszen már most, két nappal a szezon vége után kérdések merültek fel a két éve még $134 milliós szerződést kapó Jared Goffal kapcsolatban.

Steve Wyche ugyanis arról számol be, hogy alaposan megromlott a kapcsolat McVay és Goff közt, így “párterápiára van szükségük”. Wyche beszámolója szerint egyébként van esély rá, hogy megjavítsák a házasságot, de most nem néz ki valami jól a dolog.

A wild card körben ugyebár nem is Goff volt a kezdő, pedig annyira azért egészséges volt, hogy csere legyen, így sokan felvetették a kérdést, hogy akkor ez most egy padoztatás McVay részéről, vagy mi a helyzet. Az biztos, hogy a főedző izgatott volt, hogy kipróbálja John Wolfordot, azonban ez a kísérletezés gyorsan véget ért, mikor Jamal Adams kiütötte az irányítót. Goff egyébként egyáltalán nem örült annak, hogy nem ő volt a kezdő, és elmondása szerint ez volt a legnehezebb dolog eddigi karrierje során, amin keresztül kellett mennie.

Goff szerződéséből még négy év van hátra, jövőre $34,6 milliós cap hitje lenne. A probléma az, hogy az irányító kivághatatlan, hiszen $65,5 milliós halott pénz keletkezne utána, ráadásul még jövőre is $30 millió fölé rúgna ez a szám. Egy trade azonban nem elképzelhetetlen pénzügyileg, hiszen azzal $12 milliót spórolna a Rams, habár be kellene nyelnie egy rekordnak számító $22,2 milliós összeget halott pénzként.

Így jó eséllyel Goff lesz jövőre is a Rams kezdője, de az valószínűsíthető, hogy McVay megpróbál szerezni egy jobb képességű veteránt, hogy legalább ott legyen opciónak, és ideális esetben a versenyhelyzet segítse Goffot.

74 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
74 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Fetyke
Fetyke
2021-01-19 09:38

“…van esély rá, hogy megjavítsák a házasságot..”
Ja kérem! A pénz nagy úr még a házasfelek közötti kapcsolatok szempontjából is.

” Egy trade azonban nem elképzelhetetlen pénzügyileg, …”
Szakmailag már annál inkább tűnik sci-finek.

euskadi68
euskadi68
Reply to  Fetyke
2021-01-19 10:28

Én is így látom. Ki a fene vinné el Goffot?
A mostani classból 5 olyan kúbé is van olyan, mint ő, ráadásul kvázi ingyen.

ahanem
ahanem
Reply to  euskadi68
2021-01-19 14:31

melyik 5ben látsz super bowlt részvételt? érdekel, mert nálam egyelőre 3 ilyen van

euskadi68
euskadi68
Reply to  ahanem
2021-01-19 19:14

Te is tudod, hogy ez egy összetett kérdés. Ha a kérdésedre röviden kellene válaszolnom, akkor azt mondanám, hogy mindegyikből és egyikből sem. De kifejtem. :)
Ez csapatsport. Pl. Kinézzük Lawrence-ből , de a Jaguars-ból nem. Legalábbis 2-3 évig biztosan nem. És ha utána sem, akkor elment 5 éve a semmire, az pedig beláthatatlan, hogy az újoncszerződése lejárta után hova ír alá.
Hogy ne menjek messze a kedvenc csapatomtól, akkor elég felhozni történelmi példának Dan Marinot. Belőle mindenki kinézte a gyűrű(ke) t, aztán… Ha top irányító vagy szar csapatban (hahó Texans!), akkor szembejön a 4-12. Az nemhogy sb-ra, de PO-ra sem elég. (Jó, elismerem , az idei Texans kiugró példa.)
De ha hozol egy közepes szintet egy atomjó csapatban, akkor akár gyűrű is lehet a végén belőle (most így hirtelen Flacco és Foles ugrik be az utóbbi időkből, de történelmileg valószínűleg ez a lista lenne hosszabb).
Most már 4 évet láttuk Goffot (és Wentzet), ez alapján azt gondolom, hogy egy McVay (ha már Goff) az idei classból öt irányítóból is ki tudná hozni az SB runt. Nem feltétlenül sorrendben Lawrence, Fields, Wilson, Jones és Trask is szerezhetne gyűrűt vele. Persze nem mind az öt, de bármelyikben megvan, hogy egy jó sémában, jó edzővel tudják hozni Goff szintjét. Ezt továbbra is tartom.
Ui. : én rengeteget szidom Tuát , de akár még benne is benne lehet egy SB run. Ha így lesz, én leszek az első, aki megkövetem, postán adom fel neki a bocsánatkérő levelet. :)

Zoltan Szilard v. Pinter
Zoltan Szilard v. Pinter
Reply to  euskadi68
2021-01-20 08:30

Flacco esete azért érdekes, mert konzisztensen hozott egy, az átlagnál valamivel jobb szintet az alapszakaszban egy valóban jó csapatban, de amúgy semmi extra. Ugyanakkor, a SB run alkalmával a PO-ban kivágta minden idők legjobb rájátszás QB teljesítményét. Hozzáadva RL52 visszavonulása által adott motivációval valamint, hogy a nagydöntő végén mégis csak a legendás védelem még egyszer megmutatta, hogy miért a #D-ről szól a baltimore-i foci, bőven elég volt a gyűrűhöz.
Összehasonlítva a Dilfer féle Ravens SB győzelemmel, ott egész egyszerűen a #D annyival volt mindenki felett, hogy kb. azt sem tudják, hogy ki volt a Ravens QB-ja…
A Flacco-korszak esetében sok apró, időszakos lökés, míg az utóbbi esetében az egész éves űrkonzisztencia azt a pluszt, ami megkülönbözteti a jót, a zsenit a TÉNYLEGES bajnoktól (lásd: olimpiai bajnoknak születni kell).

Farubcek
Farubcek
2021-01-19 09:46

Nehéz helyzet. Goff látványosan nem elég jó ahhoz, hogy hátán vigye a csapatot akár egy gyűrűig. Viszont a csapat meg nem elég gyenge ahhoz, hogy a draftról érdemben upgrade-et jelentsen egy QB-húzás Goffhoz képest (mert azért lássuk be, a top 1-2 QB picknél hátrébb nagyon nagy az esélye annak, hogy semmi extrát nem jelent az illető). Ez egy ördögi kör, pláne ezzel a szerződéssel, mert így borzasztó nagy teher lenne elcserélni is őt.

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
2021-01-19 09:51

legjobb párkapcsolati tanácsadó

https://youtu.be/rxObkfSqmQM

ahanem
ahanem
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-19 12:03

sosenem fogom megérteni, hogy maradhatott abba 3 évad után

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  ahanem
2021-01-19 12:15

felállt az alkotó 2 évad után, meg szerintem a képregény is addig tartott

ahanem
ahanem
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-19 13:28

ettől még lehetett volna folytatni, bár tudom, voltak is rá próbálkozások
csak nyilván itt nem állt mögötte egy HBO, aki csakazértis végigtolta volna

kisdrogba
kisdrogba
2021-01-19 10:08

Nem tudom hogy látjátok, de a Ramsbe még egy deep target WR is elkéne a QB kérdésen kívül – ahogy Farubcek írja ez pedig tényleg egy ördögi kör, mert annyira nem lesz rossz a brigád hogy jó draftpozíciójuk legyen, amúgy is az elmúlt 1-2-3 évben sok draftpicket tradeltek, a kérdés hogy tudnak e olyan QB-t szerezni aki valóban konkurencia lehet mellé. Fisher alatt elég borzasztó volt, majd McVay rendszerével látványosan feljavult, de akkor sokkal stabilabb futójátéka is volt Gurleyvel, most talán Akers tűnik No.1 RB-nek ami talán jövőre segíthet. A szerződése szopatja most őket rendesen, ha következő évben se lesz meggyőző akkor cserélni kell, akár trade akár draft (bár nem tudom milyen lesz a QB class), azért McVay rendszere jobb ennél, hogy ilyen szenvedős legyen az offense/passzjáték mint amilyen az elmúlt időben volt. Talán a tavalyi Bucs elleni 55-40-es vereség volt ahol Goff pressure elleni szenvedés a leglátványosabban kijött, meg ugye ott a futójátékot is teljesen megölték.

bjeela
bjeela
2021-01-19 10:33

Esélytelen elcserélni Goffot, a kutyának se kéne, tehát ez az opció kuka. Nevelési célzatú padoztatással sem egyértelmű, hogy ki lehet többet hozni a srácból, mert láthatóan nem a hozzáállásával van a gond, hanem a képességeivel. Nem a fizikaival.

Szóval ez egy olyan kényszerházasság, amiben el kell viselned még pár évig a nem túl vonzó és ügyes partnert, aki a legváratlanabb pillanatban ejti le a családi porcelánkészlet legértékesebb darabjait. Nem mellesleg kiderült, hogy képtelen megjegyezni a harmadik mondatodat, ami a korábbi kétmondatos szerelmi lángolásban nem tűnt fel.

Röviden lesz még két év kényszeregyüttélés, aztán lapát. Ha valaki szóbahozza MVP Trubot, halál fia…

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  bjeela
2021-01-19 11:40

“Mé a trubiszki jobb vóna????”

ahanem
ahanem
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-19 11:58

jobb, ő legalább tud futni

bjeela
bjeela
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-19 13:11

Az utóbbi időben kissé elkanászodtál, kedves druszám. Egyáltalán hogy merülhet fel ez a kérdés?

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  bjeela
2021-01-19 12:43

MVP kicsodát? Sose halottam. T???… Ja, hogy Trey Lance-re gondolsz. Mit szólnál egy feltradehez a 49ers-hez, csak a régi szép emlékek miatt, mondjuk egy jövő évi egyes, vagy egy-két évnyi kettes-hármas pickkel.

bjeela
bjeela
Reply to  Viktor Gál
2021-01-19 13:08

Csak azé nem, mert nem tucc olvasni, csak írni, mint a nyomorult Erdélyi József.

Mint már jónéhány posztom-kommentem alapján kiderült bizonyos témák tradíciója iránt kevéssé vagyok fogékony. Ez is azok közé tartozik… Eccer kistafírungoztunk titeket, mer olyan nyomorultnak lácccottatok, elégeggyetek meg vele egy életre.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2021-01-19 13:28

bírók minek vannak még a pályán?

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2021-01-19 13:31

Én sem értem. Biztos a tradíciók mijatt.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2021-01-19 13:31

lehetne belőlük tetőt készíteni

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2021-01-19 13:38

Bírókból? Nem lenne tartós…

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2021-01-19 13:41

ja hogy már az is számít?

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2021-01-19 15:44

Nézd, túl sok Péter nincs, hogy egy házat építsenek rá, mint Isten…

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  bjeela
2021-01-19 13:52

Na jó, ha téged nem érdekel, majd megbeszéljük Pace-el. Egyszer már sikerült vele dűlőre jutnunk. Tradició már, ha előttetek vagyunk a drafton, és irányitóra van szükségetek, egyszerűen nem tudtok ellenállni, a kriptonittok vagyunk.

bjeela
bjeela
Reply to  Viktor Gál
2021-01-19 15:44

Pace-nak le lesz fogva a keze és be lesz tömve a szája, ezt megígérte a Don. Ja, és tuggyuk hova jár iskolába a kislánya… Szóval amit most ígér nektek az semmit sem ér a drafton.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  Viktor Gál
2021-01-19 22:58

Vigyék el Gerappát Traubiért. Handoffot csinálni jó ő is.

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2021-01-19 22:58

Vödörért nem adunk csöbröt.

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  bjeela
2021-01-20 00:19

Fületlen csöbröt a lyukas vödörért, akarom mondani egy köcsögöt a kancsóért. Sose kötünk ilyen blockbuster-tradet, ez elvi kérdés, hogy ilyen úri rongyrázásban nem vesznek részt a kétkezi munkából élő, dolgos aranyásók.

bjeela
bjeela
Reply to  Viktor Gál
2021-01-20 09:40

Méghogynem? Hátakkor mi vót az, amikor a SB-ig álevickélő edzőt lecseréltétek egy Tomsulára meg később Kellyre? Merhogy a fületlen csöbörben még megmarad a cucc, de a lyukas vödörben… Naugye. Hantás egy aranyásó vagy te, már régóta figyellek. Méghogy kétkezi… És ne köcsögözzé úri társaságban! Igazán megtanulhattad vóna, hogy az ilyeneket simán lebuzizzuk.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2021-01-19 22:58

Biggus Dickus Nickust lehet?

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2021-01-19 22:58

Azt a nyámnyila háromlábú széket két tekegolyóval? Stabilnak tűnik, de ennél sajnos nem több. Nyugodtan fecseghetünk róla.

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2021-01-19 22:58

A legtöbb SB tapasztalattal bír a keretben.

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2021-01-19 22:58

Hát ja, kár, hogy annyira mozgékony, mint a háromlábú szék, így aztán nem tud elvinni az SB-ba.

Staten Island
Staten Island
2021-01-19 11:15

Az a vicc, hogy nem rosszak a számai, ha nincs nyomás rajta. Tavaly előtt is kijött a csapatból a jó szezon, mikor jó volt a Rams o-line (nem elvitatva az idei elit D# érdemeit sem). Viszont emellett Goff az a QB a ligában, akinél a legnagyobb különbség van a statisztikai mutatóiban attól függően, hogy van rajta nyomás vagy sem. Az tehát látszik, hogy nekik különös figyelmet kell erre fordítaniuk a továbbiakban is. Ha ezt meg tudják oldani, jók lehetnek a köv. két évben is.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Staten Island
2021-01-19 11:23

A franchise QB-t pont abban mérik, hogy miként dolgozik valaki nyomás alatt. Ha valaki nem tud vállalható lenne nyomás alatt az csak Smith-Dalton féle karriert futhat be.

wolandrule
wolandrule
2021-01-19 11:27

Bele se merek gondolni, hogy Nagynak és Trubinak mire lenne szüksége.

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  wolandrule
2021-01-19 12:15
bjeela
bjeela
Reply to  wolandrule
2021-01-19 22:57

Reggel egy jó nagy adag tojásrántottára citromos téjával. Eccerűen annyira jók, hogy már mindent tudnak és azt is jobban, mint bárki ezen a bolygón. És ez láccik is az eredményeiken…

acsdav2
acsdav2
2021-01-19 11:30

Én már pár éve jeleztem, hogy McVay és Shanahan azok a támadózsenik lesznek, akiknek a SB azért nem jön össze, mert nem kapnak egy franchise QB-t. Engem nem lepne meg ha McVay dobbantani szeretne, mert itt 2 évig semmi esély nem lesz Goff-fal a SB-ra. Idióta Snead ezt is jól elbarmolta.

ahanem
ahanem
Reply to  acsdav2
2021-01-19 11:58

objection

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  acsdav2
2021-01-19 19:14

De hol van olyan csapat, ahol van franchise QB, nagyjából megfelelő keret, vagy jó nagy cap space, és már csak egy McVay hiányzik?

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  conspiracy theory
2021-01-19 19:15

hülye kérdés, nyilván a bears :D

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-19 19:53

Oda azért nem mehet mindenféle félnótás, meg hóhányó.

bjeela
bjeela
Reply to  conspiracy theory
2021-01-19 22:57

Ez bizony igaz, megválogatjuk, kiket engedünk be az NFL történelmének egyik legjobb csapatába.

bjeela
bjeela
Reply to  Fontos_Vidra
2021-01-19 22:57

Ugyan kérem minek cserélnénk le a liga legjobb HC-ját, aki köztudomásúan káprázatos képességű, hatalmas tudású, kivételes kreativitással megáldott támadó guru? Botorság lenne… Meg hát őszintén, ki az a Mekvéj? Valami szendvicsgyártó kisvállalkozó? Esetleg a büfébe…

Kopi3.14
Kopi3.14
Reply to  bjeela
2021-01-19 22:58

Szerintem nem futtok eleget.

bjeela
bjeela
Reply to  Kopi3.14
2021-01-19 22:58

Téged is a Carroll világosított fel erről a játékról?

acsdav2
acsdav2
Reply to  conspiracy theory
2021-01-19 19:16

Nem feltétlenül kell franchise QB és óriási cap space együtt. Elegendő lenne, ha választhatna magasan egy drafton vagy megkapna egy Lionst vagy Falconst a franchise QB-kkal.

conspiracy theory
conspiracy theory
Reply to  acsdav2
2021-01-19 19:53

A draft-ot egy kicsit túlértékeled, ha egy-két éves távlatról van szó. Egy-két év alatt még óriási a szerencsefaktor benne. Csak egy példa: 1/1 Goff :)
Értem, amit írsz, de idén Ryan 36, Stafford 33 lesz és mindkét hely elég toxikus lehet, mert már évek óta tart a lejtmenet. Szerintem az ilyen csapatoknál mindig sokkal mélyebb a probléma, mint pusztán a HC személye, legyen az bárki. Szóval mire McVay kikalapálja a hibákat, meg megcsinálná a McVay rendszert, időben pont ott tart, mint amikorra rendbe szedné a Rams-t. Viszont addigra meg azoknál a csapatoknál lesz az életkorukból adódóan QB kérdés.

RvBalazs
RvBalazs
2021-01-19 12:40

Küldjék el valamelyik nagy cap-pel rendelkező csapathoz gy második körös pick kíséretében.
Volt már példa rá.

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  RvBalazs
2021-01-19 12:57

Ja,csak hogy Osweilernek 16 millás szerződése volt a Texansnál, ha jól emlékszem, és ebben a történetben ez zsebpénznek számit. Arányosan egy 1. és 2. kört kellene adni, igy meg már két évig esélytelen lenne McVay, hogy draftoljon új QB-t az első körben. Reménytelen. Sneadre fognám, és lelépnék a helyében, akármennyire is vonzó Loszi az NFL-ben, mert igy csak a renoméja csorbul., és szar úgy dolgozni, hogy a cél elérésére ( esetében egy SB a min) a szerződése alatt reménye sincs.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Viktor Gál
2021-01-19 14:27

No nem azért, de egy apró megjegyzés. Nem úgy van, hogy a HC, akárcsak a QB, nem léphet le? Vagy kirúgják, vagy lejár a szerződése. Nincs olyan hogy köszi leléptem (ha csak nincs direkt ilyen záradék a szerződésében)…

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-01-19 14:30

Bobby Petrino

Viktor Gál
Viktor Gál
Reply to  Fetyke
2021-01-19 15:39

Direktbe én sem igy gondoltam, de kiérőszakolhatja a tulajnál, vagy betámadhatja Sneadet az x-ik elbaszott szerződése miatt, hogy egyiküknek menni kell.

ahanem
ahanem
Reply to  Viktor Gál
2021-01-19 15:44

ettől még leléphet, akár szezon közben is.

ahanem
ahanem
2021-01-19 13:19

a valódi kérdés inkább az, hogy WENTZ VAGY GOFF?

euskadi68
euskadi68
Reply to  ahanem
2021-01-19 14:26

Egyik sem, ha lehet választani. :)

ahanem
ahanem
Reply to  euskadi68
2021-01-19 14:30

a drafton is választottak :))

alighanem a jövő évi draft néz ki ilyen tehetségekkel tűzdeltnek egyelőre
mondjuk ez a kettő legalább kapott egy-egy baromi nagy szerződést

Fetyke
Fetyke
Reply to  euskadi68
2021-01-19 14:30

Pedig ócobban lehetne megszerezni bármelyiket, mint Watsont. :D

Satya
Satya
Reply to  ahanem
2021-01-19 15:22

Nem értem amúgy, hogy hova siettek ezzel a két irányítóval. 2020-ban még simán játszhattak volna az 5. éves opcióval, és még jöhetett volna akár 1 év tag alatt, de mindkettő megkapta a nagy zsét már 3 év után.

ahanem
ahanem
Reply to  Satya
2021-01-19 15:44

és ez már a szerződéskötés pillanatában is sokakban megfogalmazódott, csak egyszerűú volt azzal elintézni, hogy elég ez a 2 QB ahhoz, hogy eljussanak a nagydöntőbe

én alapból nem értem ezt a “adjunk a 3. év után rekordszerződés” dolgot, mert sokkal többet nem fognak érni 2 év múlva sem, csak nagyobb mintával lehet dolgozni

LG
LG
Reply to  ahanem
2021-01-19 22:55

Egyetértek, a 3. évet én is túl korainak tartom egy első körös játékosnál, de egyik oldalról hosszabb távon megéri az éves átlagok miatt, mert még időben lekötik őket, miközben a fiúk folyamatosan emelkednek. Másik oldalról pedig általában megy a népharag a csapatok irányába, hogy milyen szemetek, amiért “éhbérért” játszatják az elit szintén játszó első körös választottaikat. Nehéz döntés, a két úriember tipikus példája a “hogyan ne csináld” esetének.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
2021-01-19 22:55

Eccerű. Goff mögé (elé) FitzMagic tartaléknek (vagy Minshew).

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-19 22:56

Minshew mibü?
Jimmy G-ért adott a niners egy 2/43-at a pats-nek..
Nincs a rams-nak luxus elbaszható pickje.
Főleg nem egy backup QB-ra.
2/57
3/88
meg majd a maradék apró 5-6-7 kör.
Szűk esztendő.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-19 22:56

Ok. De az öreg szabadügynök, csak vele kell(ene) megegyezni.
Minshew mellett meg ott van még Luton is, és ha draftolják Lawrence-t, akkor qb túltengés lesz, ami miatt valakit ki fognak vágni. Benne van a pakliban, hogy pont Minshew lesz az. Csak ki kell várniuk, és waiverről felkapni.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-20 09:11

Minshew-t magasabban draftolták mint Luton-t.
Meg az eredményei alapján eléggé bebaszna ha csak úgy kibasznák hogy bárki vihesse ingyen.
Azon se lepődnék meg ha a patriots a 2/46-os pickjével cserélne érte.

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-20 09:46

Magasabban, de régebben. Ergo hosszabban is tudják használni olcsón.

Most a Jaguars olyan helyzetben van, hogy draftolhat 1/1-en, és emellett van 3qb-ja, akiből valószínűleg csak egy lesz náluk csere.

Várhatóan az a nagy kérdés, hogy kapnak-e bárkiért bármilyen csereajánlatot. Ha igen, akkor tárgyalnak. De ha nem, akkor előbb utóbb a háromból kettő ki lesz vágva.
Másik oldalról meg a GM-ek sem akarnak senkiért adni semmit, ha ingyen is lehet…

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  Krisztian Fekete
2021-01-20 14:42

Mit használsz egy Luton-on mikor csak az inteket dobálja?:”D

Krisztian Fekete
Krisztian Fekete
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-20 14:42

Ó, én semmit! Az én csapatomban nagy “szerelem” van a kispadon!

merlin
merlin
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-20 10:01

Szerintem nincs az az isten, hogy Minshew második kört érne.

Bélabá a csótány
Bélabá a csótány
Reply to  merlin
2021-01-20 14:42

Nem az a kérdés ér-e annyit,hanem hogy adnak-e érte annyit.
Pl a draft-tol hol hozol tuti jobb QB-t 2/43-on ?
Jones,Trask meglepő lenne ha ott még bentlenne.

merlin
merlin
Reply to  Bélabá a csótány
2021-01-20 15:26

Ezzel együtt is luxus lenne érte egy második kör, pláne hogy szerintem nem lesz kezdö. Azt gondolom, hogy egy veterán mögé fogják leültetni második számú irányítónak, így pedig nem tudom elképzelni, hogy 4. körnél értékesebb picket bárki feladna érte. (Tegyük hozzá: a Jaguars azzal sem járna rosszul.) De simán lehet, hogy nincs igazam, pár hét és kiderül.

Megawatt Szvetozár
Megawatt Szvetozár
2021-01-19 22:57

“…nem örült annak, hogy nem ő volt a kezdő, és elmondása szerint ez volt a legnehezebb dolog eddigi karrierje során, amin keresztül kellett mennie.”
Brühü! Alex Smith szomorúan csóválja a fejét…

bjeela
bjeela
Reply to  Megawatt Szvetozár
2021-01-19 22:58

Ésakkó mitaszongyon MVP Trub, akit vérig sértettek egy háromlábú székhez kötött két tekegolyóval, amiről aszonták, hogy egy nagytökű QB?

Legfrissebb cikkeink

Legutóbbi hozzászólások

74
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x