Connect with us

Hír

Belichick: Eddig tudtuk tartani Garoppolót

A Patriots úgy döntött, hogy egy második körös pickért cserébe eladja Jimmy Garoppolót a 49ersnek. Ez Tom Brady formáját látva nem meglepő, azonban hosszú távon Garoppoló lehetett volna az, aki tovább viszi a Patriots-dinasztiát. Nem így lett és nem lehet azzal vádolni BB-t, hogy ne próbálkozott volna:

 

Véleményem szerint a mi irányítóhelyzetünk volt a legjobb a ligában az utóbbi 2,5 évben. Ez nem olyasmi, amit csak úgy fel szeretnénk adni, de egyszerűen eddig tudtuk húzni. Az utóbbi időben minden lehetőséget megvizsgáltunk, és úgy éreztük, most már döntést kell hoznunk. Ez egy nagyon összetett kérdés, és végül azt tettük, amiről úgy gondoltuk, hogy a legjobb a csapatnak.

 

A Patriotsnak így gyakorlatilag Hoyer maradt csak csereirányítónak, ami egyébként nem probléma, annak például pont elmegy. Viszont nincs örökös, hisz sem az ígéretesnek tűnő Jacoby Brissett, sem pedig Jimmy Garoppolo nincs már a keretben. Ez egy elég kellemetlen szituáció, ne lepődjünk meg rajta, hogy ha a második/harmadik körben irányítót választ a Patriots.

21 Comments
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
21 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Attila
Attila
2017-11-01 15:18

Hát kíváncsi leszek arra az időszakra, amikor majd nekünk kell irányító után nézni. Nem mondom, hogy várom.

Debreceni József
Debreceni József
2017-11-01 15:20

Aham, a második-harmadik körben ugyan kit? Egyszer volt Budán kutyavásár, szokták mondani… Nem irigylem a Pats szurkolókat most.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2017-11-01 18:10

Viszont első kör végén még simán találhatnak egy jó kis projekt játékost, aki 2-3 év padozás után átveheti Brady helyét. Ha más nem fel is tradelhetnek pár helyet, ha már most kaptak egy 2.kör elejét.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2017-11-01 20:50

+rennigan: az a baj hogy mindketten a legjobb esetből indultok ki, Brady játszik még legalább 2-3 évet. Na de mi a legrosszabb? Az hogy a következő meccsen Miller eltöri kezét/lábát, TB visszavonul. Akkor mit csinál a pecc?Nekivág Hoyerrel a következò 2-3 idénynek, amíg jó esetben kinevelnek egy új franchise qb-t? Addig akkor viszlát playoff, a BB magic nem műkődik Hoyerrel, annyira Billbácsi sem jó. Nem vagyok Patriots rajongó, pont leszarom ha elbuknak pár szezont. Csak nem értem hogy az a franchise aki híres arról hogy hideg fejjel, csak az üzletet nézve hozza a döntéseket, ahol nincsenek sztárok csak rendszer, ahova vagy beilleszkedsz vagy repülsz, na ők lépnek egy ennyire rizikósat. Még azt is inkább beléjük láttam hogy eladják Bradyt, hiszen Garoppolo a jövő. Egyszerűen nem ehhez vagyok szokva tőlük. Csak egyvalamire tudom gondolni: Billbá rájőtt hogy Jimmy G szart se ér, nem ő Brady utódja és továbbadta amíg van értéke. Na de erre sokkal korábban is rájött volna az öreg. Egyszerűen érthetetlen ez a húzás.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2017-11-01 22:45

De ez a trade miért mond ellent annak, hogy Billbá már korábban tudta, hogy Jimmy G nem franchise qb? Cserének korrekt volt, amíg lehetett a csapatnál tartotta majd korrekt áron eladta, amíg kap érte valamit. Tény, hogy szar helyzetbe kerülnek, ha megsérül TB, de Hoyerrel is el lehet jutni PO-ba, lásd Texans 2015.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2017-11-02 05:22

Ha tudta, miért trade-elte el Brisett-et is? Miért nem hozott már korábban Jimmy helyére valakit? Jimmy-t már év elején is elboltolhatta volna, Brisett maradt volna, job done. Ahogy írtam, én amióta nfl-t nézek (10+ év) nem úgy ismertem meg ezt a franchise-t meg BB-t sem hogy 20-ra huztak volna lapot, mindig volt egy beváljon koncepció.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2017-11-02 11:21

1.Esküszöm nem értelek. :) Mi ebben akkora kockáztatás? Szereztek egy jó cserét Brady mögé. Kinek van a bajnokságban jobb csere QB-ja? Max egy-két csapatnak. Pl. A Steelers, ahol most sokkal jobban összeállt a védelem és futójáték, ott mivel lenne jobb helyzet, ha Big Ben kiesik? Nem hiszem, hogy Landry Jones sokkal jobb lenne, mint Hoyer. Értem én, hogy egy sérülés Brady karrierjének végét jelenti, de ha megnézed a többi öreg QB-val játszó csapatot (Chargers, Giants, Cardinals, Steelers, Saints) ki van olyan helyzetbe, hogy PO esélyes csapat marad, ha visszavonul a QB? Szerintem csak a Patriots lenne.
2. Ha Jimmy-t szezon előtt eltrade-li, valószínűleg hasonló értékben, akkor maradt csere QB-nak Brissett és a 2.körös cetli. Így a trade-ekkel van egy hasonlóan erős csere QB Hoyer személyében, egy 2.körös cetli, valamint egy korábbi első körös mélységi célpont Phillip Dorsett (aki mondjuk nem annyira jó). Miért jártak volna jobban az előbbi lehetőséggel?
3. A Texans résszel kapcsolatban igazad van, valóban a gyenge csoport kellett oda 2015-ben. Nem önerőből oldotta meg Hoyer az tény. Viszont én nem tartom lehetetlenek, hogy a Patriots Hoyerrel önerővől PO-ba jusson.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2017-11-02 15:28

Még Brisett is megeszi reggelire Hoyert, nemhogy Garoppolo. Ha lesérül Brady és befejezi a karrierjét, a Pats a rájátszás közelébe sem szagol 2-3 évig minimum. Az hogy más csapatoknak is szar a backup qb-jük semmit nem segít ezen a helyzeten. Én ezután is tartom hogy ez most oltári szarul lett megboltolva a pecc részéről.

makosteszta
makosteszta
Reply to  Debreceni József
2017-11-02 16:02

Brisett mióta ilyen fene nagy irányító, hogy megegye Hoyer-t reggelire? Oké, nem egy nagy falat, de azért felmutatott már nem egy vállalható középszar szezont, kb Fitzpatrick szint. Brisett meg? Nyert egy meccset még a Pats-cel, illetve egyszer lenullázta !Rex Ryan!, valamint megvert két, azóta is nulla győzelemmel álló csapatot.

Hoyer csereirányítónak tökéletesen megfelel, más meg jelenleg nem kell a New England-nek.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2017-11-02 16:21

1.Brissett jobb, mint Hoyer? Ezt mire alapozod? Nem mondom, hogy nem lehet így a jövőben, de most a számokat végig böngészve nem tudnám megindokolni, hogy mivel lenne jobb, Brissett.
2. Nem mondom, hogy ez segít a Pats helyzetén, de ugyanolyan valószínűséggel velük is előfordulhat ez a szituáció. Azért azt megjegyzem, hogy amikor Brady lesérült egy évre 10-6-os mérleget csinált a Pats, ami nagyon ritkán -köztük abban az évben- nem elég a rájátszáshoz. Én azon a véleményen vagyok, hogy rájátszásra Hoyerrel is esélyesek lennének.
3. Szerinted, akkor mi lett volna a jó forgatókönyv a pats részéről?

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2017-11-03 09:18

1: nehéz az összehasonlítás, de talán az idei évet lehetne alapul venni: Hoyer: 1245 Yard, 6.1 y/a, 4/4 td/int., 58 cmp%. Brisett: 1642 Yard, 6.8 y/a, 60,4 cmp%. Marginális különbség (kivéve passzolt jardok), de: Hoyer dolgozott már Shanahannel a Brownsnál, ahol a legjobb NFL-es szezonját hozta, szóval a kémia megvolt, mégis szarabb számokat hozott idén mint az a Brissett aki egy vadidegen környezetben kell megállnia a helyét. Megnézhetnénk a college karrierjüket is: bár ott is szignifikánsabban jobb volt Brisett, egyszerüen nem lehet összehasonlítani a kettöt, az egyik a BIg10-ben, a másik ACC-ben játszott, plusz ugye az a jópár év különbség.
2: Esélyesek lennének Hoyerrel ha nem lenne annyira szar a defense mint még soha (tudom, javultak az utolsó két meccsükön) és nem lenne ennyi sérült elkapófronton. Ez sem segítene Hoyeren.
3: A jó forgatókönyv az lett volna ha megtartják Brisettet ha már Garoppolo mindenképp elment volna (mert elment volna, ezt adom). Brisett elpadozott volna még 2-3 évet simán és Hoyerrel ellentétben benne megvan a potenciál hogy Franchise QB legyen. Szigorúan magánvélemény, de én ezt a lépést most oltári nagy hülyeségnek tartom a pats részéröl.

acsdav2
acsdav2
Reply to  Debreceni József
2017-11-03 14:36

Most már értem, mire gondoltál eddig. Én egyelőre azon a véleményen vagyok, hogy Brissettben nincs meg a potenciál, hogy franchise QB legyen. Bár nem mondom, hogy egy jó edző mellett nem lehet, de szerintem nem fog olyan helyre kerülni, ahol ráépítenének. Addig amíg Brady játszik szerintem cserének Hoyer jobb, mint Brissett. Szerintem nem volt rossz döntés, de majd ezt úgyis az idő dönti csak el. :)

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  acsdav2
2017-11-04 07:21

Így van, az idő eldönti. Nem zavar ez engem, csak nem értem a miértjét. Én örülnék a legjobban ha jövőre (idén sajnos nem lesz meg Watson nélkül) egy Hoyer által vezetett Pats-be futnánk bele a po-ba.

sgtGiggsy
Reply to  Debreceni József
2017-11-02 00:40

Annyira azért nem érthetetlen. Ha Garopolo ingyen távozott volna -nyáron, jobban megérte most kapni érte valakit. Brady igaz, hogy negyvenes, de a játéka jó egy tízessel fiatalabb. Az a két-három év még simán benne van, az meg, hogy karriert lezáró sérülést szenved, minden játékosnál benne van a pakliban. És ha Brady le is rokkanna, hát egymás nyakát taposnák az irányítók, hogy New Englandbe mehessenek. Gyakorlatilag az összes valamirevaló szabadügynök QB ott kilincselne náluk. Egy Cousins például nyilván nem Brady szint, de Garopolohoz képest nem visszaesés.

Debreceni József
Debreceni József
Reply to  sgtGiggsy
2017-11-02 06:01

Cousins szerinted elmenne annyiért amennyit a Pats lenne hajlandó fizetni neki? Szerintem nem. Az egy dolog hogy minden irányító szaladna játszani. Kérdés ki illene bele a rendszerbe…

sgtGiggsy
Reply to  Debreceni József
2017-11-03 12:22

Szerintem Cousins a két év franchise taggel keresett annyit, hogy egy szerényebb fizut bevállalna egy jobb esélyért a bajnoki címre. De ez úgy általában bármelyik bajnoki cím nélküli irányítóra áll.

renningan
renningan
Reply to  Debreceni József
2017-11-01 18:15

Hát, én kurvára irigylem őket :D sőt, még 2-3 évig jó eséllyel nagyon fogom őket irigyelni :D főleg, ha időközben nyernek még 2-3 Super Bowlt is :D nehogy már sajnálni kelljen őket :D

Kacsa
Kacsa
2017-11-01 15:37

Azert az valoban nehezen elvarhato egy tehetseges jatekostol h 5-6 evig uljon a padon ugy h tudja h eselye sincs a csapatba kerulni hacsak nincs serules. Eddig tudtak huzni, sok sikert neki.

Sestertius
Sestertius
2017-11-01 16:25

Hamarosan kiderül, hogy ki a divatszurkoló :)

Arnold Patsenegger
Arnold Patsenegger
Reply to  Sestertius
2017-11-01 19:37

Gyülekeznek a hiénák :D :D

Sestertius
Sestertius
Reply to  Arnold Patsenegger
2017-11-01 20:20

Hát igen, nem tagadom :D

21
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x