Connect with us

Draft

Lehetett volna jobb – Packers draftértékelő

Okultak a tavalyi draftból Green Bayben, ezért bevetették az Anderson vezércselt! Az első kör előtt pár órával megjelent Rodgers híreknek hála a kutya sem foglalkozott azzal, kiket választ a Packers, így nyugodtan lehetett tevékenykedni. Viccet félretéve, jobban is tetszik az idei munka, mint a tavalyi.

1/29 Eric Stokes, CB, Georgia

Rögtön azzal lepett meg Gutekunst, hogy nem cserélt az első körben, az elmúlt években előszeretettel mozgott fel a kiszemeltjeiért, de úgy tűnik most nem nehezítették meg a döntését a kollégák. Aminek annyira nem örülök, mert Stokes nem tartozott a kedvenceim közé.

Mi lehetett a terv?

[ppp_patron_only level=”3″ silent=”no”]

Minden bizonnyal megnézték a front office tagjai is az előző szezon NFC-döntőjét, és belátták, hogy Kevin King számlájára nagyon sok minden írható volt – mondjuk visszaigazolták, szóval lehet mégsem nézték. Jaire Alexander túloldalára kellett találni egy olyan játékost, aki képes elkerülni a nagyobb hibákat, nálam ez volt a prioritás az offseasonben, így a szándékot mindenképp díjazom. Arról nem is beszélve, és ez még elő fog jönni több helyen is, hogy a 2022-es salary cap helyzet nem arra enged következtetni, hogy itt hatalmas költekezések lesznek más franchise lejáró szerződésű játékosaiért, így mindenképp kellett szerezni hosszú távú megoldást, erre meg a draft a legalkalmasabb.

Ha lehet hinni annak, hogy a frissen kinevezett védőkoordinátor Joe Barry egy olyan rendszert akar futtatni, mint Brandon Staley tette tavaly a Ramsben, oda abszolút fit lehet. Alexander rátapadna a WR1-re, a többi játékos meg javarészt zónázna, Stokes-nak is inkább ez az erőssége az emberezés helyett.

Mi várható tőle?

Vélhetően nem lesz egyszerű őt lehagyni, hiszen elképesztő sebessége van, gutekunsti hagyományokhoz hűen ezúttal is egy elit RAS mutatóval rendelkező játékost hozott a csapatba. Alapvetően nincs bajom azzal a filozófiával, hogy kiváló atlétákat draftolnak, akiket majd megtanít a stáb futballozni, csak vannak olyan posztok, ahol ez nehezebb – az egyik ilyen a cornerback, és pont emiatt félek kicsit.

Stokes ugyanis 2020-ig nem sok labdaérzéket mutatott, karrierje első interceptionjét is utolsó szezonjában szerezte a Bulldogsban, igaz akkor már rögtön négyet is. Persze nem kell egy turnover gyárosnak lennie, ha nem hagy teret a támadóknak, de egy CB-nél azért nem hátrány ez. Egy éve van kijátszani Kevin Kinget a kezdőből, egy első körös tehetségnek ez nem kéne komoly gondot okozzon, és szerintem nem is fog. A kérdés, hogy mekkora lesz a szintkülönbség közte és Alexander között.

2/62 Josh Myers, C, Ohio State

Egy ex-Buckeyes centert egy ex-Buckeyes centerrel sikerült pótolni. Corey Linsley távozásával és hogy nem érkezett FA-pótlás várható volt, hogy a draftról jön majd valaki, de a vártnál talán korábban. Ha olyan kimenetele lesz mint Jenkinsnek, nem fogja egy Sajtfejű sem bánni. Érdekes párhuzam kettejük között, hogy mindketten Packers viszonylatban idősnek számít, Myers 23 lesz mire kezdődik az alapszakasz, a korai pickeknél eddig a fiatalabb játékosokat szoktuk meg.

Mi lehetett a terv?

Egyrészt az, hogy a posztján a legjobbak közt számon tartott Jenkins maradjon LG, és ezzel ezt összehozhatják, kérdés mikor. Green Bayben ugyanis nem feltétlen dobják be első héttől a kezdőbe az újoncokat, nincs kizárva, hogy a harmadéves Jenkinsszel kezdik meg az alapszakaszt a fal közepén, de nem gondolom, hogy sokáig kell várni Myers debütálására.

Mi várható tőle?

Zónablokkolásban látják benne a sikeres NFL karriert, így ebből a szempontból fit. Futásoknál öröm lesz nézni ahogy a második szinten is takarítja a védőket, más kérdés, hogy passzblokkolási képzettségét például a PFF-nél elég komolyan kritizálták, ezért sem biztos, hogy azonnal a kezdőben találja magát. Abban bízom, hogy a csapat híres az OL-képzéséről, talán Myers elég jó alapot nyújt ahhoz, hogy NFL-szintű centerré formázzák.

3/85 Amari Rodgers, WR, Clemson

A. Rodgers signed his new contract with Packers – már látom a clickbait szalagcímeket…

Egy elég drága és előnytelen felcserét követően (egy 4. kört kapott a Titans 7 helyes hátramozgásért) jött a sokak által várt wide receiver húzás, talán ez elárulja mennyire akarták Trevor Lawrence korábbi célpontját.

Mi lehetett a terv?

Kimondottan örülök annak, hogy eddig vártak elkapóval, nem éreztem akkora prioritásnak, ráadásul a class mélysége biztosította, hogy a top 100-ban is lesz használható játékos. Elég érdekes helyzetben van, hiszen amint aláír, ő lesz az egyetlen elkapó a rosteren, akinek szerződése van 2022-re – nem túl jó kilátások. Randall Cobb óta nem volt egy kimondottan fürge slot receiver a pályán, így egy új dimenziót nyithat meg a playbookban. Amit még kiemelnék, hogy visszahordóként is használható, ami egy felettébb elhallgatott, mégis annál nagyobb hiányosság az évek óta döglődő special teamben.

Mi várható tőle?

Mindenképp sebesség, de más értelemben mint amit mondjuk Valdes-Scantling tud produkálni. Ő lehet a csapat gadget játékosa, amit például tavaly Tyler Ervinnel is próbált elővenni LaFleur, inkább kevesebb, mint több sikerrel. Nem tudom mennyire számított a megítélésében, hogy visszatért végzős évére, miután egy keresztszalag-szakadás miatt a junior szezonja később kezdődött, de a teljesítményét látva előnyére vált. Évről évre szorult egyre inkább slotba a Tigersben, a Packersben is itt lehet jövője.

4/142 Royce Newman, OT, Ole Miss

Mi lehetett a terv?

Billy Turner azért nem az az RT, akiért annyira ragaszkodni kéne, így nem árt ha készülnek B tervvel. Plusz ő az egyik olyan játékos, akinek a kivágásával lehetne spórolni 2022-ben, amikor kontraktusa utolsó évébe lépne.

Mi várható tőle?

2019-ben guardként, 2020-ban RT-ként játszotta végig a szezont a Rebelsben, utóbbi sikerült gyengébbre, ami nem túl jó előjel. Ő is inkább zónablokkolásban, azon belül is a futásoknál nyújtott jobb teljesítményt. Úgy gondolom harmadik napon bőven belefér, hogy halmozzanak egy adott posztra játékost, hátha az egyik beválik.

5/173 Tedarrel Slaton, NT, Florida

Mi lehetett a terv?

Kenny Clarkon kívül nem volt senki a rosteren aki kimondott NT lenne, Slaton ráadásul méretben is passzol a posztja prototípusának, ehhez képest pedig viszonylag jobban mozog.

Mi várható tőle?

Nem fogjuk sokat a pályán látni 2021-ben, de ez a 154 kilós hegyomlás biztos fel fog tűnni mindenkinek, ha a gyepre lép.

5/178 Shemar Jean-Charles, CB, Appalachian State

Mi lehetett a terv?

Volt már szó a CB-depthről, nem túl rózsás a helyzet, Chandon Sullivannel kell birkóznia a kezdő nickel helyért. A PFF-nél a 9. legjobb értékelést kapta 2020-ban, Stokesszal ellentétben a produktivitás nála nem volt probléma, igaz nem is a legjobb egyetemi játékosok ellen kellett teljesítenie.

Mi várható tőle?

Kimondottan a slotban képzelik el, ami nem baj, hiszen oda is kéne upgrade. Nem a leggyorsabb játékos, ellenben a mentalitásával és odaadásával kimagaslik, így a special teamben is biztos gyakran látjuk majd.

6/214 Cole Van Lanen, OT, Wisconsin

Mi lehetett a terv?

Szó szoros értelmében helyi fiú, hiszen Green Bayben született, itt is járt középiskolába, el nem tudom képzelni milyen boldog lehet most. Ez a pick inkább a szurkolóknak szólt, akiknél hamar közönségkedvenc lesz. Ő is abszolút séma fit játékos, aki a “sok közül talán egy beválik” alapot erősíti.

Mi várható tőle?

A Badgersben végig LT volt, a profik között azonban a fal belsejében látnak neki esélyt. Pass protectionben kifejezetten gyengének számít, így pláne fura, hogy viszonylag magas grade-eket kapott a PFF-től hároméves pályafutása során, freshmanként konkrétan a legmagasabb pontszám volt az övé.

6/220 Isiaiah McDuffie, LB, Boston College

Mi várható tőle?

Semmi extra, special teamer lehet, amit kicsit beárnyékol a 15 missed tackle-je 2020-ból.

7/256 Kylin Hill, RB, Mississippi State

Mi várható tőle?

Harmadik számú futó simán lehet már az alapszakasz kezdetére is. Nehéz volt őt szerelni az egyetemen és kellően robbanékony, ami miatt visszahordásoknál is biztos fel fog tűnni.

Összegzés

Nem vagyok maradéktalanul elégedett, mert az első három körben, tehát a legfontosabb pickeknél mindhárom játékos helyett volt olyan a bent lévők közül adott posztra, akinek jobban tudtam volna örülni, de ettől még nem gondolnám, hogy gyatra volt a draft. Elfogadom a véleményeket, hogy egy belső linebackert hamarabb is hozhattak volna, de örülök hogy nem tették, a Barnes-Martin duó bőven elég, nem rajtuk múlik a defense sikeressége.

Mindössze egy cserét hajtott végre a Packers (az sem feltétlen volt előnyös), holott volt bőven tőke, de a vészjósló cap helyzet miatt érthető, ha most inkább megtartották a nagyját, és igyekeztek minden lyukra hozni egy játékost, hogy jövőre is ott legyenek a rosteren. A keret adott lehet a tavalyi magasságok megismétléséhez, de ehhez egyrészt rendezni kell a Rodgers helyzetet, másrészt Joe Barrynek is felül kéne múlnia Mike Pettine munkáját, utóbbitól azért félek egy csöppet.

Értékelés: B-

[/ppp_patron_only]

62 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
62 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Caselele
Caselele
2021-05-03 09:13

Amúgy igazából ami egy elég nagy erőssége ennek a draftnak, ami a táblázatban alul szerepel: nincs igazi hiányposzt.
A NT draftolással akár az edzotabor alapján majd jöhet a Dean Lowry cut (postjune 1) amivel azért rendesen lehet pénzt felszabadítani az esetleges új igazolásokra

Fetyke
Fetyke
Reply to  Caselele
2021-05-03 11:00

” nincs igazi hiányposzt ”

Azért van, csak ti nem veszitek komolyan.

ahanem
ahanem
Reply to  Fetyke
2021-05-03 13:11

én olvastam valahol, hogy ha van kezdő szintű játékos a csapat keretében, akkor az nem hiányposzt
attól tekintsünk el, hogy adott kezdő szintű játékos három másik csapatban már megbukott, ő megoldja

majd miután sikerült kilábalni ebből a sokkból, megállapítottam, hogy a hiányposzt az az, ahol értéken lehet fejleszteni
persze az edzők úgy gondolják hogy na majd ők kihozzák az állatot az eddig gyengén teljesítő játékosból, ezért mégsincs need…

egyébként meg jól behoztad Rodgerst, csak hát őt is draftolták… :D

chester
chester
Reply to  ahanem
2021-05-03 15:03

Azért fogalmaztam úgy hogy egyelőre nincs, mert ezt a Barnes-Martin duót nem láttuk még huzamosabb ideig a pályán, így lehet nem is lesz hiányposzt. Nem valószínű egyébként hogy hiba nélkül lehozzák, de itt az kéne hogy a tavalyinál jobb legyen, az meg simán reális.

ahanem
ahanem
Reply to  chester
2021-05-03 16:07

én konkrétan Erik Harrisre gondoltam, hogy ő az igazi kezdő safetynk, aztán viszonylag hamar megcáfolták hála a jó égnek

eddigi csere LB-knél sokat nem tudni, az edzők jóval több tudással rendelkeznek, ha ők úgy gondolják, hogy sokkal jobbat nem tudtak volna szerezni, akkor az valszeg úgy is van

ahogy mondod, és a tavalyinál azért jóval olcsóbbak is, az sem utolsó szempont

Caselele
Caselele
Reply to  Fetyke
2021-05-03 11:43

Melyik lenne az?

ewzywv
ewzywv
Reply to  Caselele
2021-05-03 11:48

lb/futas elleni vedekezes, neehezen is tagadhatnank :D de tovabbra is tartom h inkabb a passzt fogjuk, egyszerre a kettő védekezést ugyse tudjuk rendbe tenni

Caselele
Caselele
Reply to  ewzywv
2021-05-03 11:54

Hát a rossz és a hiányposzt nem ugyan az 😂 de amúgy full jogos, hogy ott nem a legnagyobb tehetségeket tudja a keret felvonultatni, de a tavaly draftolt iLB egész ígéretes lett szezon végére, Ty summers is tudta hozni amit kellett. Meg van a potenciál, hogy egy korrekt teljesítményt nyújtsanak.

Fetyke
Fetyke
Reply to  Caselele
2021-05-03 12:31

Jó hát akkor nálunk sem volt hiányposzt az LG ez alapján. Ki tudja, lehet, hogy Dozier fejlődne idén, hiszen rosszabb nem tudna lenni. 😂 😂 😂
Egyébként én a rossz futás elleni védekezést az Edge játékosok felelősségének is tartom. A Smiths brothers nagyon egysíkúnak tűnik nekem.

ewzywv
ewzywv
Reply to  Fetyke
2021-05-03 12:35

de az egyik legalabb pass rushban jó, Preston tavaly mindenben beszürkült. H lowry teljes hasznavehetetlenségéről ne is beszéljünk, aki közben legalább drága is

Caselele
Caselele
Reply to  ewzywv
2021-05-03 12:46

Lowrynál merek tippelni egy postjune cut-ot. Azzal kevés is a dead money, a 4 millából + rookiekból simán lehet még fejleszteni azt a részt.

ewzywv
ewzywv
Reply to  Caselele
2021-05-03 12:51

nem latom h 5. körös meg UDFA arcok fogják megoldani a posztot, de hátha. Hurst-t elhoznam hamar kivagta a Vegas es akkor lenne pass rush is Clark mellett belülről

Caselele
Caselele
Reply to  ewzywv
2021-05-03 16:11

Lowry 4/137-es pick volt anno, szóval ő sem egy elsőnapos tehetség volt

chester
chester
Reply to  ewzywv
2021-05-03 15:26

Kekéről ne feledkezzünk meg, noha eddig a játéka alapján simán megtehettük :D Tavaly már mutatott életjeleket, inkább rajta múlik, hogy Lowry megy vagy marad, ha kiszorítja a TC-ben, akkor Lowryra már nem lesz szükség.

Caselele
Caselele
Reply to  chester
2021-05-03 16:06

És akár az 53as kereszűkítések után is lehet szerezni Lowrynál olcsóbbat és nem rosszabbat

Caselele
Caselele
Reply to  Fetyke
2021-05-03 12:49

*kedves szurkálódó megjegyzés az nfc north QB1-aira, mint hiányposztokra* 😉
Preston eléggé beleszürkült, az tény, de ott Gary szerintem idén át is veszi a kezdő pozit.

ewzywv
ewzywv
Reply to  Caselele
2021-05-03 12:54

gary mondjuk örüljünk ha végre megüt egy átlag kezdő szintet pass rushban
btw ha meg preston csere lesz akkor meg ki kellett volna vágni mert elég luxus ekkora fizuval annak tartani

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  ewzywv
2021-05-03 13:38

Gary már rég megüti az átlagos kezdő szintet, sőt (egyébként futás ellen kifejezetten jó). Pl. jobb volt a pff értékelése, mint P.Smithnek 2019-ben.
Preston pedig annyi pénzért maradt, amennyi a halott pénz lett volna utána kivágás esetén, így nem mondanám drágának :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Gáspár Bollók
2021-05-03 15:01

Na de várjál! Úgy még Goff is be tudja majd hívni a játékot, hogy megnézi és azt mondja. Fiúk Preston van a pályán, akkor futunk. Figyeljetek bejött Gary, passzolunk! Nyilván nem feltétlenül kell/lehet mindenki ugyanolyan jó futás és passzvédekezés ellen is, de pont azt vetettem fel, hogy a ti pass rushereitek nagyon egyoldalúak. Vagy az egyiket tudja jól és a másikban nem igazán lehet rá számítani, vagy fordítva. És ezzel igazából az LB-ék nem fognak tudni mit kezdeni. Ahhoz Bobby Wagnerre lenne szükségetek, hogy ezt kompenzálni tudja.

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  Fetyke
2021-05-03 15:17

…vagy: fiúk, bent van Preston, Zadarius és Rashan…mi a f*szt csináljunk :D

ahanem
ahanem
Reply to  Gáspár Bollók
2021-05-03 16:08

MINDENKI A TÉRDKALÁCSOKRA ÖSSZPONTOSíTSON! LET’S GO!

ewzywv
ewzywv
Reply to  Gáspár Bollók
2021-05-03 13:55

gary egyelőre az első körös értékétől messze áll, legjobb esetben egy szituációs pass rusher jelenleg. remeljuk meg fejlődik.
Az meg h jobb volt P. Smithnél, többet mond el Preston 2020s évéről. A kivágásával járó halott pénz nagysága miatt pedig még nem lesz olcsó, maximum elmondhatjuk h túlfizettük. Annyi biztos h tavaly nem állt arányban a fizetése a teljesítményével, nem véletlenül jöttek hangok a kivágásáról/szerződésmódosításáról. Aztan nem lett semmi belőle.

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  ewzywv
2021-05-03 14:39

Mint írtam, P. Smith 2019-es événél volt jobb (P.Smith 2020-as événél nagyságrendekkel jobb volt (68,1 vs. 53,1). A felvetésed meg az volt, hogy megüti vagy sem egy átlagos kezdő pass rusher szintjét. Erre írtam, hogy bőven megüti (függetlenül attól, hogy hanyadik körben draftolták).
Most már kíváncsi vagyok, te kit tartasz átlagos szintű passzsiettetőnek? (egyébként Garynek 44. legjobb pff osztályzata volt a ligában tavaly)
Preston kapcsán pedig erre reagáltam: “ha meg preston csere lesz akkor meg ki kellett volna vágni mert elég luxus ekkora fizuval annak tartani” – tehát, ha kivágjuk, akkor is ugyanannyiba kerül, mint megtartva, mert lemondott a fizetésének a többletéről. Tehát kirúgni lett volna luxus, mert semmit nem spóroltunk volna vele.

chester
chester
Reply to  Gáspár Bollók
2021-05-03 15:23

Arra kéne rájönni, mert számomra azért ez még mindig nem egyértelmű, hogy Gary képes segítség nélkül is sietettni vagy sem. Mert úgy könnyű, ha feláll egy P. Smith – Clark – Z. Smith – Gary négyes, így még Maddenben is elpusztítok mindenkit, de vajon képes-e úgy is dominálni, amikor rá hárul minden figyelem?

Valahol itt lehet a határvonal az átlagos szintnél is, mert az átlagos erre nem képes. Ettől függetlenül nagyon jól halad a felépítése, második szezonjára ugrásszerűen nőtt a játékra gyakorolt hatása, kérdés mennyire lehet még fejleszteni.

ahanem
ahanem
Reply to  chester
2021-05-03 16:09

Clowney, te vagy az?

Fetyke
Fetyke
Reply to  Caselele
2021-05-03 12:52

Mi betömtük idén azt a lukat a draftról. 😂

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
2021-05-03 09:07

a csapat biztosra ment, tettek azért hogy szeptemberben mindenképpen ott legyen ARod a keretben. :D

ewzywv
ewzywv
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-05-03 09:11

egyetertek Chesterrel, a draft elején nem WR-re volt szükségünk, akkora volt a lyuk a cb/ol sorban (az más kérdés h a helyükben hoztam volna veterán elkapót a szabadügynök piacon vagy falembert és máris magasabban lehet menni WR-ert a drafton bar talán nincs akkora különbség a 2. és a 3. körös WR-ek között)
írtam discordon is h annyit a faszsagai mellett dijazok Gute-ban h nem csinalta össze magat a draft előtt a Rodgers hírek miatt és rushoolt be egy WR-ert

Fontos_Vidra
Fontos_Vidra
Reply to  ewzywv
2021-05-03 09:39

valahol azt olvastam, hogy Amari Rodgers nagy kedvenc volt a 2. körben is, de inkább mást vittek, és szerencsére ott maradt a 3. körben, ezért cserélt fel a gm, szóval az idei 3. körös elkapónk majdnem 2. körös

Hurrá Torpedó
Hurrá Torpedó
Reply to  ewzywv
2021-05-03 09:26

ez poén akart lenni. ARod a kommentemben az épp most draftolt Amari Rodgerst takarja…

Tibor Cseh
Tibor Cseh
Reply to  Hurrá Torpedó
2021-05-03 10:35

:)))

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
2021-05-03 09:50

Teljesen egyetértek.

ClayMatthews52
2021-05-03 12:35

Reális a B
Stokes: ahogy olvastam, nem nagyon dobáltak rá, de jó helyről, jó elkapók ellen jön, jó adottságokkal – tetszik
Myers: Én az OL húzásokban nem kételkedem nálunk, valószínű, hogy tudják, miért nem Humphrey jött.
Rodgers: Kellett és jól is jön az O-ba (róluk hármukról azt olvastam, hogy a vezetőség nagyon akarta őket)
Maradék: nem tudom, hogy volt-e előbb, de jöhetett volna akár DL előbb vagy több, mindenesetre jó így. Slaton nagydarab, de ahhoz képest mozgékony, futás ellen jó lehet. A fél wisconsini fal is eljött végül, meglátjuk. A RB először inkább visszahordó lehet, bőven elkél oda is az ember. UD-k között jött még plusz sok OL meg DT

Fetyke
Fetyke
2021-05-03 12:37

Én is egyetértek az értékeléssel! :)
Sőt! A sima B-ét gondolkodás nélkül megadnám rá. De lehet a B+ is. Én a Stokes picket jobbnak gondolom. Ez most szerintem nagyon jó draft volt tőletek.

ClayMatthews52
Reply to  Fetyke
2021-05-03 12:42

Én a Vikings B- -szal is :)

Fetyke
Fetyke
Reply to  ClayMatthews52
2021-05-03 12:47

Ha ez B-, akkor a viking is az! :D

ClayMatthews52
Reply to  Fetyke
2021-05-03 13:03

nem tudom erre hogy lehetne B-nél rosszabbat adni, számomra ez az utóbbi jópár év legpozitívabb draftja

Fetyke
Fetyke
Reply to  ClayMatthews52
2021-05-03 13:14

Chesternek nem nagyon tetszett a Stokes pick. Azt írtam is, hogy én az sokkal jobbnak gondolom. De ez részletkérdés. :D

ClayMatthews52
Reply to  Fetyke
2021-05-03 14:32

Nekem meg chester nem tetszik :P (bocsmá’!)

chester
chester
Reply to  ClayMatthews52
2021-05-03 15:18

Olyan vagy mint a többi lány

ThySoul
ThySoul
Reply to  chester
2021-05-03 16:07

Nem fogom minden nap leirni hogy szeretünk :(

bjeela
bjeela
Reply to  chester
2021-05-03 15:44

Apám már nagyon fiatalon kopaszodott, ezért mindig tartott “magánál” egy bitang szép férfit, akire ragadtak a csajok – nagy pecás volt az öreg… -, akiket aztán apám ledumált róla és mindig megvolt a betevője… Ezzel csak azt akarom érzékeltetni, hogy az első benyomás – nem tecccik – tejjesen felesleges és értelmetlen kijelentés.

chester
chester
Reply to  bjeela
2021-05-03 16:33

Ha csak annyi bajom lenne hogy kopasz vagyok…. :D csajozas teren en vagyok maga a Chicago Bears baratom

bjeela
bjeela
Reply to  chester
2021-05-03 17:49

Az én kedves barátom jelenleg 120 kiló – ebből legalább 30, de inkább 40 zsír -, kopasz, baromi nagy vörös szakállal, szeplős fehér bőrrel, enyhén dadog és kb 50x több nője volt eddig, mint a kommunikációs igazgató ismerősömnek, aki egy 190 centis 90 kilós, semmi felesleggel nem rendelkező látványkakas. Ez csakis az önbizalmon múlik.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2021-05-03 19:49

egy pilanatig azt hittem rólam van szó, de megnyugodtam

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2021-05-04 06:40

Meddig stimmelt?

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2021-05-04 07:49

A kedvesig
Amúgy sosem voltam kopasz, meg most közelebb vagyok a 110hez, mint a 120hou

bjeela
bjeela
Reply to  ahanem
2021-05-04 11:04

Stimmel…

Fetyke
Fetyke
Reply to  chester
2021-05-03 16:55

Nem azé, de egy SB győzelem már nekik is összejött. Sok csapat irigykedik rájuk e miatt…

bjeela
bjeela
Reply to  Fetyke
2021-05-03 18:34

És micsoda győzelem és főleg micsoda csapat volt az, te jó ég. És ha szexirexi nem kakálja össze magát épp a SB-n az első negyed után, akkor meglehetett volna a másik is, bár az a banda fényévnyire volt a 85-östől.

ahanem
ahanem
Reply to  bjeela
2021-05-03 16:03

ez még pre-tinder korszak volt

ewzywv
ewzywv
Reply to  Fetyke
2021-05-03 13:22

elv. konszenzus 6. CB volt, meglatjuk georgiai haverja Campbell jobb lett-e volna (Samuelt gondolom a kis termete miatt nem akartuk)

Gáspár Bollók
Gáspár Bollók
Reply to  ewzywv
2021-05-03 13:27

A konszenzusos listához képest vagy 20 hellyel magasabban húztuk, de ha egy nagy termetű CB volt a cél, akkor itt ki kellett húzni, mert a 2. körben kivitték volna előlünk, így bár nem tökéletes helyen, de jónak tartom a picket (az, pedig, hogy hogyan válik be….)

Fetyke
Fetyke
Reply to  Gáspár Bollók
2021-05-03 14:56

A CB-ék nagyon elkezdtek fogyni, ezt is figyelembe véve nagyjából értéken húztátok szerintem. 20 hellyel később még nem ti jöttetek volna, és addig bent sem maradt volna.

ahanem
ahanem
Reply to  Gáspár Bollók
2021-05-03 13:32

ami megintcsak azt mondja, hogy a következő választásnál valószínű, hogy nem lett volna már elérhető

ewzywv
ewzywv
Reply to  Gáspár Bollók
2021-05-03 13:30

persze nyilvan. az igazi szvsz az lett volna ha visszatradeelunk a 2. kör elejére es ott huzzuk ki stokest/campbellt értékén. Persze siman lehet h senki nem akart feljönni, ugyh mind1 is

ewzywv
ewzywv
Reply to  ClayMatthews52
2021-05-03 13:09

mondjuk ez többet árul el az elmúlt évek draftjainak sikereiről mint az ideiről :D

Zoard
Zoard
Reply to  ClayMatthews52
2021-05-04 20:49

Kicsit elkanyarodtatok a témától, de én nagyon jól szórakozom!

ewzywv
ewzywv
Reply to  Fetyke
2021-05-03 12:41

te csak jöttél kárörvendeni Rodgers miatt :D

Fetyke
Fetyke
Reply to  ewzywv
2021-05-03 15:31

Sajnos nem! Engem ez a színjáték már nem téveszt meg. :D

ahanem
ahanem
Reply to  ewzywv
2021-05-03 13:06

ki nem?

Caselele
Caselele
2021-05-04 07:10

Lopott, de igazcomment image

62
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x